Inimesed

Teater NO99 Lusti vihaleheküljest: peab olema rumal, et arvata, et me raiskame aega Lusti peale (204)

LISA KOMMENTAAR

TUUST JA PIIP KÖÖGIS27. veebruar 2018, 03:17
KARVAMANTEL ;ÕLASALL KUHU JÄI SIIS VÖÖ JA PALL?
!
RIPSIK27. veebruar 2018, 03:08
MURSILKA JA MASSIINA VREMENNI
!
Nono23. veebruar 2018, 11:55
Google annab kiirelt vastuse, et No teater rebis kontekstist välja tsitaadi. Tsitaat on loost kus Lust ütleb, et tal ei ole aega ähvarduste peale mõelda: Ähvardavad sõnumid on Lustile tuttavad, kuid neist häirida ta ennast ei lase. «Mul on nii kiire kogu aeg, et ei jõua mõelda. Tuleb jälle ähvardussõnum, loen meeskonnale selle ette, mõtleme korra, aga siis tuleb juba uus võte peale. Olen teinud ka politseisse avaldusi, kui kiputakse elu kallale minema ja öeldakse, et lüüakse maha ja jalgadega kõhtu. Aga üldiselt, hirmul on suured silmad – kui hakkaksin iga päev mõtlema, mis kõik võib minuga juhtuda, ei saaks enam midagi teha,» sõnas Lust.
Jah22. veebruar 2018, 10:42
...ju siis Lust ajab õiget asja,et kisa taevani on...
Märkaja22. veebruar 2018, 18:22
näe,ära tuli!!! Ja räägitakse,et NO99
juhtkond ja raamatupidamine ei saa sõna suust! Lugege ise,nemad ei ole rumalad,et raiskavad aega Lusti peale. Neil endil lusti ja lõbu laialt kuhu miljon paigutada ja oma tehinguid korraldada! Õnne Eesti!
ei usu ,et teda just ÕIGEKS peetakse22. veebruar 2018, 19:26
arvate, et stalinism kaob ? Alati on nuhitud ja müüdud, sest see on kasulik.
Ju siis ikka on, mida nuhkida.22. veebruar 2018, 21:49
Paistab, et midagi on ikka viltu, kui nii koledalt kardetakse seda , et äkki ikka midagi leitakse. Nüüd ju tahetakse moodustada uut erakonda, no koonduge siis kõik Lusti vastu ja ongi valmis. Ega tõtt pole tohtinud ju kunagi rääkida, siis on kõik sul kallal.
semper22. veebruar 2018, 10:01
Olen seni olnud rohkem huvitunud Lusti lugudest kui NO99 tegemistest.
Kuid nüüd kritiseeriks ma Lusti tema NO99 vastu suunatud rünnaku valet ajastust.
NO99'le on antud EV100 kõige pidulikuma sündmuse sündmuse korraldus ja
austusest Eesti juubelisünnipäeva vastu pidanuks Lust oma - nüüd juba inetult
isiklikuks kujunenud NO99 paljastamise edasi lükkama, kuni juubelipidustused möödas.
on22. veebruar 2018, 18:26
ajastus alati õige teadasaamisel, keegi ei käsi neid fakte varjata kuni sünnipäev läbi või on meil ikka tsensuur, kelle käsul peab asja edasi lükkama teadmata ajaks, kgb äkki...eks alati olnud nii, et teise silmas pind on suur aga omas palki pole nähagi.
aga tellimus oli nimme selle pidu pärast22. veebruar 2018, 19:28
kes lusti kinni plekkis, sellest vaikib ajalugu ja daam ise .NAd on diskreetsed
Mida varem, seda parem.22. veebruar 2018, 21:53
Las kõik näevad - kuulevad seda õigel ajal, kuigi see ei muuda ju midagi.Tants käib ikka edasi.
no-kad22. veebruar 2018, 09:32
miks minu kommentaar kustutati!Kas tõde oli valus kuulata! Kas Õhtuleht on kallutatud?
no-kad22. veebruar 2018, 09:31
ah,et tõde on valus kuulata!Katrin tõi välja no 99 juhtide ja kultuuri ministri tõelise pale!Väga valus ja kohutavalt kurb oli Baskini lese juttu kuulata!Aga kaugel ei ole aeg,kus igal oinal on oma mihklipäev!
22. veebruar 2018, 09:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
09:22/ Juhani...22. veebruar 2018, 09:37
Vaataks õige peeglisse
, sealt vaatab vastu see PSÜÜHILISELT haige inimene. Kes Sa oled, et diagnoosi paned? Millise kliiniku patsient loodab enda kõrvale nii kena neiut saada?Ei tema sulle seltsiks tule, mitteiialgi kohe mitte. Kas Jämejalas ka täna päike särab?
w.Dam22. veebruar 2018, 09:01
näha on, et Lust kellegi konnasilma tõsiselt tallas...
pets22. veebruar 2018, 08:31
Kui tahate näha tõelist Euroopat siis minge NO tetarisse,kui tahate näha valitsuse olemust siis on see NO nägu.
RS22. veebruar 2018, 08:29
Õhku täis ka veel see rotikari.
