Eesti uudised

HANNES VÕRNO: varsti minnakse presidendi vastuvõtule maalt ja hobusega! (287)

LISA KOMMENTAAR

M2. märts 2018, 00:23
Koit Toome ja Kaia Triisa käisid 14-päevase imikuga Eurovisioonil, lintšime nemad ka ära ja las Võrno korraldab neile avaliku hukkamõistu ajakirjanduses? p.s. olen täiesti apoliitiline, aga selline mudaloopimine ühe erakonna poolt teise vastu ajab südame pahaks.
M1. märts 2018, 21:58
Vastik ja alatu on see, et erakonnad üritavad üksteisele ära teha kõiki vahendeid appi võttes, isegi lapsega ema ja imiku ründamine sobib. Kui vastuvõtul oleks olnud Martin Helme oma lapsega poleks ju Võrnol probleemi olnud. Kuna oli vaja koht kätte näidata teisele erakonnale, siis ideaalne lapsevanem Võrno arvas, et tema teab, kuidas üks õige lapsevanem peab käituma ja et tema on enda meelest õigem ja parem lapsevanem kui Hanso. Vastik ja alatu poliitiline poriloopimine, lapse üle see Võrno küll ei muretse. Tegelikult ei peaks tema asi olema, kas ja kus teised lapsevanemad oma beebidega käivad, moraalijüngrid ei vastuta Hansode lapse eest, ikka nemad ise vastutavad.
Jaaa1. märts 2018, 19:08
Kibestunud eestlase võrdkuju ja riigi valimissüsteemi hälve! Lohutuseks- sa pole ainus- enamusele lööb kiiks pähe 101 klubis! Anna andeks, aga sust pole varsti enam tolku ka meelevahetusvallas, kui nii jätkad! Rõõmustav sõnum on see, et SU trollide armee võtab sind kindlasti oma tiiva alla!
Armas Herr Hannes Võrno1. märts 2018, 19:04
Kas tõesti maainimesed ei võigi siis vastuvõtule minna.Vaevalt,et nad hobuse kaasa võtavad.Kurb,kui sinul pole ühtegi lähedast või sugulast maal elamas.Sina mõtled kindlasti,et maainimesed pole haritud.Kuid mina ütlen,et haridus ja haritus on kas eri asja.Nii et ka kõrgharidusega inimesed võivad olla m a t s i d.
hullem veel1. märts 2018, 18:14
kui eeslist saaks arvamusliider.
1. märts 2018, 14:04
Ratas ütles et üldise demokraatia hüvanguks läheb tema paljajalu Tallinnast -Tartusse ,meil ju ikkagi demokraatia
jää teemasse1. märts 2018, 17:29
mis see Ratas selle Võrno tobeduste juurde puutub!
otsekoheselt1. märts 2018, 13:26
Suvaliste lämalõugade nn.arvamused teiste inimeste elude suhtes on selline eneserahulduslik akt, mis mõtlevatele inimesetele (peale koomika tekitamise) mingit muljet ei avalda. Nii on.
ilmar1. märts 2018, 11:44
Imiku tervis on tema vanemate asi, mitte hr. linnameees Võrno oma. Kas hr. Võrnol muid teemasid pole? Kaitseväelasena võtku parem sõna, miks EV piir õigest kohast ei jookse?!
Canis lupus1. märts 2018, 10:30
Ma ütleks, et see rahvas, kes imikut nähes tülgastust tundes tänitama pistab, on oma väljasuremise igati ära teeninud. See "imikujälestusrefleks" on jällegi üks "kallihinnalistest kristlikest päranditest", pole ime, et "vaga ja õnnis" ulguma pistis. Küll ja veel kuulnud, kuidas kirikumutid häirituna isekeskis urisevad, kui kedagi lapseootel või imikuga näevad: "Ise nii jäme juba ja julgeb inimeste seas käia", "Võeh, jälle üks titega inimeste sekka tulnud" jne. Okselejav idiootsus.
per * vo (sest ilma tärnita ei luba tsensor perv * ert olla)1. märts 2018, 13:38
Ma ütleks, et imikute koht ei ole igal pool ja tülgastuse asemel võiks ehk aru saada, et tegemist on refleksiga kaitsta järeltulijaid. Mitte ükski teine loomaliik ei ohusta oma järelkasvu selliselt. Inimesed ei tunne tülgastust imikute vastu vaid vanemate vastu kes riskivad järeltulevate põlvkondadega. Näiteks imetamine avalikus ruumis võib ju olla üüber feminismi avaldus tunnus aga samal ajal kui noor emme imetab võib minusugune pervert mõõda minnes köhatada ja ilus kingitus lapsele tehtud, mõne haiguse näol.
naine1. märts 2018, 10:08
Õige, hr. Võrno! Olin ise ka hämmingus kui nägin vastuvõtul naist vastsündinuga....Tore, et on nii palju arusaajaid inimesi! Need, kes aru ei saa, need ei hakkagi aru saama, sest neile pole seda mõistust antud, et aru saada, et selline asi lihtsalt ei sobi ja õigustavad ikka...
vahetage plaati!1. märts 2018, 10:35
lõpetage imiku kallal närimine, h a g i j a d!
1. märts 2018, 16:15
keegi ei näri imiku kallal, vaid vanemate kallal...
plaat plaadiks1. märts 2018, 17:24
Aga äkki õpiks loetust aru saama ja kui ise ei saa hakkama, õpetaja aitab.
1. märts 2018, 09:48
ekrehagijad purelevad ikka veel ja veel ühe ja sama kondi kallal
kaua veel, tühikargajad?
jube vastikud1. märts 2018, 10:04
isegi imiku kallal närivad!!
Juulius 1. märts 2018, 07:24
Kindlasti on igas seltskonnas mõni nohune inimene, mõni kőhib või nuuskab nina. Pole teada, mis batsilli võib 12 päevane beebi sealt üles korjata. Aga olgu pealegi, ju rikaste ja ilusate lastele kehtivad teised reeglid kui lihtinimeste lastele. Samamoodi ju ei lähe nii väikese beebiga surfama mingisse rahvarikkasse kohta. Näidati ju pärast, kuidas beebi oli näost punane, vähkres ja tal oli silmnähtavalt halb olla. Kas see kõik ja lisaks lapse heaolu, kaalub üles saamise 15 minutiks pildi peale ja teadmise lapsele, et ema tassis ta kaaaa presidendi vastuvôtule?
ain1. märts 2018, 07:02
eks neid ,,,lagedaid..ole igas ühiskonnas
üks käis ju riigikogus ka imikuga???!!!!
kui ikka pole antud-siis ei ole..ja ei tule ka,,,
Eesti 101- olgem moodsad!1. märts 2018, 03:42
Koerad-kassid on liiga nõrk. Progress peab peab olema, rohkem innovatiivsust!
Rootsi noorliberaalid otsustasid legaliseerida nii intsesti kui nekrofiilia. Meie sotsialistid saaksid Eesti 101 juubelil presidendi vastuvõtul kõvasti hääli oma valijatelt juurde, kui igaüks neist kas oma suure tutipaelaga lemmiklapse või , miks ka mitte, lemmiklaiba kaasa tooks. Meist räägiks kindlasti CNN, Brüsseli isandad suruks peaministril kätt, Juncker patsutaks tunnustavalt õlale....
Ei ole hullu, aknad tehakse veebruaris lahti, minestajate jaoks on Adlas kiirabivalvega kohal, väikeses saalis on värviliste õhupallidega oma lastenurk, töötab lastevahetuspunkt jne. Mingit kontserti ei toimu - pralletajatel on põnevat tegevust niigi küllaga.
LL1. märts 2018, 00:47
Oo yes, kommentaatorid, miks me iive küll nii väike on... Küll eestlane ikka armastab lapsi, tingimusel, et nad on teiste omad ja kindlalt koos emmega toas peidus...
Oh teid küll28. veebruar 2018, 21:56
Maal pole enam ammu hobuseid ega inimesigi. Millal enne neid sinna lubatud on? See on maailmanabade kokkutulek klassijuhataja korraldusel. Kursus nii suureks paisunud, et Kadriorgu enam ära ei mahtunud. Stilist Saagimid ja meigikunstnikud pidid ikka muuseumis ka saama pidu panna, kaua sa nendes kirikutes külmetamas käid.President ehmatas küll ära, kui imikut nägi, kattis pea oma pisikutes kätega, elagu sotside moraal ja loomakaitsjad, lapsed on prügi.
muti1. märts 2018, 09:51
alles eelmisel nädalal nägin hoburakendit Laagna teel. Neil oli aega küll, buss sõitis tükk aega sabas.
ettepanek28. veebruar 2018, 21:46
Teate, järgmisele presidendi vastuvõtule võiksid kõik noored emad oma lapsed kaasa võtta, eriti imikud. Võiks olla kohe vastav tuba, kus neid tissutada ja mähkusid vahetetada. Pärast oleks ikka tore pilte vaadata ! Emapiimal lastele tõved külge ei hakka, pered saavad koos olla tähtsal üritusel ja vingujad ning ekrelased hoidku mokk maas.
21:46/ ettepanek28. veebruar 2018, 22:06
Pane oma suu juba ükskord kinni, Sa oled selle Võrno juba verest tühjaks imenud, jäta kondid Ossidele ja Hansodele järada. Kas Jämejalas öörahu ei kehtigi, lase kamraadidel vähemalt magama jääda, ise pane ikka hommikuni, nagu sul kombeks on. Paha lugeda, kuidas sul kannibalism sees istub.
maalt ja hobusega28. veebruar 2018, 21:30
No kae perra, koas linnavurle pelgab? No küll ehk vahest hüütakse vornut koa, ma es saa esi minna- Lätti sõit. Joo viina, kuni viin viha on; läheb ta magusaks, siis ära enam joo ja mina pühaviha täis.Miks aga meid ei voi kutsuda? Kuningas ei söö kulda, maamees ei söö mulda
ikke perra28. veebruar 2018, 21:39
Võrno nüid nii kange mies, et varst om vististe jjogajealine
obesega maakas28. veebruar 2018, 19:40
miks te jaanipäeval maale oksendama tikute? minge oksendage oma sambale või raekoja platsile
me oleme kõik28. veebruar 2018, 20:04
maakad, ka Võrno rakverest on maakas ja rusikaga rinnale taguv tallinlane on maakas..kas keegi soovib vastu vaielda!?
leili28. veebruar 2018, 19:37
MIS TE VINGUTE vörno JA kersna ON MEIE AU JA SUDAMETUNNISTUS KAS TAHTSITE liis lassi vöi saagimi ARVAMUST KUULDA siis oleksite jälle kritiseerinud
Anne28. veebruar 2018, 19:35
Võrno nagu Evelin- ära ei väsi, iga asja kohta oma arvamus ja siis vaja seda laialt kuulu
tada. Ebameeldiv tüüp, jumala eest!
Ongi nii28. veebruar 2018, 19:33
Iga turueit avaldab arvamust
Reegel28. veebruar 2018, 19:31
Kui kutse on kahele, siis tuleb ka kahekesi minna, mitte koos pesakonnaga.
Sõna28. veebruar 2018, 19:31
Turueit on sobimatu ja tuleb moder
Tõesti28. veebruar 2018, 19:30
No sellest võrnost on saanud ehtne turueit
valesti1. märts 2018, 08:47
vähemalt avaldab julgelt oma arvamust, ei kooguta ja kummarda
tallinnlane28. veebruar 2018, 19:26
vend on pärit rakverest. seega täielik maakas
leili28. veebruar 2018, 19:23
KAS KÄIS repsi JUURES KOOLITUSEL mida proua sellest arvab
iff28. veebruar 2018, 19:20
meenutab vene kanalilt " Imede Põldu", sinna veeti samuti lapsi kaasa...ehk saab nänni...
Maris28. veebruar 2018, 19:16
Sellelt emalt tuleks laps ära võtta. Mis ema see selline on, kes huvitub ainult enda eksponeerimisest, kuid mitte lapse heaolust ja tervisest?
Häbi sellele emale!
Paris28. veebruar 2018, 20:02
Jaa muidugi, võtame kõikidelt emadelt lapsed ära, kes sinusugusele kibestunud naistevihjakast mutile ei meeldi, küll siis tuleb õnn meie õuele.
kapo28. veebruar 2018, 21:18
Ära võtta vast poleks vaja,aga korraliku peapesu peaks küll tegema,sest ei tohi beebisid tassida igale poole kaasa,väike beebi tahab emaga kodus olla,aga mitte kusagil ringi seigelda oma egoistlikke vanematega,eriti hullud on veel beebidega reisijad,sest beebi jaoks pole see mitte puhkus vaid suur stress!!!
Jaa, jaa1. märts 2018, 08:56
niikui riigikogu ukse vahelt titega sisse astub - laps ära, niikui kaubanduskeskusesse astub -ära, üleüldse niikui koduuksest välja astub kohe käest ära! Mis see olgu!
maalt28. veebruar 2018, 18:53
no ja siis
minu hobune on väga intelligentne - ei hirnu üle saali - p e r s e
Võrno ise28. veebruar 2018, 20:03
on ka maalt pärit, ainult hobune on veel puudu.
edec28. veebruar 2018, 18:42
no Võrno on ise ikka ka täiesti mõttetu mees,ja mida siin teisi kritiseerib.mille üle tema uhkust peaks tundma,et alati on nina püsti,vihm hakkab sisse sadama,mõttetu mees. vastik vaadata,kusagil ,millegiga ise hakkama ei saa,kuradi LETO SVET.
28. veebruar 2018, 18:37
see on selluste võrnode kohta väga tabav võrdlus - hagijad!
28. veebruar 2018, 18:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18:32/ kaua veel28. veebruar 2018, 19:22
üks sotsidest verekoer siin Võrnot järab? Sina ei käsi, poo ega lase, said aru kommunäru!
28. veebruar 2018, 19:29
see Viimsi seeneline on üks kekkadivei ja täielik afferist!
Jorma28. veebruar 2018, 20:08
Sinule kurvastuseks on neid ekrehagijaid pool Eestit täis ja vägagi Võrnoga rahul
heh28. veebruar 2018, 20:46
Onu Heinod pikalt vastu ei pea- viin pole vanamehe jook ja ülbitsemise eest võib mõnelt nooremalt kitli peale saada.
20:46/ hehil28. veebruar 2018, 21:06
on kogemused omastkäest ilmselt võtta, aga tore kui asjaette said.
obesega viimsist28. veebruar 2018, 18:28
laps oleks tulnud jätta oma obesesse turvatooli. oh kallis õhtuleht igat ajuvabadust ei maksaks kohe uudiseks teha
28. veebruar 2018, 18:23
Kes sa selline oled Hannes Võrno ,et tuled eesti maainimesi halvustama.Mõni lehmalüpsja on oma raske tööga Eesti majandusse panustanud rohkem kui sina.Maainimene lähebki hobusega kui vaja,kuid õnneks või kahjuks pole lihtmaainimesel asja.Loodan,et toitu ostes tunned häbi,kuna see on maainimese töö ja abistajaks hobune.
Vanaema maalt28. veebruar 2018, 19:27
Aga sellepärast see öeldud ju ongi, et maainimene pole ammugi enam inimene.Eliit kardab, et kui nii edasi läheb, tulevadki veel koerte ja kassidega ka, kui pole aru 12 päevasega tulla.Orissaares ei tehtagi nendel vahet.
matsu28. veebruar 2018, 18:02
Rasedaid oli ka mitmeid, kas nemad üldse registreerisid oma kõhus olevad lapsed? Sisuliselt oli ju tegemist varjatud inimveoga, seejuures emad sõid kahe eest.
28. veebruar 2018, 18:18
matsu oled sa tõesti saanud
28. veebruar 2018, 18:29
28. veebruar 2018, 18:30
no 6628. veebruar 2018, 18:41
tikuvõileibu oli arvestatud 15 näkku? keegi sai kindlasti selle arvelt vähem.
Vanaema maalt28. veebruar 2018, 18:01
See oligi kohutav, laps kägaras tunde 1500 inimese melus, kus vanadki minestasid ja õhku ei jätkunud. On mõnel ikka aru. Kus nüüd mikkud ja barbid olid, loomi kaitsete aga inimese lapsi mitte. Imik ilma mütsita keset talve, mis nendel ometi viga on, peast sotsid või?
rumal vanaema ei teagi, et 28. veebruar 2018, 18:35
laps on ka emaüsas kägaras ja seda 9 KUUD!
Ja miks peaks imikul TOAS MÜTS PEAS OLEMA?
Ja kui sündinud on, sunnime 28. veebruar 2018, 19:35
tagasi loote asendisse? Anna endale abi sotsdoktor. Jah peab, sest peanahk on nii õrn ja alles kokku vajumata, mis vajabki kaitset vähemagi tuuletõmbuse eest, mida ERM-is ka oli.Kõik on rumalad, ainult sotsid maailmanabad ja jumalad maapeal. Küsi Jolleri käest, vaata, mida Sulle öeldakse.
Mimoos28. veebruar 2018, 20:56
Nii väikest nimetatakse vastsündinuks.
19:33/ Nii haigele28. veebruar 2018, 21:13
sotsile ei hakka mina küll seletama midagi, kord oled mind lillaks pidanud, nüüd pubekaks. Vaata lilladel pole lapsi, ega tule ka kunagi, minul 2 poega ja 5 lapselast. Hoia oma räpane suu söögijaoks, ära rohkem joo.
jah28. veebruar 2018, 17:57
Kulad ei ole enam need miss vanasti olid! Dsungel lihtsalt! kui palju maju maha jaetud!
qwerty28. veebruar 2018, 17:45
Kutse oli ju kaaslasega. Miks üks pere sai minna kolmekesi. Järgmine kord siduge oma teismelised lapsed traksidega selga ja saate terve perega käija.
kas titt28. veebruar 2018, 18:31
sõi toidu ära või võttis istekoha ära mõnelt seltsimehelt? Kui ei, siis ära närveeri asjata.
1. märts 2018, 00:33
Kui aru ei saanud, siis asi oli viisakuses. Kui kutsutakse 2 inimest siis ei ole see mitte 3.
Järgmine riigi 150.sünnipäev, 28. veebruar 2018, 17:14
mida tähistatakse presidendid vastuvõtuga, võiks toimuda aastal 2068. Siis loodame on kõik pseudoprobleemidest puhatud 50 aastat ning uus põlvkond tegeleb tõeliste probleemide püstitamise-lahendamisega ja president peab pidu kogu rahvaga.
lapsevanem28. veebruar 2018, 17:13
Nii pisike laps peab igal juhul kandma mütsi, ka toas aga siin oli tegemist kõrgete lagedega muuseumiga, kus lisaks veel tuuletõmbus!
ma ka imestasin28. veebruar 2018, 17:47
Et isegi mütsi pole lapsel peas. Õhuke mütsike oleks küll pidanud olema.
matsu28. veebruar 2018, 17:59
Nõukaaegsed käsud ja keelud elavad mõnes ikka edasi.
Joller imestab28. veebruar 2018, 18:04
ja käsib suureks kasvada, kui perega Lätis käidi aga vastsündinuga ERMIS, see pole sõnakestki väärt? Kah mul arstid väljas.
***28. veebruar 2018, 18:52
Kui oli tuuletõmbus, siis ei tea, aga muidu ei ole küll toas mütsi vaja, ka vastsündinul mitte.
Nakkuse vastu võib-olla kaitseb emapiim, kui on tugev ja terve laps.
Kõige kahtlasem oli vast võimalus, et saab rüsinas haiget.
Juta28. veebruar 2018, 17:04
Arusaamatu on lastega tulla nt.Avandi ja paljud teised.Alati ühed ja samad kekutised. Õnneks sattus üks vanem maainimene ekstuse tõttu peole.
aga sa tegid28. veebruar 2018, 17:15
riigikogu saalis on ok? Siis kõik ninnutavad nännutavad. Kaubanduskeskuses on ok, küll on tubli emme! Ja nüüd pole äkki ok. Pealegi nad ju ütlesid, et olid teadlikult kogu aeg ukse lähedal, et saaks iga hetk väljuda kui vaja. Võrno valagu oma kibestumus kusagil mujal välja või lasku kirikus eestpalve teha, hakkab ehk kergem.
Kirikupalvet28. veebruar 2018, 18:09
ärgu otsigu siis, kui laps haigeks jääb. Pealegi on nendel 5 last veel kodus, võtnud need ka siis kaasa. kohutav õnnetus oleks olnud emal titega koju jääda, poosid võtmata "hagijatele", kelleks ise ajakirjandust sotsid sõimavad.
28. veebruar 2018, 16:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
//28. veebruar 2018, 17:29
Sa oma lapsi võrdled ka lehmade ja vasikatega? Õpeta nad potil käima ja ämbrist mitte jooma, siis saada nad avalikku kohta viia.
Elementaarse kirjaoskuse parandamiseks harjuta veel neid kahte sõna: presidendi vastuvõtule
¤28. veebruar 2018, 18:33
Õpi kirjutama- presitenti vastuvõttele. Kahes sõnas kolm viga.
Miks selliste kirjaoskamatute ullikeste kommentaaris siin üldse ilmuvad? Oma lapsi võid lehmade ja vasikatega võrrelda.
hoopis 28. veebruar 2018, 19:34
lehmade ja vasikatega võidu jooksevad ekrelased Lätti viina järele
Ene V.28. veebruar 2018, 16:56
Tere,ma ei arva,et beebi oli kohatu,ta ju rinnapiima toidul, valik oleks olnud emal siis lapsega koju jääda, aga arvan, et tegu oli õige, sest hr.Hanso on piisavalt tähtis tegelane, et oleks koos abikaasaga vastuvõtule oodatud.
kodanik28. veebruar 2018, 17:48
Hanso peaks nüüd tagasi astuma.
Hanso võib ju tähtis olla28. veebruar 2018, 18:12
aga kas seda tähtsust peetakse lapse tervisest olulisemaks, on juba teine teema. Komöödia sotside moodi, nagu alati.
kossa28. veebruar 2018, 16:55
peale muude tavarikkumiste on ebainimlik viia imik 1500 inimese sekka.iga normaalne ema hoiab last pisikute eest,aga eks eliit on targem kui muud.
kassa28. veebruar 2018, 16:59
Imikud viinarallile viia 5000 inimese sekka on väga inimlik?
16:5928. veebruar 2018, 18:15
Nägid sa seal imikut? Ära haugu tühja oma viinaga, mis keelel, see meelel pidevalt.
rinnapiimal28. veebruar 2018, 17:12
imikud ei nakatu niisama lihtsalt viirustesse.
mhm28. veebruar 2018, 17:57
eriti kui on kuuikvaktsiini korraga käsivarde saanud, brrr.
Ikka nii...28. veebruar 2018, 16:54
Maalt ja hobusega minnakse juba ammu presidendi valimisele. Mis seal imelikku on siis?
rrrrrr28. veebruar 2018, 16:53
Kõik oleneb lapsest - mõni laps magab kogu aeg ja pole vahet kus ta magab kas vastuvõtul või kodus. Seda kas laps kannatab vastuvõttu välja teavad juba lapsevanemad ja teistel pole vaja kobiseda...
Bakter28. veebruar 2018, 16:33
Võrno juhib tähelepanu sellele,et tehti kübaratrikk presidendi valmistega ja maalt ja hobusega President sai valituks ja tänaseni kõik ähmased,et mis toimub.
Tagatoad on ikka räpased ruumid,kust seda jama juhitakse.
Ja nii ongi.28. veebruar 2018, 16:30
tited riigikogus ja tädi vastuvõtul.ja siis veel keegi tundmatu kodanik eksituse tõttu kes isegi ei vaevunud uurima kas asi ikka õige on.aga tubli ikkagi.tõmbas piduliku kleidi selga ja tuli kohale.vaevalt niisugust võimalust teist korda pakutakse.aga Võrnol on täitsa õige jutt.
nii ongi28. veebruar 2018, 16:41
Võrno on andropausis meeshüsteerik.
Põrguvürst28. veebruar 2018, 16:26
endast lugupidav ja korralik inimene sellistel üritustel ei osale ,mõned korralikud ja tublid inimesed eksisid sinna küll ära,aga enamus ikka jubeda kuulsusega,osad kriminaalid--no õhkkond on masendav--seega jääks mure ära millega kohale ilmuda
Mage Udo Türilt.28. veebruar 2018, 16:23
Kas nüüd on see koht, kus peaks Võrno kohta halva märkuse tegema!?
maalt28. veebruar 2018, 16:22
Maalt ja hobusega oleks kusjuures väga tore ja armas. Miks peaks selline tulekuviis häbiväärne olema?
saa üle!28. veebruar 2018, 16:59
püsi kommentaariga ikka teemas!
kah maalt28. veebruar 2018, 18:01
maalt ja hobusega tulek on tore ja armas, kuni hobuse parklasse jätad :) kui kätlemisele ja pidusse kaasa võtad, siis läheb jamaks...
OBUNE28. veebruar 2018, 16:15
Nestor tuleb alarmsõidukiga vaibale
,,A,,28. veebruar 2018, 16:13
Kui esimeses Eestis elad, siis muidugi ROLLS- ROYCE- ga!
See 28. veebruar 2018, 16:08
hr. Võrno jutt on väga õige.Kahenädalase lapse koht pole küll mingil vastuvõtul.Kuigi keegi tminister käis last Riigikogu istungil imetamas.Pole ju normaalne.
16:21/ Ära valeta28. veebruar 2018, 18:18
Pane siis pilt siia, nagu Hansost on.Haukumine pole veel fakt.
***28. veebruar 2018, 18:56
Kuskil oli pilt küll, allkirjaga, et kõige noorem Lätis-käija oli neljakuune.
jah28. veebruar 2018, 16:22
ega beebi ole aksessuaar nagu ehted või käekott.
