Tele

„Pealtnägija“: grusiinist ärimees ostab Eestis kokku elurajoonide teid ning küsib kohalikelt renti (356)

LISA KOMMENTAAR

Riigikogu liikmete haletsusväärse12. aprill 2018, 00:33
saamatuse musternåidis - ei suudeta vastu võtta seadust misgrusiinist terroristi tegevuse Eestis päevapealt lõpetaks. Ootan Ekre võimulepääsu sest ainult selle liikmetele läheb Eesti korda.
jaan trumm7. aprill 2018, 10:26
hangud-labidad kätte ja kere peale, mitu korda järjest, kyll kohale jöuab, mismoodi "äri" aetakse.
sigri-migri7. aprill 2018, 00:29
et kohtutäitur K.Põlts müüs 2015.a. oktoobris Rõõmu tänavat oli Keila Linnavalitsusele ja asjassepuutuvatele majaomanikele teada. Mis siin enam soiguda?
6. aprill 2018, 16:30
Kas nüüd peavad hakkama elanikud linna teid välja ostma tee telgjoonest alates? Äkki "Meie Teeme" müüvad maha.
Ei mingit KAPOT6. aprill 2018, 14:20
See oli arendaja rida. Katsu sa põldu teeks muuta. Keelumärgi nad ju vähemalt saidki.
vallavanem6. aprill 2018, 13:29
tegemist ei ole seadustega pandud ja terve mõistusega eeldatavate koh omi kohustustest kõrvalehiilimisega
muide, kas täna on mode venelane?
Joon Laud6. aprill 2018, 13:58
Selle vanamehe tegevus on igati seaduslik. Pole mõtet teda sõimata. Need isikud aga, kes on teinud sellised seadused, mis võimaldavad sellist äri, need tuleks esimese laternaposti otsa ...!
Kotid6. aprill 2018, 12:40
Rumal on rääkida a-la: teed ei tohigi võõrandada jne. arenadaja ostis põllu, planeeringus kinnitati sinna 50 krunti ja teenindusmaa ( ka teeed ja pumbajaamamaa jne. siis ehitati niivõrd kuivõrd trassid ja majad ja tehti teed. Arendaja müüs krundid/majad maha ja et mitte lõpetada trasside,teede,haljastuse jne lasi end pankrotti (raha juba käes). Nüüd Pankrotihaldur müübki arendajast jäänud vara mahe-milleks on peale tugitooli ka teenindusmaa! Vastavalt seadusele avalikul oksjonil. Ja kordan : Iga Jumala Ahvist maja ja krundiomanik teadis, et arendaja on pankrotis ja nemad ei oma midagi peale oma krundi. Selmet 50+peale see mõni tuhat avalikul oksjonil Ühistu peale ära osta- ega ei raatsinud.. ostab selle igaüks kes vähegi huvi tunneb. Olgu grusiin või kalmõkk. Ja Põmmpead, kel kopteri ostuks raha polnud, kuigi mis muu põhjendus sai olla mitte teid ja trasse osta? Ja vett lootsid ka ämriga naaberkülast tassida? Kisavad kooris miks neid ei lasta võõral erateel sõita ja võõral maal asuvast vastuvõtmata trassist vett võtta jne. Kõik teadsid mida nad omavad ja mis tuleks kamba peale juurde mureteda. Arendajal võiksid nad proovida hapnikku vähendada kui nii jõrmid on. Grusiin pole mitte JOKK vaid ongi ainus terve mõistusega seal. vt. ka :Kotid / 13:57, 5. apr 2018
majaostjatel oli õigustatud ootus6. aprill 2018, 13:14
et linn või vald ehitab munitsipaalteed valmis. sest nii oli seaduses kirjutatud.
see et vallaametnikud püüdsid kohustusi kuidagi arendaja kaela veeretada, ei tühista majaomanike õiglast lootust.
vald ju nad meelitas sinna põllule, et saada rohkem maa- ja tulumaksu.
Vaata.6. aprill 2018, 13:19
Selles ei ole süüdi mitte keegi muu kui KOV, nende otsusega see müük toimuda sai. Miks KOV andis ehitusload enne kui olid välja ehitatud kommunikatsioonid? Selline käitumine on nii mõnelegi KOV-ile toonud probleeme kuhjaga. Normaalne oleks arendajalt nõuda kõigepealt teede ja muude kommunikatsioonide väljaehitamist ja alles seejärel anda välja ehituslubasid. Kui aga KOV on saanud tünga, siis üritataksegi igasuguste meetoditega mingid sendid päästa ja sellised müügid saavadki teoks. Ka pisuke pistis mõnele vastutavale ametnikule aitab seda švilit neid tehinguid teha ehk oleks KAPO-l vaja tööd teha.
majaostjatel oli õigustatud ootus6. aprill 2018, 13:20
et linn või vald ehitab munitsipaalteed valmis. sest nii oli seaduses kirjutatud.
see et vallaametnikud püüdsid kohustusi kuidagi arendaja kaela veeretada, ei tühista majaomanike õiglast lootust.
alatu on hoopis - vald ju nad meelitas sinna põllule, et saada rohkem maa- ja tulumaksu.
6. aprill 2018, 11:25
see Zvilli ostab ka Toompea lossi juurde viiva tee ära ja Balti jaama ümbruse teed ja kesklinna teed on ka sellel Zvillil sihikul
pole vaja osta6. aprill 2018, 12:12
linn kingib ise otsustuskorras tänavad ära.
kaldkriipsule6. aprill 2018, 12:53
kas see on kriitika riigi- ja vallaametnike suhtes?
õige. kas tuleb meelde kui maade tagastamisel mõõdeti teed eramaade sisse. et vabaneda teehooldusest.
praegu toimub samuti teeehitamisest ja teehooldusest vabanemise protsess.
ärge unustage valimistel samad tegelased volikogukku tagasi valida.
Ivanišvili sõimamine siin kommentaariumides on rumal ja kohatu.
kaldkriipsule6. aprill 2018, 13:05
kas see on kriitika rii gi- ja v allaametnike suhtes?
õige. kas tuleb meelde kui maade tagastamisel mõõdeti teed eramaade sisse. et vabaneda teehooldusest.
praegu toimub samuti teeehitamisest ja teehooldusest vabanemise protsess.
ärge unustage valimistel samad tegelased volikokku tagasi valida.
ja Ivani š vili sõimamine siin kommentaariumides on rumal ja kohatu.
Rkogulane6. aprill 2018, 10:32
Tänud härra Ivanišvilile delikaatselt tähelepanu juhtimast, et meie palka tuleks suurendada, sest et praeguse väikese palga eest tehtud seadused ei saagi paremad olla.
kriuks6. aprill 2018, 15:03
Mille eest siis teile üldse makstakse, kui sealt ainult praaki tuleb? Mujal lastakse praagitegijad lahti, teil jääb õigust ülegi.
kuis nii6. aprill 2018, 10:28
kuidas saab olla juriidiliselt korrektne kui see ON JURIIDILISELT VALESTI MOODUSTATUD õigusakt?
juriidiliselt korrektne6. aprill 2018, 10:29
on praegusel ajal vaid kolakas kuhu iganes kehaossa.
nonoh6. aprill 2018, 10:06
Kus on siis kohalikud omavalitsused? On neil ka mingid töökohustused. Kas töökohustustes on kirjas, mida ärikatele maha müüa? Kas sellel grusiinil on juriidiliselt õigus oma "kinnistutega" elu nendes valdades seisma panna, inimesi terroriseerida?
Kes teab, mis seadusi meie riigis tehakse. Eks riigikogulased tõstavad kätt, kui seadus vastu võetakse. Kas neil selleks ikka mõistust on ja kui pead pidevalt tegelema oma "kulu"hüvitistega tegelema, millal siis veel tööd teha
noh6. aprill 2018, 09:15
juriidiliselt on köik korrektne. JOKK. Kuigi pöhimötteliselt peaks olema seadustes ka vöimalus eba-ausaid ja pealesurutud lepinguid tühistada ja muuta - st 1000 EUR kuus enda veetoru eest ta küsida ei saa, ag 10 näiteks saaks. Mis oleks ok. Siis oleks muidugi vaja asi kohtusse anda jne et normaalne tasu paika panna jne. Köige parem legaalne lahendus on et iga väike grupp inimesi keda ta tülitab, annab ta kohtusse. Igale grupile on see 1-kohtu tehing ja dvokaadi kulu. Temal on see 30 kohtutehingu kulud... Varsti ei jöua enam advokaatide eest maksta. ;)
Allex6. aprill 2018, 08:58
Kas tõesti ei leidu kedagi, kes oleks nõus kodanikule hapniku tarbimise hea hinnaga maha müüma. Ma arvan, et ta saaks aru, milline on alternatiiv.
Kaidi6. aprill 2018, 19:48
Huvitav, kas ta ka deklareerib oma tulud
6. aprill 2018, 01:36
Ma ostaks Pärnu mnt. ja Estonia ristmiku, saaks kohe mitu tõkkepuud üles panna nagu Tallinna Lennujaamas.
6. aprill 2018, 01:29
Mis tore riik, kus teed kuuluvad Venemaa Föderatsioonis registreeritud firmale, sotside ideoloogiline juht J. Allik taotles veel hiljuti kontrolljoone äärsete maade müüki Venemaa Föderatsiooni kodanikele. NATO üksustele on jäetud võimalus baasis püsida, välja saab vaid õhu kaudu niikaua, kuni õhk ei ole Venemaa Föderatsioonile müüdud.
urki5. aprill 2018, 23:09
Valus õigel eestlasel lugeda . Käisime kaare all laulmas .Mis kasu .Koju sõidu eest pead maksma. Kurb on kui laseme endale pähe istuda.
Võiks rahul olla5. aprill 2018, 22:23
See on äri ja ärivabadus Eesti moodi. Sellist riiki ju ehitati ja taheti.
6. aprill 2018, 00:10
Edasi jagab tänavad meetristeks juppideks eri firmade alla ja hakkab iga jupi eest obrokit nõudma.
Mx355. aprill 2018, 20:50
Mõistlik oleks tema tee kõrvale rajada oma teed.. las siis soolab need sisse
Na derzi5. aprill 2018, 20:42
jaan5. aprill 2018, 20:40
Kes see teine halli peaga mees seal on?Või on see reklaam.
V5. aprill 2018, 20:34
Meie kallis President reisib ja võitleb "nähtamatu" vaenlastega, aja suurt rahuasja, aga meil kodus täitsa korralagedus . Aeg ehk kodus asjad korda ajada. 100 põhjendatud kaebuse korral peaks riikikogu peaks reageerima automaatselt ja hakkama ja tegema just seda ,et kodus saabuks ennekõige rahu. Seadused selgeks ja igale inimesele arusaadavaks, mitte kellegi huve ainult teenima. Tubli mees näitab seaduse nõrki kohti, kindlasti medali pretentent, omakasu eest võiks ka natuke noomida, inimese vaba tahte piiramine ja mitte vett anda ei ole ka kahjuks inimlik.
5. aprill 2018, 19:43
lihtsam on anda 10K euri ja see sasashvili lihtsalt kaob ara
Umm5. aprill 2018, 20:07
5. aprill 2018, 19:23
meil küll kuristikke ei ole nagu Gruusias aga laterna poste jagub ,Eestimaal seadusi ei ole või neid ei austata seega jääb üle omakohus
Urmas5. aprill 2018, 20:12
Eestlane on teistsuguse iseloomuga kui keevavereline grusiin ja siin ei tule mingisugune omakohus arvesse! Sel ei ole mõtet ka, sest siis karistatakse omakohtu eest reaalse vanglakaristusega!
5. aprill 2018, 19:20
saadke see Pasavilli tagasi Gruusiasse ennem kui ta Männiku SPA-e ujuma läheb ja seal teid hakkab kinni panema
Urmas5. aprill 2018, 20:13
Ta on Eesti kodanik ja Gruusia ei võta teda vastu!
eit5. aprill 2018, 18:36
küll on kole elada riigis kus pole õiget valitsust
selle eest6. aprill 2018, 01:41
on võimalis sõimata Savisaart igal kellaajal ja ajada kõik tema süüks. Siiani on see paljudele eestlastele hästi peale läinud.
No5. aprill 2018, 18:19
üks seaduseklausel sisse-täitur peab KOVile teatama oksjonist, kui objekt üldkasutatav või sellel trassid. Notar ju teatab, kui soovite müüa alla mõistliku hinna kv objekti ja KOVil eelisostuõigus.
Riik ei kehtesta ennast seal, kus peaks!
Lugesin täna just esimese Vabariigi aegset algkooli usuõpetuse õpikut, kus lause:"Kavalusega võtmine, ligimese häda kasutamine ja raha ning vara väljapressimine - see on niisama kui vargus"... mõeldes nüüd kõigile, kes 300% kasumit ja kohe saada soovivad :)
Ilmselt ongi hingehariduse puudumine tänapäeval meie hädade sügavam põhjus.
5. aprill 2018, 18:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
hea küll,5. aprill 2018, 19:16
ma istun teatris, aga aja asi korda, teil ekres peaks see ju kukepea olema, minge kohe oma tõrvikurongkäiguga pead maha võtma.
Vaadake peeglisse!5. aprill 2018, 17:51
Miks te seda grusiini sõimate? Vaadake parem peeglisse ja sõimake ennast. Kui oli ikka kange tahtmine sinna põllu peale seda küprokikarpi osta, siis oleks pidanud müüjalt ka juurdepääsuks reaalservituudi võtma. Poleks praegu mingit muret.
imet tabamas5. aprill 2018, 17:56
ja kaua sellist tsirkust valitsus siis kavatseb pealt vaadata ja palle sügada ? Eelnõu riigikokku ja ühisomand kõigile avada.
sellest tüübist5. aprill 2018, 19:18
on juba kunagi aastaid tagasi räägitud, aga kõrgepalgalistel seaduste loojatel kama kaks.
tänud Kohila vallamaja rahvale!5. aprill 2018, 17:21
Plaanisin kah 4 aastat tagasi sellesse arendusse krunti osta, aga sõber soovitas enne vallast järele küsida, kas mingeid jamasid on... Sealt soovitati sellest jamast kaugele eemale hoida. Seletati kõik probleemid ilusti ära.
Ostsin samas vallas hoopis teise kohta, mida ametnik soovitas, seal olid kõik load ja asjad tehtud ja vallale üle antud. Ei mingeid probleeme.
Inimesed, enne suurt investeeringut pöörduge kohaliku valla poole: ei maksa midagi, aga hoiate ennast paljudest jamadest eemal.
Aru ma ei saa5. aprill 2018, 16:57
Kuidas sellised tehingud üldse võimalikud on olnud?mingu suvaline tont lihtsalt ostab kokku mida?teid?keegi on väga väga silma kinni pigistanud.ma ei saanud oma enda krundil olevat 40m teejuppi ära osta et seda kinni panna võõrastele sõidukitele.kusjuures tupiktee.minu krundist edasi ei vii.selles äris on midagi ikka väga mäda
u5. aprill 2018, 19:35
sõber peseb kätt ja sõber peseb selga, ühed sulid mõlemad.nii müüja kui ostja. teavad kust pappi korjata.
pensionär5. aprill 2018, 16:56
Ma ei saanud saadet täielikult jälgida, kuid lugu on segane. Kuidas saada maa või muu taristu omanikuks? Seda võib saada kelleltki pärandina, kingitusena või ostma. Igal juhul peab omand olema notariaalselt kinnitatud ja registrisse kantud. Kui uusarenduste maa ei vormistatud majaomanikele, siis kuulub see kas riigile või kohalikule omavalitsusele. Pole võimalik, et Eesti riigis on kasvõi lapike maad,mis ei kuulu kellelegi. Minu eramu ja väike maalapike on kantud kinnisturegistrisse. Oli aeg, kui polnud vett ega keskkütet. Nüüdseks on ehitatud trassid,mille kohta on samuti vormistatud lepingud ja dokumendid, mille alusel on kehtivad vastastikused kohustused. Kui üks lepingupooltest vahetub,siis kohustused lähevad üle.Ilmselt peab siin olema kuritegevus sekkunud.
A5. aprill 2018, 22:13
Mis seal keerulist, arendaja ostis suure tüki maad, jagas kruntideks, osa müüs maha kruntidena, osadele ehitas majad peale ja müüs maha. Juurdepääsu teed jäid arendaja omandisse. Siis läks arendaja pankrotti, oksjonil müüdi arendaja vara (sh. ka juurdepääsu teed, trassid jne.) maha. Ostjaks oli antud juhul see grusiin. Kas ta peab andma kasutada nüüd oma vara tasuta. Tal on ka kulud, nt. maamaks.
5. aprill 2018, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. aprill 2018, 17:23
RIKKAD ? Tavalised Eesti inimesed .
Eks me näe,5. aprill 2018, 18:29
kes õige,kes vale. Kellelt ta ostis? Kas ta on ikka omanik? Kui omanik,siis peab ka riigile või kohalikule omavalitsusele igal aastal omandi eest maksu maksma. Teatavasti käivad kõik maksud läbi Maksuameti. Meil on ainult kodualune maa teatud ulatuses maksuvaba. Kui on mitu elamist,tuleb ühe eest ikkagi maksta. See mees ei ela trasside peal, järelikult peab maksma kogu omandi täiega. Ja kas ta on ikka ärimees? Kui on, siis äri peab olema registreeritud Riigi Äriregistris. Loodan,et need küsimused leiavad vastused.
....5. aprill 2018, 16:28
Riigist välja saata! Meil on siin eesti kus on kõigil hea elada.
kui hakkaks probleemile lähenema kohaliku omavalitsuse tasemest?!5. aprill 2018, 16:18
Kartulipõld või tühermaa,mis iganes see maa oli enne,kui sinna majad ehitati,kuulub !!! kuskile valla alla.Mina leian,et vallavalitsus uses on persendavaid ametnikke niipalju küll ja veel,kes jälgivad ,aitavad ja seisavad head oma elanike murede korral.Mida muidu nad seal vallamajas kohvitavad ja mune laiaks istuvad.Palka oskavad nad küsida ja preemiajaid muudkui makstakse neile "hea töö eest".Et siis pole see töö ju hea,kui sellised lollakad probleemid esile tõusevad.Ilma vallaametnike teadmata ei osteta ega ärita ju midagi.Üks üheselt öeldes,on meil vallamajad täis puuke,kes ei suuda oma rahva heaks mitte midagi teha.Aga enne valimisi tehakse tsirkust ja kiidetatakse ja ku...takse.
A5. aprill 2018, 22:20
Minu arust haugutakse ka vale puu all, milles see grusiin süüdi on kui ta ripakil asju ostab. valdade asjapulgad peaksid need teed omast taskust välja ostma.
Igaljuhul grusiini ees müts maha leidlikkuse eest.
peaorav5. aprill 2018, 16:01
Raha ei haise ja äri ei anna häbeneda. Rohkem oraveestlane, kui kohalikud oravad ise. Kas äri ja aferistlus vaatavadki tegelikult samas suunas, on igaühe enda otsustada.
Võrokõnõ5. aprill 2018, 15:28
Selline asi on võimalik ainult Eestis. See on nagu imedemaa. Teid ei peaks saama üldse erastada. Siis ei oleks sellised asjad ka võimalikud.
erastada?5. aprill 2018, 17:54
Jutt ei olegi ju tee erastamisest vaid oligi ju eramaa algusest peale. See tee on erakinnistu samamoodi kui see kinnistu, mille omanikud praegu grusiiniga rahul pole. Miks mul ei tohi oma maa peal teed olla?
vaata5. aprill 2018, 22:14
sul võib tee olla aga sa pead võimaldama naabritel läbipääsu ilma mingeid sunnirahasid nõudmata,kui su tee on asumisisene nagu antud loos siis lähevad need valla haldusesse,sa võid küll juriidiliselt olla selle teejupi omanik aga sul on kohustus anda see määramata ajaks omavalitsuse kasutusse ,nemad seda siis ka hooldavad. ja selle teealuse maa eest ei maksa sa ka maamaksu,just selliste tingimustega on mul 653meetrit teed antud vallale kasutamiseks ja haldamiseks.
Tšago5. aprill 2018, 15:03
Ülen et Ta pole Gruziin, Ta pole Venelane vaid saast.
fff5. aprill 2018, 14:57
teed lihtsalt ei tohi kuuluda üksikisikutele vaid ainult riigile ja kogu lugu
paljugi mis korralikes kultuurriikides on või ei ole, notari ja ametnike maffiaga riigis nagu meil peab asi teisiti olema
Olen nõus5. aprill 2018, 15:13
Paljud avalikud teed on sunduslikult tulnud ära erastada(pähe määritud). Kas arvate,et riik tahab need teed nüüd siis omanikult tagasi osta. Kõik loodavad kinkimise ja loobumise peale!
ppp5. aprill 2018, 15:13
saa ommeti aru, et riik on halb peremees ja kõik mis vähegi võimalik sadamad, trassid , teed ja haigekassad tuleb anda õige peremehe kätte .
õige5. aprill 2018, 19:30
ostan jupi Tallinn-Tartu maanteed, panen tõkkepuu vahele ja hakkan oma jupi läbimise eest maksu võtma, üks läbisõit 10 euri.
5. aprill 2018, 14:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võimalik5. aprill 2018, 17:18
Mis minuga juhtuks,kui ma läheksin5. aprill 2018, 14:29
Gruusias mingis auulis elanikelt trassi ja torude eest raha nõudma?
Aga see,et ma pole oma küsimist veel saanud lõpetadagi,kui tuiskab
pikk tera,mis otsekohe kõik lõpetab.Mitte aga siin lambakarja hulgas.
5. aprill 2018, 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kui6. aprill 2018, 01:49
eraomand ja "vaba turg" on sellised siis tuleb sotsialism eestimaal taastada. Nii lihtne see ongi. Ja taastataksegi kui meie liberaalidest valitsejad samamoodi jätkavad.
Siin see rahvus pole küll oluline5. aprill 2018, 14:16
ja kui mees on tänu du ra ka te le seadustele need teed ostnud, peab ta ka saama renditasu. Teile endile meeldiks ju ka ERAMAA märke oma teede otsa paigaldada ?! Nii, et ka veekogude äärde ei pääse
maatamees5. aprill 2018, 14:26
minule ei meeldi, sest ei oma ka raasugi maad.
niion5. aprill 2018, 14:54
eramu aiad tuleb keelustada ja kaotada,niinagu ameerikas...
vabadus siis vabadus juba kõigile.
ja kui5. aprill 2018, 19:32
kurjad koerad lahti pääsevad, siis võivad vabalt sind nahka panna, vabadus ju.
Siin see rahvus pole küll oluline5. aprill 2018, 14:09
ja kui mees on tänu turakatele seadustele need teed ostnud, peab ta ka saama renditasu. Teile endile meeldiks ju ka ERAMAA märke oma teede otsa paigaldada ?!
