Tele

HELLE MERI AVAMEELNE INTERVJUU "PEALTNÄGIJALE": Lennarti surmale eelnev oli eriti raske (108)

LISA KOMMENTAAR

tiit9. veebruar 2018, 10:46
kas tal ei olnud seost pastor mere ja majapidajanna SAATUSEGA ....HEAL LAPSEL MITU NIME
LENNU+NIKOLAEV-jne mis nivega HELLE TEDA KUTSUS
Monza9. veebruar 2018, 08:01
Öelus kuubis ruulib siin kommentaariumis....Inimene andis lihtsa inteka,,.Juba on emad ja isad ja köik muu välja kaevatud.Inimene peaks oskama unustada.Kui möni inimene oskaks natuke möelda ka siis olekski maailm natuke parem.
Minu arvamus8. veebruar 2018, 21:10
Jätkem Helle Meri rahule.Tal ei olnud kuigi kerge,eriti presidendi prouana.Laskem tal rahus oma elu elada ja nii nagu ta ise seda soovib.Mina püüan teda mõista ja ei kadesta põrmugi!
miks teda13. veebruar 2018, 17:24
peab kadestama ?
Truuduse pärast või ?
arvamus8. veebruar 2018, 19:35
Aastaid tagasi , peale Lennarti lahkumist , käidi tema kodus töökabinetiga tutvumas, juba siis pani imestama, et proual oli raskusi iga küsimusele vastamisega, nii kidakeelne oli. sama oli ta vennaga, kes koolis vaikides tuli ja tüdrukuid peksis , siis öeldi, et koduse viinalembuse pärast poiss selline...
Mina Hellest noorem8. veebruar 2018, 14:51
Ja ootan surma, Rstid soovitavad passi vaadata ja see on kogu nende abi
seda juhtub ,ka minul soovitas13. veebruar 2018, 17:25
südamearst passi vaadata ja teda mitte segada . Olin siis 50 vüi 51
vanajube8. veebruar 2018, 13:03
pole ega niipea näe Meri väärilist presitenti Helle on vääriksa peresitendi proua. Mitte nagu tola kes igas kroonikas sõna võtab ,nimi algas vist e tähega ,ei mäleta .
8. veebruar 2018, 12:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12:27-le8. veebruar 2018, 12:39
Laps on väga Helle nägu ! Näidati Hellet noorena--koopia!
Paavole8. veebruar 2018, 13:52
Oli küll. Vanu filme temast kapaga.
Lennarti fänn8. veebruar 2018, 11:52
Mulle meeldis ta rohkem kui ta ei esinenud ajakirjanduses.
Hehh8. veebruar 2018, 11:50
Tütar pole küll kummagi nägu...
Hehh-le8. veebruar 2018, 12:41
Aga 8. veebruar 2018, 11:10
Kas tütar Tuule Meri siis ajutiselt õppimas või elabki Soomes , et ta nii üksikuna end tunneb?
Agale8. veebruar 2018, 12:41
No ütles ju, et elab elukaaslasega Soomes ja on ennest seal sisse seadnud.
Mina8. veebruar 2018, 10:20
Helle Meri on soliidne proua küll, aga eneseväljendusoskus oli ikka alla igasugust arvestust. Näitlejakool seljataga, aga oma mõtete väljendamine tuli oi kui vaevaliselt. Ometi ei olnud see intervjuu ju ootamatu, oleks pidanud natukenegi end selleks ette valmistama.
Vaata,8. veebruar 2018, 12:18
ehk põhjuseks on terviseprobleem, või mis!?
12:18-le8. veebruar 2018, 12:43
Otse loomulikult, aga meie valvekommijatel pole aega muuks, kui närilisetööks. Peale südameoppi ei saanud minu isa enam üldse õieti räägitud...
8. veebruar 2018, 15:24
Aga minu mees sai peale südameoppi terveks.
15:24-le8. veebruar 2018, 16:20
MINA USUN KOMMENTAARE 13. veebruar 2018, 17:27
südameopid on simulantide teema, AINULT.
8. veebruar 2018, 16:27
mulle tundus,et tegu ikka insuldiga
8. veebruar 2018, 17:56
insult8. veebruar 2018, 17:55
tegelikult tal võib olla ka muud terviserikke mitte ainult süda haige
Kõrvaltvaataja8. veebruar 2018, 10:17
Lennart Meri kindlustas oma abikaasa tuleviku (ja ühtlasi teiste presidentide kaasade tuleviku) igakuise väga kopsaka pensioniga, lisaks isiklik autojuht, ja muidugi maja, mille ehitamisega rikuti vist ikka nii mõndagi. Intervjuu Helle Meriga oleks võinud vabalt ära jääda, sest sai kinnitust fakt, et tal on eneseväljendusega ja oma mõtte arusaadavaks tegemisega suuri raskusi.
8. veebruar 2018, 10:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
****8. veebruar 2018, 11:32
Vastikud inimesed. Aga kommentaariumist saab rohkem teada kui intervjuust.
arvamus8. veebruar 2018, 09:51
Melle Meri oli näitleja,kes oli avalikuse ees turvalises rollis,mis talle raskusi ei valmistanud,kuna
ise ka kinnine inimene.Inimesed ongi erinevad ja ka ajad erinevad. Pole siin midagi ega kedagi
vaja võrrelda,sest pole võrreldav. Huvitav on see et osad näitlejad on ise juskui sisutühjad,
ei tea kas erinevad rollid kurnavad korralikult ära või siis tuleb just kasuks,et rollidele ruumi oleks.
Lihtsalt väike analüüs.
vana ja tark8. veebruar 2018, 09:31
Vaadates eilset saadet, ootasid enamus midagi suurt infoks, aga see proua on väärikas ja teab, mis siis saaks, kui rahvale endast midagi isiklikku ütleks...Parem ei ütle ja nii ongi õige!
See, et Rohuneeme tipus mere äärde minna, saab küll, aga veidi kõrvalt, selleks ei pea teiste koduhoovi trügima!
aga meilt ei küsitudki13. veebruar 2018, 17:29
meile keerati nn,TORUD ja soovitati o´mal jalal kaduda
8. veebruar 2018, 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
***8. veebruar 2018, 10:44
Vaataksid ehk kõigepealt sünniaastat, geenius.
***8. veebruar 2018, 11:27
Ja kui sünniaastast ei piisa: perekond Meri küüditati 1941. aastal.
Pensionàr8. veebruar 2018, 14:14
Olen lugenud president Meri eluloost vist koike, mis ilmunud. Ja siit arvan, et perekond Meri ei kuuditatud soja eelohtul vaid pigem evakueeriti tuleviku tarbeks.
selle nimetus13. veebruar 2018, 17:29
on siiski EVAKUATSIOON, see pole küüditamine.
69 (tavapensionär)8. veebruar 2018, 09:14
Soliidne, väärikas daam, liiga kinnine, intervjuul võiks pikkade mõttepauside asemel rohkem oma elust ja Lennardist rohkem rääkida. Siiski selleks mingi kohustus oleks, kuna elab eesti maksumaksja kulul.
pensionär8. veebruar 2018, 10:41
väga kena vahelduseks Evelini jutuvadale ja õpetustele kuulata soliidse daami juttu, miks peaks ta end avama nagu mõned siin soovisid, kas selleks et saaks ta pulbriks purustada, elab üksildast elu ja las elab, see tema enda soov, austage seda.
G8. veebruar 2018, 09:01
Helle on lausa ingel võrreldes emailvesega jt taolistega.
8. veebruar 2018, 09:30
Oh sa jumal või kohe ingel.
aga samasugune truu kui rumal emailves13. veebruar 2018, 17:31
perehoidja .
Ainus on Ingrid Rüütel,kes iialgi pole alandunud nn,röndkarikaks
Paavo8. veebruar 2018, 08:14
verbaalselt oli küll väga nõrk, poleks uskunud endisest näitlejast. Tüüpiline eestlane - kinnine ja sõnakehv !
kas8. veebruar 2018, 08:37
H.Meri, palus terve saate sisu ÕL klikkide saamiseks avaldada.?Saage aru,inimesed oskavad neile huvitavaid saateid Tv ise vaadata.
ewe8. veebruar 2018, 10:01
Olen Paavoga nõus - väga kidakeelne pr. Helle...võibolla tervisega ikkagi probleemid- tundus, et õhupuudus vaevas teda ja muidugi üksindus - inimene peab saama omasugustega suhelda, koerast jääb siiski väheseks...
ewe-le toetuseks8. veebruar 2018, 12:48
Üks vähestest,kes siin asjast aru on saanud.
olen8. veebruar 2018, 15:57
südamehaige ja tean kui raske on pikalt rääkida, õhupuudus vaevab.
