Üritused

Elina Nechayeva Eurovisioni lavasõu on ikka veel lahtine! Normet: kleidi projektsiooni summa on täiesti üüratu! (119)

LISA KOMMENTAAR

6. aprill 2018, 20:36
Siis tuleb keegi lihtne t-shirti ja ketsidega poiss ja paneb konkurrssi kinni, oluline on laul ja esinejast kiirgav x factor mitte kleit.
Ärge ajage naerma.6. aprill 2018, 16:42
Miljonid lendavad siia-sinna ja nüüd nutetakse mingi 100 000 pärast.Muidugi tuleb see kleit teha.Kui meie riik on vaestemaja,tehke korjandus.Mina leian ka oma pensionist ,et aidata.
Ando6. aprill 2018, 11:59
Kui leiti raha igasugustele Eesti brändidele,leitakse ka ühe õige asja peale.
Mis...6. aprill 2018, 15:42
...sellest kleidist peale esinemist saab? Pannakse oksjonile?
milles küsimus7. aprill 2018, 09:09
Elina küsib juba praegu paari laulu eest esinemistel suuri summasid, kui see kleidi pilt on nii suur soov, siis tuleb ikka ise ka panustada. Vanasti koguti esinemistel sponsorraha enda plaane teostada. Mitte suur honorar+ sponsorraha. Mina olen juba enda hääletamise helistamisega projekti toetanud.
nonoh6. aprill 2018, 10:24
kui see kleit kindlustab pääsu finaali, siis ei saa raha olla küsimus. Küsimus on, kes selle üüratu summa maksab . Tuleb lihtsalt asjameestel anda kindel lubadus, et see kleit viib Eesti finaali ja teha annetamise aktsioon ja 100 000 koguda pole mingi probleem. Mina küll ei annetaks , aga enamus kindlasti ei ole nii kokkuhoidlik. Raha tuleb!B Küsige vaid!
Eurovisioonil osalejate loomingus otsitakse midagi tõepoolest6. aprill 2018, 09:49
uudset ja huvitavat,paraku on seda ka habemega naine.Meie näitsiku kleidist
saaks isegi huvitava numbri,kui aaria lõppedes tuleksid tohutu tekstiilihektari alt
välja meie eelnevad ämbrissekukkunud "kuulsused" - Leto Svet ennekõike ja veel
paljud teised ailavjuutajad ja aimissjuutajad.
Tiit6. aprill 2018, 07:34
See laul on Eurovisiooni jaoks liiga hea. Eurovisioonil läheb peale igasugune tilulilu ja habemega naised.
lugeja6. aprill 2018, 11:34
Ärge olge ikka nii kindlad oma võidus, sest maailm ikka ka areneb.Mina näen selles loo ümber kära, enesekindlust ja eputamist .
ega5. aprill 2018, 19:59
no5. aprill 2018, 19:47
hakkab juba ette pihta see vabandamine ja jätkub uue hooga peale seda kui laul põhivõistlusele ei pääsegi, siis on selles süüdi, et tossu lasti vähe või kleiti ei saadud näidata või kõht valutas jne, no nagu igal aastal...
Eesti poiss E.5. aprill 2018, 18:33
Kuid nii ilusal tüdrukul peabki kaunis kleit olema!
Tubli poiss E.6. aprill 2018, 16:39
Väga õige tähelepanek.Rohkem polegi vaja rääkida.
tõeline efekt oleks see, kui5. aprill 2018, 18:28
see poleks valgusmänguga tekitatud kleit, vaid päriskleit. Nii, et päriselt tõmmataksegi laulu lõpuks kogu lava laiuses kleit lahti. Vihje oleks, et Eestis on kõik naturaalne, ka kleit. Varem on tehtud staadioni suuruseid lippe riidest, võiks kleidi ka päriselt nii suure teha. See peaks odavam tulema.
kosmiline armastus5. aprill 2018, 17:33
Kas selle lavaesituse kujundamiseks ei võiks ammendada ideid kommentaaridest, mis väljendavad tundeid, mida see laul neile positiivses mõttes tekitanud on? Näiteks meelde on jäänud sellised mõttevälgatused: ”seda laulu laulsid inglid, kui maailm loodi”, ”see laul viib teise dimensiooni”, ”hõljusin kuskil kõrgel ja unustasin kus viibin”, ”esitus tekitas vaimse orgasmi”, ”see hääl viib nii kõrgele, et taeva lagi tuleb vastu”, ”tänan väga, lõhkusid kõik klaasid mu kodus selle viimase noodiga”. Elina ise on rääkinud selle loo puhul kosmilisest armastusest, mis ei ole päris seda, mida me siin maa peal argiselt ja igapäevaselt harrastame.
Kas see lugu pole mitte tähelend läbi taeva-, tähe- ja ajaruumi? Ja see viimane noot võiks tõesti lõhkuda selle kontserdihalli katuse…visuaalselt. Oleks esituses ka veidi irooniat ja vastust ilkumisele ”tehtud-nähtud” kleidi kohta. Kuigi jah, igasugu tähelennudki on üsna nähtud juba. Pealegi ”kosmiline armastus” võib samuti üüratult kalliks osutuda.
Kehakate5. aprill 2018, 16:47
Mõistan, et on tõesti raske otsustada, kas seda kleidishowd kasutada või mitte. Kommentaaridki selle kohta jagunevad pooleks. Kleit värvimänguga on efektne ja täidab kogu lava, sobib laulu temaatikaga ja on üsna riskivaba. Aga kuna laule jälgitakse mitu kuud ette, tüdinetakse nähtud visuaalsetest efektidest ja tahetakse lõppettendusel näha midagi uut. Sellegipoolest on ka neid inimesi, kes näevad esitust esmakordselt, neid kes ei ole märganud või ei tea midagi sarnastest lahendustest. Ise kuulusin ka nende sekka. Olles nüüd näinud JLo esitust, leian ka, et see on ikka liiga sarnane, lausa kopeering. Isegi kui esimene nägemine tekitab Wau-efekti, jääb sellest pärastpoole veidi mõru maitse, kuna tegemist ei ole algupärase loominguga.
no5. aprill 2018, 19:37
üle ühe korra väga ei jälgita.
Ühest korrast ei tüdine. Meile näidati mingi 3 x äkki, keegi pole tüdinud veel.
Lihtsalt loodavad, et pension suureneb, või et kõik võrdselt hallid ja vaesed on, aga riigi esindamise kuludelt ei peaks kokku hoidma. Pole just igapäevane see eurovisioonil osalemine.
kleit5. aprill 2018, 16:14
See ei ole ooperigala vaid tavaline pop/disko muusika. Kõige paremini sobib sinna ilus lihtne kleit, kas valge või helesinine. Kuna see on ooper siis me kindlasti ei võida ja hea, kui finaali pääseme. See kleit on juba korra olnud ja pole ka enam originaal. Milleks raisata mõtetu kleidi peale raha mis on juba seal nähtud. Isegi selle kleidiga ei pääsenud see laulja 10 hulka.
planet5. aprill 2018, 16:11
Lihtsalt pakun, et rahva huvi ürituse vastu on jahe ja vaja asja mingite libauudistega pildis hoida. Kunagi oli ka Birgit Õigemeele esinemine oli "ohus", sest polnud raha udu jaoks.
5. aprill 2018, 19:38
kõike muud, kui jahe.
Kalev5. aprill 2018, 15:55
Ohjeerum! Eurovisioon ongi lavanäitemäng! Sellel pole lauluga mingit pistmist!
Kalev5. aprill 2018, 15:53
Kas moeetenduseks ja üheks korraks on mõtet? See laul,mis ta nüüd oligi ,mulle ei lähe ka! Kui raadiost tuleb vahetan teise jaama peale!
gennadipekkonen.5. aprill 2018, 15:22
raha võib ju koguda selleks.68 aastat eestis elav välismaalane.
Kas 5. aprill 2018, 15:07
targad, nutikad disainerid ei oska olemasolevat kleiti kohendada eurokõlblikuks kehakatteks...
Aga siis lihtsalt laulge5. aprill 2018, 15:06
Saabki rohkem ilusale muusikale keskenduda.Ja pole ka muret,et peab järgmisel aastal ise korraldama.