Kotid5. aprill 2018, 13:57
enamus kommenteerijaid on segased. Kogu selles pullis on süüdi arendaja-tema omandas maa millele arendas-seega see polnud enam vall-riigimaa, tema projektis oli ka teenindusmaa + krundid. Arendaja jäi võlgu, ehk ei suutnud/tahtnud oma kohustusi rohkem täita: oli krundi- ja majaomanikelt raha kätte saanud ja lasi arendusfirma pankrotti. nüüd pankrotihaldur müüs teed ja trassid ja ka näiteks pumbamaja avalikul enampakkumisel!. Iga viimane kui Ahvist majaomanik teadis, et nemad pole trasside ega teede omanikud, vaid pankrotistunud arendaja vara müüakse pankrotihalduri poolt maha. Ja sajad majaomaniku ei raatsinud ühiselt enampakkumisel osta 3000 näiteks teed endale...vaid lasid selle osta kes raatsis. Nüüd tänava või arenduse 50+ majaomanikku halavad, et teed osta ei tahtnud, kopterit ei ole aga võõra tee peal sõita tahaks. ja võõrast vastuvõtmata trassist vett tahaks. Pumbamaja ka netu. ja Seaduslikule eraomanikule nüüd küsitavat150 000 ka maksta ei taha. Kõik eranitult teadsid, et arendaja lasi asja pankrotti kõik eranditult lootsid seadusevastase lõugamise peale? või tõesti lootsid kopteri osta ja sellega nii sõita kui kanistriga vett tuua näiteks basseini.
Ei . Tahame kommunismi ja kolhoosikorda5. aprill 2018, 14:47
Siis oli kõik odav ja ühine.
Aga palun!5. aprill 2018, 16:35
Kõik on ju kandikul ette antud. Vaja vaid kuulutused avada, kas on transpordimaa, kas selle kõrval on majad kellelt sisse nõuda "tasusi"
Hakake ärimeesteks! http://www.varad.ee/kinnisvara
sa ei vaadanud vist hoolega 5. aprill 2018, 18:24
nad ei teadnud oksjonist-selleks peakski tegema seadusemuudatuse ja kohustama täiturit KOVi informeerima, kui tegu sellise objektiga.
vaatasin hoolega5. aprill 2018, 19:20
Kui nad oma maja ostsid, siis pidid ju teadma, et koju saavad ainult üle naaberkinnistu. Notar kindlasti selgitab seda kui omal pead otsas pole. Siis olekski tulnud nõuda müüjalt reaalservituuti ligipääsuks või ostmata jätta see maja.
xMees6. aprill 2018, 09:26
Seaduses peaks olema kirjas, et kohalikel elanikel (KOV vahendusel) on üldkasutatavatele objektidele eelisostuõigus riigi poolt kehtestatava mõistliku hinnaga. Seega tuleb seadust muuta, kusjuures tagasiulatuvalt - varemtehtud tehingute tagasipööramise võimalusega. Saab see grusiin oma 2000 eurot tagasi ja rahu majas.
5. aprill 2018, 13:57
Kui Eesti riigil on niisugused rumalad seadused mis võimaldavad sellistel inimestel mitte millegi eest raha kokku kraapida kus siin on riigikogu ja Artur Talvik. Võiks kõik teed maha müüa siis saab veel eesti inimesi vaesemaks teha. Siis saavad nad oma kõhtu suuremaks ajada. Teed ja trassid ei peaks kuuluma üsik isikule.
T. Sügis5. aprill 2018, 14:28
A.Talvik selliseid seat empe ei salli..
jäta juba5. aprill 2018, 15:17
Riik- see oleme meie ja meie oleme ka kõrgema võimu kandjad !
aga5. aprill 2018, 17:12
endaga üldse ei arvesta ja pissime peale
ma5. aprill 2018, 17:17
ostan Tartu Tallinna teeosa Põltsamaalt Laevale ,liikumine tasuline,võimalusel maksan sulas kätte
Mina5. aprill 2018, 13:43
See tüüp on lihtsalt puuk. Võrdleks teda lausa Liis Haaveliga, kes ütles, et ta tõesti tahab vanu aidata ja mis selles siis halba, kui selle eest endale natuke vaevatasu võtab.
Ullike5. aprill 2018, 13:34
Eks see ajapikku kasvas nii. Vallal oli kõik rahaks. Ei ole süüdi.
Mina5. aprill 2018, 13:32
Vahi kratti. Tüüp lihtsalt traalib mööda riiki ringi, kasutab seaduseauke ära ja kandib vara ja ahistab kohalikke küsides kohalikelt renti kõige eest, mis tema teede ja maade pinnast alla peale poole jääb.
Tüüp võiks ükskord korralikult vastu näppe saada. Kui ikka ükskord kõik massiliselt keelduvad talle maksmast ja ta arvab, et tal ongi õigus maa lahti kaevata ja torud välja võtta, siis seda tahaks näha, kes siis peale jääb.
võiks küll5. aprill 2018, 14:30
aga võta seejuures teadmiseks, et sellised võlgu ei jää.
Valetate!5. aprill 2018, 13:31
Mina ei usu, et notar teile ei selgitanud, et ostate maja mille juurde saate ainult üle teise eraomaniku kinnisasja.
totule5. aprill 2018, 19:37
need teed müüdi alles peale seda, kui majad olid müüdud.
Kes müüs?6. aprill 2018, 13:37
Müüs ju eraomanik! Eraomanik müüs ju sellele kalmõkile. Ise oled totu.
Ott5. aprill 2018, 13:31
Ei lasknud, vaid kinnistuomanikud on ise lollid. Kui teega külgnevad alad pole minu kinnistuga seotud, siis mine kopteriga.
l5. aprill 2018, 13:29
tea kas kunagi saame ka niisuguse võimu, kes lõpetab ära igasuguste vallavanemate, "ärimeeste" jne. jok-skeemitamised, niisugust eestit me tõesti ei taha!
meil oli6. aprill 2018, 01:54
selline võim....jälle oli paha! Praadige siis nüüd omas mahlas!
Ando5. aprill 2018, 13:24
Vend on tark,lihtsalt meie seadused on napakad.Riik lasi lihtsalt inimesed üle.
Sasss5. aprill 2018, 16:40
Just. Vallas meeletult ametnikke kes võiks teada, mis nende vallas tpimub.
Lihtsam on muidugi müüjal, halduril, täituril anda käsk teavitada vallaametnikke, et X asi ehk TEE müüki tulnud. Vald annab elanikele teada, et selline asi ja nüüd nende enda otsustada, kas tahavad osta v mitte. Kui ei osta, siis näitavad Pealtnägija saadet ja ongi olemas. http://www.varad.ee/et/kinnisvara
Meil aga vallaametnikke tuhandeid aga mis rahvast saab on jälle hea lõik .... vaadake Radarit!
Mõhk ja Tölpa 5. aprill 2018, 13:16
Majad ilma planeeringuta kerkinud. Kus on tee, kus krundipiir. Valitsused vahetuvad, vallajuhid ei tea midagi. Milles see grusiin süüdi on? Mi
milles?5. aprill 2018, 19:39
väljapressimises, ta ei hooldanud ega remontinud midagi.
manfred5. aprill 2018, 13:11
Meie kapitalistlikus vabariigis on sellist hädakisa kuidagi imelik kuulata. Iga muu kinnisvara eest võib üüri/ renti küsida, üürimist puudutavate artiklite juures käib pidev praalimine a'la "ega siis OMANIK ei peas oma VARA mingitel üürnikel TASUTA lagastada laskma" aga teed näib olevat mingi eriline vara liik mille puhul ollakse endistviisi mitte sotsialismis, vaid lausa kommunismis - igaühele vastavalt vajadusele ja tasuta, ikka tasuta.
SMURF5. aprill 2018, 13:26
On täiesti müstiline see,kuidas immigrandist pätt kasutab ära auklikku EV seadusandlust ja ostab kokku teid ja veetrasse , elik avalikku ruumi kuuluvaid objekte ning santažeerib siis eestlastest majaomanikke! USKUMATU! Teed ja veetrassid peavad kuuluma linnale või vallale ning olema üldkasutuses kui avalikku ruumi teenindavad kommunikatsiooni objektid. Teed ja kommnikatsioonitassid ei saa olla kellegi eravalduses, sest see loob eeldused seadusliku väljapressimise juhtumiteks.
Ei mahu pähe see,et mingi immigrant tuleb siia ja ütleb „ homme hakkate ämbritega vett tassima, või maksate mulle 150 000 eurot“ või see ,et et endale majad ehitanud inimesed ei pääse ühel hetkel enam koju!
See on puhas santaaž ja läbi seaduse nõelasilma pugenud räket! Kui seadus midagi sellist lubab, siis tuleb see seadus ümber kirjutada ja kiiremas korras!
kahju muidugi5. aprill 2018, 14:34
et omad nii väikest pead, aga katsu mõelda suuremalt, laiemalt ja sa näed , et õnn peitud tänases ühiskonnas vaid ja vaid RAHAS. Just sellepärast üritataksegi seda NEKTARIT iga hinna eest omandada ja kahjutunnet, südametunnistust või halastust siin ei tunta.
kuule väikese5. aprill 2018, 19:41
tähega manfred, kas sa istud ainult oma toas, väljas ei käi teid ei kasuta, või kui palju maksad teede kasutamise eest?
5. aprill 2018, 13:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ole dolerantsem5. aprill 2018, 14:35
georgia mehed on meie sõbrad.
Mari5. aprill 2018, 15:57
Tolerantsem, nii kirjutatakse see sõna.
tema 5. aprill 2018, 19:43
ema või oli isa, on eestlane.
5. aprill 2018, 20:27
Ei ole vaja eesti keelt sellega risustada.
5. aprill 2018, 13:09
kadugu tagasi Gruusiasse mida sa siin vahid
konstantin6. aprill 2018, 19:38
sin on minu kodu sin ma elan
Puuuurija5. aprill 2018, 13:03
Bidžo on tegutsenud selles sfääris väga pikka aega. Ilmub sel teemal artikkel - kõik laiutavad käsi, tv saade - kuidas nii ikka võib, jälle artikkel - peab midagi ette võtma, jälle televisioon...
Ew5. aprill 2018, 12:56
Kas pole tore! Omavalitsused võtavad rõõmsalt vastu ka nende maksumaksjate raha, kellede teid ja veevõrkusid nad oma hooldada ei taha. Linnad teevad sama? Milleks sellistele omavalitsustele meie maksud laekuvad?
Sahker Mahker5. aprill 2018, 12:54
Siin on kas seduses midagi mäda, või ametnikud on midagi susserdanud - ostaksin heameelega oma kodukoha pargipinkide alused maalapid ja muudkui kasseeriksin. Veelparem oleks osta mõne poeesine trepp, või 10 meetrit elektriliine...
Midagi on väga mäda, kuidas sai see üleüldse juhtuda - kus oli kohalik ametnikkond, kes andis loa maa võõrandamiseks. Lihtinimene ei tohi ilma kooskõlastamisteta ja igasugu lubadeta oma maal peeretadagi...
kus on kus on?5. aprill 2018, 14:37
tegelevad koolimajade ja losside tõelistele peremeestele üleandmistega.
lol5. aprill 2018, 12:52
selle parasiidi õudusunenägu on pigieemaldi, kallake seda asfaldile ja varsi ei saa seal enam keegi liigelda.
5. aprill 2018, 12:30
Lihtsalt naeruväärne . Eesti seadused lubavad sissesõitnud parasiidist petisel terroriseerida Eesti kodanikke ?
riigil5. aprill 2018, 12:44
on teemaksud,miks eraomanikul ei või olla?
riik on halb peremees5. aprill 2018, 14:39
maamaksu peakski koguma ettevõtlik erakapital. Haiglad ja osa koole juba erad .Varsti ka haigekassa, töötukassa ja pensionikassa. Siis alles hakkame elama.
Justament5. aprill 2018, 12:52
Grusiinid ja ukrainlased on ju meie "vennasrahvad", keda muuhulgas luurekoordinaatorid nõustamas käivad. Hea ju infot vahetada.
....5. aprill 2018, 13:19
nagu Pealtnägijast kuulda, ei ole mees siiski ei grusiin ega ukrainlane - vaid tema isa on olnud grusiin. Emapoolsetelt juurtelt sinnakanti väljarännanud eestlane. Eks sealt ka tema eesti keele oskus. Ainult nimi ilmselt eksitab.
5. aprill 2018, 12:28
Tegelikult on see grusiin väljapressijast parasiit ja äriga pole siin mitte mingit pistmist ! Tuleb vastutusele võtta need kohtutäiturid , kelle abiga on ta saanud terroriseerida Eesti elanikke . Seadus peab eelkõige arvestama elanikega , mitte sissesõitnud kurjategijatega .
grusiinlaste nõunik5. aprill 2018, 12:24
ju teada, kes siis veel, kui mitte m. laar.
Mõtiskleb5. aprill 2018, 12:21
Nagu ma sellest saatelõigust aru sain, siis nn. "omanik" ei täida oma kohustusi - ei hoolda neid kinnistuid-taristuid. Siin võiks igatsorti linna- või vallavalitsused jm. ametid aktiivsemad olla. Näiteks trahvida omanikku üüratu trahviga, kuna operatiivsõidukil polnud võimalik teatud sihtpunkti jõuda, sest "omaniku" valduses olev tee oli hooldamata:) Ja see trahv võiks olla 10x niipalju, kui "omanik" selle tee eest maksis - las maitseb samasuguseid vilju, mida ta teistele oma väljapressimistega ette söödab...
hoolduse eest5. aprill 2018, 12:42
maksad eraldi teeomanikule ja kui ei maksa siis jääb ainult teemaks IRW
täpselt5. aprill 2018, 14:43
nii ongi. Kui ei maksa , võid ka helikopteriga koju sõita. Ainult maandumisväljakul parkimise eest pead eritasu maksma.
Kott pähe ja koju5. aprill 2018, 12:20
Grusiinid, meie sõbrad;))) Eks tal mõni hea Eesti nõunik...
Õnneks5. aprill 2018, 12:10
toimub asi tallinnas. Loomulik nähe vaadates linnajuhte ja kõike muud.
Jürka5. aprill 2018, 12:35
Ivanisvili afäär ei toimu üldse Tallinnas, vaid üle Eesti, oleksid võinud saadet ka vaadata!
5. aprill 2018, 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka5. aprill 2018, 12:37
Saadet vaadates ajas selle mehe jultunud rahulikkus mind nii metsikult vihale, et esimest korda elus tundsin vajadust palgata kedagi...noh, teate isegi, nagu seda filmides ikka tehakse.
Tegelikult ju ongi nii5. aprill 2018, 13:02
Mees on seaduste põhjal ja alusel kõik täiesti JOKK toimetanud, kuna tee ja trassid on rajatised temale kuuluval kinnisasjal.
Aga ta on veelgi kavalam. Ta lasebki asjad kohtuni minna ja tee kasutajatele määratakse servituut, ehk maksavad temale no 10 eur aastas. 10 euri aastas on marginaalne summa, kuid selle sisse on peidetud hoopis teine asi- nimelt on kohus Eesti vabariigi nimel teinud kohtuotsuse ja seega on RIIK tunnistanud kinnisasja ja selles olevad rajatised 100% tema omandiks ja tal on neil ja nendega voli teha, mis pähe tuleb. Võtmesõna on siin just trassid, sest vastavalt Asjaõigusseadusele ta ei tohi sukgeda läbi tema kinnitu kulgevat ligipääsu võõrastele kinnisasjadele.
Kohus on tõepoolest teinud servituudi seadmisega ja marginaalse tasu määramisega otsuse, mida ei saa vaidlustada ja sellega ongi kõik JOKK.
PMT ON SEE MEES SEADUSE SILMIS NÜÜD PUUTUMATU.
vallatu naer5. aprill 2018, 14:47
ja kui trass "kogemata" katki läheb , siis on härra saunas ja ei leia aega ,ega ka tahtmist, kedagi oma kinnistule seda trassi remontima lubada.
Miks?5. aprill 2018, 11:56
Miks te ise ei ostnud oma maja juurde viivat teed kui väidate, et tšurka ostis selle võileiva hinna eest?
5. aprill 2018, 12:33
Noh, oli vaja ju autole kaiemaid velgi + rehvid, naaber tahtis basseini, ülenaabri armuke uusi rindu jne.
Jürka5. aprill 2018, 12:38
Sest mitte keegi ei teadnud, et seda saab teha. Kas sina tavainimesena võõreasse kohta elama asudes (ja enne selle saate vaatamist) oleksid seda teadnud?
Jürkale5. aprill 2018, 13:10
Loomulikult! Kinnisasja ostes tueb tutvuda esimese asjana kinnistusraamatuga ja kartulipõllule ostes tuleb uurida nii tee, elektrikaabli kui veejuhtme paiknemist. See pole mingi uudis, et mõned põllupealsed peavad ka tänavavalgustuse kinni maksma ja muud sellist. Minul pole kunagi nii palju raha olnud, et majaostu saaksin uisapäisa teha. Millise ostu juures siis veel pisut eeltööd teha kui mitte koduostu juures? Müüjaga hinna üle kauplemisel oleks eraomandis tee olnud väga oluline argument. Sealt oleks ka teada saanud selle omandamise võimalusi või oleks tulnud ostust loobuda.
Jürkale5. aprill 2018, 13:13
Miks siis mitte keegi omal ajal koolis ei viitsinud käia?
Jürka5. aprill 2018, 14:13
Minu kooliskäimise ajal oli teistsugune riigikord ja õpetati hoopis teisi asju.
hoolas 5. aprill 2018, 14:53
"Kinnisasja ostes tuleb tutvuda esimese asjana kinnistusraamatuga ja tuleb uurida nii tee, elektrikaabli kui veejuhtme paiknemist. Uurisin. Trassid, kaablid juhtmed kõik paiknesid ja olid olemas. Hiljem selgus , et kellegi svili omanduses. Mina ostsin kinnistu , planeeringu ja kasutusloaga maja.
käisin5. aprill 2018, 14:53
aga õpetaja kiusas ja pani ainult kahtesid.
valetad, hoolas5. aprill 2018, 19:24
Kui oleksid uurinud, oleksid näinud, et tee on eraomandis. Notar selgitas päris kindlasti ka.
imelik oled või?5. aprill 2018, 12:40
kuidas mina oleksin pidanud teadama et röövel (kohtutäitur) neid teid müüb ?
Ei passi peale mida need röövlid teevad ja kellele annavad võileiva eest asju.. ja kelle käest võtavad hinge ka kaasa:)
Imelik5. aprill 2018, 13:11
Ega ei peagi teadma. Aga maja ostes peab küll teadma, kellele naaberkinnistud kuuluvad ja kuidas maja juurde saab.
xMees5. aprill 2018, 11:40
Ah et siis niisugused on meie juristide ja Riigikogu poolt põhjalikult läbikaalutud seadused, mille alusel saab säherdusi s i g a d u s i korda saata. Absoluutselt kindlasti ei tohiks pankrotihaldur müüa oksjonil maha teid ja kommunikatsioone sõltumata nendest inimestest, kes neid eluliselt vajavad. Peaks olema seadusmääruste alusel väljaarvutatava hinnaga eelisostuõigus.
5. aprill 2018, 11:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
refid oma valitsemise ajal5. aprill 2018, 11:21
tekitasid seadused, mis võimaldavad igasuguse sahkerdamise, keegi pole süüdi ja keegi ei vastuta.
nõus jaani viimase lausega5. aprill 2018, 11:33
seaduse järgi pidi teed ehitama vald või linn.
neil muidugi teeehituseks raha ei jätku ... niipalju muud on vaja teha.
siis mõeldigi välja igasuguseid skeemikesi kuidas teeehitus arendajate peale panna. noh, ega arendajad siis lollid polnud ...
Eks need seadused5. aprill 2018, 12:00
erastamise/tagastamise käigus tekkinud. KOV-id tahtsid vähekasutatavad teed oma kaela pealt ära saada ja kui tee sinu krundist läbi läks, said ka tee omale. Kui selle teejupi ääres/taga oli mitu kinnistut, siis sai tee sellele, kes esimesena erastas, kui too just ise sõrgu vastu ei ajanud. Uuselamute piirkondades müüs arendaja krundid maha, KOV nõudis arendajalt infra väljaehitamist ja siis KOV-i haldusalasse andmist, sageli arendaja infrat sellisel määral välja ei ehitanud, et KOV oleks nõus olnud selle oma bilanssi võtma, kuna vaegtõid oli liiga palju. Siis jäidki need teed ja trassid aarendaja kaela peale, kuniks keha pankrotti lasti ja too tüüp sealt need üles nopibki. Asi tal ilmselt juba lapsest saati selge, sest sealkandis oli nõuka ajal kombeks, et teeäärsed võmmiputkad olid nö. erastatud maksukogumise kohad. Perekond pani rahad kokku ja ostis näiteks sisevägedest seeruna koju tulnud pojale mundri, triibulise Niva ja võmmiputka rendiõiguse. Too hakkas siis seal teemaksu koguma, oma osa sai nii kohalik miilitsaülemus, kelle heakskiidul asi toimus ja ilma ei tohtinud jätta ka klannipealikut, kelle tutvuste kaudu tehing toimus, kolmandik jäi siis omale. Kõik teadsid, et tuleb maksta, kui palju, see sõltus isiku positsioonist ja muudest seletamatutest asjaoludest. Tehku elanikud oma infra haldamiseks MTÜ ja võtku infra üle. Kas maksate selle eest juristile või kasutate tollele tüübile kiiremini arusaadavamaid meetodeid, see teie oma valik. Talv on läbi, jää läinud ja soid meil jagub.
Omal kogemus5. aprill 2018, 12:25
Ei aidanud ka sõrgade vastu ajamine. Kui tee reaalsed kasutajad huvi erastamiseks üles ei näidanud, siis avalikult kasutatav tee määriti kaela sellele, kelle maal see asus. (Olenamata sellest, kas Sa kasutad teed oma vajadusteks või mitte!)
....................5. aprill 2018, 12:40
Meil tahetakse ainult suuri rahasid aga tööd ei tehta või ei taheta teha. Keegi ei kontrolli. Mis viga niimoodi teha. Kellegi asi pole. Ma olen selles riigis pettunud.
5. aprill 2018, 12:44
Aga sa Jaanike peaksid Mart Laari käest küsima ja teistel 90ndal aastatel!
seadus peaks olema tehtud nii,5. aprill 2018, 11:01
et tee, torustik jne., peaks kuuluma elanikele, kes seal elavad.
