Issand anna andeks sest nad ei tea mis teevad Sellele kes mõtles välja autojuhile tervisetõendi taotlemiseks nn tervisedeklaratsiooni küsimustiku tuleks korraldada eksperiment nagu ühele prantsuse kuningale korraldati
Antud teema kohta: Aga äkki arvestaks avalike teenuste puhul, et sellised asjad võivad vanemate inimestega juhtuda ja mitte kasutada üldse sellist ühte, vanurite jaoks salakavalat erisuuruste kirjetega numbrikombinatsiooni, millest ühe kirje lugemiseks on vaja prille, teise kirje jaoks aga mitte . Vanem inimene vaatas ainult suures kirjas trükitud tagurpidi numbrit ja ei näinud ilma prillideta, kumba pidi oli kirjutatud ülejäänud väikesemõõduline tekst. Noor inimene ainult irvitab, no come on, kuidas see üldse võimalik on? Aga aru saab alles siis, kui vanemaks saab. Omalgi jama näiteks koodnumbritega - antakse sulle mingi kood ( näiteks ruuterile, näiteks ühekordne tunnuskood tõestamaks, et sa oled adekvaatne ) ja seal on sees kari nulle või o tähti. Nüüd hakka mõistatama, kas koodiandja kasutatud kirjatüübis on mõeldud nulli või o-d. Ja ole hea ja katseta. Tore on ja ole veel tänulik, kui asi kolmanda katsega ei lõpe. Tahtsin sellega öelda, et asjade kasutajasõbralikkuse osas on veel tööpõld olemas.
Telekas võrkpalliülekannete numbritablool ei tee vahet, kas tegemist on 6-e, 8 või 9-ga. Telekas mul 55"" oled hd , omal nägemine 90%. Tablool on ruumi küllaga, et numbrid veits suuremaks teha. Tennist vaatan mõnuga ( ka palli lendu ). Lauljal näha plommitud hambad, paraadil inimesel näha kui nina tatine, aga näe võrkpallitabloo numbreid korralikult kuvatud ei saa.
Kehva nägemisega ostja ei saa ka Kvartali Maksimarketis aed- ja puuvilju osta, kuna nende number on nii väike ja udune, et ei saagi automaatse kaalu juurde minna. Sellel ka numbrid suht väikesed. Arvestada tuleb juba mitte ainult vanureid, vaid ka tänapäeva nuti-ja arvutipõlvkonda, kelle silmad ekraanidele jäänud ja vahest ka prillid koju ununenud.
Isiklikult mina olen eluaeg nii kärsitu olnud, et juba vene ajal ajasin pigem ilma mõne olulise asjata läbi, kui viitsisin kuskil sabas seista. Aga teate, enamik minuvanuseid (60) ja vanemaid inimesi on kasvatatud selles vaimus, et kes kannatab see kaua elab ja kui on kästud istuda ja oodata, siis viisakas inimene istub ja ootabki ega protesteeri, sest sedasi pole ilus...
kas ta loeb ajalehte ka tagurpidi- ikka teksti ja numbreid loetakse ühtepidi. Seega, et eelmine kommentaar ei läinud läbi , siis kirjutama siia teises keeles foolish baby ehk soe
vaid nôukogude karastus. Siis tuli samuti kogu aeg tundide viisi järjekordades seista, kas vôi WC-u paberi ostmiseks. Vastasel juhul pidid P-d "pravdaga" vôi "rahvahäälega" pühkima. ;)
kus ma pidin ametiasutustes tihti käima.Olin raamatupidaja.Ei mäleta,et oleks halvasti koheldud.Nüüd kardan minna ametiasutustesse,sest ei ole nii kiire vüib olla ja näod on kurjad ametnikel.Kurb...
viimasel ajal ei olegi enam muud, kui võitlus millegi või kellegi eest. Rahvas surutakse justkui kurgid purki ja lähim sahver asub Tallinnas. Justkui küüditamine kodumaa piirides. Kui vabatahtlikult siit ei lahku, siis teeme elu nii ebamugavaks, kui vähegi annab ja küll te olete siis sunnitud minema! Ennemisti võideldi ikka piiritagustega. Nüüd tuleb sõdida nendega, kelle eest ise hoolt kanname. Lausa häbiväärne, kuidas oma rahvaga käitutakse! Kui nii jätkub, siis koidab vist varsti uus Jüriöö ülestõus. Aprill ei ole enam kaugel...
esitage kahjunõue raisatud aja eest15. märts 2018, 18:08
ja kui lähed küsima, et miks nii, siis kutsutakse turva, et mida õiendate. Kas meie EESTI riigis saab ükskord kord majja või ei saa. Vastake hr. Peaminister.
edaspidi vaja muuta it teenust ja kui on number ühe-kahekohaline, siis poleks neid nulle vaja ette laduda, trükivärvi on liiga palju vist...kõik nagu arvestavad noore sekretäri tasemelt aga meil ju neljandik pensionäre, tehke nende jaoks ka midagi itimehed...
Hiljuti käisin ka Tartus ID kaarti taotlemas ja seal ei ole ikka nii, et istutakse töötajate nina all, pigem vaateväljast eemal. Seega ei ole nii, et töötajatel tingimata jääb silma, et keegi pikalt istub seal. Mina juhtusin nt nägema, kuidas üks abivalmis töötaja läks ühe väga eaka härraga kaasa fotoboksi juurde ja juhendas foto tegemisel ja ootas kannatlikult, kuni foto tehtud sai, kuna onu ei olnud ilmselt teadnud, et peab enne foto tegema.
inimesed on politsei ja piirivalve ametis tööl.Tegelevad tähtsate asjadega ja ei näe,et keegi vahib seal pool päeva.Seda enam,et tegemist eaka tädiga.Sealsetel töölistel peaks olema kotka nägemine ja igasugu apsakaid juba eos märkama.
Ja kui see leti taga istuv töötaja hakkab oma kotkapilguga saali vahtima, oled sina esimene kes pröökama paneb, et mida te vahite ringi, miks te oma tööd ei tee.
Lumehebekesed ehk värtustavad oma aega eh rohkem ja ei taha elu kulutada tundide viisi ametnike juures järjekorras seistes, isiklikult ootasin seal ka 2x 1,5 tundi kui käisin passi tegemas ja kui julgesin küsida, et miks pooled töökohad keset kaunist tööpäeva seal lihtsalt tühjalt seisavad siis ametnik vastas, et nemad käivad graafiku alusel ja kordamööda lõunal. Ma siis tegin ettepaneku , et paneme lihtsalt sildi lõuna välja ja läheme kõik koos rõõmsalt lõunale ja hiljem teeme tööd edasi kõigil kõhud täis ja keegi ei pea niisama passima. aga see ettepanek pole vist siiani arvesse läinud nagu näha.
No kas tõesti ühelegi ametnikule ei jäänud silma,et miks vanainimene nii kaua peaks ootama,oleks see mõni asotsiaalse välimusega olnud,küll siis oleks märgatud ning turva kutsutud ja tänavale tiritud.Märgatakse ainult ebameeldivaid asju,aga kas võind arvata ,ehk inimesel on tervisega midagi juhtunud kui nii kauaks on jäänud koha peale.
olin samal päeval 14 paiku samas kohas15. märts 2018, 19:30
Tõenäoliselt oli see tädi siis seal, aga kuna ootel oli palju rahvast ja liikumist samuti ja ühegi teenindaja otsesse vaatevälja see mass ei jäägi, siis töötajaid küll süüdistada ei saa. Pigem saab "tänada" meie turvaveaga ID kaarti, sellest ju topelt koormus kõigile.
No kui juba teemaks läks,siis küsin mina,et kui puudega inimene ei ole võimeline allkirja kirjutama,siis tuleb minna võtta perearstilt tõend,et pole võimeline.Just eile mul nii oli oma lähedasega.Perearst on teises ilma otsas ja siis sinna järjekord ja siis pahandab arst ja karjub,et ta pole maksuamet,kes tõendeid välja trükib,tal haigetest uksetagune ummes.Ja ,sina,lihtsurelik,saad selle sauna mõnuga kätte ja jooksed ühe asutuse ukse tagant teise.Ka ma ei ela veel linnas,ikka 50 km sõita sinna ja teine seda tagasi.is värk on?Kas siis sõrmejälge ei saa võetud.Tule taevas appi,ega minu lähedane pole esimene ja ainus siin eesti riigis,kes ei saa kirjutatud.ID kaart on kohustuslik,aga selle saamine on ikka omaette etendus jälle.Kui on miskit ametiasja ajada,siis peab olema närvi ja aega ja siku visadus.Tehke ametipulgad seal ülalotsas tööd j,aga ärge saage niisama hõlptulu vahtimise eest.
Siin saab abiks olla ka elukohajärgne sotstöötaja. Veel on võimalus notar koju kutsuda ja lasta teha volitus, et puudega inimese esindaja saaks abivajaja eest toiminguid teha.
Väga tobe ja vale, et selline nubrikombinatsioon on. Oli endal sama lugu. Tädi, kes seal puldi juures oli andis mulle ise selle lipiku kätte, ei lubanud minul endal võtta. Aga ulatas selle mulle tagurpidi ja ise ma ka ei vaadanud. Õnneks üsna pea märkasin küsida, kas 0 ka numbri ees loeb või mitte. Siis tõreles, et ei märka õiget pidi lugeda.
Piletiautomaadi saab ju teha nii, et see ei väljastaks numbrikombinatsioone, mis on mõlematpidi loetavad ja samaaegselt omavad tähendust. Lihsalt paljukiidetud e-riigi järjekordne juhmus ja küündimatus, millest rääkides vaadatakse sind kui norijat ja keegi ei vaevu viidatavaid asju probleemideks tunnistama.
Sa oled tõeline ohmu! Oli ju kirjas, et vanuril jäid lugemisprillid koju. Numer on küll suurelt kirjutatud, aga muu tekst on ju pisikeses kirjas! kui sa keerad 069 tagurpidi, saad 960. Uskumatu, et passilauas sellised klienditeenindajad oma tagumikke laiaks istuvad ja ei näe, mis kliendisaalis toimub!
No kõikidel ei ole terav nägemine. Ka prillidega. Mina näiteks ei tea kuidas on üldse lahendatud pumedate inimeste teenindamine, kuidas pime peaks ametiasutuses käituma kus on järjekorraautomaat ja valvelauda-retseptsiooni eimolegi. Ning ülejäänud tekstil puudub järjekorra hoidmise mõttes tähendus ja vajadus. Firma või asutuse nime jne muud teksti ei ole järjekorra moodustamiseks üldse vaja. Vaja on vais numbrit.
muidu õige vaimsus, aga tagurpidi keeratud näites eksid lõpptulemusega - peberilipakat teistpidi pöörates on 069 nähtav kui 690, mitte aga 960 nagu väidad.
Isegi kui sa lugeda ei näe, saad ometigi aru kui tähed tagurpidi on. Ja kui parasjagu kutsutakse numbreid 064, 065, 066... siis peaks niipalju ju mõistust olema, et aru saada, et su number ei saa olla 690.
> . Eeldad valesti, et numbrid jooksevad kliendi väljakutsumise tablool kasvamise järjekorras 064 065 066 mistõttu mingi suur number samaaegselt 690 oleks ebareaalne. Numbrid ei jookse alati väljakutsumisel järjest. Sest piletiautomaadiil on pileti valimisel alguses küsimus millist teenust/tegevust kontorisse tegema tuldi, ning vastavalt kliendi nupulevajutusega vastusele antakse järgmine number teenusele ettemääratud vahemikust. Näiteks (järjekorranumbrite vahemikud on meelevaldsed) 0xx - 299 üldised küsimused 300 - 499 dokumendi vahetus 500 - 699 registriandmete muutmine 700 - 800 eksamile registreerimine jne... Üks teenindaja kutsub näiteks kliendi 006 Teine teenindaja võib kasvõi samal sekundil kutsuda 900, sest ta tegeleb teise teenuse alal teenindamisega.
Lumehebekesed ehk värtustavad oma aega eh rohkem ja ei taha elu kulutada tundide viisi ametnike juures järjekorras seistes, isiklikult ootasin seal ka 2x 1,5 tundi kui käisin passi tegemas ja kui julgesin küsida, et miks pooled töökohad keset kaunist tööpäeva seal lihtsalt tühjalt seisavad siis ametnik vastas, et nemad käivad graafiku alusel ja kordamööda lõunal. Ma siis tegin ettepaneku , et paneme lihtsalt sildi lõuna välja ja läheme kõik koos rõõmsalt lõunale ja hiljem teeme tööd edasi kõigil kõhud täis ja keegi ei pea niisama passima. aga see ettepanek pole vist siiani arvesse läinud nagu näha.
kuule merit, sa pole eriti tark, kui seal 2x1,5 tundi ootasid. kas sa tead ikka, et aja saab internetis broneerida, lähed selleks broneeritud ajaks kohale ja üle mõne minuti ootama ei pea.
kas sa broneerimise järjekorra pikkusest oled miskit kuulnud? Meeleldi oleks broneerinud, aga vaata kui järjekord on kuu pikkune, siis võib tunnikese ju järjekorras raamatut lugeda ja asi korda ajada.
KOMMENTAARID (88)