Eurofänn5. aprill 2018, 15:06
Kõik, kes siin kahtlevad et kas ta üldse eurovisiooni finaaligi saab, siis et te teaksite on Eesti lugu maailmas populaarsuselt praegu TOP 3s ning kuulub favoriitide sekka. INFOKS: https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Aiku5. aprill 2018, 14:15
See summa on minu ema 13 aasta pension!
nimi5. aprill 2018, 14:14
Jätke see täiesti mõttetu kleidišhõu ära!
vana parm5. aprill 2018, 15:48
pidi ju mingi lauluvõistlus olema, kas siis ühtegi kodukitlit pole või
Tean, et5. aprill 2018, 14:04
Eesti firmad, promoge!5. aprill 2018, 13:37
Nüüd oleks aeg Eesti firmadel rahastamisega appi tõtata - suurepärane võimalus lasta kleidile projitseerida oma firma logo!
planet5. aprill 2018, 14:10
Hiilgav idee. Nt. Maxima või Eesti raudtee.
milleks seda vaja5. aprill 2018, 17:04
las armunud peika ostab. muidu siin eputatakse pariisi ja ei tea millega. asi see siis nüüd kleidikest pole osta. aga muidugi - tahaks ikka teiste raha eest saada.
Tõehetk5. aprill 2018, 12:24
Nüüd saame siis teada, kas Elina on tõesti rikka mehe leidnud või on kogu see suhtedraama lihtsalt promo-leil.
Saagimid ja Kroonikad - pöidlad pihku!
Kas ikka....5. aprill 2018, 12:00
Kas ikka peaks seda üüratut kulutust tegema, eriti veel kui laul isegi finaaali ei peaks jõudma.Aga kui ikka tahetakse seda maksta, mis siis ikka, meie riik on ju mõtetute rahade kulutamise peale meister.
...5. aprill 2018, 12:33
Ei peaks. Katsuks vähemaga läbi saada.
KOhe kindlasti ei peaks5. aprill 2018, 13:33
5. aprill 2018, 14:52
Muidugi peaks, kui ikka jaksatakse riigikogu "kohtumised valijatega" kinni maksta, siis eurolauliku pealt kull koonerdama ei pea. Seda enam, et tulemus on ilus ja soliidne ja maitsekas.
See kleidiga valgustrikk5. aprill 2018, 11:58
On juba maailmas nähtud ja seda kindlasti nimetatakse ahvimiseks ning ahvimist ei vaadata hea pilguga, pigem viiks punktid alla!
https://www.youtube.com/watch?v=7j0mxY1DEXg
5. aprill 2018, 12:45
projektsioonid on ju täiesti erinevad, kleidi tegumoed ka.
Kui nii võtta, siis iga püks ja seelik on kellegi pealt maha viksitud. Isegi püksseelikut on juba väga paljud kandnud.
Mutt5. aprill 2018, 11:56
Kas enne ei teadnud? Nüüd arkasite?
Kui5. aprill 2018, 11:40
laul on väärt võitu siis võidab kasvõi bikiinides.
5. aprill 2018, 13:38
jah, bikiinides võiks olla väga äge!
arvan, 5. aprill 2018, 11:18
et seal hinnatakse l a u l u, mitte riietust.
Marta5. aprill 2018, 11:37
Ju siis kaheldakse laulu menukuses, et vajatakse tingimata kleiti, mis asjale värvi juurde annaks. Just nagu oleks küsimus peaaegu et riigi julgeolekus või milleski taolises, et tahetakse nii kohutavalt palju raha raisata. Lõpetage see rumalus!
5. aprill 2018, 11:42
sobiv riietus muudab esituse tervikumaks. Seal ju ikka vaadatakse ka, lisaks kuulamisele.
5. aprill 2018, 13:37
Copycat-i ei vaata keegi hea pilguga!
Täpselt5. aprill 2018, 11:54
Eelmise aasta võitja on ju elav eesmärk. Tuli lavale kolm numbrit suurema pintsakuga, laulis ja võitis!
5. aprill 2018, 20:08
Elina ei suudaks õnnetukese imagot välja kanda.
taat5. aprill 2018, 11:14
No mida? Valgusefektid olid üks osa laualust ja tänu sellele ta ka meil võitis. Nüüd minna Eurovisioonile ja öelda, et ei saa sama asja korraldada, siis oleks ka Eestis selle võinud ära jätta.
Täiesti arulage ja mõttetu. Eesti eelvoorus tuleks igasugune show osa ära keelata, siis ei teki hiljem üllatusi!
vana parm5. aprill 2018, 15:52
no see kleit on ka veidi plagiaat, sest Jennifer Lopez esines samasuguses kleidis juba kolm aastat tagasi.
5. aprill 2018, 16:19
15,525. aprill 2018, 20:17
miks veidi plagiaat? Kleit, kui selline on üldse plagiaat. Sa ei usu, aga püksid on ka.
Iga auto on plagiaat, aga ikka hindame seda, mis parem välja tuli.
Isegi iius lennuk on koledast ilusam, siis..vaata projektsioone ja esitusi! See JL esitus igav, kleit teise tegumoega ja projektsioonid vaesemad.
Meite Elina on ikka õienupuke, temas on sisu ja isegi projektsioon parem, kui igaval jl-l.
123325. aprill 2018, 10:59
Varem olid lihtsalt inimesed laval, laulsid oma laulu ära ja kõik. Võibolla tagataustal virvendas mingi värvide mäng ja natukene oli mõnel esinejal kergeid liigutusi. Nüüd on asi enamvähem selle peale läinud, et kes on rikkam ja suudab võimsama lavashow korraldada. Ja noh, kui ise lähed sinna kott seljas niisama laulu esitama, siis ei pruugita sind üldse märgatagi.
Vaatleja5. aprill 2018, 10:51
See kleiditrikk mõjub pigem vana sousti soojendamisena kui uudse lahendusena, mis laulja esinemist võiks toetada.
Pakun ERRile idee - kleidi asemel ülikond5. aprill 2018, 10:43
Tekkis selline mõte, ei tee nalja, vaid tõsiselt - kleidi asemel võiks Elinal olla seljas ülikond. Tänapäeva naine peab olema nagu mees, et hakkama saada, sel juhul oleks laulul ka filosoofiline või ühiskondlik "taust", kõik naised tunneks ennast ära. Ilus naine on ka ülikonnas ilus, nagu keegi kuskil ütles. Laulu pealkiri sobiks ka selle mõttega.
5. aprill 2018, 11:40
oleneb ülikonnast. Gerli Padar muutus väsinud musta värvi ülikonnas nähtamatuks, kuigi lugu oli võimas ja ilus. Jäi magedaks. Ta ise tundis ka end halli hiirena seal.
Siis peab olema valge või mingit selget tooni, et nääpsuke laulja ikka välja paistaks.
Ja ära liialda, keegi ei nõua, et naine oleks mees.
5. aprill 2018, 13:39
Ülikond vahest mitte, aga võiks olla noortepärane rõivas (isegi beibelik) - sel juhul moodustuks lauluga kontrast.
5. aprill 2018, 14:47
Getter oli beibelik...nu polnud ju päris see.
see ka mõni raha5. aprill 2018, 10:32
iga aastavahetusega lastakse kordades suurem summa vastu taevast. ja nüüd korraga ei leia seda piskut. riigikogulasd hakkavad annetama, jätavad paar kuud kuluhüvitsed ära.
5. aprill 2018, 13:10
Ära võrdle võrreldamatut! . Jätku minemata siis kui kleidiga eputada ei saa!
Tõnu Anton5. aprill 2018, 10:15
See on täiesti mõttetu tegevus, sest mingi kleit või selle peal mingi valgusmäng ei anna esitusele märkimisväärset lootust edule. Võistlevad ju ikkagi laulud,isegi mitte lauljad ja lavadekoratsioonidel on selle kõige juures ainult marginaalne osa ja mõju. Meil on nagu tavaliselt kõik prioriteedid segamini aetud.
Kui see laul üldse finaali jõuab, siis on see juba hea tulemus. Tegelikult on lauluna tegemist ju ooperliku esitusega. See aga ei sobitugi hästi Eurovisiooni lauluvõistluse formaati.
Eelmodereeritud kommentaarid tähendavad lihtsas eesti keeles tsenseeritud kommentaare, kus avalikustatakse ainult need, mis sobivad kokku modereerimise eesmärgiga.