15:57, 8. veebr 2018 -le8. veebruar 2018, 16:21
Just. Meenutage Eino Baskinit!
olete siis ka13. veebruar 2018, 17:33
simulant õige eestlase arust.
Aga jaksu teile rääkimiseks ja elamiseks.
Kui mind peeti simulandiks, hakkas mu tu-tuk kohe palju nobedamini tööle ja jätab ainult natuke lööke vahele.
ei keegi8. veebruar 2018, 07:41
Eestlased on ikka väga õelad ja omateada väga,väga targad.Vastik lugeda neid kommentaare.
ei keegi-le:8. veebruar 2018, 10:05
Eks meil kõigil on oma arvamus ja kui see sinu arvamusest erineb, siis see ei tähenda seda, et rumalad oleme - otsekohesus ei pruugi veel õelus olla...
ei keegile8. veebruar 2018, 10:23
sa räägid tõtt , aga kui eestlased on nii õelad , siis vaata ringi enda ümber ja näed , et eestlastest ei hooli ju siin nende isade maal enam keegi. Pigistatakse kobarmaksudega viimane välja ja ilgutakse eestlase laiskuse ning rumaluse üle lausa riigi kõrgeimal tasemel.
eestlastele endile meeldib ilkuda13. veebruar 2018, 17:34
surma ja ünnetuste üle, JA nemad ei saa elada ilma viinata mitte tundigi, ´Vähese viinaga on röökimine juba Allahi kürvades
***8. veebruar 2018, 10:46
Kui eikeegi kommentaari esimene sõna asendada sõnaga "mõned", siis võib täitsa nõus olla.
Kai8. veebruar 2018, 07:02
Lennardi abikaasa polnud kerge olla. Mehel oli äkiline iseloom. Naise tervisele mõjunud.
filmikatkendistki8. veebruar 2018, 11:54
näha, kui Lennard hõikas, naine kohe jooksis.
kui kiiresti ei jooksnud,sai13. veebruar 2018, 17:35
8. veebruar 2018, 16:29
Mulle tundus,et ta oli pigem Lennarti teenijanna,kui proua abikaasa. See mõjuski temale
jalutaja8. veebruar 2018, 06:29
Kahju, et tema pärast on Viimsi poolsaare tipp kinni pandud. Olen paaril korral üritanud kallast pidi sinna jalutada püüdnud, proua on koeraga vastu tulnud ja mind minema ajanud. Kuigi minu teada on kaldajoon seaduse järgi avatud kõigile jalutamiseks.
see räägib8. veebruar 2018, 06:49
8. veebruar 2018, 07:08
see on tõesti väga inetu lugu,sest see suur villa ehitati ju samuti ebaausalt aferistde poolt kes pooled rahad ehituse käigus enda taskutesse topiti mida ka meedias tagasihoidlikult kajastati !
8. veebruar 2018, 09:23
ärimehe as iongi kallilt myya,loll kes soostub maksma
no8. veebruar 2018, 10:45
oleme piisavalt kuulnud--näinud ühe teise ebaintelligentse eksi plära, H.Meri on ikka tõeline daam.
vast orja jaoks, mitte vaba jaoks13. veebruar 2018, 17:37
daam ei aja armuasju avalikult, ta on diskreetne
taat8. veebruar 2018, 09:22
poleks lennart sinna ehitanud,oleks ärikad niivöinaa sellele käpa pääle pannud
ei usu13. veebruar 2018, 17:38
ei usu
See oli mõeldud Helsinki tunneli suudmeks
peniga jalutaja8. veebruar 2018, 10:08
ometi peaks pr. Helle igast elavast hingest, kes rannajoonele ilmub, kinni haarama ja vestlema, sest saadet vaadates jäi mulje, et elusa inimesega raske suhelda tal...
ehituse ajal soovitati lastel kaduda,13. veebruar 2018, 17:36
neil oli õigus tinaga kostitada iga m´atsi
oeh8. veebruar 2018, 06:10
nii tulebki kommentaariumides kõik inimesed pulbriks jahavatada. Kui ongi midagi head öelda, siis kõige õigem on ikka vaja lisada mingi probleem lapsepõlvest, lapsest, sugulastest, peresuhetest, sest kommenteerijad on uurijad ja kindlsti terasemad kui oleks olnud kgb.
