Tele

Lisatud Sirli Vadi kommentaar!

TÄISPIKAD INTERVJUUD | Vanaproua Nelly rääkis „Kuuuurijale“, kuidas ta petturi ohvriks sattus (336)

LISA KOMMENTAAR

Marleen20. juuli 2021, 23:07
Tahaksin tänada Lapo Micro Finance'i laenu andmise eest. Pettusin mitu korda laenu saades, kuni sattusin Lapo Micro Finance'ile, kes andis mulle haige lapse hooldamiseks laenu 23 000 dollari väärtuses. Kui vajate täna tõelist laenuandjat, võtke ühendust Lapoga ja ärge laske end petta. Võtke ühendust e-posti aadressiga: [email protected] Whatsapp +447883183014
hoitja 29. märts 2018, 16:18
olen hoitnud vanureid 9 aastat . kahjuks kasutatakse vanureid ära vaga palju (sugulased , naabrid , lapsed.... ) soomes ònneks nii ,et kui tekkib kahtlus ,siis hoitja saab pyyta arsti tòendi ,kui järjes vanur on ja kas vajab ametlikku asja hoitjat väljaspoolt , keda siis valvatakse , kuidas se asju hoiab ! vanuril pole siis alkirja òigust ilma seda (etunvalvoja ) asja hoitaja . pole veel vastu tulnud et oleks peale seda kedagi petedud . ka sugulane saab se olla , aga igast väljaminekust PEAB olema tsekk , kuhu raha läheb !!!
Papagoi Sirli Vadi, kes kannab nüüd nime, Sirli Maribelle Roosnõmm28. märts 2018, 16:17
Miks inimesed nime muudavad?
Paistab veel laulja ka olevat - FB:s "Lood mida esitan on eesti, vene, inglise ning soome keeles. Seega olen valmis pakkuma rõõmu laiemale publikule." Sirli Vadi - In The Arms Of An Angel - hea lugu teema juurde.
elagu eesti28. märts 2018, 08:11
Kahjuks meie seadused ei kaitse inimesi,sest meil on julm ja ebaõiglane riik,.kus riigijuhid veenavad rahvast,et kõik on väga hästi ja aina paremaks läheb ning midagi ei võeta ette petturite karistamiseks-
V-värk28. märts 2018, 21:15
Eliidi esidnajate kõned on jah sellised. Tegelikkus on aga vaesumine, väljaränne, depressioon ja petised.
Soovitan27. märts 2018, 19:10
....et sellisele kellele töesti ei möju mingisugunegi karistus ja näitab veel tv vahendusel yles nahaalsust,tuleks teha omakohut.Meil ju Eestis sellistele § puudub.Igal oinal oma mihklipäev!
chalalaa27. märts 2018, 18:59
Aga... noor ärigeenius peab juu ka hinge eest hoolt kandma, jooga, valgustöö, kristalli ja vaimugurudele maksma ja ise õnneinglikristalli koolitusi korraldama. See on ju antud valgusena kõrgemalt poolt et valgustatud noored saavad õnnistuse vanadelt, kes seda raha ja varandust enam ei vaja :) jaa-jaa...
annan head nõu27. märts 2018, 18:11
kui on veel niipalju raha, et tikke osta, siis saavad ka kõik maapealsed asjad klaaritud.
to annan head nõu27. märts 2018, 19:45
kui maja peale on võetud hüpoteeklaen, siis on kohustuslik kindlustus.
ja kas see vana naine peab oma majale tule otsa panema???
Ettevaatlik inimene27. märts 2018, 16:29
On üks ladinakeelne vanasõna, et inimene on inimesele hunt! (homo homini lupus!).
Seepärast olgem pigem juba umbuslikud kui liignaiivsedd ja usaldavad. Igivanal põhimõttel, et usalda aga kontrolli! Sest siis on kindel, et sulle külma ei tehta ega nahka üle kõrvade ei tõmmata. Eriti valvas tuleb olla aga siis, kui pakkumine on liialt ilus ja hiilgav. kui tahetaks "lihtsalt niisama" ning "omaksupüüdmtult ning heast südamest" abistada. Sest sellisid, kes tõesti seda teeksid on ülimalt vähe. ja asju ajada. Kuigi alaline umbusk ja kahtlustamine on ehk rasked kanda, kuid see-eest pole siis ka põhjust karta, et keegi su ära "haaveldab." ning lõpuks vaestemajja saadab.
usalda, aga kontrolli!27. märts 2018, 16:42
Sellised ettevaatlikud inimesed kes igaks juhuks asjad üle kontrollivad, kas tegemist ei ole mitte osavate kahepalgeliste silmakirjateenritega, ei meeldi paljudele. Neile meeldiks lihtsam lahendus - uskuge igat asja mis teile räägitakse, sest inimene peab ju "positiivne" olema. Kuid tavaliselt just ülekontrollimisel tulevad välja osavad hämamised.
usalda aga kontrolli!27. märts 2018, 17:31
Sellised inimesed, kes paljud asjad siiski üle kontrollivad, muutuvad mullitajatele ja sahkerdajatele jaoks ebameeldivateks. Pole siis ime, kui mullitajad on pidevalt "luurel" kes mida teab ja kui palju teab, et siis suust uusi mullikesi välja ajada.
daaaah27. märts 2018, 19:47
homo homini lupus est
Eeskuju innustab!27. märts 2018, 16:00
Ja kui igasugu petised näevad, kuidas keegi pr. Haavel oma tegevust süstemaatiliselt jätkab ning teda vaid siidkindas "karistatakse", siis tekitabki see suurt kiusatust ise kah kätt proovida ning kergelt rikastuda. Kui meil sanatooriumimõõtu lühiajalise eurovangla või tingimisi karistuse asemel terendas näiteks ees näiteks nii 5 - 10 aastat töölaagri sunnitööd, kus tuleb palehigis töötada ning tekitatud kahjud oma tööga tasa teenida, siis vast ehk hakataks rohkem mõtlema, enne kui haaveldama hakatakse.
Vaieldamaru autoritee vist?27. märts 2018, 15:22
Mõnele küsimusi tekitavale kommentaarile on täna millegipärast täiesti võimatu kommentaarii või täpsustavat küsimust järgi kirjutada. Ei lähe läbi ja kõik!.
27. märts 2018, 15:35
Kirjuta esmakommentaari alla ja pane nimeks kommenteerija kellaaeg, kellele soovid vastata. Kahjuks kommenteerimise ahel ei hargne. Õhtuleht pole oma IT-ga just eriliselt arenenud.
Ei usu!28. märts 2018, 17:08
Kemerovo matuste pildi all mõnitavad kommentaarid kõik reas, laim juhtunu kohta ka.
Aga kui mina kirjutasin, et ilmselt ohvrite arv suureneb, sest täna on Venemaal üleriigiline lein, mis muidu alates 100-st hukkunust kuulutatakse välja. siis tänane mode kirjutas, et minu komm ei vasta reeglistikule!
notarist27. märts 2018, 15:12
ma arvan, et palju oleneb notarist. Mul oli vaja pangalaenu ja soovisin oma korteri tagatiseks panna-pangalt sain nõusoleku kui notari juures selgus tõsiasi, et mu surnud abikaasal oli väljaspool abielu laps, kellel väidetavalt oli õigus minu korterile, millest ma ei teadnud midagi...õnneks olid mul alles paberid vene ajast ( olen selline korilane) kus oli must/valgel kirjas, et korteri ostsin vaid pool aastat enne abiellumist, seega kuulus see ainuisikuliselt mulle ja sai see asi positiivse lahenduse. aga šokk oli suur - seega ikkagi on notareid, kes võtavad oma tööd väga tõsiselt ja uurivad ikka korralikult ajalugu enne kui "käpa" alla panevad
27. märts 2018, 15:37
Kuidas need notarid ei uurinud siis kui su surnud abikaasa pärandust oli vaja vormistada.
nüüd kehtib27. märts 2018, 17:10
ju totter seadus, et kui pole avaldust teinud, et soovid pärandist loobuda, siis oled sundpärija, kuigi ise ei pruugigi teada. Kindlam on mitte abielluda, siis üllatusi ei tule.
!28. märts 2018, 01:53
Nii lihtne see siiski pole, Sest enne pärimistunnistuse vormistamist ning väljastamist peab notar siiski isikule eelnevalt vastava teate väljastama.
Kas veel27. märts 2018, 14:53
keegi tunneb vastupandamatut soovi minna Balti jaama turule, otsida üks kindel isik sealt üles ja talle näkku sülitada?
27. märts 2018, 16:53
mina tunnen ja lähen ka ja sülitan !
"Õnnetusjuhtum"28. märts 2018, 18:44
Minge te sülitama ja ma panen end õues tema jaoks valmis. No väike õnnetusjuhtum või nii...
tiit27. märts 2018, 14:50
mõtle palju NEID O-H-V-R-E-I-D mitte ainullt 90-104a küll nad valivad E-GA ooravaid küll neid LOLLITAKSE vanadekoddes KÜLL LIIS HAAVELID KÜLL JURISTID NOOTARID ja ja PALJUD VANURID ON ÜLDSE JULGENUD AVALIKUSTADA OMA VÄGIVALLATSEJATE ees-perekonna NIME
Advokaat 27. märts 2018, 14:05
Kui mainin et selliste sirlikõõmadega aitab ainult omakohus ---ei avaldata !
Väga hea27. märts 2018, 13:58
küsimuse eiramis oskus mutil. Nagu ühel ministril. Temast saaks hea poliitik! Kutsuge ta toompääle
Tubli Katrin! 27. märts 2018, 13:50
Hea saade ja suslikud avalikustatud. Hoiatuseks vanematele ja noorematele!
27. märts 2018, 13:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. märts 2018, 14:06
Nad "õpivad" ja "arenevad". Kirjutavad uhkelt oma blogides, kuidas teevad lausa kursused läbi kus õpetatakse neid vanainimestega käituma. Psühholoogilised teadmised tulevad ju "arenemisele" kasuks.
minu meelest 27. märts 2018, 13:47
ainult pool maja kinki rohkem ei pannud tähele
,,A,,27. märts 2018, 13:06
Mida see pläägutamine aitab! Siin riigis, saab süsteem sellistest asjadest kasu, sellepärast on ka sellised seadused ja karistusmäärad, nagu nad on!
ehk27. märts 2018, 15:27
Leks27. märts 2018, 13:03
Mind häiris, et notar pani diagnoosi, et tehingu ajal oli vanaproua adekvaatne! Häiris ka notari irve ja kehakeel, kus oli ise vägagi teadlik, mis toimus! Väga tahaks loota, et see case vaadataks üle ja tehakse muudatusi seadusandluses vältimaks analoogide kordumist.
to leks27. märts 2018, 19:50
notar28. märts 2018, 18:48
27. märts 2018, 12:48
Katrinile ainult jõudu ja jaksu!
tartlane27. märts 2018, 12:35
Ma ei tea, kas panite tähele, aga vanaproua rääkis midagi ka Sirlile oma vara pärandamisest. Tiit võiks minna uurima, et äkki on sealse notaris käigu ajal tehtud ka testament ära? Kui proua ei saanud aru, mis volitustele ta alla kirjutas, siis võib-olla ei saanud ta ka aru, et tegi testamendi? Praegu oleks veel võimalik midagi ette võtta.
Ja loodetavasti saatejuht andis vanaprouale nõu, et volitus tuleb kiiremas korras tühistada!!!!
Asta.27. märts 2018, 12:27
Armas Katrin,kust Sa selle kannatuse saad? Jõudu Sulle,oled väga tubli
Siiski27. märts 2018, 12:50
Mind näiteks häirib kõikides saadetes see Katrin Lusti endale võetud õigus tormata luba küsimata ruumidesse jm sisse, joosta inimestele järele ja käituda lihtsalt ebaviisakalt. Konkreetsel juhul sai ta kokku leppida aja kohtumiseks notarite esimehega ning justiitministeeriumi ametnikuga, aga notarite juurde tormas kaameraga sisse ja hakkas "õigust nõudma". Viisakas inimene nii ei tee. Kas Katrin Lust leiab, et temal on õigus olla ebaviisakas või siis tema ebaviisakus on lubatav, kuna tal on Lugu?
27. märts 2018, 13:14
mida sa ,,siiski,, targutad--väga õieti on Katrin käitunud ,sest vastasel korral jäävad kõik uksed talle suletuks !
tubli Katrin!27. märts 2018, 13:18
sellistega ju muidu jutule ei saagi kui pead ustest sisse tormama.
M.O.T.T.27. märts 2018, 13:39
Seisukoht27. märts 2018, 14:20
Nõus Siiskiga. Kuigi vanaprouale tehti 1-0 ära ei anna see Katrin Lustile õigust käituda sääraselt. Ajakirjaniku kohus on olla igas situatsioonis erapooletu ja adekvaatne. Häirib Lusti "puust ja punaseks" stiil. Nagu televaatajal puuduks aju, kellele peab kõik läbi nämmutama. Jäta meile vaatajatele ka mõtlemisvõime alles. Ära kasuta sidesõnadena "uskumatu" "ennekuulmatu" j.n.e.
Meeldis süüdlase sõnakasutus "Sa Katrin pole mitte keegi". Isegi mõrvaril on õigus telekaamerat ilma politseita mitte uksest sisse lasta. Aga "Kuuuurija" on enda arvates "keegi" ja vilistab inimõigustele.
lisaksin veel27. märts 2018, 14:24
Katrin Lust võttis seisukoha, et notar eelduslikult ei vääri lugupidamist. Kes siis tema arvates väärib? Ainult see, kel on reaalne võim asju määrata. Kui on lugu, siis enne tormab ja pärast vajadusel vabandab. Kes meil üldse seadusi tunneb? Väidan, et notar. Advokaadi-tasud nõu küsimisel või kohtuvaidluses ei ole võrreldavad notari tasuga. Madalstardiga notari büroosse sisse tormata ja büroo tööd häirida on ebaviisakas ja täiesti ebavajalik. Katrin Lustil ON võimalus saate ettevalmistamisel notariga kokku leppida sobiv aeg ja esitada oma küsimused, olla lugupidav seni, kuni põhjus selleks ära langeb. Ma ei leia ühtegi vabandust sellisele lausrünnakule ja mind paneb imestama selline hulk lugupidamatust nende inimeste vastu, kes tõepoolest seadusi tunnevad ning seda õigust kujundada oskavad. Saade oleks kindlasti olnud sisukam, kui see oleks olnud põhinenud argumentatsioonil, mitte emotsioonide ülespumpamisel. Pakun välja märksõnad, mis sellele lugupidamatust väljendavale massile jäävad arusaamatuks - volitus, volikiri, käsund, volituse lõppemine, käsutusõiguse kontrollimine. Ka kommentaarid oleksid olnud teised, ehk ka harivamad.
27. märts 2018, 16:33
Ta ilmselt ongi Sirli.
Teinesõna27. märts 2018, 16:16
Seda võib nimetada ka nahaalsuseks!
ei saa aru vanainimestest27. märts 2018, 12:12
millegi pärast vanainimesed ei usalda enam kõige lähemaid inimesi.Leitakse keegi libekeelne naaber või juhututtav ja usaldatakse.Ja kui tegu on tehtud,siis otsitakse abi lähedlastelt.Oli hiljuti analoogiline juhtum,kuid saime veel õigel ajal jaole ja suuremad kahjud jäid ära.Kui vanur saab hakkama poes käimise ja enda eest hoolitsemisega,siis ei pane ju vanadekodusse. Nädalas korra külastad ja küsid kas on probleeme,siis sellest ei piisa,sest tund peale sinu külastust tuleb naaber ja laenab 1000 euri,aga tagasi viib 10 euri ja väidab,et laenaski 10 euri.Pangas,aga käidud ja sealt näha,et välja võetud 1000 euri.vanuril raha pole 3 päeva hiljem.
Minul tekkis sama küsimus --27. märts 2018, 12:24
vanaproual endal on sugulane (õe pojapoeg vist), kes on prouat aidanud maja eest hoolitsemisel. Samas rääkis vanaproua, et lapsi tal ei ole ja äkki võiks oma varanatukese Sirlile jätta. Sellise jutu peale tekkis mul küll küsimus, et kui talle oma lähedaste abi pole tähtis olnud ja pigem eelistatakse võõraid inimesi, siis miks nüüd siis Lusti najal niimoodi pillida?
naisuke to: 12:1227. märts 2018, 12:42
Aga sellepärast ei saagi aru, et ise ei ole vana!
pealtvaataja 27. märts 2018, 12:06
Saates oli näha kuidas õndsa näoga finantsroimar oli asunud tegevusse, et parim kaitse on ise rünnata.Vaat see on juba rafineerituse kõrgem aste, mitte vastata küsimustele, mis polevat saatejuhi asi ja sekkumine tema isiklikku ellu.See viimane ei saa tal magus olema, sest seda on kannatajad lubanud
27. märts 2018, 11:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
11:53/ Mis NELJa, mis pojapoeg27. märts 2018, 12:06
Tiit oli kolmanda põlve sugulane ja elas kaugel, ainus, kes asja ette võttis. Kah punktipanija väljas.
mitte pojapoeg27. märts 2018, 12:18
vaid tädipoeg, tädipojal puuduvad igasugused kohustused vanaproua ees
täpsust27. märts 2018, 12:28
Hoopis vanatädi poeg.
27. märts 2018, 14:21
Päranduse asjus otsitakse välja ka tädipojad, sest nood on vanainimese õelapsed, seega alamas järjekorras pärijad.
naised saunas27. märts 2018, 14:19
Nii need õudsad supid tekivadki kui külanaised muutuvad ühtäkki ülitargaks ja nimetavad vanaprouat juba Neljaks ja kauget sugulast lausa pojapojaks. Kui on terve kogukond sellised "supi keerajaid" täis, siis käib hämamine täie hooga ja eks katsuge selgeks teha kus on tõde. Hämamine on moes ja hämajad haaravad oma liitlasteks just selliseid latatarasid.
...27. märts 2018, 11:45
siin on ilmselt nii olnud, et pätteidel oli kokkulepe NOTARIGA,et ta loeks ette vaid mõned laused, mis ei näita tegelikkust välja, teiseks tuleb lasta muuta või lausa nõuda nii, et sellises vanuses lasteta vanainimestel peab kaasas olema riigiametist esindaja,kes kontrolliks eelnevalt juba asja õigsust ja suhteks ka ellnevalt lähisugulastega, veendumaks õigsuse võimalikkusest. Poleks ju raske,liiga palju meil siiski pole riigis selliseid vanureid, keda aidata, on alles petturluse võimalused meil jäetud, niii väikses riigis, kui samal ajal käivad hiigelkulud eiteakuhu ja milleks????
Mari27. märts 2018, 12:03
Aga meile kõigile on ju muudkui räägitud, et alati tuleb läbi lugeda kogu tekst, millele sa alla kirjutad. See, et oled vana ei tähenda veel, et sul enam mõistust peas ei ole või sa enam millegist aru ei saa. Ja kuna proua rääkis ka midagi enda esindamisest väravaküsimuses, siis ei saa olla õige jutt, et tema tahtis anda ainult pangakulutuste tegemiseks volitused. Segane lugu igatahes ja nüüd jama kui palju.
Loodetavasti on volitus tänaseks tühistatud. Igaks juhuks peaks veel üle kontrollima, et ega pole ka mingit testamenti Sirli nimele tehtud, sest vanaproua rääkis ju midagi ka oma maja Sirlile jätmisest. Saatejuht ei pannud seda vist tähele ja ei taibanud ka küsida, et äkki kirjutas ta veel millelegi alla.
sa Mari27. märts 2018, 12:20
oled lollim,kui see 91 aastane vanaproua.Vaatad saadet ja ikka ei saa aru,et ei ole vanuril enam mingit maja,selle on Sirli pannud laenude tagatiseks.SEE VÕETAKSE TEMALT ÄRA JA TA PEAB VÄLJA KOLIMA.
to 12:2027. märts 2018, 13:27
Vabandust, aga see Lusti saade oli väga lohisev ja kohati segane, nii et vahel ei saanud päris aru, mis teema on. Siin oleks vaja korralikke juriste kommenteerima, sest kui pole juurat õppinud, siis on raske head nõu anda. Kuid mina oma lolli talupojamõistusega leian, et kui mingi kahtlane krediidifirma on tahtnud kellelegi laenu anda, ilma et oleks kontrollitud laenaja tausta ja maksevõimekust, siis see on juba krediidiasutuse probleem, kuidas laen tagasi saada. Vanaproua pole laenu võtnud ja Sirli asi on endavõetud laenud tagasi maksta. Või arvate teie teisiti?
S27. märts 2018, 11:44
"Me kõik oleme inimesed, me kõik läbime omad teekonnad." Uskumatu, mis jama võib suust välja ajada, süda läheb pahaks. Tundub, et sellel Sirlil pole endal "täit arusaamist", kui kole inimene ta seest ja väljast on. :) Küll karma teeb oma töö, aga nii argpüksliku ja labast käitumist pole ammu näinud.
..oli võimalik ära lollitada ja sai ainuõiguse kätte. Mis enam ohkida. Kus see suur suguvõsa Nellyl jäi kui abi oli vaja. Nüüd vend kõva tegija teles.27. märts 2018, 11:29
rein27. märts 2018, 11:21
kas inimese enda poolt tehtud lolluse eest peab riik kaitsma. kui nii, siis andke kogu otsustusõigus inimese tegevuse üle rigile, nagu kunagises nsvl-s
to rein27. märts 2018, 11:31
vaata rein, inimene on vana ja mõistus pole enam ka väga hea, mõtle oma sõnade üle, mida sa suust ka välja ajad
tahad öelda27. märts 2018, 11:56
et suurelt osalt inimestelt tuleks tehingute tegemise õigus ära võtta ja prouad saaks notari juurde minna ainult koos meeseeskostjaga
27. märts 2018, 14:25
Nii vanade inimeste puhul tuleks lähedastel muret tunda. Eriti kui notaritega on tegemist.
kust kannataja abi saaks?27. märts 2018, 11:57
Mul hoopis muu mure. Tiit ütles ju kaamerate ees, mida ta selle pettur-eidega teeks. Ja kui teebki? Kes siis vastutab? Minu meelest tuleks kohe üles otsida see Tiit, politsei peaks otsima, temaga sõbralikult vestlema. Tiit on ju ka kannataja, kui temaga ei tegeleta, võib juhtuda õnnetus ja karistus on järgmine samm. Kas seda saab ootama jääda? Riik, poltsei peaks ju sekkuma.
rannamiis27. märts 2018, 13:10
Jah, just! Las politsei viib Tiidu pokri, aga suli trallitab rõõmsalt edasi, kuna juriidiliselt on kõik korrektne! Kena õigusriik küll.
urr27. märts 2018, 11:13
Seaduseaugud tuleks kinni panna.
julm elu27. märts 2018, 11:13
Järjekordselt väga õudne lugu. Loost,st asjaosaliste jutust võib teha järgmised järeldused.
Kannatnud vanainimene oli väga adekvaatne ka praegu, mitu aastat hiljem ja tõenäoline on, et
talle ei loetud ette kogu teksti ja ei selgitatud mis asi on täisvolitus. Mida ette heita saab,et oli usaldav
esiteks muidugi selle Sirli ,suhtes aga ka notari suhtes. Ja vot see viimane on kõige hullem, olen ka ise
sama viga teinud, usaldades õiguskaitse institutsiooni, keda siis veel. See on koht kus peaks meie õiguskaitse tagajalgadele tõusma. Edasi loost selgub et tegemist on grupiviisilise kelmusega, pundis on suli=ettevõtja +notar + laenuandjad. Kaks viimast nägid selgelt et asi ei ole korras, aga tegutsesid reegleid rikkudes, selge et omakasu ajenditel. Notari kohta ,tema tegevuse järgi, võib ütelda et ta on kas täieliku ajupuudega või suli kambajõmm kes loodab et vanainimene "õigel ajal" ara kaob.
Kui selline vend saab notarina edasi töötada siis sellelt institutsioonilt ei ole midagi usaldusväärset
loota. Muide juhuslikult just äsja kirjeldas tuttav maja ostmise protseduuri USA-s notariaalselt vormistama tuleb minna oma juristiga, kas see on ka Eesti tulevik.
Kui27. märts 2018, 11:39
vanainimene oli adekvaatne ka praegu, arvan muide samuti nii, siis ei oleks saanud teda ära kasutada. Adekvaatne inimene vastutab oma tegude ja nende tagajärgede eest - see on üldine põhimõte. Kui kirjutaja ei viibinud notari, ettevõtja või laenuandja juures, siis adekvaatne inimene ei saa ka väita, kuidas asi tegelikult oli - ta ju ei tea seda. Kui ei tea, siis tekib küsimus - mida ta teab?
