Inimesed

1965. aastal abiellunud filminäitlejannast ja olümpiavõitja Ants Antsonist said hoobilt Eesti Beckhamid, keda ammulisui imetleti

Eve Kivi abielust spordisangar Ants Antsoniga: „Võimalik, et kaht kuulsat inimest tõmbas teineteise poole.” (190)

LISA KOMMENTAAR

Muti5. veebruar 2018, 00:59
Antson oli pärast OM võitu ikka väga kuulus. Samal ajal Eve Kivist küll ei mäleta mitte midagi. Esimest korda mäletan teda filmist " Viimne reliikvia". Antson oli oma aja kohta ikka staar ja arvan, et oli ka eeskujuks paljudele noortele,
AJ4. veebruar 2018, 20:05
Lugedes kommentaare ja nende arvukust: minu arust on tegemist vaimselt haige seltskonnaga. Mõlemad toredad inimesed. Nii eraldi kui koos. Poeg kah vahva. Jõudu klähvimiseks Eesti 100 eel. Keda veel ette võtta on?
ekre mode, kes avaldab põhiliset Eesti kuulsuste kohta sopakommentaare, teisi mitte5. veebruar 2018, 09:56
Võta teatavaks!
me kohtume veel täna peatoimetaja kabinetis
test5. veebruar 2018, 10:02
5. veebruar 2018, 10:03
need igalpiil sõimajad ja edukate eestlaste mustajad on kõik helmede väljaõppega ekrenolgid
Eakaaslane4. veebruar 2018, 18:43
No, mis see nüüd nii tähtis uudis on, et kohe lehte panna? Pidi selle Antsoni ikka kõrvale võtma, kas muidu hakkab kuulsus kaduma? Ega see küll kuulsamaks ei tee. Din Reed pidi ju olema?
Andree4. veebruar 2018, 13:19
Minu elu tipphetkeks oli kui a 15 aastasna olin Tartu ujula puhveti järjekorras vähe eespool oli Eve koos Antsoniga ja need rinnad olid sellised ,et peaaegu minestasin. Mäletan siiani.
issand4. veebruar 2018, 14:39
ilus nägu on tu..si nuhtlus.
MARI4. veebruar 2018, 10:59
Tõesed kommid:12.35,18.35,20.52. Oli aeg-mehed rauast, laevad puust
ohh4. veebruar 2018, 09:25
no mis hukkamõistjate klubi siin on ? Mul oleks piinlik ja mul oleks häbi ja kuidas ta julges....Jätke silmakirjalikkus, piinlik on teie kommentaare lugeda.Keegi pole meist pühak....
MEES!4. veebruar 2018, 07:12
SELLE AJA TÜÜPILINE BARBY! MÕTETU MERLIN MONROE EESTI VARJANDIS!
soovitaksin4. veebruar 2018, 16:13
teil kooli tagasi minna, et omandada elementaarne kirjaoskus. alustada voiksite pohikoolist.
see on huvitav!4. veebruar 2018, 00:08
põhjus abielluda! - vist tõmbas teineteise poole! tavaliselt kui abiellutakse, eriti ei tõmba teineteise poole,ollakse isegi armunud, pshhhh
Uunu3. veebruar 2018, 23:41
Johannes Kivi, Eve isa, oli Eesti Vabariigi ajal vangis, sest oli kommunist, vabanes 1938 amnestiaga. 1940/1941 oli Virumaa NKVD ülem, aastast 1945 kuni surmani 1953 usuasjade volinik Eesti NSV-s. Sel lihtsal põhjusel oligi tema tütrel võimalik Vene ajal piiri taha reisida
Tobu-Uuno!4. veebruar 2018, 02:46
Eve Kivi oli NSVL-s kuulus, ta on terva maailma läbi rännanud igasuguste kinematograafia üritustega, esindas n.ö filmikunsti.
Eesti KGB- polnud temaga mingit asja, kui NSV Liidu kinokomitee lähetas!
Ja inimena on ta väga avameelne ja üldse lahe, ei mingit staaritsemist.
nokgb4. veebruar 2018, 10:34
sul on õigus,Eesti KGB oli kärbes....Eve ajas ikka asju kõrgemal tasemel,nagu näha ta kallimaid....ikka moskovskiy KGB tuli kõne alla!
4. veebruar 2018, 07:25
filmirolle sai ka teatud....eest Nii mõnigi ilusam,andekam, kuid südametunnistusega jäi kõrvale
keda sa silmas pead4. veebruar 2018, 08:21
ennast või. No anna siis vähemasti teada ,kes antud korüfee siis ka on ?
Odin4. veebruar 2018, 08:00
Jutt jumal õige. Huvitava on minu jaoks üksnes asjaolu, et kui ma eile üritasin sellest kirjutada, siis minu kommentaar nagu suuremas osaks kombeks - ei vastanud Õhtulehe reeglitele. Tobu-Uunole teadmiseks, mingit Eesti KGB-d polnud olemas.
mees3. veebruar 2018, 22:01
eve kivi oli on ja jääb gold diggeriks.
no mis4. veebruar 2018, 01:30
kulda sellelt onnetult eesti mehelt kaevata on olnud eve raakis kunagi, et peale abielu antsoniga vottis ta kaasa oma padja ja poja. tohutu kuld kyll!
antson4. veebruar 2018, 18:07
oli momendi sangar lihtsalt
Riisikas3. veebruar 2018, 21:55
Kes see teine kuulsus oli? Keegi on endast ülearu heal arvamusel.
mõtlesin sama3. veebruar 2018, 23:02
plümpiavõitja on muigugi kuulus, aga kes see teine oli?
vast4. veebruar 2018, 00:47
r'ndkarikas , Ilus karikas
arusaadav4. veebruar 2018, 08:23
Neid oli tõesti kaks. Üks oli kuulus ja teine kummaline.
Aga4. veebruar 2018, 11:15
Selles vanuses näeb ikka väga hea välja eks ta ikka nooruses oli meestemagnet, ning huvitav,ei näe pürginud kuhugi parteisse, siiamaani. Austust vääriv naine. Eks ikka kellelgi on mingi kadedusealged ka Eve vastu.
kahjuks4. veebruar 2018, 18:08
Miks3. veebruar 2018, 20:40
seda artiklit kommenteeridakse, ei saa aru
3. veebruar 2018, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õige jutt3. veebruar 2018, 19:03
Bussis ka kõik istuvad esiistmete peal, nuti telefonid käes. Naised, lapsed ja vanemad inimesed seisavad. Jube vaatepilt.
u3. veebruar 2018, 20:44
No hiljem oli selline rohkem nagu küla papi.
rõõm kuulda4. veebruar 2018, 08:24
et sina ka vanuigi ikka sirge selja ja mehise olemisega silma paistad.
reisida sai 3. veebruar 2018, 18:32
piiri taha ainult organite loaga ja teadmisega, mis päädis koostööga.
19853. veebruar 2018, 20:10
Sots riikidesse oli vaja KGB dabrood ainult SDV ja Jugoslaavia puhul. Teistesse oli vaja lihtsat töökoha iseloomustust. Muidugi oli grupis silmad ja kõrvad..., kes pärast tegid reisist kokkuvõtte.
1982 a3. veebruar 2018, 20:35
kas kõrv ja silm15. veebruar 2018, 11:55
ei soovi oma töötegemist mäletada
Jääb3. veebruar 2018, 17:50
mulje,nagu oleks Eve Kivil alati nina sinnapoole,kust midagi loota on.See kaugsõidukapten oli ilmselt vene rahvusest aga sai Evele väljamaalt üht-teist tuua ja muu polnudki oluline tema arvates.Ja Dean Reedi suhte pärast vajuks ma maa alla,missugune häbi!Temal aga polnudki häbitunnet....!
no aga vaju siis3. veebruar 2018, 18:45
ma kyll ei saa aru, miks Dean Reedi parast maa alla peaks vajuma? Eve ja Deani suhe kesis ju peaaegu 20 aastat, kauem kui paljude inimeste abielu. poliitlistel pohjustel polnud neil voimalik ametlikult abielluda, aga see ei loe.