Hmmm5. aprill 2018, 11:01
Siin on vastuolu põhiseadusele ka! USAs takistatakse selliseid mehi tegutsemas. Kui juhul tegemist tema laialtase kuurort villa mikro elurajooniga tegemist ei ole, majad maad ja sinna teed. Siis ta võib sellist asja! Kui tegemist on teede kaaberdamine siis on vastuolu vabaliikumise ja tegemist terroriseerimisega! Üks siin pasundab Gaasitrassi, Elektriliini ja muuda veekanalisatsioonist? Need ei takista vabaliikumist ja teiseks on tegemist sisseriigi ekspordiga. See mis on teed on Liikumine ja see meenutab keskaja teeröövlit kuskil hiinas ja USA! Olete ju lugusid kuulnud metsas röövel röövib hobusevankreid ja jalutajaid ning rändureid kui ta ei maksa seda rada!
5. aprill 2018, 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
miks on vaja lihtsamalt ?5. aprill 2018, 11:05
kui härra oma äriga alustas, oli ta Kaukaasiast sõja eest põgenenud eestlane .
Nüüd siis grusiin ja kelm ?
Ja tema jaoks on siinsed aborigeenid ainult koorimiseks ja nülgimiseks.
???5. aprill 2018, 10:49
Miks eestlased lasevad,mingil grusiinil siin laiata??
see on sõjapõgenik, süütu5. aprill 2018, 11:05
eestlasest sõjapõgenik-
hmm5. aprill 2018, 10:49
No aga kui Maksumaksja raha rändas Guursiale, Kreekale, Ukrainale, ja muudele riikidele kus ei saa mitte kunagi tagasi ka isegi kui pool sellest summast.
5. aprill 2018, 10:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jürka5. aprill 2018, 12:39
Lootus jääb, lootus jääb...
mitte ülekantud,5. aprill 2018, 10:46
vaid otseses tähenduses, õõnestab eestlaste jalgealust.
hansu asumis sama lugu5. aprill 2018, 10:44
selliseid ärimehi on ju veel, hansu asumis oli ka selline jama, tee oli katki, aga teed ta korda tegema nõus ei olnud, valgustust samuti ei olnud nõus panema ja linn laseb sel vabalt sündida, inimesed olid aastaid täielikus pimeduses.
ometigi on kohtuotsus ju olemas, kuidas aga saab selline edasi tegutseda? selliseid ärimehi on ju veel, hansu asumis oli ka selline jama, tee oli katki, aga teed ta korda tegema nõus ei olnud, valgustust samuti ei olnud nõus panema ja linn laseb sel vabalt sündida, inimesed olid aastaid täielikus pimeduses.
juriidika jura5. aprill 2018, 11:57
niisiis üks äge nõuka-mentaliteediga saigi kohtust kohtuniku käest 20-eurose aastatasuse sundteeservituudi maja ehitamiseks.
loodan et sellele majale õnnestub seada sundüürileping, ka 20-eurose aastatasuga, mille eest majaomanik peab koristama, sööki valmistama ja muid mõnusid pakkuma :)
Ei ole keeruline järeldada,et antud juhtumitel on5. aprill 2018, 10:42
tegutsemas mingi maffia-taoline moodustis ja see on normaalselt
aktiivne, edestama ehitustega seotud inimeste paljusid muidki muresid.
Mis ei tähenda,et teederajatiste eest maksma ei pea,muidugi kas siis riigile
või töid teostanud ettevõtetele ja mitte sulleritele.Kindlasti selge KAPO rida.
mida te selles georgia pojast kiusate5. aprill 2018, 10:48
tema on vähemalt ostnud. Vaadake parem kuidas koolimajad ja lossid rahva omandusest erakätesse liiguvad, ilma et keegi midagi maksaks.
neelake alla5. aprill 2018, 10:32
mees töötab samadel alustel nagu teisedki võrgutasude esitajad. Elektrile ja gaasile maksate samuti lisaks kontrollimatuid võrgutasusid. Harjuge ära. NSVL lagunes ära kuna võim oli kommunjagade käes. Sama toimub ka nüüd.
tõsi ta on5. aprill 2018, 10:37
Nõuka ajal ei saanud tõesti enam aru, kelle käes miski asi oli. Muudkui pressiti aga hindasid iga liigutuse eest üles, kuni kõik laguneski. Nüüd on vähemalt igal asjal omanik ja omand on püha.
pgl5. aprill 2018, 10:27
kui mina elaks seal rajoonis, siis hävitaksin selle eratee ära, see on nii kerge.
Ainult üks küsimus :5. aprill 2018, 10:27
Mida paganat teevad Eesti Riigikogu ja Valitsuse paksud kui nende Eesti riigi ja ühiskonna üle irvitab mingi jõhkard ?
juku5. aprill 2018, 10:38
Huvitav, minu isal võeti talutee valla poolt käest ära, põhjendusega, et see on läbisõidetav tee ja maksti vist ainult maa hind, see on praktiliselt olematu, tee pind ju väike. Kuidas nüüd seadused lubavad selliselt teid kokku osta?
juku,saage aru, et tegu5. aprill 2018, 11:09
on süütu bisnisega, ausa eestlasest "ärimehega" sealt kurjast ja hirmsast Kaukaasiast
Ta võtab raha eestlastelt just nii nagu õige
Leo5. aprill 2018, 10:26
Ülikooli ärilektoriks, mis siin muud öelda on.
igatahes5. aprill 2018, 10:38
Ka Viiol oli lektoriks .
5. aprill 2018, 10:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Keiserlikus5. aprill 2018, 11:50
Austrias ei karistatud mitte ainult rahakoti varastm, vaid ka seda, kes vargust võimaldas .
pätt mitte ärimees5. aprill 2018, 10:21
Esiteks ei maksaks ma sellelel nä "ärimehele" sentigi ja kutsuks politsei kohe, kui ta midagi ärplema tuleb. Ta võib olla maa ja trasside omanik, ent kuna tegemist on teealuse maaga, mitte ärimaaga, ei ole tal võimalik sentigi küsida ei teekasutuse eest ega ka trasside eest, küll aga on tal kohustus hooldada nii teid kui trasse. Juba toimunu osas aga paneks ma selle mehe tegude eest vastutama, õiglus tundub olema ca 10 aastat reaalset vanglat. Pätt on pätt.
võid ju kutsuda5. aprill 2018, 10:46
aga politsei ei tulegi, või kui tuleb, siis õigus ju päti poolel.
5. aprill 2018, 10:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
positiiv5. aprill 2018, 10:24
ole rõõmus et sinu naabril Konstantinil hästi läheb , sest siis hakkab ka sinul hästi minema.
695. aprill 2018, 09:43
Tõeleid5. aprill 2018, 09:50
Kunagi tegutses siinmail üks Itaalia ärimees, nimi ei tule meelde. Tema suutis ka aborigeenidelt vist miljardi ära nüsida. Eks neid elukunstnikke ole veelgi . See georgia klemm on ,ausalt öeldes, pinnavirvendus.
noh5. aprill 2018, 10:35
pretoni oli ja sposato? ja veel see unistuste prints :D neid kõvasid ärimehi meil siin ikka on olnud, de lunad ja emelaid jne :D
Timur5. aprill 2018, 09:40
Mina ei saa ka täpselt aru, kus see viha tuleb. Toimib öiglaselt - legaalsel. Inkassofirmad on täpselt sama ebaeetilised aga neid ju keegi ei torgi. Äriinimesed, kes omavalitsuse saamatust ära kasutavad ei ole veel pätid. Samuti härra, kes valitsuses julgelt välja ütleb, et tema söidab keelumärgist tuimalt läbi ja tee kasutuse eest ei maksa pole just parim eeskuju.
seda küll 5. aprill 2018, 10:36
kas see polnud ise endine politseipealik? seda enam!
Jürka5. aprill 2018, 12:43
Kõige enam teeb viha mehe ülirahulik ja silmatorkavalt üleolev ja enesekindel käitumine ning suhtumine - nii peabki olema, kui olete lollid, mina aga olen tark.
Suur avastus5. aprill 2018, 09:40
Bidžo tegutseb juba vähemalt 10 aastat. Seaduseloojad laiutavad käsi
tom5. aprill 2018, 09:37
Grusiin pole ses süüdi, et Eestis on s..d seadused, jobud riigikogud, kes neid koosseisust-koosseisu muuta ei suuda ning mis kõige hullem - pätimentaliteediga omavalitsused.
kkk5. aprill 2018, 12:48
Tuleb erakondade nimekirjad ära jätta.
5. aprill 2018, 09:37
saadke see Zvilli koos Laariga Gruusiasse tagasi ,las peedistavad seal venelasi
ks5. aprill 2018, 09:30
Lubas vee kinni keerata? Mul läheb läbi suvila maa elektriliin, kas võin liini maha võtta?
12.095. aprill 2018, 09:48
kui liin on sinu oma - võid, kui läbib sinu maad, siis võid liiniomanikult kompensatsiooni küsida
anna minna5. aprill 2018, 09:52
Vaata kui servituuti peal pole siis sinu oma.
Enn 5. aprill 2018, 09:24
Mis parata, kui ühed Eesti jobud müüvad ja teised Eesti jobud ehk seadusetegijad seda lahkelt lubavad.
paneb imestama5. aprill 2018, 09:08
Laar sai grusiinide käest isegi mingi autasu, et käis neid seal nõustamas!Nüüd oleks aeg eestlasi ka nõustada!
usun , et panganõukogu esimehel5. aprill 2018, 09:54
pole aega, panga asjad kulutavad kogu vaba aja.
aga5. aprill 2018, 10:17
kõrgeauline käis nõustamas ja pidi ka veinikaubandust organiseerima, aga selle suure nõustamise resultaat oli pisike madin ja Mihkel sai vist koha pealt lahti. Edasist juba teame. Hea meelega ootaks, kui esimesena mainitu nõustaks eesti rahvast valitsuse tegevuse koha pealt nii 24 aastat tagasi septembris. See on tema väga suur võlg siinse rahva ees.
muutke või seadust!5. aprill 2018, 09:04
S e l l i s e i d alasid EI MÜÜDA, omavalitsused!
Ziil5. aprill 2018, 09:46
Mul käis kah peast läbi, et mis mõttes üldse müüakse midagi sellist? See on ju täiesti jabur.
OBUNE5. aprill 2018, 15:44
Paljud avalikud teed on sunduslikult tulnud ära erastada(pähe määritud). Kas arvate,et riik tahab need teed nüüd siis omanikult tagasi osta. Kõik loodavad kinkimise ja loobumise peale!
Moderaatorile sobiv5. aprill 2018, 09:04
Tiit5. aprill 2018, 08:58
Ja valitsus laiutab käsi ja vaatab korvad lontis pealt.
5. aprill 2018, 09:18
võimalik vaid Eestis.
bz5. aprill 2018, 08:53
..5. aprill 2018, 17:08
Tuleb nahapeale anda.
Saan aru5. aprill 2018, 08:50
Ma saan aru,et lihtsad inimesed ei pruugi teada, et nende kodutänav on müügis. Aga enamus süüst lasub minu arust valdade ametnikel, nemad peaks ikka teadma taolisi asju ja siis hoiatama ja aitama oma elanikke, et ennetada taolisi jamasid. Aga ju siis olid ametnikud koolitustel, polnud aega inimeste muredega tegeleda.
tean5. aprill 2018, 09:04
Omavalitsused mitte ainult ei pea teadma, vaid ka teavad. Aga "miski" takistab neid vastavaid samme astumast?