Kiks5. aprill 2018, 09:53
Aga ärimest kaaslasel on kahju sellist pisikest summat kulutada? Kui moeshow, siis ikka .
Mhh5. aprill 2018, 11:35
Jah huvitav, mõtlesin ka seda.... selline väike raha.
35. aprill 2018, 09:16
Miks ausalt kõike välja ei tuua ? Paistab ,et kruvitakse jälle nn. ,, eesti ärimeeste ,,moodi hinda ,et äkki lollid maksavadki?! Võtke reaalselt ikka !
Lihtne lahendus5. aprill 2018, 09:14
tehke kleidi tegemise jaoks vähempakkumiskonkurss . Siis muidugi omad , kes sedasama 10 X kallimalt teevad, jääks lobbyst ilma aga hind tuleks mõistlikum.
5. aprill 2018, 09:11
Kui ma õigesti mäletan, siis eelmise aasta võitjal ei olnud mingit lavashowd.
päevakübar5. aprill 2018, 15:36
igati nõus. Kui on hea laul, pole mingit muud kallist showd ega isegi ülikallist tualetti vaja. Eelmise aasta laul ja esineja puudutavad siiani hinge.
madrus5. aprill 2018, 08:45
mis...mis ... ??? ... ülejäänud elu käib sama kleidiga ... muidu ei tunta ära ....
taat5. aprill 2018, 08:44
kas on mingile moeetendusele minek,olen ma vahepeal ajast maha jäänud?
Ärbert5. aprill 2018, 08:40
No aga lahendus võiks ju olla see, et hoiame laulmise pealt kokku ja paneme kogu papi valgusmängu peale? Ongi asi tehtud!
tibu5. aprill 2018, 08:37
huvitav, millal siis moderaatorid ka moderteerimise alla pannakse?
tibu5. aprill 2018, 08:36
aga selle rahasumma võiks ju Kreeka rahastamisest maha võtta...
&4. aprill 2018, 20:28
Aga hakkame siis annetama
Hiiumaa mees.5. aprill 2018, 07:43
Vot selle palagani jaoks jäävad minu rahakoti rauad küll lukku.
Avage KONTO selle esinemise tarbeks!5. aprill 2018, 08:37
Tahtsingi sama pakkuda. Avatagu konto Elina lavašõu jaoks ja eks paistab, palju kokku saadakse!
5. aprill 2018, 13:41
Enne on vaja siiki teada, mis see vajalik summa on.
5. aprill 2018, 13:43
Nagu pruudikleit juba: midagi laenatut, midagi vana, midagi uut, midagi sinist, midagi kingitut! :D Annab mõõdu välja küll :D
minu mäletamist4. aprill 2018, 13:49
mööda oli jutt, et seda nn kledišoud ei tule!!!
naine4. aprill 2018, 09:48
No makske siis,mis maksab, nüüd ei saa asju aetud. See kleit on terve maagia laulule taustaks.
ongi see kleidiprojektsioon4. aprill 2018, 12:59
juba leierdatud värk. Ja ei olnud ilus ka. Tänapäeval saab ju LED -idega sada imet teha no ei suuda siis midagi välja mõelda. Poole odavam vast kah!
poole odavam - irwwww5. aprill 2018, 08:41
siin ei käi jutt elektriarvetest
Siin läheb vist4. aprill 2018, 13:00
iga kommentaar modereerimisele.
Mida öelda - Jumal on neiukesele andnud vägeva4. aprill 2018, 08:41
ooperihääle,kuid mitte teravat mõistust - selline liiri-lõõri on vale
asi vales kohas - imelik jah,et inimene ise sellest aru ei saa.Suure
körtsiku sahin ei korva tõsimeelset möödapanekut ja Eestile on seegi
kord päevakorral niruvõitu ämbrisseastumine.Öelge,et mul ei ole õigus.
taat5. aprill 2018, 08:41
nöus sinuga,sama kui saadeti setu löörikud oma puunugadega-need oleks viljandi folgile sobinud,
neil5. aprill 2018, 11:42
seto löörikutel poleks ju midagi viga olnud, aga samal aastal olid ukraina etnokad ikka palju tugevamad, See tänavune kleit on ju ka kordus, kas maksab selle peale nii palju raha panna, neiu hääl on hea, aga laul kesk pärane, kui isegi mitte alla selle.
rumal oled5. aprill 2018, 15:05
...kui arvad, et Elina ise end sinna valis. Tema esitas laulu, teised pidasid seda piisavalt heaks. Elina töö on nüüd see ära laulda.
