Üritused

FOTOD | Paljastatud! Kes on Elina Nechayeva salapärane kallim? (242)

LISA KOMMENTAAR

Tegelikult9. märts 2018, 15:28
Raha, raha, raha on selle armastuse ainuke nimi.
Televaataja7. märts 2018, 11:22
Vaatasin saadet ja arvasin, et Elina on isa kaasa võtnud. Kui aga nägin, kuidas ta teda kogu aeg vaatas ja lõpuks kallistas, siis tekkis kahtlus, et äkki on....
/6. märts 2018, 20:49
Elina on nii särav ja ilus naine,et tema kõvale oleks sobivam natukenegi karismaatilisem mees.
Mul on...6. märts 2018, 16:29
...ka Elinast kahju.Nii ilus ja noor tüdruk oleks võinud ikka valida.Ah ja oh,aga eks aeg näitab. Mina soovin,et ta õnnelik oleks!
marge7. märts 2018, 10:23
Valiski ju. Rikkuse ja kindlustatuse.
kosjasobitaja6. märts 2018, 16:16
prantsuse poisike elab koos kondise mutikesega ja elu nigu lill . Ühele meeldib ema , teisele tütar .
Kohtunik6. märts 2018, 15:42
Sõna tuleks anda peika eelmistele naistele. Las paljastavad kogu tõe.
Kes kelle valis6. märts 2018, 11:55
Oluline on, kes kelle valis. Ka suur armastus ei suuda koos hoida, kui naine on mehe valinud.
3 sõna:6. märts 2018, 14:50
eriskummaline5. märts 2018, 17:38
Miks seda Elinat nii hirmsasti kiidetakse ja ülistatakse ?
Viimati ülistati niimoodi Kaljulaidi.
Väga - väga imelik.
mulle6. märts 2018, 14:51
meeldis, kuidas p..resident mehe sai.
Vaataja5. märts 2018, 14:35
Ärgem kirjutagem praegu negatiivseid kommentaare. Las Elina olla õnnelik ja valmistub rõõmsalt Eurovisiooniks. Ta on nii lahke ja avali olemisega, ärgem kurvastagem teda.
to Vaataja5. märts 2018, 17:39
Elinal kama kaks, mida eestlane siin kirjutab.
no mis sa kostad6. märts 2018, 12:56
Loogiline! Tal on oma elu olemas :)
Elina ütles ju, et vara veel rääkida5. märts 2018, 13:56
Ja nüüd, autor, saavad kõik lugeda, mida SINUST kirjutatakse ja su bikiinides keha arvustada:
"Täna toimus Kanal 2 stuudios Reporteri ilmatüdru kolmas voor. Õhtuleht oli saatnud üheks kandidaadiks oma noore, ronkmustade juustega, veidi tuimavõitu reporterineiu Katharina Toomemetsa".
https://elu24.postimees.ee/268671/ohtuleht-saatis-reporteri-ilmatudrukuks-kandideerima-tuima-tuki
õh5. märts 2018, 16:45
jah6. märts 2018, 14:55
pepu pilt ja alla kirjutatud maris. nõme
see musta peaga6. märts 2018, 15:10
on ju henrik normann.
igasugse edu saavutamiseks on vajalik lähedas/t/e toetus. 5. märts 2018, 13:54
Rahaline ja ka moraalne. Loogilin,e et Stigi pere endale tuhandetesse küündivalid telefoniarveid lubada ei saaks.Las läks. Stigi laul oi muidugi palju iusam. Mis parata, rahal on ilu võlu ja jõudu. Edu neile,et tuulde ei läheks.
To 13:546. märts 2018, 13:04
Arvad, et kõikkElina poolt hääletajad olid sugulased? Stigi laul oli ilus, aga mitte Eurovisioonilik, poiss kitarriga.
eurovisioon6. märts 2018, 14:59
ongi poiste pidu. voje oleks kindlasti seal laineid löönud.
Alla5. märts 2018, 13:04
Raha võitis jälle! Vaata mis nurga alt tahad :)
tähelepanelik5. märts 2018, 10:53
Esimesel pildil on Elina selle inglise Harry pruudi nägu, nimi ei meenu....)))
Ed.5. märts 2018, 10:50
Kohutav. Jäin neid kommentaare lugema ja lausa hirm tuleb peale - nii palju tühiseid, lausrumalaid ja ilge hingega inimesi ainuüksi siin. Kui palju selliseid siis veel netist väljas on. Trehvad tänaval või kus iganes pealtnäha tavalist inimest ja ei oska ilmaski arvata, KUI ebameeldiv tegelane ta võib olla :(
ka5. märts 2018, 11:21
artikli pealkiri on äärmiselt ebameeldiv ja imelik. Minu arvates ikka kurjategijaid paljastatakse.
5. märts 2018, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
SEDA ohtu pole,5. märts 2018, 23:57
et varju jääks. Energiline andekas naine ei hakka nautima elu varjukannikesena, ta suudab ka iseseisvalt särada.
Aga selle mehe silmavaade näitab ,6. märts 2018, 13:01
et ta rohkem enda eksboneerimisest huvitatud ,kui südamest Elinale mõtleb, kurb
aga nii see paistab tõesti olema küll .
K5. märts 2018, 10:27
On väheseid mehi Eestis, kes on Elina lati järgi.
Vanamees5. märts 2018, 20:56
vanaema5. märts 2018, 10:27
Aga meie kojamehe Koljal ei ole kallimat ( peale pudelit ). Kurb lugu. Võib olla on vara sellest rääkida?
Aili5. märts 2018, 12:25
vanaema5. märts 2018, 13:37
Ega meie Kolja rumal pole, ta ei taha oma pudelit kellegiga jagada.
kuulge5. märts 2018, 10:25
Juudi neiu on targem, kavalam ja osavam, kui meie kõik siin kokku.
Netsajeva on tark tüdruk, tema küll kommijate õpetusi ei vaja.
OI5. märts 2018, 10:47
OI KUI ILUS TARK JA HEA,LAUSA IMESTA KUS TA KÜLL ENNE
to OI5. märts 2018, 20:09
Mõtlen sama, mis hull promo ja kiidulaul järsku lahti.
leokuku5. märts 2018, 09:59
muuseas kakumetsa krista uus kallim on-uskuge või mitte-tolik sauelt.kes oleks.küll võinud sellist kaunist kuuma suhet ette aimata.loodame et peagi saab krista beebikõhtu näha ja nummimeetrid põhja lükata
nooh5. märts 2018, 10:15
Mees on kindlasti väga armunud.
Elina küll armunud ei paista, naeratab ainult fotograafile, tundeid küll näha ei ole.
lugeja5. märts 2018, 10:52
Kuidas need tunded siis avalikus kohas peaks avalduma?
noh,6. märts 2018, 15:01
to lugeja6. märts 2018, 15:20
Peavad vist rahva arvates avalikult suudlema, amelema, kallistama ja ma ei tea mida kõike ära tegema. Tore, kui Elina on omale leidnud teise poole kõrvale :)
armas 5. märts 2018, 09:53
olen ülimalt rahul,et Elina võitis!Armastus teeb imet!Nii ilus oli ilusaid ja armunud inimesi vaadata!
silm puhkab 5. märts 2018, 08:50
Armunud inimesed on alati ilusad. Olgu neil elus suurt õnne ja rahu!
Paljastatud ka autor...5. märts 2018, 08:49
mees5. märts 2018, 08:31
Milleks mehel minna avalikult teleekraanide ette ja seal veel kiimelda ehk otsida Elina tähelepanu, mida aga ei tulnud avalikult. Ei saanudki tulla, sest see oleks välja paistnud imelik kui naine oleks samaga vastanud, kaks kiimlevat inimest avalikul üritusel. Kas mehed on tõesti nii armukadedad, et isegi avalikule tv üritusele ei tohi naine üksi minna, või otsib see mees ka kuulsust?
eksju5. märts 2018, 09:30
..kohe halb vaadata rõõmsaid ja armunuid inimesi .
5. märts 2018, 14:36
uut trofeed tahab näidata.
no5. märts 2018, 08:27
ma mõtlesin ,et koos isaga !? ..vabandust .. aga see vanamees vist ikka muuu peal väljas ja nagu paistis telekas ... siis kaua see ei kesta?!
to no5. märts 2018, 10:09
miks me sind küll selgeltnägijate saates pole näinud?
08,275. märts 2018, 11:16
ja mis see mitte muu oleks? Kaks võõrast kõrvuti või?
15 aastat pole suur vanusevahe5. märts 2018, 07:12
to 15 aastat :5. märts 2018, 11:16
51 - 26 = 25 , mitte ei võrdu 15 -ga ...
51 ei peagi võrduma,5. märts 2018, 19:52
Sa issand näed ja ei mürista....5. märts 2018, 07:06
....kus nüüd on ikka mure võõra suhte pärast? Meie ajastul on suur vanusevahe ammu igapäevane ja mis peamine, see pole kellegi asi! Igaüks teab ise, kes või mis talle sobib! Vaadake, et te endi eluga hakkama saate, küll Elina ilma teie kaagutamiseta hakkama saab ja suurepäraselt!
Kummaline on neid kommentaare lugeda5. märts 2018, 06:58
Õnneks kogu Eesti ei istu siin ja oletada võib, et mingid pubekad on kommima tõtanud.
Eesti rahvas valis Elina Eesti esindama Eurovisioonil ja nüüd mõned leiavad, et võivad kõike suust välja ajada.
Probleemi tekitas jälle raha - nimelt peigmees osutus varakaks ärimeheks.
Nüüd raffa põhiprobleem on, kumb kumba ära kasutab, kas Elina on kullakaevaja või mees on kingitustega Elina ära ostnud ja kasutab teda ära.
Ega vahepealset varianti ju olla ei saa.
Ja muidugi on mees väga vana ja näeb veel vanem oma vanusest välja, Elina oma 26 aastaga aga naiivne laps, kellele mõned heasüdamlikud õpetusi jagavad noor ilus mees otsida, mitte raugaga oma elu ära rikkuda.
Kuigi kommentaarid on koomilised, siis naerma need ei aja - pigem on kirjutajatest kahju ja selliste lugemine on masendav.
ÕL on tubli .tegi kõvasti5. märts 2018, 06:07
Dektektiivi tööd .Paljastas suure saladuse---- .kes on kallim .Võib-olla teed veel uurimis tööd ja hakkad avaldama uusi saladusi .
..5. märts 2018, 09:36
"Paljastatud" on Toomemetsa ,isehakanud ajakirjaniku mõistus.Inimene,kes ei saa aru kuhu läheb ja hakkab tegelema teiste magamistoaga.Lauluvõistlus ununes ära,vaja oli sobrada ja uurida isiklikes eludes.Öeldi,et ei taha veel teemat kommenteerida ,aga ikka pidi nimeliselt kirjutama.Eetikast ei tea see tädi midagi.
arvestades asjaolu5. märts 2018, 09:57
kust see toomemets kohale saadeti, on kõik korras
to 09.365. märts 2018, 10:16
Ärarikkuja5. märts 2018, 10:15
on selle artikli kirjutaja! Sellist ajuvaba uudist teatada Eesti rahvale.Nõme! Teada ju oli millised arvustused nüüd kirja pannakse,üks tahab olla andekam kui teine. Vaadake kodus kriitilise pilguga ringi,et kuidas te ise hakkama saate,see ei ole teiste mure kui suur on vanusevahe jne. Ma ei imesta,et arstide juurde on pikad järjekorrad,aga võtke ritta!
5. märts 2018, 01:18
Mees näeb oma ea kohta vana välja.
5. märts 2018, 07:21
Mees näeb välja õnnelik ja igati mees!
ohh5. märts 2018, 01:16
Pildilt on näha, et Netsajeva ei ole mehega siiras.
Mees paistab õnnelik, armastav, aga neiu naeratab ainult fotograafile, puuduvad tunded.
5. märts 2018, 07:24
Kuule pildipsühholoog, pildistamine on hetk ja sellest järeldusi teeb ainult pehmelt öeldes lollus. Iseasi kui just ei poseerita.
Kas5. märts 2018, 08:17
poleks olnud imelik seal omaette miilustada, kui teemaks oli laulule punktide andmine?
Teevad ikka inimesed järeldusi!
to 07. 245. märts 2018, 10:22
Armunud noor neiu pildil küll ei ole.
asi on rahas5. märts 2018, 01:03
olen sellest mehest 15a. vanem, aga paistan tema kõrval 10a. noorem välja, aga elatun palgast ja asi selles ongi.
Eino Tarukile5. märts 2018, 01:13
Sallivuslased need kõige sallimatumad ongi ja väga õelad.
to 06. 555. märts 2018, 10:23
Koomidest ju näha, kui õelad ja pahatahtlikud sallijad omade vastu on.
5. märts 2018, 06:55
5. märts,5. märts 2018, 09:58
Kohe kindlasti:)5. märts 2018, 11:21
Näed noorem välja ja oled igati parem ja ilusam:)
No on alles enesehinnang ühel 55 aastasel pässil! Nõuab lausa, et Ellina, teda nägemata, temasse ära ei armuks. Kui ei armu, siis süüdi rahanappus:))) Ei ole võimalik.
Vähemasti tegid tuju heaks.
5. märts 2018, 00:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eino Taruk5. märts 2018, 00:54
XXI sajand silmakirjalikus ja topeltstandardid on sinu nimi
armas5. märts 2018, 00:51
5. märts 2018, 00:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. märts 2018, 07:25
Jaanika, sa oled väga eluvõõras ja vastikult õel!
Jah5. märts 2018, 08:20
enamuse tibide puhul see kehtib, aga et Elina tööd ei tee, on küll alatu väita. Kas töö on ainult 8-17 kontoris? Elina töö on laulmine ja arvate, et kõik tuleb ilma vaevata? Elina saab veel üle ilma kuulsaks ja teenib ise suuri summasid.
to Jaanika5. märts 2018, 10:20
aitäh,et andsid oma soovidest kõigile teada.Ma arvan,et sina ikka pead tööl käima,sest sellist häält omab vaid Elina mõne teise kraaksumise kõrval!!!
Oh5. märts 2018, 00:18
Vaene Elina, selline vana känd kallimaks. Arvasin, et isa.
5. märts 2018, 07:38
Miks sa arvad, et vaene Elina? Nad on väga õnnelikud Elina väitel!
to oh5. märts 2018, 10:23
mine ohi kusagil mujal,sinust jääb rumala ja kadeda inimese mulje.Õelad inimesed on ilmselt kasvanud isata,sest isa on lapsele kallis ja austusest tema vastu ei tooda temaga halvustavaid võrdlusi,häbi!
Ed.5. märts 2018, 10:42
ma ei tea, kui vana sa, õelusekott, oled, aga känd on sul peas ja sapp südames.
Nähtud4. märts 2018, 23:58
Vaatasin korra Elina armastatu pilti ning nägu tundus justkui tuttav. Mõned tunnid hiljem taipasin, et ma olen selle mehega ju lausa tunnikene elust-olust, lastest, nende kasvatamisest juttugi vestnud. Sõitsime koos ühele üritusele, istusime kõrvuti. Selle tunnikese jooksul joonistus minu jaoks välja tema ääretult sümpaatne olemus. Tagasihoidlik, rahumeelne, arukas, kokkuhoidlik. Kuskilt otsast ei paistnud välja, et tegu oleks mingi rahajõmmi, elumehe või ärapanijaga. Omakeskis mõtlesin, et ilmselt on tegu teadlase, kirjaniku või kultuuritegelasega- igatahes sügava ja intelligentse inimesega. Väga meeldiv oli kuulata, kuidas ta tegeleb oma lapsega, kuidas teda suunab, arendab. Teda kuulates oli mul kahju enda sama vanast lapsest, kel kahjuks selline suurepärane isa puudub. Ma saan aru, millest Elina räägib. See mees on ääretult armastusväärne persoon. Olgu neil ilus elu.
Nähtud5. märts 2018, 00:44
Ei löönud ta midagi. Mu oma abikaasa oli ka samal üritusel :) (see, kes ei tegele oma lapsega pooltki nii palju kui huviorbiidis olev persoon)
to to nähtud5. märts 2018, 02:10
Järsku hoopis naine jättis mehe maha, armastus sai otsa.
nähtule5. märts 2018, 09:02
nähtud, et rääkida võib kõike.
nähtud-tehtud5. märts 2018, 10:01
tore lugeda sellistest naiivitaridest
To nähtud5. märts 2018, 01:53
Minu arust ka on ideaalne isa just see, kes on kaks naist juba väikeste lastega maha jätnud, aga kuskil bussis suudab võõrale inimesele jätta mulje kui tublisti ta lastega tegeleb. Tõesti väga kahju, et sinu lastel sellist suurepärast isa ei ole.
To nähtud5. märts 2018, 01:53
Minu arust ka on ideaalne isa just see, kes on kaks naist juba väikeste lastega maha jätnud, aga kuskil bussis suudab võõrale inimesele jätta mulje kui tublisti ta lastega tegeleb. Tõesti väga kahju, et sinu lastel sellist suurepärast isa ei ole.
Nähtud5. märts 2018, 09:42
"maha jätnud"... Tangot tantsitakse ikka kahekesi või mis?
juhtub,5. märts 2018, 10:01
Kallid nähtud ja to nähtud5. märts 2018, 10:26
kellest jutt käib,kes jättis kaks peret maha?
nii ilus5. märts 2018, 09:59
5. märts 2018, 10:40
Jutus on vastuolu. "Suurepärane" isa armastab ka lapse ema ja suudab erimeelsused ületada lapse nimel. Ära taha sellist isa oma lapsele.
lugeja5. märts 2018, 10:56
Miks siis nii tore isa oma laste emaga koos ei tahtnud elada?
to nähtud5. märts 2018, 14:16
Oled väga rumal inimene kui teed ainult tühja jutu pealt järeldusi. Kust ayugust see mees hea on kui ei ela ühegi oma lapsega koos? Rumal inimene oled, muud midagi.
Nähtud5. märts 2018, 16:06
Nii ja mille järgi sina hetkel järeldusi teed? Pildi järgi? Kui ma olen selle inimesega päriselus (mitte virtuaalelus) vestelnud, siis ikka tekib inimesest mingisugune esmamulje. Ja see mulje oli väga sümpaatne. Mina ei tea, mitu last tal on ning millised on tema suhted laste ema(de)ga. Tol hetkel elas ta igatahes oma lapsega koos ning oli vägagi hooliv isa (jätan lähemalt täpsustamata). Ja lahkuminemiseks on ikka kaks osapoolt vaja. Olgem ausad, sinu inetu läkituse peale saab ka üsna selgeid järeldusi teha, millise inimesega sinu näol tegu on... Piisab paarist lausest kommentaariumis. What goes around comes back around. Nii on!
nähtamatu5. märts 2018, 18:37
Muidugi on rumalus teha järeldusi (oleks minu lastel selline isa!) ühe jutuajamise põhjal. Eks neile naistele, kes lastega maha jäid, tundus ta samuti algul ideaalmehena...
