Tele

„Kodutunde“ saates osalenud viie lapse ema suri vaid 28aastasena (151)

LISA KOMMENTAAR

Ma tean ja tunnen seda peret ...7. veebruar 2018, 23:26
... sügav kaastunne, homme siis matused Ao kalmistul, võtke siis lilled kaasa!
Miks 6. veebruar 2018, 12:37
see n6me kommentaarium ikka veel lahti on?Et saaks ikka ilkuda ja järada?
inimene6. veebruar 2018, 09:43
Ju selle noore naise peamine elutöö ja roll oligi olla ainult ema. Ju jõud ütles üles ja nii see läks. Kaastunne kõikidele tema lähedastele ja sugulastele.
xx6. veebruar 2018, 09:21
Loomulikult on see väga kurb, et lapsed kaotasid oma ema. Mismoodi nende eluke edasi kulgeb, on raske ennustada...Loodetavasti kasutatakse annetatud raha sihipäraselt ehk siis laste eluolu parendamiseks. Paraku on elu näidanud, et töötud-harimatud ei oska rahaga ümber käia.
Kas tõesti6. veebruar 2018, 13:38
Sulle on ette näitatud?
EKRE6. veebruar 2018, 08:28
ekre valijad ja fännid jälle näitamas oma arengutaset! Jube, millal juba kriminaliseeritakse nendepoolne rahvavaenu tegevus?
...5. veebruar 2018, 22:59
Saan aru, et küsitakse raha matusteks. Muuseas matusetoetus on ka olemas. Aga söögi jaoks. Kuidas muudab ema surm, külmkapi tühjaks. Lapse sünniga kaasnes sünnitoetus. Ema surmaga kaasneb 5le lapsele lisaks lasterahale igale lapsele toitjakaotuspensionid. Lisaks vanemahüvitis. Kust see nälg nüüd sekundiga tuli? Loomulikult on kahju nii lastest, mehest, kui noore inimese surmast, aga selline kerjamine surma arvelt pole ka normaalne.
6. veebruar 2018, 11:52
See toitjakaotuspension tuleb neil ilmselt minimaalne. Toitjakaotuspensionit saad juhul, kui surnud pereliikmel oli omandatud pensionistaaž, mille suurus sõltub vanusest surma hetkel. Vanus 27-28, vajalik pensionistaaž 2 aastat. Kui toitjal puudus nõutav pensionistaaž, siis võib pereliikmetel olla õigus rahvapensionile toitja kaotuse alusel.
aga6. veebruar 2018, 13:39
Kas laste olemasolul ei teki staaiži
6. veebruar 2018, 14:33
Ei. Laste olemasolu aitab varem pensionile saada. Nt. 4 lapse olemasolul kui vanem on kõiki neid kasvatanud vähemalt 8 aastat, on vanaduspensioni taotlemine võimalik 3 aastat enne vanaduspensioniikka jõudmist
Tead, ma ka 6. veebruar 2018, 16:58
neid kerjamisi ja annetamisi ei poolda, aga ehk ütled, MILLISE MATUSE (MUIDUGI ILMA PEIELAUTA!)
sa 250.- € läbi viid? Tean , mida räägin, sest kaotasin polikliinikusse läinud abikaasa äkksurma tõttu seal. ja just siis, kui me mõlemad puudega vanaduspensionärid ( see tähendab, et mingit müümist väärt vallas- ega kinnisvara enam ammu polnud!) olime ära maksnud kõik jooksva kuu maksed.Ühtki teenust järelmaksuga ei osutata ja KOV annab
(kui annab!!!) midagi minimaalselt KUU AJA PÄRAST!
Lp.Õhtuleht.5. veebruar 2018, 22:12
Kui võimalik,avaldage,palun,abikaasa pangakonto number.Me ei soovi Nilovile raha üle kanda.
Laine6. veebruar 2018, 06:48
väga õige tahaks isa pangakonto nr. milleks Kodutundele kanda ,see pole ju aus või mis??
sügav kaastunne5. veebruar 2018, 21:44
armas ja hea ema oli teil.
-5. veebruar 2018, 20:47
Sügav kaastunne omastele.Lastest kahju
5. veebruar 2018, 20:29
Postimehes on lugu samast naisest, aga koos kpntonumbriga, millele saab raha annetada ,kui soov seda pere aidata. Minge, lugege ja aidake kel vöimalik! Löpetage siin lahkunu ja tema pere kallal järamine!
. . . 6. veebruar 2018, 09:21
«Kodutunde» annetuskontole saaja: OÜ Õuetuba EE382200221049870559
mõtlen hoopiski nii5. veebruar 2018, 20:04
et need ju kõik meie oma eesti lapsed. Mõistan Kodutunnet, jõudu ja jaksu Teile kõigile!
toits5. veebruar 2018, 19:49
Liana osales ka 2009 a. Naistevahetuse saates ja sealt ta mulle meelde jäigi. Igati sümpaatne ja tore noor naine. Kahjuks enam tv3 play lehel nii vanu saateid ei näe.
No6. veebruar 2018, 13:51
see naistevahetusesaade on küll n,õmeduse tipp.
Nutavad ja halavad seal, ise vabatahtlikult saates .... või sunnib keegi ?
No see 6. veebruar 2018, 17:02
"kiitmine" küll karuteene! Saade oligi ohmudele ja osalised ka sama parajad!
Tunnen seda peret ...5. veebruar 2018, 18:19
... juba pikki aastaid, aru ma ei saa kust kohast nii palju teadjaid siia tekkinud on?! Lahangu prot. avaldatakse alles täna või homme! Jätke see sorkimine! Liana mehel on ju hetkel niigi raske ... Kui tahate aidata, siis tehke seda, aga niisama lahmida pole mõtet! Häbi!
hmm5. veebruar 2018, 17:38
Kui lastel on viie peale kokku kolm isa ja naisel endal seitse õde-venda, siis tuleb kokku väga suur hulk inimesi, kes matta saavad ja laste eest hoolitseda. Aga näed tehakse korjandust ja lapsed näljas. Sest sellised suured pered, kus lapsi saadakse homsele mõtlemata, taastoodavad vaesust.
lugeja5. veebruar 2018, 23:09
Maapered ongi varemalt suure(ma)d olnud. Tahaks loota, et perel leidub lähedasi inimesi, kes aitavad laste eest hoolitseda. Eriti palju tööd on ju vastsündinuga. Ja siin kuluvad ka mõned teadmised ära, et väikelaps õigesti hooldatud saaks.
to hmm6. veebruar 2018, 17:11
Sellest on juba kirjutatud, et sugulastel oli matmiseks raha olemas ja sugulased ise on juba kõik kinni maksnud, samuti ei ole lapsed näljas. Kodutunne avas oma konto rahva soovil, et laste isal oleks edaspidi kergem. Nüüd peab isa saama hakkama viie väikese lapsega ja ilmselt tööle minna ei saa, kui just mõni sugulane nt. vanaema ei jää lastega koduseks. Kaastunne perele.
Kurb5. veebruar 2018, 16:12
Nii kahju... Koduga aidati, aga oleks keegi tervisega aidanud, nõu andnud, takka sundinud :( Üksinda on väga raske, eriti kui see probleem sinuga lapsest saadik kaasas käib.
realist6. veebruar 2018, 12:00
jah, koduga aidati ja mehega aidati ja lastetegemisel aidati - jäänud ikka 4-le jõnglasele pidama, kui tervisega keegi aidata ei suutnud...
to: realist6. veebruar 2018, 13:42
Ole Sa nii realist kui oled, aga ei näe Sinagi oma tulevikku ette.
Siku5. veebruar 2018, 13:23
Juba saates rääkis ta pikalt ja laialt oma erinevatest tervise probleemidest. Rasedus on nii suur koormus organismile. Kas siis mitte ükski arst ei taibanud talle öelda, et ta ei tohiks enam rasedaks jääda!
Võinks vaikida5. veebruar 2018, 16:49
Ei ole mõtet siin ilkuda, tead justkui kõike, aga samas ei tea midagi.
paraku5. veebruar 2018, 17:43
Viies rasedus28-aastaselt on ilmselgelt hoolimatus oma tervises suhtes ja rasestumisvastastele vahenditele vilistamine.
Nördinud.5. veebruar 2018, 12:33
Näha on, et ÕL kogub klikke. Pange kommentaarjum kinni. Minu kommentaar ei läinud läbi, sest soovitasin raha kanda laste isa kontole, siis läheb annetus kindlat just sinna.
...5. veebruar 2018, 17:45
Oled sa kindel, et selline isa oskab raha parimal võimalikul moel kasutada? Mina sooviks toetada, aga ei usalda tema kätte küll raha. Sest olen näinud, kuidas sarnased pered, kes harjunud sente veeretama, saavad ootamatult päranduse või metsa raha ja nad tarbivad selle kiiresti läbi ostes mitte vajalikke asju.
lastel 6. veebruar 2018, 08:46
lastel ju6. veebruar 2018, 08:48
on erinevad isad,mitte see üks
jaak5. veebruar 2018, 12:19
Suur kaastunne sellele perele! Üleskutse Sotsiaaltöötajatele leidke see pere ja aidake!
Nali või5. veebruar 2018, 14:37
Mis see sotsiaaltöötaja teeb. Ega nemad ei ole kohustatud kuidagi aitama. Pigem jälgivad ja täidavad pabereid. Vajadusel võtavad lapsed ära.
.5. veebruar 2018, 19:37
on kohustatud peret jälgima, vajadusel aitama
oo5. veebruar 2018, 11:55
Palun lugege läbi kõik kommentaarid. Võrratud kommentaarid. Igal kommenteerijal on kodu. Võibolla ka lapsed, lapselaopsed?
Ja siis võta aega ja mõtle - kas kõik need kommentaarid ei sobiks lastele ettelugemiseks brošüürina välja anda.
Millest algab koolikius? Eks ikka sellest, mida laps kodust kaasa saab. Kurjuse, õeluse, vihkamise, teise inimese halvustamise, surma läbi lahkunud inimese,( ema) mõnitamise...
Kas koolikius ära keelata? Miks siis? Mis vanusest alates võiks kius, sõim, halvustamine ametlikult lubatud olla? Selge see, et kooliealised veel ei tohiks sellega tegelda. Sellega võivad tegelda täiskasvanud - emad, isad, vanaemad, vanaisad, kõik täiskasvanud.
Aga koolilastele keelame selle ära. Seaduse peab tegema sellise.
kaastunne5. veebruar 2018, 11:53
vaatasin saate tagantjärele ära. südamlik ja tubli naine oli. kaastunne lähedastele. kes siin valimatult sõimavad... ülekaalul võib olla sada põhjust, üks paljudest neist näiteks cushingi sündroom ja tuumorid. ainult rumal, lühinägelik inimene ei kaalu erinevaid variante ja hakkab sarjama, inimest tundmata. kodutundes ta juba ju rääkis, kuidas teda kooliajal kiusati. kas postuumselt ka? mis puutub rämpstoitu, keegi siin rääkis midagi ebatervisliku toidu hinnast, aga see on juba vana jutt. fakt on see, et inimesed käivad naabrite juures alkoholi ostmas, söövad, suitsetavad ja teevad endale kurja veel miljoni teise asjaga, aga üks on kõige olulisem: töötavad end stressi ja masendusse kellegi teise unistust täites. kui teid inimeste tervis huvitab alustage enne endast ja oma ignorantsusest. uskuge, kellelgi pole vaja nõuannet inimeselt, kes ennastki ei austa ja hakkab anonüümselt kellegi toidulaua maksumust arvutama.
