Inimesed

PILDID | Eesti moeblogijad tutvusid Jaapanist inspireeritud rõivastega  (5)

Anu Saagim, 2. märts 2018 08:53
,,H&M Studio“ on moekaubamärgi kaks korda aastas lansseeritav limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest hooaja võtmekomplektidest. Foto: Jelena Rudi
1. märtsil saabusid Postimaja H&Mi kauplusesse müügile juba traditsiooniks saanud kevadet kuulutava kollektsiooni ,,H&M Studio" naisterõivad. Eesti moemõjutajad käisid Jaapanist inspireeritud rõivastega tutvumas aga juba enne lansseeringut. Õdusa atmosfääriga hommikusel esitlusel nauditi minimalistlikku moodi ja jaapanipäraseid jooke-ampse.

,,H&M Studio“ on moekaubamärgi kaks korda aastas lansseeritav limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest hooaja võtmekomplektidest. Foto: Jelena Rudi

,,H&M Studio“ on moekaubamärgi kaks korda aastas lansseeritav limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest hooaja võtmekomplektidest. 2018. aasta kevadsuvise kollektsiooni inspiratsiooniks on Jaapanile omane linlik graatsia ja minimalism, millele sekundeerivad töörõivaste mõjutused. Kollektsiooni värvimaailmas saavad kokku valge, must, tumesinine, tumeroheline ja beež, mida vürtsitavad kirgas punane, kollane ja ereroheline. Kollektsioonist leiab nii suveunistustesse kuuluvaid eredaid komplekte kui praktilisi monokroomseid kontoritesse sobivaid trendikaid rõivavalikuid – kostüüme, pluuse, seelikuid ja kudumeid.

,,H&M Studio“ on moekaubamärgi kaks korda aastas lansseeritav limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest hooaja võtmekomplektidest. Foto: Jelena Rudi

Tallinna showroom’i esitlusele saabusid teiste seas moeblogijad Aljona Eesmaa, Kätriin Kübar, Mari-Liis Suvi, Kristjaana Meri, Triinu Maasik, Liisa Kušnir, Inna Kovaljova, Getri Mitt, Liina Põldaru, Meryl Mägi ja Merilin Taimre. Lisaks neile väisasid üritust ka laulja Tuuli Rand, peatoimetajad Silvia Pärmann ja Mari-Liis Helvik, moemuusad Beatrice ja Merit Boeijkens.

,,H&M Studio“ on moekaubamärgi kaks korda aastas lansseeritav limiteeritud kollektsioon, mis koosneb trendikatest hooaja võtmekomplektidest. Foto: Jelena Rudi

Kollektsioonile omast Jaapanist inspireeritud meeleolu aitasid luua Hi Matcha matcha-tee koolitajad ja Amijami sušikokkade unikaalsed riisivõileivad ehk onigirazud. Kollektsiooni saab lisaks Postimaja kauplusele osta ka e-poest, kus on lisaks naistekollektsioonile müügil ka meestevalik.

Vaata pilte!

Samal teemal

14.02.2018
TFW | Lasteriiete bränd Dadamora esimest korda Eesti publiku ees
07.02.2018
Sven Grünberg: just selline muusika võiks paeluda ka tädi Maalit
07.02.2018
MOEKUULUTAJA | Seentest kasvatatud peakatted jõuavad moelavale
06.02.2018
TFW | Mammu Couture kollektsioon on seinast seina - täpselt nii nagu naise tujud

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee