Tele

VIDEO | Normet ja Nechayeva otsivad eurokleidile rahastajaid: Eurovisionil näitavad riigid, kui ägedad nad on (91)

LISA KOMMENTAAR

Kleit24. aprill 2018, 11:52
Eesti voorus oli minu arvates kleit palju ilusam ja loomulikum, kui nüüd ja see laul on eurovisiooni jaoks liiga ooperlik. Mulle meeldis Stig rohkem
Tiiu8. aprill 2018, 20:24
Millise rakenduse kallis kleit peale Eurovisiooni leiab?Kas tulevikus, iga kord enne kleidi järjekordset kandmist on oodata jälle uut korjandust?
8. aprill 2018, 19:51
Tundub,et raha lunimine on äriprojekt ja võimalust ei saa ju niisama lasta raisku minna.Ärimehel nupp nokib.
aadu8. aprill 2018, 16:58
paarisaja tonni eest võib eestit malaysias mingis putkas esindada ja pärast baaris juua ja ahistada aga miljonite televaatajate ette astumiseks ei leita sellist tavalist teatritüki eelarvet
Aivar8. aprill 2018, 19:47
eriti näitavad oma vinge olemist igat masti paariariigid, Valgevene, Aserimaa, jt. Eesti pole seninini eurovisiooni poliitiliseks ettevõtmiseks pidanud.
ain8. aprill 2018, 08:45
see raha oleks lastehaiglatele vajalik-miks kulutadaseda sinna kust mingit tolku pole?
Viisivana8. aprill 2018, 07:23
Lauljataril on tõesti väga eriline hääl, loodetavasti ootab teda ees tähelend maailma ooperilavadel! Aga produtsendil tuleb tunnistada, et Eesti ei ole äge riik ja vau-efektiga pole midagi peale hakata. Soov lennata kõrgemalt, kui tiivad kannavad, lõpeb kurvalt.
Eaess8. aprill 2018, 00:51
Sõbrad, palun minge p.erse. Las Pärnamets plekib kui tahab, maksumaksja raha sellel tilulilule kultada on kuritegu.
7. aprill 2018, 21:07
Mind huvitab, kuidas see kleit järsku nii kalliks muutus. Eesti laulul oli täiesti ok.
Kleit on olemas, maksab ju ainult valguse peale laskmine. Kas see on siis tõesti järsku nii kalliks muutunud. Midagi ei klapi ja keegi tahab lihtsalt oma taskud täis pumbata.
Juku7. aprill 2018, 16:48
no ägedusest pole selle visuaali puhul ju jälgegi ! ülalt alla on kino näidatud ju kõikvõimalikel puhkudel viimased talimängud sealhulgas.
Eurovisioon pole laulja pereüritus!7. aprill 2018, 12:37
Kes mõtles välja selle kalli kleidi,7. aprill 2018, 14:20
see makskugi. Ja Elinalaeg maa peale tagasi tulla ja pühenduda laulule, mitte aga nagu kõike saama harjunud titekas korrutada- kleit, kleit, kleit. Rahvas hindas ja valis ilusa laulu ja hea esituse mitte mingi kleidi. Mine ükskõik millega ja näita, et sa väärid rahva usaldust, Elina. Laula end võidule.
fänn7. aprill 2018, 12:05
Minu lemmik on Taani, sest nii naturaalne ja laul super
eh7. aprill 2018, 11:10
meenutame siis veel suts: https://www.youtube.com/watch?v=VgHWFiavqjA No ei ole meil midagi nii unikaalset, mida enne ei oleks ka öirolauludel nähtud-kuuldud.
Hmm7. aprill 2018, 10:23
Kuhu jääb siis ülekiidetud palju pappi teeniv elukaaslane,las maksab
ei mõista7. aprill 2018, 09:27
Miks peaks lauluvõistlusel olema kõige tähtsam mingi kleit????.Tähtis ikka laul.Mina ei ole nõus ,et mina maksumaksjana peaksin maksma oma maksudest mingit kleiti.Meil on muud kohti küll,kuhu raha paigutada.(KASVÕI PINGI TSIKLITELE JA LUKSUSLIKELE AUTODELE,MILLEST NÕUKOGU ESIMEES EI TEA MÕHKUGI! ALLELUUJA!!!!)
