Üritused

Sõna saavad Marco Tasane, Laura Põldvere, Ivo Linna, Kirsti Timmer ja paljud teised Eesti staarid!

SUUR KÜSITLUS | Eesti staarid on rääkinud: Eurovisionile peaks sõitma Elina Nechayeva (95)

LISA KOMMENTAAR

Jaak4. märts 2018, 13:45
Mitte ei mõista, miks käib mingi suur kraaklemine selle ümber, kes sinna mõttetule Eurovisionile läheb või ei lähe. Sellel palaganil pole ju laulu ega muusikaga juba ammu üldse mingit pistmist - ainult mingi glamuurne tsirkuseetendus. Nii et soovitaksin maha rahuneda ja mitte üksteist selle jama pärast sõimata. Ilusat saabuvat kevadet kõigile!
Pitovakorsk.4. märts 2018, 06:55
Ostetud doping,see näidend jeestlasest, ongi Eesti.Meid lollitatakse omal kodumaal .Stalinismi
türanja juhib kogu maailmas.Eestlased tehakse omal kodumaal mitte midagi oskavaks. Oblastikomitee jätkab kindlalt välja peibutaval kursil.Kui oled RASSIJA siis oled jeestlane ja võitja.
mitte keegi neist3. märts 2018, 16:53
pahn3. märts 2018, 13:53
klassikaline näide sellest, kuidas ajakirjandus masside meelsust kujundab.
mul pole selles kahtlust,et see keskpärane venelasest vokalist Eestist eurovisioonile saadetakse.
ajakirjandus hakkas seda mulli ehitama sellest hetkest peale,kui see laul välja tuli.
ajakirjandus ei ole ammu enam neutraalne infoedastaja.
Anni3. märts 2018, 15:20
Jah, ka mulle ei meeldi see, kuidas ajakirjandus meie meelsust kujundab,kuid veelgi vähem meeldib see, kuidas Sina enda kirjutisega ka üritad meie meelsust kujundada. Esiteks, Elina on nii palju laulmist õppinud, et teda nimetada "keskpäraseks vokalistiks" on küll lausa patutegu. See, et Sulle ta koolitatud hääl ei meeldi, sellest võiks isegi aru saada, kuid see, et Sa enda rumalust nii valjuhäälselt hõikad , on küll kohatu. Või häirib Sind, et ta on venelane? Oled rassist? Elina valdab suurepäraselt eesti keelt ( ja palju muid keeligi), et minu ja usun , et paljude jaoks, pole üldse tähtis, mis rahvus ta dokumentides eksisteerib . Mulle igatahes meeldib tema laulmine väga, mina seaks ilma suure reklaamitagi, ta esikohale, kuid kardan, et eurovisioonil erilist edu ta ilmselt ei saa. See laul on nii eriline, et need, kes seda hindama hakkavad, on millelegi muule orienteeritud.
ära kujuta ette4. märts 2018, 09:54
arvamus,mis sinu ja masside arvamusest erineb,on automaatselt ''enda rumaluse näitamine''.
selle isendi kriiskav tämber paneb mul kurgu valutama.
klassikalise laulja tasemel pole ta midagi erilist.
esimesest hetkest peale oli võitja ajakirjanduses valmis tehtud.
ebaproportsionaalselt ja teenimatult palju tähelepanu talle algusest peale.
palju õnne rahvas,kellest midagi ei sõltu.
Täpselt4. märts 2018, 13:40
samamoodi tehti võitjaks Leto Svet, eesti rahva lemmiklugu ja tase :).
Tõnu Anton3. märts 2018, 10:33
Tema laul ei ole midagi erilist, kuid sellisel kleidil on pigem eemaletõukav efekt kui punkte lisav.
Eestil ei ole ka sellel aastal konkursil laulu, mis Eurovisioonil mingitki tulemust tooks. Tõenäoliselt ei jõuta poolfinaalist kaugemale.
Mannikeõunapuuall3. märts 2018, 07:26
Võeh, mis staarid ja muusikud - Marco Tasane, Vaido Neigaus ja see abielusaate tibi - no andke abi!
f2nn3. märts 2018, 04:58
EVESTUSE POOLT KÕIK HÄÄLETAMA
3. märts 2018, 16:20
Mis õudusfilmist need tegelased pärit on?
f2nn3. märts 2018, 04:57
EVESTUSE POOLT KÕIK HÄÄLETAMA
f2nn3. märts 2018, 04:52
EVESTUSE POOLT HÄÄLETAMA KÕIK
f2nn3. märts 2018, 04:51
EVESTUSE POOLT HÄÄLETAMA KÕIK
jukus2. märts 2018, 22:09
Mina arvan...Elina laulab kõik, ka kõik arvajad üle,vot
Soovitus2. märts 2018, 20:18
Kui Elina peaks edasi saama, siis võiks küll uue kleidi teha, see ülisuur kleit mõjub kuidagi üleloomulikult ja kõrgilt.
mari3. märts 2018, 06:27
minu meelest ühes intervjuus (venekeelses) ütles ta, et ta kavatsebki oma lavalist poolt ja kleiti muuta. teadvat isegi, et eurovisioonil enne juba sarnast kleiti olnud vms. võin ka eksida, kuid nii jäi meelde.
Meeldib...2. märts 2018, 20:05
Eesti laulu võiks võita ka SKY!
Kitarrist 2. märts 2018, 19:28
Vaido Neighaus võiks ümiseda mõnda Sulo lugu.
2. märts 2018, 18:51
S urete välja oma eestluse tagaajamisega.Eestlane juba praegu väljasuremiskursil
rein2. märts 2018, 18:49
Eesti staarid on rääkinud2. märts 2018, 18:35
Mind huvitaks Lenna (kes kohtunikuna andis maksimumpunktid oma sugulasele) arvamus. Võib ju öelda et nii väikses riigis ei saagi ilma onupoja poliitikata, aga tark inimene väldib selliseid olukordi. Vastupidi - väike riik ei saa endale onupoja poliitikat lubada.
Nii eestlastlik2. märts 2018, 18:21
Elina on juba praegu oma esitusega mujal maailmas silma jäänud ja talle ennustatakse eurovisioonil kõrget kohta, aga meie siin vaidleme et ei tea kas ta ikka tuleb Eesti laulul esimeseks. Sest (ainult eestlaste arvates) on Eesti laulu tase nii kõrge ja Elina ei löö ju nii kõrges konkurentsis läbi.
mälu3. märts 2018, 17:51
igal aastal sama ämber, ikka kõik ennustavad meie loole suurt edu, aga tulemus nagu alati.
Ja ega meil ei ole ka seekord ei eesti laulu ei eurovisiooni lugu
eh4. märts 2018, 11:01
seda kiidulaulu oleme kuulnud juba aastaid! Ja kui ei vaata, missugusi kiidulaule esitatakse ka paljudele teistele esinejatele, siis võibki jääda ekslik mulje, et justnimelt Eesti on see kõige vingem (võitjaks kiidetakse pea kõiki). Tõenäoliselt ei jõua see lugu kuigi kõrgele, sest ei ole see, mida sel konkursil oodatakse. Kaasa ei laula, meloodia ei ole kuigi meeldejääv ega ole ka reibast rütmi. Üsna keskpärane lugu oma stiilis, lauljatar muidugi professionaal ja kaunis inimene (kahjuks ka täiesti vales kostüümis). Kuigi ma ei tea teiste riikide lugusid, siis seekord võiks eeldada, et etteotsa saab mõni reibas kaasakiskuva rütmiga lugu. Kui just kaastundega ei saada ka seekord suuremat tähelepanu, kas mitte seekord ei ole idanaabritel taas see ratastoolipiiga esinemas - slaavlasi on üle ilma tema poolt hääletamas hulgaliselt.
Karin2. märts 2018, 18:20
Eestit peab ikka rahvuselt eestlane esindama.
kalju2. märts 2018, 22:36
Võid sa kindlalt väita, et ta pole eestlane? Aga ta on MEIE oma. Ja pole tähtis mitu % temast moodustab ühte või teise rahvusesse kuulunud esivanema veri. Ja kindlasti on tema erinevate keelte oskus mäekõrguselt üle siin vingujate omast.