Õieti öeldud.22. veebruar 2018, 22:09
Ja lisaks kõigele, artikli pealkiri ütleb ju kõik. Milleks üldse panna tähele, mida kirjutatakse, milleks raisata aega, sest see karavan oma kolaga astub ikka sama teed edasi.
tartlane22. veebruar 2018, 08:20
Soovin Katrinile jõudu ja ikka edasi õigluse nimel.Kust küll sellised jubedad ja karistamatud tegelased julguse võtavad veel ülbitseda.Küllap esiseeneline ikka oma lemmikuid kaitseb ja tuntakse end jumalatena maa peal.Alatutele tegelastele ei saa andestada sigadust meie suure näitleja Eino Baskini suhtes.Mingi ojasoo ja no99,mis ,või kes see on? Üks pors aeleja ja see on siis kunst? Õiged inimesed ärge vaadake ,vaid boikoteerige seda sigadust.
niion 22. veebruar 2018, 08:39
viglad hangud kätte ja teha neile teatrit...
süüdimatu vargakari,eesotsas saarega.
helga,22. veebruar 2018, 09:17
Ojasoo oli sel ajal poisike, 24. Käsk tuli ikka Paetilt ja käsu täitis direktor Saar. Katrinile ja pr. Baskinile tänu, et sellist sigadust tavarahvale lahti rääkisite.
Juku:22. veebruar 2018, 08:02
Ratas,tee silmad lahti, vaata, mis Eestis toimub!
Leevike 3522. veebruar 2018, 08:00
Peab olema ikka lausloll, et väita Lustile pühendumist ajaraiskamiseks, tehes ise seda lehekülge luues.
No no22. veebruar 2018, 07:59
Fakt on see, et NO on rikkunud korruptsioonivastast seadust ja oma teatri põhikirja. Seaduse rikkumise eest saab normaalsetes riikides karistada, aga eesti-nimelises kempsupotis riigi kulul vastuvõttu korraldada, seeläbi veel rohkem seaduse ja eetika peale pissida ning kakada. Palju õnne maksumaksja! Olen täiega Lusti poolt!
22. veebruar 2018, 07:44
ja näitlejad grillida22. veebruar 2018, 19:30
A.L.22. veebruar 2018, 00:56
Mina sealt uksest sisse ei astu.
Tore22. veebruar 2018, 07:53
Jumal tänatud! See veel puuduks, et sinusugused sinna roniks.
Tõesti tore.22. veebruar 2018, 22:15
Sellisesse virtsalompi õige inimene juba vabatahtlikult ei astu.
Lustil on õigus21. veebruar 2018, 23:11
Ei usu seda NO juttu karvavõrdki. Teod räägivad iseenese eest.
21. veebruar 2018, 22:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mäletaja22. veebruar 2018, 07:45
ehe õhk???
aga see lugu ju toimus, ei ole rahval haugi mälu
Lust oli veel liialt leebe seda suurpät.tust kirjeldades
Kõige kõrgemat EV ordenit 21. veebruar 2018, 22:08
vääriks Katrin Lust ,mitte mingi sde ( sõna seriaali pealkirjast ),kes veel aastal 1988 NLKP-sse astus
Publik irvitab21. veebruar 2018, 21:54
NO 99 kiired päevad...vaja roppusi ette valmistada ja koos naisepeksjast kadrioru lemmikuga 300 tuhat eurot laiaks lüüa
Hahaaa21. veebruar 2018, 21:51
Publik aplodeerib juba roppu-stele21. veebruar 2018, 21:55
Neil vaja raha laiaks lüüa ja ro--ppu--si etenduseks välja mõelda
Muidugi22. veebruar 2018, 05:15
pole, sest kätte on jõudnud järjekordne krabamise ja nihverdamise aeg. Tuleb kasutada juhust, kes teab, millal jälle võimalus avaneb.
See 22. veebruar 2018, 22:21
krabamine ja nihverdamine on kindlasti kestnud juba enne seda praegust situatsiooni.
vähk21. veebruar 2018, 21:27
selles nimes on ju selgelt välja öeldud,et see pole teater.miks siis makstakse riigi toetust nagu teatrile?siin on tegemist pettusega riiklikul tasemel
...see lausa ministritasemel,22. veebruar 2018, 08:17
see pettus ja kaitseb ka veel nood
jann21. veebruar 2018, 21:18
see no99 tules kinni panna
21. veebruar 2018, 21:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A 21. veebruar 2018, 21:36
Väga sisutihe kõva sõna sul
Näha on21. veebruar 2018, 21:52
Nastepeksjate toetajad Lusti kallal
Katkutud vares.22. veebruar 2018, 22:24
21:12/ Kas naistepeksjate liit22. veebruar 2018, 09:14
jälle musta valgeks plätserdamas, või valget mustaks. Aga see töö peab jätkuma, kuniks tilgub pappi peale nagu muda.
Jah...21. veebruar 2018, 20:53
....elagu Lust ja tema "Kuuuuria"Kuidas üldse on võimalik meie ajal sellist "vihalehekülge"teha ja seal pritsida sappi nii kuidas keegi jõuab.Seda inimest tuleb otsemaid karistada,kes nii tegi ja kõik teised,kes seal midagi halvasti kirjutavad.Lõpetage ära!!!!
muhv21. veebruar 2018, 20:52
Sügavas hämmingus. Kust on võetud kõik need madalalaubalised kurjad pisiollused ( kas tõesti inimesed?), kes siin tatti pritsivad. Tundub, et teatris te ei käi. Maitse üle muidugi ei vaielda. Ärge siis käige aga ärge tehke maha neid, kes teatrit armastavad ja vajavad. Ja neid, kes seda tasemel teevad. On meie hulgas alles palju lustikummuteid.
Paistab,22. veebruar 2018, 07:52
et sa ei taipa teatrist mitte muhvigi ega poliitteatril pole kunstiga midagi pistmist, see on ju rahakantimis asutus.
20:52/ No22. veebruar 2018, 09:18
kust kohast Sa siis tulnud oled? Ega ometi presku kabinetist või sotsministeeriumist otse? Kes sinu sabapeale astus, või konnasilmadel valu tegi?Õnneks on Sinusuguseid väga vähe, kes pugemisest elatuvad.
21. veebruar 2018, 20:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Haaaahaaaa21. veebruar 2018, 21:52
20:48/ Tiit 22. veebruar 2018, 09:20
ära minupärast muretse, ennast peksta ma küll ei lase, Sinust hoian ka kaugele.
O. Võttiski asja hunge !21. veebruar 2018, 19:50
Hr. S., kaaskannataja ka sama !
tjah21. veebruar 2018, 19:44
Raahvas on tegelikult lõhenenud harituse baasil. Haritud inimesed on tolerantsemad ja nende maailm pole must-valge. Ilma ülikoolihariduseta inimene on sageli väga piiratud sotsiaalsete teadmistega. Seda lõhet kahjuks pole võimalik ületada, kuniks Eestis veel haritud inimesi leidub.
Rudi 21. veebruar 2018, 20:17
Pean tunnistama, et sul on õigus. Ainult sinu "haritud" inimestele on pähe tambitud seda neomarksistlikku ideoloogiat, et teie kõrval on endised komnoored lausa rahvuslased! TEIE "sotsiaalsed teadmised" piirduvadki sorose rahastatud liberaalse "uue maailmaga". Kaitsku jumal meid teiesuguste eest!!!!
Nõus22. veebruar 2018, 08:24
suur osa haridusest on tänapäeval puhas ajupesu. Tehnilistel erialadel muidugi vähem.
19:44/ tjah22. veebruar 2018, 09:27
Soroslaste ajupesu pole haridus ega haritus veel kunagi olnud.Võid kindel olla, suurosa haritusest saadakse emapiimast ja tehniline taip õpitakse juurde koolis. Nii, et ikka maailmavaade on see, mis rahva on lõhki ajanud ja rumal jutt kõrgestiharitud presidendi enda poolt.
Ei vaidle vastu, 22. veebruar 2018, 22:42
kuid neid haritud inimesi on siis meil ikka vähe. Need, kes seda NO-d külastavad, on liiga "üleharitud", sest nad ei tea, et ilmas on ka peale ropendava teatri ka midagi normaalsemat. Aga nad lihtsalt ei saa sinna midagi parata, et neile just meeldibki , kui ainult selline mäng käib lavalaudadel. Kahju jah, et seda vahet nende haritute ja üleharitute vahel ei saa kuidagi ravida.
Jaan21. veebruar 2018, 19:40
NO99 paha lõhn juures...
21. veebruar 2018, 19:31
ei saa aru kuidas selline tölpa nagu Saar saab olla kultmin. ja naine teda veel seedib
...naine on väga , väga tubli ,22. veebruar 2018, 08:29
isegi talumaja ehitas ise !!! elamiskõlblikuks ja rohkemgi veel jõudu ja edu Üllele ,pea vastu
21. veebruar 2018, 19:29
NO-99 poikoteerime Tallinnas,Ojasoo kasti
Ja siis22. veebruar 2018, 08:25
ja siis õpime ära kuidas kirjutada boikott.
Aga nendel polegi ju aega21. veebruar 2018, 19:24
Raha tuleb uksest ja aknast, miljon siit ja kolmsadatuhat sealt, nad ei suuda seda saarega ära virnastada. Eesti asi on küll viimane, millega seal tegeletakse. Preili või proua loeb kassikasuka karvu kokku ja imetleb härra vägitegusid reaalajas.
Okkaliine21. veebruar 2018, 19:18
Intriigidest pole teatrimaailmas kunagi puudust olnud, aga see lugu haiseb kuidagi eriti vastikult...
tr22. veebruar 2018, 07:36
NO 99 on partei solgitoru
Noteater ajakirjanik Lusti kohta:21. veebruar 2018, 19:10
"Peab olema rumal arvamaks, et NO99 hakkab kas praegu või tulevikus raiskama oma aega katrinlustinduse peale."
Oi seda ülbust, alatust ja mudamaadluse v6tteid,lausa imesta!
Mille muuga see noteater siis praegu tegeleb, kui "raiskab aega katrinlustinduse peale" - muda ju lausa k6rges kaares lendab selle nn. "teatri" poolt.
NO 21. veebruar 2018, 19:08
mitte Lust ei ole tubli,vaid hr.Ojasoo on tubli.Kas te vingujad teete ise midagi peale vingumise ja mõnitamise.Ka proua Tolli on ülesse ärganud.Kus ta siiani oli.
19:08/ Jälle21. veebruar 2018, 19:27
sina Tiit siin? Polegi kiire või? Pese nüüd purgid puhtaks, kuhu ERMI-s laskma hakata.
ei tea kus sa härrat näed ?22. veebruar 2018, 08:33
meil selliseid ,,härrasid,, kõik poetagused sirelipõõsad täis , ehhh hä . rr a ...
A 21. veebruar 2018, 19:05
Katrin Lustil pole põhjust anonüümseid kommentaare karta ! Tubli eesti naine !
televaataja Katrinile21. veebruar 2018, 18:55
Katrin, Sa ajad õiget asja! EDU SULLE ! Panin siia pikema kommentaari, aga ÕHTULEHE TSENSUUR arvas nagu Paunvere Liblegi, et õigust rääkida ei tohi, vaga vat, VALETA, VALETA, siis oled sa õige tegelane.
Mida..21. veebruar 2018, 18:33
..see NO99 tähendab? Ei seosta küll teatriga. Nagu oli meil lihtne ja arusaadav Eesti post ilusa logoga nüüd on võõrakeelne Omniva- mida kurat see Omniva veel tähendab?
Nii ma lugesin21. veebruar 2018, 18:47
No 98, No 97, ...No 2, No 1, No pankrott - NII VÄHEMALT KUNAGI LUBATI
21. veebruar 2018, 18:49
Selgus majja!21. veebruar 2018, 18:57
Ei pea olema mingi tarkpea,et seda lugu läbihammustada. Juba NO99 teatri rahaasju uurides jäi K.Lust tühjade pihkudega. Ja kas mitte I.Gräzin ei öelnud,et kättemaks võib hirmus olla,seda ju kartis ka V.Baskin,Küsimus: K.Lust on juba aastaid seda saadet vedanud,siis miks just nüüd koondatakse vägesid,et teda kukutada? Aga tuletage meelde,kes olid nende hämarate rahatehingutega seotud? Ojasoo on teatrite Jumal,teda ei puutu keegi.Naeruväärne on lugeda prokurör Vesteri ütlust,et Ojasoo tekitas valu,aga mitte kehavigastusi.Kust läheb piir?
no aga21. veebruar 2018, 21:19
No mis võõrkeelne se Omniva siis on, Om nii vä, küsib lõunaeestlane ja imestamiseks on selle firma puhul põhjust küll ja jääb ülegi
Puuuurija21. veebruar 2018, 18:17
Vanalinnastuudio ajati pankrotti p e d e muusikalide lavastamisega Linnahallis
A 21. veebruar 2018, 18:56
Alatu Ojasoo ja selle teise kurjami poolt ! Sopakampa saab küll heldelt riigi rahadega nuumata , Baskini teater pidi ainult raha tooma - selline ongi siis võrdsusest mullitava kurjami `võrdne `suhtumine !
mikk21. veebruar 2018, 18:16
Te ei raiska aega Lusti peale - te püherdate mudas.
Teatrisõber21. veebruar 2018, 18:13
Ma ei tea kedgi kes teaks kedgi kes seda teatrit külastab.
Maša21. veebruar 2018, 18:34
Külastatavus on väike kuid riik korvab kahjud.
nu21. veebruar 2018, 18:52
Olete püüdnud nende etendustele piletit saada? kõik on välja müüdud.
Miša21. veebruar 2018, 19:04
No, nii palju imelikke Eestis ikka leidub!
nu21. veebruar 2018, 19:29
i na.. Ise pole eluseeski teatris käinud.Võid ju kodus ka poris püherdada, milles küsimus.
Maitse, Asi22. veebruar 2018, 07:57
Suurem enamus inimesi NO nn etendusi vaatama ei lähe, ka mina mitte. Kuid vaikselt ja viisakalt võiks neil ju tegutseda lasta. Aga: kas mitte nendele ei antud EV100 etenduse korraldamine. Ilmselt tuleb sellest üks suur bläkk.
ehh21. veebruar 2018, 18:07
Loomulikult ärge tehke välja - te olete ju nii tegijad! (Ha-haa). Peab ikka teil seljatagune olema! Mõelege, kes!
Jessauul21. veebruar 2018, 18:06
Kas saab uskuda ütegi sõna inimeste suust kes Heino Baskinit juubelil ülistasid ja järgmisel päeval tänavale viskasid (koos trupiga). Kus juures ei Baskin ega koondatud näitlejad (v.a. Veesaar) ei olnud kuidagi vastutavad teatri majandustegevuses toimunu eest. Ei saa enam uskuda. Sest sõna on sõnnik ja tegu näitab kellega tegemist on.
Andrus21. veebruar 2018, 18:01
no peab ikka võrdselt rumal ja naiivne olema, et seda no99 teatriks nimetada :D
Sotsialistid-dolerastid kiunuvad , et No agit-brigaadi rünnatakse21. veebruar 2018, 17:52
tedjamees21. veebruar 2018, 17:51
Lusti toob junnid veepinnale. Ole tubli.
Punanestor21. veebruar 2018, 17:45
kõigi maade proletaarlased ja kommunistid, ühinegem Lusti vastu.
21. veebruar 2018, 17:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to tasuja21. veebruar 2018, 19:01
tead,kõva mees, too meile ka näiteid.Seda et sa ise NO99 käsilane oled,on sinu meeleheitlikust karjest aru saada
ma21. veebruar 2018, 17:33
Tubli Katrin! Oleks ka Riigikogus ja valitsuses Sinu suguseid!
Ylle 21. veebruar 2018, 17:48
Lugege palun internetist Kuidas Vanalinnastuudiost sai NO99.
tubli neh21. veebruar 2018, 19:06
selliseid on hetkel vaid 7 liiget ehk EKRE fraktsioon, aga seda viga saab parandada juba aasta pärast
19:0621. veebruar 2018, 19:32
Saab tehtud, igatahes ilmtingimata.
Ole kõva Katja!21. veebruar 2018, 17:20
Eks valitud rahvast on aastasadu euroopas rünnatud ja kiusatud, ikka igas riigis ja rahva hulgas, aga nad ei anna kunagi alla! Ka eesti natsikutele mitte!
Ekre tellimustöö21. veebruar 2018, 17:13
Vaadates Lusti viimast saadet, kus käis ärapanemine Ojasoo ja Kaljulaidi (ei taha kirikus käia) pihta, näitab seda, et see oli kallutatud.
Kodanik21. veebruar 2018, 17:23
Said jälle EKRE-t solvata , nn " arvamusliider" . Valimistel võid infarkti saada kui nii jätkad. Hoia tervist !
Vastik frits21. veebruar 2018, 17:46
Hoia tervist. Nii jätkates võib tervisehäda sind varemgi tabada! Kes põrgus põleb,näitab tulevik.
17:34/ vastik kommu21. veebruar 2018, 18:36
Kas Tiidul on jälle aega küll siin sõimata?
