siis antireklaam on veel parem - Felixi purgisuppi ei suutnud lusikalt rüübata isegi prügikasti kõrvale äravisatud joodiku välimusega näitleja ja aknaraami reklaam (viltune aken) kus toapoolel istub tohutus paksus kampsunis naine - pane meie aken ette ja siis sa alles OTSID sooja! Ja tellijad ei saa aru, et antireklaam!
Loomevallas on iga vargus taseme näitaja, sest ainult mannetu ja andetu varastab teiste ideid. See ongi ka antud juhul kindel diagnoos ja ükski väljakavaldatud auhind seda ei muuda
Tambime asju, mida vähemalt on püütud teha nii, et mõte ka sees oleks. Jagaks õige need Kuldmunad siis agentuuridele, kes vorbivad kaubanduslikke teadaandeid ühe retsepti järgi: kirjuta keelevigane tekst (vähemalt pool võõrkeeles!) ja võta üks totaktrilla, kes suudab teha eriti siirupist enesemüüginaise häält ja käia triviaalsusi lõpmatuseni. Ja põgenevadki inimesed iga veerantunni järel teleka eest, sest nad ei taha teada, et mingi apteegikett on nende õnne valem või et tuleks kiiresti tormata ostma mingeid madratseid või TOITAINETE (need on valgud, rasvad, süsivesikud) eraldajaid. Kõige enam on sellise hülgemölaga tõstetud apteegikaupade, prillide ja Hiinas odavalt toodetud, kuid firma Šveitsis paikneva peakorteriga vääristatud kaupade hindu. Telereklaam on kallis, ja Eesti lollikesed maksavad selle kinni. Või ostavad mujalt.
Plagiaat on plagiaat ja pole mingi ideede ammmutamine vaid lihtlabane vargus. Muuseas, see on ka kuritegu. Lugege Autoriõiguseseadust. Olukord, kus täiesti avalikku loomevargust tolereeritakse ja isegi konkursil auhinnatakse, näitab küll Eestit kolmanda järgu arengumaana. Mage.
KOMMENTAARID (19)