Maimu5. veebruar 2018, 11:42
Jah kallid EESTLASED,kes te sellised olete,et halvustada teisi.Olete oma vanemate rikkuses üles kasvanud ja elu raskustest pole teil aimugi. Halvustate neid kes tahavad omal jõul elada ja mitte oma vanemate rahaga korteris elada ja autodes sõita.Elu on seda näidanud,et sellised inimesed ei suuda isegi surnuid rahule jätta ja oma arvamusi välja öelda. MIKS TE OLETE NII ÕELAD EESTLASED.
lugeja5. veebruar 2018, 12:45
Ei maksa sapipritsijaid kõiki "kalliteks EESTLASTEKS" nimetada. See on ainult väiksem OSA eestlastest. Eks iga rahva hulgas ole tolguseid ja ajuinvaliide. Ei maksa neid nimetada "eestlasteks", vaid mingi muu sõna selleks leida. Rahvus ei mängi siin rolli.
ewty5. veebruar 2018, 20:53
Kotib ära, et iga jutu juures on mingi eestlaste teema. Mis see rahvus siia puutub, inimesed, rahvas, kaasteelised, kaasmaalased, misiganes. Igal maal on oma jobud, sh Suurbritannias, Austrias, USA+s
ka ema5. veebruar 2018, 11:07
Palun, kas keegi teab, mis selle armsa noore naisega juhtus? Kas sünnitusel suri? Südamlik kaastunne kogu perele!
Loe,5. veebruar 2018, 13:13
Ka 5 lapse ema5. veebruar 2018, 09:57
Ma ei olnud näinud kõnelaust saadet ega tundnud-teadnud inimest, kes lahkus, kuid traagiline teema, kus lapsed jäänud emata, puudutab sellegipoolest. Mu süda nutab, rohkem küll absoluutse kultuurituse ja masendava matslikkuse pärast, mis selle kurva uudisega kommentaariumis kaasneb. kas mitte mingisugust taktitunnet, elementaarset viisakust, kasvõi lihtsalt vait olemise ja salaja keele sügamise oskust enam lõviosal inimestest ei eksisteeri? Igasugused kombed on absoluutselt kadunud ja see on ühiskonna vaimse tervise kontekstis sama traagiline kui orvuks jäänud tillukesed lapsed... Tunde kaasa ja kui te seda omas piiratuses ei suuda, siis olge vähemalt vait. Ma ei usu, et ükski "titevabrikuks" tituleerija oleks kaotanud kõige õrnemas eas kõige kallima oma elus - oma ema... Palun, olge inimesed ja kui muud moodi aidata ei saa neid õnnetuid lapsi, siis saatke neile vähemalt häid ja toetavaid mõtteid.
niisama5. veebruar 2018, 09:49
Väga kurb lugu, Loodetavasti lapsed hooleta ei jää siiski. Aga ülekaalu üle pole põhjust arutleda. Väga suurt rolli ülekaalu tekkimisel mängivad hormoonid. Viis lapseootust lähestikk võivad hormonaalse tasakaalu täiesti segamini pöörata ja see omakorda mõjub halvasti ka südamele ning veresoontele, nii et kuskil mainitud sisemine verejooks pole sgugi võimatu. Teine asi jah, et tihtipeale pole kesise eelarvega peres kõige tervislikumad toiduvalikud. Ning mitme väikese lapsega peres on ikka ajapuudus- peab olema superinimene, et kogu aeg värsked tapeedid seinas ja värsked köögiviljad kolm korda päevas laual- see siis meeldetuletuseks neile, kes siin vaest pereema tagantjärgi laiskuses süüdistasid. Ei ol ekõik superinimesed, enamik meist ei ole!
E.6. veebruar 2018, 16:31
Ma ütlen ka, et rasedus võib hormoonid segi paisata. Ma tunnen naist, kes peale oma esimese ja ainukese lapse kandmise ajal läks kohutavalt paksuks, ja jäigi selliseks 120 kiloseks. Enne oli ilus 48 kilone tüdruk. Laps on tal ammu täisealine (sünnitasime samal ajal), naine ei hakka kusagilt otsast peenemaks minema. Lihtsalt tervis läks tuksi.
Ka5. veebruar 2018, 09:41
Mina löpetan öhtulehe tellimise.kui seda nömeduse tippu kinni ei panda.Puhaku rahus!
naisuke Lp. Ohtulehe V. a. toimetajad ja ülemad!5. veebruar 2018, 09:39
Mis hing teil sees on, mis südametunnistus ja kasvatus, kui lubate noore naise surma kommenteerida valdavalt äärmiselt negatiivsetel ja rumalatel? Kas pole häbi, humaansust ega väärikust?
tõesti, tõesti5. veebruar 2018, 09:44
täiesti kasvatamatud inimlapsed, kel pole aimugi, et surma puhul tuntakse kaasa, mitte ei ilguta!
5. veebruar 2018, 09:50
selle kaasatundmisega ei ärata kedagi ellu ja olge parem eluajal inimesed !