Just28. veebruar 2018, 16:47
beebi on parim aksessuaar, sest gucci-mucci on igal teisel näpus ja seda ei pane enam keegi tähele. Haarad aga vastsündinu ühes, siis oled kohe suures pildis. Geniaalne!
jutt28. veebruar 2018, 17:04
on küll õige, aga põhjendused valed - imik niisuguse massi hulka vedada on muidugi äärmiselt riskantne, aga seda pigem tervisele mõeldes (gripp ju möllab). aga kui ta (s.o. titt) ennast muidu normaalselt üõleval pidas, ehk siis magas ja vagusi oli, siis pole ju asi eriti hull. võrno võiks küll vait olla, sest üksnes pildi järgi ei saa õigupoolest isegi riietust kommenteerida. aga noh, vast kadedus urgitseb, et ise kutsutute hulgas ei olnud.
hm28. veebruar 2018, 16:06
...ja myts pähe beebile, nii suures majas on tuuletömbus, uksi pole, lapse pea väga örn.
to hm /28. veebruar 2018, 16:16
Sini mägegedes oled käinu vä
AB28. veebruar 2018, 16:04
Peab seekord Võrnoga nõustuma.
lapsepiin28. veebruar 2018, 16:02
Olen seekord Võrnoga ühte meelt - see oli kohatu. Miks tiassida imikut sellisesse kohta? Iseenda näitamiseks? Hirmust, et muidu jääb tikuvõileib ja klaasike (kasvõi vett) saamata? Naine ei julgenud meest üksi lubada? Mis veel?
jahu28. veebruar 2018, 16:41
EKRE ei puutu teemasse.
17:5028. veebruar 2018, 18:21
Ämber28. veebruar 2018, 15:58
Räägivad, et M.Mikku tahtis juba sel aastal koos kutsikaga sisse tulla
eeh28. veebruar 2018, 15:56
Maal ja hobusega ongi öiged eestlased... maatöugu, miks nad siis ei vöi presidendi vastuvötule tulla.
Maalt ja hobesega.28. veebruar 2018, 15:56
Järgmisel aastal palun üles seada peokoha juurde hobustele lasipuud.
pole hullu1. märts 2018, 21:17
seod laternaposti külge. Ära ainult hobusega sisse mine.
28. veebruar 2018, 15:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võrno28. veebruar 2018, 16:16
repliik on väga asjakohane. Üllatav on meie moralistide silmakirjalikus ja kaksikmoraal. Kui presidendi vastuvõtule viiakse alaealised vaatama täiskasvanute joomist, siis on kõik normaalne. Mikseri arvates nii patriootlik ja Oss ei leia samuti, et joomine on kahjulik ning annab halba eeskuju.
.28. veebruar 2018, 16:38
Joomist nägid sa Lätis viinarallil. Seal oli imikuid hulgim, hea et ikka pärast auto peale mahtusid, alkokastide vahele.
16:38/ kas Sina seda ikka28. veebruar 2018, 21:22
ka tead, et ERR ajakirjanik läkski alkopoodi, ootas õhtuni ja kedagi ei tulnud. Lõpuks vihaga tegi valeuudise, milleeest nüüd peab pressinõukogus vastust andma. Ajakirjanik ise oli kastide vahel kinni.
A 28. veebruar 2018, 15:50
Võrno uus saade märtsist Tallinna TV -s
Ammu Eestist sääred teinu28. veebruar 2018, 15:50
Tüüpiline Eesti, tüüpilised eestlased. Lapsed on seal alati probleemiks kaelas, vahet pole, mis üritusega tegu.
Mis28. veebruar 2018, 16:34
neil sotsidel küll viga on, kas tähelepanuvajadus on nii suur, et tuleb riskeerida lapse eluga. Samas võiks ju staararst Joller õpetust anda.
LL1. märts 2018, 00:33
Kui imikuid Lätti viina järele viidi, siis polnud laste elude pärast küll eriti muretsemist...
mis materjalist sinu pea on,LL ???1. märts 2018, 09:12
Lätis olid lapsed OMA autos,soojalt "pakituna" ja mitte 12-nädalased.
ERM-i saalis oli 1500 erinevatest kohtadest saabunud inimest,
erinevate viirustega ja tuuletõmbus-laps sisuliselt palja peaga.
Miks see Läti sind nii häirib?
Need,kes põllul aktsiooni läbi viisid EI KÄINUD alko poes.
Mis sulle arusaamatu on?
00:33/ LLLL1. märts 2018, 11:10
Sina võiksid küll oma mõistuse pärast muret tunda? Ise ei tea sellest käigust midagi, korrutab ja korrutab, saa juba üle oma foobiast!
LL1. märts 2018, 21:48
Mõnekuuse imikuga Lätti sadu kilomeetreid sõita pole probleemi, aga laps presidendi vastuvõtul on SUUR PROBLEEM. Vastik poliitiline sopaloopimine, kui MARTIN HELME oleks kellegagi oma pesakonnast sinna vastuvõtule läinud, poleks ju probleem olnud, moraalijüngrid. Võrno sisulistel teemadel sõna võtta ei oska ja siis loobib lapse abil pori.
Nimi kirja28. veebruar 2018, 15:48
Tsaari - Venemaal panid mõned aadlikud oma pojad ka pärast sündimist koheselt sõjaväearvele, et täisealiseks saades väljateenitud aastate eest juba kindrali auaste saada. Siin on ka tõenäoliselt esimene tutvus kõrgema seltskonna ja poliitikaga.
maalt ja hobusega-28. veebruar 2018, 15:47
ei nõustu Võrnoga,sellesse seltskonda ei lasta maalt mitte kedagi.
Imiku osas on Võrnol õigus,selline mass koos gripihooajal ja imik?
28. veebruar 2018, 15:53
No kui maalt ja hobusega ei lasta, siis mingi proua tuleb kaela all slehviga taskukoerake. See ju ka pere liige.
Mari28. veebruar 2018, 16:00
Rinnapiimatoidul olev imik on kõikide nakkuste vastu täiesti immuunne.
Alati ei ole28. veebruar 2018, 17:58
Minu lapselaps sai oma lasteaias käiva venna käest nohu, olles just 2-nädalane. Kuigi oli täielikul rinnapiimatoidul.
Vale jutt28. veebruar 2018, 18:29
See pole absoluutne, et iga haiguseeest kaitstud on. Tean last keda toideti rinnaga ja oli vaid kuune, kui läkaköhasse haigestus. Mitte miski siin ilmas pole kindel, sest isegi sündinud lapsel võib juba kasvaja olla, ja on olnudki millest te siin räägite?
LL1. märts 2018, 00:38
Emad-isad käivad imikutega kaubanduskeskustes ka, nii kui näete, teatate lastekaitsesse või? Ja nii kui imik sünnib, võtate õed-vennad lasteaiast ära, et viiruste oht või? Üldjuhul siiski nii väike ei haigestu, mu kolmest lapsest pole esimestel kuudel küll ükski haigestunud (emalt sündides saadud antikehad+ rinnapiim).
no läkaköha1. märts 2018, 09:01
vastu vaktsineeritakse. Kui emme seda teha ei lasknud siis pole kedagi süüdistada.
09:01/ Võiksid siiski teada1. märts 2018, 11:19
kui vanalt mingi vaktsiin tehakse. Maailmas tehakse palju asju ja LL on ikka kõige targem, siis tee mida tahad. Kõik ei tohiks aga LL-id olla ega sappi pritsida. On haigused, mille vastu ei toimi ükski antikeha, Sa tarkpea.
LL1. märts 2018, 21:35
Ja kõigil teil siin kommentaariumis loomulikult on õigus kaagutada, mida tublid kuue lapse vanemad oma lapsega teevad. Lapsi on Eestil juurde vaja, aga esimese aasta peab istuma ainult kodus, sest nagu ülalt lugeda, isegi avalikus kohas imetamine on Eestis tabu.
reku28. veebruar 2018, 15:47
Nii väikest last nii suurde ja rahvarohkesse kohta, kus võib olla rohkesti igasugu viirusi, on vastutustundetu vanemate poolt.
onn28. veebruar 2018, 15:47
Eks olnud seal teisigi, kes oleks võinud oma vastsündinu või paarikuuse lapse enda ümber siduda ja kohale tulla. Õnneks oli teistel ikka mõistus peas. Aga mis teha, Orissaare värk :D
Kadri28. veebruar 2018, 16:47
Hanso noored kõik keskmisest kõvasti suurema tähelepanuvajadusega tegelased. Seni tundus Hannes neist kõige normaalsem, aga ...
huviline28. veebruar 2018, 15:46
Järgmine aasta avatakse aastapeol imikute toad,lastemängutoad kiikude ja muu vajalikuga,joonistamise toad ja muidugi ka magamistoad väikestele ja imikutele!
28. veebruar 2018, 15:54
28. veebruar 2018, 18:31
Riigikogus Mikko nõutud koeratoad juba on, mis veel lastest ermis rääkida. Ikka pildile ja siis nutame , et "hagijad" kallal.