Esinduslik 2. märts 2018, 22:40
geneetiline eestlane, nagu keegi siin enne mainis, on on arvatavasti Evestuse punt. Kuigi ei tea mis geneetilise kriteeriumi järgi neid klassifitseerida. Oht on ainult, et saame Soomelt plagiaadi süüdistuse. Tuletab nii meelde nende 2015 esitust. Aga sugulasrahvaste värk, ehk saame andeks.
eestlane2. märts 2018, 23:09
Äkki oled madalaubaline,kes millestki ja kellestki aru ei saa?
Küsin3. märts 2018, 14:59
Et siis tõupaberid peavad korras olema - nagu koertenäitusel?
võitjad2. märts 2018, 18:14
võitjad -Padar ja Benton küsige nendelt kuidas võita,mida teised teavad
oehh2. märts 2018, 18:03
Kommijad ei tea isegi, mida kirjutavad.
Muidu sõimavad isamaalisi venemeelseteks, aga nüüd ....
2. märts 2018, 17:36
Mitmeid kordi olen maininud,et Nurmsalu oli kyll sympaatne,aga tollase laulu refrään oli ikka vägä-väga tavaline ja igav. No see rikkus selle laulu ära.Algus oli ju ebamaine ja paljutöotav,aga refr jube labane ja tavaline. Niiet kui see mingiks parimaks peetud,siis see on väga valesti arvatud. Praegusele favoriidile pean väga pöialt,et ta vöidaks ja pääseks Eurovisioonile. Väga tasemel laulja ja laul...
Kete 2. märts 2018, 16:46
Elina sobiks sinna küll väga hästi 😊
Rix2. märts 2018, 16:36
Lugu ja esitus Nurmsalu loost kehvem küll pole, keda meie rahvas peab senistest Eurovisoonidest parimaks. Eks näis, võimas ja hoian pöialt. Oleme vaesed ja ausad, kuid sellele loole pole midagi kõrvle panna, sest see on nii võimas!
jeps2. märts 2018, 15:53
Kena laul, aga lavaline pool ei meeldi. Selline vulkaanil istuv ilus tädi on liiga vanamoeline ja palju kordi nähtud. Kleit, soeng, kõik peaks midagi muud olema.
2. märts 2018, 15:51
Mitmete aastate jooksul esimene venelane,kellele pärast me uhked oleme,teiseks, ta ilmselt ei olegi eriti venelane,aga haritud,kultuurne,kena ja andekas
aga2. märts 2018, 16:02
Miks Eesti passiga inimesest peaks rääkima kui venelasest? Muu emakeelega eestlane.
to aga2. märts 2018, 17:56
Mida sa nüüd öelda tahad ? Et venelane olla on häbiasi ?
Ongi venelane ja võib uhkusega venelane olla.
Miks peab oma rahvust häbenema ?
vkr2. märts 2018, 15:07
Tom 2. märts 2018, 14:56
Tüdrukul on võimas hääl aga laul on s---!
villu.2. märts 2018, 14:41
See läheks samasse aukku Kreisiraadioga.
appi2. märts 2018, 14:36
Eestit küll venelane esindama ei pea.
2. märts 2018, 15:27
see venelane oskab mitut keelt, sh vabalt eesti keelt (intervjuudes kasutab keerulisi sõnu ja lausekonstruktsioone) on lõpetanud Prantsuse Lütseumi ja Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia. peamine - tegeleb ja arendab end valdkonnas, mis talle endale meeldib. väidetavalt ei tarbi alkoholi ega suitseta, hoiab end füüsiliselt vormis ja boonuseks on muidugi kena välimus. kahtlemata on eestlaste hulgas veel paremaid lauljaid, aga kahjuks proovivad iga aasta nii mõnigi sama nägu- need näod, keda enam ei viitsi kuulata ja kes kuidagi musikaalselt ei arene. selleks, et olla edukas, tuleb end ja oma oskusi arendada. siinkohal ei näe küll põhjust kedagi venelaseks nimetada, kui ta on palju rohkem eestlane, kui tänapäeva inglise keele slängi rohkesti kasutavad noored, kes ei viitsi oma kõnekeelt lihvida.
to vots2. märts 2018, 17:58
Kas sinu meelest on häbiasi olla venelane ?
Kui on juurtelt venelane, miks seda varjama peab ?
Mis totakas salatsemine ja moonutamine kogu aeg käib ?
vots2. märts 2018, 15:49
Eesti passiga inimene on alati ühtlasi ka eestlane.
to appikesele2. märts 2018, 18:00
Kui inimene ei ole geneetiliselt eestlane, siis seda ta ei ole.
Vaevalt küll neiu oma rahvust häbeneb, venelane on uhkusega venelane.
to to appikesele 18.002. märts 2018, 21:50
Ja mis kriteeriumi järgi hindad sina geneetilist eestlust? Sellise suhtumisega jagame peagi liivlaste saatust. Esimene "appikesele" rõhutas oma sõnumis väärtushinnangiud, mitte geneetilist rahvust. Elina on pärinud mitme eri rahvuse esindaja head omadused ja võib ise otsustada, kes ta olla tahab. Kui sellel mingit tähtsusut on. Eestis sündinud, eesti kodakondsusut omavat, Eestile lojaalset ja täielikult assimileerinud isikut ei saa võrrelda venemeelse lumpeniga.
appikesele2. märts 2018, 16:37
Eestit ei peaks esindama keegi, kes seda vääriliselt teha ei suuda. Elina nende hulka küll ei kuulu. Peaks olema tänulik selle üle, et meie hulka kuulub selline pärl. Minu jaoks on ta rohkem eestlane, kui mõnigi emakeelt pudistav marurahvuslane, kes oma väikluses varjub eestluse olematu kilbi taha.
Õhh2. märts 2018, 16:37
Katsu sina, s...avares sama palju eestlane olla.
to 15. 272. märts 2018, 17:57
Vahet pole, mis keeli oskab.
Eestit peab esindama ikka eestlane.
to 15. 272. märts 2018, 18:07
Mis see siia puutub, mis keeli oskab ?
Ega see juuri ja esivanemate päritolu ei muuda.
3. märts 2018, 15:27
Mida värki! Võidu tõi kunagi koju Padar-Benton...Kas Benton on eestlane? ja ometi esindas Eestit.
jaanus 12. märts 2018, 14:27
Euroopas ei tea, seal on neid ooperilugusid olnud ikka, esimesena meenub Malta, teisi riike ka. Aga vähemalt kuuleb meie finaalis ilusat laulmist. Kuna ma ei ole väike tüdruk, on mul teatud oma arvamus. Esimeses poolfinaalis oli umbes kolm laulu, mis väärinuksid finaalipääsu, paar said statistiliselt. Ainult vilkuvad tuled ja tants pole veel lauluvõistlus.
jaanus 12. märts 2018, 14:21
Rõõm kuulda hinnangut, mis minu omaga kokku läheb. Edasi, Elina!
2. märts 2018, 14:20
Head nimed need,kelle arvamust küsitakse :)))
Kuulake nende nimede muusikat :)))
Ja lisaks terve rida mingeid vöhikuid....
K uramus, Eestis saab ikka nalja
Andrus2. märts 2018, 14:03
Kas samasugune asi juba üks aasta ei olnud, ma ei mäleta mis riigi poolt aga kuidagi ülimalt tuttav asi.
Tahaks ikka midagi originaalsemat ja sobivamat eurovisiooniga. Süvamuusikale on olemas ju omad festivalid.
hh2. märts 2018, 14:14
sa siis arvad, et mõni neist 9-st laulust on sobiv, originaalsem. Nii õnnetut valikut pole kunagi varem olnud. Äkki Stig oma plimas headusess. Või Iris oma titehäälega, võiNike jalgu hargitamas, jne.
Iiris2. märts 2018, 14:28
No kui ma ingl . keelt piisavalt ei oska, miks ma siis pudikeeles laulda ei vöi?
haha2. märts 2018, 14:18
Osadele Eesti laulu esinejatele kah ei sobi selline kõrge tasand ,nagu Eurovisioon, pigem võiks minna eelvooru ette laulma ,kus žüriis kolm tarka kuulajat, kus öeldakse, te ei pea viisi ja teil pole häält. MIks siis saadetakse ja isegi oiõudust, valitakse Eesti laulu poolfinaali, kui pole enne proovinud staarisaate ettelaulmist isegi.
Andrus2. märts 2018, 15:57
ah et te arvate siis, et parem on saata eurovisioonile esitlus, mis on maha viksitud. Tublid olete!