Aga 5. veebruar 2018, 09:19
Tegelikult tekib minul küsimus, kas meie meedia juba ise ei tee inimesel ja inimesel vahet , lubades arutult klähvida tavainimese surmateate juures ? Oleks olnud tegu mõne prominendi varalahkunud tütrega, oleks esimese negatiivse kommentaari ilmudes kommentaariumist see ära korjatud või siis tendentsi jätkudes arvamusplats sootuks kinni pandud ?
naisuke to: aga5. veebruar 2018, 10:05
nii on, tuntut ja rikast ei oleks kajastatud üldse või siis suure kaastundega ja valuga, pakutud suurel hulgal matusteks rahagi... Aga nüüd- lihtinime puhul, kel on lapsed, abikaasa, vanemad, õed- vennad- ja ikka niivõrd küüniline suhtumine? See on viies Eesti.
memm505. veebruar 2018, 10:34
Õnneks on inimesed siiski empaatilised ja pere jaoks on võimalik annetada raha, et nad saaksid oma kadunukesele väärilised matused korraldada. Isa on kindlasti vaja toetada, sinna ei ole abi praegu vanavanematest ja õdedest -vendadest, kes on ise leinas, vald võiks saata tugiisiku, kes lastega saab tegeleda. Ja kindlasti vallapoolne tugi ka hiljem, sest isa ei saa ju enam tööle minna, tuleb jääda vanemapuhkusele kõige pisemaga.
Kaastunne.
to: memm 505. veebruar 2018, 17:10
ega ei öeldudki, et neist on praegu kasu, hoopis seda anti mõista, et lihtinimene, kellel on poare ja lähedased, tehakse maatasa võrreldes rikaste ja tuntutega.
Kah ema, naine ja tütar5. veebruar 2018, 09:02
Mis teil inimestel viga on, kes andis teie õiguse ilkuda inimese kehakaalu, lastearvu ja surma üle. See näitab, et te ise küll paremad pole, Häbi peaks olema. Pere jäi ilma emast, naisest ja tütrest.
Van Ames5. veebruar 2018, 09:02
Vastik lugeda kommentaare. Kaunud akadeemikGustav Naan ütles õieti et kui eestlased vabaduse saavad siis närivad üksteisel kõri läbi. Mina neid inimesi ei tunne, seetõttu ka ei ütle midagi. Ja paksus ja söömine ei ole üldse seotud. Inimestel on ainevahetushäired ja seda ei võta ussi ega püssirohi, võiksite kõigepealt ennast vaadata!
Mehest kahju, lapsed jäävad nüüd tema kantseldada. Ning 5 lapsega ei tule talle ükski eesti naine, ennem vene naise saaks, nemad on südamlikumad.
Van Ames5. veebruar 2018, 09:05
Vabandust näpukate pärast, närvi ajab millised ussid kommivad.
5. veebruar 2018, 15:30
ega kõik need viis last ei ole sellel mehel. teised isad tulevad ise oma lastele järele, sellele vist jääbki ainult üks laps.
5. veebruar 2018, 08:51
Mis teil inimestel viga on, ilgute teise inimese kehakaalu, lastearvu ja surma pärast. See nüüd küll ei näita, et te ise paremad oleks. Häbi peaks olema. Lapsed jäid ilma emata, mees ilma naisest, ema ilma tütrest. Vahet pole siis milline naine, ema või tütar ta oli. Kaastunne perele.
maamees5. veebruar 2018, 08:49
Inimene on lahkunud meie seast ja Õhtuleht laseb siin inimestel sappi suust pritsida.Olge seal lehes ometi inimesed ja keelake selle loo kommenteerimine.Ärgem mõnitagem surnut.
Est5. veebruar 2018, 08:45
Hiljuti helistas mulle üks naisterahvas ja pakkus soodst Õhtulehe tellimist. Mõtlesin veidi,aga keeldusin. Täna saan aru et otsus oli õige,sest Õhtulehe toimetuses töötavad sellised inimesed,kes lasevad surnud inimest mõnitada,pole te väljaanne ka midagi väärt.
just nii5. veebruar 2018, 09:10
Aga muidu ei lasta asjalikke ja sisukaid kommentaare, ilma igasugu negatiivse alatoonita läbi. Häbi.
asd5. veebruar 2018, 08:23
Tere hommikust, suurepärase kriitikatajuga arvamisspetsialistid! Suur tänu teile, et panete ülekaalulised üksikemad, neegrid, geid, muslimid ja Keskerakonna oma elu ja tähelepanu keskpunkti! :) Kena päeva teile :)
Ärge5. veebruar 2018, 07:56
mõistke kohut, kui te ei taha, et teie üle kohut mõistetaks!
ongi nii või??5. veebruar 2018, 16:58
kui keegi kellegi üle kohut ei mõistaks, siis lokkaks anarhia ja pättide paradiis!
mai5. veebruar 2018, 07:48
Kahju tahaks ka kuidagi aidata see on kole et just sinna pidi surm tulema avaldan sügavat kaastunnet abikaasale ja lastele.
A kes sul keelab?6. veebruar 2018, 17:24
Kontonumbrid olemas ju! Ainult tee aga rahakoti rauad lahti! :D
NOO?!?6. veebruar 2018, 17:26
Artiklid ju avaldatud klikkide ja kommide kogumiseks!
K.5. veebruar 2018, 07:47
Lugupeetud kodanikud. Kas tohib küsida kes on teile andnud õiguse arutada selle noore naise elu üle? Kes on andnud õiguse uurida minevikus? Kes kurat on teile andnud õiguse kahelda selle pere laste saamise otsuses või naise kaalu üle arutleda? Palun elage oma elu! Meil kõigil on hingel omad mured ja omad nö apsakad. Iseasi kes tunnistab. Selles peres on lein. Austagem seda!
kui õhtuleht5. veebruar 2018, 08:05
selliseid asju ei avaldaks, ei aktiveeruks ka rumalad inimesed.
kohtunik5. veebruar 2018, 09:16
Õl "staarid" toituvadki sellistest kommentaaridest.
to: kui Õhtuleht tohmanite kommentaare läbi, oleks kõik korras!5. veebruar 2018, 09:33
Kui Õhtuleht ei lubaks
Nii-on5. veebruar 2018, 12:23
Mõtlesin sama - nägin uudist eile kuid mida siin kommida?
Surma ei ole keegi meist näinud, et tema kohta kommi kirjutada saaks. Samas ei ole see anyway teema mida kommida. Inimene on surnud ja lähedastele on see raske aeg, siin ei ole midagi kommida.
Tekib hoopis küsimus, et miks paganama pärast sellest oli vaja uudislugu teha?
Hapukurgihooaeg juba või? Mul kui naabrimees paari kuu eest sures, temast küll õhtuleht ei kirjutanud.
Kiitus 6. veebruar 2018, 17:27
sulle hea ja ausa enesekriitika eest!
kodanik5. veebruar 2018, 09:48
Selle õiguse andis Kodutunne
Kodu, Tee5. veebruar 2018, 10:46
Ka minul on kurb lugeda, et suri noor pereema. Kuid tänu "kodutundele" sai temast avaliku elu tegelane ja seega on inimestel õigus asja kohta oma arvamust öelda. Meditsiiniala inimesena tahaks teada, mis raske haigus ta hauda viis.
to: Kodu...5. veebruar 2018, 19:41
meditsiiniala inimene nii ei küsik, kui naine on sünnitanud nädal tagasi...
Haiglas koristaja oled vist?6. veebruar 2018, 05:27
Kes vähegi meditsiini nuusutanud, peaks teadma, et sellistest asjadest avalikult ei räägita. Meedikud ei tee seda isegi omavahel eraelus mitte.
televaataja5. veebruar 2018, 20:24
telesaadetesse ronimine, eriti saadetesse naistevahetus ja kodutunne, kus oma kodu ja elustiil laiali laotatakse, see annabki. said vastuse? kui sellisesse saatesse minna, on selge, et soovidki, et su elu lahatakse avalikult. muidu ju ei läheks? pole ju raske mõista?
väga kurb5. veebruar 2018, 07:39
Tema (rahu tema põrmule) sai viis tervet ja ilusat last vaatamata liigsele kehakaalule. Samas paljud peenikesed näevad ühegagi vaeva, kasutavad kunstlikku viljastamist, sünnitavad enneaegselt jne. Nii et palun -- see koht pole ilkumiseks surnud inimese kehakaalu üle. Parem mõtleks, kuidas pisipõnne aidata. Kas mehel on sugulasi, kes aitaksid? Kohutav on matta oma laste ema. Võiks avaldada konto nr. aitaks
Mehe kohta ei tea6. veebruar 2018, 05:30
Osadel lastel olevat teised isad. Võib-olla on normaalsed inimesed ja võtavad lapsed enda juurde, kui nii sobivam on.
5. veebruar 2018, 06:43
Oh kui kahju,kaastunne omastele
5. veebruar 2018, 06:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
jajah5. veebruar 2018, 07:05
Mati, oled meesterahvas ja sinult ei saagi teistsugust arvamust tulla. Ma olen alati mõelnud, et emaks ei sobi paljud naised ja paljud ei tahagi lapsi - tahavad ilutseda terve pika elu , ise kõik ära süüa, maha laristada mõttetule ilutsemisele , mida suudavad teenida.
Kui peresse sünnib laps lapse järel, arutult, paneb see tõepoolest mõtlema, et kas need lapsed on sündinud armastusest , mõtlematusest, on see vanemate otsus võtta enda tööks lastekasvatamise. Milline on vanemate arengutase, milline saab olema nende kasvukeskkond ja igal seesugusel juhul peaksid vastavates ametites olevad töötajad oma silmad lahti hoidma. Kas keelama meditsiini abiga sünnitamise ära või hoolitsema sündinud laste elu eest.
Iga kassipoegki on kaitse all. Miks on kassid tähtsmad , et nendest meedia heliseb?
Arutu sünnitamine? Riik ehk vajabki selliseid peresid, kes kindlustavad iibe ja pealegi vabastavad need pered iibeprobleemidest need arvutud pered, kus sünnib ülks laps või ei ühtegi. Aga kvantiteedi-kvaliteedi suhtest peaksid riigi ametid aru pidama.
Kohutav5. veebruar 2018, 06:19
Tere eestlased! Natuke vōik häbi ikka olla kui kōrri hüppate oma kommenteerimistega! Kas on raske ühe lausega lihtsalt kui tahate ōppuda siin kirjutamist juhul kui koolis jäi aega vähe! Üks lause et avaldame kaastunnet lähedastele! Pole ju raske! Milleks sōimu ja peksu! Teil ju kōik ees et läbida ka oma lähedaste katused ja ise ka sinnapoole teel! Edu ja rahunege
Janika5. veebruar 2018, 05:43
Mul on häbi olla eestlane. Kus on eestlase soe sūda , kaastunne ja hoolivus kadunud. Kohutav. Mis vahet seal kas ūlekaaluline ja sūnnitanud mitu last. Se pole teie kellegi asi. Nūūd ta on surnud ja lähestele suur kaastunne. Vanaema õpetas lapsena et surnust kunagi paha ei rääkita ja nii vanasti õigel eesti ajal inmesed ei teinud. Olid eestlased väga kompekad ja viisakad. Nūūdse põlvkonnaga ei anna võrreldagi. Siis on vanemate tegemata töö ja sellist eestit me tahamegi . jube häbi häbi häbi.
to jaanika5. veebruar 2018, 08:48
saan aru su vanaema jutust, aga mis mõttes, et halba ei räägita?
tõde pole ju halb, tõde ongi tõde.
ja no miljonid inimesed panna head rääkima leninist- stalinist- hitlerist...andke andeks!!
Õelus5. veebruar 2018, 14:39
Üldiselt, kõik minu laused saadeti mode juurde? Miks? Ikka sellepärast, et minu vanaema ütlus, et iga inimest tuleb vaadata eri indiviidina ja mitte kogumina, ei sobin ud.
