Tele

VAATA SÜDANTLÕHESTAVAT VLOGI: Papa Rex kaitseb "Kodutunnet" ning materdab ajakirjandust ja poliitikuid (153)

LISA KOMMENTAAR

miks27. aprill 2018, 16:03
Ei toeta enam kunagi seda saadet,sest see tädi ei ole seda raha ,mis rahvas on annetanud,kasutanud sihipäraselt,vaid hakkand hoopis oma taskuid täitma rahva raha eest.Selle maja ostis ta ju Kodutundele,aga millepärast ta ise seal peesitab?maksu kah ei ole maksnud .
pinnavirvendus27. aprill 2018, 08:22
aga mõttetu mees, kelle vlogi ei pääsenud isegi loetavuse top-i ja sellega on tema järjekordne kuulsusehetk möödas ... Esialgu leiab veel otsinguga üles, nädala pärast ei mäleta enam keegi teda otsidagi ja see pinnavirvendus on möödas.
huvitav26. aprill 2018, 20:27
kas see rex on nilovi kõige suurem ja truum koer
See rex on kuidagi väga tuttava näoga ,27. aprill 2018, 11:51
kui ta nii ras. vaseks poleks läinud ,olekski ta keegi meediaveerult ehk ,
ta ehk siin ennegi hauk . unud ,nagu rexile omane
Anu26. aprill 2018, 19:47
aga esineb mingi koera nime all ,1. mai 2018, 15:40
ega tal midagi tarka öelda olegi , ainult otsib tähelepanu
Muhhahha26. aprill 2018, 19:30
Päris hea huumor. Esimesel hetkel oleks äärepealt juba uskuma jäänud, et tüüp mõtleb tõsiselt seda sousti mis ta suust välja ajab.
Muhhahha26. aprill 2018, 19:30
Päris hea huumor. Esimesel hetkel oleks äärepealt juba uskuma jäänud, et tüüp mõtleb tõsiselt seda sousti mis ta suust välja ajab.
No26. aprill 2018, 16:35
Karbi võiks suvalise koha pealt kinni hoida. Õppigu enne inimest tundma, kui kaitsma kukub.
Arvaja26. aprill 2018, 23:43
Mis sa arvad et teda sinu jutt kotib v? Teda ei koti üldse et ajakirjandus või kommentaarid mis on negatiivsust täis teda sopaga üle valavad, ta lihtsalt ütleb selle peale: Andku minna, las kallavad, ongi lahe. Mees kes teab millest räägib ja ei nämmuta. Läbi lillede ja padja sisse võitegi jääda sosistama.
Minu kommentaar on eemaldatud26. aprill 2018, 13:25
Kuigi ei kirjutanud midagi ebaviisakat: Proovin uuesti. Kodutunde saade on tore ja on hea kui aidatakse hädasolevaid inimesi. Ainuke asi, mis seal on vale, on kasuahne "ärinaine" Nilov. Mis puutub sellesse paparexi või mis ta on, parem oleks oma suu kinni hoida, paistaks targem välja.
Minu kommentaar on eemaldatud / 13:25, 26. apr 201826. aprill 2018, 23:44
Ja sina oled kõikse kõige targem v. Sa ära parem üldse ütlegi midagi, jäta kommenteerimata, oledki targem.
Tädi.26. aprill 2018, 11:47
Kodutunde vastu pole mul midagi aga papa rex võiks oma konti edasi järada.Ka Nilovi maja ostmise vastu pole midagi kui seda kasutatakse saate otstarbeks ja viks ka ise sees elada. Miks aga ei tohi firma omanik töölt tulle firma autaga poes käia on kohe - ersoodustuse maks. Siin pole süüdi Nilov vaid eesti seadused,mis peaksid olema ühtsed. Firma omanik ei peaks ostma endale teist autot pere tarbeks, et erasõite teha, sest ka firma auto on ta enda soetatud. Firma omanikud peksid saama vabaduse oma varaga käituda vastavalt vajadustele.
Onu26. aprill 2018, 12:38
Firma omanikuna oleksin ma väga nõus elama (autod, majad, korterid, puhkusereisid jne) firma kulul. Töölisena ära siis virise, et palk minimum. Mul pere vajadused nii suured, et lihtsalt rohkemaks ei jätku.
jah27. aprill 2018, 14:30
ja kõik saab kuludesse kanda ja riigilt veel käibemaksu tagasi :).
Bb26. aprill 2018, 11:44
See nilov maksab majalaenu annetuste raha eest tagasi
maksabki,27. aprill 2018, 14:31
sest maja ju firma oma.
abi26. aprill 2018, 10:56
Kodutunne jah teeb head tööd, kuid arusaamatuks jääb see, et paljud abivajajad ei aita iseennast üldse. Vaadates saateid jääb mulje, et aitab Kodutunne neid, kes õppust ei võta elus. Üks suhe jooksis karile ja tagajärg on taas laps või lapsed. See sama inimene taas sukeldub uude suhtesse ja taas lapsed tulemas. Kui kodutunne kohale läheb siis näed masendavat pilti. Elamine paljudel must ja räpane. Need kes elavad majas ja on ka põllumaad on maa lastud käest ära. Lapsi palju aga maha pole pandud juurikaid, et talvel head võtta ja süüa teha. Pole ka istutatud marjapõõsaid ja ka puid, et talvel lastele pakkuda moosi või värskeid marju/mahla. Tihti vajavad just abi need, kes elust õppust ei võta. Jah lapsed pole sellest süüdi, kui ikkagi ema peaks rohkem pingutama, et lastel oleks parem elu. Paljus saavad abi vallast ja ka lasterahasid. Oma majas ei ole suuri kütte kulusid. Ja vald aitab kindlasti ka puude muretsemiseks oma abi. Rahaliselt peaksid need pered hakkama saama. Ja kui iga kuu osta midagi tapeet, mõni värvipurk suudaks ka ema selle töö ära teha. Koristada samuti peaks suutma. Mõni abivajaja on kaelas kulda ja karda ja ka kunstküüned. Pigem oleks vaja nende peredele pigem abi psüholoogi näol, kes neid suunab.
Kaotage ära see saade26. aprill 2018, 11:36
Need inimesed elavad ainult endile, teevad lapsi, mõtlemata, et neid peab ka üles kasvatama. Ja kui kord ja kõik üle pea kasvab, teevad haleda näo, aidake. Mida paremini nutavad ehk siis ka abi saavad. Aga inimese omavastutus oma elu eest? Null. Ainult andke, andke, aidake.
mõtisklus26. aprill 2018, 12:33
Psüholoog ei õpeta enda järel kasimist ega muid eluks vajalikke oskusi. Psühholoog annab siiski meditsiinilist abi. Laiskus, lohakus ja vähene haridus ei ole meditsiiniline probleem. Neile abivajajatele oleks vaja rohkem kursusi kus õpetatakse koduste tööde organiseerimist, ratsionaalsust ja planeerimist, toidu valmistamist, juurikate kasvatust, õmblemist ja muid pisitöid.
x26. aprill 2018, 14:47
ära aja psühhiaatrit ja psühholoogi segi, psühhiaater annab meditsiinilist abi ja psühholoog nõustab ehk suunab
mõtisklus27. aprill 2018, 09:21
vabandust. Googeldasin ja tõepoolest on psühholoog nõustaja. Aitab leida emotsionaalset tasakaalu. Jah seda on ka neile vaja. Kuid Psühholoogist jääb siin väheks, kui ei ole viitsitud enda heaks liigutada. Kohati puuduvad neil selleks liigutamiseks ka reaalsed oskused. Meenub saade, kus mees hakkas põlvekõrgust heina maja ukse eest "niitma", kui saategrupi auto õue sõitis. Ema tahtis aiamaad. Poeg läks kalale minekuks usse kaevama. Ema saatis ta planeeritava aiamaa asemel võpsikusse kaevama. Ussid oleks saanud ju aiamaad kaevates ka. Leian ikkagi, et neile oleksid vajalikud ka kodumajapidamise kusused.
psühholoog27. aprill 2018, 14:33
vaesuses virelevad inimesed muutuvad masendunuks, masendunud inimesed ei leia jõudu kogu aeg rabeleda.
MIKS?26. aprill 2018, 10:31
Pole vahet kas räägid tõtt või valetad- alati leidub vastuvaidlejaid.
Pole vahet missugune sa välja näed, alati leidub kritiseerijaid.
Miks Te peate nii palju sappi pritsima? Kas Teil endal läheb kohe kergemaks kui "linnuke" kirjas?
Kui midagi ei ole enam öelda siis hakatakse inimese välimuse üle ilkuma, jälestusväärne on elada selliste inimeste keskel :(
to miks26. aprill 2018, 10:35
aga koli ära? tolerastis-rootsi ootab, vali malmö näiteks. või rinkeby, edu, mine juba!
MIKS?26. aprill 2018, 11:25
nii palju negatiivsust ja õelust?