28. veebruar 2018, 15:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuule mm28. veebruar 2018, 16:27
mis tunne oleks olnud olla NLKP 25 kongressil isa kõhukotis 12 päevasena?
See28. veebruar 2018, 16:39
pole PIDU, see pigem põrgu, kus osad kutsutud minestavad.
sina mm28. veebruar 2018, 17:19
oled ise seda, mida kirjutad! Lisaks veel et harimatu mats, sest normaalne inimene keskendus artikli sisule, mitte isikliku sõimule.
Viljandist28. veebruar 2018, 15:45
Hobusega oleks tõesti ilus olnud. Meil suvel Viljandis sõidutati kaarikuga kui uhked ilusad hobused olid. Järgmine päev nägin neid hobuseid juba Valgas rahvast sõidutamas kui ALKO 1000 läksin.
kui28. veebruar 2018, 15:41
laps on alles tilluke, peaks ema pidudest loobuma, elementaarne
aga28. veebruar 2018, 15:52
Ja mis see paar-kolm tunnikest koos emaga siis ära pole? Vabariik 100 pidustused on ainult üks kord.
Mis aga28. veebruar 2018, 16:35
Igal elusolendil on iga sekund elust vaid üks kord. Kas peaksime kõik segi minema ja korraldama mida iganes? Kui laps on tilluke, siis saab lapsele peo ajaks hoidja võtta. Rinnapiimapumbad ja lutipudelid on täiesti igapäevaselt poes saadaval. Mõni tund lapsehoidjaga ei tee lapsele midagi, küll aga sealt rahvamassist saadav gripi pisik võib nii väikse tappa või sandistada.
enamik28. veebruar 2018, 17:10
inimesi sai vabariik 100 pidustused täiesti edukalt kodus ära pidada. nojah, muidugi laud tuli endal teha või tellida, s.o. kinni maksta.
28. veebruar 2018, 15:41
ka vaataja28. veebruar 2018, 15:39
Paha oli kuulata kui ühe reporteri juuresolekul titt karjus! Kas ennast tähtsustades peab titega sellisele pikale,lärmavale üritusele minema?? Vist alles grpi hooaeg aga ikka peab minema,eneseuhkus ikka!!
kl28. veebruar 2018, 15:34
kusjuures olen Võrnoga tite suhtes samal arvamusel aga selle hobuse-vankri koha pealt pole , vot see oleks päris stiilne! Järgmisena pakun kah, et käekoti koer tituleeritakse pereliikmeks ja tassitakse kaasa. Ministes seeejasseee koos kaaslase ja chichauhahauaa CzhäteryyynLoudryyyniga
Mis28. veebruar 2018, 16:37
hobusesse puutub, siis see võib olla samuti pereliige. Pere liikmeks võib olla iga pudulojus, kui pere teda liikmeks peab.
just just,28. veebruar 2018, 17:24
Presidendi Kantseleile õppetund- olgu kutsel kirjas, keda EI tohi kaasa võtta.
helle 28. veebruar 2018, 15:34
tänapäeval ongi niisugune komme imiku igalepoole kaasa tirida mis see reps targem oli tiris oma imiku riigikogusse kaasa
LL1. märts 2018, 00:39
Oo yes, kommentaatorid, miks me iive küll nii väike on... Küll eestlane ikka armastab lapsi, tingimusel, et nad on teiste omad ja kindlalt koos emmega toas peidus...
maamiis28. veebruar 2018, 15:34
teine reps,varsti viiakse toompeal
Minni28. veebruar 2018, 15:34
Vaadake, millisesse erakonda keegi kuulub, siis saate aru küll, miks võrno siin halvustab!
See ei oma tähtsust28. veebruar 2018, 16:40
Mina ei kuulu ühessegi erakonda, kuid arvan täpselt samuti. Imikuga gripi viiruse leviku perioodil minna rahva massi sekka on hoolimatus lapse suhtes.
tead Minni,28. veebruar 2018, 17:26
sel tasemel lolluse peale ei tulekski! Sinu komm näitab pigem su oma taset.
EKRE käskis võtta vist?28. veebruar 2018, 18:39
Püha lihtsameelsus, mis siin erakond loeb. Kas siis sotsidel on kohustus laps riskifaktoriks tituleerida, on ikka aru mõnel?
Ken28. veebruar 2018, 15:32
Mulle meeldivad tite ema silmad, need räägivad paljuski..
mees28. veebruar 2018, 15:48
Mulle ka emad meeldivad
to 1233228. veebruar 2018, 15:31
Minu komm ikka lõpuks läks läbi aga see tavaline asi et ÕL-s kommid ei lähe läbi!
Ema28. veebruar 2018, 15:30
Imik justnimelt vingus intervjuu ajal juba meeleheitlikult, mida oli valus kuulata. Pea oli viltu ja kotis nagu mingi asi, mitte elus inimene.
muidugi,28. veebruar 2018, 17:38
normaalne ema hoiab vastsündinut kõva alusega voodis või vankris võimalikult sirgelt kuniks pehme luustik saab paari kuuga tugevamaks, aga ei topi teda kõhu peale kägarasse. Sõnul seletamatu hoolimatus!
Kuulge Emadekooli läbiviijad, kas tänapäeval siis tõesti ei õpetata sellist asja??? Võtke vähemalt kavasse. Möödunud dekaadi naised olid palju targemad. ja lisan veel, et mingil juhul ei tohiks last tassida kõhul, mobiiltelefon kõrvaltaskus.
qwerty28. veebruar 2018, 15:30
kui muidu on võrno seni jätnud suht kahvatu, isegi negatiivse mulje, siis seekord räägib ta küll õigust
hea muidugi, et hanso veel oma pajuväravasugukonda kaasa ei tirinud
28. veebruar 2018, 15:51
jah, need haned, kanad, sead, varesed ja muud tulevad järgmisel aastal
to qwerty28. veebruar 2018, 17:38
ma28. veebruar 2018, 15:29
See hanso jutt meediale ongi nagu 12.päevalistele!!
28. veebruar 2018, 15:27
Kas kaitseväelane Hanso ja Võrno on ka päriselt kohustusliku ajateenistuse läbinud või vaid paarinädalase lillepeo?
Wanda28. veebruar 2018, 15:26
Nõustun Võrnoga täielikult! See on sama asi, miks ei vaadata hästi avalikus kohas imikut rinnaga toitvaid naisi! Rinnalast ei veeta mööda kontserte ja üritusi ning söögiajad ta veedab kenasti kodus, seda enam, et pisike beebi tahab piima juua päris tihti. Nii väikesel on tihti ka gaasivalud kõhus, seetõttu ta nutab- loomulik, et see häirib ülejäänud inimesi. Beebi koht on kodus või muus rahulikus, turvalises, vaikses kohas koos oma emmega, kus saab kenasti kõiki neid vajalikke toiminguid teha. Olen ise kasvatanud 2 last ja võin näppude peal üles lugeda, et erandolukordi on mõlema lapse peale kokku olnud täpselt 3 korda, kus tõesti tekkis see olukord, et nüüd tuleb kiiresti imetamine ette võtta ning selleks ma läksin autosse, teiste pilkude alt ära, mitte ei koorinud oma rinda paljaks! Kontserditele ja avalikele üritustele pole mina enda omasid isegi mõelnud kaasa võtta! Ükski üritus, ega kontsert ei ole tähtsam, kui enda beebi heaolu. Nii väikeseid lihtsalt ei tassita igale poole ja kõik! Kes tassib, ärgu oodaku inimestelt mõistvaid naeratusi, ega heakskiitvat noogutust!
kodanik28. veebruar 2018, 15:38
Kust te lugesite, et proua Hanso oma last peol avalikult imetas?
Tolbert Sirakas28. veebruar 2018, 15:43
eelmisele: Ma ei lugenud välja, et keegi oleks maininud, et Hanso imetas avalikult. Toodi näide, et enamik inimesi (k.a mina) ei tolereeri ka avalikus kohas imetamist, nagu ei tolereerita ka avalikule üritusele imiku kaasamist. Mis siin arusaamatut? Nõustun Võrnoga!
28. veebruar 2018, 16:23
imetas jah ja veel ühe ürgaegse postamendi taga
igaljuhul28. veebruar 2018, 17:43
väga inetu tegu Presidendi 100 aastapäeva vastuvõtul.
LL1. märts 2018, 00:41
Nüüd on imetamine ka juba tabu. Pole ime, et naised siinses lastevaenulikus ühiskonnas sünnitada ei taha.
