Intervjuu

Piiskop Philippe Jourdan: Eesti inimesed on praegu vaimsete väärtuste otsinguil (105)

LISA KOMMENTAAR

Anna kannatust1. aprill 2018, 15:55
See piiskop pildil võiks ennast ka üles otsida selle täis topitud usu kookonist.
Nüüd jääbki tema unistused teoks tegemata.ehk oleks temast saanud tisler ,bussijuht,õpetaja jne.
Aga ta andis oma sõrme jumalale ja see võttis ta üleni,nagu abielus paar.
Ja ta saigi mis tahtis,aga kas ta ka õnnelik on on väga küsitav.
oled sa kindel, et Jumalale?1. aprill 2018, 16:26
Jumal ega Jeesus pole palunud kedagi vägisi värvata.
nii ongi1. aprill 2018, 12:27
Üks komm soovitas lugeda Opus Deist,nii ongi.
Kui lasta endale usu kookon ümber mässida,nii et õhku enam hingata ei ole,siis juhtubki nii nagu kirja pandud loos.Inimese kesta näevad kõik aga seda mida talle pähe topitud ,see muudab tundmatuseni.Sellest võrgustikust välja rabeleda on üsna keeruline.
seda nimetatakse1. aprill 2018, 13:14
vaimu allutamiseks. Religioon pakub katust inimesele kellel endal on nõrk vaim.
1. aprill 2018, 17:35
Defineeri: nõrk vaim.
nõrga vaimuga1. aprill 2018, 22:18
inimesel on vaja hirmu kas jumala või seaduste ees. Tal puudub sisemine majakas mis ei laseks tal alluda erinevatele egregoridele. Iga egregor vastutab mingi valdkonna eest. Näiteks alkohol, tubakas, seks jne. Kui inimene on nõrga vaimuga saab temast sõltlane ja sõltuvused ja instinktid juhivad teda mitte tema ise ei valitse oma käitumise üle.
hea uudis 31. märts 2018, 20:02
Kas olete kuulnud, et järgmise aasta oktoobris, on Roomas piiskopite sinod, kus arutatakse rooma katoliku preestrite abiellumise ôigust, sest Franciskus on mures, et liialt palju on skandaale ja preestrite järelkasvu jääb üha vähemaks. Nii et, hoiame pöialt. Muuseas, Lähis Ida katoliiklaste preestritel on abiellumisôigus.
Enanus31. märts 2018, 19:57
Huvitav mõte31. märts 2018, 21:25
tõepoolest, põrgusse tema juurde minna ei taha, siis tuleb sellega kogu aeg arvestada. Ai
Inimesed on otsinguil31. märts 2018, 16:52
Mina arvam et inimesed on praegu soodsa hinnaga või otsinguil, eriti pärast hinnatõusu mil või hind tõusis ootamatult isegi 11 euroni kilost ja pärast seda kui isegi osades supermarketites mitmete kuude eest võiriiulid tühjad olid.
Praegu saab võid jaekaubansusest väga heade sooduspakkumiste ajal 7,95€ kilost ja vahest
soodsamaltki, kuid või kilohind jääb jaekaubansuses tavapäraselt siiski 9 euro kanti, mis on ikagi oluliselt-oluliselt enam kui aasta eest.
Ilmikvend31. märts 2018, 16:49
On küll väärtuste otsingul, aga leiavad hoopis valeprohveteid, UFO-sid, horoskoope ja New Age'sid.
To olgu selle usuga kuidas on, Uunult31. märts 2018, 12:06
See, et sa sihilikult pole halba teinud on hea. Tahtmata teeb aga iga inimene halba. Tavaliselt kõige rohkem kurja teevadki need, kes end ideaalinimeseks peavad, sest sellisel juhul tuleb pahandus ju ainult teiste läbi.
olgu selle usuga kuidas on,31. märts 2018, 11:26
aga ma ei saa sellest aru, miks peaksin end aina patusena tundma ja muudkui palvetama, kui ma pole kuritööd teinud ega kellelegi sihilikult ka halba.
ühiskassa31. märts 2018, 16:54
sest muidu ei tekiks sul sisemist sundust teha annetusi ja kümnist maksta.
tõsi31. märts 2018, 07:35
inimesed peavad tsölibaati kohutavaks õnnetuseks. Õnn on siis ilmselt suhe, mis pakub seksi.
Abielu , kooselu, vaba-seksi elu peaks andma õnne. Kas seks teeb õnnelikuks? Ja tunned , et see pakub kõike, mida eluks vaja?
Miks siis inimesed halavad kommentaariumides oma õnnetutest suhetest, abieludest, mis sisaldavad ometi küllaldaselt seksi? Kuid toovad kaasa ometi reaalseid kannatusi.
Kõik algab peast. Aga pead ei peeta tähtsaks, kui on lootus , et seks ületab kõik.
to tõsi31. märts 2018, 10:12
kõik algab hingest mitte peast. Inimesi juhivad instinktid mitte inimesed ei juhi instinkte.Pea ehk inimese vaim on nõder ja hing närune kui ta on kiima orjuses
Me veel ei tea31. märts 2018, 11:58
Piibel räägib, et mingil hetkel kukkus inimese eluiga 900 aasta pealt mõnekümnele. Aga ei räägi, et selles oli süüdi igasuguse seksilõbu ärakeelamine. Paljude inimeste elu sõltub seksist, mehed näiteks on väga õrnad ja surevad niisamagi une pealt, kui üle piiride kuival olema peavad.
teame teame31. märts 2018, 13:17
Sa ikka aru, et inimene peab oma instinkte juhtima mitte instinktid ei tohiks juhtida inimest. Muidu inimene tapab, varastab ja on õnnetu seksita jne. Selleks, et valgustuda pole vaja olla sunniviisiliselt kuival vaid sinu elu ei saa sõltuda seksis hulgast ja mammonast. Võib elada ka vähesega ja olla õnnelik.
tomm31. märts 2018, 01:15
Eestlastele meeldivad eufemismid. Näiteks rääkida kinnisasjadest kui kinnisVARAST.
Oleks eestlased tõepoolsest oma vaimse kvaliteedi pärast mures, ei tarbiks nad tõejärgse meedia infopahna ega kuulaks pappide kihutuskõnesid.
Kevad30. märts 2018, 23:30
Arvan, et Eestlased saavad oma hingetugevuse esivanematelt, nende eeskujust ja isakodust. See, et vanemad muretsesid toidu lauale palehigis, korjasid metsaande, tänasid metsahaldjaid, käisid allikal ja hiietes, et hingejôudu saada, ei tee neist nôidu. Me esivanemad olid sôltuvad esmajärjekorras maast, loodusest ja see side oli tugev, mida meiegi endas edasi kanname. Mida paremini me tunneme loodust, seda rikkamad me oleme hingelt, kus jätkub kohta ka Jumalale ja Ülestôusmispühale. Arvan, et ma pole ainuke selline.
Uunu30. märts 2018, 20:34
Kommentaaridest kajab vastu totaalne usuline ja hingeline harimatus.
Seda küll30. märts 2018, 23:06
aga Eestis praegu töötava kiriku sektide Opus Dei ja neokatehumenaadi ohvriks minna pole ka mõtet.
Mis31. märts 2018, 00:52
see Opus Dei on? pole kuulnudki
lugesin selle raamatu läbi, jube. Aga sedasi käitutakse ka praegu, samasugune värbamine.31. märts 2018, 14:56
paljud ei saa aru, mis on kirik ja mis on sekt. Tegelt tegutseb nii mõnigi sekt kiriku hõlma all - Opus Dei.
31. märts 2018, 16:56
Aga sõiduautost Opel või oopiumist oled kuulnud?
Mis-ile! 31. märts 2018, 16:58
Jah31. märts 2018, 19:54
ja biitlitel oli veel laul obladii obladaa
No vaata Opuse poisid ametis30. märts 2018, 20:05
panin kommentaari Opus Dei sekti paljastavale raamatule, kohe kadus. Panen siis uuesti: http://opsisewaade.blogspot.de/
Vaim30. märts 2018, 20:39
ei vaja katust ehk kirikut kui ta on tugev ja hing puhas.
Oh jah30. märts 2018, 23:02
kui sind palja porgandina metsa pandaks, et võta kätte ja jää elama, siis räägiksid teistsugust juttu.
to oh jah31. märts 2018, 09:22
paradiisi aeg on ammu läbi.
oleme jah30. märts 2018, 19:50
paganad ja ei oota sealt ülevalt 55 kraadis külma käes vaevlevalt jumalalt abi! Teeme rasket tööd, et omal oleks leib laual, toetame lapsi ja lapselapsi..
Pole lugu30. märts 2018, 23:04
abi tuleb altpoolt, sarvedega tegelaselt 5000 soojakraadi seest.
et siis30. märts 2018, 18:30
kurgid sulle,raha mulle!Materiaalsed väärtused on kõige paremini kaitstud piiskoppide pangaarvetel,sest sinna ei julge saatan tulla ahvatlema!
30. märts 2018, 18:29
30. märts 2018, 17:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teaduslik kommunism31. märts 2018, 17:03
Toodi nii, et opakas Kalevipoeg, kes seni oli suutnud ristiusu sissetungi tagasi tõrjuda sajatas iseenda mõõga ära ja see lõikas Kalevojal jalad alt, mistõttu Kalevipoeg kaotas mobiilsuse ja agiilsuse nimg ühtlasi ka võitlusvõime iseenda vaimunõtruse tõttu.
Julius30. märts 2018, 16:51
Huvitav kui palju on neid eestlasi, kes otsivad alati, ka igas heas, halba ning sellega uhkeldavad?
30. märts 2018, 17:09
Mis on hea ja mis on halb, on paljudele inimeste jaoks väga erinev. Isegi budistlikul maal püüab usklik veekogust beebiangerjaid, paneb nad kausivette õhku ahmima ning läheb turule et neid müüma, et omale raha teenida. Kuid arva ära mis eesmärgil ta neid müüb? Ta teeb ju halba, et piinab neid angerjaid tirides nad loomulikust keskkonnast välja, kuid samas arvab, et las ostja ise mängib head, ostaks mõned beebiangerjad ning laseks head tehes nad loomulikku keskkonda tagasi, tema asi on omale sellise trikiga omale raha teenida. Huvitaval kombel see usklik ise ei mõista et ta teeb sellise teguviisiga hoopis halba ja külastab oma pühakohti edasi arvates et ta teeb head, sest ta on ju usin palvetaja.
to julius30. märts 2018, 19:27
aastaid tagasi olin väga keerulises olukorras ja hakkasin otsima Jumalat. päris tõsiselt.
nüüdseks võin öelda, et sellist silmakirjalikkust ja valet näeb kristlaste seas rohkem, kui tavainimeste. muidugi on ka kristlaste seas ääretult toredaid ja südamega inimesi.
otsin edasi...
Tore,30. märts 2018, 23:05
täitsa usuinimene siis oled kohe, Hakkasid otsima Jumalat, leidsid kuradi.
30. märts 2018, 15:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maskeering30. märts 2018, 15:55
Olen kuulnud, et kirikutegelaste rüüsse on peitunud ka neid, kes tahavad varjata oma homoseksuaalsust.
30. märts 2018, 15:31
"me avastame, et Jumal on armastuse jumal. Sest ei ole suuremat armastuse märki, kui anda oma elu nende eest, keda armastatakse nagu Kristus seda tegi."
Midagi sarnast lugesin ma ka ühe idamaise jutlustaja FB lehelt, kus mainiti et ta on nõus andma oma elu isegi metskiskjatele, sest nemad saavad oma kõhu täis. Kuid veidi ennem näidati pilti kuidas ta istub oma naise ja väikese lapsega rollel, omal kiiver peas, kuid naisel ja väikesel lapsel kiivrit ei ole.
30. märts 2018, 16:20
Ongi väga silmakirjalik, kus ühelt poolt kutsutakse üles oma elu kasvõi metskiskjatele andma, kuid ise hoolitsevad oma elu eest, et liiklusõnnetuses nende pea terveks jääks, tühja sellest naisest ja väikesest lapsest. Minu jaoks oli väga ebameeldiv seda pilti näha, sest seesama suurmees kaotas oma esimese lapse liiklusõnnetuses ja elas seda ise väga raskelt üle. Kuid elust õppunud pole midagi, ikka need kaunid sõnad, millega saab teistele ajupesu teha.
adventist olen30. märts 2018, 15:21
Rahvas peab teadma kes on antikristus ja antikristus on paavstlus.
Ei 30. märts 2018, 23:08
hoopis teie jumal on tegelikult kurat, keda te teenite sel nädalapäeval, laupäeval mil Jeesus oli kogu päeva surnud.
adventist olen31. märts 2018, 09:26
Kahju et te nii kergesti olete valmis nii põhjatult eksima,10 käsku ja laupäev on muutmatud,laupäev asendati kunstlikult pühapäevaga ja paavstlus ei varjagi seda,vaid lausa kiitleb sellega.
Paistab, et oled jah31. märts 2018, 18:54
täiesti põmmpäine adventist. Sinu arust on tõesti nii, et kala süüa pea ees on õige aga saba ees vale?! Kas pole see ükskõik? Või arvad, et Jumal on lihtsalt üks väiklane raamatupidaja?
30. märts 2018, 14:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maiste ihade ja pattuseta30. märts 2018, 15:00
Tal pole naist ja ta üldse ta ei seksigi. Tema elu on vaid jumalale pühendumine!
hmm30. märts 2018, 14:35
":....Kuid paljud on vaimseid väärtusi otsimas ja leidmas nõiandusest, mitte kirikust...." Selles osas võiks lugupeetavad kirikujuhid ikka lõpuks aru saada, et kui kirik ei paku enam absoluutselt mittemidagi peale tühjade argumentide, kombetalituse ja mõttetu mulina, siis pole tänasest kirikust abi otsida mõtet. Kui olukord peaks muutuma ja tänane kirik omandadama natukenegi seda nägu, mis ta tegelikult olema peaks, siis küllap tuleks ka inimesed sealt abi otsima.
30. märts 2018, 15:11
Peale jumalasõna kuulutamise ja rahva manitsemise ei pakugi ta ju mitte midagi. Kõik kiriklikud kontserdid on ju esinejate poolt tasuta ehk nad ei saa esinemise eest raha. Vaeste söögid tulevad ka vaid annetajatelt, mitte kiriku enda poolt.
hmm30. märts 2018, 15:55
Miinuste järgi on aru saada, et isegi tõde välja öeldes pole teatud seltskond piisavalt eneskriitiline ja aus tõdemaks, et tänane kirik on surnud vaimses mõttes ja millest on mul kahju. Vaadake ometi peeglisse, st piiblisse, sealt leiate elava, normaalse koguduse näite...aga ei, selle asemel leitakse 100 vabandust, mis asjad peavad olema just nii nagu nad hetkel on.
vaikne nädal30. märts 2018, 14:24
Nagu absoluutne tôde kôlab ajakirjaniku Sirje Presnali sulest ja suust arvamus Eesti rahva kohta
"Kuid paljud on vaimseid väärtusi otsimas ja leidmas nõiandusest, mitte kirikust. Eestlased on rohkem ikka nõiarahvas". Nôidadega hirmutati lapsi, avati nôiajaht neile, kes tundsid rohtusid ja ravisid inimesi, pôletati tuleriidal. Armastada loodust, olla talle ähedane, austada selle ilu ja kulgu, on takseeritud nôidusena, musta maagiaga. Kas pole loodus Looja looming, mille kesklel me elame?
