kirjutas alla kirjale,et on Rail Balticu vastu.Kui Eesti hakkas 1988 a.iseseisvust nõudma, astus Nestor kommunistlikku parteisse ja seepärast on tal vastumeelsus Euroopa vastu. Endiste kommunistide pilk on ikka Venemaa suunal,et jälle vabadusest ilma jääda nagu Eesti Vabariigi Pätsi ajal.
Põhjusi RB vastu on ettenägematuidki, aga ehk küsiks raudteid ehitanute käest ka nõu.22. aprill 2018, 09:28
Kui palju ja kus on ammused BAM-i ehitajad? "Kuidas karastus teras" on praegustele/tulevastele ehitajatele ideede läbisurumise õpikuks - maksku mis maksab, kange Kalevite rahvas maksab kõik kinni. Mis saab siis kui KALEVIpoeg käe lahti saab ja jõest mõõga leiab!?
peab eestisse tulema,et rahvas saaks liikuda,reisida. Kui toimuvad suured vabaõhu või muud üritused on rahval võimalus nii Eestisse kui Lätti sõita ühe või kahe tunniga.Ka kauplusekülastusi oleks naaberriikidest rohkem nagu ka Soomest. Venemaa teeb propagandat eestisolevate Putinlastega,et nad võitleksid Venemaa ja Hiina siiditee raudtee eest.Ka Artur Talvik räägib,et tuleb palju kiirem ja võimsam raudtee. Eks Talvik võitlegi Venemaa huvide eest.See oleks palju hirmsam,kui venemaa oma raudtee eestisse ehitaks,sest siis muutuks eestimaa venemaa võimu alla ja meil ei oleks raudtee üle enam mingit sõnaõigust.Meist saaks venemaa kaubaladu,kus venemaa tegutseb ja kamandab.Rongiliiklus muutuks venemaale kasutoovaks kohaks eestis,mitte eestile. Kui meie ehitame Rail Balticu,siis kogu raudtee võrgu eest oleks sõnaõigus eestil Venemaa raudteega jääks sõnaõigus venemaale,mis oleks ehitatud venemaa rahade eest.
pärnakad TOETAVAD Rail Balticut!22. aprill 2018, 00:25
LÕPETAGE hüsteeria Rail Balticu vastu, ajudeta jobud! TOETAME kahe käega Rail Balticu ehitamist, mis on ka vabariigi poolt OTSUSTATUD! Ärge vehkige rusikatega PEALE kaklust - see asi on OTSUSTATUD!
Ehitage õige tee ja sõidame autodega. Selle ajaga mis kulub rongi peale kobistamisele ja rongi pealt Tervise spaase rändamisele kohvritega linnataksoga, ollakse autoga ammu kohal ja kingad juba riiulis ootamas tagasisõitu.
Lp. 00:25; 09:48 Teie nupukestest saab aimu, et kas olete võõramaalaste tööriistaks või olete mõtlemisvõime minetanud! Sellisel kujul ülikallilt ehitatav tavaraudtee ei ole Eestile ei eestlastele mitte mingilgi moel kasulik! 1. Täiesti uuel marsruudil ehitatav raudtee lõhub eesti terviklikust. 2. Ehitusel kasutatav kruusa ja killustiku hulk on ülisuur, mis saab enamjaolt tänu raudtee vajadusele enamjaolt Eestist ammendatud. 3. Raudtee ehituse peatöövõtjaks saab arvatavalt mõni saksa suurettevõte. Seega kogu kasum veetakse riigist välja. Heal juhul jääb eestlastel ainult allhanke võimalus. 4. Seoses ehitusega veetakse Eestisse sisse suurel hulgal võõramaalasi. 5. Valmissaavat raudteed saab opereerima sakslaste Deutsche Bahn. Seega raudtee tegevusest tekkiva kasumi saab võõramaine ettevõte, kuid raudtee korrashoiu kulud jäävad eesti maksumaksjate kanda. 6. "Überraudtee" kahjumilkkus on arvestatud juba ehitamise ja valmimise sisse. Kahjumi katab loomulikult eesti maksumaksja ja seda mitme põlvkonna vältel. 7. Väidetavalt suurt kaubavoogu lubavad Kallase Siim ja ta sõbrad ( raivo vare...) ei ole ja ei saa tulema! 8. Suurraudtee ehituse pealesurumine on seotud e - liidust tulevate rahade vähenemisega ja ka võimalusega kantida seda mõne partei "ämma öökappi" ( vt. 10 miljoni dollari juhtumit). 11. Suurraudtee algab Tallinnast ja lõpeb Leedu Poola piiril!!?? Lp. Suurraudtee hääletorud/pooldajad, palun teie vastuväiteid!
Ära nuta :) Delfi ei lase mu kommentaare enam üleüldse läbi :) Ma ei ropenda, ei solva, ei sõima, edastan vaid infot, mida olen lugenud ja millest olen teada saanud ning mida kõigest sellest järeldan. Kui see oleks tühi-tähi, ei eemaldaks mind keegi. Samas on Delfi täis lauslahmimist ja otseseid solvanguid ning roppusi - ei häiri ühtki modet :) Ju selline siis peabki maailm nende arust olema.
Esiteks, kaasajal kõlab naeruvöäärsena mingi 200km pikkuse raudtee ehitamise üle käiv poleemika - oleks et 2000 km! Teiseks, Absurd on jätta ehitamata raudtee Ikla - Tallinn, kui teises otsas on Heelsingi ja Riia,. Kolmandaks,raudtee tähendus Euroopas aina suureneb ja ilmselt ei olda tähele pabdud sedagi, et äsja avati liin Riia-Kiiev. Neljandaks, RB vastu on keskealised ja just vanemaealised, kes sellel liinil oma eluaastate tõttu ilmselt küll kõik sõitma ei hakka; see on tulevikuliin, see on tänaste noorte liin. Viiendaks, küllap olnuks RB pooldajaid rohkem, kui liin läinuks üle Tartu. Paraku lätlased ei ole kavatsenud RB liini tartusse üle Valka ja kõik. Kuuendaks, asi ongi valikus Tartu või Pärnu. Pärnakad ja suur osa pärnumaalstest on ammu keeranud selja Tallinnale, sest poes käia on Lätis tunduvalt odavam, suur lennujaam Riias, maantee ja selle äärne ilusam ning eks kõik lõunamaateed vii läbi Läti, kus maanteede ehitamine hoopiski intensiivsem kui meil. RB läbi Pärnu elavdaks Soome suundagi, aga Siiditee ihalus on ilmselt teatud seltskonna teatud põhjuseil hullutanud...
Meil on lihtsalt üks kildkond inimesi, kes on lihtsalt kõigele vastu. Olgu see ükskõik mis iganes. Ikka vastu. Terve Euroopa on raudteid risti- rästi täis. Pole mingit probleemi. Kes on Saksamaal rongiga reisinud see teab, et rongiga on võimalik sõita peaaegu igale poole.
See kildkond, kes on KÕIGELE ainult VASTU ei lõpeta oma lõugamist nagu grammofoni plaadilt.... Neil muud ei olegi teha kui kogu aeg ja kõigele vastu olla... Häbiväärsed olevused!
Lp. 20:55 Palun väiteid, kuidas ja kui kasumlikult raudtee tööle hakkab ja seda ülisuure raha eest!!! Mis saab, kui saad selle ulmeraudteega Leedu-Poola piirile??? Kuhu edasi???
Vaadates sel kevadel saateid riigi läbimatutest külateedest tekib tahtmatult küsimus, kuskohast võetakse see raudtee materjal ja mille arvelt, arvestades veel kogust ümbersõiduteid, tunneleid, viadukte . Pärnu on see küll see kõige tühisem raudteejaam ,mis RB-d reisjatega varustama hakkab, vaatamata Tõstamaa rahvale, kes ka Pärnu linnaelanikud nüüd on.
"TASUTA ühistranspordi" rahad tuleks hoopis kulutada KÜLATEEDE remondiks, mitte aga Keskerakonna LOLLI tegevuse rahastamiseks! See on eesti rahva juba välja vihastanud! SENTE leidub maarahval ka bussipileti ostmiseks aga pange ROHKEM BUSSE hoopis sõitma liinidele - SEDA nõuab rahvas!
ka seda,et venetrollivabrik aitab ka Rail Balticu vastu propagandat teha. Ma ei ole sugugi vaimustuses Venemaaga raudtee ühendamisest. Eestlane ei oska oma maad ja rahvast hoida. Saksamaa on üks,kes meid Venemaale maha müüks ja lepiks sellega,et meist Peterburi oblast saaks.IRL on olnud alati piirilepingu sõmimise vastu ja nii on meid kerge Venemaaga ühendada.
