Inimesed

MARILYN JURMANI BLOGI | Vastik on enda kohta lugeda, kuidas kogu Eesti mind vihkab (323)

LISA KOMMENTAAR

nojah22. aprill 2018, 16:12
tüüpiline, et tekstist on välja väänatud järjekordselt eksitav lause nagu oleks Marylin praegu nii öelnud. Jutt oli sellest, kuidas ta MINEVIKUS mõtles. Hetkel on tal savi, mida ja kus keegi klähvib. Tüüpiline on ka see, et siiraid ja julgeid persoone vihatakse nende hallist massist eristumise tõttu. Marylin on tore inimene ja kellele ta närvidele käib, võiks oma lugemisvarast õhtulehe pealkirjad välja jätta..saab rahulikuma une . Mina loen neid Hispaania jutte ja tuleb tahtmine ise ka sinna mõistvamate inimeste ja soojade õhtute keskele kolida.
Urmas29. märts 2018, 18:45
Miks imestab kui oma soperdistega on ajanud inimesed ennast vihkama??? Milleks selliseid soperdisi kirjutada??? Võtku ometi rahulikult ja puhaku! Ei ole vaja kirjutada! Puhaku!!!
eesti kodanik29. märts 2018, 15:24
Meie ühiskond on nii vaene,ebaõiglust palju,ilmad ka porised, pimedad,külmad enamus ajast.
Rahvuslik sarkasm veel juurde ja kiuslik,kade,meeleheitlik toriseja valmis.Arvan aga et ega Hispaanias
ka nüüd kõik nii tore ei pruugi olla,sest see liigne sõbralikus,lärmakus võib mingil hetkel ahistama
hakata.
KollasePerssegaPapagoi28. märts 2018, 17:51
No vot siis pole vaja interneti blogidega inimesi manipuleerida.
ei tea kas vihata....28. märts 2018, 13:53
...vói armastada?
Ei tea kes ta on ja ei tunne vajadust ka älja uurida! Kommentaari kirjutasin siia kuna soovitan sel tundmatul mitte üldistusi teha.
Jah osad sind vihkavad
jah osad sind armastavad
jah osadel sinust täiesti ülkstaskòik
jah osad ei tea kes sa ülepea kaela oled
jah osad ei tea ja ei tahagi teada
Nii on alati olnud ja jääb ka olema! Ei tasu südamesse võtta ja kohe kindlasti ei tasu üldistada!
nii väga kipub 27. märts 2018, 13:07
uni peale, et tulebki uinak teha.
Hirmutav27. märts 2018, 10:41
Loen ja mõtlen, issand kui hirmutav, et sellised inimesed ümbritsevad meid igal pool ja igal ajal :( kuidas mahub inimeste sisse nii palju negatiivsust!!! Ela ise ja lase teistel ka elada! Las blogivad, kirjutavad, postitavad, panevad oma lastele nimesid mis meeldib jne.
Hell Mai27. märts 2018, 10:17
Minul on küll unustamatud lõbusad mälestused kriminalist-spetsialist Säde tegemistest! Hea meelega loen ka blogisid. Ja kõik on kõikide meelest nõmedad.Alati.
Nii27. märts 2018, 01:16
Juhtusin ka seda Marilyn Jurmanit kanal 2 teet margna ja jõekaldaa saates nägema ja tõepoolest , jättis tobeda sähkutise mulje ja selles oli kuidagi nii häirivat. Nagu alkoholi tarbinud pubekas. Eks point ongi selles et kellegile ei meeldi ülevõlli keeratud värk, inimestele lähevad korda lihtsad asjad ja kuulsad inimesed, kes jätavad endast siira ja lihtsa mulje, mitte edevad meediasõltlased.
pragma26. märts 2018, 21:19
kallis, merilyn mina ei vihka sind..
mina pole sinu blogi lugenud..
ei hakka ka vihkama..
sest ma ei kavatsegi lugeda..
26. märts 2018, 16:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
korja26. märts 2018, 16:30
oma blogi kokku ja loe ise seda kodus
Marta26. märts 2018, 19:53
Soome keele oskajatele (ja neid on Eestis väga palju) assotsieerub Rumi kohe sõnaga rumilus - koletis või hirmutis. Paremal juhul öeldakse muidugi "rumal". Poisid hakkavad aga rummiks narrima.
Miks küll peab lapsel olema mingi imelik ja eriline nimi?
minu blogi on delfi26. märts 2018, 13:52
eila mõtlesin ah trumm on läinud ostsin valegevene viina hommiku palju parem olla mingit paha maitset suus maitea kas ei suudeta viina ka teha meil mida veel siis
SALL26. märts 2018, 12:20
Keegi ei vihka kedagi.Nõukaajal oleks võibolla tore olnud lugeda lugusi piiri tagant ,aga nüüd kus endal igal pool elatudja käidud ei viitsi keegi avlikku päevikut lugeda.Ka lapsed on teistel olemas.Miks peab ennast siis meedias laiali laotama.Nii lihtne see ongi.Kui lugeda siis mõnda haruldast reisikirja aga pitte pävikupidamist.
Kulla Marilyn!26. märts 2018, 11:49
Need kommentaatorid on üks ja sama punt, kes sõimavad kõiki ja kõike. Lihtsalt elavad oma kurjust ja kadedust välja. Ära mõtle nende peale ja ära loe neid tobedusi. Oled vahva naine ja edu sulle ning perele!
Ei noh26. märts 2018, 11:28
Mulle sa meeldid!
Isegi kui kõrbes karavan liigub, leidub ikka koeri kes hauguvad. Neist ei pea lihtsalt välja tegema!
mimmi26. märts 2018, 10:07
Ehk võiks mõelda, mis selle põhjus on! Vaata endasse!
konstaabel Kukeke26. märts 2018, 10:02
Kui ma oleksin 40 aastat noorem, siis oleksin raudsel Marylini omale sebinud. Ilus, armas ja kallis neidis oled. Muide, mina olin ka nooruses kena mees ja naisi traavis mu ümber üks jagu, aga valinud oleksin ikka Marylini, kui ta siis olemas oleks olnud.
Keegi võiks leiutada süsteemi, kuidas uuesti nooreks saada.
võta26. märts 2018, 11:10
https://www.ohtuleht.ee/866668/kommentaarid#26. märts 2018, 16:29
siia oli vändra.aveli
kui27. märts 2018, 16:13
sa nii väga tahad, eks siis saad ka...kasvõi järgmises elus.
Hmm26. märts 2018, 09:53
https://www.youtube.com/watch?v=-wTfFrmo9II
Marilyn, võta seda asja nii, et need netikommentaatorid ei sõima ainult Sind, vaid tõesti kõike, mis ette jääb ja silm näeb! Ja seda muidugi negatiivselt. Mis teha, on selline kamp inimesi, kes ennast kommentaarides välja elavad. Omal pole ei tegu ei nägu. :) Aga seda ei saa ju tõsiselt võtta.
Ole tubli!
Riina26. märts 2018, 09:50
Kallis Marylin! Sa oled vahva, vapper, andekas ja armas! Ära võta südamesse, kui keegi ütleb halvasti, nad ütlevad kõigi kohta halvasti ( kui on soe, päike paistab ja on igati mõnus, siis neil on ikka kõik halvasti). Eestlase parim toit on teine eestlane - võib nii olla, aga mina arvan, et see on puhas kadedus. Halvasti ütlejad on sageli laisad, ükskõiksed ja oma elule allajäänud inimesed.
Pea püsti ja tule varsti tagasi, kõik ei ole halvad!
Mutt26. märts 2018, 09:49
Jumala eest, kulla inimene. Ega sa ei pea ju ometigi olemas igas pulmas pillimees ja pärast kurtma, et lollid ei saa aru. Sina mängisid õigesti!
Pole vaja esineda, ega Sa laval ole! Sõpradega suhtlemiseks kasuta privaatsemaid kanaleid, nemad Sind ei vihka ega sõima. Seega pole vaja esineda. Ja pole ka vihkajaid. Nii lihtne ju.
k26. märts 2018, 09:18
aga kas on toesti nii uskumatu et äkki sa ei meeldigi paljudele inimestele? ei, ma ei käi iga artikli all sõimamas, ei mul pole beyonce ja paljude teiste kuulsuste vastu midagi
konsa26. märts 2018, 09:04
Vastik on enda kohta lugeda, kuidas kogu Eesti mind vihkab
.-.-.-.-
parafraseeriks
kui mul on valida, kas seista või istuda siis ma istun, kui mul on valida, kas istuda või lesida,
siis ma lesin, kui mul on valida, kas olla esiplaanil või tagaplaanil, siis ma LESIN TAGAPLAANIL
churchill oli 27. märts 2018, 00:07
see mees, kes nii (peaaegu) ütles.
konsa27. märts 2018, 07:11
to churchill oli / 00:07, 27. märts 2018
see mees, kes nii (peaaegu) ütles.
.-.-.-.-
lugupeetu, churchill oli VINGERDAV POLIITIK, tema tekst ja käitumine olid sellised ...
kui mul on valida, kas seista või istuda siis ma istun, kui mul on valida, kas istuda või lesida,
siis ma lesin, kui mul on valida, kas olla esiplaanil või tagaplaanil, siis ma SEISAN ESIPLAANIL
Mõtlik26. märts 2018, 08:29
Kas mäletate raamatut "Totu Kuul", kus rahavale pakuti (väikse tasu eest) meelelahutuseks võimalust teise marakanni pihta mädanud juurvilju visata? Vahel ma mõtlen, et Õhtulehe blogid töötavad samal põhimõttel. Rahvas viskab blogijat mädanenud juurviljadega, Õhtuleht korjab klikke ja vaene blogija on liiga rumal, et olukorda mõista: blogija usub et ta on arvamusliider või vähemalt kolumnist, aga tegelikult on tema roll on seista laval ja lasta enda pihta juurvilju visata.
aga mida imet 27. märts 2018, 00:09
see õhtuleht nende klkkidega teeb? kõik ju teavad, et rämpsleht on. kes tahab oma reklaaami sellises avaldada?? jääb ju külge.
meez26. märts 2018, 08:19
Sinus on nii palju seksapiili, et mehed sind kohe kindlasti ei vihka.
eksid26. märts 2018, 09:39
mina üle 300 naisega maganud mehena ei leia titekakat söövas mimmis mitte midagi seksikat!
Mina26. märts 2018, 09:56
Mina Mehena ei arva, et kui naise välimus ja või käitumine ei eruta mind, peaksin välja tooma oma magatatud naised arvudes...
Aga sa pole 26. märts 2018, 14:44
ju MEES, igas mõttes! ;(
to eksid26. märts 2018, 14:45
Õige testosterooni täis mees leiab absoluutselt igas naises midagi seksikat. Sina oma 300 naisega oled minu kõrval poisike. Ületan su vähemalt neljakordselt
hehe27. märts 2018, 11:36
mingid meespr osti tuudid võtavad sõna ja võistlevad teenindatud klientide hulgas?
Tiina26. märts 2018, 08:17
Loomulikult jääb sul Jurman vihkamise tunne, kui nii häda oled, et kogu aeg pead ennast eksponeerima mõtle ka oma lapse peale. Oled ise ikka selle põhjustaja. Kommid ja inimeste arvamus ei tule tühja koha peale!! Nii, et katsu olla oma rummi ja mehega ( kui ikka meest on? )
Ema26. märts 2018, 08:17
Mina arvan, et kõik need blogid ja podkästid ja muud arvamusavaldused ei ole edasiviiv jõud vaid meelelahutus. Meelelahutuses juhtub ka nii, et on inimesi kellele see meelelahutus ei meeldi ja kui sa otsustasid teha avalikult oma meelelahutust, mitte kinnisele grupile, siis tea, et seda arvustatakse (kas hästi või halvasti).
Oma lapsele õpetan, et kõik kõike mida blogides räägitakse ei ole tõsi. Võtku seda kui lihtsalt juttu. Praegu on nii palju arvamusavaldusi, et lapsed võtavad seda kui tõde. Midagi tarka ei räägita, faktidepõhist õpetlikku juttu on vähe, see eest väga palju on oletusi.
Küsimus. Mis ajendab inimest endast nii palju võõrastele rääkima?
Tõsi26. märts 2018, 08:16
ta on, et kui oled veissaris, siis pole su mõistusega kõik korras.
Rumi26. märts 2018, 08:14
on kindlasti etem nimi kui Roomie, Roumie või Roomy. Kuudi Marjugi muutis oma nime jubedaks, vist Coot või Cooth, ei oskagi otse seda kirja panna.
Kui kommid näitavad viha, siis tegelikult selle taga viha pole. On ainult eestlaslik ärapanemisvõimalus, sest saab mingi killu kallal iriseda. Paljud kommid tulevad kadedusest, las kadetsevad. Kui ümbruskonda hinnata, siis 10-st 5-6 läheks kadedusest lõhki. Kuid nad elavad kehvasti just tänu oma kadestamisvõimele, ilma oleks eluga rahul ka nemad. Kuid lõpuks arvan, et Marilin oleks küll etem nimi olnud kui mingite solktähtedega.
Marilyn, ära liialda!26. märts 2018, 07:39
keegi ei vihka sind! Arvan, et kogu kurja juur peitub blogis. Ära kirjuta endast, ela oma elu. Ei ole vaja kirjutada, et nüüd ma lähen wc-sse ja lasen punksu. Olen kindel, et just selline nõmedus ärritab inimesi.
aga kus mees on naine26. märts 2018, 00:37
ei tundunud usaldusväärne asi käes
25. märts 2018, 22:32
hahaaha nii et inimesed ikkagi loevad kommentaare vaatamata sellelel et intervjuudes inimesed ütlevad et ohhh nemad neid loe... Facebooki kontot omavad inimesed on sellise ajukonstruktsiooniga, et loomulikult nad loevad kommentaare.
Rummi Pudel25. märts 2018, 22:25
Täsi arvab et Hispaanias on lapsed aõbralikud jne uldse tore riik.
Vaat see riik paneb Katalonia juhi vangi pikkadeks aastataeks sest ta tahtis iseseisvust Katalooniale.
Selline riik siis see Hispaania.
Mis sa tädi selle peale tarka öelda oskad peale selle formaalsuse et igal maal on omad seadused?
NSVLil olid ka omad seadused a näe ei pandud vangi valitsustegelasi kui Eesti iseseisvaks sai.
Noh.. tahad ikka rääkida kui tore riik Hispaania on ja seal lapsed ei kiusa?
Mis rumal jutt et lapsed ei kiusa. Lapsed kiusavad igal pool, sest nad on vahetud.
Rahu, ainult rahu!25. märts 2018, 22:20
Mulle küll meeldib, loen huviga. Paistab tore tüdruk olevat. Kommentaarid tekitavad kohati ka minul kummastust, kas tõesti on enamik lolliks läinud? Ega see elu siis NII hull ka pole!
K25. märts 2018, 22:20
Mina loen vahel neid postitusi ja vaatan pilte. Lihtsalt tore on endast noorema inimese tegemisi jälgida. Lapse pildid on ka armsad. Omad lapsed on mul juba suured ja vuntsidega. Ära võta neid rõvetsejaid südamesse, nad ei oska teisiti.
Mulle sa meeldid...25. märts 2018, 22:12
Ja teiseks, mis on ühel lõvil sellest, mis lambakari temast arvab!
Oimaivõi25. märts 2018, 21:45
Nagu ikka on iga asja kohta võimalikud vaid kaks arvamust: minu arvamus ja vale arvamus.
Kes tegi...25. märts 2018, 21:49
Vaada25. märts 2018, 21:44
Igal ühel ei ole võimalus kogu eesti rahvast avalikult ajalehe veergudel vihata (sinna ka need lükata, kellele sa meeldid), ole õnnelik, said oma arvamuse välja öelda!
Sõbralik soovitus25. märts 2018, 20:37
Olen Marilynist kui heast näitlejast alati lugu pidanud.aga, Aga kuidas saab inimene nii naiivne olla, et oma elu ja probleemid blogi kaudu kogu rahvale arutada ning järada pakub? Sest millegipärast suhtuvad paljud grafonaanidesse halvasti ja eelarvamustega. Pahatahtlikult. Nii et iga blogija peab arvestama ka terve hulga halvustavate, solvavte ja ebaõiglaste kommentaaridega.
See on ka üks põhjusi, miks ma ise oma hinge teiste ees ei ava, vaid ainult väga vähestele valitud sõpradele. Sest kui avad oma hinge, siis sageli lugejad aga sü.litavad sinna, kui piltlikult väljenduda.
Tüüpiline25. märts 2018, 20:57
Ja inimesed jääramist on võtnud enda kohustuseks, tont selle oma eluga
kle25. märts 2018, 20:28
Marilyn, mulle meeldid sa väga!!!!
G25. märts 2018, 20:11
Ta ei suuda isegi sellest aru saada miks igasuguseid meedias tühja tuult külvajatesse negatiivselt suhtutakse???! Ime veel, et normaalseid kohtusse ei anna.
25. märts 2018, 20:58
Mida seal aru saada, kurjus on eestlaste seas argipäev
kas26. märts 2018, 06:53
ikka on ? terve eesti palvetab Signe eest. . . asi pole rahvuses. asi on selles. et vägisi ei saa keegi armsaks. nagu jurman arvas.
no kuule, Marilyn25. märts 2018, 19:52
mitte keegi ei vihka ega põlga sind, ega sa mingi võigasmasti ehvka pole, kui hakkad samu vaateid propageerima siis küll
mitte iial pole ühelgi inimesel võimalik tervele maailmale meeldida, aitab kui meeldid endale ja veel mõnele
mulle igatahes meeldid kui andekas komöödia näitleja
Enda kohta vastik lugeda... 25. märts 2018, 19:51
Millal hakkab Jurmanil vastik endast kirjutamisel?
pilleka25. märts 2018, 19:44
kesse marilyn jurman on?
pane enda laps hispaania lasteaeda ja hakka praeguse dotseeriva kõnepruugi asemel alles siis rääkima kas kiusatakse...25. märts 2018, 22:37
See on üks keskealine tädi, kes Eestist Hispaaniasse elama läks.
Noh25. märts 2018, 19:40
Rumi oli meespoeet, miks panna tüdrukule mehe nime? Teiseks, grafomaania on alati äratanud põlgust.
Hale keskpärasus ehk mõistuse puudumine.25. märts 2018, 19:37
Mittekeegi tahab meeletult olla keegi.
Aga25. märts 2018, 19:42
19:37 ei ole keegi, ega isegi ei pinguta, et olla keegi.
Sama siin.25. märts 2018, 19:34
Mul on ka vastik tema kohta ükskõik mida lugeda.
Oh25. märts 2018, 19:43
Ja kes sind siis sunnib lugema?
Aga25. märts 2018, 18:51
Mulle Marylin meeldib ja lapse nimi ka meeldib ja blogi lugeda ka meeldib.
Loen ka edaspidi,kui Sa kirjutad.Edu
ott25. märts 2018, 18:39
tahtsin kirjutada pika kommi, aga see ju mõttetu kui inime nagunii aru ei saa, on sallimatu ja kriitikat ei kannata.
blokib kohe kõik, kelle vaated ei meeldi
25. märts 2018, 19:00
sõimamine, mõnitamine, halvustamine jne. EI OLE KRIITIKA!
25. märts 2018, 22:42
eestlased on jorisemise maailmameistrid!
mujalt25. märts 2018, 18:38
eestis elavad inimesed vihkavad välismaal elavaid inimesi sellepärast, et nad on kadedad, väsinud. nad tahaksid samuti elada naeratus näol, aga ei suuda rutiinist välja astuda ja muuutusi teha.
...25. märts 2018, 19:25
eksid, eestis elavad inimesed on üldjuhul normaalsed. Sõimlejad on õnnetud haiged inimesed, paljud neist teevad seda iga artikli all ja saavad tasu...
Viha ei ole mitte välismaal elavate vastu vaid kogu maailma vastu.
25. märts 2018, 18:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lugeja25. märts 2018, 18:45
Tegelikult on inimesed tüdinenud sellest saastast, millega risustatakse ja täidetakse lehe-ja netiruumi. Ja siis ilmselt valavad oma pahameele välja nende üllitiste autorite peale. Midagi asjalikku ju lugeda polegi peale pseudosündmuste.
25. märts 2018, 18:36
Kui sa ei paku mitte kellelegi erilist huvi aga hing anub ja suur soov on ennast huvitavaks teha ( sest mine tea , et kui tagasi tuled Eestisse , kas siis keegi üldse mäletab sinusugust teisejärgulist tähekest ) siis pane lehte suure pealkirjaga , et mind sõimatakse ! Veel parem , kirjuta et MIND ÄHVARDATI VÄGIVALLAGA !
esitasid küsimuse teisejärgulisuse kohta25. märts 2018, 22:42
Huvitav jah, mis teatritrupi nimekirjas-hingekirjas tädi on olnud? Draamateater? Estonia?
Vanemuine? Endla? Ugala?
jep25. märts 2018, 18:35
Tule maa peale! Kes see koera saba ikka kergitab,kui koer ise. Pole sa nii suur ja kuulus tegelinski sugugi,et sust oleks niipalju meediakära-püüa palju sa ise püüad. Ja "loomulikult" neid kommentaare sa siin ise ju ei loe...
teada jah25. märts 2018, 22:44
apsaaluudselt need inimesed kellel on feisbuk ei loe mite kusagil kommentaare
ei25. märts 2018, 18:33
Ei põlasta sind keegi. Sa põlastad ennast ise ja oled ebakindel. Igatahes ära anna endast märku. Praegu kuulud samasse klubisse Kati Toots , Vändra Eveli, Evelin ilves, Anu saagim.
Marilyni25. märts 2018, 18:32
blöggis peitubki kogu kurja juur. Poleks blöggi, poleks ka vastukaja, mille ta ise endale kaela kutsunud.
Aga25. märts 2018, 19:46
Miks peab kõike, mis teid ei huvita, vihkama ja solvavaid kommentaare kirjutama? Tegelege ometi sellega, mis teid huvitab.
elementaarne dr Watson!25. märts 2018, 22:45
No aga äkki teda huvitab kirjutamine asjadest kuidas teda ei huvita need asjad
hund 25. märts 2018, 18:26
mina sind küll ei vihka
ei25. märts 2018, 18:19
põlastataks teda, kui ta ise ennast nii vastikuks poleks muutnud.
pgl25. märts 2018, 18:18
ära rohkem peale võta.
Priit25. märts 2018, 18:17
Ma siin mõneti nõustun Leo-ga, et kasvata titte ja ära blogi nii palju. Samas, hea ju näpunäiteid või kogemusi jagada. Aga need kõik on olnud, olgem ausad - väga vaieldava sisuga !
Marylin25. märts 2018, 18:14
ära tee nendest talupoegadest väljagi. Sa oled tore tüdruk ja hea ema lapsele.
25. märts 2018, 18:22
Ah et kohe talupojad ? Miks mitte käsitöölised ?
25. märts 2018, 20:22
Ah et jurman on Eesti vabaduse eest seisev poliitik ?
käsitöölised on kõrge 27. märts 2018, 00:13
klass. sellepärast. kolhoosnikud on joodikud.
sa ju ei tea seda, sa lahmid niisama25. märts 2018, 22:48
Aga kuidas sa tead, et on hea ema, kas sa oled 24/7/365 kogu aeg silmad lahti kõrval olnud ja pealt vaadanud?
see26. märts 2018, 06:59
titt polegi veel 365 päeva elanud. emmekene teinud temast "staari".
Leo25. märts 2018, 18:11
Mis Sa siis risustad siin avalikku ruumi. Lihtne ju, kasvata oma titte ja ära blögise nii palju.
munk ( μοναχός )25. märts 2018, 18:06
maamees25. märts 2018, 17:53
Ära blogi midagi ja kõik ok.
Aga25. märts 2018, 19:48
Kas siinsed vihkajad on endale ülesandeks kõiki blogisid lugeda ja siis on vihased, et see neid üldse ei huvita?
25. märts 2018, 22:49
Aga kas sa tead kui palju sellega teenib?
to /26. märts 2018, 08:57
Blogide lugemise ja tigetsemisega küll midagi ei teeni. Või tigetsejad kadedad, et keegi teenib? Kirjutagu siis ise ja teenigu seda meeletut raha.
Jah25. märts 2018, 19:48
Kas maamees loeb kõike, mis talle huvi ei paku? Ja kui, siis miks?
Jüri25. märts 2018, 17:51
Aust.pr.Marilyn!
Kas te siis tõesti ei tunne tõelisi eestlasi?
Kahju küll, kui ei teadnud veel siiani, kuid nii sinisilmne ei või iialgi olla.
Me oleme (õnneks mitte kõik! ) ju kõige õelam ja kadedam rahvas ja ülihead
mürgipritsid. Vat nii. Aga pea püsti ja sammuge võidukalt oma valitud (kingiks saadud)
eluteel edasi ja kogu lugu. "Las koerad hauguvad, karavan ... "
jüri ära plämise27. märts 2018, 00:15
loe parem mõni raamat läbi.
eestlased ongi täna25. märts 2018, 17:44
laisad ja üksteise peale kaeblevad tegelased. Ainult targutama on nad kõvad. Ajad on muutunud.
Jälgija25. märts 2018, 17:42
Marta KULLAKE . Arvamus eeldab mõtlemistegevust. Enamus siin olevates kommentaarides ei ole mõttetegevus tuvastatav
25. märts 2018, 22:51
a kto Marta?
A teie ajutegevus on endal korras? Vist mitte, nime ajate ka sassi.
APPI APPI!25. märts 2018, 17:28
Aidake ometi inimest, ta ju mandub ja kängub meie silme all, kogu maailma valu ja äng on tema pääle laskunud, ulatage inimesele luud ja labidas, kirves ja reha, ehk õnnestub veel päästa, mis päästa on!
to appi ....25. märts 2018, 20:02
Suur osa kommenteerijatest vajaks tõesti professionaalset abi vaimu mandumise ja kängumise vastu.
haha25. märts 2018, 17:25
ausalt öeldes see kade-olemise-jutt hakkab vaikselt tüütama. kohe, kui avaldad millegi kohta arvamust ja maa ja taevani ei kiida, tuleb mõni totu ja sildistab ära kadedaks :D
no mida kadestada, et elab väikse beebiga võõral maal? no päriselt, elasin oma lastega, kui nad väikesed olid, ikka omas kodus, kus kõik tuttav ja turvaline. milleks ronida võõrale maale võõraid pisikuid korjama. või mille üle kade olema peaks? no ma ei soovi blogi pidada, oma kogu elu laiali laotada ja siis õhtuleht n-ö kannab üle seda. tõesti ei soovi, muidu ju peaksin juba blogi. aga ei pea, sest mul on vähe tõsisemaid väljakutseid, kui suvalist jora kirja panna teistele irvitamiseks ja enda loIliks tegemiseks.
p.s lapse nimi sai tal küll lausa inetu, kohe tõsiselt räägin. laps ju muidu nunnu, nagu lapsed ikka, pole tema oma teistest erilisem. no ei ole kade, no ei ole.
to irw26. märts 2018, 07:06
Marta26. märts 2018, 19:52
Soome keele oskajatele (ja neid on Eestis väga palju) assotsieerub Rumi kohe sõnaga rumilus - koletis või hirmutis. Paremal juhul öeldakse "rumal". Poisid hakkavad aga rummiks narrima.
Miks peab lapsel olem mingi imelik ja eriline nimi?
noo27. märts 2018, 11:41
Olen soome keele oskaja ja mul ei seostunud see mitte millegagi peale ühe pisikese tüdruku nime.
Aga kui juba narrimiseks läks, siis.... Marta-Parta!
Igaühele, kes loodusest midagi teab, seostub see pardiga!
25. märts 2018, 17:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Need kopleksid25. märts 2018, 17:55
või siis ikkagi kompleksid on pigem neil, kes oma elu avaliku väljanäituse peale laotavad. Nad on kas lihtsalt edevad ja tahavad olla pidevalt püünel või siis vaevlevad mingi alaväärsuskompleksi käes ja ootavad pidevat kaasa kiitmist või vähemalt "minakaaaa" taustalauljaid oma lugude ilustamiseks. tegelikult kahju sellistest. See võiks olla arusaadav paar aastat teismeliseaega aga kui juba 20 ära on olnud, siis peaks juba asisemalt elule silma vaatama. Ausõna, Sinu elu läheb korda vaid Su lähedastele, sugulastele, elukaaslasele, mitte ülejäänud maailmale, need kommentaarid tulevad tegelikult artikli peale, mitte Sinu elu ja tegemiste peale, poleks artiklit, poleks ka neid arvamusi.
vaata25. märts 2018, 18:10
Blogi peavad ikka need, kes seda suudavad pidada, kes suudavad arusaadavalt ja huvitavalt kirjutada. Isegi nii huvitavalt, et ajalehed neid ümber kirjutavad. Siinsed kritiseerijad paraku nii palju ei suuda. "Parim", mida nad suudavad, on siin tati pritsimine. Kui ei meeldi, ärge lugege, nii lihtne see ongi.
Mis puutub aga laste nimedesse, siis katsuge ise, kuidas oma ja oma laste nimedega hakkama saate. Iga pere teab ikka ise, milliseid nimesid nad vajavad. Ebasündsaid nimesid aga lihtsalt ei lubata panna. Nii et pole mõtet pabistada.
Palun mulle üks kopleks hapukoorega.25. märts 2018, 18:25
...25. märts 2018, 19:50
Huvitav millised inimesed suudavad iga artikli peale, mis neid ei huvita, halvustavaid kommentaare laduda?
ega see jah25. märts 2018, 20:05
normaalse käitumisena ju ei paista ....
järelikult ebanormaalsed siis.
Mileina25. märts 2018, 17:16
Aga Sina,kullake,ära loe!!Ja kui oled lugenud,siis tea,et väga paljud,,halvad,,kommentaarid ei räägi Sinust,vaid nendest enestest.Rumal inimene saabki vaid väljendada kõike seda,mida ta enda sees kannab.See ei käi Sinu kohta,oled tubli ja aina tublimaks saad,usu mind,nüüd ka minu kommentaar satub nende hulka,kes Sulle paha kirjutasid aga pole hullu-vähemalt me teame,et oleme Sinuga tugevad!
Marta25. märts 2018, 17:22
"Kullake" võiks lõpuks mõista, et oma eraelu võiks jäädagi vaid sinu kodu seinte vahele. Kui ta aga soovib seda kogu Eestiga jagada, siis peab ta ka valmis olema selleks, et nii palju kui lugejaid, nii palju on ka erinevaid arvamusi. Ning igaüks võib neid siin kommentaariumis välja öelda. Nii et valik on ikka ja ainult "kullakese" enda teha.
25. märts 2018, 17:37
Marta KULLAKE . Arvamus eeldab mõtlemistegevust. Enamus kommentaarides ei ole mõtlemistegevus tuvastatav
nii ongi,25. märts 2018, 20:08
et kõik kirjapandu iseloomustab eelkõige kirjutajat ennast - ebameeldivad kommentaarid reedavad ebameeldivat inimest.
Jälgija25. märts 2018, 17:13
Negatiivne kommentaar on see, kui inimene avaldab oma arvamust vastandades, mitte nõus olles, mõtleva inimesena, mitte aga nagu mingi jõuk ajudeta zombisid. Võib-olla tõesti mingi trollivabrik õõnestab eestlaste arvamust üksteisest. See võib isegi nii olla.
asi pole kadeduses25. märts 2018, 16:54
vaid selles et mõnele inimesele meeldibki ennast hapidia läbi vlogide või tavablogide. Kui sa endast avalikult kirjutad lugejatele siis ei saa olla valmis ainult positiivseteks kommideks, ka negatiivseteks. Elu ei ole nagu lill, ei ole ainult valge, on ka must. Ei ole ainult head, on ka halba. Ei ole ainult positiivsust, on negatiivsust. Jne. Võtku need blogijad omale teadmiseks. Kui avalikult kõigile lugemiseks kribad siis ole valmis ka halbade kommidega.
Jah, vihale ajab25. märts 2018, 18:20
keegi saab teda kep..pida aga meie siin kõik ei saa!
26. märts 2018, 22:45
Väga õigesti öeldud.
25. märts 2018, 16:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Inimene25. märts 2018, 16:54
Muide,mulle tundub ka kommentaare lugedes,et mingi EKRE trollivabrik kirjutabki 90% kõigist kommentaaridest. Mingi hullunud 10% rahvastikust üritavad jätta muljet et kõik eestlased ongi seewaldid..
Jälgija25. märts 2018, 16:40
Nagu koertel ei lasta tänapäeval kõik kohad täis lasta, peaks enamus teiesuguseid , kes on teinud oma väljaheitega määrimisest enda vabaduse, piirama.
Minni linnast25. märts 2018, 16:36
Kohaliku konnatiigi rahvas on lihtsalt kade, kui keegi mujal eluelab ja vabadust naudib!
Minnile25. märts 2018, 16:50
Konnatiigi rahvaks kutsuvad eestlasi kibestunud jänkistani emigreerunud! Kes ei suutnud kodu-Eestis hakkama saada ja arvavad, et koristajana töötamine on parem. Saab ju paarsada juudadollarit kuus rohkem... Hale. Ilmselgelt rahvuse häbiplekk. Mina näiteks elan hetkel Tais, pean oma kodumaad pühaks, Jyrmani täielikuks tolaks ja kavatsen Eestisse tagasi tulla. Edu, teie väljamõeldud Lääne- ja Ida-Jänkide Rannikute Kogukonnas!
Oh25. märts 2018, 19:55
Aga miks siis Tais, ei saanud Eestis hakkama? Või hoopis 'lõbureisil'?
tähendab oled kade27. märts 2018, 00:18
et pead tais redutama. tahaksid ömeerikasse? aga käi ära!
25. märts 2018, 16:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Otsi abi!25. märts 2018, 16:49
Kui haigekassa olemas pöördu Sevaldisse, seal on head spetsialistid. Küll nad rahustavad.
Katrin25. märts 2018, 16:29
Vastik on enda kohta lugeda, et ma vihkavat seda blogijat, sest ka mina kuulun ju kogu Eestisse. Milleks niimoodi üldistada, lp Marilyn? Mind lihtsalt ei huvita see, millest kirjutad, sest sellest ei saa ma mingit uut infot või sisukat teadmist.
kilu25. märts 2018, 17:42
Ma polegi ainuke. Nuputan siin hulk aega, kes see jurman selline on ja miks ta sellist jama ajalehes kirjutab.
Jah25. märts 2018, 19:56
Kõigepealt loeb kilu midagi, mis teda üldse ei huvita ja siis veel tükk aega juurdelb selle üle. Inimesel pole ikka üldse midagi teha?
targem andvat järele25. märts 2018, 16:28
Kas suudab? Mõttetu mullitamine tüütab kelle tahes, sarnased eneseimetlejad peale selle. Tehku oma põhitööd, muidu käivad erialaoskused alla ... Tagumine aeg lehe tellimist mitte jätkata.
Margit25. märts 2018, 16:26
Kogu Eesti vihkab? Andke mulle andeks mu rumalust,aga mul ei ole halli aimugi,kes on Marylin Jurman.. Ma lugesin vaid pealkirja ja vaatasin pilti- ei seosta mingi tuntud tegelasega ei nägu ega nime. Lubage ma pakun.. Tegemist on mingi aktivisti või blogijaga? Kui blogijaga,siis on ta tuntud tõenäoliselt mõne tuhande inimese seas kes ta sopperdisi-heietusi blogis loevad. Ja see ei ole TERVE EESTI! Minu poolt palju terviseid ja kõike parimat, ei oska isegi vihastada nii rumala väljaütlemise peale kontvõõralt inimeselt,kes süüdistab mind (kui ühte "kogu Eestist") tema vihkamises😱
AA25. märts 2018, 16:28
Näitleja ja laulja on..
Margit25. märts 2018, 16:35
Seda huvitavam.. Kogu Eesti vihkab ühte näitlejat ja lauljat? Peab ikka kehva näitleja ja laulja siis olema😱 Pole ka ime,et ma kuulnud temast pole. Aga üldiselt jah, on varemgi kehvi artiste vilekooriga lavalt ää saadetud ja mitte väga ammu loobiti Broadwayl viletsaid näitlejaid tomatite ja mädamunadega. Ma ei usu et neid vihati,lihtsalt rahvas oli vihane et küsiti piletiraha sellise amatööride käkerdise eest..
Näitlejaid ja lauljaid25. märts 2018, 16:47
on ennegi mädamunadega loobitud ja välja vilistatud, kui nad oma tööd kehvalt teevad. Mitte selle pärast et neid vihatakse,lihtsalt rahvas saab vihaseks kui küsitakse raha ebaprofessionaalse artisti kehva esinemise eest. Itaalias La Scala ooperiteatris on rahvas vahel päris raevu läinud,kui neile haltuura korras andetu esineja lavale saadetakse,kuna õige esineja haigestus..
AA-le25. märts 2018, 16:53
Alla keskmise näitleja, laulja pole ta kunagi olnud, labane tibist heal juhul keskharidusega blogija. Titekakat sööb ka. Muie.
oot25. märts 2018, 17:14
näitleja veel, aga no laulja ta küll ei ole. loodetavasti ei hakka ka.
Merje25. märts 2018, 17:18
Marilyn Jurman on väga hea laulja.
Merje25. märts 2018, 17:21
https://www.youtube.com/watch?v=Pqj8KE4XxLs
Mul on küll väga hea meel, et Marilyn Jurman laulab.
26. märts 2018, 22:49
Mina tean teda kui vahvat komöödanäitlejat. Tuleb kohe meelde "Heeringas veenuse õlal". teatris pole ammu käinud, seetõttu rohkem temast ei tea.
26. märts 2018, 22:52
Täitsa vahva komöödianäitleja on. Kohe meenub "Heeringas veenuse õlal."
No jah25. märts 2018, 16:59
Mind huvitab, kes Sin oled? Las ma pakun, mingi kuu pealt kukkunud tont, või endine kinnipeetav, kes saadeti kongi magama enne kui Heeringa veenuse õlal, pihta hakkas. Õudne.
sa25. märts 2018, 17:41
vist elad kuskil kivi all.
ei luba midagi pakkuda27. märts 2018, 00:20
sest sa tead väga häst, kes marilyn on. need su angosaksi poosid lihtsalt. ja vihastada sa tõesti ei oska, sa lähed kohe täitsa marru, margit
anu25. märts 2018, 16:18
Ole täitsa rahulik, sa ju tead eestlased on kade ja õel rahvas ,istuvad arvutis kuskil ei käi, mis muud kui tunnevad kadedust
Nojah25. märts 2018, 16:28
Aga äkki siis lõpetaks meediaruumi risustamise pidevate enese ja oma lapsukese elust rääkivate artiklitega. Milleks oma elu pealetükkivalt siia laiali laotada ja hiljem pahandada inimestega, kellele selline asi tundub pealetükkiv ja ebameeldiv ?
tattnina25. märts 2018, 16:18
Tegelikult tahaks ajakirjandusest ikka lugeda uudiseid ja midagi tarka teada saada . Ei meeldi tõesti,kui mingi välismaale kolinud memm pidevalt oma elust patrab,oma lapse igast sammust teada annab . Inimese oma valik Elagu oma pereelu.Teisi see ei huvita .Osasid huvitab küll avaliku elu tegelaste ,kroonitud peade,andekate sportlaste,lauljate,näitlejate elu ja tegemised Kahjuks ei kuulu Jurmann ühtki neisse gruppidest Lastega mammidel on oma blogi Postitagu sinna -seal saab teada,kas laps on ikka arenenud teistega võrreldes,sest mammide arvates on vaid nende võsuke üliandekas,ülitark ja oskab 2 akindlasti juba vähemalt 2 võõrkeelt,tal
on avaldunud tohutud kunstianded ja ta teeb sääraseid tegusid,mida isegi magistriharidusega inimene ei mõista .
Eise25. märts 2018, 16:14
Täiesti uskumatu, mida loen sa oled ju nii armas ja nii armsa Rumi ema ma lihtsalt ei suuda uskuda , et sond sōimatakse aga sa oled vapper , suudad sellest kirjutada ja suudad lugeda neid rumalaid komme. Minu jaoks oled ikkagi nii armas ja tubli, lase samas vaimus edasi !
Kuule Kuninganna Jurman25. märts 2018, 16:13
Kas sa ise juba pole aru saanud .et su plogid ei lähe kellegile korda .Sa tüütad rahva ära pidevalt .Jäta need plogid endale .Nüüd nutad nagu üks seal Ameerikas oma raha mehega .,ja kui ilus laps tal on jne .Tahaks muid uudiseid ka lugeda .mitte teie omi pidevalt .
Jah25. märts 2018, 16:21
ja eesnimi on Marilyn ja perekonnenimi on Jurman. Man tähendab ju meest, nii et transseksuaal! Vihkame, kuidas siis muidu!
ja25. märts 2018, 16:31
selle sinu jube tähtsa jutu lõpetuseks paranda oma kirjavead ära, ilmselgelt istud liiga palju arvutis ja kooli jaoks aega ei leidu.
to Kuule Kuninganna Jurman 25. märts 2018, 16:32
Sa pole ju kohustatud lugema. Mulle meeldib ja mina loen. Sa ise tüütad kõiki oma maailmavaluga ära!
kunn25. märts 2018, 16:54
Tal ilmselt suurusehullustus, et kogu Eestil pole muud teha kui tema eluga tegelda.
to to kuule..25. märts 2018, 17:16
aga loe, keegi ei keela, lihtsalt hoidke seda blogi kuskil mujal kui õhtulehe esilehel. lihtne, mis? siis on kõigil hea, minul, keda see plära ei huvita ja sinul, kes sa saad klikates ligi sellele mulale, sest see pakub sulle huvi (ma muidugi ei tea, miks, aga ju mingi põhjus on).
Päriselt?27. märts 2018, 10:49
Aga loe siis seda mis sind huvitab :D Kas keegi sunnib vägisi lugema midagi mis absull ei huvita???
Tootvale tööle25. märts 2018, 16:08
See mida mingi tädi maali maalt ja onu Heinu arvab, see ei puutu kellesegi see pole kelegi asi. Tädi Maali näeb ainult kergema vastupanu teed minekut. Tehakse blogi. Tegelikult tuleks tööd teha, võtta elult vastu, see mis tuleb, mitte hakata enesele ja teistele valetama, küll ma olen tähtis bogitädi, viilija tegelikult. Tootvale raskele tööle tuleks need reaalse elu eest põgenejad saata.
mh25. märts 2018, 16:34
Kui sa ise muud ei oska, siis tegele oma tootva tööga. Inimene teeb elus ise otsuseid, millega ta omale leiva lauale toob,
to mh25. märts 2018, 16:43
Siis ärgu imestagu. Mina oskan või ei oska. Aga mismoodi sina siia puutud?
to mh25. märts 2018, 17:17
kas sellega toob leiba lauale, kui kirjutab sisutühje jutukesi (jah, lugesin isegi paar tükki läbi ja mõtlesin, et milleks või kellele) ja iga hinna eest püüab need ÕL-e sokutada?
tõesti, tõesti, maailm ei muutu mitte paremaks, kui kirjutatakse asju, mis ärritab teisi (oma loba ja tühjusega) ja raisatakse mõlema poole aega. hakaku tõesti tööle.
M unn25. märts 2018, 16:05
Kade küll ei ole, aga kole nimi lapsele ja mõttetu tibi heietused lehes ajavad oksele!
jaapani25. märts 2018, 16:34
nimi, ainult igale peab seletama.
Ja siis?25. märts 2018, 17:51
Kas jälle kedagi peab huvitama mis maa nimi?
Olgu või Vene - jahedaks jätab!
saage aru25. märts 2018, 16:03
meedias käiaksegi ennast anonõõmselt maha laadimas ja viha õhutamas, kari tolguseid ptsi
Liis25. märts 2018, 15:35
Merilyn on tubli ja tore, mulle ta meeldib ja tema blogi on lahe.
Kommentaatorid on aga mingid kibestunud haisvad vanamehed, kellega normaalsed inimesed suhelda ei taha.
Jälgija25. märts 2018, 15:29
KUI PALJU ÕELAID KOMMENTAARE!!!
Miks seda ära ei keelata ! Kas see on sõnavabadus! Jäledad ja vastikud inimesed saavad kommenteerides ja oma rõvedat sisemust paljastada. Kusjuures nad on veel nartsistlikult uhked!
Minu arust peaks keelama anonüümsed kommentaarid. Tegelikult ei ole need ju niikuinii anonüümsed. Need lihtsalt lasevad kiusata ja terroriseerida. Või tuleb võtta vastu seadus, kus anonüümne solvaja saaks automaatselt trahvi (nagu liikluseeskirjade rikkumisel tuleb koheselt trahv meilile), millest maksuamet võtaks oma osa ja teine ülejäänud läheks solvatule. See lohutaks ehk solvatut ja riik saaks raha või muutuksime maailma kõige sõbralikemaks kommenteerijateks. Muul juhul, kui midagi ette ei võeta jookseb kogu eesti laiali jälestusest üksteise suhtes.
juku25. märts 2018, 15:58
Ja kes oleks see verstapost, kellel on õigus öelda, mis on sovav ja mis mitte? See ju täiesti subjektiivne ja mõnele ei meeldi sõna s i t t,(paistab, etongi nii hirmus sõna, et ei lubata) teine on juba kakast selili. Kui ei ole närvi kannatada ja iga asi häirib, pole mõtet ka kiidelda oma elukesega igalpool.
M unn25. märts 2018, 16:09
Minu meelest peaks olema kommentaariumid kõik anonüümsed ja võimalusega kirjutada roppusi. Meil on sõnavabadus ja kui ikka ei meeldi, siis valan roppuste ja sõimuga üle. Loodame, et koleda nimega lapse sünnitanud rumal naisolecus loeb kommentaare!
kulla jälgija25. märts 2018, 16:14
Mõtlemist sa ära ei keela ja sellel on suurem jõud kui sa arvatagi oskad. Trahvi palju tahad!
Jälgija25. märts 2018, 16:28
Kuule mõttetu tegemist on mõtlemisvõimetusega, mitte mõtlemisega
to jälgija25. märts 2018, 17:19
sinu puhul tõesti nii on, nagu ütled. mõtlemisvõimega ei ole sind õnnistatud.
Ja sinusugused25. märts 2018, 16:24
Päev otsa ühe teema all kaitsekõnesid ja TEISTSUGUST ARVAMUST omavaid inimesi solvavaid kommenaare kirjutavad tegelased tuleb tagasi saata sunnikorras tagasi (või poolelijäänut lõpetama) PÕHIKOOLI - emakeeles kirjutamise oskust omandama!
Mitmes komm see sul siin oli?
Aga sa vaata omad üle - kirjavead ja stiil on nii läbinähtavad :D
to jälgija25. märts 2018, 17:18
aga sinul on luba siin meid ülejäänusid sõimata jäIedateks ja vastikuteks ja sildistada? sulle tuleks küll automaatselt üks väga suur trahv nüüd määrata, silmakirjalikkuse tipptegija.
25. märts 2018, 18:04
see on ju jurman ise - see lugeja ja jälgija samuti.
eks te ise tea25. märts 2018, 18:45
kui vastikud te päriselt olete, aga kommentaarid on teil tõesti jäledad ja vastikud.
Ja kui mõtted ka veel samasugused, siis võib teile ainult kaasa tunda, et peate 24/7 iseenda äärmiselt ebameeldivas seltskonnas viibima.
Muide, ma ei ole "jälgija", aga jagan täielikult tema seisukohti.
26. märts 2018, 09:57
ei, muidugi ei ole...
kuule veis25. märts 2018, 17:54
mis sa sõnavabaduse kallale kargad
rumalust tarkuse pähe müüa25. märts 2018, 15:25
ja teha seda järjekindlalt, ega sellest muud polegi oodata
aga25. märts 2018, 15:18
keegi ei käsi sul liputamisega tegeleda1Parim viis oma rumaluse varjamiseks on vait olla,nagu seda ka paljud teevad,kes on sinust veel rumalamad.See ila on nii leierdatud eestist väliosmaale läinud tibide poolt,et küll need eestlased on ikka kurjad ja välismaalased head.Sa ei saa aru lihtsalt nende keelest.
õige25. märts 2018, 15:57
Parim viis oma rumaluse varjamiseks on vait olla, aga kahjuks sa just selle vastu eksisid...
meil on vastik lugeda25. märts 2018, 16:13
jusss25. märts 2018, 15:13
Miks sa siis virvendad igas lehes ja teed ennast vastikuks. Ilmselt pakub see miskisugust naudingut.
25. märts 2018, 18:08
Mingi masohhist vist.
Täna25. märts 2018, 15:11
Tere marilyn ära lase ennast kõikutada neis kommitest neil on kade meel et on inimesed kes elavad ja saavad elatud ise.
Jah25. märts 2018, 15:09
Tore tydruk. Aga tehke mulle selgeks..MIKS PEAB BLOGIMA???? pea paevikut iga paev lastel kunagi tore lugeda...MIKS sa blogid??? Kelle jaoks????
ei25. märts 2018, 15:54
Aga miks sa loed, kui üldse ei meeldi? Tegele millegi kasulikuga, koo või sokke, kui midagi muud ei oska. Ah jaa, kudumine nõuab ka oskusi. Nojah, et kritiseerida, peab kirjaoskus olema, mida ka paraku eriti pole. Mis sulle üldse meeldib? Raudteele oled vastu, tehasele oled vastu, uute teede ehitamisele oled vastu. Pensioni tahad aga küll. Protesti ka selle vastu, Mille jaoks sulle pensioni makstakse?
Teate25. märts 2018, 18:01
Mina ei olegi ühtegi tema kirjutist e. blogi lugenud. Kuna pealkirja all oli kommenteerijate arv nii suur, siis tundsin tõesti huvi, et mida siis selle kohta ka kommenteeritakse. Internetis ajalehti sirvides ja soovides uudiseid lugeda jääb alati silma selle proua pilt ja mingi tobe pealkiri. Arvan, et inimesed ei vihkagi niivõrd teda kui seda pidevat eksponeerimist. Iga asi, mida sulle liiga palju peale surutakse, muutub tüütavaks ja pealetükkivaks. Kui on ju olemas facebook, siis arvan, et ajalehes ei peaks seda kõike küll kajastama. Kuigi olen ka arvamusel, et oma elu ei peaks kogu maailma ees üldsegi laiali laotama, siis näen, et tänapäeva arusaamad asjast on teised. Jään ka nõusse mõnede eelnevate kommenteerijatega, et jäta blogimata ja pole ka vihaseid kommenteerijaid.
Nimed25. märts 2018, 15:07
Ei hakka keegi nimede pärast norima. Minu enda poistel on võõrapärased nimed Pedro ja Pepe. Tüdruk kannab aga Goini nime.
25. märts 2018, 15:15
Kas tegelikult ka sihukesed nimed vai ?
Monycca25. märts 2018, 15:23
Muidugi NORMAALSED inimesed ei narri nime pärast. Näit minu laste nimed on Gevyn, Rohhana ja Mandela. Keegi koolis eriti ei narri, ainult need, kelle vanemad on kitsarinnalised ja rumalad eesti rassistid (laste isa on aafriklane, ühiskonnateadlane, doktorikraadiga Nigeeriast).
tsiribiripinn26. märts 2018, 13:47
ja lihtsalt härra jun
Onu 25. märts 2018, 21:16
Kahju öelda, aga Pepet hakatakse kindlasti koolis pepuks narrima ning Goinit tahavad kõik poisid koinida. Nii see koolis kahjuks ju on, midagi pole parata.
Mait25. märts 2018, 15:05
Ära muretse Merylin meid kes me Soomes elame meid sõimatakse ka kalevipojad ei saa Eestis hakkama aga mina ei viitsinud elada panga laenude ja kretiit kaartide najal ja ei pea nüüd mõtlema kas mul on homme süüa või mitte
matsu25. märts 2018, 15:04
Kahjuks on Marilynil täiesti õigus.
Kommentaariumis ja sotsialmeedias elavad ennast välja kiusajad, kes saavad naudingut teistele halvasti ütlemisest.
Lausa...25. märts 2018, 16:20
..terve lasteaed on pääsenud Interneti ja näitavad nn.oma tarkust.Ei meeldi kellelegi blogi,ära loe.Keegi ei sunni lugema,aga ajud on küll pehmenenud,kui õelalt kommenteerite.Pole vale,eestlane on teise eestlase magustoit,et järada.
Mida sa jaurad?25. märts 2018, 17:56
ENAMUST ei huvita need tema tegemised, elagu oma elu. Mind ei koti mida mingi tädi Maali või naabrinaine Juuli teeb, mind ei huvita mida naaberküla Ants või Jaan teevad - panimõm?
Millest siin raske on aru saada?
Inimesed kommenteerivad, et NEILE EI MEELDI need heietused, all on 80 plusshäält ja 6 miinushäält - kas see ei räägi piisavalt selget keelt?
Miks 10% ajupehmenenute tõttu peavad 90% taluma seda jama?
ei kiusa25. märts 2018, 15:23
Eesti inimestel on kõ ri ni nendest ennast eksponeerivatest noorukitest, kes pole oma elus midagi märkimisväärset korda saatnud ei loomingus, töös ega sotsiaalses elus. Ainult üks pidev pildile trügimine oma tühisusega.
Noored, kes andekad ja töökad oma alal on austatud. Suurepärane näide Klassikatähe saate muusikud! Sügavad ja huvitavad isiksused.
25. märts 2018, 16:05
mina tunnen analoogset hüppajat. ausalt, väga tüütu ja intensiivne ning aina mina-mina-mina. mina olen nii eriline. blogi ta õnneks veel ei kirjuta, et ta anonüümselt sõimata saaks. reaalis on inimesed tolerantsed ja viisakad, ja selline ei saagi teada, missuguse mulje ta endast jätab. ehk oleks parem, kui teaks.
Jajah, selliseid on kuhjas25. märts 2018, 17:58
Tean ka mõnd tibinat - muud pole kui nemad ja maailm. Upitavad oma instagramme jne. seal on endast iga nurgaall hunnikutes pilte. Vahest vaatad, et kena inimene aga endast niiheal arvamusel, et karju appi. Silmaring on piiratud, muud elu pole, kohe kahju hakkab.
Tahaks...25. märts 2018, 15:02
... ka mõne tõsise teema üles võtta, et rahva arvamust kuulda.Aga ikka peab lugema mingitest beitetajatest ja titendusest. Looda, et asjalikke artikleid leiad või et keegi laseb neid ära trükkida.
Anna abi!25. märts 2018, 14:58
Vaesekene, küll on sinu elu raske, kõik sind vihkavad ja tümitavad! :D
Õnnetu hani, no kellel teda vaja vihata, kui siis samasugustel n.ö konkureerivatel "staaridel".
Hm25. märts 2018, 14:58
Vastik on lugeda, aga normaalseks inimeseks ei hakka.
madrus25. märts 2018, 14:55
... blogimise ahnus teeb ju rumalaks ... kui midagi öelda ei ole ...
Vanamees25. märts 2018, 14:50
Silmakirjalik jutt ,kui ei huvita ,mida nutta siis !
Nu nii25. märts 2018, 14:46
Kuid ära siis tee seda kõike ja ära räägi nii palju oma rumalusest.Ise kutsud kurja kaela.Ole vagusi ja ära igat sammu meedias hõiska.
MGM25. märts 2018, 14:46
Mulle küll proua Jürman meeldib, väike ökonähvits, kas see on halvasti öeldud?
Maamees25. märts 2018, 14:46
Ela ise endale ja ära eksponeeri igat sulgurlihase avanemist meedias ja elu on palju rahulikum.
sinusuguste25. märts 2018, 14:58
harimatute matside parast ongi eestis vastik elada.
Gunnar Stahl25. märts 2018, 14:46
Pole vaja muretseda kui oma daunin'gu igap'evaselt lehes ei esitle.
Mari Muhu25. märts 2018, 14:45
Hästi kirjutad :elust enesest 🍄nii palju kommentaare ! Head jätku
...25. märts 2018, 14:41
Üks järjekordne "agressiivne keskpärasus" kurdab oma rasket saatust!
Sentinel25. märts 2018, 14:40
Masohhistliku ekshibitsionismi massiline intolereerimine genereeris kosmopoliidil megasürpriisi.
25. märts 2018, 14:39
Miks küll Marilyn arvab, et ta on nii tähtis tegelane, et kogu Eesti peab teda vihkama?
Mingi suurusehullustus, et kõik hakkavad koheselt vihkama kui hommikul silmad lahti teevad või ka siis kui öösel uni ära läheb.
Inimestel on muudki teha.
Ela oma elu ja ära tee pidevalt hingelist striptiisi.
Vahest aitavad ka ravimid. Võimalik, et selliseid saab ka Hispaaniast või kus sa asudki.
eh25. märts 2018, 14:36
Kuulen seda nime esimest korda ja küsin, et milles Su probleem siis ikkagi on? Ehk naksad ise lahti ja parandad asja ära? Kõik algab tavaliselt iseendast ja suurde (väikesesse) maailma pagemine iseenda eest pole ju lahendus. Mida soovida? Päikest ja elurõõmu
!
...25. märts 2018, 14:57
Mis sellel Marilynil viga on,ajupuudulikkus või seksuaalne rahuldamatus...
25. märts 2018, 15:18
25. märts 2018, 16:08
Tead25. märts 2018, 14:34
sinusugune rahaahne tibi võiks sinna jäädagi
Vellu25. märts 2018, 14:32
Kalis Marilyn , ma ei saa aru, kust küll sina võtad, et Eestis kõik nii halb on ja kõik nii halvasti kommenteerivad. Ei maksaks kohe mõne erijuhtumi tõttu üldistusi teha. Ma olen kindel, et mis puutub internetis kommenteerimisse, on see igal pool enam-vähem sama.
Igas riigis, igas keeles, on neid ,kes mingil põhjusel ropendavad või sõimavad. Ka Hispaanias, olen ise seal mõnda aega elanud.
Olen seisukohal, et inimised on igal pool enam-vähem ühesugused, -olgu siis tegemist Amazonase dzunglihõimu, või New-Yorki kesklinna yuppiega. Me lahknesime lihtsalt niivõrd hiljuti.
Küll aga jääb mulle täiesti arusaamatuks, kuidas saab üldse üks terve mõistusega inimene mõnd anonüümset kommentaari tõsiselt võtta, selle peale solvuda või seda südamesse võtta... ?
25. märts 2018, 16:09
see on tagasiside, tibi on nüüd solvunud. lootis, et kõik elavad kaasa tema tähtsale pläh mer du se le.
25. märts 2018, 14:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugeja25. märts 2018, 14:31
Sa ise pead ka õppima,et saada "tarKemaks".
õppima,et?25. märts 2018, 23:55
kettu25. märts 2018, 14:26
Ei ole vaja pläägutada igat oma sammu siin ja ongi rahu majas.
Soovitus25. märts 2018, 14:31
Solvavate kommentaaride eest on võimalik kohtusse kaevata ja kahjutasu nõuda. Kaua sa lased võõrastel ennast tallata.
Blogi25. märts 2018, 14:43
ruumi risustamise eest mõtetuste kirjutamise eest samuti. Eriti veel väärinfo eest.
nomaeitea25. märts 2018, 14:49
Milline info oli väär? Olen ise tihedalt Hispaaniaga seotud ja pole küll valet tabanud.
to Soovitus25. märts 2018, 15:09
Ei ole vaja blogida. Lõpetagu blogimine ära, raha saab teenia ka teisiti.
Musi püksi!25. märts 2018, 14:22
Ei ole sa üksinda. On veel olemas kõpi helen, käsna kalle, Šahmaatova
maakas25. märts 2018, 14:21
mina küll ei vihka! andekas ja vahva näitleja oled, kahju vaid, et pidid Eestist ära minema! vaat sulle "Talendid koju" siis...
to maakas25. märts 2018, 14:34
Mis jutt, pidi Eestist ära minema ? Ei pidanud ju. Ringi seigelda tahab.
häiritu25. märts 2018, 14:20
Marilyn Jurman on kena noor daam ja ka näitlejaoskustel pole viga. Aga nagu öeldakse, et iga kingsepp jäägu oma liistude juurde. Ise ei pea ma end maailma kõige targemaks inimeseks, aga hämmastab see lihtsameelsus ja kohatine rumalus, mida inimene demonstreerib endast avalikult kirjutades. Loen ja lihtsalt olen sunnitud mõtlema, et "no nii rumal ei ole ju võimalik olla?!" Kuidagi tundub, et elementaarsetest teadmistest ja oskustest on väga puudu. Ma hoian ainult pöialt, et mingisse suuremasse jamasse ei õnnestu tal end tõmmata. On tore, et inimene end väljendab kirjalikult, aga kahjuks kui sealt kumab läbi selline viisakalt öeldes "väga lihtne mõistus", siis loomulikult teised eestlased lendavad nagu herilased peale.
/ 25. märts 2018, 14:16
See, et avalikult on võimalik meie väikeses Eestis igaühel anonüümselt meie oma inimesi, kellest riik peaks ju hoolima, lubatud sõimata, maha tallata , lubab meie valitsus, meie president, meie erakonnad.
Ära loe! Selle asemel , et öelda , kus on meie riigi õiguskaitseorganid? Mille eest saavad riigi juhid palka, kui inimesi mitte millegi eest sõimatakse, alandatakse?
N5125. märts 2018, 14:40
et siis 1 nõrk kaitsele teise nõrga eest. naera puruks.
Marilynile25. märts 2018, 14:15
Kallis Marylin!Miks küll mind kogu eesti ei vihka?Sest elan oma elu ja eksponeeri seda instagrammis ega igasugu blogides.Nii lihtne see ongi!Pole vaja kogu ilmale kõike oma tegemisi kuulutada-kõigile ei suuda kunagi meeldida!Ela vaikselt OMA elu ,kasvata lapsekest ja olge koos õnnelikud.Miks sa küll pead mürgitana oma elu sellega,et laiutad oma elu kogu maailmale laiali ja pärast nutad kommentaare lugedes silmad peast?
Ka mina 25. märts 2018, 14:24
olen juba varem kirjutanud, et ei tasu oma elu kogu ilmarahva ees laiali laotada. Kahjuks on õelaid inimesi palju. Ma ise olen südamest rõõmus, et olen üldsusele tundmatu inimene. Ei tunne mingit vajadust oma elust, perest ega mõtetest kõigile teada anda. Kui tahan rääkida, siis ainult valitud inimestega, sõpradega.
Sest sina ole lihtsalt l.oll25. märts 2018, 14:34
Ja oskad ainult vigaseid kommentaare kirjutadada ei enamat. Muidugi tahad ka sina toiduahelas püsida. Istu oma hurtsikus aga mökida vaiksemalt ning mõtle rohkem, järsku saad ka õnnelikuks
Pille25. märts 2018, 14:10
Ainult teine bogija, mallukas mõjub veel häirivamalt. Lisaks mallukas tõsiselt naudib inimeste ärritamist, ta isegi ei varja seda.
Selles suhtes mallukas palju hullem.
Ka 25. märts 2018, 14:25
Anu Saagim naudib inimeste ärritamist.
nad 25. märts 2018, 14:52
võiks 3-kesti oma äri-ühingu ju luua :=D mallukas / anu / jurman
See mallukas kiidab 25. märts 2018, 14:44
P.aska taevani, raha eest loomulikult ja demonstreerib oma jubedaid fotosid
Nojah, kui see blogi oleks lihtsalt seal, kust soovijad ja fännid loevad25. märts 2018, 14:10
Aga millegipärast hüppab see pahaaimamatule ÕL lugejale näkku.
Jutt on seni olnud rumalavõitu, ütleme ausalt.
No ja siis pole tagasisidet kaua vaja oodata.
Vihkamine see kindlasti pole. Pigem selline - tssss,aitab juba.
Pille25. märts 2018, 14:05
Midagi on neius negatiivset, et nii ärritavalt ja ebameeldivalt mõjub.
Mõni inimene kirjutab ja meeldiv on lugeda, soojendab hinge, aga Jurmanis on midagi, mis tõukab eemale, mõjub masendavalt, ärritab.
to Pille25. märts 2018, 14:07
Põhjus on 100% sinus endas.
Mulle just tundubki Marylin meeldiva ja sooja inimesena ning ladusa kirjutajana.
Mati25. märts 2018, 14:41
Siis olete arengutasemelt samal pulgal.
Kas ikka on nii25. märts 2018, 14:12
Kuidas me suudakski eristada eesti kommenteerijat vene trollist.
to to Pille25. märts 2018, 14:40
Sa Ju Jurman ise või tema lähisugulane.
to to Pille25. märts 2018, 15:12
Sa ju Jurman ise või tema lähisugulane.
N25. märts 2018, 14:05
Ma ei saa võtta kaks kompsu kätte ja ühe pambu kaenla alla ning minna.. On see siis pahatahtlik ja vastik arvamus?
alaväärsuskompleksis25. märts 2018, 14:02
inimesed, kes ise õnnetud ja kibestunud, ongi need kõige suuremad halvustajad.
Enesega rahulolev inimene ei lähe teistele halvasti ütlema, sest ta aktsepteerib seda, et inimesed võivadki olla erinevad ja käituda teisiti kui nemad ise seda teeksid.
Siinsed kritiseerijad nagu ei teakski, mis on blogi ja ütlevad, et ära siis kirjuta nii sageli.
Vanasti pidasid paljud päevikuid ja tegid seda enamasti iga päev, muidu ju polegi mõtet, sest nagunii ei saaks hiljem meenutades ülevaadet, mis ja kuidas miski oli.
See, kui mõnda blogi soovib mõni meediaväljaanne avaldada, et ole tavaliselt blogipidaja enda initsiatiiv. Tema saab ainult nõustuda või mitte.
Miks peaks blogipidajad juba ette arvama, et tema blogi avalikustamine on nagu tema hundikarja ette viskamine, et kiskjad saaksid oma kihvad igal võimalikul juhul talle sisse lüüa?
Mida see hammustamine teile endale annab - kas saab parem?
Aga ei usu, sest negatiivsed mõtted süvendavad teie alalist masendavat olekut veelgi.
Nii et jääb teile ainult kaasa tunda, et peate 24/7 veetma iseenda masendavas seltskonnas. See võib ikka olla kohutav küll!
Aga Marylinile ja tema perele õnne ja edu ja ilusaid reisimuljeid, mida teistegagi oma blogis jagada :)
😁😁😁😁25. märts 2018, 13:58
Vist näitleja ka...25. märts 2018, 13:56
...kuid teatri või kinolavalt pole küll meelede jäänud. Järelikult pole mingi erilisega silma paistnud. Nüüd siis vist proovib kuulsust tasa teha.
25. märts 2018, 14:17
Neiuke ei saa veel aru põhjuste ja tagajärgede seosest. Kui noor inimene ennast igal pool eksponeerib, siis on tal olnud armastuse ja tähelepanu puudus, või soov kuulsaks ja kummaliseks saada. Viimasega aga järgnevad alati ka arvamused, kus sa ei pruugi teistele meeldida ja tänapäeva internetiajastul seda otse ka öeldakse. Eesti kirjutatakse ikka suure tähega. Võibolla seal Hispaanias on kõik peadpidi ja pahupidi koos kuid Eesti ei ole Hispaania. Hispaanias öeldakse kaunitar, Iraanis tiritakse lapsi põskedest, kusagil mujal aga saadetakse nad kerjama.
Mare25. märts 2018, 13:56
Kallis Marilyn. Ole õnnelik ja leia ennast.Edu sinu perele ja pisipõnnile.
Kirjutada25. märts 2018, 13:53
endast ja perest blogides, facebook jne veergudel on lihtsalt haipimine seda enam et oodatakse igale sõnale ja teole heakskiitu ja aplausi. Probleem ei ole inimestes kes kommenteerivad vaid sinus endas.
25. märts 2018, 13:53
Kommenteerivad- kritiseerivad inimesed, kel on igav. Ju see teeb kurjaks, kui elu ei ole. Päikeselised inimesed ei loe seda soppa ;) Näe, ma ka lapsega kodus ja nüüd loen vahepeal, kurjaks (veel) õnneks läinud pole..
Aga selle vastu aitab üks asi- astu EKREsse! Siis ei kurjustata kommentaariumis :D
*Minu arust vanade artiklite alt kaovad mingi hetk ära kommentaarid, nii et ma ei usu et Rumi neid kunagi loeb.
Peegel25. märts 2018, 13:51
AGA TÕDE ONGI VALUS KUULDA
Netikommentaator26. märts 2018, 11:02
Netikommentaatori jutt on tõde? :D :D :D
Jan 25. märts 2018, 13:46
Kuidas läheb kaunitar !
ära loe neid kommentaare ,kui tahad õnnelik olla !!!! neid vist kirjutavad - negatiivseid komme - pilluvad tõesti hästi haiget või endast üliheal arvamusel olevad tegelased !!! ära loe
rein25. märts 2018, 13:46
miks liialdada. olen oma pere ja tuttavatega samuti osa eestist ja minu teada keegi ei vihka. ela oma elu
Jürka25. märts 2018, 15:39
Aga miks sa oled osa väikese algustähega eestist? Kas Eesti ei vääri sinu arust suurt algustähte? Või on sul ehk vaid lõpetamata põhikooliharidus? Ka laused algavad sul väikese algustähega. Küllap on sinulgi tähelepanupuudus ja niisugune "still" on ainus, millega seda igatsetud asja loodad saavutada.
no25. märts 2018, 13:45
aga ära siis blogi, kes sind käsib! Tegele oma lapsega!
25. märts 2018, 16:54
Noorel emmel pisut lappama läinud, vblla sünnitusdeprekas.
Miks sa ei taha rahulikult oma elu elada ?25. märts 2018, 13:43
Miks peab endast kirjutama ? Ja seda veel levitama ? Ja siis nõudma veel heakskiitu oma tegevusele ? Kas see on mingi vaimne probleem ?
ühest küljest saan aru25. märts 2018, 14:03
Ta on ju näitleja ja peab fookuses olema.
Unustatakse veel ära seni, kuni lapsega kodus on.
ise tehtud, hästi tehtud25. märts 2018, 15:26
Kogu FB on sellist imeeksponeerimist täis. Eriti arusaamatu on panna sinna üles oma laste pilte, nende tegemisi. Miks küll? Nõme ajastu, aga ise nii käitudes on nutt küll üleliigne.
eestimees rakverest25. märts 2018, 13:42
mari võta rahulikult vihkavad need kes ei ole täie aruga ja ise ei keegi.au sulle
no25. märts 2018, 13:42
kihnu virvet ainukesena nad vist veel ei vihka, vähemalt kommentaaride järgi otsustades.
m25. märts 2018, 13:41
pead sellega arvestama,kui igat oma sammu ja tegemist kohe kõigile lugeda paned! Ära kirjuta ja elu nagu lill,ongi probleem lahendatud!
No 25. märts 2018, 13:39
to 13. 3825. märts 2018, 15:30
Ei ole vaja blogida, aga selle eest makstakse ilmselt.
25. märts 2018, 13:38
õelate kommntaaride vastu aitab muidugi ka kommenteerimise mitte lubamine. blogi üldseadistustes on selline koht täitsa olemas.
vadafakk25. märts 2018, 15:01
siis ei loeks seda blogi ju enam mitte keegi
nagu26. märts 2018, 13:50
sirp ja vasarat nok on mingi sügev artikkel ja vaikus ja siis
Tiiu25. märts 2018, 13:38
Mille eest vihata,mina sinna hulka ei kuulu.
Ise25. märts 2018, 13:34
25. märts 2018, 13:33
jah see on tõepoolest ainult eesti depressioonivabariigi probleem. kellele ei meeldi, mingu ära - see on ainuke asi mis kindla peale aitab!
Huvitav 25. märts 2018, 13:33
Kes too Marilin Jurman on pole kuulnudki?Telekat pole ja lehti vaatan kord aastas.
öö25. märts 2018, 13:49
Ega keegi sul kotti peast ja klappe silmilt võtta ei saa. Jätka siis edasi.
Aga 25. märts 2018, 13:50
Arvuti ju on. Ja antud hetkel oled sa ajalehe kommentaariumis. See ongi siis nüüd see ainus kord aastas, kui sa ajalehe oled lahti klikanud?
xd225. märts 2018, 16:21
Eestlasele väga omane on ennast maha laadida meedias, anonüümselt torkida teisi ja vinguda, teiste elude elamine.
Mis tuntud? Kes see üldse on?25. märts 2018, 13:33
Ma ei tea, mind ei huvita ka.
Kas peaks?
Miks peaks?
Siiski.
Ma avan lehe ja mulle teatatakse esiuudisena mingi välismaale putkanud üksikemme järjekordse elulooromaani leheküljelt tema päevatoimetustest - miks see mind või enamust lehelugejat peaks huvitama?
Ma saan aru kui kord aastas ilmub mingi selline artikkel aga no mind ja ilmselt lõviosa lehelugejaid jätab külmaks. See on eraelu ja mis seost on sellel kõrvalistel inimestel? Miks peaks olema? Mida me peame tegema? Koogutama kõik kooris, et vat kui tegija sa ikka oled?
Milleks?
Me kõik oleme omamoodi tegijad, inimesed kes vääriks samamoodi leheruumi.
25. märts 2018, 14:18
Ju siis teenib omale niiviisi raha kui muud elukutset pole õpitud. Õhtuleht aga saab klikke.
Mimoos 65 aastane25. märts 2018, 13:32
Olen oma 15 aastat kommentaare lugenud ja juba alguses sai mulle selgeks, et rohkem kui pooled on kibestunud inimesed, kes maandavad end teiste pihta sappi pritsides. Reeglina häid kommentaare ei viitsita kirjutada, kui juba samas toonis kommentaar on olemas. Mis seal mõistatada kuidas veel teisiti seda head kirja panna. Minul on kahju inimestest ,kes neid jäledaid kommentaare kirjutavad, see sööb nende mõistust ja hinge.
marily25. märts 2018, 13:32
inimene põgeneb vaid iseenda eest...
pole ilus teiste kaela oma probleemi asetada.
25. märts 2018, 14:09
Järjekordne esinemissoov. Oma elu saab kui nii suur isu on, talletada oma päevikutes, iseendale. Milleks kogu isklikku elu ja igapäevaseid tegemisi mööda ilma kuulutada. Jätab mulje , et on peas mingi eriline kiiks. Ja rahvale naeruks ise enda tegemiste pakkumine.
Kogu Eesti?25. märts 2018, 13:31
Ei vihka sind keegi, aga rumalavõitu oled küll! Kas sa siis tõesti ei tea, et tegutseb umbes 10-20 aktiivset trolli igapäevaselt, kes sõimavad iga artikli sabas eestlasi, Presidenti, sotse, oravaid, Euroliitu, NATOt ja ukrainlasi! Osa ilmselt olgino omad ja osa kohalikud hullikesed-kibestunud tigedikud! Keegi ei võta nende sõimu tõsiselt.
25. märts 2018, 16:51
Ja sina oled see qre-tiin, kes kõike uurib ja salvestab? Täisdbi:l
Marilyn25. märts 2018, 13:31
ela oma elu ja ära kirjuta igast oma mõttest ja sammust, siis ei saa keegi sind kommenteerida. Mis tobedus see blogimine tänapäeval küll on? Kui teed seda raha pärast, eks siis tuleb tagajärjed välja kannatada.
Riisikas25. märts 2018, 13:31
Marylin, aga proovi nii, et ei kirjutaks iga päev selliseid kaheldava väärtusega kirjatükke! Usu mind, varsti ei vihka (ja ka ei mäleta ) Sind keegi.
Eve25. märts 2018, 21:23
Kuivord ta on naitleja, siis kibdlasti maletatakse. Ja minu silmis on ta kyll ilus ja tore naine.
maletatakse?25. märts 2018, 23:40
?25. märts 2018, 13:31
Ei usu, et põhjus oleks Mailyni vihata. Vastupidi!
tohmu25. märts 2018, 13:28
Mina ei vihka. Aga kui kirjutad avalikku blogi, siis pead arvestama, et igasugu kõntsa ujub pinnale ja hakkab oma väärarengut demonstreerima. Ära pea neid kogu eesti rahvaks.
25. märts 2018, 13:27
Inimene on nii edev , et eksponeerib ennast kõigi vahenditega ja siis on üllatunud kui see osadele närvidele käib ! Suurem osa inimesi võtab lehe lahti , et tutvuda maailma uudistega , mitte tähekeste eluga ! See töötab kapitaalselt ära ! Ärge palun pange isehakanud tähekeste heietusi lehe esiküljele !
25. märts 2018, 15:41
99% noortest naistest ei mõista sind. Ikka käib kogu tsirkus ümber nende tagumiku.
neutraalne25. märts 2018, 19:13
Maailma uudistega tasub tutvuda teistlaadsetes (veebi)ajalehtedes. Igas riigis on olemas meediaväljaanded, kus uudised on läbisegi igasuguse kollase pa s aga. ÕL kuulub ka nende hulka ja polegi mõeldud puhtakujulise ja tõsiseltvõetava uudistelehena. Kus neid kõnealusele artiklile (blogile) sarnaseid siis veel eest peaks leidma, kui mitte siin?
Mann25. märts 2018, 13:25
Ei ole nii nüüd ju küll, et eestlased kõik kurjad ja hispaanlased kõik head. Hispaaniast pärit inimene näiteks rääkis kunagi, et nende ühiskonnas pidi väga levinud olema klatš. Aga mõtlen seda, kas peab kellegi eraelu nii üksipulgi ajalehe veergudele tooma? Kes tahab ja huvi tunneb, saab ju ise blogi lugeda. Aga ilmselt toob see blogijale lihtsalt raha sisse.
uskumatu25. märts 2018, 13:34
Kuulsuse janu on nii suur,et peab saama ajalehe esilehele.
Monika25. märts 2018, 13:24
Õige jutt! Tore naine oled! Soovin ainult head Sinu perele! Üldjuhul kommenteerivadki kõige kiiremini need...kel mitte kunagi midagi head ja ilusat öelda pole. Minu kurjus seisneb ainult headuses 😊! Palju armastust kõigile ❤!
Jajah, sinu kurjus seisneb selles:25. märts 2018, 13:29
"Üldjuhul kommenteerivadki kõige kiiremini need...kel mitte kunagi midagi head ja ilusat öelda pole."
Just see räägibki enda eest - sa ise vaid arvad, et sina ei ole kuri aga ometi sa mainid "need teised". Kuidas sa siis kuri ei ole? Mittekuri inimene ei mainiks kunagi teisi, ei üldistaks!
Katz26. märts 2018, 00:46
Peeter25. märts 2018, 13:23
Kui ei soovi saada sõimata, siis ei tohi ronida püünele. See on ju teada, et eestlane oma positiivseid emotsioone ei näita välja ja negatiivseid näitab viimase grammini. Ehk siis kui ikka saad tuntuks, siis on kindlasti neid, kellele sa ei meeldi ja need siis ka teevad suu lahti.
Eestlane?25. märts 2018, 13:32
Mis on ühist eestlasel ja kremlikesikust trollil?
Sa oled siis25. märts 2018, 23:36
kremlikesikust troll?
küsimus25. märts 2018, 13:22
Millest Marylin küll ilma on jäänud,et vajab iga päev endast pajatamist maailmale?
kindlasti25. märts 2018, 14:11
mmm25. märts 2018, 15:31
Pigem mees tahtis liiga palju, sest ta põgenes ju Hispaaniasse.
hmm25. märts 2018, 18:31
nojah, vaata mind ei häiri teise elu selle piirini, et ma peaksin kedagi vihkama. Milleks? Igaüks üritagu oma elu hästi elada, aga vaadates ümberringi on neid mõistlikke üha vähem.
Kallis laps!25. märts 2018, 13:22
Eelmisel jutt õige! 2/3 ehk ei teagi Sind lapsuke, halvasti arvajaid on ikka väga vähe, see ei anna kogu Eesti mõõtu ju välja. Ole ikka tubli edasi!
Katz26. märts 2018, 00:44
25. märts 2018, 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
25. märts 2018, 15:37
paneb end põlema, küla läheb...
oehh25. märts 2018, 13:20
Midagi väga ärritavat on selles neius. Juba 32, aga käitub nagu 18.
Katz26. märts 2018, 00:42
Nojh- kunagi sai ehk lugu peetud sellisest isikust. Kuid ka selle artikli ALGUST (just nimelt algust, sest vahepeal läx süda pahax) lugedes, olen veelgi rohkem pettunud selles isikus. Hea on vanemaid süüdistada! Kui "sellised" meie keskkonna (koolid, lasteaiad jpm) on sellisex muutnud!? Tädikene- vaata ise peeglisse enne, kui suu lahti teed!
Psühhiaater26. märts 2018, 18:55
Peaksid hulluarsti poole pöörduma kui üks artikkel sulle täiesti vôôrast inimesest sind sedavôrd ärritab.
25. märts 2018, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
...25. märts 2018, 13:20
Miks sellisest iga päev kirjutatakse.
25. märts 2018, 15:35
Jurman pani jälle statementi maha. Aga kuhu jääb sisu, jutu mõte? Niikuinii ei saa aru, miks ta loeb kõiki kommentaare, kas muud teha pole? Väike eestlane hispaanias elab ikka edasi oma eestlase mullis ning tuleb leheveergudele halama. Krdiidiqst6mbakottp@he
No25. märts 2018, 13:14
Ära muretse, need ainult üksikud inimesed, kes tõenäoliselt lihtsalt elus kibestunud ja kadedad. Ära põe kõik hästi,oled vaffa :D
ise vihkab ennast,25. märts 2018, 13:21
kui selliselt oma elu laiali laotab, milles lugejad süüdi on? Pealegi, keegi vihka sind,Marilyn,vaid ühte su tegu, seda elu laialilaotamise tegu.
Kuule, kuri inimene25. märts 2018, 14:43
Milles su probleem on? Ise oled just selle lehe lugeja, mis kirjutab tuntud inimestest, ja käid kommenteerimas, et nad on nõmedad? VAATA PEEGLISSE - HINGEPEEGLISSE! Paljud Eesti tuntud inimesed on VÄGA KENAD INIMESED ja tead, mis? Nad ei käi sinu ukse taga karjumas, kui kole ja loll sa oled. Isegi siis, kui sa seda tõesti oled. Sest NEIL ON KA OMA ELU. Hangi endalegi! :) sooja kevadet soovides, ka Eesti tuntud inimene.
to 16:1325. märts 2018, 16:58
See link on vesinikust mitte veest.
Be calm25. märts 2018, 13:27
Vaesus ja ebaõiglus teevad õelaks! Ärge võtke riigi haigusnähte seda isiklikult.
25. märts 2018, 17:37
kus riigis siis parem on?
Õelus ikka igas inimeses endas kinni, Ei saa riik kõiki peast haigeid terveks ravida.
söör fon krat 26. märts 2018, 05:51
Õige. Olgem sõbralikud.