Inimesed

Hannes Võrno, miks sa vassid? (187)

LISA KOMMENTAAR

aja-kirja-nikk 23. märts 2018, 11:28
õigemini selle hakatis,on ka vist pikalt ilma olnud.
23. märts 2018, 09:54
TTVs esinevad ainult kas kesikud või ekriidid, need kremli lemmikäärmulased.
kuule,lontkõrv23. märts 2018, 10:39
sa pole vist peaparanduseks hapukapsa soolvett veel vist täna lürpinud.
l i b l e23. märts 2018, 11:33
ju ma ka siis kesik ole,sest mulle see isehakand seenelisest "valitseja" samuti peale ei lähe, seda enam,et elan Lasnamäel ja aknad on ida poole.
23. märts 2018, 20:21
ja loeb tasuta lasnamäe lehte, mida sületäie kaupa kaupluse korvist omale kaasa haarab
23. märts 2018, 12:05
ja istud akna peal ning ootad oma vabastajat?
ju ma siis istu23. märts 2018, 19:45
19:4524. märts 2018, 07:15
Ära siis oma vabastaja ootamisel rõdult alla kuku. Siis ei jaksa sa enam kannuseid teenida. Möödujad pildistavad ja naeravad.
BB23. märts 2018, 01:17
No on tegemist feik-isiksusega. Tema peamine tegevus on muljeavaldamine, mingisuguse talle meeldiva pildi maalimine endast. Ta on terve elu olnud imetletav, ta võibolla ei tea enam isegi, missugune ta tegelikult on. Ja mis siis? Selline on lihtsalt tema olemus. Tal on ka väga palju häid omadusi ja iseloomujooni. Kes teist on patuta ja varjupoolteta, visaku esimene kivi!
pooldaja22. märts 2018, 19:08
Meldib väga Vörno saade.Kellele ei meeldi vöib ju töesti seda igavat Padjaklubi vaadata,Mulle meeldib see saade,sest ei ole paljusid.kes töesti julgeb otse välja öelda,mida mötleb.Need ytlused.nagu orissaare seeneline,peavad kyll 100% paika.Ei muud kui edasi Hannes Vörno.
nädalase vahega22. märts 2018, 18:33
juba teine räuskamisvoor Võrno kallal. Tahtlik ja kurjakuulutav-meediapealkirjadest sappiammutav lausmäratsemine. Kas keegi ise saadet ka vaatas?!
22. märts 2018, 22:09
Tekib küsimus mis partei häälekandja on Õhtuleht?
22:09/ / uue partei23. märts 2018, 09:22
"Interrinne 2", ei ole ju raske arvata, kellel siin suurem sõnavabadus antud on.
Buratiino23. märts 2018, 10:42
maksab Orissaare seenelkäigu eest kätte,büroo kommima pandud,ehk isegi laalipoiss osaleb selles.
test 122. märts 2018, 18:27
22. märts 2018, 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to 18. 3123. märts 2018, 03:53
Palgaline, ära valeta.
22. märts 2018, 17:46
Aiteh TTVle väega hääde saadete iist,midä Err ei mõista tetä.Tõistõst kanalist ei tiiä midägi,selle et nu lätsivä vällä vaba rahva levist ja noid väega pallo ei näevä inämp.Vänasti oll kattõ ja kolmõ halb kaia,selle,et hirmsa reklaami olliva koguaig.
õpi23. märts 2018, 14:47
riigikeel ära või kommi kodukoha lehes.
Malle22. märts 2018, 17:08
See oli Võrnost julge samm kutsuda saatesse Kersna, kes ilmselgelt temast targem ja pani Võrno paika. Nii et Võrnole ongi võrdväärsed saatekülalised 5-aastased.
vaatasid vist22. märts 2018, 17:09
mingit teist saadet. mingit paika panemist ei olnud.
Kalle22. märts 2018, 17:18
Ära unusta et "paikapanija" abikaasa teenib truult Reformikaid. Egas sellisest pirukast ju loobuda ei saa. Võrno oma raamatuga ei teinud sellist poliitilist tsirkust, et käis mööda Eestimaad parteile reklaami tehes ja saalis laskis ainult neid, kes ta raamatu olid ostnud, et pärast võidujoovastuses laval tantsu vihtuda. Ei saa võrrelda Kersna lapsikult illustreeritud ja suurte kirjatähtedega kirjutatud raamatut Ei jäta elamata Võrno mitmekesise mälestusteraamatuga Afganstanist, kus raamatus sõnaseade on hoopis midagi muud kui Kersna oma.
vaataja22. märts 2018, 17:33
Kersna on libe ja kaval mees, kuid Võrno on aus ja otsekohene. Kersna oli oma libeduses nagu alati. Mis töö Kersna üldse enam teeb?
Mis /17:0823. märts 2018, 09:26
paikapanemine? Keegi ei pannud kedagi kuhugi. Küsimusi küsis ju ikka Võrno ja laskis Kersnal rääkida, mitte ei surunud ennast peale. Nii ju peabki olema.
Kaabu 22. märts 2018, 16:37
tore22. märts 2018, 17:09
kui vasakpoolsed marus on ja kiunuvad! edu
Mihkel23. märts 2018, 11:19
Vaskpoolsusega pole siin midagi pistmist. Minu meelest pole eneseimetlemine mehelik ja mulle sellised tüübid ei istu. Pole hullu, küllap on ka selliseid, kellele meeldivad. Asi läheb aga kurjaks, kui enese nautimiseks proovitakse teisi alandada.
Keskealine naine22. märts 2018, 15:43
Ajakirjanikule on antud käsk kätte halvustada isamaalisi inimesi, et kontrollida rahva meelsust.
Häbi, ajakirjanik.
22. märts 2018, 14:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
22. märts 2018, 15:13
Kellele ta valetab? Võibolla pole sul kõrvu et kuulda ja silmi et näha? Võrno mainib teile ilusti et uhke on olla mitu nädalat rohkem pildis kui Venamaal presidendivalimised võitnud Vladimir Putin! Isegi kesikud kahvatuvad selle kõrval kuidas eestlased peksavad eestlast.
ikka putin22. märts 2018, 16:53
ikka putin on kõiges süüdi,,kuidas siismuidu.
just,süüdi on venelased23. märts 2018, 10:47
ja just seepärast,et nad on venelased,mitte juudid.
Küll siin, küll seal22. märts 2018, 14:26
to Küll siin, küll seal23. märts 2018, 03:55
Palgaline, palju sa kommid eri nimede alt.
mis ta nimi nüüd oligi...23. märts 2018, 10:50
isegi Võrno oleks seenelise ametipostil parem.Kindel.
Seenele23. märts 2018, 14:51
võib minna mistahes riides, aga Võrnol oli viimases saates pintsaku all maika :). Enne seda mingid imelikud püksid, mis ülemise poolega kokku ei sobinud.
läksin selle reklaami peale22. märts 2018, 14:00
ka seda saadet järelvaatama ja tõesti hea saade on! Hea, et sellele saatele reklaami tehakse, sest räägitu on kõik õige ja hea, et keegi julgeb veel nii rääkida! Edu Hannes, edasi!
A 22. märts 2018, 13:03
Järgmisena võiks mingil moel saatesse saada Marianne Mikko ( vimmane Ajurünnak temaga oli ikka äge küll )
22. märts 2018, 13:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A 22. märts 2018, 13:09
Ohsaa ,kus paned -nagu Stalini aegsel `rahvavaenlaste ´ kohtuistungil kohe !
Jessauul22. märts 2018, 13:38
Ma ei saa aru miks eeldatakse, et kui mingi ajakirjanik midagi ütleb, et see ongi tõde. Kui keegi ajakirjanik väidab, et Võrno vassib ja valetab, et see ongi nii. EI USU. Minu kogemused meie nn. peavoolu meediaga on küll sellised, et ajakirjanikud vassivad ja valetavad küll isiklikes huvide, küll aka ülemuste käsu korras. Enamus meie nn. peavoolu meediast ei avalda ju mitte tõde vaid seda, mis ajakirjanikele ja omanikele kasulik.
peavoolu meediat23. märts 2018, 10:52
ikka need22. märts 2018, 14:03
vihkavad liba-sallijad karjuvad siin )
22. märts 2018, 14:20
Meil majas elab terve trobikond pronkssõduri kummardajaid, kes vassivad nii et suust tuleb juba suitsu. Väike grupp eestlasi on nendega kambas.
Kriipsule lisaks22. märts 2018, 14:26
Ja meie majas on idapoolse riigi kodakondsusega olendid, kes johmase peaga kisavad õue peal, et vastik fashistide riik. Samas aga saavad kiitlevad, et saavad nii ´´sellestsamast´´fashistide´´ riigist töövõimetuspensioni kui ka oma kodumaalt pensioni!?
/22. märts 2018, 14:35
Need eestlased on äraostetavad. Saavad veidi seekleid ja on nõus oma naabrite igat sammu jälgima ning passima. Nagu kohalik NKVD. Neist võiks pilti teha ja vastavasse albumisse riputada kuidas truud lakeid kintsu kraabivad.
17:33 / tõsi, mis tõsi22. märts 2018, 17:51
Vana Kogan on surnuist üles tõusnud ja ihub hirmsat kättemaksu. Aga Sinu mäed vaeseke, on küll väga kõrged ja kaugel, mida teises elus näed ehk. Sinu pildid on aga tänagi KAVE keldris seinal.
21:04/ Võiksid teada23. märts 2018, 09:31
..et kommentaare reastatakse ÕL soovidekohaselt, kas Sina saad neid ise redigeerida???
21:04/ Vaat see oli23. märts 2018, 09:49
Sinu ähvardus, mis kustutati, tead seda väga hästi.Miks muidu nutad siin?
09.4923. märts 2018, 11:14
Kas sa ära ei väsi igale kommentaarile vastamast? Varahommikul juba platsis ja muudkui taod. Päris sassis omadega. Kas Õhtuleht on palganud omale hunniku kesikuid kes vorbivad kommentaare?
09:49, 23. märts 201824. märts 2018, 06:22
Võta rohud ära. Ja ära enam keldris käi.
22. märts 2018, 12:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A 22. märts 2018, 13:05
Näeme ,näeme ja sellepärast neid valimegi !
to maamees22. märts 2018, 15:32
Palgaline, ära mõnita maamehi.
maamees22. märts 2018, 11:28
Võrno,ära sülita enne vanadesse kaevudesse kui uus kaev hakkab joogikõlblikku vett tootma.Ja ei maksa ka nii üleolev olla.Muidu saade hea.
maamehele22. märts 2018, 12:05
Kaevu ei tohi kunagi sülitada, isegi vanasse kaevu!
12:05, ekrepubekas22. märts 2018, 12:26
ei tunne eesti vanasõnu
Soovitus22. märts 2018, 13:40
ekreparanoia peaks olema ravitav.
13:40/ Oh ei22. märts 2018, 15:18
sotstrolle paranda muu, kui haud.
azza22. märts 2018, 11:05
Lgp.moderaator.Modereerimise käigus poolehoidvate kommentaride aihtumine on selge märk teie poolsest kallutatusest,mis riivab avaliku kommentaariumi haldamise head tava
Marta22. märts 2018, 11:14
Õige oleks "haihtumine", kommentAAride, teiepoolsest.
Iga kirjavahemärgi järel on alati tühik ning jutustava lause lõpus on punkt.
Omadussõna "poolehoidev" aga puudub eesti keeles, siisa sobiks ehk "toetav".
...22. märts 2018, 11:26
Vot nüüd tuli keeleteadlane Marta välja.
aihtumine22. märts 2018, 11:18
Eesti keeles: haihtumine.
No jumala pärast,22. märts 2018, 12:39
suurem osa sellised vigu tuleb just siis kui väga emotsionaalselt reageeritakse. Ma ei usu et kommentaator ei tea, et sõna haihtumine kirjutatakse "h"ga.
kärpes22. märts 2018, 13:17
mul küll emotsioonid kirjaoskust ära pole võtnud.
PS. ma usun inimestest viimasel ajal absoluutselt kõike...
Vaatleja22. märts 2018, 17:32
Iseenesest on mind juba pikka aega hämmastanud, et kõige tulihingelisemad "patrioodid" teevad väga palju vigu oma emakeeles, mida nende meelest kõiksugu "tolerastid" kaotada tahavad. Lisaks on kogemus ühe võitleva "patrioodiga", kes kasutas eesti keeles trükkides võõrtähti nagu "x", "y" ja "z". Lisaks toredad lühendid ja moodustised nagu näiteks "kle", "vä", "kei". (Vaatluse andmed pärinevad vastavate teemade alt sotsiaalmeedias ja lehesabades. Inimese meelsust on ta reeglina ise kirjalikult väljendanud)
Eesti keel on nii keeruline, et päris vigadeta on seda keeruline kirjutada. Inimese lollust ei näita eksimatus, vaid vigade õigustamine, mis viitab õppimisvõimetusele. Tuli viga, keegi parandab, täna viisakalt ja jäta meelde. Ainult sellisel moel on meil võimalus hoida oma emakeelt elus.
Lisaks tasub ära unustada kõik õigustused nagu:
1. internetis võibki kasutada teistmoodi (vigadega, lihtsustatud jne) keelt, ma päriselt oskan. Ei. Inimene, kes oskab veatult kirjutada, teeb seda automaatselt.
2. äkki on inimene düsgraafik. Ei. Kui inimene eksib igapäevaste sõnadega nagu potased, pluuse ja veo auto, kuid "düsgraafik" oskab veatult kirjutada, siis ei ole tegu diagnoosiga, vaid lohakuse või tahtmatusega.
3. õigekiri pole oluline, mõttest saad aru. Ei. Kusjuures ei saa alati mõttest ka aru, kui on vigaselt kirjutatud. Kui õigekiri käib keelega kaasas, siis järelikult on see selles keeles suheldes siiski oluline.
Seega. Head kõvahäälsed (kommenteerimishimulised) eestlusehoidjad, kellel keelega lood kõige paremad pole. Õppige emakeelt ja nõudke seda oma lastelt. Las inglise keel või matemaatika kannatab, aga emakeel peaks olema selge. Uhkusega õppida seda keelt, mida maailmas räägib vähem kui miljon inimest (korrektselt veelgi vähem).
naera või ribadeks 22. märts 2018, 17:39
Jälle siin üks hariduseta ekre"kärpes!
17.3922. märts 2018, 17:57
KÄRPES? Mida sa kärbes pinised, mis sulle jälle ei meeldi-ei riik, ei rahvas, ei keel-mida Sa üldse siin elad siis?
Võrnole22. märts 2018, 11:01
Ära pane tähele, pane edasi!
l22. märts 2018, 10:58
miks mustatakse, üks põhjus on muidugi kadedus.
Vaataja22. märts 2018, 12:26
Miks peaks küll teda kadetsema, mille pärast? Ei oska küll välja mõelda, kes kadetseks kedagi, keda ei taha esinema keegi teine peale TTV.
A 22. märts 2018, 12:56
Vaataja ei oska meil kunagi midagi välja mõelda
azza22. märts 2018, 10:52
Rahunege maha "asjatundlik" ajakirjandus - meeleheitlik kuvandi loomine ei kanna vilja. Võrno on ja jääb paljude lemmikuks .Erandina tavaajakirjanikust on temal oma arvamus ja selle väljaütlemine erandina teistest teda ei hirmuta
22. märts 2018, 13:44
Kollase meedia ussitajad on valmis vastu võtma igat seeklit mis neile pakutakse, et üks mees saaks korralikult maatasa tehtud. Kas tõesti pidi Võrno teiste elus surkijale Veidenbergile intervjuud andma, kes oli enne teda maatasa teinud Jaak Joala pereelu, võttes intervjuu ta pudelipõhja armastava pojaga, et lugu tuleks skandaalsem. See mansaft, kes siin sõna võtab, ei taju isegi seda et Võrno pole EKRE liige. Mis puudutab tema raamatusse Missioon, siis ainult tuimad ja tundetud suudavadki keset sõda jääda külmaverelisteks tapjateks. Need, kes veidigi mõtisklevad elu väärtuse üle, neile torkab valusalt silma kuidas lahingus langevad tugevad noored mehed, kuidas sellistes pingelistes olukordades puudub ka kõige lähedasemate toetus, kuidas maailm ägab poliitikute rahaahnuses ja võimuihas,jne. Tuimad ja hingetud ei suudagi lugeda ridade tagant. Neile on vaja inimpeksu, siis nad rahulduvad teiste vere nägemisest.
tähelepanek22. märts 2018, 10:49
On ilmselge et Võrnot ei sallita ja kui tahetakse leitakse igasuguseid vigu.Tegelik viga oli agaVõrno poolt selles et noogutas kiitvalt Vahur Kersna järeldustele Toomi ja Ratase kohta, mis trükimusta ei kannata. Tuleb välja et Kersna esinemise tingimuseks TTV-s abikaasa Liina poolt oli Keskerakonna laimamine, mida truu abikaasa ka täitis , mis aga tegi karuteene Võrnole
Jälgija22. märts 2018, 10:49
Kulla Õhtuleht palun ära lange EPL tasemele klikkide pärast.Sellist jama nagu toodab EPL pole teile vaja.Muidu võib teist ka saada populistlik paarialeht ja lugejad kaovad.
22. märts 2018, 10:57
see 23 a jaanika tahab olla ajkirjanik aga ajab nii lolli juttu suust et süda läheb pahaks !
22. märts 2018, 11:56
muidu tal pole välimuselt vigagi, täiesti pandav dots !
Kristel Elfriide tütar Miihal22. märts 2018, 10:46
TTV vaadatavus tõusis 3 korda.Seal päris asjalik jutt,mida peavoolumeedia kohe tahaks lämmatada(või ära osta ja muuta teemat nagu Putini venemaal).
Keskealine naine22. märts 2018, 10:33
Võrno on tubli eestimeelne mees.
Ajakirjanikule on antud käsk kätte isamaalisi mustata, eks saab selle eest kõrgemat palka.
Jah22. märts 2018, 10:41
on küll eestimeelne, aga tundub , et sellise omadusega mehi meil materdatakse. Minu lugupidamine kuulub ka Tõnis Mägile. Tõeline eesti mees.
ega ikka ei ole küll,23. märts 2018, 10:58
see on muidugi sinu arvamus.
aastatega asi süveneb22. märts 2018, 10:33
Võrno on mõnikord ka asjalik ja vaadatav-kuulatav. Üldiselt aga kehtib tema puhul väljend, et ikka mina ja mina olen see maailma naba. Eneseimetleja kohe kindlasti.
To 10.3323. märts 2018, 10:39
Olete kõik väga õigesti öelnud.
Indrek22. märts 2018, 10:32
Vähemalt mingigi vaheldus senistele surmigavatele saadetele ja kordusele. Nagu Draamateatris esimene vaatus kui lavale tuleb Raivo Pass, siis saalis on sosinad Mitskin,Mitskin.
Ats22. märts 2018, 10:29
Elukutselised vassijad on Reformi tagatoas ja nad saavad selle eest palka ka.
Õige Mees (Mees- sure algustähega!)22. märts 2018, 10:24
Hannes Võrno on tõeline mees, keda kardetakse ja kadestatakse! Seda, et ta on üks Eesti parimaid saatejuhte ei ole vaja öelda. Aga see, et ta on Eesti patrioot ning ütleb välja, julgeb välja öelda, mida mõtleb- vaat see ei meeldi ning seetõttu tema mainet tahetakse iga hinna eest maatasa teha! Tehke aga, sõbrakesed...Võrno on Eesti rahva südames. Niisugust meest sooviks iga erakond oma etteotsa, kuid ei saa, sest Võrno seisab õige asja, Eesti asja eest, mitte projektipõhiste "tegude" eest, mida valitsus teeb Brüsseli taktikepi all! Edu Sulle Hannes, oleme kogu perega Sinu poolt ning mõtleme samas suunas :) Just niisugust meest oligi tarvis Eesti eest seisma, sõna võtma ning ka tegutsema, risti ette löömata! Respekt!
Jürka22. märts 2018, 11:20
Mees - sure algustähega? Mida see peaks tähendama? Sama arusaamatu kui kogu ülejäänud kiidulaul inimese kohta, kelle põhitegevuseks on enesereklaamimine ja
-imetlemine. Minu südames talle küll jäänud pole enam mitte pisikestki nurgakest, see kunagine meeldiv ja meeldejääv Võrno on täiesti kadunud. Kahju muidugi.
lihtsalt küsin22. märts 2018, 14:30
Kas seda eleegiat peaks laulma viisil "Suur Lenin ta oli üllas..."?
Murka22. märts 2018, 20:42
Kui kellelegi tekivad fännid, siis osa märatseb kadedusest. Kersna jääb tahaplaanile ja Võrno rebib ette. Ei saa ju ometi olla, et Võrno, see igavene kaa.bakas, kes tõi kalamarja asemel hoopis supikondid koju, on muutunud äkki oma terava sule ja ütlemistega populaarseks.
kui kõik22. märts 2018, 10:22
või pooledki eesti elanikest oleks selised nagu Võrno,siis oleks eesti elu normaalne.
just....22. märts 2018, 13:45
...igaühele oma kreisiraadio ja eurovisioon ja oma hala-saade!
Ütle mulle 1 asi, mida võrno ÄRA teinud on peale mulisemise?
to just...23. märts 2018, 11:01
ja igaühele oma Orissaare seeneline,mis ta nimi nüüd oligi...
22. märts 2018, 10:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mitteäpu22. märts 2018, 12:04
Mina ka, mul sama kasv ja laius, täitsa eesti kodu vägilane!
22. märts 2018, 10:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
22. märts 2018, 10:20
võta tabletid àra!
häirivast kannibalismist Eestis22. märts 2018, 10:10
Ma olen nii väsinud noist nõiajahtidest,mis n ü ü d on otsapidi Võrnoni jõudnud. Kes küll neid "protokolle" ette söödab, et üks lõputu inimsöömine on käivitunud Eesti riigis!?
92422. märts 2018, 14:35
Hannes Võrno on julge, konkreetne, ausate põhimõtetega
> eestlased väikerahvusena vajavad nii kindlameelset inimest.
23. märts 2018, 09:10
Hoopis ekrenaudid peavad nõiajahti mittekommunistidest Eesti presidentide ja kõigi edukate eestlaste pihta
Irw22. märts 2018, 10:09
Kas see on nüüd Eesti kanajarja mee to ?
Valija22. märts 2018, 10:02
Hannes ,Sa oled julge ja otsekohene Eesti kodanik, kes ütleb välja, mida mõtleb .See ei meeldi paljudele nn."arvamusliidritele" ja pugejatest tolerantidele. Jõudu ja jaksu Sulle uue saatesarja jätkamisel. Usu, Sinu pooldajate hulk on kordades- kordades suurem vastastest.Eesti nimel edasi!
No noh :-)22. märts 2018, 10:19
Jürka22. märts 2018, 11:21
Ütles välja, mis mõtles, aga suurele osale eestlastest tema mõtted kohe üldse ei meeldi.
plusspunktid22. märts 2018, 14:37
10.02 arvamusele tahaksin lisada miljon plusspunkti
> oleks Eestis nii kindlaid isikuid rohkem,
siis jääks Eesti ka kestma
10.02 ja 14:3722. märts 2018, 17:43
hahaa
ise kirjutan ja
ise kiidan oma kommi.
Valija23. märts 2018, 07:07
Ainult nii totakas saab olla sinu arvamus,kes esineb siin nr.1 all. Hea,et oskad enda üle naerda!
Latt22. märts 2018, 09:52
Kus vōtab ōl info, et aaade on tippu lennanud esimene saade oliteletopis 90nendal kohal
22. märts 2018, 09:50
õl, alles te närisite ja solvasite Elina Nethsajevat. Nüüd Võrnot. LÕPETAGE JUBA! Lahake oma elusid!
Tubli Võrno!22. märts 2018, 09:44
Igast sõnast, igast lausest võib üleskeerutada intriigi. Kui seda niiväga vajatakse ja lausa käsitakse, et inimest mustata. Oh neid sallijaid, oh neid libereid, mis teil küll kogu kambaga viga on? Ju ei lähe enam luulud peale, siis võtame mõne isiku ette ja järame lihtsalt lambist tema eraelu kallal.
need vasakpoolsed sallijad ja liba-liberid22. märts 2018, 09:50
on ju kõige suuremad vihkajad, see ongi nende viga.
22. märts 2018, 09:38
..võtnud ühendust võtnud??? Mis lause see on? Kah ajakirjandus?
22. märts 2018, 11:25
s.t.kommunikeerunud uues eesti keeles.
22. märts 2018, 09:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
eks pärast saadet22. märts 2018, 09:40
kisatakse ikka hirmu pärast uute tuulte ees.. nagu me teame on sallivad-vasakpoolsed kõige suuremad vihkajad ja kõige julmemad, seepärast see kisa siin ka nii suur on. homme sotside hääled kähisevad suurest kisamiset, irw.
herr22. märts 2018, 09:51
Võrno võiks rätsepmeistriks hakata.Selleks on tal haridus ka.
Imestaja22. märts 2018, 09:32
Kuidas küll inimesed võivad olla nii verejanulised? Hirmu ajab peale. Aga Hannesele lohutuseks olgu öeldud, et kõik, mis läheb üle piiri, ei lähe enam korda ega ole tõsiselt võetav.
to Ärberd von Kaerajaan22. märts 2018, 10:23
Kas promoma peab vahetpidamata toleraste Võigemasti, Krummi, Kuurmat ?
Ärberd von Kaerajaan22. märts 2018, 15:59
Eksid. Pole kunagi midagi sarnast teinud!
Ärberd von Kaerajaan22. märts 2018, 09:30
Miks on kodanik Võrno Eesti rahvle niivõrd tähtis, et on ta riigi ühes olulisemas lehes (ka mujal) üles promotud umbes nagu leenin 17. aastal?
Võrno saated22. märts 2018, 09:29
on VÄGA HEAD! Kes aru ei saa, see ei saagi saama, pole niipaljukest taipu antud.
ausalt öeldes22. märts 2018, 09:52
Võrno 2. saate tegi ära Vahur Kersna. Kohati tundus, nagu tema olekski saatejuht. Saatejuhti ennast ei pannud enam tähelegi.
seda et22. märts 2018, 10:01
Väga hea saatejuht juhib saadet nii, et tema juhtimist pole märgata.
Väga hea ülemus juhib ettevõtet nii, et teda enast ei pea näha ega kuulda olema.
eks see ole nüüd kuressaare seenelise kättemaks22. märts 2018, 09:24
läbi süvariigi, mis muud. Süvariigil on olemas kaustad infoga, millega inimesi hävitada. Tahetakse konservatiividele musta varju heita aga see mõjub nagu alati - vastupidi:-))
kui nüüd seda tsirkust laalimardiga seostada,23. märts 2018, 11:09
siis on see täitsa usutav.
Ühinen nendega,22. märts 2018, 09:23
kes soovitavad kisa lõpetada ja aru saada, et keegi ei sunni vaatama saadet, mis ei meeldi! Jätke Võrno rahule ja elage oma elu!
Jürka22. märts 2018, 09:28
Saated tehakse publikule vaatamiseks ning igal vaatajal on õigus saateid arvustada. Kas see on sulle uudiseks?
... :-)22. märts 2018, 09:35
järelikult oli palju vaatajaid ja kõnetas paljusid, et selline ving tekkinud on)
õigus,22. märts 2018, 09:37
mitte kohustus. Olgem suuremeelsed. Kes patuta, visaku esimene kivi.
EV22. märts 2018, 09:51
Mis Sinule selles saates siis eriti vastumeelne oli? Kas ei kiidetud oravaparteid?
edu Hannes22. märts 2018, 09:22
las see ajakirjandus ka saab lõpuks oma tegudest aru. Üks väheseid julgeid, kes seda julgeb ka välja öelda kallutatud ajakirjandusele.
..22. märts 2018, 09:37
Jälle üks ÕL teadja platsis.Jätke inimene rahule.Kui Sul Jaanika,oma elu ei ole,siis ,hangi.MIs te arvate ,et Võrno,oleks pidanud igale "pliiatsile" aru andma.Teie toimetuses ei olegi sellist töötajat,kes oleks võimeline temaga vestlema.Jälle kistakse aastatagune lugu närimiseks.
siss22. märts 2018, 10:23
Tegelikult väidab ju VÕRNO , et talle ei antud võimalust vestelda. Kes keda närib ?
kas22. märts 2018, 11:28
olid ise juures, kui talle seda võimalust pakuti?
Miki22. märts 2018, 10:27
Kui see on ajakirjandus, olen mina Rooma paavst!
nii22. märts 2018, 12:06
Ei sa ole, agat see on ajakirjandus.
millal22. märts 2018, 09:05
tuleb ka midagi positiivset.esimene artikkel ja kohe kommentaarid on kurjad.miks te peate klaarima seda jama avalikult,kui teil on teineteisele midagi öelda, selleks on telefon.las võrno teeb saateid,telekapult on ju teie enda käes,lülitage teisele kanalile ja asi vask.milleks nii palju kisa.
arvamus22. märts 2018, 08:55
Tahab televisioonis esineda ,siis tehku üks saade täis huumorit ,aga ärgu elagu välja oma kibestumist. Varem esinedes oli tal kõik olemas huumorisoon ,sõnaosavus ,aga peale missioonilt tulekut on ta muutunud ja kahjuks mitte nauditavaks saatejuhiks.
to arvamus22. märts 2018, 10:26
No see on küll palgalise kommentaatori " arvamus ".
Kui suudad seedida22. märts 2018, 10:49
vaid huumorit, siis vt tv arhiividest huumorisaateid, sh ka H omi.
Aljoosha22. märts 2018, 08:46
Võrno armastab end ajakirjanikuks pidada. Aga mis tal selle väite toeruseks ette näidata? Kas vähemalt ajakirjanikule vajalik haridus on olemas? Kõige muu olemasolu puudumise on ta ammu ära tõestanud
Jürka22. märts 2018, 08:58
Võrno on moekunstnik ja rätsepmeister hariduse poolest.
naine22. märts 2018, 17:18
Minule meeldivad Võrno esinemised, sest ta on alati ausa ütlemisega. Tõeline mees, kes on härrasmees, mida eesti meestes kohtab üha vähem. See mees on palju läbi elanud ja näinud, mis meie ümber tegelikult toimub. Suur austus temale ausaks jäämise eest.Püüdke ka sinnapoole!!!!
tahaks teada,23. märts 2018, 11:18
et kui oskaja see seeneline siis on.Loodan,et Võrno ei hakka kunagi kiikama nõnda Brüsseli poole kui kogu see sallijate kamp,eesotsas ajutise kohatäitjaga.
Minu meelest korralik eestimeelne mees ja usun,et ei ole ka kellegi poolt ostetav.
fafa22. märts 2018, 09:23
Nähtud ja loetud ja kuuldud neid "kõrgelt haritud ajakirjanikuid"....
Omg22. märts 2018, 10:37
Multitalentsus ongi see kui isik valdab mitmeid alasid, aga diplom on nt vaid ühelt alalt.
Aljoosha22. märts 2018, 11:45
Isegi kui Võrno oleks multitalent, jääb tema enesehaletsusega segatud isiklik imetlus ja karm keskeariis ajakirjanikuks olemisele jalgu.
to Aljoosha22. märts 2018, 15:41
Palgaline, palju sa korrutad üht ja sama.
Aljoosha23. märts 2018, 09:53
Ei ole palgaline, lihtsalt hale ja piinlik on vaadata Võrno avalikku kriisi.
sa hoia oma piinlikkus endale,23. märts 2018, 19:58
miks sa seda siin jagad.
xyz22. märts 2018, 08:39
Huvitav, miks eesti meedia nii kihama on löönud Võrno saatest? Seda just negatiivses võtmes. Kas sellepärast, et tegemist ekrelasega? Või sellepärast, et Tallinna TV populaarsus järjest kasvab? Igatahes üsna labane on ajakirjanduse kollektiivne rünnak ühe ajakirjaniku vastu!
keegi marineerib seeni,23. märts 2018, 11:19
Kanakarjus22. märts 2018, 08:39
Kanakarja kättemaks! No Jaanika, kas pealik käskis kirjutada- ja lubas pärast pai teha. Miks te seda Võrnot peksate, ta ju oli juba põrandal pikali?
see22. märts 2018, 10:22
leht julgebki peksta ainult neid,kes pikali!
Kaua võib?22. märts 2018, 08:33
Mitu artiklit veel? Uus saade on siiani hea olnud ja vaatan seda ka edaspidi. Mind ei huvita Võrno isiklik elu, iseloom jne Kas keegi teine pole kunagi vassinud, kas kõik kirjutatud artiklid on absoluutne tõde?
to Mann22. märts 2018, 15:41
Palgaline, palju sa korrutad ühte mõtet eri nimede alt ?
Mann22. märts 2018, 08:31
võrnol keskeakriis ja tunnustuse puudus-ongi kõik.
jah jah jaaaah22. märts 2018, 08:48
ja vaatamata sellele oli viimane saade väga hea.
22. märts 2018, 09:25
ei olnud. kaks piirideta eneseimetlajat, kuid võltsi olemisega tegelast vastamisi.
to Mann22. märts 2018, 10:28
Ohh, palgaline, sa ka midagi muud ei oska välja mõelda.
Tinnu22. märts 2018, 08:15
Üks video on ka juutuubis selle kohta, et mis Hannes Võrnoga juhtunud on. https://youtu.be/N_EWveE3-NA
joosep22. märts 2018, 08:32
No see video on ikka küll allapoole igasugust arvestust. Nendel noorhärradel puudub igasugune austus teise iniese vastu.
22. märts 2018, 08:40
Vastik vaadata seda poisikeste nagamannide videot Hannese ironiseerimiseks mis üldse ei olnud vaimukas ! ja sellised piimahabemed mõtlevad et on tegijad !?? ja Hannes on olnud ja jääb väga vaimukaks tegijaks !
....22. märts 2018, 10:28
see oli väga hea :)...viiese käest ikka ei küsita selliseid küsimusi ja üldse...milleks? andku ikka aru endale, et ta ees on laps, mitte täiskasvanu....aga paroodia oli hea....
////22. märts 2018, 11:37
Mida siis viiese käest küsida tohiks? Kas täna lasteaias käisid? Kuidas lasteaias meeldib? Kas emme täna kommi ostis? Kas pambusid veel kasutad või käid juba potil? Mis värvi lego klotsid meeldivad?
väga mõistlik22. märts 2018, 10:16
täpselt naelapea pihta.
qwerty22. märts 2018, 11:13
Aitäh, Tinnu. Väga hea vaatamine oli.
see qwerty23. märts 2018, 11:22
pole oma arukusega ka siin eriti silma paistnud.
volli22. märts 2018, 07:56
aga miks?22. märts 2018, 09:07
Kui teeb avalikke saateid, siis on õigus ka vaatajatel teda kritiseerida !
õigus, mitte kohustus22. märts 2018, 09:41
Kes patuta, visaku esimene kivi.
sa jaaanika22. märts 2018, 07:33
loe enne oma lugu läbi, kui avaldad. äbi.
22. märts 2018, 07:39
nii juhtub, kui emakeel on omandatud võõrkeele tasemel.
Ajakirjanikule22. märts 2018, 07:10
Loe oma tekst enne avaldamist läbi ja paranda vead! Võrno halvustamisega nii pöördesse läinud, et sõnad lähevad segamini!
vot seepärast22. märts 2018, 07:34
et materdatakse, soovin talle kogu südamest head ja loodan, et ausatel EKRE meestel läheb hästi ka valimistel. respekt.
Jürka22. märts 2018, 09:31
Ehk loed meile üles nee EKRE ausad mehed?
vot (russitsism)22. märts 2018, 11:36
Eesti keeles "vaat"...Panin Teile + sisu eest.
JÜRKA23. märts 2018, 20:00
hr. Võrno, oled tubli mees22. märts 2018, 07:36
2 saatet on olnud väga head. las see õhtaleht piniseb.
Vass vass...kuss kuss22. märts 2018, 06:49
millegiks on see hea ju?
huvitav22. märts 2018, 06:07
kas kersna on sõber või vaenlane...
valetas ju temalegi oma saates.
kas22. märts 2018, 08:38
no 99 kräpi ja väärkoheldud laste kohta? poliitikute kohta?
vanatydrik22. märts 2018, 02:47
Konkreetselt mida vassib22. märts 2018, 03:07
Artiklinupuke jätab asja poolikuks, õieti midagi välja ûtlemata
sa vanatydruk ära unista,23. märts 2018, 20:02
ei tõmba sind keegi.
22. märts 2018, 01:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lahutusmüsteerium22. märts 2018, 03:10
Mees missioonil, naine kodus rahuldamata. Ongi kogu tuumafüüsika
Profet22. märts 2018, 00:42
Erakordselt mõttetu teema.
Aga Õhtulehe vääriline - tühi ja kõmisev.
vana vares22. märts 2018, 00:06
küll on nüüd teema, mille üle päevi meedias kaagutada. Kvaak-kvaak.
ikka tuleb kaagutada22. märts 2018, 08:42
et vana vares ka aru saaks kui paha on oma arvamust omada, arvamust mis ei ühti peavooluga. Eriti halb, kui seda välja ka julgetakse öelda.
ja22. märts 2018, 09:10
kes oled sina, sellise kõnepruugiga?
no ikka22. märts 2018, 09:44
jah, sest vastasel korral ta kaotab igasuguse usaldatavuse poliitikuna, et ta teeb neid asju mida lubab teha.
söör fon krat 22. märts 2018, 10:03
Valel on lühikesed jalad