11:39/ Jaa ja27. märts 2018, 12:11
Sirli, küll Sina juba teadsid, mida ja kuidas.Nüüd hea keksida, tegin ja kõik ongi jokk.
millegipärast27. märts 2018, 11:55
notarite kohta kaebuste hulk järjest suureneb. Nad pidid ju eraärimehed olema ja vaatamata kaebustele töötavad paljud siiani edasi. On ju selge et vanainimeste puhul peaks olema ääretult ettevaatlik, kuid näha on et vanainimesed just ongi nende meelispalad.
Aamen kirikus27. märts 2018, 17:57
Sellest väravast selline lugu27. märts 2018, 11:03
https://www.ohtuleht.ee › Uudised › Uudised | Eesti uudised
Väga Halb27. märts 2018, 10:57
Meie riigi seadused ei kaitse inimest, tavakodanikku, puuetega inimest, sotsiaalselt mitte toimetulevaid ja väikelastega peresid. Meil on julm riik, kus riigijuhid veenavad rahvast, et kõik on väga hästi ja aina paremaks läheb.
27. märts 2018, 10:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxx27. märts 2018, 12:55
Mitte tankist vaid aferist ja suli.
no on27. märts 2018, 10:46
Noored arvavad,et vanad inimesed saavad aru,kui vuristades
loetakse ette ja kohe tuleb anda allkiri.Ei saa küll.
Jätta vanakesele ainult sendid,see on ikka õudne küll,
seda petturit peab karistama kindlasti.
jälle kord sain targemaks,27. märts 2018, 10:44
et notarit tuleb hoolega valida.
27. märts 2018, 10:32
Tegelikult oleks hädasti vaja eraldi notarit, kes selliste vanainimestega tegeleks ja neil peaks olema eraldi kohustus veenduda et vanainimene saab 100% aru mida ta teeb. Kohustus saata teine pool korraks välja ja teha võimalikud ohud puust ja punaseks. Ei saa lihtsalt formaalselt ette lugeda ja ruttu asjaga ühele poole saada.
siiiidiuss27. märts 2018, 11:11
võiks ju olla kaameraga salvestamise võimalus, auto ülevaatus punktidele sai küll kaamerate ülespanek kohustuslikuks teha
Minu arvates27. märts 2018, 11:28
ei ole problem mitte väljasaatmises. Sellised olukorrad, kus võõras tuleb vanuriga kaasa, on pigem ebatüüpilised, enamikel juhtudel on need lapsed. Kodune ümbrus aitab vanuril maandada sisepinget, et ta on võõras ümbruskonnas. Notar saab suurepäraselt sundida kaaskonna vaikima ja vestelda vanuriga ning hoiatada, et teiste sekkumisel saadetakse sugulased ruumist välja. Nii muide ka tehakse. Väljasaatmine kohe alguses pigem tõstab vanuril stressitaset ja tekitab kartust, et ta ei saa hakkama. Ma ei mõista ka seda, kust tuleb arvamus, et alati lihtsalt formaalselt midagi ette loetakse, kas see põhineb isiklikul kogemusel või eeldataksegi mingit kuvandit. Kirjutaja teksti algus põhineb psühholoogial, seejärel liigutakse klišeede maailma edasi...
kogemustest27. märts 2018, 11:48
Olen kolm korda käinud notari juures kinnisvaraga seoses. Ja nii ongi. Notar vuristab lepingu juriidilises sõnastuses teksti ette, loeb seaduse punkte ritta ja ei küsi kordagi, kas aru ka said mis kirjas. Selgitama hakkab siis, kui ise küsima hakkad. Täpselt nii formaalne see ongi.
27. märts 2018, 11:53
Siidiuss- väga hea point! Tehingutel vanainimestega ka kaamera! Siis on kohe näha kas notar tegi oma tööd korralikult. Ja justnimelt kohustuslikult välja saata. Mitte kohe alguses, aga mingil hetkel. Eriti juhul kui tegemist on sugulastega, võib tekkida olukord kus vanainimene tahab viisakas olla ja ei taha küsida ebamugavaid küsimusi sugulaste ees. Kui välja saata, saaks vabalt rääkida võimalusest- jah, kirjuta oma maja lapselapse nimele, aga ehk lisame siiski punkti, et elu lõpuni saad sees elada, et seni laenu võtta ei või vms.
Ja nagu selle Sirli puhul näha, siis mõni ikka järjekindlalt ajab oma ja ei jää vait.
11:5327. märts 2018, 14:29
Alles oli mingi artikkel kus lepingu kohaselt sai vanainimene eluaeg sees elada, kuid omanik müüs maja edasi ja soomlane, kes selle ostis, palkas ikka omale kallid advokaadid ja kupatas vanainimese välja.
TT to: 11:5327. märts 2018, 15:32
Ohtlik mäng, siis võib vanadusepõlv lühikeseks jääda
TT27. märts 2018, 10:32
Üks vana lugu, aga vot see neiu sobiks notariks, kes vanemate inimestega suhelda oskab :)
https://www.youtube.com/watch?v=Up5bAKgoQ_k
Oh!27. märts 2018, 10:42
Tubli tüdruk, milline kannatus!
...27. märts 2018, 10:31
siis on seadustes midagi mäda,kui notar ei peagi veenduma kas tegu on ikka õige,kas teinepool ikka teab selle tulemust ja kas ta ikka on oma sugulane, et sellise vanuse juures oleks nõue kellegi oma sugulase juuresolek, jneeee...., järelikult justiitsministeerium peaks seadusi muutma notaritele.
Kahju tädist!27. märts 2018, 11:07
Ja kui kallid on notarite tasud , see on õudne?
mõistlikud jõupingutused27. märts 2018, 11:52
Olen küll näinud neid inimesi notari juures, neid ei huvita notari jutt, saaks kähku allkirjad alla ja kontorist välja. Notar kindlasti püüdis ette lugeda aga kuulata ei viitsinud keegi ammugi et tunnistada et kõikidest terminitest aru ei saada.
27. märts 2018, 13:05
Notaritega asjaajamine on üldse kummaliseks ja keeruliseks tehtud. Tasud on ülikõrged, kuid inimesed kaebavad et kui soovitakse asju ajada ja kohtuda notariga X ja loodetakse ka edaspidi temaga suhelda, siis kirjavahetust peab hoopis notaribüroost Y tegelane. Ning kui püütakse helistamisega järelpärimist teha, siis ei saa telefoni teel kätte ei kirja kirjutajat ega ka notarit ennast, vaid tuleb leppida hoopis notaribüroo kolmanda tegelase Z-ga, kes on X ja Y vahelülide vahelüli. Sellises hägustatud asjaajamises pole ime, et info moondub või moonutatakse seda tahtlikult.
Süü27. märts 2018, 10:27
Süüdistada on ju kerge kõiki. Mina näen kõige rohkem süüd sellel sugulasel meesterahval kes ei tegelenud oma vanaproust sugulasega. Lust selle lollusele veel hoogu andis. Seaduste mitte tundmine ei aita kuidagi. Imestada tuleb seda kuidas lastakse võõraid inimesi omale nii ligidale ja omasid ei usaldada. Miks vanaproust ei palunud appi sotstöötajalt abi? Pangas saab teha otsekorraldised makse tehes.
eksid27. märts 2018, 11:00
vastavalt seadusele puuduvad tädipojal igasugused kohustused selle vanema proua ees, ega eesti pole mingi hõimuriik. Eestlased on alati kõrgelt hinnanud individuaalseid vabadusi, sellega ei sobi kokku sugulaste eest vastutamine
Urrr27. märts 2018, 11:05
Et siis pätti ei süüdistagi vaid kedagi muud. Tase.
10:27/ Süüle27. märts 2018, 11:13
Palun lõpeta asjatundmatu jutt. Oleks on paha poiss ja pidi pisike õde, need ei aita elus kedagi. Kui oli "suur tark" Sirli, kes oma tööd tunneb, lähebki nii. Selliste "tarkade" jaoks on vaja seadusi, mida lihtsalt pole olemas.
ka vanainimene27. märts 2018, 10:26
Olen väga ettevaatlik. Lihtsalt ei lase endale ligi igasuguseid "heategijaid" ega pakkujaid. Saadan kuu peale ja kõik, otsigu seal endale lollisid. Muidugi: hea, et mul on hooliv pere. Kui seda pole, tuleb toetuda omaenese tarkusele.
keskealine27. märts 2018, 11:53
Tubli oled ja nii peabki. Aga see tädi toetuski oma enese tarkuse peale ja valis suli. Mina ütlen samuti oma lastele, et kui lolliks hakkan minema-siis kutsuge mind korrale. Ma ei pea silmas haigusest lolliks minemist.
l27. märts 2018, 10:21
varas v pettur, vahet pole, soovin Katrinile jõudu ja edu rämpsuga tegelemiseks.
Antud asjas27. märts 2018, 10:20
lõhnavad need kaks notarit samamoodi kui proua pätt.
Tekkis küsimsus.27. märts 2018, 10:18
Nagu ma aru sain, tõi vanatädile õe pojapoeg süüa, küllap muretses ka talvepuud, kust see mees raha selleks sai, kas kaardiga rahaautomaadist?Ja nüüd läks siis üks kord vanaproua midagi kaardiga maksma ja avastas, et vaid 25 senti oligi kaardi peal? Küllap tõmmati kahelt poolt.
10:18/ Kas Sina ikka saadet vaatasid27. märts 2018, 10:32
..vaadata ju võisid aga ei kuulnud küll midagi. Kõigist räägiti täpselt, mida keegi tegi ja kuidas asjad olid.Hakkab jälle see luulutamine peale omatahtsi. Unenäod siin ei toimi, see on tegelik elu.
Mh.27. märts 2018, 10:45
Ega see sugulane ka nüüd mingi terav pliiats olnud.
10:45/ Mis asja27. märts 2018, 11:16
..see pliiats ju abi kutsuski, vaikne ja ülearu kannatlik.
...27. märts 2018, 10:14
miks siis kohtuga ei saa sellist tegu tühistada ja süüdlane kinnimajja panna, ega see siis ainuke pole, neid ennegi koguaeg tegutsemas küll ja küll, miks siis jahuda ja oodatakse,süüdlane arestida, et ei saaks veel terve rea endale kantida, lööks keegi kohe maha,kui selline rääkima peaks tulema.
daam27. märts 2018, 10:11
Braavo, Katrin! Väga vajalik ja hea saade ning tubli, tark, julge ja kena saatejuht. Tunnustus ka saate operaatorile.
hea saade hea saade...27. märts 2018, 13:36
jah lugu on nüüd avalik, aga mis edasi???
Vaat nii on lood27. märts 2018, 10:00
Kõige parem kaitse on rünnak, mida kahenäoga haaveli kloon kasutas.Peenelt ettevalmistatud kambas tegutsemine oleks lõpuks ilusa maja kätte saanud, pagana Lust rikkus kõik ära. Kõik sellised suured sulid ihuvad Katrinipeale hammast, kohati lausa seaduslikult kohe. Õigussüsteem on üdini mäda ja paranemist pole KE-ga kusagilt näha. Reinsalule toob see leiva lauale, äkki mõne lisakopikagi palgale.
Reffirl27. märts 2018, 10:11
KE on veel nii vähe võimul olnud, et riigis tekkinud segadustes pole teda alust süüdistada.
10:11/ vähe või palju27. märts 2018, 10:35
aga õigussüsteemi oleks selle ajaga küll suutnud korda teha, kui tahtmist oleks. Opositsioonis olles lubas seda igapäev, nüüd ei sõnagi, nagu E-valimistegagi.
vana ja tark27. märts 2018, 09:58
Oeh, hirm ränk lugu, vaatsin ja mõtlesin ja mitu korda tekkis seal vastakaid tundeid , selge see, et vanainimene EI SAANUD ARU NOTARILEPINGUST, kuna inimene OOTAB seda , mida tema TAHTIS TEHA, et notar ei teinud talle SELGEKS,mis lepingu see hirmus Sirli tegi, on kindlasti siiski notari süü, või vähemalt tegemata jätmine , aga selline inimene nagu see Sirli...ausõna ütlen nii nagu mõtlen- koha peal maha lasta...selline inimene ei tunne mingeid hingepiinu ega häbitunnet, st ta on KAOTANUD INIMLIKKUSE ja mis sellistest tahta...?! Selliseid inimtüüpe on kahjuks aina rohkem, kuna neid ei karistata ja nad on osanud endale ringkaitse luua, selliseid sullereid ei jõua ka politse taga ajada, antud juhul veel notarileping kaitseb 100%...Õudne, kahju mammist!
Kullakene,27. märts 2018, 10:38
mingit lepingut ei tehtud. Vara nõuab hoolt ja vastutustunnet, inimlikkus on pigem eetikasse ja moraali kuuluv teema. Inimlikkus vara omamisel, korrashoidmisel, selle eest vastutamisel....
27. märts 2018, 12:26
Ei vaadanud saadet ja TV3 arhiivi ei saa kasutada. Mis selle varaga siis oli, et sa vanainimest süüdistad?
Politsei27. märts 2018, 09:58
ei hakka menetlema? Krt.kes siis veel peab uurima, kuidas ja miks sellised lepingud tehti!
Notari kohus on uurida pärijate kohta.
Täiesiti mäda seadustik.Hakake juba tegema seaduseid mis on seadused!
Millises seaduses see kohus on kirja pandud27. märts 2018, 10:41
Kui see kirjutaja läheb notari juurde midagi tegema ja uuritakse tema pärijate kohta, antakse veel neile ka teada, mida see isik teeb, siis pole ta tõenäoliselt Rahul sellega, et teised tema tegemistest teada saavad. Notar ja pank - mõlemad on kohustatud saladust hoidma, mitte seda suguvõsale igaühe kavatsusi ja saladusi kuulutama. Pärija otsustab ikka igaüks ise.
27. märts 2018, 09:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
!!!27. märts 2018, 10:26
Kahjuks näib sul õigus olevat. Sest meie reaalsus ju seda näitab.
27. märts 2018, 12:08
kas seda õpetati 1983..Tartu Ülikoolis?
elu24-st27. märts 2018, 12:38
"Nii notarite koja esimees kui justiitsministeeriumi eest kõnelenud Gunnar Vaikmaa mõlemad ütlevad, et Jaan Hargi tegi enda töös vigu. Uurimine näitab, mis karistus meest ees ootab. Vaikmaa lisab, et selline vanainimese petmine on tema karjääri jooksul esmakordne, ning notar on tegelenud väga ebaeetiliselt."
Tekib küsimus, miks selliseid notareid ei ole täie rauaga karistatud, vaid paljud tegutsevad endiselt edasi, vaatamata sellele et neist on lausa avalikult kirjutatud. Kas juristi eriala on nüüd moodsaks muutunud, sest sellega saab igasuguseid pettusi korda saata?
andku see naine politseisse27. märts 2018, 09:50
Ma annaks selle inimese kohe politseisse, võõra raha vargus, maja välja petmine. Ja midagi peab muutma seadusandluses, kus on võimalik sellised tehingud kiirmenetluse korras tagasi keerata kannatanu kasuks ja kaitseks. Liiga kergelt on võimalik inimesi petta. Notarid on vaja ka vastutama panna, kes nii lasevad petturitel tegutseda. Häbiväärne!
27. märts 2018, 10:02
Jama on selles, et inimene on ise andnud täisvolituse, mille alusel Sirli sai vabalt tegutseda. Teise inimese enda nimel volitamine tuleb alati väga-väga-väga hoolikalt läbi mõelda, sest kunagi ei või teada, mida teine võib tahta teha. Antud juhul oleks võinud minna panka ja sõlmida püsimaksekorralduse, et kommunaalmaksed saaksid tasutud või palunud oma sugulaselt abi. Sellest ei saanud ma küll aru, mis selle väravaküsimusega oli?
Loodetavasti on vanaproua volituse nüüd tühistanud! Või kehtib see ikka?
Lihtne27. märts 2018, 10:14
Kui täisvolitus on isegi tehtud seaduslikult siis selle tühistamine tegija poolt peaks olema ju sama lihtne!?
???27. märts 2018, 10:32
Mida sa enam tühistad, kui kõik vara ja raha on juba läinud? Tagasi neid nagunii enam ei saa. Politsei taolise "inimeste omavahelise tsiviilvaidlusega" tegeleda ei taha. Tsiviilvidlus maksab palju, advokaadid on hirmkallid ja kohtuveskid jahvatavad väga pikaldaselt. Edasikaebused, venitamised ning muu. Ja kui proua tõesti ka 100 aastaseks elab ning lõpuks võidu ära näeb, siis 99.99 % tõenäosusega ei ole tal enam nagunii midagi tagasi saadagi. Sest vaidlusalune vara on juba ammuilma ära kulutatud või mujale kanditud.
Ilmselge lt27. märts 2018, 10:04
Sina annaks? Ta on antud
Kurb lugu ja 27. märts 2018, 09:45
kahju, et vanakest sel moel ära kasutatakse. Kuigi vanaproua jutt, et temal pole oma maja kellelegi jätta ja ta oleks maja Sirlile jätnud, kõlas natuke nagu imelikult, eriti kui tal on olemas õepojapoeg (Tiidule oli proua vist vanatädi). Ja miks ta oma sugulase käest ei küsinud abi maksude maksmisel? Ja mis teema selle väravaküsimusega oli?
27. märts 2018, 09:49
See oli tõesti imelik, see sugulane oli ju ta maja hooldanud ja remontinud.
Eestlaslik vaikne mees27. märts 2018, 09:58
See Tiit ei olnud selline mesikeelne ärarääkija!
Proua ütles27. märts 2018, 10:05
..et Tiit on kaugel ja pikad tööpäevad, kellel polnud võimalik igapäev kohal olla. Igal inimesel ju oma elu ja mured, isegi puhkused ja vabad ajad kõik majaremondile pühendanud. Küll elukutselised sulid võimaluse leiavad, pole kahtlustki.
Televaataja27. märts 2018, 10:55
Mulle meenub "Kaua võib" saatest üks väravalugu, et kui ikka on see sama värav? Pildilt tundus tuttav küll. Värav pandi majaomaniku poolt kinni, kust terve küla läbi sõitis ja inimesed, et oma koju jõuda, pidid üle põllu sõitma.
kuhu me oleme jõudnud?27. märts 2018, 09:41
Ja selline on õigusriik (EESTI )kus on ainult õigused sulidel ,pättidel,varastel,kaabakatel,mõrtsukatel ja igasusustel aferistidel
27. märts 2018, 09:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei vaja27. märts 2018, 09:43
ta on lihtsalt andekas pettur.
Paraku27. märts 2018, 09:59
Eestis saavad sellised tüübid ülemusteks ja poliitikuteks!
mulle 27. märts 2018, 10:22
tundus ka ,et vaimuhaige.
juta27. märts 2018, 16:22
Einoh muidugi,maksumaksja kulul puhkama
27. märts 2018, 09:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mõla27. märts 2018, 09:53
ja ei ühtegi vastust.
Kui asi on uurijatele antud27. märts 2018, 09:36
pole enam mingit intervjuud selle jõhkardiga vaja teha. Kogu see kamp ongi omavahel seotud, igaüks sai vahelt oma osa. Õudne korralagedus valitseb ka õigussüsteemis, millest siin veel rääkida. Aga vanaproua oli tubli .
Jama on selles27. märts 2018, 10:01
Uurijaid enam eriti polegi. Jäänud funktsionääridel on muud tegemist.
Reaalsus27. märts 2018, 10:38
Politsei on koondatud sellise piirini, et suudad tegelda vaid niinimetatud "primaarste kriminaalasjadega". Tühjatähja jaoks pole aega ega ressurssegi. Tagasi oma kadunud vara nagunii enam ei saa. Politsei taolise "inimeste omavahelise tsiviilvaidlusega" tegeleda ei taha ega hakkagi. Uurija kirjutab kriminaalasja algatamisest keeldumise määruse ning asi tahe. Et tsiviilasi ning vaidlus. Tsiviilvaidlus maksab aga palju, advokaadid on hirmkallid ja kohtuveskid jahvatavad väga pikaldaselt. Edasikaebused, venitamised ning muu. Ja kui proua tõesti ka 100 aastaseks elab ning lõpuks ka kohtus võidu ära näeb, siis 99.99 % tõenäosusega ei ole tal enam nagunii midagi tagasi saadagi. Sest vaidlusalune vara on juba ammuilma ära kulutatud või mujale kanditud.
vanasõna27. märts 2018, 15:32
Mis on kord juba hundi suus, see on ka hundi p##s#s! Mis läinud see läinud. Nagu mullune lumigi.
höövel27. märts 2018, 09:32
järgmine Liis Haavel on siis ka olemas. Konkurents vanurite kinnisvara turul.
konkurents liis haavelite hulgas27. märts 2018, 12:49
Sellest on ju väga palju räägitud ja ka hoiatatud et vanainimesed olgu valvsad ja ärgu lasku igat mesikeelt ja kinnisvara ärikat oma koduuksest sisse. Mõni musta südametunnistusega rahajumala kummardaja aga ei talu neid hoiatusi ja laob kommentaariumi videosid, kus vihjed et siis sa suredki oma kodus ja naabrid naeravad su üle. Ollakse mihklid hämama ja valedega elama.
Huvitav27. märts 2018, 09:27
Kuhu paneb Sirli maribelle roosnõmm kõik laenatud raha
09:2727. märts 2018, 10:48
Strli paneb rahad kunstripsmetesse ja swarovsikristallidega saabastesse, neid me ju ka nägime. Mõne vanainimese maja teeb tühjaks ja selle kauba müüb Baltijaama turul ära.
Mnjaa27. märts 2018, 09:26
Tüüpiline sinisilmne kaunitar, kes kasutab kergeusklikke ära oma süütu ilmega, paraku teha pole enam midagi, sest kõik saavad aru, et tegu oli vale, aga laiutavad ainult käsi, et jah nii see juhtus ja juhtub ka edaspidi.
seenior27. märts 2018, 09:17
Noored inimesed ei saa aru, et eakate ajutegevus on aeglasem ja kiirelt vuristades etteloetu ei jõua teadvusse. Kas tõesti seda notaritele pole õpetatud? Oma kõrge tasutariifi juures võiksid nad ikka aeglaselt ja selgelt koos lisaselgitustega kogu teksti ette lugeda enne allkirjastamist. Kui tarvis, siis ka kordusega! Isegi keskharidusega keskealistel, kes pidevalt ei tegutse juriidiliste dokumentidega, jäävad paljud juriidilised väljendid ja nüansid mõistmata ja seda kasutavadki ära nii sulid kui nende kaastegutsejad! Pealegi on nad meie riigis ju karistamatud! Kes teab, kui palju vanureid on nii ära kasutatud, sest kaevata pole neil ju kellelegi? Tubli, et Katrin selle teema on avalikkusse toonud, kuid
karta on, et tema suu kinnipanejaid leidub hulganisti küll era-, küll ametiisikute seas!
Jõudu, edu ja turvalist kojujõudmist!
loe ise läbi27. märts 2018, 09:23
keegi ei keela volituse teksti mitu päeva enne notarilt küsida ning seda luubiga täht-tähe kaupa uurida, Mina olen küll palunud notaril saata tekst päev enne emaili peale
09:23/ SINAle27. märts 2018, 09:52
Kui asi on nii ettenähtud toimetada, osatakse see ka nii läbi viia. Isegi notar ei vaevunud vanainimesega omavahel rääkima, mis ongi elementaarne notari tegevus, siis oligi asi paigas. Milline õudne putukas, vahetan isegi nime ära, selliste koht ongi rootsikardinate taga. Jätab 36 kopikat arvele, et kiiremini nälga sureks.
Kas27. märts 2018, 10:46
arvate,et 91.aastane vanaproua kasutab arvutit ,saadab ja loeb e-maile?
27. märts 2018, 09:27
saavad aru. väga hästi saavad aru. ja selles asja mõte ongi. kiiresti ette ja allkiri alla. asi korras.
see naine paneb ikka nagu linnuke oksal oma selgeksõpitud juttu. nii ta oma ohvird ära räägibki. ja kui asi tuliseks läheb, siis hakkab peale. saame kokku, räägime ära, ma selgitan, kullakene, kallis inimene... millised sõnad. milline väljaõppinud suli. meeletu.
Sirli jutt27. märts 2018, 09:15
Nii huvitav oli kuulda, kuidas see Sirli korrutas vähemalt 10 korda, et see on tema ja vanainimese vaheline asi ja see teistesse ei puutu.
Küll nii oleks tore edaspidi igasuguste kohtuasjadega - mõrvar ütleb, et see on minu ja ohvi vaheline asi ja see kohtusse ei puutu või et kurjategija väidab kohtule, et see on tema ja ohvri vaheline asi ja ta tunnistusi ei anna.
27. märts 2018, 09:28
selles 30 minutis on umbes 7 lauset, mida ta pidevalt kordab.
korra ütleb isegi, ma ütlen sulle esimest ja viimast korda, saame kokku ja istume maha, ma annan sulle intervjuu. aga näha on, et see on osa plaanist, pääseda hetkel terve nahaga ja teist korda ju ei tule.
Heh27. märts 2018, 09:09
Noorel petturil ülbust, eneseõigustamist ülearugi! Küll kaagutas, nagu rikki läinud grammofon. Oleks tahtnud suumulgu kinni toppida sellisel.
Terje27. märts 2018, 09:03
Nagu plaadi pealt, leierdab ühte ja sama. Muidugi leppige kokku aeg siis saab näitemängu ette valmistada.. Täiesti hull
Jaak27. märts 2018, 09:03
Notari selline üleolev irvitamine oli küll ehtne näide.
Kõik need puugid sealt BestCreditist ja teised...
Saage juba aru kulla inimesed - MITTE ÜKSKI võõras inimene ei taha teile head teha, on ainult 1 asi, mida nad tahavad RAHA
Ilmselgelt ei saanud ju proua aru, millele ta alla kirjutas.
Mõtle veel27. märts 2018, 09:16
Kaugeltki pole ilmselge et vanem proua ei saanud aru millele ta alla kirjutas. Vanem proua küll hindas üle oma inimeste tundmise võimet, aga kes meist seda aegajalt ei teeks. Mulle küll jättis vanem proua vägagi adekvaatse mulje. Pigem ajendas teda pime viha naabri vastu seoses värva vaidlusega. UK-s jättis kohus hiljuti majata naabri, kes kaebas naabri peale seoses piiril asuva hekiga, jättes kaebaja kanda kõik kohtukulud maja väärtusega võrreldavas suuruses.
Mõtle jah27. märts 2018, 09:29
91aastane ei ole vanem proua, vaid on vanaproua
mis veel...27. märts 2018, 08:56
Selliseid sulisid tuleb karistada nagu on see Sirli. Saatest nähtu põhjal võib öelda ikka vassija, täiega kurjategija ja need notarist kaasabilised (sellised libedikud !)
27. märts 2018, 09:24
sellised notarid tuleb koheselt vallandada !
27. märts 2018, 08:52
eestlane olla on uhke ja....
27. märts 2018, 09:06
Kas arvate, et teiste rahvuste hulgas pole petiseid või?
Tarmo27. märts 2018, 08:45
Mulle see Kuuurija saade meeldib, eriti, kuna üle saate on sees korduv rubriik, kus loetakse järjekordne pressinõukogu otsus ajakirjandusliku hea tava rikkumise kohta! Aga uskuge, Katrin aitab mädapäiseid lahti lõigata ja aadrit lasta, see teeb ühiskonna tervemaks!
Imelik juhus27. märts 2018, 08:43
Tädil peaks siis ju raha olema nagu muda, aga müüb turupeal sodi? Kas lust ikka teab kõiki asjaolusid? Ma oleks ammu Vahemere ääres, mitte balta turul.
Pole imelik27. märts 2018, 08:49
Kuna Sirli põhitegevuseks on nõtrade usalduse kuritarvitamine ja petmine, siis see turukoht võib olla konspiratsiooniks ja ohvrites haleduse tekitamiseks. Vabal ajal ta ehk käibki Vahemere ääres?
27. märts 2018, 08:58
kusagil peab ju tööl olema. kust haigekassa ja pensionifond jookseks.
vaevalt , et ta seal tööl on. nii üleolevalt jätab kauba kus see ja teine ning põgeneb. hämmastav.
Imelik....27. märts 2018, 09:22
No rumal on arvata , et see inimene ise neid kindaid ja sokke koob . Päris kindlasti on need ka vanuritelt senti eest kokku ostetud või päris ilma rahata väljapetetud.
TT27. märts 2018, 10:23
Aga seal ta neid villaseid sokke müüb ja vanuritega tutvusi sobitab
27. märts 2018, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja27. märts 2018, 09:07
ära unusta ripsmepikendusi!
27. märts 2018, 09:30
need tahavad ju iga kuu hooldust. ka maniküür ja pediküür olid olemas. seega, ilusalongid saavad turumüüjalt päris kena sendi. huvitav, kui suur on selle naise palk?
mida te tahate27. märts 2018, 08:39
kas tahate vanuritel volituste andmise ära keelata ja nende alusel tehtavad tehingud tühistada, või tahate vanurite teovõimet piirata. Asi pole mitte vanuses vaid sarnaseid juhtumeid on juhtunud ka 20 aastastega, ainus vahe on et 20 aastastel enamasti pole hüpoteegivaba maja.
Lugeja27. märts 2018, 08:34
Ei tea kõiki asjaolusid, aga kui tänaseni ei ole prouat teovõimetuks tunnistatud, siis ei olnud ta ka 3 aastat tagasi seda. Mitte miski ei keela inimest vaatamast, lugemast, kuulamast ja küsimast. Mitte ainult eakatel, vaid täna ka juba sõltumata vanusest, sest haridus puudub. Keegi teine lihtsalt peab ebaõigete otsuste eest vastutama, olema süüdi. Mitte ise ei ole, vaid keegi teine. Konkreetsel juhul tunnistas proua dokumendi ettelugemist, mis seejärel pöörati siis mittearusaamiseks. Kui ikka tahtis ainult pangaülekandeid, siis küsi, miks see muu jut, millest ma aru ei saa vms. Ma ei näinud TV ekraanil midagi, mis proua mõistuse osas kahtlust tänagi tekitaks. Olukord on tema suhtes jube, aga objektiivselt võttes on selle tekkimise ta ise põhjustanud. Meie riiki juhtinud presidendid on talle lähedases vanuses olnud. Kui annan notari juures allkirja, siis notar tagab, et midagi halba ei juhtu - on vale põhimõte. Kui ikka luges ette (ja seda proua tunnistas), siis järgnevat ei tea, mismoodi see protsess kulges. Emotsionaalselt lähenedes osa väidab, et ainus, kes ei olnud süüdi selles jubedas olukorras, on proua ise, ülejäänud kõik on süüdi, et nii läks. Miks proua ei ole?
Arvamus27. märts 2018, 09:09
Minu meelest ei õigusta sellist käitumist absoluutselt mittemiski, süüdi on pettur ja punkt. Notar võis tõesti ette lugeda kogu selle kupatuse aga no oleme ausad, see juriidiline tekst on tõsiselt keeruline "liht inimese" jaoks ja kui vanaproua usaldas enda n.ö. "aitajat" siis loomulikult kuulas ta selle ettevuristatud teksti monotoonselt ära. Kas notar saatis Sirli uksetaha ja seletas prouale mis selline volikiri endaga kaasa võib tuua ja mida kõike saab selle abil ette võtta volitatud isik? Vot seda ei tehtud! Seega, pole ime, et see notar tegi koostööd ja sai ka oma noosi sellest tehingust.
Arvamusele27. märts 2018, 10:41
Moraalselt on vara omastaja küll süüdi, kuid juriidiliselt on üles ehitatud vettpidav jokk-skeem.
Arvamusele27. märts 2018, 15:50
Inimene võib paljugi arvata ning ette kujutleda. Ka seda, et talle on kõik arusaadav. Kuigi tegelikult ei taibanud ta pooli asjugi. aga kinnitab notarile,et saa küll aru.
Mulle meenub arusaamisjuttude puhul millegipärast ikka üks igiammune, sajanditagune lugu, mida kord oma kadunud vanaemalt kuulsin. Ajast, kui lastele üldiselt veel kurejutte räägiti,
Mingile pisikesele külapõngerjale rääkisid kord siis suuremad lapsed asja ära, Et mis ja kuidas. Ning küsisid veel üle, et kas sa said ikka kõigest aru?. Jõnglane noogutas sügavamõtteliselt pea ja ütles. "Mulle on nüüd kõik täiesti arusaadav. Hästi ei taibanud ma vaid seda, et kelle naine on vanaisa!"
91-aastane e-valija?27. märts 2018, 09:15
Väga näotu on teist inimest sellisel kombel ära kasutada. Noor ja täies elujõus naine eaka ja usaldava memme vastu. Ilmselgelt on antud tehingu teinud PETTURITE KAMP. Nad on kõik omavahel head tuttavad, kus käsi peseb kätt ja kooritakse kust juhtub. Häbi sellistele kasimata notaritele. Kujutan ette, et nende ametnike kabinetid haisevad higi ja pesemata juuste ning jalgade järele, kaenlaalustest rääkimata.
!!!27. märts 2018, 10:43
See ongi turumajandus, röövkapitalism. Kus tuleb endale rabada kõik mis võimalik ja kelleltki ära võtta annab. Vahendeid valimata. Peaasi, et oleks juriidiliselt vettpidav skeem.
Kati27. märts 2018, 09:25
Olen ka notari juures käinud.Tekst vuristatakse kiiresti ette.Isegi minul, noorel inimesel, on raske jälgida.Loen tavaliselt enne allkirjastamist paberid uuesti läbi.See ajab notari närvi, sest aeg jookseb.Vanainimesega on teine asi .Ta läheb ähmi täis ja ei julge tunnistada, et ta millestki aru ei saa.Mul on vana ema.Ka temale tuleb rahulikult kõik asjaolud lahti seletada.Vahest lausa mitu korda.Õnneks on ta aru saanud, et enne mingi tehingu sõlmimist või asja ostmist, tuleb lastega konsulteerida.Arvuti ajastu ei ole tema rida.Kõik maksud maksan mina, sest kuskil enam sularaha vastu ei võeta.Olen ise näinud kuidas üks vanamemm pangas nutab, et tal pole ühtegi senti arvel,Teller vastab talle, et aga ise te olete oma raha tütrele üle kandnud.Mammi tunnistas, et andis tütrele koodikaardi, et too tema kommunaalmaksud saaks ära maksta.E-riik on tore asi, aga ainult noorele põlvkonnale,Vanad inimesed on e-elu hammasrataste vahele jäänud ja jääb ainult soovida, et neii oleks ausad ja head lapsed ja tuttavad, kes neid sellest välja aitaks.
No tõesti!?27. märts 2018, 10:01
Ja kes sedagi teab, kas notar just seda teksti terves mahus ette lugeski, ehk luges vaid selle osa, kus "aitajal"volitus just pangaülekandeid teha, Kui pettusevärk siis täiega.
tekkis tunne27. märts 2018, 09:55
et lugeja artikli kirjutas petis Siiri,jutt jookseb ,aga sisu nigel!
aux 27. märts 2018, 08:34
ei tea kas ta oma vanematel pole häbi et kasvatasid niisuguse petise kes vanainimese ilma soogirahata jätab.
?27. märts 2018, 09:06
Mis siia vanemad puutuvad, ei jõua kõikide sugulaste eest vastutada!
? le27. märts 2018, 10:00
puutuvad küll vanemad asjasse,sest Sirli tegi ülekandeid emale ka,kas siis ema ei tundnud huvi,et kust see tuli ja tuli just siis,kui vanainimesega leping oli tehtud,ühed sulid kõik,kuidas ema ees,nii tütar taga!
Mh!?27. märts 2018, 10:02
Mis söögirahast, jäeti ilma kodust, kus 70 a. elatud!
RM27. märts 2018, 15:25
Oma lapsed ei ole "kõik sugulased". Igal normaalsel inimesel on häbi kui oma laps pättusega tegeleb. Iseasi kui see pätigeen just vanemalt endalt päritud pole. Selline vanem ei tunne muidugi mingit häbi, sest on ju ise samasugune. Teistsugused vanemad aga kannavad terve elu endas meeletut ängi kui lapsest on selline südametunnistuseta elukas kasvanud.
MGM27. märts 2018, 08:33
Võtaks selle notari nüüd ja paneks talle Nelly ülalpidamiskohustuse. Ja Sirli saadame Amsterdami. Ta võib seal mustnahaliste klientidega oma töötasu üle vaielda.
Jürka27. märts 2018, 08:32
Katrini poolt väga tubli töö. Isiklikult arvan, et tegu ei olnud ainult mingi petise soologa vaid lausa kuritegeliku jõugu planeeritud tegevusega, millesse segatud naiskelm, torumehest kinnisvarahindaja, kiirlaenu haldur ja kaks notarit, kes olid puu otsas, kui pauk käis. Kindlasti sai igaüks sealt oma osa. Tekib ainult küsimus, et miks politsei ei suutnud antud asja lahendada...
eetlane27. märts 2018, 08:28
Need kõik kes seal midagi vormistasid tuleks nüüd seda võlga ,laenu tagasi maksma sundida koos notari endaga millest selline ebaõiglus alguse sai
Mare27. märts 2018, 08:21
Mulle jäi segaseks ja saatejuht ei küsinud kordagi, et kas vanaproua on Sirli nimele tehtud volituse tagasi võtnud? Kui volitus edasi kehtib, siis võib Sirli ju vanaproua nimel edasi tegutseda.
Miks vanaproua ei teinud pangas püsikorralduslepingut arvete tasumiseks? Selleks pole ju mingit volitust tarvis. Minge lihtsalt panka ja sõlmige seal püsikorraldusleping. Kui pangal on korraldus kommunaalmaksete, laenu- või liisingumakse sooritamiseks, siis tasumisele kuuluvad arved saavad edaspidi ilusti igakuiselt tasutud. Pole mingeid võõraid vaja sinu arvete tasumiseks. Pank vast ei tõmba sul nahka üle kõrvade ja ei hakka sinu konto pealt suvaliselt raha välja võtma, nagu see proua tegi!
Vanaproua rääkis midagi ka väravaküsimuses enda esindamisest, nii et see jutt, et volitus tehti ainult pangamaksete tegemiseks, ei pea nagu paika. Nüüd lihtsalt sai ta aru, kui palju enda esindamisõigust ta käest ära andis. Kuid kahjuks on nüüd selleks liiga hilja.
See on ju kõigile teada, et isegi omad lapsed on vanematele suuri sigadusi kodu kinkelepingu järel kaasa toonud, mida sa veel siis võõraste usaldamisest räägid. Kurb, et sellised tegelased saavad nii vabalt kergeusklikke ärakasutades tegutseda ja nagu polegi midagi teha, sest inimene on volitanud enda nimel tegutsema... Loodetavasti asi laheneb vanaprouale.
aida27. märts 2018, 19:06
Jah, ilus, aga otsekorraldused paraku ei välista arve tühjakstegemist.
Thomash27. märts 2018, 08:17
Pettus pettuseks, aga sedakorda sai Katrin endast kõvema vastase. Kahtlemata on seda raske mõista kui keegi kaamera ees suudab järjekindlalt intervjuust keelduda ning jääda selle juures enam-vähem rahulikuks. Saatejuht on harjunud nägema kaameratega inimeste juurde tormates teistsugust reaktsiooni. Tavaliselt lähevad inimestel põlved nõrgaks ja sõnad huultel segamini. Nüüd aga jooksis juhe kinni hoopis saatejuhil endal. Ei jäänudki Katrinil siis muud üle kui lõpuks vaid silmi suureks ajada. Aga rahvale showd kui palju. Ja see ongi saate peamiseks eesmärgiks.
27. märts 2018, 09:00
ei olnud rahulik ju. päris lapiline oli lõpuks ja õues olles suutis ennast vaevu talitseda.
aga tal on ka kõva kool taga. tundub, et sellise järjekindlusega tümitab ta ka oma võlausaldajaid.
...27. märts 2018, 09:18
Notari madrats27. märts 2018, 09:23
See küll nüüd kõva vastane polnud. Aga hea õpilane. Lugupidamatu, ennasttäis ja päheõpitud fraasid tulid kui kordama jäänud grammofoniplaadilt. Katsu papagoiga võidu kõnelda.
!!!!27. märts 2018, 09:31
Selliseid " rahulikke " on mul tööl terve osakond. Mõni korrutab juba 20 aasta, viite päheõpitud lauset.
Huvitab27. märts 2018, 10:06
Kas need on ülemused või alluvad?
Lugeja27. märts 2018, 11:50
Ka mind häirib kõikides saadetes see Katrin Lusti endale võetud õigus tormata luba küsimata ruumidesse jm sisse, joosta inimestele järele ja käituda lihtsalt ebaviisakalt. Konkreetsel juhul sai ta kokku leppida aja kohtumiseks notarite esimehega ning justiitministeeriumi ametnikuga, aga notarite juurde tormas kaameraga sisse ja hakkas "õigust nõudma". Viisakas inimene nii ei tee. Kas katrin Lust leiab, et temal, tulenevalt tema enda asjaoludest, on õigus olla ebaviisakas või siis tema ebaviisakus on lubatav?
11;50/ Appikene27. märts 2018, 12:31
ja need sulid kõik ootavad lilled näpus Lusti tulekut?Nii naiivne saab olla vaid kurjategija ise, kes üritab teisi rumalaks teha. Kõik pahategijad ootavad ajakirjanikke kodus ahjutaga, mis sul viga on???
27. märts 2018, 12:27
Kas Sirlikese kaastöötaja?
27. märts 2018, 14:54
Tänapäeval õpitaksegi eelkõige seda umbluu psühholoogiat ja enda kehtestamiseks rahulikuks jääma. Kuid kahjuks võib selle taga olla ääretu silmakirjalikkus ja võlts esinemine.
Juulius 27. märts 2018, 07:51
Kuna tädil oli vaja teha makseid kommunaalteenuste eest, siis vormistati Sirlile täisvolitus. No kuulge. Vaja oleks lihtsalt pensionär kodupanka viia, kaasas vajalikud arved ning tellerilt oleks pidanud paluma vormistada otse_või püsikorraldused . Ja kogu lugu. Ja ei mingit volitust.
Loodan siiralt, et see täisvolitus kuulutati kehtetuks. Ning ilmselt tuleks vanaproua sugulasel teha FB_s üleskutse, et koguda kokku ka teised pettasaajad, keda ilmselt on ikka piisavalt.
Vb on probleem selles, et 27. märts 2018, 08:21
...pangakontoreid järjest suletakse ja vanurid internetti ei oska kasutada.
vanainimene27. märts 2018, 08:45
Jah elekter ja Telia lähevad püsiga. Kahjuks vesi ja gaas lähevad läbi hooldusfirma ja ise pead maksma. Pankadel ei ole hooldusfirmadega ( vähemalt kõigiga) lepinguid.
näriline27. märts 2018, 09:44
Kui noor sugulane nagunii asju ajas, siis oleks võinud ju temale volituse teha?
27. märts 2018, 10:08
Tundus, et seda noort sugulast vist ei saa ka päriselt asjaajamistes usaldada. Natuke jättis sellise kahtlase mulje, väike haridus jne.
VaBank27. märts 2018, 10:10
Esiteks need püsimakse-puukfirmad vahetavad oma nimesid ja kontosid. Lisaks kaovad mõned ühistud jt püsimakse nimekirjadest ära. Seega vajab internetipank pidevat järelevaatamist.
juku27. märts 2018, 07:51
katrin on tubli noor naine julgeb petturitele ja pättidele tuule alla teha tubli
Naine27. märts 2018, 08:16
Täitsa õige jutt. Kui me nüüd võrdleme õigusseadustiku mille alusel politsei oma tööd teeb siis saame aru, et õigus ja õiglus omavahel kokku ei lähe.
Radaris27. märts 2018, 09:31
õhtul umbes samalaadne saade
Ulme27. märts 2018, 07:51
Sellisega polegi midagi muud peale hakata kui maha lüüa, karistused nagunii nii lambikad. Et kohtus teed kutsika silmi ja saad aasta tingimisi :D
See27. märts 2018, 07:43
Sirli sobiks oma suuvärgiga hästi riigikokku!
Kahe võrdväärse roboti kohtumine27. märts 2018, 08:10
See Sirli ei olnud vaba tahtega inimene vaid robot, millel käivitus lingvistiline programm, mille üks string tagas katkematu sõnadevoolu, teine tekitas pidevaid kordusi, kolmas ei lubanud pause.
arvan, et aitab27. märts 2018, 08:18
seal juba 101 neid ees :-)
Hiiumaa mees27. märts 2018, 08:20
Ma ka vaatasin, et sündinud poliitik.
27. märts 2018, 09:13
....ja oskab hästi valetada ja rahadega tegeleda nagu õige riigikogulane
Õelus27. märts 2018, 07:40
Viimases otsas Sirlit otsinud mees laenas lihtsalt äritegevuseseks naisterahvale 11 000 eurot. No kus kohast küll neid sinisilmseid mehi ja naisi leitakse? Ja kindamüüjal jääb veel õigust ülegi, vaat et ei kaeba veel sugulast kohtusse, sest sugulane teleekraanil ei hoidnud oma suud kinni ja lubas omakohut mõista. Kindlasti on ka tollel notaril rohkem selliseid tegusid selja taga.
Brunn27. märts 2018, 07:28
Mina käitaks omakohtu.
27. märts 2018, 10:11
Seda oli küll rumalus teleekraanil välja öelda.
27. märts 2018, 07:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to huvitav27. märts 2018, 07:43
mine arstile, sa ei saa enam millestki aru. Lust oli saatejuht. varas oli see kindamüüja.
07:24/ Sina huvitav 27. märts 2018, 10:59
oled vist 200 aastane, et üldse pole asjale pihta saanud. Saadame Sirli sulle koju, midagi ehk ikka võtta on, kui nii seniilne oled.
27. märts 2018, 07:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. märts 2018, 07:47
nähtud küll ja küll juhme omastarust tarku vanainimesi. värisevad kõige pärast, mis neil on, kõike kardavad, omasid kedagi ei usalda, kes nende eest hoolitsevad ning muretsevad, mingi virin, joostakse appi. ja siis voilaaa - kingitakse sulile kõik ära ja siis jälle omad tulge aidake.
Kapulott27. märts 2018, 08:55
Vaat see kulutamise ja raha kadumise teema on uurimiste nõrgim koht. Viioli miljonite asukoht on kah siiani tegelikult teadmata.
27. märts 2018, 10:12
Ma sain aru, et avas pidevalt mingeid firmasid.
.27. märts 2018, 12:52
Viioli miljonid lähevad nüüd läbi mängupõrgute müüki
27. märts 2018, 16:00
Pärnus ju üks õigusteaduskonna cum laude lõpetanud eksadvokaat ka oskas kosmilised summad nii korralikult kuhugi ära matta, et mitte keegi enam eales ei leia.
vanaproua oli ju kõbus ja selge mõistusega27. märts 2018, 07:08
ta oleks aru küll saanud, kui talle oleks räägitud, millele alla kirjutab. ilmselgelt näha, et talle ei räägitud midagi.
jube elajas peab olema, kui vanainimsele 32 senti elamiseks jätad. see on ikka lausa häbematuse tipp.
Eesti27. märts 2018, 07:22
seadused seda võimaldavad, see on JOKK.
Bürokraat27. märts 2018, 08:56
Kes selliseid seadusi treivad?
kampsun27. märts 2018, 09:25
.sidruni eest saad vist sellise seaduse nagu vaja
rannamiis27. märts 2018, 14:35
See väljend JOKK on oma olemuselt kuritegelik, kuna selle varjus saab kõiksugu sigadusi korda saata. Paljalt selle kasutamise eest tuleks puuri pista, sest on ilmselge, et asi haiseb!
27. märts 2018, 07:45
vanaproua küll selget muljet ei jätnud.
27. märts 2018, 09:02
vägagi selge oli. ta sai ikka täitsa aru, mis räägiti. väga kodus. 91aastase mammi kohta väga kodus.
Ateroskleroos.27. märts 2018, 11:48
No ei olnud see proua enam midagi nii kodus oma mõistusega. Ikkagi 91 aastat ja selles ei saagi teda süüdistada. Loomulikult kasutati ta ära. Ma isegi usun, et talle loeti kiiresti kogu volikiri ette ja seda ta tegelikult
ka ise tunnistas. Aga ta ei saanud ikka asja põhiolemisest aru. Ütles, et ma arvasin, et jutt käib kommunaalmaksudest ja aitamisest jne. Kahjuks on kõik tehtud ja ma küll ei tea, kas enam midagi annab parandada. Kuigi hinges tahaks. Aru ma ei saa, kuidas saab see Sirli rahuliku südamega edasi elada, aga ega selleski midagi imelikku ei ole. Inimene võib ju olla hullem kui loom, kui selleks eeldused on olemas.
ja kui ülbe see väljapressija on. kui ülbe27. märts 2018, 07:05
sellistel inimestel ei ole au ega häbitunnet. ta lihitalt ülbitseb, nõmetseb ja lärtsub.
ma kujutan ette, et samamoodi suhtleb ta ka oma ohvritega. pealetükkiv, ei lase teisel rääkida ja enda tahtmist ainutõena esitav. masendav inimene.
aga küll saatus ta kätte saab. ma ei oska midagi muud soovida, kui pikka iga ja rasket haigust.