6. märts 2018, 09:11
See ongi see millepärast esmamulje järgi inimest hindama ei peaks. Õige, et teiste arvamust ka küsima ei peaks vaid ise oma silmade läbi tuleb hinnata. Olid ju kursis seda kiidulaulu lauldes sellega et tal on lapsed, rahaprobleeme pole, aga oma laste emadega koos ei ela ja nähtavasti on "uutel jahimaadel". Ta võib olla intelligentse jutuga, tark või sümpaatne aga suurepärane isa mitte. Ilmselgelt on tegemist seelikukütiga. Et isana seesugust meest kiidad näitab paraku sinu rumalust olen nõus sellega.
pöösn6. märts 2018, 19:22
Tegelikult9. märts 2018, 15:40
Rääkis lapsest, aga lapse ema? Kummaline, et nii hea mees, aga lapse ema suhtes see headus enam ei kehti, aga Elina suhtes küll. Või on lapse ema liiga vana ja väsinud, et oli vaja noorema vastu välja vahetada?
Mees4. märts 2018, 23:57
Ma ei saa aru, kas tänapäeval enam naisele mehe tähendus oluline ei ole või ei hinnata enam meest tema meheliku välimuse ja olemuse põhjal? Põhiline on see, et oled mingi nohkari olekuga "ettevõtja". Naised võiksid meest ikka mehelikkuse järgi hinnata. See küll väga meest ei meenuta. Võiks natukene vaeva näha kuskil spordisaalis enne.
to mees5. märts 2018, 10:28
rahune maha,mõni mees käib jõusaali asemel tööl ja ei käi peeglist end imetlemas,et kui palju muskel kasvanud on ja naistele peale läheb. Sinul nüüd ju võimalusi oma mehelikkust rohkem näidata ja plusspunkte teenida!
Timbulimbu5. märts 2018, 10:59
No mina vaatan küll meeste välimust ka. Anorektikud, kõhetud ning paksukesed on välistatud. Tunnen lausa füüsilist vastikust selliste lähedal.
5. märts 2018, 11:25
Mees on see, kes jaksab pere eest hoolitseda, mitte ei pumpa tühja tuult, et muskel kasvaks. Kena hoolitsetud mees, mitte jõmm. Enamus naistele jõmmid ei meeldi.
ooh4. märts 2018, 23:48
Naljakas on lugeda kommentaare.
Juudid on esiteks targad.
Noor juudi neiu võib olla palju targem, kui meie kõik kokku.
Eluvõõras ta kohe kindlasti ei ole.
to noor inimene4. märts 2018, 23:50
40a küll mingeid kortse veel ei ole.
Nii 50a hakkavad juba tulema, aga mõnel alles 60.
abiks ikka5. märts 2018, 10:32
kui muretsete kortsude pärast,siis palun väga,annan nende vabanemiseks vihje: ostke kortsudevastast kreemi,minge ilusalongi jne.Võimalusi kui palju,mis te vingute,jätke kortsud rahule.
teadjamees5. märts 2018, 10:37
A mis see juudi jutt siia puutub? Lihtsalt rahvuse põhjal tarkust hinnata ??? Lollus.
noor inimene4. märts 2018, 23:36
üllatavalt vähe kortse sel mehel, 40a ikka tavaliselt rohkem. päris hea
Eino Taruk5. märts 2018, 00:57
Kuule, ei ole 40 aastasel veel kortse, aga jah, sa ju "noor inimene" ja kade kah, et vana hobune noori tüdrukuid ära tõmbaba
to noor inimene5. märts 2018, 10:34
5. märts 2018, 16:13
ei tasu nüüd hakata seda kadedusejuttu jälle ajama. on ikka 40a ka kortsud silmanurkades, ega see mingi halb asi ole, aga pole vaja nii leili minna, oled 40a ja kortsus, tore, ära pabista nii palju!
4. märts 2018, 23:35
Ma ei saa aru mis jutt see on, et on vaja mingeid asjakesi ja reise kogu aeg just mehe raha eest. Miks te ise ei teeni ja ostke siis oma vidinaid ja pudinaid. Teenige ise ka kõrget palka ja siis nõudke enda kõrvale ärimehi, kes rahas suplevad. Aga vot kui teeniksite siis te ei nõuaks, sest teil oleks endal olemas raha ja oma raha eest ostetud asjad (no tark naine muidugi mingit kola kokku ei ajaks) pigem siis ikka eluase ja elementaarne eluks vajalik, aga näljaste eitede jaoks see muidugi uskumatu, ei nemad oma teenitud raha mingi mõttetu vee, elektriarve ja toidu peale ei hakka kulutama, ikka las mees maksab või siis ema, isa, peaasi et ise ei peaks maksma. Aga netis ikka hea targutada et mees peab nii palju teenima ja niisugune olema, muidu ju rotielu...
4. märts 2018, 23:27
Aga Elina teenib ju endale ise raha, ta ju ooperilaulja ja ma usun, et tal on kena palk, ei ole tal vaja meest raha pärast. ka 15a vanusevahega inimeste vahel võib olla armastus.
ei ole5. märts 2018, 16:06
ei ole tal mingit palka, ta ei ole kusagil kindlal palgal.Ja mees tundub seda tüüpi, kes küll kannab naist kätel, aga võtab teda iseenestmõistetavalt omandina, seda oli näha pilgust, millega kogu aeg jälgis naist. Tuletab kangesti meelde seda Kanal 2 reporterit, kelle elukaaslane on igal sammul kaasas, see on natuke selline haiglane omamine. Seda enam, et ei ole ju esimeses nooruses, varsti hakkab häirima , et naine on kogu aeg tähelepanu keskmes, järjest enam surub oma omandiõigust peale.
6. märts 2018, 19:28
Kahetsusväärne,kui see nii on,kuid pole võimatu.
4. märts 2018, 23:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to suht5. märts 2018, 10:38
rõõm lugeda,et ka psühholoogid sõna võtavad. Minu peres on siis ka midagi valesti,sest olen õnnelikus abielus 40 aastat ja mees ikka vaatab mind õrna pilguga.Nüüd tean,et see on vaid omanditundest,pean kiiruga midagi ette võtma.Aitäh!
no4. märts 2018, 23:02
Elina selles suhtes nüüd küll mingi kanntaja pool ei ole. Ta saab palju tähelepanu ja on mehe poolt igas mõttes lausa kätel kantud. Kindlasti pole vähe tähtis ka see, et mees võimaldab talle nii kallid reisid, meistrikursused kui kõik muu. See noor naine teab täpselt, mida ta tahab ja kuidas seda saavutada. Pigem on kahju mehest...
to Appikene!4. märts 2018, 23:54
Kas sa isiklikult tunned seda meest või ?
vanuse vahet pole.4. märts 2018, 22:43
mm, suur nina, suur seevärk, naistele meeldib.
shalom,5. märts 2018, 07:24
kauaks4. märts 2018, 22:35
tited taga ja lahku, tavaline ju.