Punasotsi21. veebruar 2018, 21:19
abitu kiun, kes miskit rumalamat enam välja mõelda ei oska frits! Kiunuge, muuks te ju suutelised polegi!
Noojaah21. veebruar 2018, 17:29
Seal ta lausvaletas.
Saar ei ole kunagi olnud Vanalinnastuudio direktor. Ojasoo ei olnud kunstiline juht, ta oli direktor. Ojasoo võttis pankrotis teatri üle tingimusel, et võib platsi puhtaks lüüa.
Pankrotti viisid aga varem tehtud valeotsused, kelle autoritest Lust paraku vaikis. Vaikis, sest kas tahtis jätta muljet, et Ojasoo võttis üle igati toimiva ja korras teatri või veeretada süü pankroti eest Ojasoo kaela.
Fakt on see, et Ojasoo tuleku eel oli juhtkond korduvalt vahetunud ja teater omadega p-ses.
me21. veebruar 2018, 17:32
Õnneks peale Ojasoo tulekut leidis riik miljoneid, millega uut agitpropa teatrit kosutada.
Kusjuures, Vana Baskini teater saab siiamaani ilma toetusteta hakkama. Nii et liberastid, mõelge paremaid eneseõigustusi välja.
Ta polnud ekermeelne!21. veebruar 2018, 17:39
Baskin oli tore ja salliv vanahärra, kes liitus geisid kaitsva kultuuriinimeste seltskonnaga, kui meedias vähemusi peksma hakati!
Jorma21. veebruar 2018, 17:55
Sa ise täiega valetad. https://kultuur.postimees.ee/3120391/kuidas-vanalinnastuudiost-sai-teater-no99. Sul pole vaja siin jahuda. Kõik teavad, et Veesaar ei saanud asjadega hakkama.
Või nii22. veebruar 2018, 08:28
seda on Baskini hea teada, siis sai natuke asja eest ka, mida külvad seda lõikad.
21. veebruar 2018, 22:15
anu21. veebruar 2018, 17:09
Lustil ainult ühepoolne versioon,vaja oleks olnud mõlemapoolseid,nüüd võtku ette teinepool ja siis mõistke kohut
Anuke21. veebruar 2018, 17:13
Nad ju põgenesid vastustest. Neile anti see võimalus. Kuidas see su silmade vahele jäi ?
Anukesekene21. veebruar 2018, 17:52
Kas sul ei tule pähe, et neil olid käed tööd täis? Miks lust pidi neid vastuseid just nüüd saama? Kas muidu oleks lugu hapuks läinud? Või hoopis sellpärast, et just enne aastapäeva on vaja pööblit üles ärritada? Ja Vanalinna stuudio lõppu puudutavaid küsimusi oleks saanud küsida väga paljude inimeste käest. Kas ta Veesaarega rääkis?
Malle21. veebruar 2018, 17:07
Ootan huviga laupäeva ja seda palagani, mis ERMis toimuma hakkab. Kuidas suudab Ojasoo sellest puhtalt välja tulla? Kas daamid on peole tulnud kanakostüümides? Kui Ojasool natukenegi oidu oleks olnud, oleks ta taandunud selle etenduse tegemisest.
kuna vägivallatseja oidu või ausust on omanud21. veebruar 2018, 17:24
sadistid ei muutu. Tean üht seadusesilmakest, kes omal ajal oma võimu kuritarvitades olla joodikuid kuumade radikate külge aheldanud. Nüüd on oma vägitegudega it süsteemisesse kolinud aga loomus ei ole muutunud, Ei muutu see Ojasoogi. Füüsiline vägivallatsemine on asendunud psühhoterroriga .
NO 21. veebruar 2018, 18:59
miks oma tööst taanduda.
A 21. veebruar 2018, 19:02
Kas seal pundis nii julgeidki on , kes palagani peakorraldajale jätaks käe andmata
loe21. veebruar 2018, 17:05
mis tahes kommentaarimi ja on tunne, et rahvas on ideelises kodusõjas , sest kõikides küsimustes vastanduvad nagu kaks vihaleeri. Aga võib-olla olen hoopis lollike, kes ei saa aru, et erinevus ajutegevuses samuti rikastab ühiskonda. Samuti nagu välimuses. Minesatea...
21. veebruar 2018, 17:51
ja ongi meil ideeline kodusõda rahvuslaste ja marksistidest liberastide vahel.eks näeme,kumb leer peale jääb.mina igatahes seisan rahvusluse poolel.
Al21. veebruar 2018, 16:54
Mingi mõtetu solvund junn on selle lehe teinud.Lust,pane edasi samas vaimus.Petised tuleb siit riigist minema peletada
A 21. veebruar 2018, 19:02
Nii21. veebruar 2018, 16:52
jaja21. veebruar 2018, 16:43
Millal enne on kommuniste ja sotse huvitanud rahva arvamus. Edu Katrinile!
Rudi21. veebruar 2018, 17:46
Miks, seltsimees, ei kasuta oma tavalist nime? "Vana kommunist"....Ainult ÜKS lause, mida sa oskad kirjutada.
17:22/vana kommunist oli su nimi21. veebruar 2018, 18:42
ja lause jääb ka aina lühemaks. Kas alzheimar viimases staadiumis juba?
17:22/ Mis see Helme siia puutub?21. veebruar 2018, 19:35
Ega Helme seda saadet ei teinud ega naist peksnud?
eiei21. veebruar 2018, 16:40
Kirjutan uuesti, kuna mu kommentaar suunatu modereerimisele ja pärast seda pole ükski neist ilmunud.