ootoot3. veebruar 2018, 20:44
see on eve jutt, et ei saanud evega abielluda ja talle sunniti mingi peletis naiseks. mis tal muud õle jäigi enda õigustamiseks. see, kuidas eve seda väljendab ja lisab, et küsisin deanilt, kas tõmbad talle koti pähe, on ikka erakordselt labane ja matslik armukese poolt.
aga muster on kullakaevajal olemas: meremehe jättis maha olümpiavõitja pärast ja olümpiavõitja ameerika laulja pärast. ahnus ajas upakile ja jäigi üksi. ebameeldiv naine, kuigi üpris kena tõesti.
ootoot - ja läksmodereerimsiele3. veebruar 2018, 20:45
see on eve jutt, et ei saanud evega abielluda ja talle sunniti mingi peIetis naiseks. mis tal muud üle jäigi enda õigustamiseks. see, kuidas eve seda väljendab ja lisab, et küsisin deanilt, kas tõmbad talle koti pähe, on ikka erakordselt labane ja matslik armukese poolt.
aga muster on kulIakaevajal olemas: meremehe jättis maha olümpiavõitja pärast ja olümpiavõitja ameerika laulja pärast. ahnus ajas upakile ja jäigi üksi. ebameeldiv naine, kuigi üpris kena tõesti.
hehh3. veebruar 2018, 20:58
Sina mutike tead muidagi kõige paremini, kuidas kõik oli. Mine pese parem põrandat edasi.
3. veebruar 2018, 21:20
Õelad, vastikud mutikesed teavad alati paremini teiste elu kui oma jagu. Hirmsad on sellised.
to hehh3. veebruar 2018, 23:04
nii on tema enda intervjuudes kirjas
eve pole4. veebruar 2018, 01:33
seda juttu kyll raakinud, see jutt oli dean reedi fannisaitidel yleval ja mitte eve suust. antson oli vaga isekas, pideduepidaja ja naistemees, ei ole just midagi taga nutta. dean reediga oli evel armastus. selliseid suhteid on ainult korra elus. ta leiaks endale praegugi kedagi kui huvi oleks. sinu jutust kumab labi toeline eestlaslik kadedus.
teadagi4. veebruar 2018, 08:26
Tinn oli tuntud tinistaja ja tongipoiss.
kahju sinust4. veebruar 2018, 08:30
oled kiuslik vanake.Tean Antonit juba lapsepõlvest saati kui ta veel Pukas elas. Oli ontlik, tasakaalukas ja tugeva moraalitunnetusega poiss. Mehena aga tõesti tahtejõuline ja mõnes mõttes ka isekas, sest teadis alati mida tahtis ja püstitas oma eluks alati eesmärgid. Vaid sellised inimesed saavutavadki elus midagi !
uskumatu3. veebruar 2018, 18:46
Kas see Dean oli tõesti siis nii häbitu ? Pealtnäha mees nagu mee oma soovides ikka.
rr3. veebruar 2018, 20:50
Eve oli palju näinud ja reisinud naine, tal polnud nõukogude meeste valikust küll midagi võtta. Reed oli parim, mida tal siin Idas saada oli. Vaatamata punasele kiiksule ikkagi Lääne mees ja hoopis teise olemisega.
säuts3. veebruar 2018, 20:52
Kena mees oli. Mida siin piinlikku? Endised kolhoositarid saavad nüüd on kibedust välja elada. Sel ajal kui nemad vatt püksis Rigaga mehe sokke pesid, elas Eve nagu valge inimene nägusa ameeriklasega.
like3. veebruar 2018, 23:05
ameeriklasega? kellega? reed oli küll saksa-dee-veelane.
lääne kummardaja4. veebruar 2018, 08:31
mis sa siin ligud, kobi siis oma unistuste maale !
kolhoositar4. veebruar 2018, 08:33
elu oli ilus ja sinu auklikke sokke küll ei lappinud.
to like.5. veebruar 2018, 21:21
Oli ameeriklane,aga tal oli ka SDV pass!