Õelus5. veebruar 2018, 14:36
Perest on kahju, kuid elu läheb edasi ja neile ainult jõudu ja jaksu.
Minu kadunud vanaema ütles ikka, et halbu inimesi leidub iga rahva hulgas ja ei saa öelda, et mingi rahvas on täiega halvad. Ja mina olen sellega vägagi nõus.
Õelus5. veebruar 2018, 14:37
Ja mis on halba kommis, kus ütlen, et pole vaja kogu rahva pärast silmi maha lüüa?
appi5. veebruar 2018, 04:47
kulla hingepeeglid.. kommentaaride avaldamine ja lugemine on vabatahtlik. ei ole vaja siis tõe ja õiguse eest välja astuda. ilmapäästjad väljas. kui kellegile ei meeldi kasvõi kümne lapse vanem, siis on tema õigus seda öelda. NB. surnutest ei räägita halvasti... ärme räägi siis Stalinist, Hitlerist jne....
...5. veebruar 2018, 07:10
kui sul pole võimalik rääkida head, siis vaiki. Halba pokle mõtet rääkida. Kui see peas rahu ei anna, siis jäta see välja ütlemata, ja neist, kes olnud koletised, välja ka mõtetest.
pea hoogu5. veebruar 2018, 20:29
kui on öelda head, ütlen head, kui on öelda halba, ütlen seda. tõde on tõde ja keerutamine on alatu. ei ole kõik surnud ideaalsed äkki, kui elu ajal polnud. osta omale kriitikataluvus.
Maali5. veebruar 2018, 03:24
Appi, mis inimesed te olete? Sellist sapi pritsida. Kuidas te saate ilkuda ja õelutsed surnud inimese üle? Kas te mõtlete, mida tunnevad hetkel lähedased? 5 last on rikkus, ema kasvatas vähemalt ise oma lapsi ja oli õnnelik. Sügav kaastunne lastele ja lähedastele sellise raske kaotuse puhul.
krt5. veebruar 2018, 07:36
kas te mõtlete ka enne kui kirjutate, pole teie asi kritiseerida teisi, elage oma elu. Kaastunne lahkunu lähedastele.
Mees5. veebruar 2018, 03:18
Lp Õhtulehe toimetaja! Palun sulgege selle artikli kommenteerimise võimalus ja kustutage kommentaarid. Viie lapse ema on surnud ja Teie lasete siin toimuda inetul tatipritsimisel. Rohkem austust lahkunu vastu palun.
jaak5. veebruar 2018, 12:18
Loe , ega keelud käsud ei aita. Mõista parem ja tee järeldused. Kes me oleme mida tahame. See näitab arengutaset kuhu inimesed oma ütlemistega ja kirjutamistega on jõudnud. Kui ajukest pole siis lihtsalt tuleb leppida sellega, et pole. Vahest aeg ajalt vaatad kuidas mõtted inimestel puntras ja kui kehvasti neil kodus läheb, kommentaarid on reaalne peegeldus inimese mõtetelt. Nii saadki päris korraliku maailmapildi kirjutajatest kas on mingit arengut väljendusoskuses tulnud või ei ole
Eino Taruk5. veebruar 2018, 01:17
Traagiline. Aga veelgi traagilisem on laste saatus.
5. veebruar 2018, 00:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Nendega 6. veebruar 2018, 17:37
ei suhtlegi ju keegi! Seega , ära tühja muretse!
Lugeja5. veebruar 2018, 00:22
Loen ja imestan, ning vihastan,kui õudne see eestlane ikkagi on,ainult negatiivsed kommentaarid,olgu see artikkel milline tahes!Kas teil tõesti häbi ei varalahkunud noort naist laste ema siin mustata,parem avaldage kaastunnet lastele ja lähedastele!Minul on küll okas kurgus,et lapsed jäid emata,üks nendest veel imepisike!Siiras kaastunne lähedastele!
Lugeja5. veebruar 2018, 02:47
Ah et inimesi sureb,sureb küll aga sellel 5 lapse emal oli küll liialt vara surra ,ja minu kaastundeavaldus pole sugugi võlts,see on viisakus!Nii et võiksid parem vait olla,kui siin esined!
Jah, sul on6. veebruar 2018, 17:42
VÄGA ÕIGUS! Aga siin sõimlejad ei taha aru saada, et meil kõigil on ÕIGUS oma arvamusele ja keegi ei roni tema koju midagi ütlema, ikka tema on tänu telesaadetesse kippumisele juba avaliku elu tegelane.
eelmuthh5. veebruar 2018, 00:08
Eks iga lapse pealt makstav emapalk pimestas.Selge mõistus seekord ei võitnud ja kogu lugu.
on5. veebruar 2018, 09:35
Kurb, et naine ei suutnud oma elu kuidagi korraldada, et olla ema oma olemasolevatele lastele
kurb4. veebruar 2018, 23:46
Mis küll ometi temaga juhtus, kas sünnitusel lasti noor naine ära surra või?
Kodutunde...5. veebruar 2018, 01:03
....Fb lehelt tuli välja, et sisemine verejooks.
tiia5. veebruar 2018, 20:10
Sünnitusel ei surnud, laps oli juba 1 nädal vana.
Lii4. veebruar 2018, 23:19
Kaastunne perele.
Noore inimese surm on alati väga ootamatu ja kurb. Kui sünnitusel läks midagi valesti, siis väga kahju, et me 21. sajandil sellist asja ära hoida ei suuda.
Lugeja5. veebruar 2018, 00:11
Kõigepealt oleks viisakas teil,kes te arvate,et tegemist oli laste vabrikuga,avaldada kaastunnet perele,kes jäid ilma emata .5 last pole sugugi palju ja vaevalt,et lapsi tehti lastetoestuste saamise pärast,see noor naine on ju rääkinud,et ta oli ise ka suurest perest ja temagi plaanib enda perre 4-5 last.Siiras kaastunne eelkõige lastele ja ka lähedastele!