26. aprill 2018, 11:30
Sa,10:35, järgi ise oma soovitust, mitte teised ei pea sinusuguste pärast ära kolima.Õige võimukad olete te, mudapritsid. Ainult teie arvamus on õige, kes teisiti mõtleb, koligu ära. Vingu edasi kui sa teisiti ei oska.
tuttav26. aprill 2018, 10:17
Kodutunne kodutundeks aga tundub, et vlogijal on selektiivmälu. Enne kui tuled teistele moraali lugema stiilis "millal keegi kodutule leiba ostis", siis katsu meenutada, kuidas ise nooruspõlves kodututega käitusid ja oma "kangelastegudega" teiste ees hooplesid. Seega Papa Rex, võiksid sellistel teemadel oma suu väga kinni hoida.
no aga26. aprill 2018, 10:36
aita tal meelde tuletada oma kangelastegusid ja avameilegi. rahvas peab tundma oma kangelasi.
tuttav26. aprill 2018, 10:53
See kommentaar oli talle endale mõeldud. Silmakirjalikkust on niigi palju.
Ants26. aprill 2018, 10:03
Kes on papa rex? Esimest korda kuulen sellisest...
Varesemunade hauduja26. aprill 2018, 10:01
Kas papa Rex on söönud liialt palju ja see toidulasu hoiab vere maos ega lase seda ajule lähedalegi? Häälimisest igatahes selline mulje võib jääda. Paraku täpsemat infot mul pole. Lihtsalt pakkusin välja mõtte, miks suust sellevõrra rumalat juttu tuleb tol mehemürakal.
26. aprill 2018, 11:29
Kas keegi küsis sinu käest varesemuna hauduja täpsemat infot? Sa ise oled "enda arust" kindlasti äärmiselt kaunis inimene, et võtad õiguse teiste välimust kommenteerida.
Varesemunade hauduja26. aprill 2018, 12:15
Ma ei ole mitte ainult ilus ja sportlik 60-nendates daam vaid ka väga-väga tark.
26. aprill 2018, 13:54
On aru saada, et "väga" tark!
opaaa26. aprill 2018, 23:48
Ennast kiitmast sa ei väsi, kes koera saba kergitab kui mitte ise. Enesehaipija oled.
Varesemunade hauduja / 10:01, 26. apr 201826. aprill 2018, 23:47
Huiii ka ju, vaata ennast siis tule teisi arvustama
Videoblogi ( vlogi, ingl. video blog, vlog)26. aprill 2018, 09:32
Hiiumaa mees26. aprill 2018, 09:10
Roman26. aprill 2018, 11:34
Mulle meeldivad hiidlaste sõnavalikud.
Kelle leiba sööd , selle laulu laulad ,26. aprill 2018, 09:05
ju tellitud kiidulaul , mõnelt lähedaselt ,,naabrilt ,, :D
justnimelt26. aprill 2018, 08:48
Saangi kurjaks kui vargast püütakse kangelast teha. Selles point ongi, et keegi on heategevuse pööranud äriks (isikliku rikastumise allikaks!) ja kui keegi julgeb selle osas midagi öelda, siis sõimatakse nägu täis ...
Olge te Nilov, vlogija, või nende trollid - mida rohkem te siis jaurate, seda rohkem rahva enda vastu häälestate, seda rohkem te endale jalga lasete - nii lihtne see ongi!
: Y :D ja nii ongi 26. aprill 2018, 09:07
hea vlogi sellel rexil
kle justnimelt27. aprill 2018, 17:07
Sa võid kuri olla , kui tahad, kui kui pole süüd tõestatud, siis palun ära solva vargaks, mina Nilovi asemel võtaks need kommijad ja süüdistajad kokku ning alustaks kohtu teed. On ennegi kommenteerijaid karistatud, see , et anonüümselt saate tatti pritsida ei tähenda et te olete tuvastamatud!
.26. aprill 2018, 08:07
Ärge keegi enam sinna annetage.
26. aprill 2018, 09:22
Sa pole ise nagunii kuskile annetanud, mis sa siristad siin.
kali 26. aprill 2018, 07:49
Küll te olete küi kõik kadedad jätke ükskord rahule kodutunne ise ei oska midagi teha ja siis kes midagi teha oskavd neid sarjatakse, see on inetu need inimesed aitavad teisi. paistab et praegused kirjutajad on kõik rikkad et sellist juttu suust välja ajavad, Nad ei või näha kui kedagi aidatakse . Niisugused inimesed on vastikud ja paistab et suurem osa kommenteeriatest on sellised.
Kodutunde vastu pole kellelgil midagi26. aprill 2018, 11:19
Me lihtsalt ei salli neid rahaahneid puuke,kes rikkastuvad annetustest. Enam mitte üks sent niilovile.