Tahaks kysida4. märts 2018, 22:34
Mis see kõik teie asi on.? Oma elu ei ole või...?
tahaks ka küsida ja öelda5. märts 2018, 10:42
kui teil oma elu ei ole,siis ärge sonkige teiste elus. Oma kaastunnet saate näidata tehes ülekandeid arstiabi vajavatele lastele.
swag4. märts 2018, 22:30
se mees on SHUGAR DADDY ju
Ärni4. märts 2018, 22:17
Mis selle laulu pealkiri oli,läks juba meelest ära? la vorst? möni kulinaariaalase teemaga laul?
Marta4. märts 2018, 22:09
Et juba lahkuläinud mees? Sellistega peab ettevaatlik olema. Nalja pärast naised lahku ei lähe kui peres väiksed lapsed. Tasuks ikka mehe tausta enne uurida. Ja paras Bura-tino on see mees :) Kuigi see ei pruugi kõige suurem viga olla.
Matilda4. märts 2018, 21:50
Mind väga huvitab teiste inimeste eraelu ja ma ei tunne selle pärast piinlikkust.Ma tean 50 kilomeetri raadiuses kõike. Tean kes kellega käib, kes keda magatab, kes petab, kes on joodik,kellel sohilapsed ja kes omasooiharad.See on mulle eluliselt tähtis informatsioon. Ja ma jagan seda,mõõduka tasu eest muidugi. Kuna ma ka hangin informatsiooni teatud meelehea eest, olgu see siis materiaalne või natuuras.Kogu mu elul ongi mõte tänu sellele et MA TEAN ASJU! Ja mind austatakse, ning kardetakse. Keegi ei taha minuga ebaviisakas olla, kuna MA TEAN ASJU ja võin iga inimese kohta vallas (ja naabrevaldades) avaldada selliseid asju,et te kukute istuli! Kellega hästi läbi saan, need on suhteliselt ohutus seisus.
Matilda4. märts 2018, 22:10
Ja muide,mind ei huvita,mida teised minust arvavad.Ma tean väga hästi et mind peetakse lõdva püksikummiga daamiks.Olen tihti kätte andnud ka lihtsalt info hankimise eesmärgil. Samas-kuna ma valdan inot,mind kardetakse.Ja see on hea.Kes valdab informatsiooni-see juhib mängu.
22:10, 4. märts 2018-le4. märts 2018, 22:26
...ütleb üks Matilda-nimeline mees...
Ja 4. märts 2018, 22:55
mis see antud teemasse puutub? Ei tea, mis Eesti rahvas selle teadmisega nüüd peale hakkab, millega keegi oma arust vaimukas kuskil Kapa-Kohilas tegeleb. Millegi muuga jaoks ka veel aega jääb või?
to ja5. märts 2018, 10:52
mida Eesti rahvas peale hakkab? Lugege kommentaare,siis saate teada! Huviobjektideks on välimus,kortsud,teenistus,perekonnaseis,reisid, kooselu pikkus,mehe najal liugulaskmine jne. lõppu pole nähagi.Head ja "sisukat" kommenteerimist!!!
to Matilda5. märts 2018, 10:53
Daam on kultuurne naine. Mitte iial sinu kommetega. Sina oled lihtsalt üks küla klatshimoor.
Matilda, sa ei tea kunagi kõike.5. märts 2018, 11:02
Sest on ka inimesi, kes oskavad oma elu nii elada, et teised teavad neist vaid seda, mida oma silmaga näevad. Siin polegi muud nippi, lihtsalt mõnest asjast ei tohi MITTE KELLELEGI rääkida. Ka mitte emale ega südamesõbrannale. Nii lihtne see ongi. Sa ise kukuksid istuli kui mõnda sellist saladust kuuleksid. Aga sa ei saa neid asju iial teada. Mitte keegi ei saa.
eks4. märts 2018, 22:35
Inimestel ikka igasuguseid hobisid. Mind jälle teiste elud suht vähe huvitavad. Naabervaldadest rääkimata.
Aitäh Matilda!5. märts 2018, 10:48
Selline kommentaar võtab eelmiste puhul lugemisel tekkinud mõru maitse suust.
Elina 50 David 654. märts 2018, 21:39
Eks mehel ka hea meel noorest tibinast aga paarikümne aasta pärast...
Elinale4. märts 2018, 21:30
Elina, võta mees enda erialast. Tingimata muusik: orkestrant, dirigent, tantsija, ooperilaulja... Ärimeestest käi kauge kaarega mööda! Need himustavad vaid meelelahutust!
4. märts 2018, 21:34
dirigendid ja naljamehed himustavad sama.
Wikipedia4. märts 2018, 21:26
Mul on Elinast kahju, kogenematu tydruk voib sellisest suhtest väga kovasti haiget saada...
4. märts 2018, 21:36
ei usu. Ta pole nii hullult armunud, et haiget saada. Pigem võib tekkida vastupidine jama, et kui peaks selguma, et mees ei sobi, siis lahtisaamine võib osutuda kaelamurdvaks.
Ehk4. märts 2018, 21:47
peaks olema Sinust kahju!
nagu4. märts 2018, 22:38
Eino Taruk5. märts 2018, 00:58
Tavalisetl on siiski mees kes sellisest suhtest haiget saab ;)
4. märts 2018, 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A4. märts 2018, 21:35
Elina ei teinud mehest eriti välja...
Kalev4. märts 2018, 21:11
Varsti jälle koorub mingi ahistamislugu!
jah4. märts 2018, 21:44
loodetavasti ei ole taaskord mõni neljandal raseduskuul üksikemaks jäänud staarike.
kalev4. märts 2018, 21:10
Kas see kallim on nii tähtis? Eesti laul koos salapärastega on järgmise konkursi deviis!
kahju4. märts 2018, 20:59
Arvasin ka, et see on Elina isa, nii vana mees tundus.
masendav4. märts 2018, 20:55
Jälle üks inimene meedia ja kommentaatorite hambusse tõmmatud!
gent4. märts 2018, 20:54
väärikas mees vaatab ikka vanust ka...