Muide - see laul on hetkel saanud kõikjalt väga häid hinnanguid, sest see on tõesti laul!
Teele4. aprill 2018, 08:25
Minu eilne kommentaar pole eelmodereerimisel läbi läinud, proovin uuesi!
Kui juba teha, siis hinnaalanduseta, kui raha ei jätku, tehke korjandus, olen kindel, et vajalik raha saadakse nii kokku! Laul ja lavasõu peaksid olema sellised, mis köidavad nii eestlasi kui ka teisi.
pole vaja 4. aprill 2018, 13:23
kleidišõud, publikule läheb peale Elina hingestatud ilme , raha kokku hoitud ja tulemus palju parem kui mingi telešõu tootmine, kas Play pole veel Normetit mõistusele toonud
juku 4. aprill 2018, 07:57
lihtsalt raha tuulde loopimine ei tule sealt voitu
munk ( μοναχός )4. aprill 2018, 07:49
Meie läheme võistlustele pafiks lööma. 4. aprill 2018, 07:06
Palja taguotsaga võib võita ka esimese koha.
Ei ole kaua sellest möödas kui karvane töll trummar libistas ennast laval kõhuli ja see pidi olema hirmus peen. Nüüs tahetakse jälle lüüa teisi kleidiga.
Võtke mõistus pähe ja minge võistlema nagu teised.
kui4. aprill 2018, 06:29
Kaunis laulja, hea laul, hea hääl. Kui neist ei piisa, siis pole mõtet reisi ette võtta.
Kui kleit on kõige tähtsam, siis on meil kõigil lootust.
Hiiumaa mees.5. aprill 2018, 07:45
Mina arvan ka, et tegu on ikkagi LAULUVÕISTLUSEGA mitte moeshowga
Just5. aprill 2018, 09:05
sellest peaks piisama, kui laul peale ei lähe, siis kleit ka ei aita. Mõttetu raha raiskamine. Eelmise aasta võitja Salvador tuli suure vanaisa pintsakuga, juuksed välka kasvanud ja võitis. Millega? Siira oleku ja südamesse mineva lauluga. Meie Laura tegi moedemonstratsiooni oma tualettide ja paljaste kintsudega, aga ei pääsenud finaaligi. Milleks liigset tsirkust, võlu peitub lihtsuses. Elinal endal on sära ja glamuuri piisavalt.
loomulikult hiiglaslik3. aprill 2018, 23:52
sest meil ei pea ju töölistele rohkem maksma kui minimaalselt hinge sees hoidmiseks vajalik. Seal maksad tegelikku hinda.
Huvitav, miks on see nüüd modereeritud? Kas ei kannata TÕDE mis siin võib välja ujuda? Ka selle mitte ilmumine jääb modereerija südametunnistusele.
....4. aprill 2018, 08:22
imelik jah, ka minu viisakas ja korrektses eesti keeles kirjutatud kommentaari jätkuvalt eelmodereeritakse - ju siis ei ole keeleoskajat parasjagu tööl! Seda haruldast, kes oskaks lugeda ja saaks loetust ka aru. Samas - eraeluline nähvatamine sobib ilmutamiseks küll.... Lasteaed!
heh3. aprill 2018, 20:55
Nagu aru võib saada on kleit koos projektsiooniga favoriit, mitte lugu või laulja :)
mitte päris4. aprill 2018, 04:32
Mitte seda, aga lava peab sellise loo puhul ka millegiga täitma ja miks mitte siis juba millegi vägevaga.Enamusele kellele see lugu meeldib, meeldis see juba kõvasti enne eesti laulu etteaste nägemist, seega on number 1 kindlasti lugu, aga minaurust on kleit sellest hoolimata oluline ja lisab etteastele sügavust.
NO problem3. aprill 2018, 20:32
Pärnametsal pidi ju pappi olema nagu ratsahobusel heina.
hj3. aprill 2018, 19:40
Mina küll ei taha seda kleiti. Ilma oleks palju parem. Kena naine peidetakse kuhila sisse. Ja see lakutud soeng.
Toomel oli ka 20 kuube kaasas3. aprill 2018, 19:05
Sellele kogu Eesti aur lähebki,näitamisele,see on ms lauluv6istlus
Teisitimotleja3. aprill 2018, 18:26
Millise rahva soov ja tahe? Ei saa kogu rahva eest raakida. Maksumaksjana utle summa ja siis vaatame.
....3. aprill 2018, 18:13
HEA muusika ei vaja välist tilulilu, eriti sellist, mida on mujal korduvalt kasutatud ja ei kujuta endas midagi uut ja huvitavat. Võidulugu saab esitada ka t-särgis ning tennistes. Vaid üks meenutus: https://www.youtube.com/watch?v=FSueQN1QvV4 Ei mingit vägisi ja ülepakutud glamuuri, ei mingit ihupaljastamist, ei mingit keerulist koreograafiat, isegi mitte võõrkeelt - saab oluliselt lihtsamalt ja laulja emakeeleski.
Teele 3. aprill 2018, 18:11
Lavasõu ei tohi raha taha jääda. Tehke korjandus ja te saate probleemideta vajaliku raha.
korjandusega nõus!4. aprill 2018, 13:51
minu poolt sügav lugupidamine ja head soovid..mõtetes loomulikullt! Ja tagasi pole vaja, olen suuremeelne!
Las5. aprill 2018, 09:29
peigmees maksab,ta ka kapitalist ikkagi.
3. aprill 2018, 18:00
miks kommentaarid ei ilmu
eestipäraseks3. aprill 2018, 17:59
Elina laulu lavakujunduseks saab olla vaid sinine vaikselt kohisev mererand rannakivide ja kajakate häälitsuse ja lennu saatel, taustaks liivaluidetes männimets ja meri punaselt loojuva päikesega, sest Elina hääl on nii ilus ja sellele sobib ainult eesti võrratult ilus rannamaastik.
3. aprill 2018, 17:53
Elina lavakujundus saab lähtuda ainult eesti sinisest kohisevast mererannast kajakate lennu saatel, rannakividest ja liivaluidetes männimetsast ja punaselt mere kohal loojuvast päikesest, see on eesti laul, aga mitte mõttetu nõme kleit, sest lina hääl selle t
Vanaema3. aprill 2018, 17:35
... ja mina arvasin, et Eurovisioonil hinnatakse MUUSIKAT
irw3. aprill 2018, 17:25
mida sa normet hädaldad - kui raha pole mõtle välja kuidas ilma rahata saab. alailma üks nutt ja hala ...
A 3. aprill 2018, 17:19
Vaadake parem Pöial -Liisit või Lumehelbekest -neil ka samasugused kleidid
: D3. aprill 2018, 16:51
Ärge jamage kõik ootavad seda kleiti ju.Niipalju kui ma olen välismaalaste reakstioone sellele loole kuulnud, siis alati mainitakse, et tuleb kindlasti vägev number, sest kleit ja need efektid kleidi peal täidavad kogu lava.
Goldfinger3. aprill 2018, 17:48
Pole probleemi,küll David kinni plekib
arvaja3. aprill 2018, 18:25
Ma ei ole kindel, kui kõik seda ikka ootavad ... Jah, vägev projektsioon, ei vaidle vastu. Aga kindlasti on ka paljusid, kes annavad hävitava hinnangu - mahaviksitud idee. Nii et olgu meeskond ja Elina selleks valmis, et sellega seonduvatele otsestele kriitilistele küsimustele vastates jänni ei jääda ja kokutama ei hakata.
to : D3. aprill 2018, 19:31
Teeks äkki nii, et kui jääb viimaste sekka, siis maksab ise oma kleidi kinni
Tegelikult3. aprill 2018, 20:01
Ma ei teadnudki et Eurovisioon on tegelikult lava- ja moeshow? Küsimus tekib, miks nad seal siis üldse laulavad?
?5. aprill 2018, 11:05
no aga nad ju laulavadki laval, mitte raadios. Raadios tõesti kama, kes kuidas välja näeb.