Inimesed

Lugejad arvavad: ahistamisteema hakkab juba ahistama (222)

LISA KOMMENTAAR

Lihtne inimene8. veebruar 2018, 19:05
mispärast need naised peavad küll ennast nii vastikuks tegema---hakka või homoks !?
olgem ausad8. veebruar 2018, 11:34
me kõik teame, et on olemas väga tõsiseid ahistamisjuhtumeid. Keda need ei puuduta, ei saa neist ka aru. Samas, ühiskond on muutunud nii vabameelseks, et paljud ei anna endale arugi, mis siis õigupoolest on ahistamine. Lihtsalt öeldes: kui teisele ei meeldi, ära tee!
ja kust8. veebruar 2018, 12:36
sa tead, et ei meeldi, kui pole teinud?
Lihtsalt8. veebruar 2018, 13:10
Lihtsalt lõpeta ära, kui öeldakse, et ei taha või kui näed, et partner kardab või ilmutab vastumeelsust, mitte ei mängi entusiastlikult kaasa. Pealegi - on ka lähenemisviise, mis ei tundu ühelgi juhul ahistamisena. Räägi inimesega, ole südamlik, naerata. Pole vaja kohe käsi külge panna ja rõvedad, kahemõttelised naljad meeldivad ka väga vähestele naistele, kui neid just ei tehta mõne teise naise ehk rivaali kohta:))
noh8. veebruar 2018, 21:59
vanasti anti lihtsalt vastu kõrvu ebameeldivale ligitikkujale, nüüd pöördutakse ajakirjaniku poole.
Aga9. veebruar 2018, 06:24
füüsiline vägivald on ju keelatud ja jutust ei saa sellised aru.
taims11. märts 2018, 08:07
see pole nii lihtne ,kahju küll.Elasin 30 .a.naisega.Tema arvas kuni surmani,et on vaid mehe soovide teostmise vahend!Minu soobvid olid ja arusaamad elust ei olnud selgitamist väärt.
Kaarel8. veebruar 2018, 11:20
Miks Evelin Ilvest saatesse ei kutsutud. Tahab ju alati esineda. Oleks võinud ju ka midagi rääkida.
taims11. märts 2018, 08:17
eksimine on inimlik....Mulle anti andeks,miks siis mitte Evelinie...
taims 11. märts 2018, 08:20
sinul ,temal,ka minul ei hakka ju grammigi kergem!
...8. veebruar 2018, 10:44
huvitav, kuidas enamus, keda on ahistatud näevad küll välja sellised, kelle poole tänaval ei vaatakski. SORRY välimus pole muidugi enda teha aga...
See ahistamise teemaga on nüüd küll nii liiale mindud. Kindlasti ei poolda mitte mingisugust vägivalda.
ELUMEES8. veebruar 2018, 08:46
Sellised meestevihkajad naised kes Radaris kekutasid ja lol...li mula ajasid võiksid siit silmapiirilt üldsegi kaduda kuhugile üksikule saarele et vältida isaseid !
jaa-jaa8. veebruar 2018, 09:01
Kui ei lase igal mehel k.perdada ja n.perdada, siis muidugi meestevihkajad.
ole nüüd8. veebruar 2018, 11:27
kes tahaks selliseid n.perdada.
nüüd võivad8. veebruar 2018, 12:37
teadja.8. veebruar 2018, 01:05
Indrek Tarand ütles, et biljardialaud voeti 90.nentate keskel Riigikogu majas ära sellepärst, kuna naised olid enne löögi sooritamist upitanud oma tagumikku.
8. veebruar 2018, 08:15
selle järjekordse artikli esipildil jälle see täissöönud viltuse suuga jälkust tekitav figuur , mis peletab eemale igasugused lähenemiskatsed pea ka kõigile teistele !
kas8. veebruar 2018, 11:17
sul lastetuba puudub tüielikult? Kust võtad õiguse teise inimese kohta nii öelda?
Jäta ta rahule, kui sulle vastumeelne on ja ehk oleks hea ka peeglisse vaadata!
Maša8. veebruar 2018, 21:03
Aga see inimene ei jäta meid rahule. Arvab, et tal on õigus ja mina jälle arvan vastupidiselt, et mul on õigus. Väga pealetükkivad oma lugudega, mis on ajast ja arust.
oo8. veebruar 2018, 08:22
Biljard? Äkki piljard siiski? Sama hästi võib naisvaataja öelda, et mees upitab piljardilaua ääres oma tagumikku (ka mehed kummarduvad mõnikord lööki sooritades), lisaks veel teeb kepiga peopesas kahemõttelisi liigutusi.
jah8. veebruar 2018, 12:39
see on ahistamine, lähen saatesse rääkima kuidas mind ahistati, sest nägin seda filmis.
Rain7. veebruar 2018, 23:52
Kui te kõik nii targad olete, miks te selle provokatsiooniga ja jamaga siis kaasa lähete? Tehke silmad lahti, kas teie ümber ei ole siis mõistlikke naisi ja mehi? Kui toimuvad kuriteod, siis reageerige, aga niisama kaagutamisest pole mõtet välja teha.
Maamees7. veebruar 2018, 22:49
See ahistamise teema on juba nii popp, et kui sind pole ahistatud, siis pole sind olemas. Aastatetaguse juhtumi nüüd päevavalgele toomine on kuidagi kahtlase maiguga. Kas nn. ahistatav räägib ka siis sama juttu, kui ta ahistajaga silm silma vastu panna? Iga inimene loob ju juhtunust oma versiooni, kallutab selle kindlast oma kasuks ja lisab ka natuke vürtsi. Selline juba on kord inimene. Ma ei poolda vägivalda ja eriti naisete ja laste vastast vägivalda, aga praegu keeratakse küll vinti natuke üle. Teatud naised on nüüd leidnud oma nišši. Igapäeva elus ja poliitikas ei suuda nad midagi kaalukat öelda ja teha siis nüüd on nad leidnud omale uue väljundi.
8. veebruar 2018, 08:08
Selliseid emaseid ei saa üldsegi naisteks nimetada kes peavad lähenemiskatseid ahistamiseks ja mõtlevad et võbolla lapsed sünnivad ka pühast vaimust !!
Lapsed8. veebruar 2018, 08:29
sünnivad armastusest, mitte ahistamisest. Saage ükskord aru, mis ahistamine on, lõpetage see iibeprobleemi pläma ahistamisteemaga seoses. Ükski normaalne naine ei saa last ahistajaga, vaid ikka oma kalli mehega.
Ei8. veebruar 2018, 09:04
Ega need, kellel mõtlemisvõime väike, ei suuda mõistetel vahet teha. Ja kui käitumine ja moraal ka selline madalpoolne, siis ongi raske vahet teha kas ahistab või teeb lähenemiskatseid.
8. veebruar 2018, 09:25
ei tea sa armastusest ega ahistamisest mõhkugi ja kuidas sa nimetaksid siis katseklaasilapsi mida ei ole meil sugugi vähe, proua ,,Lapsed,, !?
No8. veebruar 2018, 10:16
Kui 09:25 peab armastuseks vägivaldset käitumist, siis ikka päris kahju kohe temast.
No8. veebruar 2018, 10:40
tean ikka mõlemast, olen nelja lapse ema ja kogenud elus nii armastust kui ka ahistamist, kahjuks (mitte oma mehe, vaid võõraste poolt ja enne abielu). A mis need katseklaasilapsed siia puutuvad? On kuidagi ahistamisega seotud? Katseklaasilapsed on lahendus naise jaoks, kes ise või kelle mees ei saa lapsi või kel polegi meest. Ei ole ahistamisega kuidagi seotud see teema. Aga mis siin ikka vaielda, kui mõni tahab iga hinna eest ainult vaielda, testosteroon möllab vms;))
ju siis8. veebruar 2018, 12:41
on sex sinu jaoks armastus?