Taavs2. märts 2018, 13:58
Elina laul on ikka peajagu üle nii esituse kui ka loo ülesehituse poolest. Kindlasti parim see aasta.
Teiseks valiks Stigi loo ja kolmandaks Vaje.
Kui aga vaadata rahvusvahelisi ennustus portaale siis Elinale ennustatakse top3 kohta, kuigi pooled lood pole veel väljas. (1. Bulgaaria 2. Tšehhi 3. Elina )
Näiteks eelmine aasta ennustati Portugalile 2 kohta aga tuli hoopis võitjaks ja võitjaks ennustatud Itaalia oli hoopis 6s. Nii et kui tahame head kohta siis Elinale tuleb anda võimalus. Minu hääl kindlasti talle ka läheb.
mnjah2. märts 2018, 13:54
lauljatar on vaieldamatult andekas ja ilus inime ka väljanägemiselt. Kuid antud juhul ei ole see see lugu, mida sinna telešõule saata. Ei päästa ka juba varasemalt tuttava kleidiga trikitamine, see tekitab pigem piinlikkust plagieerimise pärast. Eelmisel aastal võitis osaliselt ka raske haiguse tõttu kaastunde abil kerkinud noormees oma lüürilise lauluga, tänavu võiks eeldada, et edukaks saab pigem kaasakiskuva rütmiga reibas ja kaasa lauldav lugu. Mitte ainsatki nendest omadustest ei ole sellel ooperihäält nõudval laulul. Ei ole sel ka seda jõudu, mis populaarsetel muusikalidel, näiteks Andrew Lloyd Webberi lugudel. Nii et võimalus, et justnimelt see lugu võiks öirolaval hiilata, ei ole reaalselt kuigi suur.
ddsfsd2. märts 2018, 20:32
aga sa ikka tead, et valida on kümmne loo seast mitte tuhande? Mis neist kümmnest siis sinuarust parem oleks? milline see kaasakiskuv võidulugu sul seal on? ....
A2. märts 2018, 13:52
Ainult tema esinemist ma vaatasin ja oli täitsa keskmine ooperilaulja hääleharjutus - Eurovisioonile paras saata !
VÕIDAB SEE 2. märts 2018, 13:46
meow2. märts 2018, 13:53
kahjuks ei ole see enamasti nii :D
mnjahhh2. märts 2018, 13:43
Ülikoolitatud hääl, imeline vokaal ja laul,mis sellel häälele sobib fantastiliselt, lisaks veel meloodia ja sõnad. Välimus on sel lauljannal suurepärane, mida sa hing veel tahad. Kõik kümnesse ja tuleb, mis koht tuleb aga eestlastele see häbi ei tee, saata tõesti parimatest parim, kus kõik on kümnesse. Ei maksa paanikasse minna ja suhtuma võiks ajudega.
Ei2. märts 2018, 13:36
taha õel olla aga ei tohiks võita sest meie vaene riik ei suuda eurovisiooni korraldada.
2. märts 2018, 16:58
Ega sa mäleta, kes 2001 viisud korraldas?
Mitte ooper2. märts 2018, 13:25
Mina saadaks hoopis sinna need tätoka mehed. Hea laul. Ooper sinna ei sobi. On ennegi neid ooperi lauljad olnud ja lihtsalt ei pane kuulama. Kui juba saata siis need tätoka mehed ja teine lugu mida võiks on Laura Viljandi noorte oma.
Tätökaka2. märts 2018, 15:43
mees on rääkinud. Amen
kui see ooperisolist2. märts 2018, 13:19
siis ennem las läeb Jassi Zahharov
baphomet2. märts 2018, 13:18
Kas ta laulda ka oskab või tahab jälle oma tualette näidata? Viimased hakatised sellega on tegelnud põhiliselt.
see on huvitav küsimus tõeste:2. märts 2018, 13:48
kas ta ikka laulda oskab :))
TÄHELEPANU :D2. märts 2018, 13:14
eesti MUUSlKAstaar: marko tasane! :D
TÄHELEPANU :D2. märts 2018, 13:19
Suur Eesti iroonitseja!