Kahju katoliiklaste preestritest, sest nende kapsaaeda kukuvad kivid laste pilastamisest. Abielluda vôivad rabid, imaamid, batjuskad, protestandid, luterlased ja neil ei ole vastuolu Jumala sôna kuulutada. Ka katoliiklastel oli ôigus abielluda 9, 10 sajandil, aga pärandiôiguse tôttu see muudeti. Ah, uurige ise, netis kôik olemas. Tôesti kahju neist preestritest. Täna on Suur reede. Häid Ülestôusmise pühi.
aja lugu30. märts 2018, 22:15
Katoliiklikud väärtused: Nôidadega hirmutati lapsi, avati nôiajaht neile, kes tundsid rohtusid ja ravisid inimesi, pôletati tuleriidal. Armastada loodust, olla talle ähedane, austada selle ilu ja kulgu, on takseeritud nôidusena, musta maagiaga.
Sellepärast polegi ristikirikul meie maal tulevikku, et teda saadab selline minevik. Eestlased ei korraldanud nõiajahti, seda tegid kirikumehed.
Noh30. märts 2018, 23:29
sina jälle pead nüüd normaalsetele inimestele nõiajahti neid homofoobideks tembeldades ja arvad, et sinul on tulevikku?
baphomet31. märts 2018, 11:34
Siin peab ütlema, et nõiajaht algas pihta reformatsiooniga. Keskajal katoliiklased tegelesid rohkem erinevate hereesiate väljajuurimisega.
Miskipärast tekib tunne, et ketseritejahti õhutas is la mi teke ja levik.
aja lugu31. märts 2018, 12:33
Ära selgeltnägija elukutset küll proovi, ma ise olengi see homofoob :)
1. aprill 2018, 20:04
Kõik ei ole nii must-valge. Kloostrites olid aednikud, kes samamoodi looduses näppupidi sees olid. Samas on nii usklike kui ka nõidade hulgas musti lambaid olnud ja on ilmselt ka tulevikus.
Häid Ülestôusmise pühi soovitakse esimesel pühal, mitte Jeesuse kannatuste ajal31. märts 2018, 19:51
Nagu Terevisioonis tibi juba esmaspäeval saatekülalisele hõikas - head pühade algust!
Külaline oli pisut kohmetu, aga tänas.
Sina oled nüüd see kõige targem30. märts 2018, 14:12
Inimene ,kes teab mida eesti inimene otsib .sa ole parem oma jumalaga voodis ja jäga temaga .
N.30. märts 2018, 14:04
Ainult Kristuses me leiame oma alguse, oma identiteedi, oma sisu, oma eesmärgi, oma tähtsuse ja oma saatuse. Kõik muud teed viivad ummikusse.
maali30. märts 2018, 13:12
kindlasti kohe, miks nad muidu karjana oma rahakotis kinni ja lastest ei hooli
Muinajutusugemetega müüt30. märts 2018, 12:55
Miks jumal üldse suurtel õnnetustel juhtuda laseb? Ei näinud ka Estonia laevakatastroofi puhul seda, kuidas Jumal päästetöödel aitab. Nii nagu lubatakse tervenemispalveid Kanal 7 "Taevas kuuleb" saates, kus korduvalt hädalised kaebavad, et palve ei ole aidanud ja ootavad uut palvet, et haigusest terveks saada.
valik30. märts 2018, 13:03
Tahad- usud. Ei taha - ei usu. Ega jumal ole guvernant, kes kasvatab ja õigesti toimima õpetab.
to valik30. märts 2018, 13:39
'Vahel tõesti kehtib sinu ütlus, õige.
Aga milles sajad süütud Estonial hukkunud noored süüdi olid ?
to: to valik30. märts 2018, 13:53
Miks? Ju siis kellegi süü oli noorte süütusest suurem!