No8. veebruar 2018, 13:25
Armastus on ikka laiem mõiste, aga lapsi pole ju mõtet sünnitada mingile suvajorsile, kes naist ei armasta ega austa, vaid lihtsalt lõbu pärast seksida tahab, vastutust võtmata. Üksikemasid on niigi palju ja neil on väga raske.
Siin8. veebruar 2018, 15:34
Praegu on teema, et mis on ahistamine ja mis armastus, mõned ei tee vahet.
hea,kui räägitakse7. veebruar 2018, 22:36
Nüüd teavad kõik mehed,millistest tuntud eesti naistest on mõistlik eemale hoida!
Mees7. veebruar 2018, 22:01
Tean omast kogemusest kuidas naised mehi ahistavad kui nad oma tahtmist ei saa. On ka selliseid kes soovivad kellegi elu põrguks teha ja siis laimata kuna muud moodi ei oleks see lihtsalt võimalik. Haiged inimesed on sellised kes omale sellisel viisil kuulsust koguda püüavad või kättemaksu ihkavad.
7. veebruar 2018, 22:42
Olen kah seda näinud, ohver oli minu abikaasa.
Milvi7. veebruar 2018, 21:25
Proua president kutsub inimesi ülesse andestama ja sallima(Ojasoo juhtumi puhul)Miks "kannatajad" ei järgi üleskutset?Andestagu!Kui sind lüüakse vastu vasakut põske siis pööra parem põsk ette!
rock 7. veebruar 2018, 21:10
kommentaari 21:01,7.veebr 2018 parandus7. veebruar 2018, 21:09
Parandus:vaadake mis juhtus kui missid laimasid ja valetasid härra miljonäri kohta ja mis tegelikult ilmnes kui asja uurima hakati.
rock7. veebruar 2018, 21:09
MERLIN MARDISALU ON JUU haistaja ülemus neid juu vastutusele ei võeda
7. veebruar 2018, 21:01
Olen nii vana inimene ,et ülihästi saan aru mida tähendab ahistamine.See kui keegi kirjutas,et elab koos õnnelikus abielus 50 aastat koos "ahistajaga" oli iroonia.Kui kedagi tõsiselt väärkoheldakse või tõsiselt ahistatakse tuleb pöörduda politseisse. Vaadake mis juhtus kui missid laimasid ja valetasid härra miljonäri vastu uurima hakati.Missid valetasid ja laimasid.
See7. veebruar 2018, 21:49
See misside kohtuasi pole ju veel lõpliku otsuseni jõudnud. Kuigi muidugi ilmselt Zand maksab kõik kõvasti kinni ja sinna see jääb. Iraanlastel on üldse selline loogika, et kui teen sulle kingituse ja sa võtad selle vastu, siis see tähendab, et sa abiellud või vähemalt magad minuga. Aga eestlasi kasvatati vähemalt varemalt vaimus "kingitust tagasi lükata pole viisakas". Mõtlen praegu, et kui mulle keegi oleks nooruses pakkunud võimalust tasuta reisida "sest mulle lihtsalt meeldib teha inimestele head!" nagu Zand intervjuus libedalt laulis - ma oleks ka võib-olla noore ja rohelisena liimile läinud heas lootuses, et tõesti ongi nii hea rikas välismaa mees, kes tahab lihtsalt teha vaestele tüdrukutele kingitusi ja ei taha vastu muud, kui nende ilusat seltskonda peol;)) Pärast muidugi šokk, kui mingid ärimehed üritavad voodisse ronida ja labaselt lähenevad, oli ju kokkulepe, et "midagi ei pea tegema"! Aga nüüd on tüdrukud muidugi keerulises seisus, tõesta siis ära, et mees kohtles sind kui prosti, kui ise olid tema raha eest reisil... Keeruline:) Aga ikkagi hea, et igasugu sopp praegu lõpuks pinnale ujub ja loodetavasti siiski tulevikus õpivad sellest nii poisid kui tüdrukud...
Mnjah8. veebruar 2018, 09:04
No eestlasi on siiski kasvatatud viisil, et kingituse vastuvõtmist tuleb kaaluda.
Kingituse vastuvõtmine võib ka meil olla märk lähemate suhete sisseseadmise kohta.
Zand oli väga korrektne. Tema pakkus, pakkumine võeti vastu. Vastuvõtjatele tehti täiendav ettepanek, mille need võisid vastu võtta või tagasi lükata.
Milles siis probleem?
Neiukestele teadmiseks: mitte keegi ei ole kohustatud teile mitte midagi niisama kinkima. Ostke ise endale roosad ipadid või ärge halage, kui selle teatud viisil peate välja teenima.
aga8. veebruar 2018, 11:24
mind pole küll kasvatatud selle vaimus ("kingitust tagasi lükata pole viisakas"), vaid ikka teadmises KELLELT ja MILLIST kingitust võib vastu võtta. Mingilt võõralt mehelt üüratuid kinke krabada - no kuulge, seda võib teha vaid blondiin!!!
aitab juba7. veebruar 2018, 20:59
see ahitamise hullus on ju ameerikamaalt alguse saanud... nüüd äkki kõik ärkavad ja hakkavad oma lugusid rääkima... veidi hilja nagu pole? aga pealkiri on täitsa õigesti seatud: miks te ahistate meid oma ahistamisjuttudega?
Oi, ma ei või,8. veebruar 2018, 08:30
Saates oli üks neiu, kel ilmselgelt polnud ühtki lugu välja mõeldud, istus seal toolil ja pausidega ning pikkamisi lauset veeretades sai oma eeposega maha.
Kõige änksim lugu oli sel kinotädil, aga eks see ole ka loomulik, ta niipalju stsenaariume kinos näinud, et muudkui vurista ette.
pole väljamõeldis8. veebruar 2018, 11:29
tean ka ühte Pallase õpilast, keda samal põhjusel (nagu Lokk rääkis) ei lasnud Starkopf diplomitööd kaitsta.
Kas Pallas8. veebruar 2018, 12:47
oli siis ka Moskvas õppejõud?
Max 7. veebruar 2018, 20:28
Muidugi päri. Niisama keegi nö. kätt püksi ei pane.Vihjed võivad ju tulla.Lõdvapüksikummiga ja nö.filmirollide.Ametikürgenduse jne.väljaarvatud.Ükski endast,ja eelkõige naisetahvast lugupidav mees,seda Ei tee.Ülejäänud on Suur mull......
täht7. veebruar 2018, 20:22
Eesti naised haibivad ameerikast tulenevat kampaaniat, kuna neil puudub omal iseseisev mõtlemine siis vaadatakse lombi taha ja kui näevad et oh seal on ka nii siis tehakse kohe järgi. Millega te mõtlete, peaga või alumise otsaga? Iga puudutus ei ole veel ahistamine. Aetakse asi nii suureks ja nyyd jooksevad kõik naised kaebama ja hädaldama, Radaris kah räägitakse lugusid mis on iidamast aadamast vanad lood. Saage üle ja elage edasi tõesti.
alati8. veebruar 2018, 12:49
leidub suurel hulgal naisi, kes vihkavad mehi, nüüd saavad nende juttudega lihtsalt kätte maksta. Üks Oviir vihkab üksikuid naisi, tütar jälle mehi.