Lugeja.5. veebruar 2018, 02:59
tänab vastuse eest!Kahjuks olen mina juba vanaema ja mis puutub minu elukommetesse,siis olen abielus juba 38 aastat ja ikka ühe ja samaga ja lapsed ka ikka ühe ja samaga!Rohkem pole mul lisada,olen ennegi matslikkusega kokku puutunud,seda järeldan teie vastusest mulle!
inetu sõna5. veebruar 2018, 07:48
Vale on kedagi omaenda mätta otsast arvustada, kui asjaolusid ei tea! Näiteks mul oli 28aastaseks saades neli last, olin kõrgharidusega, abielus jne -- mis need vajalikud parameetrid on, et olla kellegi meelest kõlblik emaks saama. Raske oli 90ndate algul, ma ei salga, siis polnud ka Kodutunde-saadet või toidupanka jne. Lastevorpijaks ma end nimetada ei luba ja ei luba ka ühtki lasterikast naist niimoodi nimetada..
Karma5. veebruar 2018, 09:32
Nii õel annab olla aga see õelus tuleb omale tagasi. Nii on paraku.
Ka lugeja5. veebruar 2018, 09:54
Olen sinuga täiesti nõus
Mari4. veebruar 2018, 22:58
Ülimalt kurb. Kas siis sünnitusel läks midagi halvasti? Laste isale jõudu ja jaksu kaotusvaluga leppimisel ning laste eest hoolitsemisel. Tuleb leppida sellega,mida muuta ei saa.Küllap leidub ka keegi, kes abistab laste hooldamisel.
Kaastunne kõigile lähedastele.
marile5. veebruar 2018, 00:57
laste isadele ikka. ei tea, kas keegi sellistest isadest ka laste peale mõtleb, aga noh, lapsetoetusi ju saavad, siis on hea küll.
Eino Taruk5. veebruar 2018, 01:11
Sünnitusel suremine on kolmandate riikide probleem, mujal juhtub seda haruharva
suri ju6. veebruar 2018, 09:17
4. veebruar 2018, 22:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Karma5. veebruar 2018, 09:34
Mis siis on,et 5 last?
hmm4. veebruar 2018, 22:19
28-aastane viie lapse ema? Kas see on võimalik tänapäeval?
Juulius 4. veebruar 2018, 23:21
Minu sugulaste kõrvalkorteris elab noor pere 4 lapsega. Pereisa on umbes 30, pereema 28, lapsed 8, 6, 4 ja viimane laps sündis jõulude paiku. Täitsa kenad inimesed , pereema on lõpetanud laste kõrvalt kaugõppes ülikooli, pereisa töötab ja lapsedkäivad koolis ja lasteaias, viimati sündinud laps on emaga kodus. Et kuidas ma seda kõike tean? Vaat, sugulane on selline kena vanem naisterahvas, kes kiitis mulle , et naabritüdrukud on sellised kenad lapsed, kes ütlevad ikka tere ja 8_ne tüdruk pakkus abi, et toidukott üles viia. Nii see jutt algas . Natuke uskumatu tänapäeval, eks ole. Nii et mõnes peres on lapsed oodatud, soovitud , kasvatatud ja kantseldatud. Muuseas, vanemad on abielus ka, mitte ei ela lihtsalt koos. Nii et ei tule kohe tembeldada ei tea kelleks, kui on rohkem kui 2 last.
Aga varalahkunud pereema lähedastele jõudu, et lapsed ja alles sündinud beebi üles kasvatada.
õigust räägid4. veebruar 2018, 23:45
selline pere on pärl, aga ole aus - kui pakud, et 28 ja viis last on selline, khm, noh, kuidas viisakalt väljendudagi...., siis on suurem tõenäosus täppi panna.
ei usu,et tembeldatakse.5. veebruar 2018, 09:35
Aga vahe kahe kirjeldatud juhtumi vahel on ülisuur.Sooviks küll,et kõik lapsed oleks õnnelikud,sõltumata sellest,millised on vanemad.
Mari4. veebruar 2018, 23:00
On naisi (ja ilmselt ka mehi), kelle jaoks laste kasvatamine on suur rõõm ja kelle suurimaks eesmärgiks ei ole vaid mammonat kõvasti kokku ajada.
vabandage4. veebruar 2018, 23:04
Kus see rõõm on kui vajad kodutunnet appi, sest majas pole mingeid tingimusi.
lugeja4. veebruar 2018, 23:16
Ju siis saadi hakkama enne ka, elu seisma ei jäänud. Ja ajapikku inimesed tegelevad tingimuste parandamisega jõudumööda. Oli hästi, et Kodutunne aitas kiiremini maja korda saada.
Lihtne inimene4. veebruar 2018, 23:43
On küll rõõm! Lapsed!
emm5. veebruar 2018, 00:07
Nja, aga samas, vaatame kuidas inimesed elasid 100 aastat tagasi - polnud vett, elektrit, peres oli kümneid roosade põskedega lapsi. Olgu, suremus oli ka suur, eelkõige kuna meditiin ei olnud arenenud. Võtan nüüd kinni, kas tänapäeva "normaalsuseks" peetav olukord on ülepingutatud ja kasvatab ehk hoopis lödipükse, kes ahju tuldki teha ei oska?
Vot, vot5. veebruar 2018, 12:45
Õige jutt.
Vähemgi kui 100a tagasi oli selliseid tingimusi ja maakohtades on praegugi.
Tean ise inimesi kel pole elamises vett sees, isegi vetsus pole, elatakse, lapsed elavad samuti ja pole kuulnud küll, et keegi ära oleks surnud, lapsed pigem sellised tugevad, müravad talviti vahel ikka lumehanges jne.