mittestaar2. märts 2018, 13:11
minu arust peaks stig rästa oma kodu lauluga eurovisioonile minema :)
kodulaul2. märts 2018, 14:15
ei peaks minema, sinna on juba vastav sakslasest "edsheeran" valitud. Väga sarnane lugu Stigi omaga. Selle vahega vaid, et neil ei tule samas saates esineda. Stig jääb oma laulukesega semifinaali, aga sakslane alustab oma loo esitamisega finaalis. Meie targad siin võiksid tutvuda You Tubes esitatud lugudega ja lugeda ka väheke kommentaare, et veidigi mõista kuhu karavan liigub. Elina lugu erineb kõigist teistest nüüdseks valitud lugudest positiivses mõttes. See ei tähenda seda, et see lugu võidaks, aga oma võimsusega on esitus igati meeldejääv ja võistluskõlbulik. Problemaatilisem on lavakujundus ja stiil. See kleiditeema tuleks vahetada originaalsema lahenduse vastu, kuna on väga nähtud stiil ka Eurovisioonil. Eestil on laulule sobiv atmosfäär suudetud kujundada kahel korral: 2009 Rändajad ja 2015 Goodbye to Yesterday esitustele. Tavaliselt meie tegijate tiim alahindab visuaalset poolt, lauljad aga kipuvad üleesinema. Väga meeldis 2009 Eesti esindaja Sandra lihtsus ja karisma.
kahju2. märts 2018, 13:03
Kindlasti on see liiga ooperlik laul ja ei sobi ja ei löö eurovisioonil läbi...
nõus2. märts 2018, 13:19
Just. Seal see ei löö.
nõuga nõus2. märts 2018, 13:35
just. poliitivisioonil loevad head suhted naabritega ehk geopoliitika.
ehe näide on küprose 12 punkti kreekale absoluutselt iga aasta.
aiku2. märts 2018, 12:52
Kui sellest rõlgest kleidist vabaneda, siis võibolla. Seda kleiditrikki on pea 10 aastat tehtud.
aadu2. märts 2018, 12:39
see ei ole ooperifesival
ballaadifestival samuti mitte.2. märts 2018, 13:36
aga muusikafestival on. ja elina laul on muusika. seega kõik sobib ju.
AJ2. märts 2018, 15:15
Tuleb nõustada, et Eurovisioon on eelkõige poliitiline tingel-tangel, Ajaloos on mitmeid häid laule meelde jäänud, paraku vähe. Pigem "punktijaht".
..2. märts 2018, 12:39
Püha müristus,milline "staaride"paraad .Pooled ei tea muusikast midagi.Koha on paika pannud ajakirjandus,kes pidevalt jagab kohti.
puuks2. märts 2018, 12:38
jessas-jeerum!!!Marco ka staaride puune.le torgatud ja tema juba teab mis miskit väärt on!!!
Piinlik nagu2. märts 2018, 12:34
Marco Tasane, Kirsti Timmer mis STAARID , pealegi rahvusvahelised arvamusliidrid need küll on?
Ja kas Laura Põldvere ja Ivo Linna julgevad tõesti vastutuse võtta, et me järjekordselt naerualuseks ei jää, nagu jahjuks nende enditega ka juhtunud on, muude edude seas...
nõus2. märts 2018, 13:20
Kõik staarid ja liidrid on alati kommentaariumis, selge see!
2. märts 2018, 16:52
Kas Iffi 5 koht Eurovisioonil oli naerualuseks jäämine?
Nii toimub siis2. märts 2018, 12:28
ajupesu! :(
Tahame jälle esimesed olla, aga kahjuks tagantpoolt! :(
miks kahjuks=?2. märts 2018, 13:38
eurovisiooni võit tähendab ju eesti pankrotisumist.
2. märts 2018, 16:45
Ja sinu, tolaloogika järgi, elame me siis aastast 2001 juba pankrotistunud riigis?
Kolme vahel2. märts 2018, 16:50
Sel aastal võiksid Nika, Iris ja Elina kõik Eurovisionil kõrgete kohtade eest võistelda. Miks aga on EL-i finaalis Stig ja Gerli, jääb mulle arusaamatuks. Saan aru, et finaali peab kümme laulu kokku saama, aga nende laulude asemel oleks võinud valida midagi muud. Mul pole kummagi esitaja vastu midagi, aga laulud on haledad leierdused.