Erapooletu lugeja26. aprill 2018, 07:47
Enne kui kukkute siin kommenteerima käige läbi ülikool või googeldage natukene mis on ettevõtmine mis tähendab ja mis sellega kaasneb! Ja kuida tulevad sellele algatajale rahad firmasse ja millised kohustused tal on nende rahadega ja tähtajad. Kõik ainult mustavad kodutunnet aga mida te ise selleks teete et kedagi aidata? Loete mõttetuid uudiseid mida kirjutavad hariduseta ja haritamatud inimesed.
Kuule, 'vaata peeglisse'!26. aprill 2018, 09:16
Kas sa üldse selle Krtister Kivi soperdise oled läbi lugenud?
Seal pole mingeid fakte, lihtsalt kogu kirjutisest õhkub kummalist viha ja põlgust Nilovi isiku vastu.
Pealikiri ja sisu pole järjekordselt kooskõlas.
Ja mina pean kõiki, kes siin teisi TROLLIDEKS nimetavad alaaerenenud mõtlemisvõimetuiks inimesteks.
26. aprill 2018, 09:24
ahsoo, et kommenteerida võivad vaid selle poole trollid, kes alati kõiki kiruvad? Väga "vaimukas" kommentaar.
kalli26. aprill 2018, 07:50
Täitsa õige olen teiega nõus
Aitähh26. aprill 2018, 07:42
Õiged mõtted. Kommentaariumis käi
to aitähh26. aprill 2018, 10:39
ei käi või? aga kirjutasid siis kuidas, kui ei käi?
on ikka t ro ppe olemas nagu sina. oeh.
26. aprill 2018, 07:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. aprill 2018, 09:26
Jaa, Mõttekad mehed on "näe nalja" sarnased, nende sõnad on kulda väärt, hahahaaa....
Risto olen26. aprill 2018, 07:39
Kamp “kõige õigemaid eestlasi” saavad nüüd jälle kommentaarides s i t t a pritsida. Andke nüüd tuld, siis tuleb kindlasti parem uni ja saate jälle oma tarkuseterade üle uhkust tunda!
26. aprill 2018, 07:46
Mis Risto sa oled, äkki oled hoopis Malle?
kati26. aprill 2018, 07:36
Jah, aga mulle väga meeldis tema jutt, sest ega seal valet et räägitud tore et selliseid inimesi veel on
mingi uus arvamusliider?26. aprill 2018, 07:34
isver. milleks sellist asja lehte panna. milleks?
mingi suvaline kassitud inimene istub autos, ajab suht seosetut juttu ja see on uudis. see ületab eesti vabariigis uudiste lävepaku. uskumatu.
no ega tal niilovist ju ilmselt suva26. aprill 2018, 10:41
aga haistis head võimalust endale reklaami teha, ka halb reklaam on reklaam. ja paljud läksidki õnge, vaatasid ta vlogi. rumaIad.
nagu eksole kassis jne26. aprill 2018, 07:27
pikk video, sisu null. tõesti ka. parasiitsõnad. mõttetu lahmimine.
jah, kahju, kui inimesed annetavad ja keegi kasutab seda omakasupüüdlikult.
ja kui on midagi hämarat tuleb avalikustada. mitte öelda, et see on jama.
koer rex pidas hea sõnaga kasse meeles ,26. aprill 2018, 09:11
aga sisu nii mõttetu ,aga no tahtis ka ennast
nähtavaks teha ...
elujõus mees26. aprill 2018, 07:17
ja niisugune amet?!!...
elab ju temagi annetustest,niiet kaks südamesõpra said teemaga kokku.
26. aprill 2018, 09:28
Elujõus mehed käivad kommentaariumides soppa loopimas, see on õige amet.
kommentaator26. aprill 2018, 09:46
ilma korraliku sõnnikuta saaki ei tule.
Kass26. aprill 2018, 07:15
Annetatud raha peaks siiski abivajajatele ja reaalselt kodu korda tegevatele inimrstelr ning saatejuhile ka vist. Aga firma peaks küll oma tulu saama ainult toodete/teenuste müügist.
Kust sa tead, et ei lähe?26. aprill 2018, 09:19
„Mis puudutab mu maja, siis olen nagu iga tavaline eestlane, kel on majalaen. Müüsin eelmise maja maha ja ostsin teise,“ kommenteerib Nilov - artiklile on viidatud - loe läbi!
rikas rikkamaks26. aprill 2018, 07:11
Tallinna Lastehaigla lunib iga aasta jõulutunnelis eestlastelt raha, on see ikka aus, kui endil käive üle 20 miljoni?
lunimise tipp26. aprill 2018, 07:20
on ikkagi okupatsioonikahjude nõudmine okupeeriturelt..
rikkur26. aprill 2018, 07:20
raha on ainult vahend. Raha olemust ei maksa üle tähtsustada.Raha on pigem ahvatlus rikkuda ühiskonnas moraal-eetilisi norme. Ilma rahata saab kenasti ära elada. Seda tõestavad meile iga jumala päev kümned ja sajad tuhanded 300 eurised penskarid.
26. aprill 2018, 06:36
Jutuuber papa rex , kõlab nagu eelajaloonine üherakne lihasööja
26. aprill 2018, 06:49
samas mama rex'sist ei ainsamatki sõna ?
26. aprill 2018, 07:48
Peaasi, et vlogid kontrolli alla saab.
nar-karist toimetaja26. aprill 2018, 05:51
Mis asi on vlogi?
Mis asi on Papa rex? Mingi ne-grode räpi tegija? Sellisel juhul saas-t!!!
njah26. aprill 2018, 04:29
On alles ümar. MIngi juutuuber? Kõik eesti inimesed on juutuuberid. Seda tonti küll ei tea keegi ilmselt. Muud ametit ega haridust polegi?
Njahhile26. aprill 2018, 21:21
Pole sinu mure kas tal on haridust, see mees paneks su paika sellise rumala jutu eest.
Telepoiss26. aprill 2018, 03:23
Kõik siin jauravad rahast Tegelikult on asi selles ,et inimesena on ta jube frukt,jota ja muidugi ei taha palka maksta.Ega muidu poleks kella hakatud lööma.
Nojah26. aprill 2018, 02:43
Üks tüüp on end päris segi kamminud.
Kah ärimees 26. aprill 2018, 01:43
Jätke see saade ükskord rahule ja tegelege nii .et omale hingerahu saaksite ükskord .aitab sellest ...
pildid kõrtvuti26. aprill 2018, 01:00
oleks nagu see kadunud relvastatud...ainult habe ees
kodutunde mitte vaataja m4526. aprill 2018, 00:27
aga olen kursis nende tegemistega,see mees rääkis õiget juttu..
Tehke järgi26. aprill 2018, 00:16
Variant 1:
Kui ei vaja tegevuseks raha ja materjale vaid ainult inimtunde, siis tee sotsiaalmeedias liikumine või MTÜ ja hakka nt. loomi paitama või demanstratsioone korraldama.
Variant 2:
Kui vajad tegevuseks raha (nt. annetusi, toetusi) ja materjale, ning on vaja suhelda käibemaksuga arveldavate firmadega, siis tõenäoliselt teeksid OÜ või AS-i. Selleks, et üksi alustatud projekt ei jääks lõpetamata ja vajadusel saaksid pangast laenu, siis soeta firmale tagatised (nt. osta maja, mida vajad ka firma tegevuses). Ning kui oled eriti riskija, siis müü oma vara (eluase) ja pane firmasse (nagu antud juhul müüdi ridaelamu osa).
Lisaks hangi mõistust, et olemasoleva seadusandluse raames heategevusega tegutseda. Tuleb lahenda firmade annetus-%, varade mahakandmise (müüki ju ei toimu) ja eraisikule (hädasolijale) rahalise väärtuse üleandmine - selliselt, et kogu annetusraha maksudeks ei maksaks.
see samamees 4526. aprill 2018, 00:36
sa vaata juba seda artiklit,mihuke pilt sinna on lisatud,saad aru,aga noh palju meil lihtsalt jargmiseks aastaks kaitse kulutusele läheb raha, sellest eriti ei räägita,need miljardid on lihtsalt võssa visatud.
miljonär, paluks täpsustada26. aprill 2018, 17:25
Kui on varastatud miljon või ainult näpuotsaga (süstemaatiliselt), siis kus see rikkus siis on?
Kõik teadaolevad varad on firma omad. Kui äril läheb kehvasti, siis on lageda taeva all.
kle XXXXl paparex26. aprill 2018, 00:15
mis sellest teemast rääkida ei tahtnud? too siia ka õigustusi, ega pättidel on alati vabandused varnast võtta, vangla täis süütuid mehi, kesikud eesotsas. https://www.ohtuleht.ee/672277/kristi-nilov-koristas-oma-kodu-kodutunde-rahaga
Mõtle peaga26. aprill 2018, 01:13
"Oma kodu" ehk tegevust teostavale firmale kuuluvat maja koristati selle sama firma vahenditega.
Täiesti loomulik asjade käik.
Sa ise ikka mõtled peaga?26. aprill 2018, 09:14
Maja mida koristati firma rahadega ei kuulunud firmale. Maja kuulus siiski Nilovile ja oli tema isiklik omand. Pisikest osa sellest omandist kasutati kontori näol firma otstarbeks. Koristati aga tervet maja firma rahadest. Kas firma raha kulutamine isiklikuks otstarbeks on siis loomulik? Kui see on loomulik, siis mis klaperjahti Maksuamet pidevalt ettevõtjatele peab?
Aaaa25. aprill 2018, 23:25
...et siis enne oli hammaste vahel Nilov ja nüüd ajakirjandus pommib Papa Rexi. Phh! Igal inimesel on õigus oma arvamusele ja kellele see ei meeldi no ärge siis kuulake nohh! Keegi ei käsi minna juutuubi. Ajakirjanduse asi ongi panna artiklile pilkupüüdev pealkiri, et siis inimesed lähevad kohe klikkima ja tšekkama. Ei pea ju ometi seda tegema. Ja las Rex räägib, kui tahab. Tema arvamus, tema mõtted, tema ideed ja las olla. Ei ole vaja torkida, kui ei kõlba.
26. aprill 2018, 06:25
Kellega sa nüüd räägid siin?
lugeja25. aprill 2018, 23:19
Jah tuleb anda au pr. Nilovale korralik arvestus äri rajamisel, 7 aastaga selline raha kokku ajada et lihtsalt osta selline maja jne.. peab olema annet ja ärivaimu
teine küsimus jah on eetiline kui saade rajatud annetustest ja omavalitsuste toetustest...
olen jälginud nende kääkäiku ja eelmine kvartal on lõpuks tõusnud ametlikud maksud ja palgad kuigi kui jagada kasvõi 3 peale siis kudagi väga vähe.
"2018 I kvartalis tasus ettevõte
riiklikke makse 3 211.06 EUR
tööjõumakse 2 448.94 EUR"
Igaüks teeb omad järeldused, Mina pole toetanud kuigi olen tahtnud, kuna pidevalt toetuste raha "kaob kuskile" ja keegi mingit aruldust ei anna palju ja kuhu.
Mul endal väike äri 10 tööliisega 8a olnud maksusi maksnud pea 10 korda rohkem aga sellist raha pole küll kokku ajanud et maja lapmpi osta, ikka järelmaksuga.. et mul siis arengu ruumi veel on :)
Tehke järgi26. aprill 2018, 00:25
Aga sa ära jaga vaid 3 peale. Jaga veel lisaks 2 töötajaga, saad riigimaksuks 408 €/(töötaja X kuu).
Riiklikult tasutud maksud: 3 211,06 €
tööjõumaksud: 2 448,94 €
töötajate arv: 2
Palgakalkulaator26. aprill 2018, 10:00
Tööjõumaksud 1kv 2448,94:3(kuud)=816,31:2(töötajate arv)=408,15 eur kuus makstud tööjõu makse töötaja kohta. Kasutades 500 eurist tulumakuvaba miinimumi : väljateenitud töötasu 896,55, sellest maksud 408,16(sots 295,86, töötukindlustused7,17+14,34, pensionikindlustus17,93, tulumaks72,86), kätte 791,42 eur. Arvutamisel kasutatud palgakalkulaatorit.
lugejale26. aprill 2018, 09:24
Sa hakkagi asja selgitama!
Kui palju sai eelmise maja müügist, kui palju ja kui pika aja peale on maja laenu võetud jne.
ei koti25. aprill 2018, 23:14
mis elukas on juutuuber? Absoluutselt ei huvita, mida ta räägib suht sama mõttetust tädist.
ei koti / 23:14, 25. apr 201825. aprill 2018, 23:27
Ja sina oled eriti mõttekas v?
26. aprill 2018, 05:34
26. aprill 2018, 06:27
Nii hullusti kohe ei kotija ei huvita, et pani näpud tööle, et tohutu huvitav kommentaar kirjutada. Vaat kus elukas.
Mamma Sex25. aprill 2018, 22:55
Issand kui südantlõhestav ja "sügavamõtteline" ma nutan ennast puruks!
(Tegelikult oli see vaalade solidaarsus) ;))
muideks25. aprill 2018, 23:21
pealegi kassis!! teda ära, seda papat! Saite midagi aru? Südame lõhestas, jah, täitsa ära.
Kassis?26. aprill 2018, 11:06
Ei saa aru vä? Kass pissis pääle.
misasi on vlogI25. aprill 2018, 23:23
tean, mis on glögi aga vlogi?