Saima7. aprill 2018, 09:25
On olemas laenutused. Seal on väga soodsa hinnaga väga väga ilusaid peoriideid.
ega7. aprill 2018, 09:53
?7. aprill 2018, 09:24
Kui jätaks igasugu efektid ära ja pühenduks laulule. Kui inimeme laulad oskab ja laul on tasemel,pole vaja kuulajate tähelepanu körvale juhtida.
eurovisioon7. aprill 2018, 09:54
pole see koht, kus laulule pühenduda! Sellest peaks küll aru saama!
kleidile8. aprill 2018, 11:23
pühendumine ilmselt ka ei aita.
Tark7. aprill 2018, 09:21
Less is more! nagu targad on öelnud :)
vaataja7. aprill 2018, 09:17
Kust võetakse, et see on võidulugu????
mai7. aprill 2018, 09:07
Pettumus7. aprill 2018, 09:05
Suurusehullustus! Jäägem ikka maa peale. Ei tea, kui palju eelmistel aastatel maksma läks? Elinal ei ole raha vastu austust, kui raha palju käes, siis muutuvad ka väärtushinnangud.
vaataja7. aprill 2018, 13:50
elab suurusehullustusesMeeldiks ikka ,kui laulja tegeleks rohkem laulmisega, kui oma promomisega.Pärast süüdistab kleiti kõiges
Mis selle kleidiga nüüd jahutakse7. aprill 2018, 14:09
Lõpuks, ega kleit laula. Lõpuks kui võitu ei saa, hea õelda, et näe, kallist kleiti ei olnud. Elina hakkab muutuma ebameeldivaks. Kas enam Stigi vastu ei saa teda vahetada?
MMM7. aprill 2018, 08:25
Ei ole siin paljudega nõus!!!Ei ole see kaugeltki normaalne,et klanib Eurovisioonile minekuks uhke kleidi raha rahvalt.Pole sellist asja veel kunagi meil olnu.Häbi peaks olema.Omal on nii rikas kavaler,nu kas tõesti siis ei saa kleidi raha kokku ja kui kallis siis see kleit peaks olema,et saada eurov.,,hea tulemus,,??Vaatasin eile uudistest seda diivat,nu ei anna kaugeltki lootust.Ja olgu sul seljas siis,mis tahes,koha toob ikka ära laul,selle esitlus aga mitte kleit.Mis sa pärast selle kleidiga teed,kui jääd viimaste hulka-annad rahvale kleidi või??Nu nii rumalat eite annab ikka otsida ja häbiraasugi pole,kes palub kleidi raha annetusi.Kurrat,ma ütleks selle peale,sittagi sa saad!!!
7. aprill 2018, 08:11
Eestile oleks kasulik lihtsalt see mõru pill alla neelata ja mitte saata oma esindajat eurivisioonile. Seda isegi kõigele vaatamata.
kas7. aprill 2018, 09:55
mõtlesid ikka peaga seda kribades?
Ari7. aprill 2018, 08:10
VAV7. aprill 2018, 07:52
Temal pidi olema sõber ja sponsor ühes isikus. Kus on see inimene nüüd?
7. aprill 2018, 08:27
65 kilo pole peenraha.
7. aprill 2018, 07:49
Kallim ju rikas poiss,nüüd on siis koine,ei ihna pruuti toetada.
lenni7. aprill 2018, 09:25
Ehk läks raha kopterilennule?
Miks7. aprill 2018, 07:35
6 nädalat projektoreid rentima peab?
Tom7. aprill 2018, 07:17
Tehke korjandus ja veebisait, kus näeb kogutud summa hetkeseisu. Ise annetaks hea meelega.
Ilus kleit jah,aga7. aprill 2018, 07:15
kas meie riigil on seda vaja, ? AH, TEHKU MIS TAHAVAD,
kulunud7. aprill 2018, 07:11
kleiditriki plagieerimine ütleks Eesti kohta tõesti üht-teist.