Mehhatroonik27. märts 2018, 08:57
Hingeta mehhanismid ei haigestu.
27. märts 2018, 06:54
jah üks notar oli täissöönud notsu suu irevil,teine oli tõesti nagu tühjaks lastud õhupall
ju nad kõik ühes pundis vadi ja haavliga
mina ei saa aru27. märts 2018, 06:40
selle vanaproua ja pojapoja suhetest. proua piisavalt vana ja see pojapoeg käis ja kõpitses maja ja muidu aitas.. aga miks ei olnud juba vastavaid toiminguid (pärandus, kinkimine) pojapojale või siis mõnele muule sugulasele tehtud? tuleb ei tea kust üks harakas ja saab kohe kõik tehtud...
XX27. märts 2018, 11:48
See meesterahvas ei olnud vanaproua pojapoeg, vaid õe pojapoeg. Vanaproual ei ole oma lapsi.
kohtutäituri ohvriks langenud27. märts 2018, 06:40
Mina tahaksin ka selles riigis,kus kohtutäituritele on antud seadusega õigus, vaeseid pensionäre tühjaks teha, seaduse sildi all,siis oleks ka hea leida selline ,kes annaks minule 13000.Aga keegi ei anna.Nälgin ja suren,kedagi ei huvita ,et riik võtab selle viimasegi sissetuleku ära.
aadu27. märts 2018, 09:26
milles kohtutäitur süüdi on kui sul võlad kaelas ripuvad,
oeh27. märts 2018, 06:40
Nii vanad inimesed ongi kergeuslikud kui veel seniilsuse või dementsuse diagnoosi pole pandud. Usuvad kes räägib ja mida räägib, annavad või viimse käest kui keegi turukotti tassib või vähegi tähelepanu pöörab. Kus need sugulased siis olid kui mammi abi vajas, küsiks hoopis niimoodi, nüüd jah tarkust täis, kui keegi mammi varale silma heitis. Too naine aga kes kulmud juustepiirile tõstis ja saatejuhilt nõudis aja kinnipanekut intervjuuks on kindlasti valedel alustel mammi kinnisvaraga seotud ja see asi tuleb tal mammile tagasi maksta. Notaritehingud ikka maksavad ega see dokumentatsioon ometi tasuta ole.
xxx27. märts 2018, 07:01
Vanainimesega interviust tuli ju välja, et testament oli tehtud kahele. Sugulasel ju täiesti õigus nüüd kaasa rääkida. Samas ei toimunud ju ka mingit testamendi muutmist. Seega tuleb võtta täielikule vastutusele see petisest proua koos oma notari ja teiste abilistega. Usun, et seoses saatega ja artiklitega tuleb veelgi ohvreid välja. Edu vanaprouale.
Ilus teooria27. märts 2018, 09:00
...mis võib teostuda tegusa politsei ja kohtusüsteemiga õigusriigis. Kui aga ressursse pole ja riik on vaesunud, siis ...
mina27. märts 2018, 06:22
langesin eesti riigi ohvriks nagu tuhanded teised. mis nüüd teha, kas omakohus.
tegelikult27. märts 2018, 06:19
on kõik aferistid, kõige suuremad on poliitikud, ametnikud, kohtunikud, advokaadid, kes iganes. haavel ja see naine on pisikesed sulid, suuremad toompeal ja kadriorus. eks meilt varastatakse kogu aeg ja kambaga, ei mõista neid hukka. lust ju samasugune.
To:tegelikult27. märts 2018, 09:23
oled ikka päris saamatu ja harimatu inimene ,kes ei oska lugeda,milles Lust süüdi on kas selles,et toob sulitembud rahva ettemillega ei saa hakkama Eesti politsei,prokorör,kohtunikud jne.
lugeja5327. märts 2018, 06:16
See vanainimene on küllaltki erksa mõistusega.Usun ,et notar luges siiski kogu tehingu mutikesele ette.Ja ei usu,et see pojapoeg ei teadnud varem sellest Sirli Vadi käikudest vanaema juurde.Kõik ei ole siiski nii nagi Kuuuurija oma saates välja tõi.Samuti see teine mees,kes andis heast peast 13000.Minule ei annaks küll keegi nii suuri summasid,Ükskõik kui head juttu ei ajaks.Lugu oli hoopis nii,et see pojapoeg.kes nädalas kord külastas oma vanaema,soovis ise kiiresti vabaneda oma vanaemast ja Sirl ipoolse hea jutu peale lootis,et saab oma vanaema tasuta Sirli juurde,et siis ise oma vanaema maja maha müüa.Püüdis ise Sirlit ära kasutada ,sattus mitte rumala naisterahva otsa,kes keeras enese kasuks.Nüüd siis vihane ,et langes ise oma kavaluse ohvriks.See põhjendabki,miks see Sirli nii ülbelt Lustile vastas.
27. märts 2018, 06:42
Sirli, ole lihtsalt vait!
Mis sa oletad, kui sul asi selge pole!27. märts 2018, 07:27
Au ja kiitus Katrin Lustile, et ebaõigluse ja häbematuse vastu võitleb!
lugejale 5327. märts 2018, 10:12
kas siin on ka tegemist petturiga,tekst nii hästi kirjutatud ja tehingute keerdkäigud kõik välja mõeldud ehk avalikustad,kes sa oled,petturid ju avalikkust ei karda?
27. märts 2018, 10:28
Mehed lihtsalt ei poe niimoodi. Kord nädalas tööinimene käib vanainimest vaatamas, see on hea näitaja, kui inimene hooldamist e vaja just. Kui inimene endaga hakkama ei saa on muidugi teine lugu.
x27. märts 2018, 13:10
Kui kommenteerid,siis tasub ennast kurssi viia. Ta pole pojapoeg, vaid õe poja poeg!
27. märts 2018, 06:12
Selliste ebainimeste vastu aitab ainult tinaravi.
Ebainimene27. märts 2018, 09:02
Terminaator teadis, et küborgite vastu pole tulirelvade tinast mingit kasu :(
seaduse27. märts 2018, 06:02
järgi on kõik õige, aga kas ka seekord jääb ülekohus kotti.
27. märts 2018, 07:11
ei ole ju. ok. peteti vanakeselt allkiri dokumendile mida ta ei tahtnud. aga ülejäänud notarjaalsed tehinud, oleks tulnud vanakesega kooskõlastada.
27. märts 2018, 05:54
õudne küll,kui ülbe see petis vadi veel oli
jah tiidul on õigus,omakohus on ainuke lahendus siin
Hea Katrin , 27. märts 2018, 02:20
kui mingil moel sellelt naiselt intervjuu saad ,siis võta ihukaitsja kaasa -selle naise sees on südame ja hingeta elajas !
Usuõps27. märts 2018, 09:04
Kas just nii ohtlik? Mõnedele pole lihtsalt õpetatud, et petta või teistele kurja teha ei tohi.
A 27. märts 2018, 02:14
Selgeksõpitud pooside ja lausete järgi on sellel olendil ohvreid väga palju - olend teab ,et ta on looduskaitse all nagu kiskja hunt metsas
ei27. märts 2018, 06:23
ole ta hullem kui teised
😁27. märts 2018, 02:12
Ülejäänud istuvad kontoris psühhopaatid.27. märts 2018, 02:12
Eestis teevad ainult orjad.
Jube on eesti.27. märts 2018, 02:10
Jube on see meie ärikad paras päti kari.
A 27. märts 2018, 02:06
Isegi maol on rohkem südant ja kaastunnet ,kui sellel naisel
sellised27. märts 2018, 06:25
on siin enamus, pole see naine ei halvem ega parem
jep27. märts 2018, 01:57
Siin peaks juba riigiametnikud sekkuma. kuuurija teeb tegelikult riigiametnike tegemata tööd. Mis riik see on? kui advokaadi juurde lähed - küsib 150 euri tund ja valetab sulle suud ja silmad täis. Kõige suuremad petised - ja rahvas loodab õigust selliste käest. Tulistad inimese surnuks ja pääsed karistusest hoopis. Inimesed olge valvsad ja tõuskem tagajalgadele!
Eino Taruk27. märts 2018, 04:13
Selliste kelmide korralekutsumiseks peaks olema fond sarnaselt vähiravi vajajatele. Kui ikka teema on analoogselt hull, siis toetajad aitavad kohtusse anda.
kuule27. märts 2018, 06:32
elame kapitalismis, mille ise valisid. elu ongi selline, ei ole see naine süüdi, käib võitlus elu eest. vaata ümberringi, halloo.
Eino Taruk27. märts 2018, 08:58
See ei ole kapitalism, see on vigane õiguskord.
Eino Taruk27. märts 2018, 09:00
Isegi kapitalismis käib võitlus kehtestatud reeglite järgi, mitte nii, et kõik kõlbab. Ära aja segi kapitalismi ja sotsiaaldarwinismi, sotsiaaldarwinismi leidub igas ühiskonnakorralduses.
kampsun27. märts 2018, 09:30
odinlaste ryhma moodustama kes korrale kutsuvad
ei27. märts 2018, 06:27
saa ka aru, miks seda naist nüüd tümitatakse, äri ongi selline naha üle kõrvade tõmbamine.
ütle 27. märts 2018, 07:54
mis on sinu firma nimi ja ma ei tee iial sinuga tegemist
abc27. märts 2018, 00:47
Parempoolsed ja turumajandajad ütlevad selle peale vaid, et lollidelt tulebki raha ära võtta ja ega 90-aastasel polegi ju mõistus enam nii terav, kui kolmekümnesel. Sirlike aga ongi igati aus ja edumeelne ettevõtjast riskikapitalist. Seepärast oli ka see jutuajamine temaga selline nagu oli. Lusti ja TV3-e ainus eesmärk ju samuti reklaamiraha ja vaatajanumbrid, mida emotsioonidega hästi välja pumbata saab. Nii ei saanudki Sirlipada hästi aru, miks aatekaaslasest Lustikatel teda ründas.
Anni27. märts 2018, 00:33
Sa eit oled pätt vana inimest nii petta vangi vaja su panna sirli pätt...kas sul häbi on we..tubli saatejuht☺
ei27. märts 2018, 06:33
ole vahet, keda petetakse, suuremad sullerid istuvad toompeal ja kadriorus. ei mõista seda naist hukka.
oi27. märts 2018, 00:25
Liis Haavel II, kui teisedki ajavad teda millegip2rast taga
no27. märts 2018, 06:35
liis on kõige väiksem tegija. liis on tegelikult märter, kes kogu ühiskonna s555a enda kaela sai.
27. märts 2018, 00:00
Lähen homme vaatan, kas uus liishaavel on balta turumutt :D
ma ütlen, kui sind huvitab27. märts 2018, 00:58
viivad läbi sisejuurdluse ja leiavad, et neist keegi pole süüdi. JOKK. saad näha. kurb.
no27. märts 2018, 06:37
seal on hullemad kaabakad. ei ole nõus, et sirli ohvriks tuuakse, kui ühiskond kõik selline.
tegelikul27. märts 2018, 09:30
oli minu tädiga umbes sama lugu
ilmusid välja mingid kahtlased sugulased,kes suutsid ennast kohe hooldajateks smugeldada
olin sellega rahul,vähemalt keegi käib ja hoolitseb
aga tädi elas oodatust kauem ilmselt,lõpupoole jäeti vanainimene hoolduseta ja lõpuks paigutati vanadekodusse
ka temaga oli tehtud notariaalsed lepingud, millest ta polnud eriti aru saanud ja mida ta oma sõnul poleks iialgi lubanud teha( ta oli väga intelligentne inimene )
pealegi polevat talle notariaalkontoris mingit paberit kätte antud,kui leping ette loeti
Hiljem, kui ta mulle oma lepinguid näitas,küsisin, miks ta lasi niisugused klauslid oma lepingusse panna
Ta ei olnud üldse teadlik.
Samas sõnastus oli tõesti niisugune, et olin ka ise sunnitud notariga konsulteerima mõnede punktide osas
Juba tol korral imestasin,et kuidas on võimalik,et keegi läheb vanainimesega notari juurde, lepib notariga kokku lepingu sõnastuse osas, mis vuristatakse siis vanurile ette kiiresti ja võibolla isegi poolikult.