VLOGILE25. aprill 2018, 23:28
Vlogi, õpi ära-on videoblogi, lihtne ja loogiline. Tahad millestki rääkida ja istud kaamera ees ja räägid, said aru? See ongi vlogi.
vahet pole25. aprill 2018, 23:43
kui sisu pole, siis vahet pole, kas tegu on blogi või vlogiga - mõttetu mees jääb mõttetuks meheks!
26. aprill 2018, 06:28
vahet pole / 23:43, 25. apr 201826. aprill 2018, 21:13
Oi kui mõttetu venni sina küll oled, endast räägid v. Sul pole üldse millegil vahet. Aga tead et vahetevahel on vahedel ka vahed vahel.
Mamma Sex / 22:55, 25. apr 201826. aprill 2018, 23:52
Nutad puruks?! Noh kas juba nutsid end ribadeks v
taat25. aprill 2018, 22:52
Viimasel esmaspäeval abistati peret, kus kaks noort täiskasvanut ja kaks last. Miks selliseid pidi aitama? Selliseid peri Eesti täis.Mina ei anneta enam sentigi.
26. aprill 2018, 06:29
??26. aprill 2018, 09:26
Palju sa senini oled annetanud?
to taat27. aprill 2018, 17:14
just nimelt sellpärast, et peremees ise ka väga asjalik ja tegi ise väga palju selleks et oma elamist korrastada, lihtsalt pere sai pesemisruumi näol suure abi, et lapsel olek skoht pesta ja vetsus käia.
Ints25. aprill 2018, 22:09
Tiiu25. aprill 2018, 21:53
Kadedus on kole asi. Jätke see Kodutunne ja tegijad rahule.
Raivo25. aprill 2018, 20:48
Soneerige kogu raamatupidamine ära ja on asi kindel.
mnjah25. aprill 2018, 20:45
Kodutunde puhul võib annetatud raha kasutamise osas kõik õige olla, aga endiselt on see saate tegijate jaoks lihtsalt äri. Lihtsalt nende äriks on teiste inimeste rahaga teha nägu, et nemad on suured heategijad. Saadet tootva ettevõtte peamine eesmärk on hetkel ikkagi kasumit teenida, heategevuse maksavad teised kinni.
villit25. aprill 2018, 20:55
materjalid tulevad niigi reklaamimise eest ja annetused lähevad töölistele preemiana ja palgaks.
Lihtne25. aprill 2018, 21:28
Ja need töölised teevadki kodud korda.
26. aprill 2018, 06:30
Marju25. aprill 2018, 21:27
Aga iga ettevõtte eesmärgiks ongi ju kasumi teenimine, kas sa seda siis ei teadnudki. Ja heategevuse maksavadki teised kinni, see käibki nii, igal pool mujal maailmas ka. Nilovi firma on korraldaja, et laekunud annetuste eest remonte teha. Ja heategijad nad on, selles pole kahtlustki. Kui nemad neid kodusid korda ei teeks, siis jääksidki tegemata, nii lihtne see ongi.
mnjah25. aprill 2018, 22:17
Iga ettevõtte eesmärgiks on tõesti kasumini teenimne. Sellepärast ongi olemas näiteks MTÜ, mis sobib heategevuse korraldamiseks oluliselt paremini. Kuna teema tuli suuresti püsti sellest, et korraldajaid pole piisavalt tunnustatud, siis alustuseks tuleks tunnustada annetajaid ja siis tegeleda ettevõtte/inimestega, kes nende annetuste kogumise pealt kasumit teenivad.
Ehh25. aprill 2018, 20:18
Tünder leidis viisi, kuidas 5 minuti kuulsuseks saada. Ma isegi ei viitsinud seda jura käivitada,
25. aprill 2018, 20:46
Jah, peaasi, et said süljepläraka maha pandud, rohkem pole sulle ju vajagi.
ma ka ei käivitanud26. aprill 2018, 00:12
ja süljeplärakas on see video ilmselt, ei tasu vaadatagi. saan aru, et sa ise, vaal, siin ennast kiitmas?
Ehh / 20:18, 25. apr 201825. aprill 2018, 23:31
Aga kesse käskis sul üldse youtuubi minna, kas artikli pealkiri oli liiga ahvatlev sinu jaoks v? Järelikult oli, miks sa muidu sinna põikasid.
26. aprill 2018, 06:33
Sihukesed need "mind ei huvita" tüübid on.Kiibitsevad, kirjutavad kommentaareend mitte huvitavatest asjadest. Normaalne inimene ei pööra ebahuvitavale tähelepanu, mitte ei kuuluta seda iga loo all.
25. aprill 2018, 19:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
see on25. aprill 2018, 19:47
Urrr25. aprill 2018, 19:30
Seal kus liiguvad suured summad annetuste raha on alati oht, te ükshetk keegi hakkab seda omatarbeks kasutama. Usalda aga konrolli...