7. aprill 2018, 08:24
See ainult tundub sulle nii. Eestis on kombeks pätsatud asjadega laiata.
x7. aprill 2018, 10:17
Nõus.Veel mõtlesin , et kui palju idee varastamise eest pärast trahv tuleb,
jjj7. aprill 2018, 05:54
asi kisub juba inetuks. Kleit, kleit, kleit! 250 laulu esitati hindamiseks, üks sobis . Ja see ükski laul püsib vaid kleidil.
Kuna raha on inimestel küllalt, las siis lõbutsevad oma annetustega. Väike riik, väike aju.
Pärt7. aprill 2018, 06:53
Pangu talupoja pikk särk selga, pastlad jalga, rukkilillepärg pähe ja kärab küll. Vähemalt eestimaine. Milleks see hull kleit, mida ta laulule juurde annab?
miks7. aprill 2018, 01:20
küll mulle tundud (ajendid viimasel ajal toimunu kohta), et see tüdruk põeb suurushullustust.
Lihtne vaataja7. aprill 2018, 00:58
Laul on niigi ilus. Ei ole vaja seda mingite trikkidega ära varjutada. Seda enam, et see nii meeletult kallis on. Mõttetu raha raiskamine.
Kaili7. aprill 2018, 00:32
Tahaks ka mainida eelmise aasta võidulugu. Lihtne ja ilus. Kõik kuulasid ja süvenesid laulu ning see võidu tõigi. Palun säästke ja jätke see raha kellelegi, kes seda rohkem vajab! :( Laul on ilus ka ilma 65000 lisaeurota!
I.E7. aprill 2018, 00:10
Ikka! Ukraina, Venemaa, Azerbaidzaaniga jne samale pulgale! Kas või kõtuli maha ja ninast veri välja- nii lahedad oleme! Mis siis, Eesti kodudes tihti sente loetakse. Mitte et mulle Portugali laul nii tohutult meeldinud oleks, aga oli lihtsus ja puhas muusika( nii, nagu idee järgi see võistlus olema pidi). Ma väga loodan, et see trend jätkub, teha hea lugu ja originaalne show ilma, et kogu riik pankrotti läheks ja kõigil “lahedate hulka saamisest” nii piinlik hakkaks, et ei tea kuhu silmi peita.
Lumememm6. aprill 2018, 23:50
Oi-oi, see kleit on tõesti liiga kallis!
Eestile sobikski rohkem midagi maalähedast ja ÄGEDAT:
https://www.youtube.com/watch?v=xuM9VwRcn6Y
mnjah6. aprill 2018, 23:03
head muusikat võib esitada ka t-särgis ning tennistes, see hirmkallis telešõu on niigi ülehinnatud ja see mõni minut mingit juba nähtud kleiti ei ole nüüd küll mingi riigireklaam! Vaid üks näide, et võita võib ka ilma palja ihu ja peente kallite kleitide demonstratsioonita, isegi oma emakeeles lauldes: https://www.youtube.com/watch?v=FSueQN1QvV4 Nii et minult ei saa selle plagiaadikleidi eest mitte keegi sentigi ega soovita sellele raisata mitte kellelgi. Raha vajavad eluliselt hoopis olulisemad valdkonnad!
Äkki6. aprill 2018, 22:55
kasutaks riigikogulastele mõeldud kuluhüvitisi seekord Eestit esindava laulja tarbeks. Kulla isehakanud "rahvasaadikud", aeg oleks oma riiki toetama hakata. Näidake nüüd oma patriootlust üles!
Mõtlik6. aprill 2018, 22:51
Ma olen algusest peale öelnud, et see kleit on üks totaalselt ebaõnnestunud disainilahendus. Ülearune butafooria, mis varjab laulu ja lauljat. Oleks siis veel et originaalne, aga ei ole ju. Kunstilises mõttes täielik katastroof. No ja nüüd tuleb välja, et katastroof ka finantsilises mõttes.
Mmm6. aprill 2018, 22:46
Miks uut kleiti vaja on, miks olemasolev ei kõlba?
6. aprill 2018, 22:23
Mul on 2 söna.Ma vaatan,et mida asja ja möttetusi te taga ajate ja mul on kaks söna.Minge p erse
Mimi6. aprill 2018, 22:21
Kui Nechayeva sai MOMU avamisele HELIKOPTERIGA sõita siis sõitku ja ärgu kerjaku! Mina enam ei poolda seda naist, kuidas küll ta üldse valituks sai...Nagunii langeb poolfin. välja.
6. aprill 2018, 22:37
täitsa vöimalik.see tsirkus käib eestis igal aastal nii.ime ,et pole hakatud uurima järg eurovisiooni korraldamise asukohta eestis.
ei anta endale aru,ei süveneta,möelda - mitte midagi.täiesti reaalne,et ei pruugi finaaligi pääseda.ja aeyakse mingi super kleidi raha nüüd taga,et u. selle taga nüüd vöit ongi.ja niimoodi aastakümneid sellist v asikavaimustust. pärast kaotust siis istutakse pea käte vahel ning järg aasta samamoodi peaga vastu seina pömm.pömm ja pömm.uuesti ja uuesti.
6. aprill 2018, 22:20
Eestlane ei saa oma kilplase olekust lahti.Naerma ajab. Mida rahastust? Miks? :)))
7. aprill 2018, 08:21
Tõde on valus lugeda.
7. aprill 2018, 15:00
kleiti6. aprill 2018, 22:14
pidada mingiks edu magnetiks suht mõttetu ka
Võtta neilt, kellelt võtta annab6. aprill 2018, 22:06
Iga muidusööjast riigikogu liikmelt 500 eurot ja soovitud raha ongi koos!
Kuu6. aprill 2018, 22:04
Meie riigis lapsed nälgivad,pensionärid on hädas,apppiiiii nad veel julgevad rahvalt eputamiseks raha küsida???Las rikas mees maksab.
Kahtlemata on kleit efektne6. aprill 2018, 21:54
aga Nechajeva on ka ilma selle vigurkleidita efektne ja lihtsalt lauldes pääsebki rohkem esile ilus muusika,kena esitaja ja esitus.Tegu on muuhulgas ka lauluvõistlusega.
imestaja6. aprill 2018, 21:04
Aga me ei ole ju nii ägedad, nagu tahame ennast näidata, kohe kui tuli välja maksumus, hakati rahvalt annetusi küsima. Igaüks jäägu ikka oma liistude juurde.
J-Lo6. aprill 2018, 20:57
Pärast peame lugema jälle, kuidas kleit on J-Lo pealt maha viksitud, vb hoiaks selle raha kokku
7. aprill 2018, 08:20
Ei saa ju, eestlane on pätipunt ja siinmail pätid ruulivad.
baphomet6. aprill 2018, 20:49
Ilus piiga muidugi. Aga laul ja esitus on nõrgapoolsed. Tuleb veel tol palju endaga tööd teha.
Ma olen seda ennegi täheldanud, et ehkki ma gootiliku power metalli eriline fänn pole, leiab seal mitu hulga paremat esinejat, kel ka muusikaline haridus.
Näiteks mõningal määral tuntud Floor Jansen, Tarja Turunen või Powerwolfi Attila Dorn. Kõik on sest tibinast paremad.
Margus6. aprill 2018, 20:36
Häbilugu. Niiiii vaene Eesti riik nagu ka ei ole,et 65 000€ üle jõu käiks- kümneid miljoneid loobib see EAS tuulde, ja muud riigiametid sadu, lisaks veel varastatakse miljoneid. Ja nüüd häda 65-e kiloga? Kui nii mõttetu riik on,siis pole vaja VÕISTLUSEL üldse osaleda,mis ähkimine siis võidu puhul lahti läheks? Häbiväärne närutamine antud juhul. Rahvas ei paneks seda pahaks,kui Eestit esindama saadetud artisti šõu jaoks riik selle 65 kilo eraldanuks.
jah6. aprill 2018, 20:49
Iga aasta kerjatakse jõulude ajal riigitelevisioonis rahvalt 10 eurot, et saaks lastehaiglale esmavajalikku varustust osta. Ja nüüd tuleb sinu meelest 65 000 lihtsalt tuulde visata.
Margus6. aprill 2018, 20:56
Tuulde oli visatud see EAS-i ropp raha rändrahnudele või lollakale "Eesti logole"- Eurovisiooni vaatab aga 120 miljonit inimest!
vastu6. aprill 2018, 20:50
Raha on mujale rohkem vaja ,kuilauluvõistlusele.Tuhanded lapsed on igapäevaselt näljas,pensionärid virelevad,teed on korrast ära jne...
Ei ole demogoogia,6. aprill 2018, 21:08
riigi ressursid lähevadki mitte suurema osa kodanike elatustaseme tõusuks, aga väikse osa nn eliidi ülalpidamiseks, kes saavad kordades rohkem hüvesi maksumaksja kulul.
Margus6. aprill 2018, 21:10
Kuidas see eliit ja ausal rahvahääletusel valitud Eesti esinduslugu omavahel seotud on? Rahaga priiskamine on inetu,kuid vähemalt sama inetu on ka konitsemine ja närutamine.
Margus6. aprill 2018, 21:10
koinitsemine,vabandust
Vastasin margusele,6. aprill 2018, 21:47
aga kahjuks tsensuur ei lasknud kommi läbi.
ansip IV6. aprill 2018, 22:22
Katsuge ikka olla. Peale Ida-Euroopa riigitelevisioonide ei huvita see üritus kedagi. Üritage huvi pärast öiruvisiooni kasvõi Prantsusmaal telerist üles leida
Lilli6. aprill 2018, 22:01
Sellega pole küll nõus, arvan et kleit ja kõik muu pidi asja juurde kuuluma, kui antud laulja selle vooru võitis, aga nüüd peab ka ilma sulgedeta seda tõestama...
See on naeruväärne6. aprill 2018, 20:36
kui üks üpris vaene riik, eputab asiaatliku potjomklikusega.
7. aprill 2018, 08:17
Visuaal võib moodne olla, aga küsimusi tekitab, miks ei suutnud korraldajad orgunnida vajaminevaid ressursse. Jätab mulje maksmata arvega poest lahkumisena.
Mannn6. aprill 2018, 20:33
Ma arvasin,et see on lauluvõistlus aga hoopis moedemonstratsioon ...???
7. aprill 2018, 08:14
Päris täpne olla, siis on tegu mitteoriginaalse ideega, mida hambad ristis esitletakse kui enda oma.
hobu6. aprill 2018, 20:24
Millele siis raha raisata? Riigi "ägedust" näitab kulutamine lauslollustele. Öigemini, terve Eurolaul on lollus, kui nii "ägeda" häälega, algul targana näiv ilus laulja takerdub kleidisabasse.
Lilli6. aprill 2018, 22:06
See on õige ja see raha kaobki tühjusesse, see Eurovisiooni lauluvõistlus on ju poliitiline värk, kes võidab, kes heidetakse eemale, nii on olnud.
paljastuhnur6. aprill 2018, 20:14
Mida see Kontsiita Vorst näitas? Et nii lahe Austria ongi? Ja Norra, vaeseke, suutis ainult mingi viiuliga mehe koos paari tantsijaga võistlusele saata. Peab ikka üks mittelahe riik see Norra olema. Mis siis, et seal maailma rikkamad inimesed elavad. Või äkki ongi nad nii rikkad, et ei raiska 65000€ lahedana näimisele?
6. aprill 2018, 19:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
..6. aprill 2018, 20:51
mmm6. aprill 2018, 19:50
Ju on laul nii vilets, et on vaja igasugu tilulilu juurde.
Jaah?6. aprill 2018, 19:49
Tõesti? Värskendage oma mälu ja vaadake Portugali esitaja riideid.
hääletaja6. aprill 2018, 19:45
Oh, need efekttid punkte juurde ei anna.
6. aprill 2018, 19:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u6. aprill 2018, 20:19
miks üks, pane ikka kaks. kuupalka või pensioni. siis ka tulemus tuleb.
L6. aprill 2018, 22:10
Ei saa ehtida end võõraste sulgedega, ikkagi on see rohkem lauluvõistlus, aga kui sedagi...
Nüüd aga raha ei leita6. aprill 2018, 19:34
EAS aga kulutab raha mingitele mõttetutele rahnudele, mida nimetab tööriistakastideks.
7. aprill 2018, 08:12
Eas on Kaltsu-Taavi isiklik asi.