Odin3. veebruar 2018, 20:39
Johannes K. oli KGB kaastöötaja.
3. veebruar 2018, 21:17
Mõni aasta tagasi siin linastunud film Dean Reedi elust küll ei maininud Evet.
loomulikult3. veebruar 2018, 23:05
kes iga madratsit mainida jõuakski, nii ilusal mehel oli armukesi palju.
no eve räägib, et küll oli 15 a suhet, 3. veebruar 2018, 23:08
tegelikkuses mees abiellus kaks korda, ühe korra siis selle nn suhtekese ajal :D
seal4. veebruar 2018, 03:18
ei mainitud, sest ega see oli ju suur skandaal see nende suhe, mis kestis muide, pea 20 aasta, kauem kui mone inimese abielu.
Klaabu4. veebruar 2018, 09:53
Tuleb välja, et pool maailma on seda tädi k.e.p.p.i.n.u.d! Ainult mina pole veel saanud. Seda teades enam ei taha ka!!
taevake4. veebruar 2018, 16:17
ja teiesugune prints konnib ringi mooda eestimaad. tule taevas appi!
.3. veebruar 2018, 17:29
Imeline, kuidas nüüd järsku, olümpia eel, Ants Antson meelde tuli.
Muidu oli ikka ainus ja suur armastus see GDR-is pesitsev ekstremistist kommunist --mis ta nimi oligi.
"imelisele"3. veebruar 2018, 17:44
Miks ei tule,kui küsitletakse---olümpia eel, nagu kohane!
kl3. veebruar 2018, 14:56
Miks saagimit ei kutsutud?
3. veebruar 2018, 17:13
Kuhu oleks sinumeelest pidanud kutsuma?
pt3. veebruar 2018, 18:47
kutsuti, aga ta ei saanud aega tulla
Taat3. veebruar 2018, 14:51
Antson oli olümpiavõitja,aga Eve Kivi oli kõrvalosatäitja kõikides filmides.
Jürka3. veebruar 2018, 19:12
Eve Kivi oli kõikides rollides igavalt ühesugune - demonstreeris vaid oma kena välimust. Peale välise ilu ei olnud tal ilmselt midagi näidata. Praegugi imeteleb ikka veel iseennast ja püüab igal võimalikul juhul pildile pääseda.
no aga3. veebruar 2018, 19:25
eks igayks kasutab seda, mida loodus talle andnud on. sulle paistab, pole peale s--ta iseloomu midagi andnud. eve naeb oma ea kohta endiselt vaga shikk valja, ei ole tavaline vanamutt.
taat3. veebruar 2018, 19:23
sa oled lihtsalt kade. parem korvalosad kui lihtsalt mingi igav nouka elu.
teine taat3. veebruar 2018, 20:46
eksid, parem ikka peaosad näitleja puhul. aga selleks pead andekas olema. nagu öeldud, eve sai kõrvalosasid.
Aga23. aprill 2018, 14:04
mis osasid ise elus mänginud? Pea- või kõrvalosasid?
Sanna3. veebruar 2018, 14:47
Eve on kena naine ja üks väheseid, kes nõukogude ajal suutis omale lääneliku elustiili välja sebida ilma halba valgusesse sattumata. Soovitan ETV arhiivist vaadata 1985.aasta saadet "Filminäitleja Eve Kivi". Googeldage, leiate üles.
cesar3. veebruar 2018, 16:30
eks KGB aitas hoida Evet teatud kõrgustel!
tal samad semud kui3. veebruar 2018, 17:37
armsal ja ausal Lennu.taadil ja teistel A.kategooria tegelastel-
eks ta3. veebruar 2018, 23:10
selline kena näidiseksemplar oligi, hea välismaal näidata, peast rumaIuke, aga ilusake. näitlemine kui selline on tema puhul küll liialdus. oli ilus omas rollis oleks tõele lähemal.
Karin3. veebruar 2018, 14:39
Eve Kivi, Abel, Nõmmik, Ines Aru jne., need olid tõelised näitlejad, kutsusid kaasa elama, neis oli omapära, isiksus.
Tänapäeval ollakse jube igavad, üksluised, ainult pagulaste pooldamisega püüavad originaalsed olla, väga hale.
3. veebruar 2018, 17:15
No see pagulaste jutt rikkus nüüd küll su kommentaari ära. Katsu mõne teema juures nad korraks unustada.
to 17. 153. veebruar 2018, 18:58
Tahaks unustada küll, aga Võigemastid, Avandid, Krummid tuletavad aina ja aina neid meelde.
Millegi muuga nad silma paistnud ei ole.
Eve Kivi aga on legend ja võrratult ilus naine.
küllap on3. veebruar 2018, 23:11
minusuguseid põhimõttelisi on rohkem, kui sa karta oskad. ja on-on artistil sooja või külma, kui publik kaob.
sama4. veebruar 2018, 00:51
siin. Jagan arusaamist.
to ei saa unustada4. veebruar 2018, 01:04
Sama, kui ekraanil Pang, Avandi või Krumm, tuleb kohe kiiresti kanalit vahetada. Ei suuda neid vaadata.
to ei saa unustada4. veebruar 2018, 01:06
Sama, kui Pang, Avandi, Krumm ekraanil, kohe kiiresti vahetan kanalit.
Õnneks ei ole juhtunud Krummi ekraanil nägema.
Kalev4. veebruar 2018, 10:11
Jälle üks eve kivi sugulane või sõbranna kommimas
65 aastane3. veebruar 2018, 14:16
Antsu kuldmedalisõit on mulle üksipulgi mällu sööbinud. Hololei rõkkas ja meie juubeldasime. Oli alles vägev tunne.
noh3. veebruar 2018, 20:49
mul mees just sündis augustis 64 ja arva, mis eesnimeks sai :D
nonoh3. veebruar 2018, 23:12
ega ants ei saanud :D
Hans3. veebruar 2018, 23:30
Eesnimeks pandi Antson. :D
4. veebruar 2018, 00:34
kõvadmehed kommima3. veebruar 2018, 13:45
kas ise elusat naist on ka rahuldanud.või näinud
3. veebruar 2018, 14:03
vana kesik3. veebruar 2018, 14:24
olen juba üle 70 , aga jäin selle küsimuse peale mõtlema ja tundub, et ega ole vist küll või kui siis ainult ühe korra avalikus majas.
Jah3. veebruar 2018, 12:51
Mäletame küll esimest taliolümpiavõitjat Ants Antsonit, aga Eve Kivi mitte. Keegi ütles, et oli nunna osa(1 min )mänginud ,,Viimses reliikvias".
mäletan Antsu3. veebruar 2018, 14:06
olin sel ajal 8 klassis ja peale Olüpiamänge oli just kooli suusavõistlused ... tulin siis 3 kohale
kus koolis käisid3. veebruar 2018, 14:26
mina olin siis juba Pukas noor pritsimees.
... Piilur , kas sina wee?3. veebruar 2018, 15:23
ja nüüd ainult penskar rõngus ... :D
3. veebruar 2018, 17:30
ikka mängis vallatud nunna!
ega 3. veebruar 2018, 19:27
sinu malu enam kiita pole. evet maletatakse nii endises nsvliidus kui ka meil.
Jube3. veebruar 2018, 12:32
Kas sellised naised toesri voiksid ka kellelegi meeldida uskumatu toesti
?3. veebruar 2018, 12:49
Eve Kivi kohta öelda jube?? No see on küll väga rumala inimese poolt öeldud.
3. veebruar 2018, 13:39
Mitte rumala vaid täitsa l o l l i poolt öeldu.
nõus3. veebruar 2018, 17:46
Palju neid tarku kommimas üldse on, ainult süljepritsumehed ametis kogu aeg suurest igavusest.
to nõus3. veebruar 2018, 20:50
õnneks sina meil oled siin lilleke pazameres :D
3. veebruar 2018, 21:30
Normaalne inimene, mitte lilleke. Kui sulle endale südamelähedane on selline süljepritsumehe amet, siis kes saab sind ometi keelata, pritsi, kui see su enesetundele hästi mõjub.
nii ja naa3. veebruar 2018, 23:13
sulle on minu ja mulle on sinu kommid süljepritsimine. lihtne.
mehed vajavad3. veebruar 2018, 13:32
igapäevast esteetilist asjaajamist ja lahkus on mõnele sisse programmeeritud.
Antsu kohta ei saa öelda, et autu mees oli.
Sina 3. veebruar 2018, 13:48
...ilmselt ei tea, et Antsul varasemast ühe valgepäisega (võõras peres) poeg oli!
kas see on siis patt3. veebruar 2018, 17:40
kallis Lennart tegi oma sõbra truule abikaasale tite, kallis Toomas tegi ausale lätlannale lapsed ... ikka tehakse
17:40-le3. veebruar 2018, 17:47
L. tegi ikka täitsa oma abikaaslale, noh, elukaaaslasele,kui sulle nii meeldib.
hilisemale neh3. veebruar 2018, 19:05
töö tegemise ja meisterdamise ajal olid mõlemad abielus. Muidugi mitte teineteisega.
antsule3. veebruar 2018, 19:29
loi edu pahe, hakkas elu poletama, naisi oli lademes, ta ei kannatanud, et eve ka keegi oli, tahtis ise koguaeg sarada.
heheh3. veebruar 2018, 20:52
helle oli ikka sõbra abikaasa ju.
tuuli meisterdati4. veebruar 2018, 00:53
helilooja truule abikaasale,suurele näitlejaanale
no aga3. veebruar 2018, 19:28
sa pane enda pilt siia yles, las me siis vaatame, milline sydametemurdja sa oled:)
ei saa aru3. veebruar 2018, 12:15
Sellel ajal võis ainult 2 naist seksiad olla Ada Lundver ja Eve Kivi. Nüüd on sellised meelaid tüdrukuid iga nuga peal müügis võta või 2 pane filmi või voodisse. Nii et filmitähed??
3. veebruar 2018, 12:35
Kahjuks pole näitlejad enam omapärased. Kõik need nurga pealsed on ju nagu ühe vitsaga löödud. Pole enam omapära, mis kutsuks neid imetlema ja nautima. Vanasti olid ikka Audrey Hepburn, Gina Lollobrigida, Romy Schneider,Sophia Loren. Annie Girardot, Elizabeth Taylor,Birgitte Bardot isegi Julia Roberts,Meg Ryan ,Renee Zellweger, Gwyneth Paltrow, Helen Hunt, Michelle Pfeiffer, Audrey Tautou, Juliette Binoche jne Kõigil ju oma käekiri, kuid nüüd valitseb ju ainult keskpärasus. Puudub see sära ja omapärasus, ka eesti näitlejates.
Odin3. veebruar 2018, 15:37
Kahjuks oled Sa vist liialt noor, et tugined üksnes peale II Maailmasõda tegevuses olnud näitlejatele. Sedamata nende näitlejate omapärasust kahtluse alla tahan siiski lisada mõned nimed: Sarah Leander, Marlene Dietrich, Anita Ekcberg, Marika Rökk, Hans Albers, Charly Chaplin, Buster Keaton, Jeams Dean, Jean Gabin, Marylin Monroe, Jean Marais, Omar Sharif, Luy de Funes, Henry Fonda, Garry Cooper, John Waine, Kirk Douglas. Oi liigagi palju sai, aga neid jätkuks veel, Olgu siinkohal nimetatud siiski ka üks tänapäeva omapäraseid näitlejaid: Michael Douglas,
ot3. veebruar 2018, 20:53
zellwegeris ei oska küll midagi leida.
Chaplin3. veebruar 2018, 21:31
Charlie,James Dean,Louis De Funes.
4. veebruar 2018, 07:34
Igaljuhul etem,kui Eve Kivi ning rolle rohkem.
ilusad4. veebruar 2018, 18:55
suhete rindel 3. veebruar 2018, 12:12
kuna tuleb kirjutis mind ahistas keegi
ms3. veebruar 2018, 10:54
Nii hea välimusega naisiludusi on maailmaski vähe, rääkimata Eestist
On väga, üliväga raske olla ülikena naine kui igapäev tormab vastassugupoole tegijamad-tuntumad kuulsused tulevad talle komplimente tehes ennast pakkuma.