Vaba tahe30. märts 2018, 15:52
Jumalalt küsiti: kui Sa olemas oled, miks on nii palju röövimist, tapmist, vägivalda? Jumal vastas: aga miks Te röövite, tapate, vägivallatsete?
to vaba tahe30. märts 2018, 21:36
ehk et siis Jumal lõi inimese enda järgi.
+30. märts 2018, 14:22
... kus korduvalt hädalised kaebavad, et palve ei ole aidanud ja ootavad uut palvet, et haigusest terveks saada....
Kõik saab alguse peale sündi. Laps tuleb ristida. See peab toimuma juba põlvkondade kaupa... Ristige õigeusku (ka katoliku), sest sellega annate oma tervise kõrgema (vaimse) jõu hoole alla. Minge kirikusse ja pange küünal Kristusega risti alla ja paluge Kristuselt tervenemist. Kes usub, seda aidatakse...Kõik on muidugi aastakümnete pikkune protsess...
palvetamine ei aita31. märts 2018, 15:19
Käid kirikus ja palvetad, aga tuled kirikust välja kadetsed, valetad jne. ja arvad, et oled parem kui mitte ristitu , tühjagi.
,,A,,30. märts 2018, 12:49
Enamus meist, kaasaarvatud mina, oleme selles poliitilises virrvarris, lootusetult ära eksitatud!
wiimne rolloreliikwia30. märts 2018, 12:57
jumalale sobib su lootusetu eksitee,,,,
lambuke ullike otsigu pihtapandud väärtusi,sellal kui pulmapidu käib.
30. märts 2018, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j30. märts 2018, 14:24
Küsimus on energiates. Kristusesse jõudmine nõuab tsölibaati...
to j30. märts 2018, 20:55
mõni jälle kummardab lingamit et omale kristuse energiat kätte saada.
kõik hoo....31. märts 2018, 09:59
See ongi suurim eksitus. Lugege muinasjutte. Üheski muinasjutus pole kuningapoeg, kes ringi hoo..b, sinna püramiidi tippu jõudnud...
isa30. märts 2018, 12:19
on meeldivalt diskreetne, minu lugupidamine. meie luteri pappidel tuleks temalt õppida, mida tegelikult see töö tähendab ja kuidas seda teha. minu lugupidamine.
ehh30. märts 2018, 11:48
kas Jeesus ikka tahtis ise seda surma ja läks vabatahtlikult, rahvast armastades??
pudel30. märts 2018, 12:35
Jeesus allus isa käsule.
ˇto pudel30. märts 2018, 14:25
ma ei saa sellise isa "armust" aru. ja pole nagu eriti tagajärgi ka näha, et kristlastel läheb paremini. või süüta lapsukestel.
K30. märts 2018, 14:28
Ristisurm toimub vaimumaailmas. Selleks, et pääseda Kristusesse, peab nn ristil surema...Meie maailmas nimetatakse neid presidentideks. Ristil suremisega avatakse neil isikutel vaimne kuulmine ja nägemine. Tegelikult on ka muinasjutud enamuses ühe ja sama stsenaariumiga.
Mann30. märts 2018, 11:46
Eestlased vaimsete väärtuste otsinguil....? Täna pidi nii suur püha olema, et ka lind ei lenda ja muru ei kasva. Aga Eestis ei lastagi paljudel inimestel püha pidada ja oma perega koos olla. Näiteks Tartu turg töötab. Ja neilt töötajailt ei küsitudki ilmselt, kas nad tahavad tööle tulla või koos perega olla. Meil on RAHAUSK. Miski ega keegi kaalu osade inimeste jaoks omakasu üles. Eesti inimesed võiks loobuda pühade puhul tööstuskaupade kauplustes ja turul käimisest näiteks. Ehk tuletaks see kasuahnetele ettevõtjaile meelde, et on olemas ka muid väärtusi kui raha.
Ja siinkohal ei maksa kireda a la, et politseinikud, päästetöötajad, osa arste jmt. peavad pühade ajal töötama. Nemad peavad seepärast, et nendest sõltub inimeste tervis ja elu. Aga kingakauplusest või turust mitte.
Ehk on meil ka seepärast palju südame- ja muid haigusi seepärast, et eestlane ei oska aega maha võtta ja elu nautida. Aga osadele lihtsalt ei antagi seda võimalust. Ja pühade ajal töötamise eest ka mitte topeltpalka nagu seadus nõuab.
Ahah, ja sa ise?30. märts 2018, 12:29
Sinu sõnad "Eesti inimesed võiks loobuda pühade puhul tööstuskaupade kauplustes ja turul käimisest näiteks"
Aga marketites? Kas marketimüüjad ei taha perega kodus olla?
Mida sa pl2rad - jumala topeltmoraal ju.
Tööstuskaupade kauplused ja turg olgu kinni aga market olgu lahti, sest äkki sina leiad, et tahad ikka poodi minna? Käinud varem ära.
Ai, hullud moraalijüngrid aga topeltmoraalid on omased, my a55!
Mann30. märts 2018, 13:07
Minu pärast võivad toidupoed ka kinni olla nagu enamuses Euroopa maades ongi pühade ja puhkepäevade ajal. Aga meil paljud ju isegi öösel vajavad toidupoodi kui vastavaid teemasid lugeda. Ja elasid inimesed nurisemata ka nõuka ajal kui puhkepäevadel ja pühadel poed kinni olid või siis oli üks valvekauplus linna peale lühendatud tööajaga, ei jäänud seepärast nälga keegi. Inimene on ju (võiks olla) võimeline üks-kaks päeva ette planeerima oma toiduainete kulu.
to mann30. märts 2018, 12:33
ettevõtjad, muideks, peavad maksma rendipinna, kauba ja töötajate palga. sa oled vist riigiametnik, toolisoojendaja, et sildistad kõik rahaahneteks, kuigi püütakse lihtsalt vee peal olla. mis see turul käimine siis muudab, müüjad jäävad päevapalgast ilma.
lugeja30. märts 2018, 13:12
Ja et ikkagi siis ainult raha, raha, raha.... Kuradile pere, lapsed.... Sina oled ju ise oma jutu järgi see rahaahne, ainult rahanumbrid silme ees. Paneks kõik öösel ka tööle, sest "rent, kaup, töötajate palk...". Anna olla! Päevapalgast jäävad müüjad ilma? Aga koosoldud ajast lastega, perega võib ilma jääda. See pole mõne jaoks väärtus vist?
Sirka30. märts 2018, 12:42
Just. Käisin ka ise lähimas Maximas süüa ostmas. Ei ole mul enam suurt peret,kõik neli last oma elu peal, pole ka autot, sügavkülmikirstu, kus pool seakeret sees. Koerake viib mind üue ja temaga jalutasin ka poodi. Seal meeletu inimmass, vaid üks kassiir.... Panin korvi ära. Las möllavad. Mul veel tatart ja riisi, paar muna ka, koerale krõbinaid - elame veel. Homme ehk on poes tunglemine väiksem. Ometi on see munapühahullus meeldivam kui jõuluhullus, sest kevad tuleb, lihtsalt peab tulema. Ah jaa, nägime oma teekonnal ka lumikellukesi ja isegi märtsikellukesi, mida agarad mutikesed on maja päikesepoolsele peenrale istutanud.
30. märts 2018, 20:19
päev läbi linnud lendavad ja laulavad, mis neil fiktsioonidest :P
Mnjaa30. märts 2018, 11:32
Kulla Sirje Presnal, palun tutvu eesti keele reeglitega ja õpi kirjutama *suur reede*.
Aukartus vs keelereeglid 30. märts 2018, 14:48
Ateistidest keelereeglite tegijatel on suur reede, isegi soome keeles algavad kristlikud pühad suure tähega (austusest). Allah on alati suure tähega, aga eestlaste jumal väikese tähega.
Jourdaniga nõus30. märts 2018, 11:21
ongi viimane aeg vaimsete väärtuste otsinguteks: kui Anne Veski on superstaar ja Arvo Pärt ei ole, siis midagi tuleb ette võtta küll https://www.youtube.com/watch?v=lcELm_PJ5rI
Püha lihtsameelsus30. märts 2018, 13:02
Eile Anne Veskilt küsiti kirikus käimisest... Tema ju rabi minija.kellel isegi lapselapsed ümberlõigatud...??? Igale omad kombed ja pühad.
mis on pärispatt30. märts 2018, 11:17
see mille pärast meid paradiisisi välja visati
see oli tapmine ja liha söömine
jaan30. märts 2018, 11:30
Eksid, see oli Jumala korralduse eiramine.
to jaan30. märts 2018, 11:47
aga Jumal, luues selle kõiki, teadis ju, kuidas minema hakkab ja kuidas läheb, kuidas paradiisi elanikud käituma hakkavad. Jumal teadis seda kõike ette ja ometi tegi selle teoks.
aadu30. märts 2018, 11:44
Vaadake seda jumalavärki-see on vägivaldne,ainult piinamine ja tapmine,just selliseid pilte nägin yhes saksa kirikus kus kogu see ajalugu piltidena kirjas oli
Seal saksa kirikus oli kujutatud30. märts 2018, 12:31
Türgi sultani sõjaretke.
Islam on kur juse JA vi ha-vih kamise usk, kristlus on juppmaad leebem igaljuhul.
mahvalda30. märts 2018, 15:48
just nimelt liha oli see õun mille pärast meid esimesest dimensioonist välja visati
ma mitte ei usu vaid tean seda
nagu ka seda, et meie rakkude võnkesagedus muutus seeläbi madalaks
Maal on erinevatel võnkesagedustel mitmeid dimensioone,Tesla sattus oma magnetkatsete ajal sinna, ka mediteerides võib tunnetada teisi dimensioone kuid oma raku võnkesagedust ei suuda oma eluajal mitte keegi muuta
30. märts 2018, 16:39
Kord üks PK kommenteerija oli oma arvamuses nii tark, et arvas et ta mees oma vägivaldsusega muutis ta kõhus oleva beebi geene, seetõttu tal ei tekkinud ka emaarmastust oma lapse vastu ja laskis oma eksmehe uuel naisel lapse lastekodusse paigutada. Arvas, et Einsteini teooria sai just tema näol kinnitust, kuigi ta polnud terve aasta kosmoses viibinud, vaid elas maapealses külakolkas. Aga oma "geenitarkuses" oli ta targem kui teadlased.
aga sina30. märts 2018, 19:57
söö liha edasi ega keegi käsi sul veganiks hakata
Kus30. märts 2018, 11:06
jumal siis oli kui Kemerovos põlesid lapsed kaubanduskeskuses?
Ma30. märts 2018, 11:20
arvan, et kui Kemerovos lapsed abi palusid ja põlesid, siis Jumal nuttis.
Igal meie teol on tagajärg, ka lohaka turvaülema või rahamaia ülemuse tegudel on tagajärg.
...30. märts 2018, 11:32
Jumal on andnud, Jumal on võtnud. Tänu olgu Jumalal. Raske tõde, aga selle vastu ei saa.
A30. märts 2018, 13:03
Hinged ei põle ja jumal hoolitseb ju hingede eest
kke30. märts 2018, 10:47
täpsustus30. märts 2018, 10:41
Kui täpne olla, siis Jeesus ei käskinud mälestada mitte ta ülestõusmist vaid (ohvri)surma...
Ehk31. märts 2018, 15:48
lõpetad ükskord selle jama levitamise. Kui koolis käisid, kas füüsikatundi ei sattunud, et nii nõmedaid asju usud?