Lp. 00:37 Sinu "viies kolonn" ei ole eesti keelt viiekümne aastaga suutnud selgeks õppida ja ehk ongi see hea!!! Kas tõesti vastuväidete otsa lõppedes jääb ainult üks - venemaaga hirmutamine???
kõki eesti rikkusi tahab eestist välja vedada Venemaa koos Hiina siiditee raudteega. Need,kes on Rail Balticu vastu on venemaa poolt ja Peterburi oblasti kummardajad. Rail Baltick on just otsetee Euroopasse,kus võid otse kiirongiga päevakäigud kaupade järgi nii Lätti kui leetu teha.Ka Läti ja Leedu rahvas külastaks nii Soomet kui eestit rohkem. Mida me venemaa kiirrongiga saavutaksime,ainult seda,et me oleksime varsti venemaa,kus eesti rahvas kaob.Ainult venemeelsed koos venemaa propaganda masinaga töötavad Rail Balticu vastu.Ma ei soovi siia Hiina siiditee raudteed,mis oleks hukatus eesti riigile ja rahvale.
Lätti viina ja õlle järele sõita läheks vist liiga kalliks, pealegi ei jõua ju palju käe otsas tassida, pealegi kes teab, mis hinnad siis on, kui raudtee valmis.
Lp. 10:35 Miks küll nõnda vaimult vaene??? Jah olen sellise suurraudtee vastu, sest sellise raudtee saab ka palju odavamalt ja loodust mitte nii arutul moel kahjustamata. Ära saab kasutada olemasolevat raudtee tammi!!!
Kuigi Rail Baltica raudteed püütakse inimestele „müüa“ kui võluvitsa, millega hakkavad liikuma suured rahvamassid ja tohutud kaubavood, on reaalsus midagi muud. Pigem on Rail Baltica näol tegemist hoopis spetsiifilise infrastruktuuriga, mis hakkab teenindama Eestisse rajatavaid uusi üüratuid kaevandusi. Kildgaas ja fosforiit eelkõige. Maailma ärakurnatud põllumaad vajavad meeletu rahvamassi toitmiseks väetist.
väike eesti hakkab kogu maailmale väetist vedama! üks teine sinusugune rääkis, kuidas RB ehitusse saab eestist KÕIK liiv ja killustik otsa. pärast on läbi, midagi enam eestis teha ei saa - üks suur tühjaks tehtud liivakarjäär ja sellest läbi sõitev super raudtee proovige omavahel mingi loogilisem seletus kokku leppida, mis see hirm siis on ikkagi
Lp. 01:33 Kahju, kui te ei oska enda poolt esitatud väiteid siduda/tõlgendada. Tõsi on see,et 20 aastat tagasi ennustatud halli inimmassi tekkimine on saanud laialdaselt tõeseks.
Tasub järele vaadata Viimast Plekktrummi kus Indrek Neivelt tõi välja vastuargumendid. Tundub et uuringuid pole üldse tehtud, kui palju see projekt meid aitab?
Eises saates " Suud puhtaks" oli selgelt näha ja kuulda, et kõik toimuv on rahas. Kellele on vaja raudteed, mis sõidab Poolani ? Milleks? 15% omaosalust, sellega teeks kõik Eesti raudteed korda ja ei mingit laenuga EL raha.
Rahvas tahad elada metsade vahel kogukondades, kus pole teid ega rauast masinaid! Elada korilusest ja maaviljelusest. Ammu on aeg likvideerida tehased, raudteed, mustad maanteed ja välismaa autod, mis viivad meid hukatusse.
Enamus eestlasi plaanib minna tööle pealinna või välismaale ja siis on just väga ilus puhkuse aejal käia maakohtades, vaadata mid külaossid teevad, kuulata linnulaule ja korjata seeni. Las loodus olla rikastele linnainimestele ja välismaalastele, kus grüünes käia.
Osa ajudeta olevusi on KÕIGELE vastu aga samas kiunutakse, et MIKS meil ei ole suuri ettevõtteid, vabrikuid, tehaseid....? Tuleb ehitada ja mitte kuulata igasuguseid kutsikaid!
Demagoogia ja tembeldamine on parim vastuargument, sest midagi paremat pole öelda? Kuhu jääb tavaline "Tema kleit on kole" või "Inga on lihtsalt loll". Laseaiaga on hea samastuda, eks?
Sest kui midagi sisulist pole öelda langetakse lasteaia lapse tasemele "Sa oled kole". Vähemalt saad kellelegi ära panna, sest sa ju palju parem ning suur isemõtleja.
KOMMENTAARID (57)