Võiks olla ikka kord,et mingi lähem sugulane peakss olema juures,lihtsalt kaitsma vanainimese huve
27. märts 2018, 13:20
Notarite juures peab saama igaüks ka ise lepingut lugeda. Mingi ettevuristamisega ja hämamisega ärge leppige. Te ju annate allkirja ja enne kui allkirja annate, lugege läbi kuhu te allkirja annate. Sarnaneb kangesti KÜ tegelastega, kes käivad uste taga puhtale lehele allkirju kogumas ja pärast tuleb välja et võetakse pangalaen või vormistatakse ilma järjekorranumbrita koosoleku protokoll, mille sisu muudetakse vastavalt oma soovidele. Vanainimesed aga kiidavad et: "aga ta ju tegi nii häid pliine."
Miskipärast26. märts 2018, 23:55
on mul tunne,et selliseid petta saanud vanureid on väga palju.Lihtsalt me ei tea neid.
me27. märts 2018, 06:39
saame kõik kogu aeg petta. see, et lustikummut kedagi taga ajab on häbiväärne.
to me27. märts 2018, 07:48
sa väga rumal. respekt lust!
27. märts 2018, 12:41
Kas olete Sirli või Liis Haavel?
petturlus on juba ettevõtlusharuks saamas27. märts 2018, 13:19
Tean Võrus juhtumit, milles esiteks valmistati ette maja ostmist-müümist. raha järele mindi panka. kuna ostjakandidaat oli eelnevalt juba natuke kuulsust kogunud, siis nõudis pank eraisiku käendust. õnneks pidas pank seekord peremeest liiga vanaks ja tema käendusega ei leppinud.
petturlus on ...27. märts 2018, 13:20
Järgmisena valmistati ette notari juurde minekut sõlmimaks maja ostu-müügilepingut, kümneaastase järelmaksuga. tagatiseks et kui järelmakse ei maksta, langeb tagasi üürilepinguks. õnneks oli seegi kord tähelepanelikke inimesi.
27. märts 2018, 13:21
Seetõttu tulebki järjest enam rääkida sellest et lähedased peavad hoolt kandma kasvõi selle eest, et vanainimeste paberlikud asjaajamised oleks korras.
petturlus on ....27. märts 2018, 13:32
kuidas sa kannad hoolt?
kui küsid notarilt infot, siis karjutakse vastuseks: tal on ka õigused!
petturlus on ...27. märts 2018, 13:28
Seejärel lasti koos staar-abvokaatidega käibele üürileping. allüürile andmise õigusega. majas olevat tehtud ehitustöid viiekümne nelja tuhande euro eest. kui enne kümmet aastat leping lõpetatakse, tuleb kohe kõik tagasi maksta. kohluhagiga nõuti üürilepingu täitmist.
Kelmide vihkaja26. märts 2018, 23:54
Tal jääb ülbust ülegi. Kiitus saatejuhile hoiatamast rahvast selliste petturite /kelmide eest. Loodan, et lõpplahendus saab olema õiglane.
!!!27. märts 2018, 00:18
Ma ei imestakski eriti kui tollel daamil jaguks veel jultumust saate tegijad veel näiteks kohtusse kaevata ja suurt valuraha nõuda, Moraalse kahju tekitamise, Oma avaliku häbistamise ning maine kahjustamis pärast.
27. märts 2018, 00:40
27. märts 2018, 07:16
see valetaja ja varas peaks ise ikka oma tegude eest kohtusse minema.
Sa27. märts 2018, 07:32
ise oled Haaveli sugulane või?
Urrr27. märts 2018, 08:13
Pätte ja vargaid tulebki ahistada. Sind ise tuleks kinni panna lolli jutu pärast.
27. märts 2018, 09:07
kus sa mainet nägid?
to see27. märts 2018, 10:21
ei käi Lust ahistamas,Sirlike,sinusugused tulebki ühiskonnast kiiremas korras kõrvaldada.Kas nüüd pidu läbi?
to/27. märts 2018, 10:47
Viisakas ja korraliku lastetoaga inimene kasutab korrektset sõnavara. Kuigi mõtleb ehk ka muudes kategooriates.
juta27. märts 2018, 08:48
Soovitan sul SEE homme minna Sirliga notarisse tehingut tegema
Vaata27. märts 2018, 08:56
lustikummu saab hoopis medali selle eest varsti.
Lihtne lahendus26. märts 2018, 23:54
Tegelikult peaks esmalt kõik kulud ja võlad katma notarid ja laenukontor kui pettuse osanikud. Vanaproua suhtes tuleb kõik nõuded tühistama. Notarid ja laenukontor käigu kohut suursuliga.
Justiitsministeerium, notarite koda ja parlament peavad tõsiselt peeglisse vaatama.
jep27. märts 2018, 00:01
Tasuvad nad jee. Üks notar irvitas näkku ja teine oli nagu hunnik sooja ess.u.
Sellised27. märts 2018, 00:21
notarid tuleb koheselt ametist vabastada ja kohtu alla anda.Tuleb tädi täiesti võõra inimese paberitega ja võtab umbes kohast laenu võõrale varale.90 aastat vana memm saab laenu.Isegi kui ametlik eestkostja seda teeb,on ju näha,et asi pole õige.
27. märts 2018, 13:23
Kas laenuandja selle peale ei tule et 90 aastasele ei tohiks laenu anda?
!!!27. märts 2018, 00:21
Oh sind naiivset ja idealistlikku unistajat küll. Selle maffia vastu ei saa ükski reporter. Ja paragrahv on teatavasti kõverik, kohtukivid jahvatava aeglselt ning nupukad advokaadid on jõukohased pigem sulidele, mitte petetutele.
xxx27. märts 2018, 07:11
Nende sulide vastu on jah raske saada aga väga tubli Katrin. Mida rohkem selliseid sulisid ja pätte avalikkuse ette tuua seda mõjusamaks see ükskord hakkab osutuma. Rahvas saab neid vähemalt nägupidi tundma ja oskab eemale hoida. Ehk siis hakkab ka teistele sulidele mõjuma. Kus Sa lõpuks ikka enam tööd ja leiba saad. Ehk ikka hakatakse mõtlema, enne kui sellist tööle võetakse.
Sirli tuli arvama27. märts 2018, 10:24
sest nüüd tekkis väike vaheaeg vanurite petmise vallas!
miki28. märts 2018, 13:15
Igal mündil on kaks poolt- nüüd uutel haavelitel teada, milliste notarite poole pöörduda, kui vaja JOKK-skeeme rakendada. Mingis ringkonnas on need notarid nüüd tegijad ja saavad veelgi tasusid (neid "lisatasusid" muidugi) tõsta.
Vaatasin ja imestasin.26. märts 2018, 23:43
Ma südamest loodan, et vanaproua saab oma majaosa tagasi ja see suli, karmi karistuse ja peab oma võlad kõikidele inimestele kinni maksma.
Sellised siirad silmad, sellised ongi siis petistel aga omamoodi hull.
Katrin oli väga tubli!
Realistlikult27. märts 2018, 00:08
Looda kas või südamest. Lootus teatavasti sureb viimasena.
Kahjuks tunnevad petturid end täiesti karistamatutena. Ja niigi kõvasti koondatud ja töösse uppunud uurijad lihtsalt ei hakka üleliigse tööga tegelema. Sest neil on ideaalne võimalus teha kriminaalasja algatamisest keeldumise´määrus. Põhjendusega, et inimene ju ise volitas! Omarisk! Ja kuna kõik on notariaalne, siis on tegu mitte kuriteo vaid tsiviilsuhete ja tsiviilvaidlusega, omavaheliste varaliste vaidlustega. Et kui tahab midagi tagasi nõuda, siis pöördugu aga tsiviilkohtusse, maksku kõik riigilõivud, palgaku kallis advokaat. Ning oodaku, kuni kohtuveskid jahvatavad ning asjad igasugu edasikaebuste ning uute läbivaatamise tõttu kümnele aastale venivad. Maksku aga kogu see aeg muudkui oma advokaadile. Ning kui elupäevi jagub ning imekombel kohtus võidabki, siis reaalselt ei saa sullerilt nagunii mitte midagi tagasi. Sest kõik juba läbi löödud või mujale kanditud. Ja suller on ametlikult sama paljas kui püksinööp - mitte midagi pole temalt võtta.
27. märts 2018, 00:14
Kahjuks ei saa aga seda kõike pikemalt selgitada, juba mitu katset on ebaõnnestunud.
Kindlasti saab,27. märts 2018, 01:21
kuid mis te mõtlete, et vanainimene on nende silmis üldse inimene. Juhtub ju nooremategagi, kui selline lõuapoolik oma suu ainult lahti teeb, siis on kõik need õigusemõistjad nende lummuses. See oli ju nii läbinähtav, et mõnel ei tulnud sõnadki enam meelde, kuidas oleks saanud ennast välja keerutada.
sellised pätid27. märts 2018, 08:26
oma skeemides kõik läbi mänginud ja teades meie seadusi, siis ma ei imesta kui vanainimene jääbki ilma oma varast.
lootus27. märts 2018, 00:29
lollide lohutus.Kahjuks meie seaduseandjad sellist võimalust ei näe ja vanaproua ei saa ei kodu ega raha...Aga karistada saab hoopis Lust kuna ebaseaduslik jälitustegevus jne. Nii on...vastab nii politsei kui kohus, prokuratuur jne,
27. märts 2018, 07:46
Mida ongi öelda suli kaitseks, kes on lõksu püütud ning rahvale nähtavaks tehtud. Selline seosetu verbaalne sõnamulin oli armetu katse otsestest küsimustest kõrvale põigelda. Ajas tõsiselt muigama. Südametunnistuseta tegelane. Loodan, et tema teod ei jää niisama...
Urrr27. märts 2018, 08:14
Sa ise oled see tädi seal saates kes nüüd siin kiunub ja nutab?
kola26. märts 2018, 23:43
aga Sirlile inglid ja kristallid juu lubasid anda varanduse.
Eesti on peees mõtetu riik26. märts 2018, 23:42
Eide on veel hullemad psühhopaatid.
teadmine ja nõuanne 26. märts 2018, 23:36
Peale Karma tõenäolist kättemaksu seisab noorikul ees omakohus nagu ohvrist mehed on lubanud .Nii et palgaku turvamehe , kui elu kallis
!!!27. märts 2018, 00:25
Omakohtu harrastajaid karistab kohus aga teatavasti täie rangusega. Et nood päris kohtu töömaile trügivad ja sellega konkureerida üritavad. Karmaga on aga lood nii, nagu nad on. Hea kes seda naiivselt usubki, Mingisse tavalikku õiglusesse. Reaalselt sõidavad sulid aga tõllas ja ujuvad rahas, ohvrid seevastu lõpetavad aga vaestmajades.
27. märts 2018, 00:30
Korduvaltüritasin. Lootusetu ettevõtmine.
!!!27. märts 2018, 00:34
Kahjuks tunnevad petturid end meil täiesti karistamatutena. Aga kui mängu tulevad omakohtu mõistjad, siis on uurimine kiir ja põhjalik ning kohtud ranged. Sest et õigusemõistmise juures nad konkurente ei talu.
kui riik ei aita26. märts 2018, 23:36
peab omakohus aitama. loodan, et nii läheb.
Õudne26. märts 2018, 23:36
külma närviga aferist!
Miks ometi ohvrid26. märts 2018, 23:33
Ei pane raha kokku ja kasvõi kuulutuse abil otsida Venemaalt mõni just vanglast vabanenud killer, kes lihtsalt kir vega lö öks pea poo leks sellel Vadil.
Selliseid tüüpe leiab kui otsida ja see töö tehakse mõnetuhande euroga ära ja hommikuks on tüüp tagasi venemaa avarustes nii, et silm ka ei pilgu.
Urrr26. märts 2018, 23:30
Käis läbi, et see tädi on ka nime vahetanud. Kui jah siis miks kui karta pole midagi ja kõik on õieti?
26. märts 2018, 23:45
Ikka see noor tädi27. märts 2018, 01:25
Kas mängid ka lolli, et selliseid küsimusi esitad?
Ainult küsin27. märts 2018, 01:31
Miks jälle modereerimisele? Kas ei saanud aru sellest lühikesest lausest?
Urrr27. märts 2018, 08:15
See tädi kes raha pihta pani kui aru ei saanud. Sirli või mis ta oli nimeks.
prr27. märts 2018, 00:07
nagu liis haavelgi ju vahetas nime
söör fon krat 27. märts 2018, 06:17
Mind huvitab palju need notarid sirli käest raha said.
xxx27. märts 2018, 13:27
Nime võis vahetada aga isikukood jääb ikka samaks. Sellest on kunagi varem juttu olnud ka seoses ühe kelmusega.