Inimesed

Katrin Pauts: tuhmuv telestaar Hannes Võrno elas viieaastase lapse kaudu välja oma komplekse ja ängi? (147)

LISA KOMMENTAAR

Rumal jutt suhu tagasi!28. märts 2018, 12:56
Kuldne vanasõna : vaikimine on kuld.
18. märts 2018, 00:15
Kas see on mingi sooneutraane tulnukas või?
Hea, et ka midagi sellist avaldatakse!23. märts 2018, 06:32
Tänu sellele vaatasin üle esimese saate ja juba ootasin teist ning saan väga aru isegi libedik vahuri kadedusest!
17. märts 2018, 18:54
Jama jah!Kui pea on tühi ja tuul ulub pööningul siis sünnivad sellised artiklid.
17. märts 2018, 14:42
S.16. märts 2018, 12:49
Lugesin artiklit, kuni jõudsin lauseni: "Esimene saatekülaline aga ei olnudki vähemalt Varro Vooglaid, vaid hoopis kunstnik Margus Elts."
Artikli autor rõõmustab, et saatekülalin ei olnudki vähemalt Varro Vooglaid.
Mina väga imetlen Varrot, tema sõnavõtte on alati nauding kuulata, kuna ta on väga intelligentne mees, jutt väga loogiline alati ja selgelt arusaadav. Miks arvab üks autor, et tema võib niimoodi inimesi sildistada ja põlu alla panna? Inimest, kes on temast 100x üle intellektuaalselt.
JAH16. märts 2018, 12:34
mis see neeger tähendab,kuidas see sõna lahti seletada.on see sõimusõna või on sellel sõnal ajalooline tähendus.venelaste kohta ütleme ka vanka?
Argument16. märts 2018, 08:54
Väga hea artikkel ! Kahjuks näitab kommentaariumis plädisev lödipükste klubi taas, et pärlid on sigade ette heidetud.
GALIINA BULIMIINA16. märts 2018, 08:08
Võrnu paneb Sandri Näpsepile pikalt ära. Paras paar mõlemad.
16. märts 2018, 08:03
Hannes Võrno on mehelikkuse etaloon,maitsekas ja sümpaatne.Aga kes on Katrin Pauts?
keskea kriis?16. märts 2018, 10:58
Jahah, see on tõesti mehelikkuse "etaloon", kes oma naise ja lastega nii käitub nagu võrno käitus. ja see pidev vingumine ja halisemine kõige üle, suvalistesse kohtadesse kandideerimine...
Pigem võiks rätsepmeister endale seeliku õmmelda, sest viimasel ajal on ta eit, mis eit.
Kui erinevad arusaamad inimestel16. märts 2018, 13:31
mehelikkusest, maitsekusest ja sümpaatsusest.
Marta16. märts 2018, 13:56
Juba noorpõlves sain kogemuste põhjal selgeks, et meesrätsepad (nüüdsed moekunstnikud nagu seda on Võrno) on kõike muud kui mehelikud, pigem soota olendid. Nad ei saakski mehelikud olla, sest see segaks neid oma ametitöös.
...16. märts 2018, 00:57
Suure kisa pärast sai saade üle vaadatud. No nii hull see ka ei olnud. Isegi Oliver tundus, vaatamata vahepealsetele jamadele, täitsa sümpaatne.
raudmees15. märts 2018, 21:36
Kahju et ei vaadanud aga usun et kui juba igasugused pihelid ja pautsid pasundavad oli normaalne saade
Eino Taruk15. märts 2018, 21:03
Tuhmuv telestaar? aga Katrin Pautsi nime kuusin esimest korda. Ju püüab olematusest olemisse tõusta teisi mutta surudes. Jälk!
See oma viga16. märts 2018, 13:35
kui varem pole kuulnud. Näiteks viimases "Nädalalõpp kanal 2-ga" saates oli Katrin Pauts üks külalistest. Ega Margna ja Jõekalda ikka mingeid tundmatuid inimesi küll saatesse ei kutsu.
Marta16. märts 2018, 13:58
Õhtulehe ajakirjanik, mitmete raamatute autor.
ville15. märts 2018, 20:10
Ei tea mis kirjanik see pauts niisugune on kui ei oska kirjutadagi.Liiga kriitiline ja süüdistav mõttemaailm, artikkel täis musta masendust ja kibestumist.Tahaks ikka ise otsustada ja vaadata milliselt kanalilt vaatan ja mida,mitte,et keegi kes ennast ise kirjanikuks tituleerinud võtab õiguse olla eestkõneleja ja arvamusliider.No ei,tänan!
Valdek15. märts 2018, 19:33
Kommentaariumis öeldakse ka ausalt välja mida Katrin Pautsist arvatakse.Kõigil võrdsed võimalused ja võrdsed õigused.
est.15. märts 2018, 19:25
Asjalik ja aus kirjutis.
15. märts 2018, 19:23
19:04/-le ta on sotsiaalne konstruktsioon, mis tähendab seda ,et ta võib olla see kes ta tahab.Sootu või kesksoost, just nii kuidas tuju tuleb ja kuidas soov on.
15. märts 2018, 18:14
Midagi eriskummalist ja imelikku selles inimeses on aga mis täpselt ei oska öelda sest ma sellistega ei suhtle.
Paula15. märts 2018, 18:09
Tundub jah,et pautsil sisepinged vajavad väljaelamist. Saate kritiseerimine(pautsil) oli ainult ettekäändeks,et siis selle pinnalt saaks oma viha avalikult väljendada kõigi ja kõige peale.Sõimad ja sildistad valimatult kõiki ja siis imestad,et keegi sinu raamatuid ei osta ja ootad veel positiivset tagasisidet.Tule taevas appi!
15. märts 2018, 17:50
uskumatu,kõik vaatavad siiski ttv!
15. märts 2018, 18:11
vaatavad ja jäävad vaatama , sest parim ja ausam Eest Kanal on Tallinna TV !
tehti ju15. märts 2018, 18:17
suurt reklaami, juhuslikult pole ka vaadatud.
Nimetu16. märts 2018, 08:58
Reklaami teeb ju ainult TTV oma saadetele, järelikult TTV vaatajaid on palju.
...ja kuulavad15. märts 2018, 18:54
15. märts 2018, 17:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Firmamärk16. märts 2018, 07:33
Kes "Leto sveti" mäletab, seob ka selle super-eurolaulu Võrnoga. Püsiv firmamark on seega väärtus omaette.
Kerli15. märts 2018, 17:42
Huvitab 14:56-le/ Mina pole pautsi nimelisest midagi kuulnud ega pole teda varem näinud.Televiisorit mul pole ja saadet ei vaadanud.Ma ei saa nüüd üldse aru mille peale pauts närvi läks.Kas sellepärast ,et ta "raamat" ei paku kellegile huvi või on tal maailmavaatelisusest tulenevad probleemid ja elab oma sisepingeid avalikult välja või milles õieti on küsimus?Teadupärast algab maailmaparandamine sinust enesest.
kui keegi15. märts 2018, 18:19
teeb kuskil midagi halvasti, siis tegelikult oled sina süüdi, sest kõik algab ju sinust?
16. märts 2018, 22:02
Siis, Kerlike, ära seleta kui sa aru ei saa ja saadet ei vaadanud.
pautsile15. märts 2018, 15:11
oled veel liiga roheline, et elust aru saada. Õpi enne, kui prääksud!
15. märts 2018, 17:10
See katrini pauka haugub vales kohas täiega ja on tühi koht , seal kus vaja ei saa lõugu lahti !
Palju õnne Võrnole eduka saate puhul15. märts 2018, 15:05
Sellist vastukaja ühele telesaatele ei mäletagi. Terve meedia vahutab. Edu, Hannes!
Huvitab15. märts 2018, 14:56
Kas keegi on kuulnud midagi kirjanik Katrin Pautsist?
Jah on, 15. märts 2018, 18:39
just esines Kanal 2 saates hiljuti.
ta 15. märts 2018, 23:01
Oli viimases "Nädalalõpp kanal 2-ga" üks külalistest.
võrno kaitseks15. märts 2018, 14:45
no, mis te jahute, lapsel on ema, kes on eestkostja. Kui ema lubas oma poega kasutada, palun väga. Hr Võrno ei teinud midagi valesti. Miks eesti in imesed on nii vaenulikud. Väike poiss oli tubli ja oskas ilusti vastata. Sel poisil on tulevkku, ärge rikkuge seda ära!
Ants16. märts 2018, 11:32
Just niisugune ülekiitmine ja siia-sinna solgutamine rikubki lapse ära! Ema oma edevuses ei saa sellest aru.
Just16. märts 2018, 13:40
Teil on täiesti õigus.
Jüri15. märts 2018, 14:35
Mahvalda ärkas unest.Sa vii ennast enne kurssi kus kommentaariumis oled,enne kui räuskama hakkad.Oled spetsialisserunud Ekre halvustamisele aga siin kommentaariumis Katrin Paust avaldas meelt oma kirjatükiga Tallinna TV saate kohta.
15. märts 2018, 15:56
Mis mehed te olete?! Miks te solvate naisi? Te pole miskid naisteta, aga naisi kõvad mehed solvamas.
Sama, mis Väikeste Hiiglastes !15. märts 2018, 14:28
Hey rahvas, samalaadsed olid need usutlemised ja küsimused ka saates "Vikesed Hiiglased" Sii olite ju rahul ja eestimaa ise hääletas Oliveri võitjak, ehkki Ruut seda ei soovinud. Oliver jäi iseendaks. Padari igavusest joonistaud tätokatega taheti ju last lolliks teha aga laps jäi ilmselgeltumbusklikult vait. Sama siin. Andke asu! Oliveri pärast seda kordust nüüd lähengi vaatama.
Ärge kadetsege, tegu on ju ikkagi meelahutusäriga ja seal hallid hiirekesed , kelle kohta üldse midagi öelda polegi, läbi ei löö !
ohhjahh15. märts 2018, 14:20
Oleks kõigi probleemid nii rasked kui sinu maailmavalu Katrin Pauts, siis oleks küll elu üks suur lill :)))
Asi on15. märts 2018, 14:05
tegelikult meedia kõlvatuses, igal võimalusel tähelepanu ja kasu saada. Sellised saated kus laste kulul tahetakse populaarsust teenida nagu "väikesed hiiglased" jms. tuleks lihtsalt ära keelata.
15. märts 2018, 14:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 15:35
PLÄUSTI15. märts 2018, 13:53
Mitte midagi ei juhtu kui pausti sisutühjad ja ilma vähimagi vaimse väärtuseta kirjatükid ostmata-lugemata jäävad.Intelligentsele inimesele need huvi ei pakugi.
Vana Ahv15. märts 2018, 13:24
Hei Võrno!Tere tulemast meite klubisse!
nii saab15. märts 2018, 13:12
iga inimese kohta väita, olgu see tõde või vale. Miks ÕL on selles väites veendunud, et see tõele vastab? Järjekordne süvariigi tellimustöö presidendi vastu sõna võtnu hävitamiseks. Just nagu ennustatud on.
15. märts 2018, 13:08
Mina olen ta nn raamatut lugenud aga lõpuni ei viitsinud seda mõtetud jura lugeda ja jäi pooleli.Sõbralik soovitus sulle: "Mine tootvale tööle! "
Valli15. märts 2018, 12:34
" Mis meelel see keelel".Pauts elab oma arvamusartikliga enda isiklikku pettumust ja pahameelt välja kuna ta raamatuks nimetatud üllitise vastu laiem huvi puudub.
teeb omale reklaami15. märts 2018, 13:13
Harimatule15. märts 2018, 18:45
Sõna oma ei käändu, on vaid üks erand, oleks pidanud kirjutama endale. Enne kui teisi halvustad, õpi armas emakeel selgeks, eile oli emakeelepäev, halvusta seda ka.
vaene mees,need kibestunud15. märts 2018, 12:18
eided söövad su veel elusast peast ära!
diagnoos - feminist.15. märts 2018, 13:14
Kaabu15. märts 2018, 12:06
Viktoria15. märts 2018, 12:02
Ei see kodukootud, iseennast kirjanikuks pidav pauts suuda Võrnole ega EKRE-le mingit kahju teha.EKRE liikmeskond aina kasvab.pauts naeruvääristab ainult iseennast."Seda mida külvad seda lõikad" või" Teisele auku kaevad,ise sisse kukud".pautsile teadmiseks,et maailmavaade kujundatakse hoopis teistest põhimõtetest lähtuvalt.See mida mingi pautsi sugune arvab või mida ta ei arva mind absoluutselt ei huvita.
15. märts 2018, 11:14
Nagu näha ma pole eluga kursis.Kas see pauts on mingi kirjanik või? Ah ah aaaa.Kes viitsib sellist lugeda?
AABITSA15. märts 2018, 18:46
ikka viitsisid läbi lugeda :)?
Muretu15. märts 2018, 10:36
Krimikirjanik, kes oma ühes artiklis inetult arvustas eestlust ja eestlaste olemust, ründab nüüd tegelikult EKRE.t , mitte niivõrd Võrnot, kes kaitseb selle partei vaateid. Võrno on sotsidele muutunud ohtlikuks oma eestmeelsusega. Mingi tühine telesaade kütab üles kirgi ja poliitilisi mängusid.
vaatasin ka15. märts 2018, 10:21
Võrno stiil intervjueerida last pani imestama. 5-aastase nimetamine meheks (mitu korda) ja kuidagi semulik soov ennast ja last samale pulgale asetada ei olnud küll sobiv. Võrno rääkis liiga palju ja väga valedel teemadel. Oliver oli vahva ja aus, aga kahju on temast millegipärast ikkagi. Võrno on vaimselt kuhugi toppama jäänud, tal puuduvad nii enesekriitika kui pieteeditunne.
15. märts 2018, 10:13
to 1 naine 09:51-le/ Sa ei peagi midagi ütlema sest sinu arvamine ei huvita mitte kedagi.Igal inimesel on õigus oma arvamist ise kujundada ja oma arvamisega olla kahekesi mis tähendab,et kui saade meeldib siis vaatan ja kui ei meeldi siis ei vaata.Nüüd on hoopis sinust (pautsist) tekkinud väga paha arvamus.
Kas15. märts 2018, 18:48
Pautsil siis ei ole õigust oma arvamusele, ainult teie, ekrelased võita kõiki halvustada?
Margit15. märts 2018, 10:08
Väga õige jutt. Vahetasin piinlikkusest kanalit, kuk lapse kallale asus.
m15. märts 2018, 10:07
karin pautis on kirjanik?
Anne15. märts 2018, 09:12
Mind küll mingisuguse Pautsi arvamus ei huvita. Mida ma nüüd selle teadmisega peale hakkan,et temale saade ei meeldi? Ärgu siis vaadaku! Imelik inimene see Pauts.
Aga15. märts 2018, 18:49
miks siis loed, kui ei huvita :)?
ja16. märts 2018, 09:01
... mis sina siis siin siristad, imelik tühikargaja?
15. märts 2018, 08:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to 1 naine15. märts 2018, 09:51
kui saade on kehv (mida see ka oli), miks ma pean kellegi meelerahuks ütlema, et oh mis kuldaväärt saade oli???
15. märts 2018, 07:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ah15. märts 2018, 09:01
Pauts,jää oma kirjatöö juurde,ära tule Sinusse mittepuutuvat teemat lahkama.Kes vähegi korra ÕL läbi käinud,need kõige suuremad arvamusliidrid.Mõtle,kas see tuleb kasuks,et oma raamatuid müüa.
võin öelda15. märts 2018, 10:30
et ei tule. isiklikult läks daam vastikuks ja tema raamatud jäävad ostmata. isegi raamatukogust enam ei võta.
Pauts?15. märts 2018, 13:49
Kes see Pauts veel on ja miks tema isiklik arvamus siin ära trükitakse?
Lugesin...14. märts 2018, 21:51
...,et Võrno teeb saadet, imestasin, wtf kanalis !?
Vaatasin kordusest - kerisinkerisin- piinllik hakkas,kui noris lapse kallal- panin vihaselt teleka kinni
:((((!
Jüri14. märts 2018, 19:29
Kes on kes?/18:20-le Mode ei ole mitte ekre troll vaid sul on pööning sassis.Üks ja sama iga kommentaari all.Kas sind ennast ei tüüta juba ära.Kõik on juba sadu kordi sinu vihkamist täis kommentaare lugenud.
ekre trollile14. märts 2018, 20:54
Sellepärast ongi, et mode on mitu ära kustutanud. tahaks näha, palju ta jõuab tõde kustutada.
Küsimus14. märts 2018, 18:58
Kui ajalehel tagasisidet vaja pole siis pange kommentaarium kinni. Ise kirjutate, loete ja kiidate takka. Küll meie, lugejad, oma uudised mujalt leiame.
14. märts 2018, 18:46
No küll sa oled ikka kena ja ilus ja andekas ja tark ja progressiivne Katrin Pauts. Ole ikka sama tark ja tubli ja ilus ja kena edaspidigi, hoia ikka nahk korras, kanatiivad endast eemal, ja ära mitte mingil juhul väsi ennast noorendamast ilusüstide ja lõikustega, aga mis meeste(olenemata vanusest) omavahelisse vestlustesse puutub, siis progressiivsetele on see arusaamatu.
14. märts 2018, 18:40
pauts sai uue krimisopaka stsenaariumi?
hmm14. märts 2018, 18:18
Olge lahked15. märts 2018, 01:52
Fantaseerivaid arvamusliidreid on siin rohkem kui rubla eest. Hannes on muidugi kõigi nende elus asetleidnud ekstsesside peale rooste läinud.
Saade oli hea14. märts 2018, 17:54
Kahju et vaatajad ummistasid netiliinid ja tardus ja hakkis, vaatasin täna uuesti - tase
Aitäh!
Proua võiks kuulata enne saadet, siis kirjutada.
Nagu minu vanaeit, kuuleb mu häält ja kohe tänitama...mis siis et parasjagu tänasin toidu eest ja teda kiitsin
Siga leiab ikka pori, öeldi vanasti
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 15:52
Saade oli hea. ainult et kus on siga ja pori, ei saa aru
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 16:04
Vanasti öeldi jah et siga leiab pori aga mis see siia puutub
ja-jah14. märts 2018, 17:35
Lp. Katrin. Kas arvad,et see väikeste hiiglaste saade on normaalne? Hakka sealt pihta.
ma ei ole Katrin14. märts 2018, 17:52
aga vastan: see saade ei ole normaalne. arvasin et eelmisel aastal oli esimene ja viimane. aga ei, jätkatakse laste ahistamist. sest mis see siis on, kui mittevalituks osutunud suure pettumuse ja pisaratega lahkuma peavad. kõige tähtsam aga - mis vanemad need on, kes oma lapsi sinna toovad????
14. märts 2018, 17:53
see lastemõnitamisesaade.
14. märts 2018, 17:29
Kuule sa(TÕDE ON VALUS) pole veel kaineks saanud või?Mis see EKRE siia artiklisse puutub?Tutvu ikka enne sisuga kui kommenteerima hakkad.Lällä kuskil mujal!
noh15. märts 2018, 10:40
rahvuslus tõuseb praegu igal pool, pakun, et 10 aasta pärast on globaliste väike vähemus, kui ütlevad mõnitavalt ekrenaut, siis saavad praeguste sallijate käest, et tolmab. lääne-euroopas tuleb iga päev keegi välja jutuga, et olin suur sallija, aga nüüd saan aru, kui pime ma olin. küll saavad nägijaks eurooplased ja lõpuks ka eestlased. elame-näeme.
paneb imestama14. märts 2018, 17:29
Keegi Tallina TVd ei vaata aga nagu ma aru olen saanud, siis see saade oli Tallinna TVs. Kuidas siis kõik teavad, mis selles saates toimus? Väga imelik lugu.
Triin14. märts 2018, 17:24
Kui saade Katrin Pautsile ei meeldi kas ta täiskasvanud inimesena ei oska televiisorit kinni keerata ?Või arvab ta (Katrin Pauts),et kui talle ei meeldi siis teised kah ei tohi vaadata,või?
Jürka14. märts 2018, 17:33
Kuidas saaks Pauts sind keelata vaatamast oma iidolit Võrnot? Ei kuidagi, nii et ära ärritu.
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 16:12
Huvitav, kes see hirmus vihane Pautsi nuhtleja siin küll on, kas see kommentaarium on nüüd Pautsi nuhtlemiseks või Võrno ülistamiseks. Igav hakkab juba, seltsimehed.
Pauts14. märts 2018, 21:22
arvustab ja minu meelest väga õigesti.
Just15. märts 2018, 23:52
Katrin Pautsil on õigus.
14. märts 2018, 17:04
Ja seda räägib saate Eesti tippmodell peatoimetaja ?
14. märts 2018, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
palun ära seda juttu iga artikli alla kirjuta14. märts 2018, 17:30
mõtle asjad läbi ja saa aru, kes on kes
14. märts 2018, 21:08
EKRE om väega hää tsunft,mis ei pelgälääne rõhujit ja ei kummarda saksa iih.
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 16:21
Miks mu kommentaar läbi ei lähe, kas tsensoriks on siin Võrno ise või?
Ega14. märts 2018, 16:25
Pauts nüüd ometi ei arva, et tema on parem kui Võrno? No anna abi naisele, proffessionaalset!
to ega14. märts 2018, 16:35
argumentum ad hominem, räägi asjast, mitte sõnumitoojast
on14. märts 2018, 22:19
Tegelikult on kurb tõde, et väga paljud ajakirjanikud on suurtes koplekside ja elavad end teisi alandades ja mõnitades labaste saadete ja lugudega välja. Ülikoolis tuleks juba alguses selgeks teha, et ajalehed ja ekraan pole rasketes komplekside inimestele koht enda väljaelamiseks. Ajakirjanike seas on kohutavalt palju (isikusehäiretga) probleemseid tegelasi. Saade väikesed hiiglased on madal ja suunatud. Kellele?? Rumalavõitu ja edevatele.
naisuke14. märts 2018, 16:22
väga hästi öeldud, Katrin :D...natuke juba Võrnost kahju isegi....kunagi oli vaadava ja väga hea...Ka Piheliga nõus...ja nagu Võrno isegi väitis ju, et "kuulsus kaob"... :D nii ongi, kuid tuntus ju jääb...jäägu siis meenutusedki vähemalt head...Aga ei saa ma arujah sellest emast ega ka Hannesest - lihtlabane lapse ekspluateerimine....
14. märts 2018, 16:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Marta14. märts 2018, 17:37
See lühend tähistab netikeeles valju naeru (Laughing Out Loudly). Nii et teadjad naeravad su välja, kuigi sa tahtsid Pautsi kohta halvasti öelda.
Sander14. märts 2018, 16:05
Müstika, kus on tibil pilk, sellise pilgualla küll ühte ruumi jääda ei julge.
14. märts 2018, 15:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lõunaeestlane14. märts 2018, 15:49
mulle võrno väga meeldis, olgem ausad
kui meeldis,14. märts 2018, 17:55
siis meeldis, mis mul sellest.
jj14. märts 2018, 15:34
mina lapsevanemana vaatasin selle "hiiglaste" saatest ainult esimese osa, ei kordagi rohkem.
Sellist lastesaadet taha on ülimalt alatu.
Kas Pautsi üllitise tase on kõrgem?
14. märts 2018, 15:43
Praegu pole küll jutt "hiiglaste saatest" kui sa juhtumisi aru ei saa. Või ei saa sa loetust aru?
ei saa14. märts 2018, 15:31
Ikkagi ei saa ma aru , kus tuleb see lapse vastu trots ,ta on selline ja sellepärast ei peaks kogu aeg iroonitsema . Praegu käib jälle uus saade seal on ka väikeseid tegelasi ,loodan et jõuate ikka vaos hoida mitte lastele haiget teha !
13:58- le14. märts 2018, 15:26
Ahniivõi?! Et muidu olid Võrno küsimused lapsele head või?! Et niimoodi ta ennast tugevalt ja selgelt oma parteis positsioneeribki või? Nojah.
14. märts 2018, 15:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
selgeltnägija14. märts 2018, 15:24
Ebasümpaatne see, Pauts.
****15. märts 2018, 10:55
14. märts 2018, 15:27
Sa ei saanud millestki aru!
Vaataja14. märts 2018, 14:59
Saate esimene pool oli veel vaadatav, aga ülejäänud muutus rohkem kui kummaliseks. Võrno sõnade seadmine oli konarlik. Kaameratöö (vahel kaadris mingi mees) ja saate kokkulõikamine viitab sellele, et tegemist on mingite amatööridega, kes isegi ei vvadata saadet peale kokkumonteerimist üle. Võrno lause jäi poolikuks kui reklaam peale löödi.
14. märts 2018, 15:29
Ei sujunud see jutt eriti esimese külalisegagi. Punnitatud, ebasiiras.
14. märts 2018, 18:50
Mina küll Võrnot vaatama ei hakanud. Ma kuulasin rohkem, mis vaimsel väikemehel ütelda oli, ja tal oli rohkem ütelda, kui Võrno küsis.
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 16:34
Ma ei vaadanud seda saadet ja mul on selle üle ainult hea meel. Mul on elav kujutlusvõime, kui ma mõtlen tema varasemate šedöövrite peale, mis olid pehmelt öeldes sellised, et parem ei kommenteeri.
Aitäh Katrin!14. märts 2018, 14:59
Väga hästi kirjutatud lugu. Minu mõtted on siin kõik välja toodud, ma ei olnud jõudnud nendesse kõikidesse küsismustesse veel sügavalt süveneda aga nii oli tõesti.
Leevi Kirsimäe15. märts 2018, 16:44
Ma ei tea, kas see kommentaar läheb läbi. Mu meelest on kõik need vihased kommentaarid kirjutatud justkui ühe inimese poolt
kui naeruväärne14. märts 2018, 14:51
see pauts ajab järjest enam öökima, ne-eg-er on tavaline eestikeelne sõna mil pole olnud mingit halvustavat tähendust
xxxx14. märts 2018, 14:59
Paistab et kirjatüki autor on parandamatu sots.
14. märts 2018, 15:49
Paistab, et nii mitmelgi kommenteerijal puudub võime loetust aru saada. Lugege uuesti.
troll16. märts 2018, 20:25
Pauts otsib lihtsalt tähelepanu , kodus talle seda ju ei pakuta
piisab,kui herrVõrno oma suu avab14. märts 2018, 14:41
muud pole vaja enda näitamiseks
Pole teistel vaja maha teha.
Täna kordus *Hannes Võrno 33 minutit* 15:10 14. märts 2018, 14:31
Katrin Pauts on kohe alguses ka TTV suhtes väga üleolev: "... uudis Hannes Võrno naasmisest teleekraanile jutusaatega „Hannes Võrno 33 minutit“ tõmbas mindki vaatama kanalit, mida ma tavaliselt ei vaata – Tallinna televisiooni."
Peab vist saate ära vaatama, kas on ikka nii jube.
14. märts 2018, 15:32
Vaatasin saadet hiljem. Pautsiga täiesti nõus! Mina ei suutnud päris lõpuni vaadatagi.
to 13:4114. märts 2018, 15:54
On ikka jube küll kui lapsega niimoodi "vesteldakse", lausa häbematu. Aga Katrin Pauts on väga õigesti ja hästi kirjutanud.
see et ..14. märts 2018, 14:28
... naljakas on lugeda täna neid üllitisi inimestelt ,kes mitte kunagi ju oma sõnadejärgi Tallinna televisiooni ei vaata
Keegi on öelnud, et kremlimeelne14. märts 2018, 15:13
Lihtsalt polegi julgust pärast seda vaadata - äkki saadakse teada :-)
lii14. märts 2018, 15:19
Pauts seletas, miks ta vaatas seda saadet. Ja Pihel kui vana teletegija ja Võrnot oma TV3 juhtimise ajal tööle võtnu, vaats selle saate ära ilmselt juba talle räägitu põhjal. Nii et pole selles midagi naljakat. Naljakas on see, et sa sellest üldse kinni haarasid.
püüa aru saada lihtsast asjast14. märts 2018, 18:00
ei vaatagi kunagi, aga seda saadet vaatasin, on olemas TV saatekavad, oled kuulnud? otsustasin, et vaatan selle Võrno imeloo ära. Võrno ei oska isegi Me armastame Eestit saates olla, kui ta õiget vastust ei tea, kohe-kohe hakkab nutma. ja nüüd siis selline piinlik lugu. mannetu.
5-aastane laps14. märts 2018, 14:20
Selle lapse fenomenist pole ma siiani aru saanud - keskpärane IQ, kasvatamatu suupruukimisega, ei mingeid erilisi andeid - täiesti tavaline keskpärane laps. Miks teda promotakse? Selgitage mulle, see küsimus pole irooniaga mõeldud.
selgitaja14. märts 2018, 15:02
Meedia lüpsab kuni on, mida lüpsta. Hea on, kui lõpuks ka verd lendaks. Mis siin arusaamatut on? Lapsest on kahju. Eriti veel, kui teda visatakse mingite vanainimeste saadetesse.
mina14. märts 2018, 15:11
Täpselt minu mõtted! Täiesti tavaline, keskmine 5 aastane laps ja justnimelt kasvatamatu suupruukimisega- aga siin tuleb vaadata tema vanemaid ja kõik saab kohe selgeks! Sellel tavalisel lapsel võiks olla ka tavaline lapsepõlv...kahjuks selline raha ja kuulsust ihkav ema ei löö risti ette oma tavalist last tassida, kui laadatola sinna-tänna, nagu ühes saates oli ilmekalt näha (kahjuks!), kus lapsel oli kuub viltu seljas ja tüdinud ja väsinud ilme ees...tassiti ringi, kellaaegadel, kus normaalsed lapsed magavad! Võrnol küll mingeid komplekse pole j amidagi valesti ta ei öelnud, ega küsinud! Ega Võrno vägisi seda last saatesse vedanud: kui juba lapse vanemad arvasid, et see on igati ok ja sobilik, siis sellest tulekski alustada ja nende otsa vaadata, eksole ju!
..14. märts 2018, 16:11
Ema käest küsiti saatesse minemist ja ta teadis mida küsitakse.See ema elab lapse populaarsuse küüsis,peaasi,et ikka ära ei unustata.Terve suve lasi lapsel nagu orav rattas ringi sõita ja nautida kuulsust.
Sellepärast,et 14. märts 2018, 15:12
õnneks pole teisi nii psüühiliselt haigeid lapsevanemaid oma lapse piinamise ja tuleviku hävitamisega raha teenimas! Paks ei jaksa ise tööd teha!
lii14. märts 2018, 15:22
Siin pole asi ju lapses. Siin on tegu täiskasvanutes, kes kasutavad lapsi ära. Täiskasvanud, kes on mitte just kõige targemad, ehk ka kasvatamatu suupruukimisega..
ainus täiskasvanu, kes 14. märts 2018, 15:36
...seda last ära kasutab on ju tema enda emme! Sellesse väikeste hiiglaste saatesse last tassides oleks iga mõistusega lapsevanem aru saanud, mis sellele järgneb: kohutav lapse väntsutamine, meedia tähelepanu jne jne. Ei, see ei ole lapsele lahe kogemus- see on last laastav, väsitav, lapsepõlve lõhestav karussell ja selel otsuse on teinud selle lapse ema- no anna jumal mõistust! Pole vaja teisi süüdistada! Igga iga lapsevanema enda teha, kui kaugele ta läheb...
Ehk siis 14. märts 2018, 15:41
sellised LAPSEVANEMAD, alatud!
14. märts 2018, 15:59
Kas kõik väikese hiiglase saates esinenud lapsed said kohutava väntsutamise osaliseks+ Ja kõikide vanemad on mõistuseta?
Olle14. märts 2018, 16:16
Kindlasti mitte kõik vanemad pole mõistuseta, minu teda püsib vaid 1 laps (tänu oma rahaahnele emale) pidevalt pildil...Mina enda last sellisesse saatesse ei paneks kohe kindlasti- on ju selge, et see pole laste soov ja tahe, nemad ei teagi, mida selline saade ja sellega kaasnev tähelepanu endast kujutab! Vanemad on otsustajad! Mõistusega vanemad said aru, mis võib olla edaspidine tagajärg ning piirdusid selle osalusega ja elavad oma elu edasi. Ainult Oliveri emal jätkus jultumust oma poega lausa nõnda ekspluateerida, et tema tuntuse najal veel majaehituseks raha lunida!!! Ja nad ei ole ju vaesed inimesed, täitsa korralikus majas elavad...uhh!
ja nüüd ühines 14. märts 2018, 18:01
ärge süüdistage teisi15. märts 2018, 12:18
Saatejuht küsis emalt luba, ema andis selle loa- järelikult lapse ema vastutab kogu selle tsirkuse eest, kus klouniks on ju tema enda laps tema enda heakskiidul, nõusolekul...
14. märts 2018, 13:58
Kuna Võrno on selgelt positsioneerinud end kui praeguse lilla valitsuse vastane siis on loomulik, et võimumeedia hakkab talle nüüd kättemaksma avaldades teda igati mahategevaid arvamusi.
14. märts 2018, 16:02
Kuule ära aja segast, mis võimumeedia kättemaks. Samuti arvavad paljud selle saate vaatajad. Sulle meeldis selline vestlus lapsega?