584. märts 2018, 20:36
mis mõttes salapärane?
M4. märts 2018, 20:23
Mehel on kahest eelmisest suhtest lapsed
mis siis4. märts 2018, 20:41
Aga peaasi, et ärimees...
sponsor4. märts 2018, 23:08
Eesti naised!4. märts 2018, 20:20
Küsimus teile.
Palju peab eesti mees raha ja muud varandust omama,et tema kohta vöiks öelda,et rikas mees?
Äkki saaks u. 10 erinevalt naiselt vastuse siia?
em4. märts 2018, 20:51
Korter, hea auto, 10 000 oleks ok:)
Küsija4. märts 2018, 21:02
Kui kallis korter ja kus? milline on hea auto?
10 000€ vaba raha arvel? Mida siis ostaksid?
em5. märts 2018, 00:07
10 000 kuus , mitte vaba raha..arvel ikka peaks rohkem olema!
5. märts 2018, 01:29
no sellise sooviga vaatame sinust fotot,kus 80a vanadaam istub üksinda pingil ja ikka veel otab seda öiget...
klm6. märts 2018, 18:01
Haha vaevalt. Mul olemas selline ! Ja sa ei usu, minust kõigest 5 aastat vanem ! ;)
Maria4. märts 2018, 21:26
Tunnistan ausalt - alla 5000.- / kuus ikka välja ei vea.
Elan vaid üks kord ja mingit rotielu küll elada ei soovi.
Küsija4. märts 2018, 21:37
:))
Range värk.. Isegi arst vist ei teeni Eestis nii palju? Vöi teenib? Poliitik siis.Mnister mingisugune.Oi,kövad nöudmised.
4. märts 2018, 23:17
aga palun Maria, loo siis endale selline elu, teeni kuus viis tonni, siis ei pea rotielu ka elama. miks alati eeldatakse et just mees peab palju teenima? miks naine ei võiks? see on võimalik, sest kui mees saab hakkama, saab naine ka.
ja muide, ma olen naine ning ma tunnen, et vahel lihtsalt peab meeste kaitseks välja astuma ja meestele ütleks, et kui esitatakse selliseid nõudmisi, siis neid nõudmisi ei pea täitma. jah, on raske leida normaalset naist, aga nad on olemas.
...5. märts 2018, 00:08
Minu mees teenib, aga jah, me ei ela muidugi Eestis ka !
to 00:085. märts 2018, 01:31
ja palju sa ise teenid? riigi miinimumi? koristad?
naine5. märts 2018, 11:05
Enamus on normaalsed naised. Olen ise ja kõik mu naistuttavad ennast ise majandanud. Kusjuures ise ja mõni sõbranna vahepeal meestki ülal pidanud. Samuti ärme unustame neid mitut tuhandet üksikemaga last, kes ei saa laste isalt sentigi.
khm6. märts 2018, 18:04
No oleksin koristaja, siis vaevalt et targa ja intelligentse mehega nii pikalt koos oleksin. Mitte et mul koristajate vastu midagi oleks, lihtsalt ilmselge, et haritul mehel vaja ka haritut naist! Seega vastus su iroonilisele/ajuvabale küsimusele - NOOT!
Kulla 20,204. märts 2018, 23:46
Miks meie käest küsid, kui sulle Elina meeldib, aru ma ei saa?
Sa küsi ikka selle käest, kelle vastus huvitab!
Täiesti arusaadav, et Elinasugune ei peagi esimesele prükkarile meeleheitest minema. Samas on naisi, kes nõus sünnitama ja pisku lasteraha eest mõnd asotsiaali pidama, et ikka mehe lõhn kodus püsiks. Mis teed selle vastusega, kui mõni paljulapseline vaal on nõus su rahata ära lapsendama ja isegi õlle raha andma??? Võtad ära või?
No ei võta ju? Aga ülikaunitelt ja andekatelt nõuad, et nagu rivitult võtaks, siis pärast ise esimene pröökamas, et KUMM ON LÕTV - KUMM ON LÕTV.
Hädapätakate külanõukogu, ma ei või.
Pärast siis imestavad minestavad ka, et keegi neid ei taha. Lõpuks leiavad diagnoosi, et naised häid ei vaata:))) Mannetud olete, kodanikud õhtulehe meeskommijad-luuserid:(
Mina_ise5. märts 2018, 11:11
Alla 5 000 € kuus eluks eriti vist jälja ei vea jah , aga mina ei eelda , et mees üksi selle teenima peab . Tahan meest , kes oleks silmakörgusel . Edukas naine on ka mehele stiimul . Vastupidi samuti , kui on arukas naine ja mitte mingi Barbie . Hetkel teenib VIST mees rohkem , aga see pole mingi teema , on ka aegu olnud, kus mina naisena rohkem teenisin . Näljarotti kindlasti ei tahaks , aga mehe kulul elada oleks samuti ülinöme . Meil toimib asi juba 25 aastat , nii et on mida körvataha panna :)
xs5. märts 2018, 12:54
Ma ütleks sellise kohta, kel päeva jooksul võimalik investeerida miljon, kui huvi tekib. Aga ma hindan meeste puhul muid asju, seega oma tuttavate varakust näiteks ei tea.
tead5. märts 2018, 14:10
Ma isegi ei vaata sellise mehe poole, kes on kunagi mõnda tibi ülal pidanud. Ja ei vaata ka mehi, kes arvavad et naine ongi ainult aksessuaar. Kooselu on ikka kooselu, mitte naise ülalpidamine. Mees olgu mees.
jamajutt6. märts 2018, 23:15
Mees ongi siis mees, kui suudab ENDA naist ülalpidada!
Naine peab ise saama kõike teha, aga õige mees seda ei lase!
Monk4. märts 2018, 20:13
Kaelas ripub ju nimesilt. Pärnamets vms...
Söökla boss4. märts 2018, 20:12
Katharinenthal on äärmiselt ülehinnatud söökla! See asutus mis seal enne oli oli ikka tõest hea koht. Praegu on tegemist lihtsalt mingi massi toodete müügi kohaga Eestiliku teenindusega. Angeelika sai vist selle koha kätte nepotismiga.
4. märts 2018, 20:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Verd ja sappi4. märts 2018, 22:10
15-aastane vanusevahe on küll suur, aga "tütrevanune" on ülepingutatud. Või on sinu kandis normaalne, et 15-aastased saavad lapsi?
eesti mees4. märts 2018, 23:58
NORMAALNE vanuse vahe! Naine peabki 15 aastat NOOREM olema! Haukujad võivad endale 15 aastat VANEMA naise võtta - nende oma asi...!
lugeja5. märts 2018, 11:07
Palju nooremat naist otsivad mehed, kes pole endas kindlad. Palju noorema kõrval saab ju meheke ennast suure ja targana tunda. Omaealise kõrval ei pruugi see õnnestuda. Aga mingis eas otsitakse võibolla ka lihtsalt värsket "liha".
Kommentaar.4. märts 2018, 19:52
Elame seda elu üks kord. Elame siis kellega ja kuidas tahame.
Maarikale4. märts 2018, 20:09
Ei ole sel mehe välimusel mitte midagi häda, ainult vanem on Netsajevast.
Maarika4. märts 2018, 19:52
Ma ei taha midagi halvasti öelda, aga miks tihtilugu on sedasi,et ilusal intelligentsel naisel on,kuidas seda viisakalt öelda...mittemidagiütleva välimusega mees ja vastupidi? Ju see on hea, sest kui ainult ilus+ilus ja kole+kole paare moodustaksid, siis ei sünniks ka tavalisi lapsi, kõik oleksid kas imeilusad või koledad nagu tuumasõda :)
4. märts 2018, 20:11
Täitsa kena mees ja tundub hoolivat ning on tõsiselt sissevõetud. Kõige tähtsam, et mees armastab, muud asjad loksuvad paikka. Naine armastab vastu, kui väärt mees.
jorma4. märts 2018, 21:03
kui terve ülekande jooksul kehakeelt jälgida elinal ja davidil, kui neid näidati suures plaanis, siis mehel nagu tundeid oleks ja silmad kogu aeg naist vaatasid, elina aga oli väga külm. ilmselgelt sponsorlus noorele naisele.
4. märts 2018, 21:41
Siis kõik korras ja tasakaalus. Mehed tüdinevad naiste armastusest. Kui aga naine ei armasta, siis jätkub visadust suhte säilitamiseks ja võitlemiseks armastuse eest. Mees ju jahimees.
Nii ilus naine võib nati õrritada küll ja pealegi, ei pea tema esimest kõikse vaesemat prügikolli rabama. Latt tuleb kõrgel hoida. Mehele meeldib, kui naine oma hinda teab, ning hinnaalandusi ei tee.
Ajamasin4. märts 2018, 19:42
Aasta-paari pärast on uudis paarikese laialiminekust.
on4. märts 2018, 22:01
26 a noore neiu jaoks, on 40 a mees vanur. Eelmiste naiste poolt läbi loetud raamat, lapsed järgi. Elina on väärt samasugust siirast noormeest, nagu ta ise.
Muide....,4. märts 2018, 23:40
...kui on hea raamat, siis loetakse seda veel ja veel
Eurovisioon4. märts 2018, 20:51
paneb juba esimese paugu.
ohjah4. märts 2018, 19:41
vana suksu tahab kaera. Noor tüdruk vaadaku ikka enda vanust. Kas sel vanuril varasemat peret pole?
to to ohjah4. märts 2018, 20:00
Kahju on hoopis mehest. Vaevalt noor neiu nii palju vanemat meest tõsiselt tahab, ikka raha mängus.
4. märts 2018, 20:15
Nii andekal ja kaunil naisel peabki olema tõsiseltvõetav mees. Need ühepäevaliblikad ju tüdinevad ruttu. 40 pole miski vanus ei naisele ega mehele. Tihti on ka vastupidi naine 40, mees -15. Ei hullu. Mees oli silmnähtavalt armunud. Loodetavasti jääbki see nii. Ilusad inimesed.
Eesti -1004. märts 2018, 19:39
...David Pärnamets !!! Väga ,väga ... väga inspireeriv !!! Oleks teadnud , kuidas kõik siin ilmas kultuuriruumis sobituvad oleks spordi asemel hoopiski seda valdkonda eelistades kõigega hakkama saanud. Edu ja ilusaid elamusi Eurovisioonil . Kerge see 200 meetrit olla ei saa. Eesti laulule Edu sest on kõige inspireerivam !!!
OMG4. märts 2018, 19:31
selle mehe eest peaks küll jooksma nii kiiresti kui jalad võtavad, las kulutab oma raha enda laste peale
4. märts 2018, 19:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.4. märts 2018, 19:33
vaos hoida? sellise naise kõrval... ime, et ümberkaudsed suudsid, sest ta oli vaieldamatult saali ilusaim ja säravaim!
Maitseasi5. märts 2018, 01:20
Minu meelest netšajeva ilus pole, keskmiselt kena.
Maitseasi5. märts 2018, 01:20
Minu meelest netšajeva ilus pole, keskmiselt kena.
LEILI4. märts 2018, 19:19
MIS TE VAESED ROTID VINGUTE täitsaintelligentne mees RIKKAL MEHEL PEABKI ILUS NOOR NAINE OLEMA ega ta migit LIIS LASSI vöta
Kas sina,4. märts 2018, 19:17
ema4. märts 2018, 19:15
Väga soovin, et tüdrukule ruttu keegi mõistuse koju tooks. Noor, tark ja ilus pikk noormees, kus sa oled?
to ema4. märts 2018, 19:23
Vales kommentaariumis oled. Pöördu venekeelsesse kommentaariumi.
Miks5. märts 2018, 11:55
Peab alati pikk mees olema. Kas eesti naisele lühem eesti mees ei kõlba?
Seesam Une4. märts 2018, 19:14
Jüri Lumiste vähetuntud poeg?
Kes....4. märts 2018, 23:43
....on Jüri Lumiste?
Nojah, 4. märts 2018, 19:09
noortel naistel kel on vanemad mehed on isaarmastust elus puudu jäänud.
to nojah4. märts 2018, 19:48
mul ka isaarmastust polnud, aga vanameest ka enda kõrvale ei taha. olgugi ruudulised püksid ja pappi palju, ikka ei taha.
kes vaatas eile filmi tv3-st "Brooklyn", väga sobitub siia.
aga4. märts 2018, 21:51
See4. märts 2018, 19:06
mees hakkas esimesest hetkest vastu.Vahtis kogu aeg naist ,ei suutnud ennast tagasi hoida.teadagi miks.Tõusev täht.Kaob käest.
to Hark4. märts 2018, 19:24
Üle 50 kindlasti välja ei näe.