25. aprill 2018, 19:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
25. aprill 2018, 20:47
Vot õiged arvajad on hoopis ÕL kommentaariumis, eks?Kus nüüd teised tohivad midagi arvata.
nonii / 19:27, 25. apr 201825. aprill 2018, 23:33
Ära sildista, on sul mingi probleem sellega v? Kui ei meeldi ära vaata, järelikult on sul probleem et see sind niivõrd häirib. Pole sinu asi kobiseda. Avalda ise oma arvamus kui tahad, ja kui arvad et oled targem. Miks sa ei tee seda siis?
26. aprill 2018, 06:35
sellistel"noniidel" polegi arvamust, vaid halvasti ütlemise tahtmine ja halb iseloom.
bljat26. aprill 2018, 21:16
Sa ei tunnegi mind, mul on oma arvamus, ja mul ei ole halba iseloomu, vaata peglisse ja siis näed milline sa ise oled. Mõtle enne mida räägid, kui tatti pritsid. Mudahüpik selline.
. 25. aprill 2018, 19:12
:-)25. aprill 2018, 21:31
Mina tean ainult dinosaurus Rexi
26. aprill 2018, 01:25
Mina tean veel komissar Rexi ka.
südantlõhestav?25. aprill 2018, 19:08
Sellist kamarajura pole ammu näinud.
Noh25. aprill 2018, 19:23
Matrossov leitud, kes rinnaga džotile hüppab! Noh tead, kui inimene, kes kutsub end Papa Rexiks on Nilovi poolt, siis tõesti, kes on sinu sõbrad, sihuke oled ise ka.
tenika areng25. aprill 2018, 22:21
see on see kui igal junnil on lindistav mobiil ja võimalus oma ää...-d ja eee..-d ja mää...-d kohe ka kusagile üles laadida. ja enesekriitikat ka muidugi ei ole kuigi midagi tarka öelda ei ole
südantlõhestav? / 19:08, 25. apr 201826. aprill 2018, 23:55
Kui see su sydamekest lõhestas siis miks üldse kuulasid seda Rexi? Oled ikka tum-ba-jum-ba küll.
25. aprill 2018, 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oeh26. aprill 2018, 00:14
kas oled väga noor või väga rumaI? annetuste kogumised ei ole kunagi ausad, need on kõik erinevate adratolguste tehtud, kes peenemalt, kes jämedamalt ja nahhaalsemalt, aga pettus igal juhul.
Mamma25. aprill 2018, 18:36
Mamma / 18:36, 25. apr 201825. aprill 2018, 23:35
Mine youtuubi ja sisesta otsingusse nimi, saad teada kui vaatad tema kanalit.
haha26. aprill 2018, 00:14
eales ei vaataks, isegi kui peale makstaks. vaata otsa talle, mida sellisel on mulle anda?
Kaunis kaunimaks26. aprill 2018, 10:34
Mis see välimus siia puutub? Vähe labane ei ole inimesi välimuse järgi lahterdada?
26. aprill 2018, 10:43
Kui miski näeb välja nagu sardell, lõhnab nagu sardell ja maitseb nagu sardell, siis ongi tegemist sardelliga. Nii lihtne ongi.
Sardellile26. aprill 2018, 11:32
Mis26. aprill 2018, 14:11
seletad, nagunii juba vaadatud
hahale26. aprill 2018, 21:17
Mis sa siis plõksid siin
???25. aprill 2018, 18:35
Marta25. aprill 2018, 19:28
vaataja25. aprill 2018, 18:24
Pole kunagi kuulnudki sellest mehest, aga hea inimene tundub olevat see papa rex
Anu25. aprill 2018, 18:17
kadedus on ikka üüratu😡😡😡😡
loomulikult need trossid kes nilovi süüdistavad25. aprill 2018, 22:16
tehke ise siis vaeste heaks midagi
Mis26. aprill 2018, 00:08
puutub siia kadedus ? Mida kadestada? Kas kodutundele annetatud rahade omastamist? Ei usu,et terve mõistusega inimene veel kodutundele annetaks. Ahnus pani kodutundele ära.
Kui inimene annetab,26. aprill 2018, 10:55
siis ta ka tahab, et see abi jõuaks abivajajale, mitte et mingi mauk hakkab sellest ennast nuumama. Ja esitab veel annetuste pealt arveid,et teised need kinni maksaks. Täielik aferist. Inimesed, ärge annetage enam nilovile vaid märgake ise oma ümbruskonnas abi vajajaid ja aidake otse.