Endiselt7. veebruar 2018, 20:19
Endiselt tundub, et suurem hulk kommenteerijaid ei saa üldse aru, mis on seksuaalne ahistamine. Jauratakse mingist õnnelike paaride seosest ahistamisega ja väidetakse, et ollakse oma ahistajaga 50 aastat koos elanud. Kurdetakse, et ei julgeta enam flirtida ja et nüüd ei sünni enam lapsi? Kuidas puutub armastus ja flirt ahistamisse?? Kui mõni laps on ahistamisest (vägistamisest siis, sest ahistamise esimene eeldus on, et ahistatu ei taha ja on vastu) sündinud, siis on ikka väga traagiline lugu. Lugege palun definitsioonid läbi ja mõelge, kas mees ikka ahistas teid endaga abielluma:)) Ahistamine on naisele ebameeldiv ja alandav, eelkõige. Tõsisematel juhtudel lausa hirmutav.
Siin on selgelt asjad kirja pandud, koos näidetega:
http://www.vordoigusvolinik.ee/naiste-ja-meeste-vordoiguslikkus/soolise-vordoiguslikkuse-moiste/mis-...
to endiselt7. veebruar 2018, 20:27
kaagutad kaasa v? Haibid ameerikast tulevat kampaaniat mida meilgi siin levitatakse. Pane edasi ja täiega, äkki sa ei saanud piisavalt tähelepanu.
Aga7. veebruar 2018, 20:49
Äkki sa püüaks teemasse süveneda, lahmimise asemel? Lugeda ei viitsi? Kui ise pole ahistamist kogenud või meeldib tagumikust näpistamine vms, siis teiste tõsised kogemused on kindlasti väljamõeldised? Jah, mind on juba lapsena ahistanud pedofiil (just ahistanud, sest otsese vägistamiseni asi ei jõudnud, kuigi ähvardas), hiljem olen näiteks hääletades kümneid kordi pervertidele trehvanud (ei ütle, et kõik autojuhid olid perverdid, enamus ei olnud) ja jällegi õnneks jooksu saanud seal "võsadest". Ükskord ähvardasin sõidu pealt autost välja hüpata, kui ähvardati võssa keerata ja tegingi ukse lahti ja olekski hüpanud. Pigem surm kui mingid kantpeadest vägistajad kallal. Siis öeldi, et "naljast ei saa aru!". Kõva nali: tahad seksi eest telefoni? Ei taha? Davai, keerame võssa, ei huvita... Ei olnud naljakas. Ja no ei provotseerinud ma neid tüüpe millegagi, ei olnud nabani dekolteed jne. Lihtsalt polnud 90-ndatel raha bussiga sõita, vaene aeg oli, aga elada-liikuda oli vaja ikka. Üks õppejõud ahistas ka ülikoolis ja üks hilisem kolleeg tegi vägistamiskatse (kutsus enda juurde teksti tõlkima ja siis hakkas murdma, röökisin, sain tulema, asi jäi "ahistamiseks", aga seda sõna polnud tollal veel leiutatud. Ei osanud kuhugi pöörduda selle teemaga. Naised selle pärast hakkavadki nüüd alles rääkima, et varem polnud kellelegi rääkida ja keegi ei küsinud ja seadustes ahistamine veel ei kajastunud. Eesti riigis õnneks on ka ahistamine kriminaalkuritegu ja pole mitte kuidagi seotud armastuse ja kellegi abieludega. Aga enamus siin tahab ainult vaielda iga hinna eest, teemasse süveneda ei viitsita, ei saada arugi, mis on ahistamine.
A7. veebruar 2018, 21:10
Hiljaks oled jäänud ,teema on selleks korraks omadega õhtal -marss magama
A7. veebruar 2018, 21:11
Hiljaks oled jäänud -teema selgeks räägitud ja õhtal
No7. veebruar 2018, 21:28
Nähtavasti siis ei ole selgeks räägitud, kui ikka aru ei saada, milles teema üldse on.
7. veebruar 2018, 22:46
töökohal ahistamisest vaikida on kuritegu, mina juba järgmisel päeval oleksin kõikidele rääkinud ja kõik
Oi, oi8. veebruar 2018, 08:34
mulle paistab, et siin on hoopis sinusse puutuv meditsiiniline teema.
Aga 8. veebruar 2018, 08:59
vot jama selles, et ei ole. Kõik on lood elust enesest ja ainult ühe inimesega juhtunud lood. Paljudel teistel on rääkida palju koledamaid lugusid, mis tõesti traagiliselt lõppesid (ja nemad enamasti ei räägi, kes tahaks saada ühiskonna poolt hulluks ja psüühiliselt haigeks tembeldatud, inimene tahab ikka eluga edasi minna). Mul on elus väga palju õnne olnud, olen alati ainult ehmatuse ja šokiga pääsenud, sest oskan enda eest seista, teen koledat häält ja virutan, kui vaja. Aga on palju naisi, keda vägistamiskatse korral tabab kangestus ja nad ei suuda karjuda, vajuvad hirmust mingisse minestusetaolisse olekusse... Üks mu tuttav tüdruk peksti 15 aastasena Tallinnas Õismäe trepikojas läbi ja vägistati. Kortermaja, aga keegi ei tulnud appi (nõukogude ajal veel). Haprake tüdruk oli näost siniseks pekstud, jube vaadata, aga püüdis ikka oma elu edasi elada ja naeratada... Need on tõeliselt koledad lood. Probleemi üle ilkujad võiks ikka ringi vaadata, mis elus toimub ja natuke mõelda.
milleks8. veebruar 2018, 12:52
kantpea autosse istuda? Kord juhtisin väikest vanemat bussi, nägin, neiu hääletab, mõtlesin, et võtan peale, peatusin, aga neiu keeras selja, sest polnud rikkur uhke mersuga.
7. veebruar 2018, 22:45
Kelle viga, kui sa ei oska selgelt õelda "ei" või oled nõus mehe kutse vastu võtta kohvile tulla.
Et siis 7. veebruar 2018, 23:28
Kohvile võrdub mõne mehe jaoks siis seksimisega kohe? Ebaloogiline... Mind näiteks huvitavad inimesed lihtsalt inimestena, mulle meeldib juttu ajada ja uurida, kuidas inimene mõtleb. Seetõttu olen küll sageli ka kohvile läinud nii naiste kui meestega ja kohvitades ega pärast kohvi pole mind veel keegi ahistanud:) Ahistamisolukorrad on ju just need, kui naine või laps ütleb selgelt ei, aga ikkagi jätkatakse rõvetsemist ja need on tekkinud täiesti ootamatult.
kasvatuse8. veebruar 2018, 12:55
vili, naisel ei kõlba öelda ja, see pole kombekas, kuigi mõtleb jah, saa siis aru.
No selline8. veebruar 2018, 13:37
käitumismall oli vbl 30-ndatel omane naistele. 30-ndate ajakirjadest olen lugenud selliseid flirtimise nõuandeid, et püüa hästi külm näida ja erguta mehe jahimeheinstinkti ja võimalusel minesta ja näi hästi abitu ja õrn. Tänapäeva naine ütleb ikka ei, kui mõtleb ei ja kärmelt ja, kui mõtleb ja, sest muidu lüüakse äkki meeldiv mees mõne teise poolt üle:)
Kas7. veebruar 2018, 19:53
Zuzut ahistas teine kurgimüüja? Olevat ju kurkide müümine olnud ainuke töö enne abilinnapea kohta.