Igalühel pole tahvleid jne, minumeeelst on sellised lapsed palju asjalikumad, neil on kuidagi teistmoodi ja asjalikumad mõtted elust ja nägemus maailmast ka erineb vatisees kasvanud linnajõmpsikate omadest.
Ahah4. veebruar 2018, 23:23
Mis seal võimatut. Tutvusringkonnas perekond, kus sündinud kaks paari kaksikuid.
elutark5. veebruar 2018, 09:34
hmm-le: mina imestan samuti - ja just seda, et nigela tervisega oli veel 5-s laps ka vaja teha- kasvatanud olemasolevat pesakond-4 lastki on juba tubli saavutus...nüüd kõik 5 emata!
.4. veebruar 2018, 22:06
Kurb uudis kahju lastest.
birgit4. veebruar 2018, 22:01
4. veebruar 2018, 21:45
4. veebruar 2018, 22:06
Depressioon, maksud, alatoitumine. Kui pole piisavat sissetulekut on inimesed rohkem haavatavad... Ülekoormus elulisel tasandil on võtnud ka noori sportlasi, kuigi nemad toituvad hästi, siis liigne koormus hävitab selle energia mis kehas on... Tema lihtsalt ei jōudnud enam 5 lapse kõrvalt elada. Kahju sellest noorest naisest
4. veebruar 2018, 22:26
valitsus on süüdi,ei tõstnud piisavalt toetusi.
...4. veebruar 2018, 22:26
Ta oli tugevas ülekaalus, mis alatoitumisest sa räägid?
maeitea4. veebruar 2018, 22:30
No laste arvu ometigi saab ise reguleerida, kui on depressioon, suured maksud ja vähe toitu.
süda ?5. veebruar 2018, 00:00
ei pidanud vastu.
Kahju inimestest .Nii naisest endast kui tema omastest.
emm5. veebruar 2018, 00:10
Muide rasvumist soodustav ebatervislik rämpstoit (valge sai, makaroonid, E-ainetega igasugune jama, Poola küpsised-kommid, seapekk, lastevorst jne.) on poes palju odavam kui tervislik täisväärtuslik toit. Ja sellise kraami abil võib väga kergesti kaalu koguma hakata, ei pea üldse palju tarbimagi.
5. veebruar 2018, 00:30
Alatoitumine? Saade nägid?
5. veebruar 2018, 00:31
Mille poolest Poola küpsised Kalevi või Laima omast erinevad?
no ei ole5. veebruar 2018, 01:04
tavalised juurikad ja supimaterjal ja isetehtud koogid/küpsised on ikka oluliselt odavam, kui ainult tahta. asi on tahtmises.
kolmele punktile5. veebruar 2018, 08:33
Alatoitumus tekibki tihti rahatutel ülekaalulistel, kes söövad odavat kraami -- säästuviinerid, sai, jahusoust, makaronid, kartulid... Nad ei saa endale avokaadosid ja lõhefileed osta.
kuule emme,5. veebruar 2018, 09:49
ära plära,just hiljuti vaatasin telekanalit Teadus,kus Inglismaal tehti uuring ühes teadusasutuses.Uuriti õlide ja rasvade kahjulikkust praadimisel.Seal uuriti võid,päevalilliõli,seapekki ja oliivõli.Ja nende imestus oli ikka väga suur kui tuli ilmsiks,et kõige kasulikum on seapekk.
Sellest,et pekk kasulik on,eriti talvel,on ennegi pikalt juttu olnud.
no5. veebruar 2018, 10:03
Ülekaal võib tekkida sajaühest meditsiinilisest probleemist muide.
!!!5. veebruar 2018, 11:40
Alatoitumus ja ülekaal on kaks eri asja...üks ei välista teist!
5. veebruar 2018, 12:10
Rämps toit ongi lõhefilee. Varem ostsin, aga nüüd enam mitte, sest see filee mis on silmaga nähtav ilus punakas on kasvanduses kasvatatud ja rämps toitu täis söödetud et kiiremini kasvaks ja tulu tooks. Kartuleid ja sealiha olen alati söönud ja komme ja küpsiseid ka, aga olen 172 sm pikk ja kaalun 66 kg. Nii et pole õige mida siin räägite. Olen juba peagi 80 aga keskooli lõpukleit on praegugi kantav. Ei ole kunagi ülekaaluline olnud. Suitsusinki ja pekist sulatatud kõrneid kogu aeg söönud. Ema tegi ikka pekist sulatatud rasvaga sööki. Väga maitsev oli. Ema elas 92 aastaseks
see komm ei vasta tsensori maailmavaatele5. veebruar 2018, 17:01
no ei ole / 01:04, 5. veebr 2018
...tavalised juurikad ja supimaterjal ja isetehtud koogid/küpsised on ikka oluliselt odavam...
...
tavaline muru ja tavalised puulehed on veel odavam!
iseasi muidugi, mida inimene TAHAB süüa j amida mitte. ainult juurtest küll ära ei ela
Kolme poja ema.5. veebruar 2018, 18:39
Täpselt! Tegelikult on päris jube vaadata, mida inimesed ostukärudesse laovad. Julgelt pool sellest on selge rämps ja raharaisk. Eriti kahju on lastest, kelle tervist nende omad vanemad vastutustundetult rikuvad.
Suhtugem oma lastesse austusega!
Ma tõesti tunnen omalt poolt kõigile kaasa!4. veebruar 2018, 21:35
See uudis tuli mulle ootamatult kohale.Ei osanud keegi ettegi arvata,et nii noor inimene on läinud meie hulgast.Aga leiname siis üheskoos on asi hoopis teine,kui üksinda.Läheb aega,et leinast üle saada.Ei jäägi muud üle kui eluga tasapisi edasi minna.Ja jätkata sealt,kus midagi pooleli jäi.