Margus7. veebruar 2018, 23:45
Öelge mis tahate,aga Helle Meri on väärikas eesti naine. Kurb,et tütar Soomes koos teise naisega elab,aga see ei ole kindlasti Helle Meri süü. Osad lapsed lähevad ka headel vanematel aia taha. Arvan,et mure on tal suur,kuid talub kõiki lööke ikkagi väärikalt,enda sees..
Peale Lennut8. veebruar 2018, 01:53
H.M. oleks pidanud kandideerima presidendiks. Ilmselt oleks ta saanud valituks, mitte määratuks nagu mõni Brüsseli saadik.
8. veebruar 2018, 05:21
Haige8. veebruar 2018, 16:00
Margusel rohud jälle võtmata.
Ei anna võrreldagi7. veebruar 2018, 23:28
Helle on ikka daam, Evelin tavaline maatüdruk!
19917. veebruar 2018, 22:56
aasta puhul räägib tädike siiski mingit legendi. Iseseisvusele heakskiit saadi ikkagi Moskvas, samal ajal said selle ka Läti ja Leedu. Ja Moskvas tegutses siiski Rüütel.
Eks jah7. veebruar 2018, 23:16
Nii seda ajalugu muudetakse - ühed kaovad tagaplaanile, keegi tehakse kangelaseks
to:19918. veebruar 2018, 07:51
ei maksa üle tähtsustada ühte, teist, kolmandat... persooni! Tol hetkel oli määravaks jõuks RAHVAS ja esilekerkinud juhid kasutasid seda vastavalt oma võimetele, sidemetele! Kõik kokku avaski imelise hetke ISESEISVUDA! ELAGU EESTI RAHVAS!
7. veebruar 2018, 22:29
Vaatasin hiljuti arhiivist , kuidas reporter külastas Lennardi kabinetti kodus , kus oli rikkalikult raamatuid ja kirjaniku kultuuri-pärand. Proua oli n.ö. giidiks, aga ta jäi selgituste andmistega täiesti kimpu, sellest paistis, nagu oleks tema roll ainult teenendamisega piirdunud ja... kätlemisel käevangu võtta.
jah8. veebruar 2018, 07:56
Helle Meri oli oma abikaasale, kellest oli saanud president, igati toetav ja abistav, truu teekaaslane. Esileedi rolli kandis ta elegantselt, väärikalt! Ei kippunud eputama ega targutama. Eestile elatud elu!
muidu oleks8. veebruar 2018, 11:26
berberi kaameli käest lõuga saanud
ats7. veebruar 2018, 22:15
Tal on ju alati eneseväljendamisega raskusi olnud. See tuleb arvatavasti lapsepõlvest, isa oli viinalembene sepatööline, ema aleviku postiljon. Meri oli hoopis teiselt tasandilt, isegi Helle ema matusele ei sobinud minna, kui see vanadekodus elades siit lahkus...
7. veebruar 2018, 22:27
Mis ajast vanemate amet on seotud lastele eneseväljendamisega, kusjuures antud isik oli näitleja
8. veebruar 2018, 09:28
Hellel on-oli? õde ka.
keegi ütles eespool8. veebruar 2018, 12:52
8. veebruar 2018, 16:58
8. veebruar 2018, 17:03
Wikipedia ütleb, et Helle sündis neljanda lapsena.
pole siin paljastada kedagi7. veebruar 2018, 22:03
Head inimesed, pole ju motet võrrelda, Helle Meri oli ja on näitlejakooli ja -põhjaga, Evelin Ilves rolliks isekatsetaja ja -õppija.
Vaataja7. veebruar 2018, 21:51
Kogu austuse juures...ei olnud avameelne intervjuu. Mõttepausid ja mittemidagiütlevad vastused. Mis ei tähenda, et pole sümpaatne. Mure on näos.
Taastaja7. veebruar 2018, 21:06
Lähme kõik ärevatel hetkedel pakku!
just7. veebruar 2018, 23:34
ja kui hetk möödas, kõnnime uhkelt rääkima, kuidas me vabastasime.
n7. veebruar 2018, 21:06
Head tervist Hellele. Tore oli näha üle pika aja.
Eve7. veebruar 2018, 21:04
Minu teada oli Meri hoopis välismaal sel ajal ja kui tankid tulid polnud teda ka kohal. Rüütel, Savisaar olid kõige hädaohtlikemas paikades, nemad olid peamised meile vabaduse toojad, muidugi oli ka teisi.
Evele7. veebruar 2018, 21:16
Sa ei saa loetust ka aru.
Ümera mees7. veebruar 2018, 21:25
Kõik nii oligi. Meri õpetas, innustas ja liigutas vägesi Soome punkrist faxi teel
7. veebruar 2018, 21:58
Kui traadid läbi lõigati, saatis Lennu taadu sõnumeid erikoolitatud tuvidega ja oli ka pudelipost.
ehk siis7. veebruar 2018, 23:34
turvaliselt nii, et kuiei lähe õnneks, läheb eluga välismaal rahulikult edasi.
kle kesiklane7. veebruar 2018, 23:36
selle eest ei sõima teda keegi, ikka seatempude ja rahva vara omale kantimise eest.
to: eve8. veebruar 2018, 08:05
Igaühel oli oma ülesanne ja see, et Lennart Meri oli Soomes, tulenes tema ametist - SUURSAADIK välismaal. Just tema oli see, kes õigel hetkel astus välisriikide saatkondadesse Eesti iseseisvusele toetust nõudma, nö. venele väljastpoolt survet avaldama. Rüütel ajas eesti asja samal ajal Moskvas. Niiet tegutseti mitmel rindel! Ei olnud kellegi osa vähem või rohkem tähtis. KÕIK oli OLULINE! Ja nad tegid oma tööd VÄGA HÄSTI!
7. veebruar 2018, 21:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Proua Helle Meri intervjuu ajakirjale Eesti Naine veebruar 19988. veebruar 2018, 13:03
"Suhe Lennartiga lihtsalt tuli - suure mürinaga, siis kui Helle oli veel abielus helilooja Eino Tambergiga. "
sirje7. veebruar 2018, 23:09
Helle oli oma isandale tasuta ori,kes tegi Lennartile kõik ette-taha ja ei saanud selle eest sentigi. Isegi vastuvõtu klieidid olid presidendipalgast näpistatud. Rüütli ja Ilvese emandad suplesid juba rahas, said esindustasusid jms. Hellele tervist, tubli naine.
mida juttu7. veebruar 2018, 23:39
elab se-adusevastaselt kinni pandud rannajoone ääres ja kogu suu-uure elamise ja luksuse koos autojuhiga maksab rahvas kinni. ja mida sina ja-hud?
Ingrid Rüütel pole mingit kostüümitasu saanud8. veebruar 2018, 03:46
Ära aja sellist jama. Ja tema käis ka tööl, sest tal on amet, mida ta armastab.
Mis leedi - näitleja ju8. veebruar 2018, 03:43
Mõlemad olid abielus, kui see armumine tuli. Niipalju nupp nokkis, et eriti esiplaanile ei kippunud. Ei mäletagi teist õieti. Praegune polenud ka mingi intervjuu - paar kohmakat küsinust, pikad möttepausid ja sellest ma ei räägi.
Vaat Lennart Mere esimene naine Regina ...
http://epl.delfi.ee/news/lp/regina-meri-jah-ma-olin-meie-abielus-uksi?id=68627041
Jorma7. veebruar 2018, 20:59
Tänapäeva õige eestlane; Lapsed välismaal ja esimesed uudised Soome raadiost.
Saarinen8. veebruar 2018, 12:56
Kui su ainus laps on välismaal,tahad ikka tema elukoha uudiseid esimesena, sest vaid laps on sulle veel jäänud siin elus...
pensionär7. veebruar 2018, 20:57
Palun minu kommentaar tagastada
7. veebruar 2018, 21:18
sa kiitsid teda siis ei pane tagasi ... sõima halvusta nagu seda teeb eesti riik kõigi oma rahvaga
Kes siin sõimab?8. veebruar 2018, 03:48
Kui taevani ei kiida, siis see on kohe sõim?
Mille poolest Helle Meri silma paistis ja miks teda kiitma peab?
Kiideti küll, kui uus emand selline pöörane tuli ja ainult hilpudest ja kehakaalust huvitus. Siis tuli Helee Meri meelde, et küll ikka oli üks vaikne ja tagasihoidlik naine ...
Armuneem7. veebruar 2018, 20:51
Kas nüüd hakkate kogu saadet ümberkirjutama??
hMM7. veebruar 2018, 20:49
Lennard....parandage ära
7. veebruar 2018, 20:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mitte ainult7. veebruar 2018, 22:46
tore mees ka Arnold Meri
s7. veebruar 2018, 23:13
mis see arnold siia puutub? keegi sugulane sul? Lennartil oli onupoeg arnold meri.