Kuulsused loobuvad Snapchati kasutamisest, mis läheb firmale maksma sadu miljoneid dollareid
Põhjus selle taga peitub selles, et kuulsused on suuresti erinevate sotsiaalmeedia platvormide kasvu taga ning kui nad loobuvad mingisuguse platvormi kasutamisest, on väga tõenäoline, et nende jalajälgedes astuvad ka nende fännid. See mõjutab aga ka firma aktsiahindasid, selgitas finantsekspert John Hagensen.
Eelmise nädala laupäeval teatas Chrissy Teigen Twitteris, kus tal on pea 10 miljonit jälgijat, et tal on Snapchatist kõrini selle ümberdisainimise ja Rihannat puudutanud ebasobiva reklaami tõttu.
I stopped using snap. The update, the constant complaints of people not being able to find me, plus the Rihanna poll...no bueno
— christine teigen (@chrissyteigen) March 24, 2018
Esmaspäeval kukkusid Snapchati aktsiad 2,8% võrra ning firma kaotas 100 miljonit dollarit.
Rihannat puudutav reklaam, millele Teigen viitab, ringles Snapchatis märtsi alguses ning see tõstas küsimuse: “Kas sa pigem lööksid Rihannat või Chris Browni?”, seega küsitlus tegi nalja paari koduvägivalla juhtumile, mis leidis aset 2009. aastal. Rihanna ei jätnud asja muidugi sinnapaika ning pahandas Snapchatiga pikas postituses, mille tõttu firma aktsiad 5% võrra kukkusid.
Is it just me, or is this ad that popped up on my Snapchat extremely tone deaf? Like what were they thinking with this? pic.twitter.com/7kP9RHcgNG
— Royce Mann (@TheRoyceMann) March 12, 2018
Tänavu veebruaris loobus äppi kasutamisest Kylie Jenner, mistõttu kukkusid Snapchati aktsiad 1,5 miljardi dollari võrra.
Muidugi tuleb meeles pidada, et aktsiaturg on pidevas muutumises. Seega, kas selline kaotus võib firmat pikaajaliselt mõjutada? Hagenseni sõnul võib praegune efekt firmale olla lühiajaline, kuid kui Snapchati kasutamisest peaks loobuma veelgi kuulsuseid, võib tulemus olla katastroofiline.
Kommentaarid (0)