on hea asi, aga vaid siis kui neid kasutatakse sihipäraselt. Kahjuks on tihti nii, et tõkkepuud on all, aga rongi ei tule. Või rong läinud, tõkkepuu endiselt suletud.
Tõkkepuu tõkkepuuks. Aga foor peaks IGAL ülesõidukohal küll olema. On ka selliseid nurga all ülesõite, mida mõlemale poole , eriti veokast või kaubikust, hästi ei näegi. Mis sellest, et n.ö. hõreda liiklusega teel.
Vena ajal polnud ühtegi tõkkepuuuta raudteeületuskohta, väiksemates maakohtades istus seal ka onu, kes tõkkepuud üles-alla lasi. EEsti aja tulekuga aga vist arvati, et eestlane on nüüd nii vaba, et mingeid tõkkeid enam ei vaja. Aga võta näpust - keegi T. Vahemets arvab, et tõkkepuud vist oleks ikka vajalikud? Heureka! :D
Siis tuleks need paigaldada nagu Suurbritannias. Mõlemalt poolt langevad tõkked alla. muidu tuleb mõni tainapea selle peale, et kõrvalt sõita. Ja neid juhuseid pole just vähe.
Võbolla varustaks GPS seadme silmaarsti kutsega. Peab olema väga madala laubaga, et vilkuvate punaste tuledega ikka veel raudteed ületada. Antud juht oli umbjoobes, kuid on ka kaineid seda üritanud. Nii mõnigi on kabelis lõpetanud.
Väga õige kommentaar.Kui ikka autojuht ei näe rongi ja aru ei saa,kuidas käituda tuleb enne raudtee ülesõitu,tuleb saata silmaarsti juurds ja igaks juhuks ka psühhiaatri juurde vastuvõtule.Kelle jaoks pannakse enne ülesõitu märgid teeäärde ülesse?Minu arust on raudtee ülesõidud piisavalt juba varakult ära märgistatud,aga kui roolis on amööb,siis ei aita miski,eriti kui ta on joobes.
KOMMENTAARID (20)