KENA SUMMA: Air Balticu tegevjuht teenis mullu üle miljoni euro.
he he5. aprill 2018, 08:48
Veei ees ootab palju huvitavat!
Andres5. aprill 2018, 08:48
Kommentaatorid võiks esmalt peeglisse vaadata. Kõik omavalitsusjuhid on rahva enda valitud. Välja ostmata teed ja trassid on majaomanike ja omavalitsusjuhtide endi hooletus ja kohati ka "kokkuhoid". Süüdistada kedagi selle eest et ta oma raha eest ostis laokil oleva vara ja püüab selle pealt hiljem teenida - sellise ühiskondliku korra tekkimise eest me ju lauluväljakul koos laulsimegi. Ainus tarkusetera kogu teemast: enne majaostu tuleb omale KÕIK sellega kaasnevad teemad selgeks teha, et hiljem mitte osutuda kellegi teise ja targema mängukanniks.
kossa, kossa !5. aprill 2018, 09:08
Olukord on absurdne - ühest küljest seisab tänava alguses eraomaniku paigaldatud justkui täiesti seaduslik keelumärk, teisalt sõidavad selle alt loata läbi kümned elanikud, teiste seas endine politseiameti peadirektor ja praegune siseministeeriumi asekantsler Raivo Küüt
kroko to andres5. aprill 2018, 09:30
et sellised asjad juhtuvad saavab olla ainult omavalitsuse süü, nemad vastutavad, rahvast selles süüdistada et nemad valisid on väga nõrk argument. Kui on valimised siis lubatakse palju ...aga mina kui valija ei pea tegema neile IQ testi või ühendama neid valedetektori külge...siis ikka lasub vastutus sellel keda valiti.
krokotill5. aprill 2018, 10:00
omavalitseja plõksuvale valijale: valimas käisid?
valija : käisin.
omavalitseja: mis sa siis pirised, ole nüüd rahul!
omavalitseja plõksuvale valijale: valimas käisid:
valija: ei käinud.
omavalitseja: mis sa siis pirised,ole nüüd rahul!
mis5. aprill 2018, 10:00
siin vahet on kes trasse omab, on tegu mingi kükaküla ASiga või mingi muu talina veega. Kui oled toro otsas siis ära imesta.
Nossov5. aprill 2018, 08:47
Trass ja tee mille taga on sada maja ja mägieestlane küsib 150 000 on väga odav.
Mees oli õigel ajal õiges kohas, võttis riski ja täna võtab kasumit.
Respect.
P.S Vallavalitsused näitasid täieliku haldussuutmatust (probleem on ammu teada).
Sekretäritibi enampakkumiskuulutusi monitoorima võtab ca 10-20 min nädalas.
Ants Kaval5. aprill 2018, 09:16
omavalitsusel on alati teatud tundlike objektide osas võimalik kasutada eelisostu õigust ja seda 3 kuu jooksul peale tehingu toimumist, millest notar on kohustatud omavalitsust teavitama.
Waldur5. aprill 2018, 09:35
Antud kaasustes see ei kehti.
Sadusandja oleks pidanud peale kinnisvarakrahhi seadused üle käima ja kuna ostu eelisõigust pole tänaseni seatud, pole midagi vinguda.
reku5. aprill 2018, 08:47
no aga see on äri. Kui ostan kortereid kokku ja välja üürin, siis ikka raha pärast.
Kas sinu korteritest5. aprill 2018, 09:26
on ainus läbikäik maja teistesse osadesse/korteritesse?
no5. aprill 2018, 09:36
Või äri! Kuidas ostad praeguste hindadega kortereid kokku, ei usu, et ausal teenitud rahaga. Kah mul ärimees Nossov.
Tont5. aprill 2018, 08:42
Riigi ametnikud saamatud, lasevad tavainimesi nõõrida ja täiega! Samas maksuamet järjest võtab vastu segaseid otsuseid. Siin kindlasti koht uurimiseks!
selle tölli 5. aprill 2018, 08:41
tegemisi ,võiks Maksuamet uurida ,ja kindlasti midagi leiab .
Kärnaneärni5. aprill 2018, 08:39
See on linnainimese mentaliteet-köik peab tasuta saama,isegi tee oma maja juurde ja keegi peab seda korras hoidma,ei raatsita raha kokku panna ja see ise ära osta.Nyyd hala taevani kui keegi selle oma äriks pöörab
5. aprill 2018, 08:49
Selleks maksame kõik omavalitsusele osa oma sissetulekust, et teed oleks hooldatud, selleks ongi sissekirjutus! Midagi ei toimu tasuta, sinul on hoopis arusaamine asjadest kuidagi tasuta saadud ja patuga pooleks.
to kärnane5. aprill 2018, 09:01
eales ei usu, et see grusiin kõik oma teed korras hoiab ja hooldab.
jah5. aprill 2018, 08:33
Rahvaga teevad miss tahavad! aga rahvas lubab! aga oi! ai! ei aita!
ab5. aprill 2018, 08:27
Selliseid mehi võiks rohkem olla! Kahju et ta pole omastanud Viimsi rajatisi! Egas kroonuäpudele enne midagi kohale ei jõua!
lootusrikas5. aprill 2018, 08:38
usume, et see "äri" hai ka nendeni jõuab.
kodukulud alla5. aprill 2018, 08:53
teedevõrgud vajavad inwesteeringuid,sellest ka võrgutasud,püsitasud,taastuvtasud pluss käibemaks...
isamaalist asja ajav grusiin on võibolla elektrilevi tütarettevõte.
taavi5. aprill 2018, 09:18
veel ei ole, aga mehe haare paneb positiivselt mõtted liikuma.
ida5. aprill 2018, 08:21
See on seadusetus.Keegi ei viitsi tööd teha,et sedused oleks paigas.Kui juhtus aps,siis tuleks kohe see parandada.Kui on selline olukord juhtunud,siis seaduses oleks pidanud olema eelisostuõigus vallal ja elanikel.Peaks ju olema ka võimalus sundvõõrandada.
Mait5. aprill 2018, 08:19
Ongi eestlased kaklevad omavahel kellel on parem maja ja parem auto ja siis tulevad mingid poluvernikud vaikselt imbuvad sisse ja akkvad võimust võtma ja olemegi Eestist ilma
kas sina5. aprill 2018, 08:40
lootsid siis tõesti, et oleme ja jäämegi peremeesrahvaks? Vaata, kuidas asjad mäe peal käivad ja võid eksimatult meie tulevikku näha.
5. aprill 2018, 08:51
see ongi, kui võõrad on võimule lastud, ja nemad juba oskavad kambas töötada sinu röövimisks! Kuidas vallas sellised võimule said, kes teid erastavad kellelegi kolmandale? Võtke need müüjad ette ja nõudke aru.
Mait5. aprill 2018, 08:04
No kuulge kuidas on võimalik selline asi Eesti maa on venemaa täielik venelased võimutsevad ja keegi ei tee midagi ja ülbed ka veel
misvene?5. aprill 2018, 08:17
palju hullem, grusiin!
Mait 5. aprill 2018, 08:23
Kui te panite tähele siis liiklus märgi all oli telefoni number ja meili stress mille taga oli .ru Venemaa täielik
kuidas grusiin5. aprill 2018, 08:41
ammu juba Georgia ju.
5. aprill 2018, 08:51
Kes neile müüb valla teid?
Noh5. aprill 2018, 08:03
Kas ei leita siis noorte kampa, kes sellisele tüübile aru pähe paneks?
5. aprill 2018, 08:53
kindlasti on ka sellise teenuse pakkujad olemas.
Buratino5. aprill 2018, 07:59
Lõputu segadus jätkub! Mis maa see selline on ja kus see asub?
kass Basilio5. aprill 2018, 08:43
see ongi imedemaa. Siin on võimalik kuldmünte maasse kaevates isegi rahapuu kasvama panna. Ainult "kastma" peab korralikult
mina5. aprill 2018, 07:55
nii need eestlased siit ära küüditatakse ja kõik teised rahvused tulevad siia elama,sest nad palju kavalamad ja targamad.Riigi abile pole mõtet loota,sest nad võitlevad vaid kohtade eest riigikogus
5. aprill 2018, 07:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naer5. aprill 2018, 08:44
5. aprill 2018, 07:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. aprill 2018, 08:54
hakake kaebama, et ta ei anna kassatšekke jmt
5. aprill 2018, 08:56
Tuhnige ta kohta kõik info üles ja otsige nõrk koht, kus maksud maksmata. Ja vallast müüjad koristage võimu juurest minema, pange omad asemele.
5. aprill 2018, 07:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. aprill 2018, 08:57
Nemad magavad hästi, kellel südametunnistus puudub.
5. aprill 2018, 07:41
Eesti seadused on jumalast jamad ja Põhiseadus on ajale jalgu jäänud ,sellist pole meile enam vaja ja ajaloo prügikasti vana Põhiseadus
Põhiseadusel pole häda midagi5. aprill 2018, 08:45
Sellest tuleks ainult kinni pidada ja selle järgi elada.
Zz5. aprill 2018, 07:33
..riigi - jokk..eesti 100..
vaatasin...5. aprill 2018, 07:33
...ja lihtsalt sõnatuks võttis. Inimesed tegid oma maja väravaesise korda ja tema esitab arve parkla kasutamise eest. Mul hakkas pea valutama, kus pagana riigis me elame???
kulla kolhoosnik5. aprill 2018, 07:50
ära enam peale võta
5. aprill 2018, 08:46
kas konstantin ise võtab sõna?
mis riik?5. aprill 2018, 08:16
miilits pani ilma luba küsimata võõrale maale kivid maha.
mõtles et nii tekivad talle mingid õigused?
pätiriik?
miilits?5. aprill 2018, 09:22
kas mõni miilitsa nimeline ? Riigiametnike seas sellist ametkohta teatavasti ei ole , aga mine tea , äkki ongi .
5. aprill 2018, 07:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. aprill 2018, 20:39
irw5. aprill 2018, 07:25
Pimeduse saabudes algas lollidemaal sigin-sagin ehk tuli võõras, võttis vara (saabus pimedus) ja nüüd jooksevad ehmunud hiired segaduses edasi-tagasi. Tõeline lollidemaa.
Tšago5. aprill 2018, 08:43
Superdaja Irw, kas irvitad Eesti Rahva üle?
Maksumaksja5. aprill 2018, 07:22
omavalituse ametnikud teevad on siis ka Kostja teenistuses ? Kodanikul peaks olema õigus elule Eestimaal ? Või olen ma millestki valesti aru saanud ?
kuidas võtta5. aprill 2018, 08:48
kui ei meeldi ja aru ka veel ei saa, siis otsi parem koht elamiseks. Nii lihtne see ongi.
5. aprill 2018, 08:59
Just nii ongi, asja tegid võimalkuks just need ametnikud!
Kuhu5. aprill 2018, 07:19
nüüd kandid on jäänud? Üks külaskäik Kostja juurde ja kõik teed vabad. Sest see külastus jääks viimaseks.
Kuhule5. aprill 2018, 09:03
Vähem vene filme,kodanik!
halloo!5. aprill 2018, 07:12
antud juhul peaks juba õiguskantsler sekkuma !!!
Looda5. aprill 2018, 07:20
sa! Millal enne on õiguskantsler kaitsnud rahvast? Ikka ärikaid ja võimureid rahva vastu.
loodale5. aprill 2018, 08:06
teede ehitamine on linna ja valla kohustus.
nii et vale ukse taga haugud
Elmo Ant5. aprill 2018, 07:03
Head eestimaalased, kallid eestlased ja kõik teised ausad kodanikud! Kui Eesti Vabariik veel vähegi peaks olema õigusriigile omaste viiside jakommetega, siis siit tueb minu isiklik soovitus selliste meeste suhtes! Eestis on olemas seadused, nende seast leiate ka maaseaduse oma ajaloolises tähenduses. Leidub ka mõiste juriidilises kõnepruugis- elamumaa, metsamaa, tulundusmaa, põllumaa jne. jne. Nii, nüüd sellest, mida see pooleestlane teeb- ta ei saaks kelleltki pennigi kui mõistate, et teede puhul ei ole tegemist- ärimaaga! Seega, selleks et teha äri, peaks oma maatehingud vähemalt planeeringutes muutma ärimaadeks! Mida vaevalt teeb ükski omavalitsus. Ja mis maaalustesse trassidesse puutub, siis ei ole ka see võimalik ühelgi moel kui jälgitakse seadusi! Seega nii "Pealtnägija" kui teised, kes sääsest elevante teevad- järgige seaduses sätestatut, mitte ärge filmige mingite nurgatarkade arvamusi! Ja veel- palju on Eestis ka selliseid "ärimehi", kes kohalikega hiljem on lihtsalt "kaotsi läinud" ja aastate pärast leitud "oletatava skeletina"... tasub kaaluda!
kaalu aga peale5. aprill 2018, 07:21
Eraomand on püha ja puutumatu(?)Tahad seda kasutada- maksa(?) Nii lihtne see ongi kui seadused on vaid paberil.
Andrus5. aprill 2018, 07:03
S4ee asi on võimalik ainult sellepärast, et kohalikud omavalitsused ei tee oma tööd. Meelitatakse inimesi oma kanti elama, kooskõlastatakse detailplaneeringud, antakse ehitusload taristu projektidele ja siis omavalitsuste raug raugeb - ei ole raha et rajatud teed ja muu taristu oma bilanssi võtta. Ja mitte keegi ei vastuta...
Meil5. aprill 2018, 07:21
ei tagata teeservituuti, et oma elukohas saaks iga inimene vabalt liikuda. Mis tahes remont raha nõuab, kuid seda ühiskassast näo pealt.
asi seisab vaid" tahtmise" taga5. aprill 2018, 07:23
Omavalitsus on võimeline kõik sellised asjad lahendama. Puudub aga "tahe".
täitsa5. aprill 2018, 06:58
anu5. aprill 2018, 06:42
Ostab kokku teid ja maid, palju ta makse maksab , pole sõnagi, kus maksuamet, kuuuurija
ei mõista probleemi5. aprill 2018, 07:02
riik peabki olema õhuke. Kõik mis võimalik tuleb erastada, aga eraomanik on hea peremees. Siin võib ainult rõõmustada ,et ka teed ja tänavad leiavad lõpuks ometi omaniku.
5. aprill 2018, 09:02
Omavalitsus erastab oma kohustused, aga makse kogub endiselt valla elanikelt ja nüüd siis maksa veel sellele parasiidile? Kuidas sellised tegelased omavalitsuses võimu juurde pääsevad?
5. aprill 2018, 06:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
:D5. aprill 2018, 11:54
väga hästi öeldud :)
rain5. aprill 2018, 06:17
Ega grusiinid nalja ei tee STALINIT mäletate.IRW
ta pole just5. aprill 2018, 06:06
terve välimusega, aga tal on ju pärija, kes seda äri jätkab.
madrus5. aprill 2018, 05:57
välis-eestlased soovitavad sellistel juhtudel politseisse helistada ...
tölpa5. aprill 2018, 07:45
Ja mida see politsei teeb? Eravaldustesse pole politseil õigust niisamuti siseneda. Maaomanik ikka valib, keda lubab enda maale ja keda ei luba.
eelmisele5. aprill 2018, 08:08
Välis-eestlased imestasid, miks küüditajate vastu politseid ei kutsutud.
eks nad imesta tänasenigi5. aprill 2018, 08:52
kuidas kodueestlasi kotiti ja kotitakse tänagi ainult selle eest et nad,tollel ajal, ei saanud või polnud piisavalt raha siit põgenemiseks.
Kui riigikord vahetub5. aprill 2018, 05:27
Kogu see kamp: tankist, kuri geenius ja seadusandjad leiavad end ühel heal päeval ...
Kostja5. aprill 2018, 08:52
naerma ajab selline õhu võngutamine.
panga nõukogust5. aprill 2018, 05:55
või eurokontrollist...
üks maailm üks unistus.
KAPO5. aprill 2018, 03:38
hakka tööle, siin lõhnab väga suure kuritegevuse järgi eesti ametnike poolt ja mingi võõramaalane kasutab seda ära, meie oma rahva suhtes. Oleks gruusias selline asi, oleks eestlane juba ammu maha löödud.
Alles meil5. aprill 2018, 03:28
Käidi oranžides särkides ringi ah-ah-haa
keegi5. aprill 2018, 05:01
Vajutan ühe näpuga tuleb Delfi, vajutan teise näpuga tuleb kogu Eesti kinnisvara ja siis ma vaatan ja otsustan. :D
keegi5. aprill 2018, 06:00
Ajakirjandus on siin veidi häbelik olnud... Aktiivsemalt peaks tegutsema.
asd5. aprill 2018, 03:15
Selles on puhtalt süüdi riigi tegelased,kõik on kinni makstud.Väga raske oleks uskuda,et näiteks Soomes juhtuks selline jama.
nonoh5. aprill 2018, 03:08
Väikeses Eestis on ülikülluses ametnikke, ülikülluses riigikogulasi, ülikülluses raha nende vegeteerimiseks, kuid töö teeb ära gruusia pätt. Aeg oleks kohe ministrid kokku kutsuda ja toolid ümber jagada, peaasi, et erakonnad saavad üksühte sõimata .
Nagu ulme ju5. aprill 2018, 02:17
Kuidas see võimalik on? See sarnaneb kantpeade katusepakkumisega. Ju selle tegevuse niidid lähevad kõrgemal positsioonil olevate isikute juurde. Eesti ju.
Water Works utility5. aprill 2018, 03:58
Kas sa lauamängu Monopoly oled kunagi mänginud?
Seal ostetakse ka terve tänav ülesse ja siis saab boonust.
Veevärgi on ka spetsiaalne funktsionaalsusega ruut mänguväljal.
inimene peab5. aprill 2018, 02:06
oma koju saama. Kutsuge alati politsei, kui sellised asjad on ja siis hakkame neid luukeresid tal kapist välja tirima ja ta ise lahkub vabatahtlikult Eestist, sest muidu läheb vangi ja ta teab seda.
EESTI VABARIIGI valitsus5. aprill 2018, 01:57
krt, kas saab ükskord riigis kord majja või ei saa. Mingisugune lamba...äpõrutaja tuleb valgete üle võimu võtma. Sõjaväes olid nad ka igasugused pii..drid, aga meie muudkui kallistame neid. Eesti, saa ükskord iseseisvaks ja aferistid riigist välja.
saatke ta tagasi Gruusiasse5. aprill 2018, 01:51
ehk NSVL-i. Sealt need tõp..rad tulevadki. Tema määrab mida mina oma riigi kodanik, eestlane, siin riigis pean tegema.
5. aprill 2018, 01:04
Miks ta ei või osta kinnistut avalikult enampakkumiselt? Kui teie väidate, et ostis võileiva hinna eest, siis ostnud ise see tee ja lasknud kõigil teistel sõita ja sõitnud ise ka. Aga ise olite sellised rotid, et ostsite pappkarbi kapsapõllul ja kauplesite, et ninast veri väljas. Te poleks tahtnud ühtegi senti rohkem maksta ei tee ega millegi muu eest, sest muidu poleks ostnud maja kohta kus eelmisel sügisel veel kapsas kasvas. Kas te ise tahaksite, et teised läbi teie kinnistu käiksid või teie pool vetsus hakkaks käima?
Kas 5. aprill 2018, 05:42
saiis suure IT riigi kodanikud ei tunne arvutit ? Vajuta b ja kõik okskonid silmees. Kes ees see mees. :)
Urmas5. aprill 2018, 07:05
Ah, ära plära. KOV-l oli ja on kohe kindlasti teada pankrotis arendused ning aega elanikke hoiatada, et asi läheb oksjonile, Elanikega suhtlemine on KOV, mitte kohtutäituri üleasanne. Oma piirkonna elanike maksurahasid tahab KOV saada, aga oma elanike eest hoolitseda ei taha. Natuke imelik ei ole selline situatsioon ja rollide jaotus?
PPV5. aprill 2018, 08:32
Kohtutäituri ülesanne peaks ikka olema pankrotipesast maksimumi välja pumpamine, et võimalikult palju võlgu tasutud saaks. See aga eeldaks korralikku reklaami. Maatüki müüki võiks ka mõne tuntud kinnisvaraga tegeleva maakleri kaasata jne.
5. aprill 2018, 09:08
Kaevake prokuratuuri selle täituri peale, kes teed katusepakkujale müüs. Sellised pättidele rahapumpade tegijad ei kõlba kohtutäituriks.
lihtne küsimus5. aprill 2018, 08:09
Kas keegi toimetab ka?5. aprill 2018, 01:02
Tekstis nii palju vigu. Kas keegi toimetab ka seda teksti???
See 5. aprill 2018, 05:43
ongi juba toimetatud, kontrollitud ja igati modereeritud tekst.
lugeja5. aprill 2018, 10:21
Kogu aur läheb kommijate kontrollimisele, oma soperdist pole aega üle kontrollida ja palk tiksub ikka kindlal ajal pangakontole.
Vaatleja5. aprill 2018, 01:00
Mis eetilisest ärist te räägite ajal, mil riigikogulased kuluhüvitise eest auto liisingut maksavad !
võileiva hind5. aprill 2018, 00:46
Kes keelas neil "õigetel" eraomanikel see tee endale ära osta selle väidetavalt võileiva hinna eest? Kas võileiva hinda oli kahju maksta? Mulle ka ei meeldiks kui üle minu kinnistu trambitakse pidevalt. Keda süüdistada kui inimesed ei tea, kelle teed mööda nende maja juurde saab?
siil5. aprill 2018, 00:54
Koba5. aprill 2018, 02:12
Aga loos tuleb ju välja arvamus, et eraomanike ees müügiinfot varjati, aga Ivanišvili ees mitte.
Seaduse silmis 5. aprill 2018, 05:47
on kõik ok. Info on igapäevaselt netis olemas. Ei tule sulle ukse taha keegi maalappi või teed müüma ja sulle pakkuma. Kui siis ehk mõni mustlane sulle särki või POLTTI tolmuimejat pakkumas.
to Koba5. aprill 2018, 06:56
Kõik need oksjonid ja müügiinfdo olid ja on siiani avalikud ning eraomanikud saavad süüdistada ainult ennast oma laiskuses. Punkt. Ärieetika ärieetikaks, kuid seadusandluse puudulikkuses süüdistada grusiini ei ole samuti eetiline. KOV-s istub terve ametnike armee peed laiaks arvutite ees ja oleks võinud samuti teha nagu grusiin telekas näitas, kuidas arvutit kasutada või minge ja võtke grusiini käest arvuti kasutamise järelaitamistunde.
"isegi"-le5. aprill 2018, 00:34
Raivo oli nõutu ja lootis saada rehepappidelt tasuta nõu.
Nii läksi täistekst lehte, et oleks rohkem rehepappe lugemas.
...
Aga vaenlast/vastast peab sa tundma:
https://ariregister.rik.ee/erakonnad/liikme_otsing?nimi=Ivani%C5%A1vili
Erakond: VENE ERAKOND EESTIS
Liikmeks astumise aeg: 25.02.1996
Liikmelisuse lõppemise aeg: 13.03.2012
...
12. jaanuaril 2012 allkirjastas Vene Erakond Eestis ühinemislepingu Sotsiaaldemokraatliku Erakonnaga ning 29. jaanuaril toetas Vene Erakonna kongress liitumist.
nojah?5. aprill 2018, 00:18
Võiks üldse Eestimaa tervikuna grusiinidele müüa.
walter5. aprill 2018, 00:05
Ega siin muud ei mõjugi. Seda venda tuleb ise provotseerida, kui tuleb "õigust nõudma". Kuum Gruusia veri, seejärel tüübile endale labidaga anda. Pärast ütled, et oli enesekaitse, naabrid on tõenäoliselt enam kui hea meelega nõus tunnistajad olema. Lollidele muu ei mõju, nagu keegi ka varem ütles, kui oleks mingite venelaste otsa põrganud oleks probleem juba lahendatud.
Nojah4. aprill 2018, 23:36
Uskumatu, selline on kõva Eesti Vabariik, kus lastakse isegakanud liigkasuvõtjal vabalt tegutseda. Lahe!!
Aespa teed4. aprill 2018, 23:36
Kuramus, me pidime just maja sinna ostma...Teab keegi, kas kogu Aespa aleviku teed on selle mafioosniku käes ja kas kuskil on olemas mingi register, kus näeb, millised teed on era-, millised mitte?
Kinnistusraamat5. aprill 2018, 00:47
Kinnistusraamat on selle asja nimi kust näeb, kelle oma mingi kinnistu on.
5. aprill 2018, 01:10
Miks tema on rohkem mafioosnik kui sina, kel ka oli plaanis omale midagi osta? Oleksid ära ostnud ja oleksid ka mafioosnik? Või lubaksid grusiinil läbi oma elutoa ta tee peale käia?
5. aprill 2018, 09:32
Järgmine kord, kui too tsurka aeda sisse astub tuleb kõigepealt selle eest arve kirjutada ja enne ei vasta kui see arve on makstud.
Xyz5. aprill 2018, 20:58
Ei ole. Tema käes on ühe psse kukkunud arendaja teed. Aespa üldiselt koosneb aga aianduaühistutest ja iga ühistu reeglina haldab oma teid ise. Ja ühistule maksad ka tee hooldustasu. Mõmed ühistud on laiali läinud ja teed vallale andnud. Seal ei maksa midagi.
Isegi4. aprill 2018, 23:35
4. aprill 2018, 23:28
Tuleb küsida: kas valdadesisesed, omavalitsuste territooriumitel olevad teed on ühishüve? Selgub, et KOV territooriumil olevad teed ei ole ühishüve. Erastatud KOV teed on erateed ja eratee omanik küsib teemaksu transpordivahenditega teel sõitmise eest. Üleriigiline tasuta ühistransport võimaldab erateed kasutada teemaksu maksmata, saate koju, kui teemaksu maksta ei jõua ja jalgsi töölkäimine pole võimalik.
mari4. aprill 2018, 23:26
Seaduste5. aprill 2018, 05:55
tegijad on olnud lihtsalt poolearulised bakad.
No...4. aprill 2018, 23:05
sellised ongi pehmoühiskonna "aga mis siis kui..." probleemid.Mõni aeg veel tagasi oleks selline probleem lahendatud paari päevaga ja mingi jobanašvili oleks eestimaalt kadunud nagu naksti või siis üleüldse kadunud...
tohoh?5. aprill 2018, 00:49
Mida ta valesti on teinud?
Spa5. aprill 2018, 01:34
Mida ta õigesti on teinud? Eetikast oled midagi kuulnud? Või ärieetikast - ülikoolis on sellne aine muuseas.
To tohoh5. aprill 2018, 06:13
Aga kui ta ükspäev sinu käest pappi tuleb küsima, siis sa enam sellist juttu ei räägi.
keegi5. aprill 2018, 05:48
"et sinusugune buršui elab üksi oma majas"
keegi: Kui on kõva seljatagune ja kõvad kamraadid siis isiklikult oled nulliväärne.
keegi5. aprill 2018, 05:53
"sinusuguse kõva mehe elutoas käia sõpradega õlut libistamas"
keegi: Libista üksi "minsuguse kõva mehe" elutoas õlut. Mõttetu pugeja oled.
jah4. aprill 2018, 23:02
Grusinlased on meije sobrat!
meije sobrad5. aprill 2018, 02:17
eesotsas Jossif Vissarionovitšiga
jah4. aprill 2018, 23:01
Vana armeenlane4. aprill 2018, 22:53
Ainult eestlane laseb vanal grusiinil endale aastaid tagant panna. Mujal oleks omakohus ammu kokku tulnud ja onule oleks kahe kera vahele kohtuotsus kätte jagatud.
Pesu4. aprill 2018, 22:42
Kui keegi ostis "laiskade ja lollide " tänava ja siis küsib omavara kulutamise, kasutamise eest raha siis on paha. Omavalitsused on ametnike täis ja keegi ei suuda leida internetist oksjonikeskus.ee
Sain teada, et harjumaal on omad seadused kõik sõidavad keelumärgi alt läbi sest ...nii, et kui kusagil keegi on märgipannud -eratee ,eramaa siis võid julgelt sõita vähemalt pealinna ümbruses.
Aga pangale maksad nii, et verininast, ja müts peos !
Ära hôiska enne ôhtut.4. aprill 2018, 23:29
Vaata , et homme ise ei pea oma koju saamiseks sellele onklile teemaksu plekkima vôi keelumärgi alt läbi sôitma.
üheselt4. aprill 2018, 22:41
see väljapressijast mafioosnik tuleb lihtlabaselt ära kustutada, samuti tema selja taga seisvad kaasosanikud, kõige sobivam oleks kunagi Peipsi ääres varga vastu kasutatud meetod, suvel sääskede ajal sipelgapesa lähedal puu külge, siis jõuab kaabak kõiki oma ohvreid ükshaaval meelde tuletada
Vanamees4. aprill 2018, 22:59
Jutt on võimas ,aga tegusi pole , järelikult eestlane !
oot oot4. aprill 2018, 22:37
aga kes sellise jama välja mõtles-kas polnud need eesti seadusetegijad??
4. aprill 2018, 22:26
MIs on saanud sellest teisest eesti soost ärimehest kes samamoodi Viimsi kandis terroriseeris majaomanike?
teadja5. aprill 2018, 13:09
Selle nimi oli Margus Valdes, firma Morrison Invest. Too oli Ivanišvilist veel jälgim tegelane selles mõttes, et ta ise müüs inimestele elamukrundid ja hiljem hakkas neid oma heategijaid teede ja kommunikatsioonidega nöökima.
ha ha ha 4. aprill 2018, 22:24
Naudi ennast, Eesti Vabariik!
4. aprill 2018, 22:21
Maksu- ja tolliametil ei ole mingit põhjust uurida ausa grusiini ettevõtte raamatupidamist. Kogu aur läheb praegu väikeste ettevõtete dividendi-palga-müügitulu proportsioonide uurimiseks. Ah et miks nii?? Elementaarne kulla Watson (loe: loll eestlane) - grusiin laseb kõrge kaarega maksuameti(või mis iganes ameti) peale, aga käsitöömüüja või teine FIE maksab hirmust värisedes lisa sots.maksu ja rohkem veel.
Irw5. aprill 2018, 12:12
Praegu jahivad molliametid E vedelikke E riigis
Tom4. aprill 2018, 22:14
Pole inimest,pole probleeme!
See4. aprill 2018, 22:03
genazvili võiks gruusias mägesid liigutada.
Irf4. aprill 2018, 21:58
Taoliste teeostjate vastu aitab siuke trikk, et neilt tuleb eri seadusega nõuda 125% tulumaksu. Siis sureb see skeem välja, kui "ärikad" peavad omast taskust peale maksma hakkama.
Uku4. aprill 2018, 21:50
Gruusias oleks selline ärimees maasse küntud.
Indrek4. aprill 2018, 21:49
Tõesti võimalik vaid Eestis.
vaadake ka seda4. aprill 2018, 21:45
krediidiraportid.ee/konstantin-ivanisvili
ppp4. aprill 2018, 21:44
Neid temaga seotud firmasid on rohkem - Georgi Papukishvili nimi torkab ka silma
. https://krediidiraportid.ee/konstantin-ivanisvili
no4. aprill 2018, 21:41
see on riigikogu ämber 100%! See punt peaks seal laiali minema!
ju siis auz estlane Kaukasuse nõlvalt4. aprill 2018, 21:58
on hästi õlitanud ja määrinud.
õigusemõistja4. aprill 2018, 21:40
No sellise klounile mõistuse pähe panemiseks tuleb mitte politseisse ega õiguskaitse poole pöörduda aga tõsiste tegijate poole pöörduda .
grusiin stalin4. aprill 2018, 21:40
Riigikogu, mis toimub? Kaua inimesi mõnitada lastakse????4. aprill 2018, 21:11
Stalini järeltulija või? Kombed sihukesed.
Riigikogu, olgu selline maffiahaisuline äri kiirelt kadunud Eesti Vabariigist.
on4. aprill 2018, 21:40
võimalik, et ta lõpetab halvasti kui sellised teod eluloos.
KURI5. aprill 2018, 12:37
JÄÄGREID on uuesti vaja!
nii selliste pätt-ärikate kustutamiseks kui ka sellise asja seaduslikul tlubajate lauda taha viimiseks!
Mitte ärimees ei oke salakaval4. aprill 2018, 21:07
vaid riik on idi00tlikult purul0ll. Vôimalik ainult venemaal ja eestis.
lugeja4. aprill 2018, 22:34
Venelased paneks taolise "ärimehe" paika. Huntidele mõjuvad vaid hundiseadused. Seadusekuulekas ja kultuurne eestlane vaid kirub tagaselja ja nutab.
Kes paika paneb?4. aprill 2018, 23:31
See kes asemele tuleb ja samas vaimus jätkab?
5. aprill 2018, 19:29
Karm ja valus, aga õiglane hinnang. Tuleb ikka meelde, kuidas nolgid poes kassapidajat saiatükkidega loopisid ja ülejäänud mehed („mehed“ siis täpsemini) järjekorras kaasa naersid. Mis siis veel tõsisematest juhtumitest rääkida. Müts maha erandite ees, nagu see noor lapsega mees Tartus, kel oli julgust prügikasti ümber löönud pätte korrale kutsuda, saades selle eest kere peale.
söör fon krat 5. aprill 2018, 06:19
To mitte ärimees. Kui Eesti riik nii halb on, miks sa siis siin elad?
Küsimus 5. aprill 2018, 08:55
teise nurga alt - miks Eesti on omadega seal, kus ta on?
Sest kratilaadsed valijad valivad kratilaadseid tolerante tagasi juhtkohtadele.
mnjah4. aprill 2018, 21:01
omapärane - inforegister leidis vaid siia: https://www.inforegister.ee/ZYIFIPG-KONSTANTIN-IVANIsVILI ja seal erateedega MTÜ, millel pole mingit rahaliikumist. Avalik kinnistusraamat sellise nimekujuga inimest ei tunne üldse. Maksuamet - auu?
see tagatoa4. aprill 2018, 21:58