A 7. veebruar 2018, 21:11
Taavi Aasa variant jääb siis ära või ?
mrk7. veebruar 2018, 19:52
Kogu teema eesmärgiks paistab olevat õhkkonna loomine kus tõestada pole vaja enam midagi - piisab vaid tuttava ajakirjaniku olemasolust ning inimene ongi süüdimõistetud ja karistus ka täide viidud. Nüüd piisab inimesel töö ja senise elu kaotamiseks vaid ühest kaebusest. Kulus 200 aastat kohtusüsteemi loomiseks kus süüdi mõistmiseks oli vaja kindlad tõendid. Nüüd oleme poole aastaga jõudnud taas 18. sajandisse.
vanem mees ladaga7. veebruar 2018, 21:17
keskajal piisas helesinistest silmadest kui juba pea pakule pandi.
saab alati lahkuda7. veebruar 2018, 19:38
Tean ka ühte juhtumit, kus mees pidi oma naist ahistama. Jutt käib sellest, et naine tööl ei käinud, raiskas mehe raha hilpudele, päeval käis kohvikutes. Kui mees töölt tuli oli söök tegemata, nõud pesemata ja toad koristamata. Kui mees teda sõimas, et laisk, hoolimatu siis naine jooksis tuttavate juurde ja kuris, et mees ahistab. Ja veel, kui mees korra on löönud või ahistanud miks see naine jääb ikka veel sellise mehe juurde? Miks ikka jääb? Mina laseks kohe jalga ja alustaks uut elu. Tihti naised oma tänitamistega viivad mehe selleni. Kas iga päev mehe kallal võtmine ei ole ahistamine? Ka paljud annavad mehele kõrvakiilu. Kas see pole ahistamin? Saage üle juba selle ahistamise jamast ja kui leiate, et keegi ahistab on uks valla ja saate alati lahkuda.
/7. veebruar 2018, 20:13
Kas mees enne abiellumist ei saanud aru, et naine laisk, raiskaja, lohakas ja hoolimatu? Võttis endale sellise naise ja siis hakkas sõimama, et naine selline ja teistsugune.
7. veebruar 2018, 22:47
eks nad oskavad oma iseloomu varjata kah nagu vägivaldsed mehed oma
Jah8. veebruar 2018, 09:06
Kuni abiellumiseni oli neiu virk, tegi süüa ja kodu oli piinlikult korras?
sellepärast8. veebruar 2018, 12:57
ei tasugi abielluda, siis peab naine kogu aeg normaalne olema.
...8. veebruar 2018, 13:26
Ei tea, milliseks 12;57 veel peale abiellumist võiks muutuda, ei taha kohe mõeldagi.
See on väga hea,7. veebruar 2018, 19:25
et ahistamisteemadel julgetakse rääkida,sest kohtusse need juhtumid ei jõua ja sealgi jääksid tulemuseta.
eesti naine 7. veebruar 2018, 19:00
Eesti naised, mis teil ometi viga on? Lolliks hakkate minema oma tähelepanuvajaduse rahuldamise võtetega.
KUULGE NAISSOOST OLEVUSED7. veebruar 2018, 18:51
VINGUTE ET TEID AHISTATAKSE,ÄRGE SIIS PANGE END SEDASI RIIDESSE KUI TUNNETE ET MÕNI MEES TEILE LIGI AJAB. ISE KUTSUTE MEHI ENDALE KALLALE JA SIIS VIRISETE JA KARJUTE APPI. TÄIS TON-DI-KARI OLETE
jaa-jaa8. veebruar 2018, 13:30
Ikka must kott selga nagu need teised mehedki nõuavad. Mõne hullu jaoks dressides ka tagumik liiga kurvikas, vaja kohe kallale tulla.
ain7. veebruar 2018, 18:42
kas see pole ka ahistamine kui teenindajal on rinnad pea-aegu välja kukkumas ja olgugi et seelik on pikk on löhik vööni?
****7. veebruar 2018, 18:51
Sellisest asjast saab toitlustuskoha omanikule teada anda.
Ei7. veebruar 2018, 20:13
Vaene mehike istub seal, ei saa sõnagi suust ja muudkui kannatab.
aga miks8. veebruar 2018, 12:59
ta ei lähe saatesse sellest rääkima? Sest kardab ennast lolliks ja pilkealuseks teha, naistel pole mõistust.
Aga 8. veebruar 2018, 13:31
Ja miks see omaette kannatamine niiväga mõistust näitab?
ats7. veebruar 2018, 18:38
äkki peaks mingi seltskond naisi / kuskil üksikul saarel elama, kus keegi ei saa neid ahistada...või ma ei tea, käima kuskil psühholoogi juures, kes räägib/õpetab millal tuleb öelda EI ja millal JAH...millal kõva häälega kohe teada anda kui probleem on alguses...kindlasti on mehi kes aitaks matsi paika panna... :)
pille7. veebruar 2018, 18:27
Ei võta selliseid tõsiselt kes toimetavad tühja ja tegelevad mitte millegagi.Zuuzu võiks ennast tööalaselt asjadega kurssi viia.
7. veebruar 2018, 18:22
virginia7. veebruar 2018, 17:59
Kas samasooliste lapsendamine kuulub samuti ahistamise kategooriasse?Kaitsetu lapse ahistamine,lapse ärakasutamine täiskasvanu poolt jne. Laps sõltub täiskasvanust ,kes kaitseb last kui ta kasvab ebatraditsioonilises peres?
jah7. veebruar 2018, 18:27
küsimus õige, kes kaitseb sinusuguste õelate eest ?
A7. veebruar 2018, 17:59
Millega meie prpresident jälle hakkama sa ,et nii pikalt ahistamisjutud ?
need naised7. veebruar 2018, 17:58
kes oma ahistamise teemadega pildile tulevad,ei taha edaspidi ükski mees nende lähedusesse
astuda.Neist naistest hoitakse kui katkust eemale.
Mäletan ka elus üht naist,kes iga mehe liigutust pahaks pani ja pärast mehed hakkasid
teda põlgma.Üks mees ütles,et ta ei kuseks ka selle naise peale.
Vanasti noored mõllasid ja mürasid.Näiteks jõe kaldal maadeldi ja lükati üksteisi vette.
Nüüd nähakse igal pool tonti.Inimesed on kurvad ja tigedad ja kaeblevad üksteise peale.
Vana laulusalmigi ütleb:
Mis meil viga hullahullata kui sinna ei pääse mamma vitsaga.
Vanasti hullati,mõllati ja tehti nalja.
Ma arvan,et neist krõhvadest kui veel üksikud on.käivad mehed kauges kaares mööda.
arvamus7. veebruar 2018, 17:55
Mõtlen, kas ühel seal neiul häbi ei ole rääkida, kuidas peigmees teda vastu seina lõi.
See räägib väga palju sellest neiust endast ja negatiivselt, et sellise välja valis.
Huvitav, et naised aru ei saa, et niimoodi rääkides alandavad iseennast.
Jah muidugi7. veebruar 2018, 18:02
Kui ikka keegi liiga teeb, siis ohver peab vait olema ja häbenema, sest kõik ta oma süü. Ja kui tänaval keegi kallale tuleb, siis ka on ohver valel ajal vales kohas või valede riietega.
7. veebruar 2018, 22:49
ja ongi valede riietega, keeruta kuidas tahad, paljas tagumik on sulaselge väljakutse - võta mind
Jah8. veebruar 2018, 09:08
Ikka kott selga nagu need teisedki nõuavad. Dressid ei varja ju ka kehakumerusi, mõni hull peab väljakutseks.
7. veebruar 2018, 18:15
seda enesealandamist need missi-jubedused naised nendel piltidel ei heasta oma väärikust enam kunagi mittemillegagi !
****7. veebruar 2018, 18:24
Sain aru, et see oli ta noorepõlve poissõber, mitte praegune elukaaslane. Me ei tea milline see noormees välja paistis ja kas oli arusaada, et võib jõhkard olla. Võib olla tundus kerge tutvuse järgi vaadates vägagi nunnu. Inimeste tajud teiste inimeste suhtes on mõjutatud ka kodust, kus nad kasvavad ja milline on nende isa.
naistele8. veebruar 2018, 13:01
ju meeldivad pahad poisid.
Kui 8. veebruar 2018, 13:32
Kui paha poiss on saamatu nohiku vastand, siis küll, aga kui vägivallatseja, siis mitte. Liiga keeruline aru saada?
Selle 7. veebruar 2018, 17:52
naiste ahistamis plära asemel võiks kirjutada parem rohkem meid kõiki puudutavatel majandus teemadel.
" Kuhu kaob meie raha"
https://voiceofeurope.com/2018/02/afghan-migrants-receive-400-euros-free-money-every-month-greece/
Iga pagulane võtab Kreekas pangaautomaadist 400 eur, mille tarvitamisest ei pea ta kellegile aru andma, peale selle on tagatud toit, öömaja ja arstiabi jne
teie raha,7. veebruar 2018, 18:30
kas trükkisid ise oma materjalist? Nad ju ka tarbivad, ettevõtted saavad tööd ja töötajad palka.
mõttehiiglasele7. veebruar 2018, 19:09
Eriti, kui nad althõlma relvi või narkootikume ostavad, eks ole. Need kaks asja jõuavad kuidagi väga kiiresti ja libedalt migrantide käsutusse.
sellega on nii7. veebruar 2018, 19:04
Sellesed teemad, nagu see ahistamiste jama, ongi selleks päevakorda tõstetud, et midagi tõsisemat ei oleks vaja arutada, juhitakse tähelepanu kõrvale raha raiskamistest, seadustega mängimisest, hinna- ja maksumängudelt.
A 7. veebruar 2018, 17:51
Kiitus Õhtulehele , et lugejate arvamusi esitas
7. veebruar 2018, 18:17
ja peab ütlema et isegi nende hullude naiste osas on moderaatorid täiega omal kohal , ilmset vist meessoost !?
Lumehelbeke7. veebruar 2018, 17:51
Olen solvunud matemaatika õpetaja peale (pani mu nurka ja ma sain eluaegse hingelise trauma),kehalise õpetaja peale (ta puutus mind kui ma üle kitse hüppamisega hakkama ei saanud),Mari peale ( lõin talle külge aga ta ei võtnud vedu),Aadu peale (sain peksa),Merilini peale (tekitas minus nurjatuid mõtteid),Heino peale (tegi nilbeid nalju).No aitab tänaseks homme jälle uus päev uued solvumised.Head solvumist kõigile!!!!
Üks naine7. veebruar 2018, 17:47
Mis juhtus miljonäri härra Zandiga(nimi on vist õige?) , keda ju lausa avalikult misside poolt risti löödi ahistamise süüdistustega aga hiljem selgus,et kõik missid vabatahtlikult , aastaid ise ronisid voodisse ja said kopsaka rahagi.Kui nüüd juurde lisada see äsja lahvatanud"ahistamiste" skandaal siis tundub ,et tegu on teadliku (valge ) meestevastase kampaaniaga.
7. veebruar 2018, 18:09
jah sellist mö..ga tavaliselt ajavadki suust välja just need looduse poolt väärastunud koledad naised nagu need ahistatud !
Vaataja7. veebruar 2018, 17:44
Qwert7. veebruar 2018, 17:43
Kel viitsimist võib neti avarustest otsida seda naist Ameerikamaal, kes antud kampaania alustas, ja küsiks iseendalt, kas ta sellisega üldse tahaks suhelda, veel vähem aga teki alla minna. Mina kui nägin, siis mõtlesin, et tädi on vist taetud s... p u u d u s e all kannatanud, et kuidagimoodigi endale tähelepanu saada.
Pööriöölane7. veebruar 2018, 17:34
Sinine kast! Ütlen siiis jupphaaval!
Need Zuuzud, Sepa Evkad, Ohviirid jt. "raskelt" kannatanud teevad suure karuteene neile naistele, keda on kas vägistatud või süstemaatiliselt terroriseeritud.
****7. veebruar 2018, 17:55
Vägistamine ongi vägistamine ja süstemaatiline terroriseerimine on süstemaatiline terroriseerimine. Nende tegude jaoks on omad karistused. See ei tähenda, et need asjad, millest naised Radari saates rääkisid ja millest ma siin lugesin oleksid õiged ja normaalsed.
need naised7. veebruar 2018, 18:32
terroriseerivad mehi juba vähemalt 50 aastat, nagu mäletan.
Pööriöölane7. veebruar 2018, 17:31
Need Zuuzud, Sepa Evkad, Oviirid jt. "raskelt" ahistatud teevad oma lollide avaldustega suure karuteene naistele, keda on reaalselt vägistatud või süstemaatiliselt ja julmalt ahistatud! Sest vähe sellest, et tegemist oli tühipalja poliitreklaami ja pildile ronimisega, peale selliseid etteasteid ei võeta sageli enam tõsiselt ka tõeliste ohvrite avaldusi. Ja sageli kardavadki vägivalla ohvrid nüüd sattuda ühte seltskonda, koos eelpool nimetatud suurkoomikutega, ning seetõttu muutuda rahva naerualuseks.
Tegelikult7. veebruar 2018, 16:56
Ahistamisjutuga nüüd lagedale tulnud naised peab vastutusele võtma, sest varjasid kunagist kuritegu!
A 7. veebruar 2018, 17:56
..ja olid mitte ohvrid , vaid kuriteo kaasosalised -samuti nagu alaealised ,kes pervertidega koos pornovideosid teevad
L7. veebruar 2018, 16:49
Olen täiesti nõus looga. Väga palju on naiste ahistamist naiste poolt. See ahistamis jutt on hakkanud tõesti liiale minema. Palju puhul on küsimus kas ise ei tehtud midagi ,et neid ahistati. Oma kehakeelele järgi mõeldes. Olen selle aja inimene kui tööl meesterahvas märkas, et sul on uus kleit või soeng ja ütles seda ilusti, loeti seda koplimendiks, tänapäev ahistamine. Varsti oleme ühesugused sootud kõik.
anna abi7. veebruar 2018, 16:46
No kes krt selliseid näppida tahab, mõni ikka luuletab nii, et suu suitseb.
****7. veebruar 2018, 16:49
Ka vanad , koledad ja paksud inimesed on kunagi noored ja ilusad olnud. Vaata, kas jääd nii ilusaks ja nooreks kui praegu oled. Lisan, et mõnest inimesest on nagu nimelt eriti koledad pildid välja pandud.
@anna abi7. veebruar 2018, 17:43
Peale selliseid esinemisi kohe kindlasti enam ei taheta! Sest kes see ikka tahab, asja eest, teist taga, politseisse sattuda. Seega soovitav ongi neist suure kaarega mööduda ja mitte otsa vaadata, sest muidu krim asi kukub, nagu "Aamen" kirikus!
Jan7. veebruar 2018, 16:36
Julmalt on ära tüütanud see teema tõesti.
Niigi valus iibe teema saab nüüd veelgi hullema tagasilöögi, sest varsti ei julge ükski mees enam üldse naistega rääkida; rääkimata flirtimisest.
...7. veebruar 2018, 17:38
Loodetavasti on suuremal osal ikka nii palju aru peas, et meeldival flirdil ja vägivaldsel kallalekargamisel vahet teha.
Aga 7. veebruar 2018, 18:05
Mõned ei suuda vahet teha.
naise meel8. veebruar 2018, 13:06
on nagu tuul, kust poolt puhub, nii on. Kui tuju hea, siis flirt, kui halb, siis ahistamine.
Et 8. veebruar 2018, 13:34
Kui hea tuju, siis pean vastu seina löömist ja vägivaldset metsavedamist flirdiks, või mida nüüd öelda taheti?
naine 437. veebruar 2018, 16:33
Või neid on ahistatud! Keetku kodus siis suppi ja kudugu sokki ,kui on nõnda nõrgukesed ,et mehed neid ahistavad . Üks tugev ,tark ja tegus ja (nägus) naine ei läheks kunagi halama sellist jama suust välja ,saan aru veel kui Holliwoodi hiigelstaarid ülikõva raha eest on (pandud ) seda rääkima.
****7. veebruar 2018, 16:50
Minu meelest tulebki sellistest asjadest rääkida.
...7. veebruar 2018, 18:16
Siin suurem osa tahaks, et mehed ei peaks üldse mõtlema, kuidas käituda, vaid naised peaksid kõik ära kannatama ja vait olema, sest muidu on nad tigedad, koledad, kättemaksuhimulised jne
Jah7. veebruar 2018, 18:18
Kui targale, tegusale, nägusale naisele liiga tehakse või kallale tullakse, siis ta oleks vait?
ja jah7. veebruar 2018, 18:37
aga te ju pole need, ainult unistate ja siis, et enda väärtust tõsta, luuletategi siis soovunelmast. Oi kuidas kõik mehed mind tahtsid ja ahistamine käis ahistamise otsa :).
miks vait7. veebruar 2018, 19:07
Eesti naine on küll nii kange, et kui teda ahistama kiputakse, siis annab korraliku litaka vastu kõrvu või koguni jalaga hargivahele kui olukord peaks seda nõudma.
Et8. veebruar 2018, 10:21
lugeda algset kommentaari 16:33, 7. veebr 2018
Kui8. veebruar 2018, 10:23
Kui rumal saab olla arvamaks, et ebaviisaka mehe jõhkrutsemine on naiste soovunelm ?
HARKU vallavalitsuse kirjeldus?7. veebruar 2018, 16:20
"Igas suuremas kollektiivis leidub isehakanud "eliit", mingid suvalised klatšimutid, kes tööd teha ei viitsi. Seal on reeglina keegi, kellest mingisugused keskmist sorti otsused sõltuvad (nt kes saab koolitusi ja paremaid töövahendeid) ja siis kiusatakse neid, kes tahavad lihtsalt rahus oma tööd teha ja oma rida ajada. Naiste intriigipesad on kohutavad."
mees (järelikult ahistaja)7. veebruar 2018, 16:18
palun andke mulle nende piltidel olevate naiste konto numbrid ja ma saada neile kõigile viis rubla raha nn ahistamistasu
ahistatud mees7. veebruar 2018, 16:15
võib ju väita, et suvel büroos ringi lehvimine niimoodi riides, et fantaaisa jaoks ei jää midagi, on naiskolleegi isikupära rõhutamine.
mina tunnen ennast ahistatuna. mulle jälle meeldiks, kui ka fantaasiale midagi jääks
siis7. veebruar 2018, 18:39
oled poisike, kui fantaseerida tahad.
Leena7. veebruar 2018, 16:13
Olen minagi see, kes endises töökohas ühe veidi kauem olnud töökaaslase klatsi ja mõnitamist pidi taluma. Lõpuks see ebameeldiv inimene lihtsalt koondati. Karma is a bitch! :)
eesti mees7. veebruar 2018, 16:12
Vaatan selle tädi pilti ja ei kujuta ette, kui haige võiks olla mees, kes teda ahistaks.Mina soovitaks-jookse mees nagu jaksad
Kas7. veebruar 2018, 18:40
Jah7. veebruar 2018, 18:44
keda pole ahistatud,seda pole olemas, a la facebook.
Urr7. veebruar 2018, 15:56
No palun vabandust, et ma mehena sündisin..
7. veebruar 2018, 16:12
Sündisid poisina ja selleks jäid
to tundub 15. 567. veebruar 2018, 17:33
Mõnesid naisi ? Mis keel see on ?
mis7. veebruar 2018, 18:40
kullakesed7. veebruar 2018, 19:10
see on eurokeel, meie uus emakeel.
Tundub,7. veebruar 2018, 15:56
et siin enamus kommijaid on mehed/naised, kel väärtusmõisted paigast ära. Mis asi on üksteisega arvestamine? Armastus on ilus ainult siis kui see on vastastikune. Mitte, et ma jälitan, näperdan mõnesid naisi nii palju kui tahan, sest mu kuradime EGO on selline. Liiga palju mõnda asja - no ära loe seda kohta, keera teine kanal. Ahistajaid TULEB KARISTADA.
7. veebruar 2018, 16:06
mis väärtus on palja tagumikuga ringi lippamisel ja pärast ahistamises süüdistamisele
****7. veebruar 2018, 16:27
Jah. Kui ei meeldi, siis ära loe neid artikleid ja keera telekas teise kanali peale. Ei ole normaalne, et minnakse teist inimest tema soovi vastaselt käperdama ja enamasti valitakse siis kas alaealised või noorukesed naised, kes ei ole harjunud enda eest seisma.
Töökaaslase taguotsast näpistamine ei ole mingi nali ega flirt. See 15 aastase metsa vedamine ja seal käperdama hakkamine on lausa kuritegu.
See kui tuttav, kellega kurameeritakse hakkab naisterahva pead vastu seina taguma ja kägistama käib vist rohkem lähisuhte vägivalla alla.
Mina ei saa aru nendest inimestest, kes teise inimese kannatusi olematuks teevad või lausa valetamises kahtlustavad. See on kurjategijate poolt olemine.
priit7. veebruar 2018, 17:15
Ei saa olla asi väärtusmõistes, kui arusaamine, et ahistati tuleb meelde alles siis, kui "sent surmale võlgu ollakse". Kuis peab teine pool aru saama, et see või tine tegevus, sel ajal, kui see toimus ei meeldinud. Enamus neist tegevustest, mida kirjeldatakse, on teatud ajal,kohas ja isiku poolt ju täiesti normaalsed. Pahaks muutuvad hiljem. Enamuses aastakümnete pärast. Miks nii?
****7. veebruar 2018, 17:32
Mina mäletan absoluutselt kõike mis on elus juhtunud, ka halba. Olen töötanud töökohtadel, kes enamasti naised ja seetõttu selliseid tööalaseid meestepoolseid ahistamisi pole pidanud üle elama.
Vanasti sellistest asjadest ei räägitud aga nüüd on teised ajad. Ja kui inimesega midagi halba juhtub, siis saab ta tihti šoki, elab ebameeldivusi läbi ja alles siis kui on end kogunud, elu jooksul enesekindlamaks muutunud kõneleb oma üleelamistest.
****7. veebruar 2018, 17:37
Miks Priit arvab, et need asjad naistele alles nüüd meelde tulid, sellised asjad on inimesel kogu aeg meeles. Nüüd küsiti ja inimesed rääkisid. Ebameeldivused ei lähe meelest ära ja tule siis meelde vaid on kogu aeg meeles.
Nimelt need ajad, kohad ja isikud ei olnudki õiged. Kui inimene luid liikmeid arsti juures paika panemas, siis arst oma tööpostil ikka kedagi suudlema ei tohi hakata.
kas sa7. veebruar 2018, 18:44
ei arva, et sinu kohta võiks ka üht-teist rääkida minevikust, kui fantaasia lendab, tõestada pole vajagi? On sul mees ja lapsed olemas, kuidas reageeriks?
****7. veebruar 2018, 18:56
Ma olen eluaeg väikeses kohas elanud ja kõik halb ja hea on kõigile teada.
****7. veebruar 2018, 18:58
Väikeses kohas kõik inimese patud teada, pole enam midagi avalikkustada.
Armastamine7. veebruar 2018, 18:42
ja karistamine ei sobi kuidagi kokku, sinusugustele jääb ainult karistamine.
NO 7. veebruar 2018, 15:33
alles nüüd teevad suu lahti.Miks kohe politseisse ei teatanud,et ahistati.Nüüd siis mõtlesi välja,et peaks end esile tõstma millegiga.Jama.
te naised natuke liiale pole l7. veebruar 2018, 15:29
hästi siis naised kuidas siis inimkond üldse edasi läheb kui te kogu aeg slle ahistamise peal sõidate . No tõesti mehed ju ei julge enam midagi teha sest kohe tuleb teilt kohtukutse ja jaga siis maid ja puid et pole teind ja olen süütu . Kui ikka naist kuidagi enam katsuda ka ei tohi siis mis armumisest me enam rääkida saame mis ?
Oot-oot7. veebruar 2018, 15:57
kas see kui sa om käpad käiku lased ja käperdama kukud on sinu arust normaalne? inimkond ei lähe edasi nii edasi. Kas arvad, et oled kõva mees, kui lihtsalt oma lõbuks hakkad katsuma-näpistama-jne. on ikka naisele meeldiv? Mulle küll ei olnud, kui olin just uude töökohta tööle läinud ja üks Eedi sealt seltskonnast hakkas kõne minu tagumikku näppima. See on siis sinu arust normaalse mehe tegu? Väga rõve .
priit7. veebruar 2018, 17:17
Kas sa ütlesid talle seda kohe või tuli alles nüüd meelde?
****7. veebruar 2018, 17:39
Valitaksegi käperdamiseks noori, kes ei julge vastu hakata ja lärmama ja lamenti lööma ei hakka. Või eeldatakse , et ei hakka.
?7. veebruar 2018, 18:14
on ikka nii või? kes arvab, et see on niiii naljakas ja et see naistele meeldib, sellel on kama, millist naist näpib.
to Oot - oot7. veebruar 2018, 17:37
Äkki vaatad peeglisse. Endast lugupidavaid, soliidseid naisi ei näpistata tagumikust.
...7. veebruar 2018, 18:10
Tõesti? Kui mingi ebaviisakas jõmm otsustab naise üle irvitada, siis peaks 17:37 meelest naine peeglisse vaatama ja häbenema?
ei, 7. veebruar 2018, 18:46
siis peaks kogu meessoo sopaga üle valama?
-7. veebruar 2018, 19:00
Normaalne ja enesekindel,hea käitumisega mees küll ennast puudutatuna ei tunne, kui halvasti käituvatest kirjutatakse.
rünnatakse8. veebruar 2018, 13:13
ju kõiki mehi, mitte kedagi konkreetset.
/8. veebruar 2018, 13:36
Pole küll kuulnud kedagi ütlemas, et kõik mehed ahistasid.
7. veebruar 2018, 15:28
Ahistajad nüüd arvama hakanud, et nendega peab kuidagi arvestama? Satanism ruulib.
7. veebruar 2018, 15:20
Ahistajale võiks andeks anda, kui tal oleks piiritunnetust. Kuid tal pole ja tema ahistamine on kõikehõlmav. Mingi keti otsas peab ahistajat ikka hoidma...
7. veebruar 2018, 15:19
Järelikult on kõik ahistajad, keda teema häirib.
7. veebruar 2018, 15:17
Mis vanasti oli flirt, meie ajal ahistamine
to /7. veebruar 2018, 15:25
Pole võrreldavadki mitte.
väike väljavõtte flirdist (muidu, naistele mõeldud väljaannest)7. veebruar 2018, 15:53
Kohtad meest ja arvad, et teie vahel on säde – te saate hästi läbi ja flirdite teineteisega.
Vahel on raske aru saada, mida teine inimene oma käitumisega mõtleb. Allwomenstalk toob välja selged märgid, et mees on sinust tõeliselt huvitatud:
1. Ta on pidevalt sinu läheduses
Üks kõige selgem märk, et mees on sinust huvitatud, on tema pidev kohalolek. Näed teda pidevalt erinevatel üritustel ja ta tahab sinuga palju vestelda. Kui räägid mingist peost, KUHU OLED MINEMAS, SIIS ON SUURE TÕENÄOLISUSEGA KA TEMA KOHAL.
6. Kerge narrimine
Lasteaias räägitakse, et kui poisile meeldib tüdruk, siis VÕIB TA TEDA PATSIST SIKUTADA. Kuid ka täiskasvanud meestele MEELDIB OMA SILMARÕÕMU VEIDI KIUSATA. Tähelepanu pööramine ja väike tögamine on märk sellest, et mees on sinust kindlasti huvitatud.
7. Matkimine
Kas oled tähele pannud, et mees JÄLJENDAB SINU KÄITUMIST VÕI KORDAB SINU VÄLJENDEID? Või teeb ta alateadlikult sinu liigutusi järele? See on tavaline märk, et tal on sinu vastu romantiline huvi. Seega ära pane seda jäljendamist pahaks, vaid võta seda komplimendina!
Eino Taruk7. veebruar 2018, 17:03
"Pole võrreldavadki mitte."
Ilmselt pole sa MeToo hüsteeriaga kursis, et nii ütled. Vaata, lülajude MeToo kaebajate meelest just nimelt on. Kui flirtja isik meeldib SIIS EI OLE. Kui isik ei meeldi SIIS ON. Nii lihtne.
7. veebruar 2018, 15:26
Flirt pole ahistamine
7. veebruar 2018, 15:47
Nende 7. veebruar 2018, 16:16
jaoks on, kes vahet ei suuda teha.
7. veebruar 2018, 15:13
ausõna juba kõrini nendest ahistamistest,nüüd juba ajakirjandus ahistab rahvast,kõrini sellest juba
ahistajad!7. veebruar 2018, 15:03
vaatan tv3-s mingit saadet või uudiseid ja äkki ilmub ekraanile kristel aaslaid oma padjaklubiga mind ahistama - ja nii mitu korda järjest
:)7. veebruar 2018, 14:59
Miks ükski ilus naine iialgi ahistamisest ei räägi??
armastuses pettunud7. veebruar 2018, 14:57
aga mina kogun raha seksroboti jauks!
elu 7. veebruar 2018, 14:51
lihtinimesel eestis ongi üksainus suur ahistamine, riik ahistab meid, tööandaja ahistab meid, arstil käimine on üks paras ahistamise protseduur ja muud ei midagi
keskealine naine 7. veebruar 2018, 14:43
selle pideva ahistamisteemaga ahistatakse juba kõiki, lõpetage, ärge trükkige enam neid kümnete aastate taguseid lugusid.
to keskealine naine7. veebruar 2018, 15:34
Inimesed, keda on ahistatud, on olnud enesetapu äärel. Mõned tegidki seda. Ise jäin ime kombel ellu. Terroriseerijaid ja ahistajaid tuleb hakata karistama. Ei ole võimalik, et kõik inimesed peavad kõigile meeldima. Sageli polegi siin tahe meeldida vaid alandada ja mõnitada neid, kes - ei - selgelt välja ütlevad.
mina olen ka7. veebruar 2018, 18:52
enesetapu äärel sellest ahistamise teemast, sest mehi süüdistatakse minu mäletamist mööda juba vähemalt 50 aastat, ainult isadepäeval puhatakse.
Karin7. veebruar 2018, 14:34
Pagulaste pealepressimine on ahistamine.
urr7. veebruar 2018, 14:32
tõepoolest, väga üle võlli- just vaatasin neid nägusid, halloooo, lõpetage ära
to urr7. veebruar 2018, 15:37
Naine, kes tahab, et teda ahistatakse/ terroriseeritakse - käpitakse jm - ei ole kunagi tark ega ilus.
kaastunne7. veebruar 2018, 14:29
EKS SEE IKKA ÜKS PLÄMA OLE.Hale vaadata neid,kes nii palju elus kannatanud.
maakera on ülerahvastatud7. veebruar 2018, 14:26
Eesti ei ole, aga üleüldise paljunemistõrje vastu me ei saa ja nii püüame ühisrinde rütmi tabada, kadaklikult nagu ikka.
Raivo7. veebruar 2018, 14:03
Eile vaatasin seda saadet,kes küll niisugusi ahistada tahtis. Raha eestki ei tahaks
to Raivo7. veebruar 2018, 15:40
Raha eest saa saad sina selle ÕIGE. Kõik naised saates olid ilusad, tegusad.
7. veebruar 2018, 18:00
ma jäle..stan neid eilses saates esinejaid !
Oltz8. veebruar 2018, 01:37
Tähelepanu on vaja😄
0077. veebruar 2018, 14:01
Minu arvates on see ka ahistamine kui juba pool aastat enne valimisi pead vaatama telekast ühtesid ja samu nägusid,kes pealegi valetavad veel nii,et suu suitseb.
lisaks7. veebruar 2018, 14:08
...ja põhiprogrammide vahel sunnitakse peale mingi rämpsu reklaame!
appi7. veebruar 2018, 13:58
omasooiharad on mind kogu elu ahistanud.
to appi7. veebruar 2018, 15:41
Ka siin peab tõmme olema vastastikune.
Kerli7. veebruar 2018, 13:57
ahistamine on ka see kui iga päev on delfis Evelin Ilves ja Anu Saagim-ära tüütavad
no7. veebruar 2018, 13:48
see on mingi viimase aja mooduvärk kullakaevuritel.Stiilis, et kui sind pole ahistatud, siis pole sind olemaski...
pooled neist7. veebruar 2018, 13:43
lähi tulevik7. veebruar 2018, 13:39
kui sa minu palka ei tõsta ütlen ahistasid ajasid kätt seeliku all
Frei7. veebruar 2018, 13:36
Meeste hirm ahistamise või naistepelgus ahistatud saamise ees viib meie iibe veelgi alla!
Ilma "ahistamiseta" poleks ka mitmeid õnnelikke paare.
https://www.ohtuleht.ee/841574/heli-laats-korraga-moodub-uks-harra-vajutab-napuga-mu-sukatripile-ja-...
väga7. veebruar 2018, 13:24
ühte väravasse -
mis on selle kõige eesmärk? tõestada, et kõik naised on ohvrid ja kõik mehed on sead?
seda tambitakse7. veebruar 2018, 14:28
juba vähemalt 50 aastat, ainult isadepäeval suudavad suu kinni hoida.
to väga7. veebruar 2018, 15:43
Sead on ahistajad, mitte kõik.
Massile sobib iga pseudoteema7. veebruar 2018, 13:24
Peaasi, et ei hakataks mõtlema, miks elu nii niru ja miks enamus värki valesti on!?
seda kah,7. veebruar 2018, 13:45
aga nii need androfoobsed valged või valgevõitu naised harjumuspärasest paljunemistsüklist välja lülitatakse, tõrjutud mehed valguvad lahkematele jahimaadele ja... metoonaised avastavad end Allahi hoolealustena.
7. veebruar 2018, 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A 7. veebruar 2018, 19:04
Jippii7. veebruar 2018, 13:14
marina, marina, marina sa päikese taevast mul tõid. siis võiks mina hakata ka ütlema, et iga mutt kelle kehamassi indeks on üle 25, ahistab mind, võtab liiga palju avalikku ruumi jne. Lõpetaks selle jama ja poliitvalimiskampaania juba ära.
sss7. veebruar 2018, 13:13
Aga juhtumid, kus mees mängib naist ja ahistab teist meest?
see 7. veebruar 2018, 18:56
on teater. Vanasti võisid ainult mehed näitlejad olla, siis tuli ka neil naisterolle mängida :).
Mees7. veebruar 2018, 13:12
Naisele tuleb kodus õpetada kuidas tööl ja väljaspool kodu käituda. Kui üle käte läheb tuleb kasutada vahepeal venelaste yeldut kes lööb see armastab.
Jah7. veebruar 2018, 16:20
need teise usuvoolu mehed ju karistavad naist, kui naisele liiga tehakse, nagu näha siin ka paljud seda meelt.
Indrek27. veebruar 2018, 13:10
Kanakari muudkui kaagutab, oleks siis mõni munagi aga peale liigsete detsibellide pole midagi.
gogli7. veebruar 2018, 13:48
reklaamid ahistavadmuudkui lubavad mitte enam näidata ja nugu uue lehe avad on taas platsis prooovime mitte enam näidata
elektritsaabtasutablogspotcom7. veebruar 2018, 13:54
Kaagutavad jah sest riigikord ahistab,pangad ahistavad mitmel viisil nii peale sunnitud eluviisiga kus elu elamiseks oled sunnitud v6tma pangalaenu ja majanduskrahhide tekitamisega selleks,et v6etaks laenu. Hollywoodi filmid ahistavad. Peasuuna meedia uudised ahistavad. Korrumpeerunud riigikogu ja politsei ahistab. Kultuuride tapmine ahistab,mandumise peale surumine ahistab. Kodutuse olemasolu ahistab. Jne.
elektritsaabtasutablogspotcom7. veebruar 2018, 13:56
Ahistamise peatamiseks on vaja riigis elu korraldada Maslowi pyramiidi kohaselt.
7. veebruar 2018, 15:24
Kui inimesele keegi meeldib, siis ta näiteks läheb talle juurde ja ütleb seda või kutsub kohtingule. Aga kui kedagi juba tagumikule patsutatakse või kergelt näpistatakse on tegu juba kas väikse naljaga ja kellegi jaoks võib see ka ahistav olla, eriti kui see korduma hakkab ja kui selline asi ikka tõsiselt häirib või tõsist ebameeldivust või piinlikust põhjustab, siis tuleb ikka selle inimesega kõigepealt ise rääkida ja kui sellest kasu pole, siis juba tema ülemusega jne. Aga üldiselt peaks see olema ikka koolide seksuaalkasvatuse tundide teema, kus räägitakse täpsemalt sellest, et mida teha ja kuidas käituda kui sind ahistatakse ja mis on üldse ahistamine ja kuidas inimesi kohtama kutsuda ja kuidas inimese moodi sellest ka teisele inimesele teada anda nii oma kavatsustest ja sellest, et ollakse teisest inimesest huvitatud, et ei tekiks mingeid väärtõlgendusi ja ka seda, et kuidas voodis tuleb korralikult käituda. Kui ikka inimene voodis inimese moodi käituda ja olla ei oska ja käitub näiteks nagu mõni loom, siis visatakse ta lihtsalt voodist välja aga samas on igas reeglis ka alati erandeid ja mõnele meeldibki äkki just nii, sama on ka selle tagumikule patsutamise ja kerge tagumikust näpistamisega, et mõnele võibolla just selline lähenemine meeldibki äkki, näitab, et järelikult on tegu julge ja macholiku mehega ehk tõelise mehega. Inimestele võivad erinevad asjad meeldida.
Too Much7. veebruar 2018, 15:51
Selge on see, et see asi mis praegu toimub on selgelt juba üle vindi keeratud ehk too much. No mida paganat. Eks see ikka rohkem selline avaliku elu tegelaste ja poliitikute, näitlejate, lauljate selline enesereklaami ja meedia ühisreklaami promo üritus ole. Ikka tuntumad näod ja vanad lood jne. Huvitav mis show järgmiseks tuleb. Ilusad naised, mustad dekolteed, kiired autod jne. Seks ju müüb. Kui enam ei müü, siis müüb ahistamine. Ahistamine müüb praegu ikka täiega hästi. Enne oli, et seks, veri ja pisarad on need, mis müüvad, aga nüüd on lisandunud nimekirja ka ahistamine. Ei no tõesti, mida järgmiseks?
MUIDUGI7. veebruar 2018, 20:25
Järgmiseks mõeldakse...kes sedagi teab, üks loll jõuab rohkem mõelda kui 100 tarka midagi teha.
aus oleks öelda...8. veebruar 2018, 11:51
Kas unistamine on keelatud?