Film

EFTA-le nomineeritud tele- ja filmitegijad selgitavad: kuidas erineb filmide ja telesarjade valmimise köögipool? (1)

Keit Paju, 24. märts 2018, 00:01
TÖÖHOOS: Operaator Madis Reimund (keskel) „Merivälja“ võtetel.Foto: EFTA

Täna tunnustatakse kodumaised tele- ja filmitegijaid Eesti Oscaritega, ehk teist korda jagatakse välja EFTAd. Eesti on teatavasti niivõrd väike maa, et siin peavad tele- ja filmiinimesed tööd rügama mõlemal alal. Televisiooni ja filmimaailma eristavad nende sõnul peamiselt raha- ja ajavaru.

„Sarja puhtalt toodetakse. Võib-olla teen kellelegi liiga, aga minu arust ei ole sarja puhul kunstiline väärtus nii suur. Oluline on pigem see, et kiirelt saaks võimalikult palju toodetud. Vähemalt mina tunnen enda töö põhjal nii,“ lausub kostüümikunstnik Eve Gutmann-Valme, kes on üles seatud filmiauhinnale „Minu näoga onu“ kostüümide eest. Peale selle on ta töötanud EV100 lastefilmi „Eia jõulud Tondikakul“ meeskonnas ja hoolitsenud seriaali „Padjaklubi“ kostüümide eest.

Gutmann-Valme sõnul pühendutakse filmi tehes korraga vaid ühele projektile ja paika on pandud ühine kindel nägemus. „Filmis teevad kõik osakonnad koostööd ja süvenevad sellesse ühte asja. Sarja puhul tuleb igaüks hommikul kohale, võtted tehakse ära ja minnakse laiali,“ võrdleb ta.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

11. jaanuar 2019, 14:48
Indrek Hargla: loobusin seriaalide kirjutamisest, sest pooled tegijad on amatöörid ja lavastajad saamatud
3. august 2018, 14:22
PALJU ÕNNE! Katrin Maimik sõudis abieluranda endast 35 aastat vanema kunstnikuhärraga
26. aprill 2018, 12:02
„November“ võitis Saksamaa mainekal filmifestivalil parima filmi auhinna
9. aprill 2018, 09:56
Anna Hintsi auhinnatud lühifilm „Jää“ valiti mainekale Busani filmifestivalile

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee