Tele

Yana Toom "Ringvaates": ma olen kaine mõistusega inimene (62)

LISA KOMMENTAAR

Miks 20. märts 2018, 21:37
küll see nn. kaine mõistusega inimene ei taha elada oma kodumaal,ajada oma rahva asju ?
20. märts 2018, 21:08
Kuidas saab alkohoolik olla kaine mõistusega poliitik ?
vaene väike20. märts 2018, 21:01
20. märts 2018, 20:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aga...20. märts 2018, 19:26
Edgar20. märts 2018, 18:45
Et inimeseks saada,pead veel palju pingutama.
inspektor viktor22220. märts 2018, 18:43
ma olen kaine mõistusega INIMENE???
vaatleja20. märts 2018, 18:43
palun lõpetada selle toomi pildi näitamine meedias ,kuna ka lastel on juurdepääs sellele ja pole mõtet neid hirmutada ,et ka eestis eksisteerivad muinasjuttude tegelased.
Kas20. märts 2018, 18:38
mõistus võib purjus ka olla. Ma ei tea ühtegi inimest kes ei ole kaine mõistusega, järelikult pole ta ainuke ja sellega pole mõtet kelkida. Stalin oli ka kaine mõistusega aga mida tegi.
ivan20. märts 2018, 18:01
Uh hea, et niigi läks " kaine mõistus " on ikka leebem valik kui ennast Napoleoniks pidada .
Seda inimest võib kindlasti võrrelda hundiga,20. märts 2018, 17:38
kes,silita ja poputa teda,kuidas tahad,ikka vahib oma metsa poole.
minu meelest20. märts 2018, 17:35
oled sa igapäev laksu all.
20. märts 2018, 17:33
Mina mäletan, kuidas ta kolmeõe pressika alguses enne valimisi viina järele tahtis minna.
20. märts 2018, 17:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17:0020. märts 2018, 18:45
kui te selle röökija putinipuudli ja tema räigete Eesti riigivastaste kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
Tiit20. märts 2018, 16:36
Kaine moistus ei ole Eestis moes. Moes on hüsteeriline russofoobia.
M.Närep20. märts 2018, 16:31
nö kaine arvestus: Putini venemaa käib rohkem propagandaraha välja kui Eesti jt.
ingel20. märts 2018, 16:16
Peeglike,peeglike seina peal, kes on kõige targem ja kaunim ilma peal.On ,on,Tšernogorova on.Toom on ka!
kahju20. märts 2018, 15:38
Markokesest, no ei saa janale vastu, mitte kuskilt ei pääse ligi
noh20. märts 2018, 15:27
leidsite nüüd ühe artikli,kus ennast maandada saate,viimastel päevadel köik nii möru see poliitiline seis momendil aga jah Toome kasuks
ätt.20. märts 2018, 15:38
Sõimake peale Toomi ega see tükki Tal küljest võta.Aga siiani ei olegi selgeks vaieldud meie riigi järjepidevus.Kui me kõik rõõmsalt hõiskasime,pidasime Eesti sajandal sünnipäeva siis ju pole olnud mingit okupatsiooni,oleme lihtsalt ENSV järglased !
no nii20. märts 2018, 13:36
J.Toom on purjus eestlastest,ajab sellist juttu suust välja mida ta
ise ka ei usu. Lasnamäe valijad usuvad tema jada suu ammuli,kui
kauaks?Pane edasi Venemaa poole,tuhk ja tolm taga!
olvi k20. märts 2018, 13:34
Yana Toom on venemeelne ja eestivaenulik. Ta on venemaa käsilane, atvan isegi, et venemaa heaks töötav Mata Hari. Ta töötab ka EL-s koos sõbranna Ždanokaga nii Eesti, kui Läti vaenlasena. See on ju kõigile eestlastele selge. Ta teeb ainult nägu, et on hirmus õiglane ja aus. Seda ei usu mitte keegi.
Enn20. märts 2018, 13:30
Jana jutt on ilus, aga ta käitub nagu Putini sabarakk.
#20. märts 2018, 12:35
Mind pani imesta kui rumal saab ikka olla ERR töötaja Reikop- kes pole vist aru saanud peaministri konkreetsest sönumist sõna sõnalt. kahju aga eks see olegi ERR tase.
lihtne ju mida Toom tahtis öelda: Süüdistamine ilma tõendita on provokatsioon! ja nii on, sest kas teie tahtae ,et nimetataks ,mõrvariks,, kui tõendeid pole?!
Olvi K.20. märts 2018, 18:06
Te ei saanud aru, et Reikop provotseeris Toomikest. Toom ise ka ei saanud sellest aru. Aga see keemiline ühend, millega mürgitatu Skripali, on vene päritolu ja teised riigid seda ei kasuta. Reikop on väga tark ja oskab hästi küsitleda või vajadusel provotseerida. Kahjuks kõik meie TARGAD pole suutelised ridade tagant lugema.
Putini eeskuju20. märts 2018, 12:30
kõik kgb väljakoolitusega venelased on kaine mõistusega, isegi väga kaine mõistusega.
rein20. märts 2018, 12:28
ei ole kahtlustki. ainult see mõistus töötab idanaabri kremli poliitika heaks mille huvi on need alad uuesti enda valdusse saada.
kuid kainelt mõtlevaid on peale YT ka teisi tänu kellele need kremlimeelsed siin kanda ei saa kinnitada
Maamees20. märts 2018, 12:26
Paraku inimesed, kes ennast ise kiidavad, kui ilusad, tublid, töökad, kained ja mis iganes nad on pole seda teisete ja ühiskonna silmis.
36920. märts 2018, 12:21
Yana Toomil on õigus, keegi ei uuri ega räägi tõenditest vaid kõik kohe on eksperdid ja kukuvad näpuga näitama.
See et nato ja uk tegelased väidavad ühte ei tähenda et see on sulatõsi, raske on leida objektiivset arvamust ja tõendeid pooltelt kes venemaa suunal igapäevaselt soppa loobivad vahendeid valimata.
#20. märts 2018, 12:38
Süüdistamine ilma kindlate tõenditeta on : kuritegu ja hetkel ka provokatsioon! Aga see ongi nõrga ja lodeva euroopa tõeline nägu ja nõrkus!
Jessauul20. märts 2018, 12:45
Kujuta ette situatsiooni, et Moskva kesklinnas tapetakse endine USA agent mingi militaarse/kõrgtehnoloogilse (massi)hävitusrelvaga, mille puhul on teada, et seda on arendanud USA armee ja tsiviilkäibes on sellise vahendi käsitlemine suht võimatu. Kas Venemaa avaldaks siis arvamust, et näedsa - pole ühtegi USA agenti teolt tabanud ja järelikult me USA kohta siinkohal midagi ei ütle ja ei tee??? VÄGA LOLL JÄRELDUS! Kõik tegelased, kes selliseid propagandistlikke lollusi levitavad on kas ladvast hõredad või suurvene-šovinistid.
nu neh20. märts 2018, 17:40
aga see mida Venemaa väidab on alati sulatõsi. Aint Nat o ja uk valetavad.
//20. märts 2018, 12:21
kaine mõistusega vene inimene. Oleme seda kogu aeg teadnud.
kumb siis?20. märts 2018, 12:05
kas kaine või mõistusega?
13:4820. märts 2018, 18:49
Vanja, ära REOSTA MEIE ILUSAT EESTI KEELT!
20. märts 2018, 18:50
kui te selle röökija putinipuudli ja tema räigete Eesti riigivastaste kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
V20. märts 2018, 11:50
Vaata kust otsast tahad - no ei ole kaine mõistusega inimene!
Toomilt pole midagi oodata! valija20. märts 2018, 11:15
Kaine mõistusega inimene, kes tallab etnilised eestlased jalgealla, vaidleb üleolevalt, kaitseb ainult tema enda isiklikke huve, ei suuda olla poliitik, teenida teisi.
juga20. märts 2018, 10:15
Kuidas ühte riiki tipptasemel esindav poliitik saab avalikult olla selle riigi vastane? See isend oleks tulnud juba ammu Brüsselist tagasi kutsuda. Miks peab olema Eesti saadikukohtade arvelt ka Venemaa esindaja?
kris20. märts 2018, 10:49
jugaga nõus ! Toomi muu tegevus mulle vastumeelt,aga briti teemal olen sama meelt temaga -kui usutavaid fakte avalikustada pole,parem vaikige,kuni leiate ! On ilmunud selliseid umbluuu versioone,et isegi naerma ei aja enam,lihtsalt hale !
Olvi K.20. märts 2018, 13:49
On ju kindlaks tehtud, et mürgitamiseks kasutatud kemikaal pärineb Venemaalt. Mujal seda ei ole ega kasutata. Toetage aga Venemaad, olge ÕIGLASED, siis jõuate kaugele, Siberisse näiteks.
Maie20. märts 2018, 09:44
Olen nõus,et igal meist on õigus oma arvamusele,AGA miks õelaks ja pahatahtlikuks minna.Elementaarne viisakas sõnakasutus võiks siiski jääda. Tegelikult ei ole ju inglastel mingit konkreetset fakti ühegi riigi vastu süüdistuste esitamiseks. Inglismaa peaministri enda tool kõigub seoses Brexitiga,nüüd juhib tähelepanu kõrvale.
Vellu20. märts 2018, 11:48
See , et sul ja Jana Toomil ühtegi fakti ei ole, ei tähenda, et neid tegelikult ei ole. Vene ametnikud ka muud ei tee, kui et korrutavad, et neile pole esitatud ühtegi tõendit ja neid pole kaasatud uurimisse jne..
No kuidas saab praeguses uurimise faasis anda tõendid peamisele kahtlusalusele...?
Olvi K.20. märts 2018, 13:46
On ju kindlaks tehtud, et kasutatud keemiline aine pärineb Venemaalt. Mujal seda ei toodetud.
kris20. märts 2018, 08:44
Mida valesti ütles selles teemas ? Olete kasvõi ühtegi argumenti Briti uurijatelt lugenud-kuulnud,et ise mingi seisukoht võtta ? Kas brittide toetajatel on infi,mida üldsus ei tea ? Kui on,siis ei maksa üldsust süüdistada,kes niisama lihtsalt ei usu paljaid süüdistusi ! Ja vahet pole,keda süüdlaseks peetakse,venet või saksat või jaapanit ! Argumene ootan ja usutavaid tõendeid !
no valesti20. märts 2018, 08:47
ütles vähemalt PM-s, kui väitis, et Venemaal pole ainsatki põhjust seda meest likvideerida. On ikka küll - tuleb kõigile puust ja punaseks teha, et reetureid ei jäeta ellu, mingu nad või teise maailma otsa.
!!!20. märts 2018, 01:50
Usun täiesti, et ta kainet ja hoolikalt kalkuleerivat poliitikat ajab. Ainult et kahujks Moskva kasuks ning huvidest lähtudes.
20. märts 2018, 12:41
!!! äkki annad ka tõendid`? Süüdistamine ilma tõenditet on kuritegu! Kas sina tahad ,et sind lihtsalt süüdistatakse näiteks .. vägistajaks?!
MuinasJulle19. märts 2018, 22:34
Lisaks nagu ema oli nõukaajal ideloogilise võitluse esirinnas on tütar moskoviitide asja ajav eurovolinikust priileivasööja.
19. märts 2018, 22:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
On on kaine19. märts 2018, 22:41
Ja selle Jaana mõistusega arutledes peaks eestis ka olema Tuumarelv ja palju. Siis alles valitseks tasakaal ja sõbralikud suhted.
münnikhuusen19. märts 2018, 22:00
Sama loll nagu see saksa tädi...
Ähh!19. märts 2018, 21:44
Mis tunne on olla rahva liige ja esindaja, keda ta ei esinda? Mina tean- reeturi tunne!
21:4419. märts 2018, 22:01
Ta on GOSDAMA Kremli jaoks....
Ei klassifitseeru19. märts 2018, 22:46
Jaana on küll eestistunud aga platseerub ikkagi valesid levitavaks võõramaalaseks. Küsimus on et kas ta teeb seda näiliselt omaalgatuslikult või käsu korras värvatuna.
LAINE.19. märts 2018, 21:28
Miks ta küll ei taha sinna Putini juurde minna,seal oleks ju toredam olla ja eestimaalased ei pea selliseid idiootseid heietusi kuulama.
seal20. märts 2018, 08:51
ei maksaks talle keegi sellist raha. Euroliitu Brüsselisse ei saadaks keegi. Oleks suvaline peška kusagil oblastikomitees ja peaks niru palgaga läbi ajama. Vaat siis oleks hea kuulda objektiivset arvamust valitsevate olude kohta.
Olvi K..20. märts 2018, 13:54
Ärge muretsege. Küll ta oskaks ka seal ennast sokutada suurte rahade ligi. Ei selline hätta jää.
ega20. märts 2018, 17:44
ma ei muretsegi. Lihtsalt arutlen. Selleks, et brüsseli palka saada, pead Venemaal ikka päris kõrges ametis figureerima.
tibu19. märts 2018, 21:14
tüüpiline rahvavaenlase jutt...
Võtaks selle kaine pea, Jaamaülema abi, 19. märts 2018, 21:12
lööks punased purjed puhvi ja purjetaks uhkesti sinna roodinale batja Puutini manu ning lugeda integratsioon à la Estonia läbikukkunuks.
Toita hunti palju tahad, ikka vahib metsa poole. Kodakondsuse võiks ka tagasi müüa. Savisaarele.
lov19. märts 2018, 21:12
Kui näost 3/4 ülemist osa kinni katta, näen savisaare suud ja lõuga :D
agressori lepingupartner ja takkakiitja19. märts 2018, 20:32
Kaine peaga nii rumalat juttu ajada on ikka tase.