50a mehed küll nii hästi säilinud ei ole.
täpselt!5. märts 2018, 11:52
ilmselt nii see oligi, et kui nüüd noor kena naine avalikkuse ees püünele pääses ja kustkui turule tuli, siis hakkas hirm oma senini kiivalt kodus peetud kullatera varaste ees, ja oli tingimata vaja demonstreerida enda omanikustaatust - selleks ka vaja ennast ühele pildile sättida. ilmselgelt elina kasvab sellest rollist välja ja loobub kontrollitavast suhtest...
on kaugele näha, et see ei ole võrdne ja sümbioosne paar!
Hark4. märts 2018, 19:00
Koik ok, aga mees naeb valja nagu ule 50.
Pille4. märts 2018, 18:57
Mingid näojooned on sarnased, kuigi rahvus erinev. Nina ühesugune.
Malle5. märts 2018, 20:46
Rahvus võib erinev olla, aga päritolu võib sama olla, ma pean juuri silmas.
Ohoo4. märts 2018, 18:54
Miks siis avalikustatakse peigmehe perekonnanime kui naine ei tatnud. Ta ju ütles millal ise avalikustab.
Märdile4. märts 2018, 19:26
Nii rumal oled või ? Oled ikka Märt ? Äkki Maarika.
Märt4. märts 2018, 18:54
Elina, miks nii vana mehe omale võtad? kas noori ja siledaid.
Elina4. märts 2018, 19:00
No papp mängib ka mingit rolli,eks? Kes mulle rebase siis kraele ostab,sina vöi?
4. märts 2018, 21:12
no papp näitab ikka seda, et hakkaja mees on. Mehe puhul ongi oluline suurelt jaolt see, et alfa oleks, mitte lontu prügikoll. Lapsi vaja ikka väärikatelt meestelt, kel geen hea ja õlg kannab, et pere puudust ei kannataks ja lastel arenemise võimalused olemas oleks.
Mofo4. märts 2018, 23:14
Moodne naine pidavat kõik selle endale ise lubada saama... või on võrdõiguslikkus ainult sinnamaani ok, kuni see privileege lisab :)?
4. märts 2018, 23:33
No aga saabki ju? Egas ta ju seepärast kohe kõige s.i.t.e.m.a.t meest valima pea? Valida ju ikka võib? Moodsad mehed ka valivad moodsaid naisi, ja keegi ei irise, et miks nad prullakat maaneidu ei võta! Ole nüüd vähe inime, isegi loomad valivad kaasalast, inimesest rääkimata. Ole sina ka moodne, kes keelab? Moodsus ongi selleks hea, et kui reha otsa astusid, siis ei pea sinna reha otsa tukkuma jääma, vaid on sobiv aeg reha otsast ära tulemiseks ja vigade parandamiseks:)
4. märts 2018, 19:36
ilus ja edukas mees, mida veel? noored ja siledad ei jõua vaimsel tasemel järgi.
5. märts 2018, 11:06
Kõik õige polegi vahet vanusel, ainult, sel mehel on lapsed, ja veel, erinevate naistega.. Eks see näitab mingit varjatud probleemi. Rahaprobleemi nagu pole aga ei suudeta kokku jääda oma lapse juurde. Lihtsalt minu arvamus ja ma sest mehest lugu ei pea.
Vanameez 404. märts 2018, 21:18
Noortel nokkadel pole raha ja kaasaegsed noorekesed ei oska naisega suhelda ega käituda
Oleneb siiski inimesest.4. märts 2018, 21:50
Hea kasvatus ja tubli geen ei käi vanuseti, vaid ikka inimeseti. Kes ikka 40 tubli juba, on seda ka vähe nooremana olnud. Kes lontu, see lontu ka kõrges eas, kui ikka ellu jääda õnnestub.
Laura eest 4. märts 2018, 18:47
kuula4. märts 2018, 18:44
Arvasime, et see mees on Elina isa :D
Hark4. märts 2018, 19:00
Arvasin ka et on isa.
jaamaülem4. märts 2018, 19:10
Tolad, ükski isa ei vaata oma tütart tunde selliste armunud vasikasilmadega.
Kark 4. märts 2018, 19:21
Palvetada tuleb selle eest, et sel salapärasusel ei ole lademes eelmisi naisi ja lapsi mõõda ilma laiali.
palvetamiseks vist tiba hilja,4. märts 2018, 21:15
aga vahet ju pole, kui mees ise oma lastega hakkama saab. Pole ju hullu, kui paari last rahaliselt ja moraalselt toetab, ning jätkub ka tulevastele.
5. märts 2018, 11:09
Kahju küll hilja juba... Oma laste emasid ei osanud "härra" armastada. Nüüd uutel maadel Eesti laulul poosetamas.
N4. märts 2018, 18:42
Mees paistab küll Elinast väga palju vanem välja. Ülekannet vaadates tekkis kahtlus, et Elina ja Davidi vahel on midagi enamat, aga ei tahtnud kuidagi uskuda. Nüüd siis on teada.
vaataja4. märts 2018, 18:40
to OH JUMMEL4. märts 2018, 18:27
4. märts 2018, 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. märts 2018, 18:22
laura tundub juba pikemat aega kurb olevat ja oleks nagu kaalus kõvasti alla võtnud, tema tavapärane sära on kadunud. võiks oletada, et venna kaotus, aga kes teab. kurb lugu.
Reaal4. märts 2018, 21:17
Armastuse ja seksi puudus murendab inimese kiiresti
to reaal4. märts 2018, 21:48
Naisi ei murenda. Mehi aga küll jah.
mis sa kostad4. märts 2018, 18:14
15 aastat vanusevahet4. märts 2018, 18:24
Peab ju hingeline olema. Või rahakas. Pagan nüüd teab kumb.
mina nuputasingi, et kas isa või kallim4. märts 2018, 18:39
ei sobinud ei see, ei teine
to 15 aastat..4. märts 2018, 19:02
Raha paneb rattad käima
kas sina seda ei tea
muide4. märts 2018, 21:20
vene näileja Dzigaharnjanil on naine 50 aastat noorem
:) 21,204. märts 2018, 21:46
On kuulda jahh, iga jumala päev, kuidas vanakesele liiga tehti.
Ausalt, pole kahju ka. Vana on kõik pereväärtused maha müünud uue kepi eest pidevalt...no pole siis ime, et lõpuks raha otsa saabki, kui kõik käib raha eest. Rahata naised pole kõlvanud, mis teha? -Tuleb maksta LOOMULIKULT:)
to.muide5. märts 2018, 07:07
Seda ikka teate , mida tegi see noor viiuldaja Ukrainast .