Inimesed

Birgitta festival meelitab külastajaid Justin Bieberiga 

Terttu Jazepov, 26. märts 2018 17:50
Margit Tohver-AintsFoto: Teet Malsroos
Tähelepanelikumad inimesed on juba tänavapildis märganud reklaami, mis tekitab palju elevust – jääb mulje, justkui oleks Eestisse esinema oodata Justin Bieberit.

Tegelikult on tegu Birgitta festivali plakatiga, kus allpoolt lugedes võib silmata teksti "...meil ei esine. Küll aga kuuleb Puccini ja Tšaikovski loomingut."

Samal teemal

Festivali direktor Margit Tohver-Aints sõnab, et idee tuli tänavuse Birgitta festivali fookusest, milleks on noored talendid. "Meil on programmis kaks galat, mida ühendab vaade tulevikku – Placido Domingo loodud ooperilauljate konkursi „Operalia“ laureaatide gala, kus üles astuvad solistid esinevad juba täna juhtivates ooperimajades üle maailma. Teise puhul on tegu kodumaise koostööprojektina sündiva noortegalaga, kus koos Eesti tuntud staaridega esinevad lapsed ja noored," räägib Tohver-Aints, et reklaami loovidee kannab eesmärki kõnetada just nooremat publikut.

Margit ei arva, et Bieber oleks nende ürituse reklaamimiseks vale valik. "Birgitta festivalile on oodatud absoluutselt kõik inimesed. Programmis on meil lavastusi nii klassika austajaile kui neile, kes on valmis ka täiesti uuteks üllatusteks ja kogemusteks," sõnab ta. 

Tohver-Aints ei leia, et Justin Bieberi nime kasutamine sekeldusi kaasa võiks tuua, sest reklaamis on tegelikult täpseid artiste puudutav informatsioon olemas.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee