Arvo PärtFoto: Teet Malsroos
Ohtuleht.ee 6. veebruar 2018 12:13
Pühapäeval toimus Ameerikas ülipopulaarne spordiüritus Super Bowl, mille puhul on spordist vast tähtsamadki reklaamid. Tänavu kõlas ühes reklaamis Arvo Pärdi muusika.

Igal aastal köidavad inimesi Ameerika jalgpalli liiga NFL finaalmängu ajal eetrisse minevad reklaamid. Super Bowl toob telerite ette sadu miljoneid vaatajaid ja vaheajal näidatavad reklaamid on väga kallid. Tänavu pidid ettevõtted 30 reklaamisekundi eest välja käima lausa 5 miljonit eurot.

Autotootja Jeep tõi miljonite inimeste ette ka ühe eestlase, kui nende reklaamis kõlas juba seitsmendat aastat maailma enimmängitud elavaks heliloojaks kuulutatud Arvo Pärdi teos "Spiegel im Spiegel".