1. märts 2018, 09:58
28. veebruar 2018, 15:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga28. veebruar 2018, 16:49
Vakra tahtis radiaatori kaasa võtta, lubati lärgmisel korral.
taavi tahtis külmikuga minna28. veebruar 2018, 18:44
luisa ei lasknud, võttis omal rinnad paljaks, et taavi nälga ei jääks.
jurakk28. veebruar 2018, 15:22
Ei midagi isikliku vaid lihtsalt poliitika.Kui lugesin eilset imiku isa artiklit ossi väljavahetamise sooviga, oli asi selga.Pildile on vaja , valimised tulemas.
aga28. veebruar 2018, 15:39
Kas Ossinovski välja vahetamise soov pole siis õigustatud?
to aga28. veebruar 2018, 17:55
ja teistele tema vastu sõimlejatele, kas tema oli valitsuses ainuisikuline seaduse vastuvõtja, ei olnud ju. Iga seadus arutatakse läbi komisjonides. Mul on Hr.Ossinovskist kahju. Ma olen mõned aastad UK-s elanud ja mind alati häiris see jutt, nagu Eesti oleks alko tarbimisel esikohal, numbrid lõid hoopis üles sommid, kes siit alkot välja vedasid. Britid tarbivad seda kordades rohkem, iga jumala õhtul.
Aga see hullumeelsus, mis siin Lätiga lahti läinud on, ületab igasuguse mõistuse piiri. Nüüd võib maailm tõesti kogeda, milline ru...l matsirahvas see eestlane on, mingi mõne euro vahe pärast kihutab mitusada km kütust maha - kilplased!!
Kui hea28. veebruar 2018, 18:47
et Sina eestlane ei ole ja niitark, nagu putlerist sotsid .Slava KPSS!
Mis tal28. veebruar 2018, 16:46
Ossi vastu on? ERMIs võis ju juua nõrknemiseni alaealiste silma all, moraalipolitseinike heakskiidul. Oss ise ka pokaali ei sülitanud.
Ja 28. veebruar 2018, 18:49
sutsetab nagu parafoss, hästi tervislik eluviis. Pistis hanso titele ka koni ninaalla.
28. veebruar 2018, 15:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kahju irwist,28. veebruar 2018, 18:00
kelle kupli on kesiklus või oravad sassi löönud.
to irw28. veebruar 2018, 18:00
kuidas su oma kupliga lööd on?
Pill28. veebruar 2018, 16:03
Väga võimalik. Varem mõtles, et ahh parem tilulilutan küla peal armukestega, küll elukaaslane pojad suureks kasvatab. Ju siis nüüd muutis meelt, polegi nii tore see meeslit:si elu ja lastest mittehoolimine.
moderaator28. veebruar 2018, 18:02
miks sa selle Pilli Einstein irwi sõimukomme ära ei korja?
See lill ja till pole ju mingi naine28. veebruar 2018, 18:54
Ekrefoobist kollikarja karjatused, selline ei suuda ju vait olla.Temal on iga teemajuures ekre süüdi, nüüd taris tite ermi ka , õudne.
to 180228. veebruar 2018, 19:58
kus siin see sõim oli? lihtsalt faktide konstateerimine.
19:58/ Sinu faktideks ongi vaid sõim1. märts 2018, 11:31
Just nii, nagu Ossil ajakirjanduse moodustavad hagijad, ekreiidid, varesed ja muud elajad. Tõelised faktid, EKS?
kuule Lill,28. veebruar 2018, 17:58
sa tõestasid jälle, kui uskumatult rumalaid naisi on meil olemas!!
maakas hobuseta28. veebruar 2018, 15:19
Ega see tegu just tarkusest tunnistust ei anna, pigem rumalusest ja eneseeksponeerimise vajadusest. Imiku tervise ja elementaarsete hygieeninôute täitmine jäi tahaplaanile.
Mulle tundus küll28. veebruar 2018, 18:05
et Kersti vaatas last murelikult. Küllap temagi ei kiitnud seda tegelikult heaks.
just nii28. veebruar 2018, 15:26
kerstikene kaapis ka veel lapse pead käega, millega oli kätelnud 1500
Elu nagu lill28. veebruar 2018, 15:28
Pigem olgu maalt ja hobusega seal vastuvõtul kui imikutega. Hansode suguvõsa ongi sellised. See Heidi on eriti jube tegelane.
maakale28. veebruar 2018, 15:29
Sa oled veel sellest ajast, kus ema pidi last imetades marlimaski kandma, nibusid steriliseerima, isa ja teised pereliikmed hoiti imikust eemale ja võõrad tohtisid lapse ligidal olla siis, kui ta juba ise ringi jooksis? Õnneks on need ajad möödas ja lastevanemaid peetakse ka inimesteks, kes tohivad avalikus kohas lapsega liikuda.
28. veebruar 2018, 15:51
Ja sinu meelest, kaasaegne, on see täiesti normaalne kui kahenädalane imik viiakse sellisele rahvarohkele üritusele? Sa oled nii rumal, et sina küll lapsevanem ei tohiks olla või saada. Millal see aeg oli kui lapsevanemaid inimesteks ei peetud+ Lapsevanemal oli kainet mõistust ja armastust oma lapse vastu, et "ohverdada" mõni pidu või käimine lapse heaolu nimel. sa oled ikka nii rumal, et hirm kohe.
28. veebruar 2018, 16:04
jookske jah imikuga rahvarohketes kohtades ringi, pärast on imik närvihaige
eks28. veebruar 2018, 16:08
sa värise siis kui nii hirm on
palun väga-28. veebruar 2018, 18:08
poes, apteegis, pargis, minu pärast või spordisaaiis- kõik avalikd kohad, aga mitte Vabariigi aastapäeva kõige pidulikumal vastuvõtul, ja ka mitte teatris ega kontserdil.
Mari28. veebruar 2018, 16:03
Rinnapiimatoidul olev imik on kõikide viiruste ja bakterite vastu absoluutselt immuunne.
Jüri28. veebruar 2018, 16:21
Olgu pealegi immuunne viirust evastu, aga kas lärm ja vali muusika ning prozed silmades on ikka imikule hea ja tore? Rääkimata näppudega torkivatest tutiplutitajatest...Sorry, aga ei ole ühtegi õigustust imikut rahvarohkele üritusele vedada!
veel üks28. veebruar 2018, 18:12
ajudeta Mari, kellele ei jõua kohale, et probleem ei ole siinkohal imiku immuunsuses, vaid teiste inimeste austamises, kaua võtab aega?
Pole kuulnud28. veebruar 2018, 18:16
Imikud haigestuvad raskelt, näit. RS viirusesse.
16:03/ Mari28. veebruar 2018, 18:58
Sa oled hullem, kui Orissaare seeneline.Mittekeegi pole siin ilmas millegi vastu absoluutselt immuunne, mittekeegi!
LL1. märts 2018, 21:37
Maa tuleb täita lastega... Aga lapsi kuskile kaasa võtta ei tohi, siis järgneb kohe avalik hukkamõist ja ristilöömine. Iga vanem teab ise mida oma lapsega teeb, mis see teiste asi on. Lastekaitse pole seni pidanud vajalikuks Hansodelt last ära võtta teie tühja kaagutamise pärast. Kui asi nii ohtlik oleks, nagu te siin ette kujutate.
1233228. veebruar 2018, 15:10
Imelikud reeglid õhtulehel. Tahan lihtsalt kirjutada et seekord ühtin tema arvamusega, aga kommentaar ei vasta reeglistikule, tere tali...
:))28. veebruar 2018, 15:22
Ilmselt uus trend. Minul ei läinud 2, igati viisakat kommi läbi.
Põhjus sama...
1233228. veebruar 2018, 15:33
Veider, proovisin Prisma kommentaaride alla ka oma mõtet kirja panna ja jälle sama teema, et täiesti viisakas kommentaar ei lähe läbi. Mis toimub?
Huvitav28. veebruar 2018, 15:09
riigikogus tööl käia imikuga võib, aga vastvõtule ei kõlba?
rk-s ei tehta tööd,28. veebruar 2018, 15:30
sinna võib kassid koerad ka kaasa tarida,nagunii on muidu igav.
Vaata mõnikord ka RK saali,kohal on 15/20 saadikut,ülejäänutel on "tähtsamatki teha!"
jah,28. veebruar 2018, 15:59
seal nii vähe rahvast, pole küll mingit ohtu, et infektsiooni külge saaks
Suud puhtaks saates28. veebruar 2018, 16:55
ütles siin elav soomlane meie riigikogu ja valitsuse istungite kohta väga tabavalt: Need on lohestunud!
to huvitav,28. veebruar 2018, 18:18
kohe kindlasti mitte ei sobi imikuga riigikogus tööl käia, aga veel taunitavam tolle ministri kohta on see, et ta kiitles meedias, kuidas ta ei ole varem võtnud ega võta ka viimasega emapuhkust välja. Sellised ministrid on meil siis, jumal tänatud et presidendiks ei saanud, oleks Kersti asemel imik süles kätelnud.
Malle28. veebruar 2018, 15:09
Võrno on kibestunud, et teda peole ei kutsutud. Ja minu meelest sinna imik isegi sobis erinevalt Repsi imikutest parlamendisaalis.
Mallele28. veebruar 2018, 16:57
Kas sul sellest lapsest üldse kahju ei ole, kui ta oleks sealt saadud grippi nakatunud?
15:09 / Meesmalle28. veebruar 2018, 19:01
kannab kassi või koera kasukat ja peaks siis mingist titest hoolima? Unustage ära , et sotsidel süda on.
28. veebruar 2018, 15:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15:06/ Sina Saalike1. märts 2018, 11:36
arene veidike oma sotside hulluses ja kutsu mõistus koju, millest jutt käib?
noh28. veebruar 2018, 15:06
imikuga sinna vastuvõtule minna on täielik vastutustundetu, esiteks 12 päevane laps tuua rahva hulka võib lapse tervisele mõjuda ja teiseks---see on lihtsalt sobimatu, Võrno räägib õiget juttu.
millal kõrge eetikaga võrno on valet rääkinud28. veebruar 2018, 15:19
isegi mõnitades on tal ausust jalaga segada
9928. veebruar 2018, 15:33
Enamik lapsi sünnib haiglas, mis on suurimad bakteripesad üldse- mitte mustuse pärast vaid lihtsalt liiga palju inimesi ja erinevaid probleeme. Lapsel käivad külalised, ta viiakse õue, poodi, kuhu iganes.
Aga ekrelase meelest ei sobi muidugi väikest last üldse kuskile kaasa võtta. Las ema istub lapsega kodus kui papad lõbutsevad. Noorem kaabu ja Varro ei lase ju ka oma naisi- lapsi kodust välja, ise laiavad mööda ilma ja käivad kodus vaid uusi tittesid treimas.
,,A,,28. veebruar 2018, 16:27
Mine Narva oma jutuga.
nüüd sa küll pisut eksid28. veebruar 2018, 17:08
ei tule lapsele külla ükski haige või äsja põdenud inimene. See on elementaarne. Muidugi viiakse laps õue ja poodi, kuid mitte keegi ei roni talle sobimatult lähedale köhima või nina luristades nännutama. Kui on nakkushooaeg, siis normaalne ema väldib ise ka võimalusel nakkuse saamise kohtade külastamist lapsega.
99/ Jälle häda28. veebruar 2018, 19:03
kui teevad lapsi, kui ei tee, jälle vingud? Mis sul hoomuke viga on?
on28. veebruar 2018, 16:09
On nii, et enmasti ei ole nõus kõrge enesehinnagu ja ülbe käitumisega Võrno arvamustega. Seekord räägib ta Hanosde tite peole viimise puhul asjalikku juttu. Paljud inimesed enda ja oma beebide imetluses ei saa aru, mis sobib ja kuhu minna tillukese titaga. Kohatu on suurel avalikul üritusel endale tähelepanu saamiseks kaasta imik. Mingi sisetunne peaks ka paljukordsle papale Hanosle, kes poel ealt enam noor ,see pole tal ju esimene pere, märku andma , kuidas veidigi arukalt toimida. Titega pidulikus (kutsetega) rahvamassis on ikka täiesti kohatu. Mingid etiketireeglid peaksid kehtima ka ilma paberile kirjutamata. Hale, et lapsikult käituv Hanso oli kaisteministri ametis. "laps oli presidendi kõnega rahul". Midagai tobedamat annab ikka vastsündinu lapse vanematel välja mõelda.
ohjah28. veebruar 2018, 15:04
Jaah, parajalt labane ja samas ülbe käitumine -- see on meie,HANSODE, pidu. kuhu me`s tita pidime jätma? kellele ei meeldind, eks läind minema!
aga see oli ju nende pidu28. veebruar 2018, 15:20
lihtinimesed olid välistatud .
seda Võrno28. veebruar 2018, 15:36
ütlebki, et mingid maalt kaltsakad ärgu sinna mingu.
pidu toimub teises kohas28. veebruar 2018, 15:37
Nägime neid lihtinimesi Läti alkorallil. Kujutad ette, et see kaader roniks mõnele pidulikumale üritusele? Hambutud eluylikooli igavesed tudengid ja noored emmed, siider näpus- kes magab suva kohas, kes kergendab põit. Selliste koht on ansambli Respekt kontserditel või Retrofestil.
...28. veebruar 2018, 15:42
Peol olidki enamikus lihtinimesed, kes ametialaselt, laste kasvatamise või millegi muuga silma paistnud.
Kuidas28. veebruar 2018, 17:14
sa nii täpselt tead, järelikult käisid ka lätis.
pidu toimub...28. veebruar 2018, 17:16
Alkoralli? Nimi oli protestiralli igasugu maksutõusude vastu. Olid seal ja nägid? Hambututeks on neid valitsus oma maksudega teinud, siider on seal ikkagi odavam, saab osta ja juua ning ka põis vajab tühjendamist. Mis viga?
teises kohas,28. veebruar 2018, 18:23
ERM-is oli esimene eesti, Läti piiril kolmas eesti, oligi kõigil pidu.
28. veebruar 2018, 18:24
ermis oli 1-ne eesti, piiri peal 3-eesti. Kõigil oli pidu.
128. veebruar 2018, 15:29
ei pea igale peole minema, ikka vastavalt olukorrale, nüüd saite lapse-olge kodus
tohoh28. veebruar 2018, 15:31
kellele ei meeldinud seda ei kutsutudki :)
vanaema28. veebruar 2018, 15:04
No aga ratta ta kaasa ei võtnud ju, seegi hea.
Noh 28. veebruar 2018, 15:04
Maalt ja hobusega minek pole minu arust mingi probleem. Vanasti oligi see ainuke liiklusvahend ja natuke nostalgiat kuluks isegi ära. Tulevikus tuleb rikkam moslem kaameliga ja vaesem eesli või kitse seljas - need, kelle esivanemad hobusega sõitsid on selleks ajaks hävitatud
Mees28. veebruar 2018, 15:02
Päris riigis ei lasta lastega emasid kuhugi, nende koht on kodus köögis, neiud ja vanad naised käigu.
siin on korralik28. veebruar 2018, 15:20
Ma ei tea28. veebruar 2018, 18:02
kas USA on nüüd see pärisriik, aga väikeseid lapsi ma tõesti ei näinud tänavatel perega koos jalutamas. Samuti ei olnud neid kauplustes sh toidupoes vanematega kaasas. Ainus koht kus neid nägin, oli kool. See asus meie hotelli vastas. Lapsed olid kõrge aiaga piiratud kooli õues ja koolibussi viis õpetaja iga lapse käeotsas eraldi ning andis bussijuhile üle. Lapsi ei näinud ka mänguasjade poes ega lasteriiete poes.
Ema28. veebruar 2018, 15:02
Emana oli kurb vaadata imiku kräunutamist. No tõesti, hakka või uskuma, et mida laps edasi seda odavamaks nende heailu vanemate jaoks muutub.
imik KRÄUNUS28. veebruar 2018, 15:22
aga teles seda kräunumast polnud . Isegi tita pisikest pirinat polnud.
OO,ema,kui kõrge eetika teil on.
oli ikka...28. veebruar 2018, 15:29
Küllap sa ei vaadanud siis kogu saadet ja intekaid! Minuljust teles vaatamise tõttu hakkaski imikust kahju :( Eikner tegi intekat ja beebi vääksus ja vingerdas ebamugavusest
:-(28. veebruar 2018, 15:32
oli ikka küll pirinat. Muigasid ise veel, et vist kesköösel imik väsinud, tümakas taustal kostmas ja kaaameraprozektor silmas. Päris hale oli vaadata
emale28. veebruar 2018, 15:39
Kui sina oma lapsi häbenesid ja nad kogu aeg kräunusid, siis teistel ei ole see sugugi nii.
üks teine ema28. veebruar 2018, 16:02
No kuule, kui laps kräunub- ju on tal siis ebamugav ja ta on ebasobivas kohas! Kui ei tassi igale poole, ei pea ka laps kräunuma! Tita ei oska ju rääkida, et kuulge, ma tahan koju, mul on külm/palav/nälg, liiga vali muusika jne- ta hakkab vaikselt vääksuma või hullemas olukorras lausa lohutamatult nutma! Häbenema peavad hoopis vanemad, kes tassivad oma imikuid ja lapsi viimaste jaoks ebasobivatesse kohtadesse! Jah, peavad- viltu vaadatakse vanematele, mitte vääksuvale titale, et oioi, küll on paha beebi. Vanemad on pahad!
tea jh28. veebruar 2018, 16:11
mul kräunuvad kassid kodus, kellegil lapsed...uskumatu sõnavalik ühe ema poolt.
15:39 saja nimeall kräunumas28. veebruar 2018, 19:11
Milles sinu probleem nüüd siis on? Homod ei saa ju kunagi lapsi, miks sa pead siin taidlema. Ekre vihkajad ainult sellepärast jauravadki, et kedagi vihata saaks. Lapsed Sind ei huvita, ega hakka kunagi huvitama, sõimlemis vajadus piitsutab takka.
tglt28. veebruar 2018, 19:10
Emad peaks ju teadma, et lapsed virisevadki enne magamajäämist, nii lihtsalt on.
aga28. veebruar 2018, 15:01
Võrno kas teate,et hobust juhtida tuleb ka kaine peaga.
vaene Võrno28. veebruar 2018, 15:00
teda keegi ei kutsu, ei lapsega ega ilma. Ei saa aru, miks Võrnot teise inimese laps nii kangesti segas. Ja miks ei võiks tulla peole maalt ja hobusega? Võrno suhtumine tundub olevat kangesti kadakasaksik. See meie aastapäevapidu pole vaid linnavurledele. tegelikult oleme me kõik oma kaugete esivanemate kaudu pärit maalt.
..28. veebruar 2018, 15:29
ega liiga isamaalisi ei näe kui paraadil
Võrno on madal28. veebruar 2018, 15:42
Ta on tüüpiline ekrelane- teda segab kogu aeg kõik. Teiste inimeste pereelu, riided, eluviis.
Ekrelaste meelest on avalikku kohta sobiv vaid valge keskealine õllekõhuga mees, ülejäänud ärgu silma alla sattugu. No rannavolle tüdrukud võivad ka vahel pildile tulla.
oi, oi!28. veebruar 2018, 18:31
nii palju matse, nii palju matse siin. Ärge tehke välja, EKRE -tüüpiline kanakarja kambakas kesikute ja oravate poolt.
Jälle EKRE28. veebruar 2018, 19:13
Rahune maha, EKRE ei viinud titte sinna, seal oli saagimite püksata beibede pralle.
28. veebruar 2018, 14:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Meeshüsteerikule28. veebruar 2018, 15:44
Kohe nii häirivad vanatüdrukud, abielunaised, emad, lapsed, koerad?
Tee oma meeste kommuun koos selle Jesperiga, saate metsaonnis koos teed juua ja maailma asju arutada. Suuseksi ja võileibu teete ka üksteisele ja polegi neid vastikuid naisi silma alla vaja.
Mati.28. veebruar 2018, 14:57
Ja mis siis , kui maalt ja hobusega ???
hoia eemale28. veebruar 2018, 15:38
Võrno laseb kauges kaares su peale.
Hr.Võrno!28. veebruar 2018, 14:56
Selles on Teil täiesti õigus!
matsid ja nende 28. veebruar 2018, 15:23
obesed kassidele toiduks , muidu pannakse veel titted kräunuma ja aukuma nagu üks aus ema selgeks tegi
elektritsaabtasuta28. veebruar 2018, 14:55
Hannes pani sellega puusse. Kas naine oleks pidanud kodus istuma nagu lillepott akna peal ? Lapseke ka tahab pidu panna.
to 28. veebruar 2018, 15:06
arvan, et lapsekeste jaoks on teistsugused peod.
...28. veebruar 2018, 15:45
Koos ema ja isaga sobib enamikusse kohtadesse minna. Ehk täiskasvanutele mõeldud teatrietendus, kino või ooper oleks välistatud.
naine28. veebruar 2018, 15:56
SELLISTE pidudeni on lapsukesel veel palju aega. Ma isegi poleks tahtnud nii varakult peale sünnitust suurele avalikule üritusele minna. Iga asi ikka omal ajal.
Kerlin28. veebruar 2018, 14:55
Ka minumeelest oli väikese imikuga nii suurde seltskonda minek ebanormaalne, aga eks igaüks otsustab ise.
P.J28. veebruar 2018, 15:13
Üleüldse on imikuga seltskonda minek ebanormaalne- ükskõik, millisesse suurde rahvamassi, olgu selleks siis külapidu, presidendi vastuvõtt, kontsert või Õllesummer! Nii pisikese lapse koht on kodus, oma emme kaisus, rahulikus ja vaikses, turvalises keskkonnas. Aga eelkirjutajele ütlen siinkohal vastu: Aga eks igaüks otsustab ise- Ei otsusta ikka küll! Kui mõni mammake arvab, et oi, minu laps käib minuga titest peale igal pool kaasas ja see on normaalne ja vajalik ja teiste arvamus ei loe. No kuulge, taolistel vastuvõttudel kehtivad teatud etiketireeglid alates sellest, kui on kirjas, et kutse kahele ja nimeliselt, siis nii see ka on! Ei ole viisakas hakata ise otsustama ja reeglitest üle sõitma, et ma tulen terve perega, imikuga, vanemaga, no mida iganes...Seda otsustab ju kutsuja, keda ta oma peol näha soovib, mitte külaline ei otsusta, keda ta veel kaasa haarab...Ma saan aru, et beebi alles sündis, kutse aga tuli juba 3 kuud varem. Hanso olekski saanud vabandada viisakalt, et juhtus nii, et abikaasa on kõige pisemaga kodus ja see oleks olnud mõistlik! Ausalt, ma ei usu eales, et sel väikesel kodanikul oli nii tore ja vahva seal olla! Jah, ta oli oma ena kaitsvas süles ja tuttavas lõhnas jne, aga kogu see rahvamulin, vali muusika, sähvivad prozhektorid, kaameraklõpsud, lärm...Ei sobinud!
Liisi 28. veebruar 2018, 15:45
2 lapse ema 3. ootuses,Olen teiega täiesti nõus.
Liisi 28. veebruar 2018, 15:46
2 lapse ema 3. ootuses,Olen teiega täiesti nõus.
kodanik28. veebruar 2018, 15:49
Aga Hanso soovis oma abikaasaga peole minna, mis selles imelikku on. On mehi, kes ei jäta oma naist koju ootama, kui ise ringi lehvivad. Ja see ca 3h vastuvõtul polnud ka liiga pikk, et seal lapsega olla. Laps oli mugavalt ja turvaliselt kandelinaga ema rinnal ja tema vajadused olid rahuldatud. Muide, kandelina ongi üks kõige beebisõbralikumaid kandmisviise.
miks28. veebruar 2018, 14:54
maalt ja hobusega ei võipeole minna...
sellepärast,et võrno peol?
Maakatele28. veebruar 2018, 15:03
Matsi koht on laudas.
no ega28. veebruar 2018, 15:40
see Viimsi ka linn ei ole, samasugune maakoht ja plekkruunadel mitme hobuse jõud.
No,28. veebruar 2018, 14:54
tühjast tüli tõsta on sama maitsetu...
hr.Võrno28. veebruar 2018, 15:17
ei tõstnud tühjast tüli, imikuga vastuvõtule minna oli tõesti sobimatu.
ja mida28. veebruar 2018, 15:41
nüüd see siis aitab tagantjärele?
mh28. veebruar 2018, 15:50
ja kuidas see sind puudutab?28. veebruar 2018, 15:53
Olid vastuvõtul? Seal ei seganud see laps küll kedagi.
Vahtisid kodus silm punnis telekat ja valvasid oma naist ja lapsi, et need jumala eest kodust välja ei saaks?
Ekreiidil ja islamihullul pole tõesti mingit vahet, mõlemad mõtlevad ainult sellest kuidas saaks naised ja lapsed ära peita.
no1. märts 2018, 00:12
Vahest ehk niipalju, et järgmisele vastuvõtule kutsutud võiksid ka kõik oma imikutega minna. Arvata võib ju, et paljudel jäid lapsed seekord millegipärast kaasa võtmata. Miks küll nemad nii rumalasti tegid?
...28. veebruar 2018, 18:44
Pildil olev Võrno riietus on maitsetuse tipp
Nimi28. veebruar 2018, 14:53
Maa on ju tühi kullakesed! Sealt pole tulijaid, kui ka kellegi muu pähe kogemata kutsutaks.
Maakas1. märts 2018, 07:22
Maa on tühi? Tänaseks on maa tühi joodikutest, eeslitest, poosetajatest ja vingujatest. Elame siin hästi. Meie lastel on mõnus ja meid ei koti alkoholiaktsiis. Meil pole niikuinii aega ega voiumalust ega tahtmist viina juua.Küll aga peksab valusalt kütuseaktsiis. Seega tulemegi hobusega. Oma tasuta ühistranspordi voite seal kõrge mäe peal tagu..ikku pista. Seda pole vaja isegi penskaritel. See on lauslollus. Liina Kersna lood maainimestest on jama ja ta teeb seda selleks et oma poliitilist karjääri edendada. Elan maal. Olen endine linnavurle. Ei ole põllumees sest siin pole voimalik maad osta ukskoik mis hinnaga. Tegelen hoopis it ja energeetikaga Minge koik .....kes te ei suuda oma ninast kaugemaeele vaadata.Tehke sulmad lahti