Mulle endale turgatas pähe tegelikult Krieger, sest pole veel olnud kedagi teist, kes oleks nii alandavasse situatsiooni sattunud kogu Eestimaa ees - täiskusnuna. Ma ei õigusta, aga võin ette kujutada solvumise suurust.
no no21. veebruar 2018, 16:58
Viimati nähti Kriegeri askeldamas Stockmani kaubamaja liftis.
Mudamaadlus21. veebruar 2018, 16:28
Peab olema tõesti rumal, et seda asutust teatriks nimetada ja jätkub neil veel julgust ülbitseda aga Katrinile palju jõudu!
president ju ütles21. veebruar 2018, 16:25
et tuleb leppida ja andestada, milles küsimus? A et sallivad ei lepi, teame teame
Vaba valik21. veebruar 2018, 16:24
Ma pole Lusti poolt aga olen kindlalt NO vastu. Miks? Sest Baskinit armastati aga NO-d vihatakse.
....21. veebruar 2018, 18:11
Eksid - mitte ei vihata, vaid jälestatakse!
Tubli, Katrin.21. veebruar 2018, 16:22
Kui see nn NO-teater oleks nii puhas ja süütu teatri vanalt Baskinilt äravõtmise asjas, nagu ta ennast olevat väidab, miks siis selline vägev
sapipritsimine korraga lahti läks?
oot-oot21. veebruar 2018, 19:37
sapipritsimist ei algatanud ju no? kõigepealt oli "ajakirjanik" ibrus valeinfoga , siis hüppasid punti kõik, kes tahtsid pildile pääseda, parlamendist pööblini. veidi aega vaikust, siis kiskusid sallivad feminatsid teema üles. no omad on liiga kaua vaikinud ja oma tööd edasi teinud. kui nad midagi ei öelnud, siis oli häda. kui nad midagi ütlevad, siis on jälle häda.
Valija21. veebruar 2018, 16:20
Kuuldes ja nähes neid sigadusi ,millega Einolt teater sisuliselt ärandati ja vaadates momendil selle asutuse promomist ,tekib küsimus Ojasoo ja Saare rollist Eesti Vabariigis. Kadunud on usk ausas ja lojaalses tões. Minu jaoks ei eksisteeri NO 99 teatrina..Kordan jälle: tōejärgne ühiskond.
Tahtsite21. veebruar 2018, 23:48
öelda punasotside - liberastide tõde?!
Kolmandik sulas21. veebruar 2018, 16:19
Kuidas NO julges küll Jakunini jope kavaleri ja Lasnamäe Pühakut solvata!!! Küll Savisaarlased võitlevad nendega surmani! NO PASARENN!
TUBLI, KATRIN!21. veebruar 2018, 16:13
Ära kartma löö. T6e rääkimine on ikka ussipesa susima pannud...
eiei21. veebruar 2018, 16:09
Esimene vaistlik sisetunne veab harva alt, kui on natuke tunnetust jagatud. Inimene üldjuhul tunneb oma vaenlased ära. Ma ei imestaks, kui NO99 selle taga seisab, ükstapuha, kuidas nad seda väidet ka pareerivad.
jälgija21. veebruar 2018, 16:21
Ja huvitav, kellele on No teater pinnuks silmas, et neid nii massiivselt rünnata tuleb? Kes tavatseb netitrolle kasutada?
eiei21. veebruar 2018, 16:34
Mulle endale turgatas pähe Erich Krieger, sest hullemini kui teda ei ole veel teisi alandatud. Õigemini ta võeti vahele nii alandavas seisus ja paisati kogu ühiskonna ette vahtida - täiskusnuna. Ma ei õigusta teda, vaid võin ette kujutada solvumise suurust.
ehee21. veebruar 2018, 16:07
No ärge tapke sõnumitoojat
lehelugeja ja teatris käija21. veebruar 2018, 16:04
me teame ammu seda seda lugu ja see oli just täpselt samasugune ja veel hullemgi kui Katrin Lust seda kirjeldas
ja seda teame ka , et asjasse puutuvatel jätkub ül.bust vähemalt saja inimese jagu
Kuhu jäid21. veebruar 2018, 16:16
Roman Baskin, Veesaar, Järvet selles loos, kes ju juhtisid teatri pankrotti? Miks peaks pankrotis teatrit välja aitama, kuigi Baskin ju loobus ammu juba teatrist, oli lihtsalt lavastaja vahel.
Kuhu jäid?21. veebruar 2018, 16:30
Pankrot kirjutati korstnasse ja teater hakkas tegutsema NO99 nime alla. Sama hästi oleks saanud jätkata ka Vanalinnastuudio. Kunst on kunztis kunsti näha. See plaan oli varakult valmis, kui Ojasoo sinna pandi, ainult et käpardlikult läbi viidud. Maitsetu ja haisev draama, vaata kust otsast tahes.
21. veebruar 2018, 16:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vanasõna21. veebruar 2018, 16:05
Kui mõistust pole, tuleb kasutada käsi ja jalgu
urr21. veebruar 2018, 15:58
Katrinile jõudu! Astute mädamunadele ja nagu teada lähevad need tolmu üles keerutades lõhki!
ons siis nii?21. veebruar 2018, 15:56
Kas siis gräzini ennustus läheb täide---- no kättemaks oma täies hiilguses?
ja veel.
Kas see etendus Eesti suurkogu oli tegelikult irvitus eesti rahva üle ja väljaspoole sovjeetlik pakasuhha?
kättemaksja21. veebruar 2018, 16:20
on ikka intrigant Lust, kes ei suuda andestada, et mõned ei taha temasugusega tegemist teha, aga kel mõistust napib, see aru ei saa. Mind on naine vahel etendusele vedanud selle Vana Baskini teatrisse, väga primitiivsed naljad primitiivsele inimesele.
Mis see Eesti suurkogu siis oli? 21. veebruar 2018, 16:42
Lasti aur välja ja... Ei mingit uut parteid... kõik jäi nagu oli ja hullemaks läks.
Mäletan21. veebruar 2018, 16:54
Baskini naljade suur varasalv oli Odessa rahvuskaaslaste looming.
mida?21. veebruar 2018, 19:39
kas sinu arust oleks pidanud teatris partei tegema? sa peaksid tõesti jääma baskini teatri "prügikast vol 104" juurde.
Loogik21. veebruar 2018, 21:30
Sul naine järelikult primitiivne..
X21. veebruar 2018, 15:53
Lust on julge tüdruk, edu talle! Ei lase kõrvu lonti ega piilu nurga tagant .
Memmepoegadel nüüd sõeluvad püksid püüli, et asjad avalikkuse ette toodud.
Raha ei määra ka kõike siin ilmas, kui au ja väärikus kadunud.
Tegutse edasi, Katrin, ausad inimesed on Sinu poolt!
KUUUURIJALE jõudu ja õnne. 21. veebruar 2018, 15:51
See näitab, et katrin teeb väga head tööd--- vihalehekülje avamine näitab selgelt, et seal taga on väga vihased kujud, kes hakkavad vihates kiiresti vigu tegema ja endale "auku kaevama" ==== SEDASI TULEB PALJASTUSI JÄRJEST JUURDE.
... peab olema rumal, aga kuidas siis on?21. veebruar 2018, 15:47
Ega seegi pole välistatud, oletegi ja lisaks ülbed ka. Selle nn. teatri saamise lugu on kurbteater/kurbmäng. Oleksite võinudki vaikida, aga ülbus ei lubanud!
Teatrihuviline21. veebruar 2018, 15:47
Hea vastus NO poolt,aha lustile minu arvates ei peakski üldse kuidagi vastama.
No 99 ruulib21. veebruar 2018, 15:46
Teater ise on super. Uuriv ajakirjandus võiks aga uurida , kas Ojasoo elukaaslase haigusloos on olnud luumurde ja hematoome. Kas esihambad on ikka ehtsad.
vanaema21. veebruar 2018, 15:46
Kuulge, "teater", te raiskate rahva raha ei millegi peale. Ma ei kujuta ette, milline peab olema see vaataja, kes on teist huvitatud?
vaataja21. veebruar 2018, 16:01
Mis " Ühtse Eesti suurkogul" viga oli? Või selle tegemises "viga" ongi?
Ja see on ka kõik21. veebruar 2018, 16:28
mida vaadatavat sealt tulnud on. 24dal ERMIs näidatav on sulaselge pa..sk. PS. Viibisin kõrvalisena filmimisel.
Kogu see "Ühtne Eesti Suurkogu" ei olnud viga, 22. veebruar 2018, 23:38
vaid see lõpp, mis lõppes "imeilusate" sõnadega, kus kästi kõigil minna sinna p---- või sinna pimedasse kohta. Kas see polnud juba tookord meie lipu rüvetamine selliste sõnade saatel. Ikka õudne tüüp, kellel annab seda välja mõtelda. Ja see osatäitja, kuidas ta küll suutis seda kõike suust välja ajada. Kas oli mingi hirm, et kui nii ei tee, siis lendab ka ukse taha. NO, kas see ongi teie kultuur, mida siin rahvale tahate sisse sööta ja siis süüdistate veel neid, kes leiavad, et see tõesti ei kõlba kuhugi? Kas tõesti midagi ilusat ka tulekul on või ongi ainult see teater roppuste, inimeste solvamiseks ja poris püherdamise jaoks loodud?
Ega 21. veebruar 2018, 17:34
See, et igaüks asjast aru ei saa, et tähenda veel, et kehva asjaga tegemist.
konsa21. veebruar 2018, 15:43
Teater NO99 Lusti vihaleheküljest: peab olema rumal, et arvata, et me raiskame aega Lusti peale
.-.-.-.-
ei tea, kas see on NO99 uue õuduse stsenaariumi lühikokkuvõte, mida nad kultuuriks nimetavad
helle i21. veebruar 2018, 15:43
kATRIN väga tubli anna aga tuld
Kessu21. veebruar 2018, 15:37
Ilmselt suletud FB grupp? Või juba maha võetud. Täna seda enam otsinguga ei leia?
Ei teinud, ei teinud...21. veebruar 2018, 15:46
ajastus reedab küll, et tegite. NO99 tähendab et 99% eitatakse kõike.
21. veebruar 2018, 15:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lii21. veebruar 2018, 15:47
Lihtsalt teadmiseks: see kastide kukkumine polnud NO teatri tehtud..
no etendused21. veebruar 2018, 15:26
nagu otsatu tühjus teeks mõttetusele lapse
ega, endast räägid21. veebruar 2018, 16:53
aga miks nii avalikult?
Martin21. veebruar 2018, 15:26
Teatri nimi ütleb, et see pole teater, vaid on inglise keeles "eiteater". Ärge vähemasti Lustile peksa andke.
vanaema21. veebruar 2018, 15:24
Vabandage, kas see on see sama "teater", kus kõik alasti olid laval üks teise otsas?
21. veebruar 2018, 15:31
Vanaema21. veebruar 2018, 15:35
vanaema21. veebruar 2018, 16:08
Mina nii ei ütleks, sest lapsed sünnivad ikka armastusest. Ja neid tõesti ei tehta laval.
aga mulle21. veebruar 2018, 16:25
rääkisid, et toonekurg toob?
ja 21. veebruar 2018, 16:29
xXx21. veebruar 2018, 18:07
Aga kuidas sina vanaemaks said?
teine vanaema22. veebruar 2018, 23:47
Mina sain nii vanaemaks ja olen juba vanavanaema, kuid oma last ei teinud ma küll mingisugusel teatrilaval ega sõnnikuses karjalaudas. Lausa vastik, kuidas mõni püherdis mõtleb, et kõik on temasugused
Mis te seal siis teete21. veebruar 2018, 15:22
,,et nii kiire on? Püstitate omale ausammast selle riigi miljonitega või? Palju ka prokule puhtakspesu maksma läks? Ise tehtud, hästi tehtud, kauatehtud kaunikene, see mineviku mälestus.
21. veebruar 2018, 15:22
See ongi katkematu live-teater ebamõõduka tasu eest.
rahvast huvitaks21. veebruar 2018, 15:20
küll kui KAPO raiskaks NO teatri sigaduste peale rohkem aega.
tglt21. veebruar 2018, 15:40
Meelelahutussaates sogati midagi, ja sa pead seda tõele vastavaks?
21. veebruar 2018, 15:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ingrid21. veebruar 2018, 15:51
Aga kes ta nina järgi on? Nii huvitav.. :)
Mari21. veebruar 2018, 15:19
No99 peab kinni panema. Ja lõpetama selle jama seal ära
nojah21. veebruar 2018, 16:16
ega ikka juhuslikult tõesti ühe rajooni esikommunistks ei saadud, Siber võis tõesti mängus olla nagu mainid
21. veebruar 2018, 15:37
Jama on veel leebelt öeldud.
Toh oh21. veebruar 2018, 15:17
Nii kiire mudamaadlus käib, nalja teete või? Kaua see purkilaskmine siis ikka aega võtab, või Eesti lipuga vehkides rahvas sooja kohta saata. Jõuab siin kommentaariumis Lusti sõimata ka küll ja küll.
Ants21. veebruar 2018, 15:13
Lust Lustiks, kuid see vastus on äärmiselt ülbe ja ebaväärikas ühe ameti(kultuuri)asutuse kohta. Neile NO palgalistele soovitaks lugeda veidi allpool olevaid 100 aastase sõnu: vihkamine teeb ruttu vanaks. Tegeld ka mõnitamine.
21. veebruar 2018, 15:35
Mõtlesin sama, kas niimoodi vastab ja avaldab oma arvamust endast lugupidav asutus. nagu ehtne valvekommentaator, kes sõnu ei vali. See pöördumine-vastulause oli küll madalast klassist, lp "kõrgkultuuri" esindaja.
oma nahk21. veebruar 2018, 15:12
Postimees kui Keskerakonna kriminaalsete lugude uurija võiks kiiremas korras kätte võtta NO99 teatri ja uurigu kuidas on seal rahadega olukord ja kuidas võtsid häbematult üle Vana Baskini teatri.Aga egas need arad postimehe ajakirjanikud ei julge sellist asja ette võtta.
Jep22. veebruar 2018, 06:25
Lust ju näitas kaamera vahendusel kuidas riigi raha tõsteti oma erafirmade, oli vist "Punased purjed" alla. Midagi jäeti ka teatrile, pori ja tühjad pappkastid saadi niisama.
Lugeja21. veebruar 2018, 15:12
Mulle enne see preili meeldis aga nüüd enam ei taha ta lugusi näha ega kuulda.Kuidas saab olla küll selline õel.Vanarahvas ütleb igal oinal oma mihklipäev.Kui inimene on karistatud ja oma karistuse ära kandnud siis võiks juba need jamad siin lehtedes ja ka TV ära lõpetada. Juba väga pikalt see NO 99 matertamine käinud.Häbi peaks olema.
21. veebruar 2018, 15:20
lugusi21. veebruar 2018, 17:43
Mina ka lugusi ei taha näha,kuid lugusiD tahan.
Memm21. veebruar 2018, 18:02
Need ei ole Lusti lood,tema on ainult vahendaja mida inimesed tellivad,nii ka proua Baskin-Tolli
marks21. veebruar 2018, 15:10
go Lust, no teater sakib sajaga
nojahh21. veebruar 2018, 15:09
parim kaitse on rünnak!
eee..21. veebruar 2018, 15:13
kelle vastu see lust ennast kaitseb, et käib ja lambist lahmib?
mimmu21. veebruar 2018, 15:07
Kas agitbrigaadi raha ja energia kulub Savisaare mõnitamise peale ära?
See oli jube ,21. veebruar 2018, 15:20
see Vaariku laul oli nõme.Ja see lubati lavale tuua? Valetada ja salata No oskab.
kahtlane21. veebruar 2018, 15:58
Huvitav, et internetitrollide mainimine ei vasta õhtulehe kommenteerimise reeglitele.
eks ta häbeneb seda ise ka21. veebruar 2018, 16:58
Ja-jah21. veebruar 2018, 14:56
Peab olema rumal,et seda no-kooslust teatriks nimetada...
21. veebruar 2018, 15:38
Ega teatrit tehta teatrikriitikutele. oma arvamust võib ka keegi teine avaldada
Jah jah21. veebruar 2018, 15:39
Kui sa tead, siis on teater, kui sa ei tea, siis on eiteater no ja kui sa mitte midagi eitea, (ja kuna siin maailmas päris 100% asju ei ole) siis on no99. No tähendab inglise keeles ei.
Aga loomulikult21. veebruar 2018, 15:40
sellel palaganil on ju võimu katus, nad ei viitsi kuulata mida pööbe jahub, nende eesmärk on teha liberastide ajupesu ja kantida maksumaksja raha.