Ainult samakaunis naine teab, mis inimese meeled ja mõistus teevad sellises vastassugupoole glamuuris sumbates, igapäevaselt süüa-juua, töötada ja puhata, niiet kedagi ei solvaks, ON VÕIMATU!
Midagi Kivi-Antsoni jne.. elamiste-olemiste kohta saavad sõnavõtta ainult sama tähehlepanuväärsed inimesed. Mieisugused tavainimesed ei kujuta ettegi, mis-kuidas nemad on elanud ja sellepärast ei ole ka sünnis oma arvamustele, kuna puuduvad vajalikud eeldused ja teadmised.
Aga Muidugi kurjadel inimeste polegi omaarust mingeid teadmisi vaja, sest nemad lajatavad alati ja kõigile, olgugi, et täitsa valesti, nemad ju oma tigedusest seda ei suudagi mõista, nagu siin paljud kommjad.
to ms3. veebruar 2018, 19:59
Mis see ilu aitab, Kui mõistust pole. Eve Kivi avalikud ütlemised just vaevu mahuvad nendesse piiridesse et kohe juba ongi piinlik. Inimese juures on tähtis mõtlemisvõime koos empaatiavõimega.
Ja3. veebruar 2018, 10:48
Mis siis. .miks eivoi meenutada? Väbemalr on ELU OLN UD. Kas teie meelest voib kirjutada ainult meie SUPERSTAARIDEST. Kellel pole mitte midagi ette naidata kui 1- 2 laulu needki tehnika najal kuidagi esitamiskolblikuks putitatud.Kivi oli ja on vaieldamatult looduse poolt kaunis naine. Votke aga ara meie staaridelt voltsjuuksed ripsmed ja peske nad puhtaks ja vaadake mis neist jargi on jäänud.ja kuigi teie meelest on kivil 2??filmi siis palju teil neid on. Pakun et mitte yhtegi.
mees 3. veebruar 2018, 14:32
Naise ilu vaadatakse siis,kui ta saunast tuleb.
naine723. veebruar 2018, 10:18
Minu nooruses oli Antson ikka kuulsus. Eve Kivi teati kahe filmi kõrvalosas, Vallatud kurvid ja Vürst Gabriel. Siis ei teadnudki, et ta on olnud ka vene filmides. Nüüd hiljem on ta sellest palju rääkinud. Kas seal ka kõrvalosades või... Aga nendes kahes eesti filmis jäi ta kindlalt peaosaliste varju. ja oli meil ju ka Ada Lundver. Aga Eve Kivil on hea omadus, kõrge enesehinnang, mis teda kindlasti palju elus aitab.
just3. veebruar 2018, 12:46
ka vene filmides on ta olnud vaid väikestes kõrvalosades. mitte midagi ei tee, näitab korraks kena näokest ja sisuliselt veerib oma pisikest teksti maha. aga vot eva kivi olla ikka ainuke tõeline filminäitleja. nõukogude filmides tegi meie ulfsak kordades kõvemaid rolle, karaktereid, kuid tema ei kõlisenud kunagi end suureks ainukeseks üleliiduliseks eestist pärit filminäitlejaks.
venelastel on üks sait,kus näidatakse sel aastal lahkunuid3. veebruar 2018, 13:35
2017 aastal on nimekate lahkunute seas Lembit Ulfsak, suur eesti näitleja .
s.3. veebruar 2018, 15:26
Ja kus keegi on väitnud, et ainuke tõeline filminäitleja? Pole Eve end kunagi suuremaks teinud ja pole ta kunagi salanud, et teda välimuse järgi valiti. Väiksed rollid või mitte aga Eesti naisnäitlejatest oli kõige kuulsam N Liidus. Tal oli ka teine ja hoopis olulisem roll - ta pidi sageli esindama nõukogude näitlejat välismaal. Sest ta ei olnud lihtsalt läänelikult ilus, vaid oskas ka keeli ja tundis häid kombeid. Evet ei pidanud häbenema. Tänu sellele sai ta palju reisida ja kohtadesse, kuhu ka tänapäeval, mil piirid valla, vähesed saavad minna.
tol ajal ei saanud 3. veebruar 2018, 18:28
keegi ilma KGB loata ja teadmata kuhugi sõita.
tol ajal ei saanud keegi3. veebruar 2018, 18:31
ilma KGB loata ja teadmata piiri taha sõita.
kuulsus tuli siiski3. veebruar 2018, 20:56
põhiliselt tänu abielule antsuga.
3. veebruar 2018, 21:34
Sampos oli tal peaosa.
3. veebruar 2018, 14:17
Evel ei ole mingit enesehinnangut, vaid ainult üle tähtsustatud enesekiitus. Ta ei ole mingi iludus, vaid tavaline kena naine. Ja Antsu elu rikkus ta täiega ära.
eitea3. veebruar 2018, 15:29
Ei näe ma tänaval temaealisi naisi, kelle kohta ilus öelda. Tema oli ka nõukogude ajal vormis naine ja hoolitsetud. Sellele Antsule sobis paremini tüüpiline nõukogude muta, kes kasib, küürib ja seisab vorstisabas. Eve sai elada läänelikku elu ja viibida enamuse aja reisides. Muidugi ühele vanamoelisele mehele see ei sobi.
sai jah3. veebruar 2018, 17:29
Olen kuulnud venelaste suust tema kohta, muidugi vabandan. Eve Kivi veri gut, tsas snimajut, dve jebut.
ju ta ei soovinud ilu3. veebruar 2018, 17:41
jagada . Mõistmatu mees oli.
antsu elu3. veebruar 2018, 19:33
rikkus ara see, et talle loi edu pahe - laaberdas ja naisi oli palju. talle ei sobinud, et ta naine ka kuulus olid, tahtis tavalist, et siis ise sarada.
eks selliseid3. veebruar 2018, 19:34
jutte liigub iga kuulsuse kohta, et tegi seda ja toda, sellega ja tollega, tode seal tavaliselt taga pole. eve polnud nunn, aga ka kindlasti mitte lodva pyksikummiga naine.
ainult et3. veebruar 2018, 20:57
ise on öelnud, et dean reedi pärast jättis antsu. selline pole lõdva?
...3. veebruar 2018, 21:03
Evel oli kõik, mida hing ihkas, tal polnud küll mingit vajadust nõuka vanamoodsaid taate taga ajada.
Kalev4. veebruar 2018, 10:05
Just. Täielik kullakaevaja ja bavuuritar. Antsu elus täielik fuuria. Nagunii ainult vingus ja vigises. Tõeline nuhtlus mehele.
Oeh3. veebruar 2018, 10:01
kohutav avalikkuse kiusaja see proua Kivi, ei jäta kivi kivi peale oma tekialustest seiklustest. Keda veel huvitab, see lugegu ja imestagudaami madallennu oskusi, ikka mõni leht avaldab neid raha eest.
miks ma ei imesta3. veebruar 2018, 10:16
Miks ei ole mainitud Eve Kivi abielu Viktor Skljariga , oli ju ta vahepeal meremehe proua.
to miks ma ei imesta3. veebruar 2018, 11:40
on ju mainitud Eve Kivi abielu kaugsõidukapteni Viktoriga. Sa enne loe kasvõi seda tasuta artiklijupikest ja siis hakka pahandama.
kaugesõidu kapteni rahad3. veebruar 2018, 12:04
polnud just piiisikesed.
JA kodus oli ta harva .
3. veebruar 2018, 13:41
Mis sinusse kellegi rahad puutuvad, va õeluseuss?
xxx3. veebruar 2018, 16:35
kapten sai 210 rbl venerublasi palka,aga see....valuuta....vot see oli kyll näitsikule mesi moka peale...
ma olen lihtsalt uhke targa kaevuri üle3. veebruar 2018, 17:43
valuuta ei puutu asjasse, iga aus daam vajaks kurti ja tumma kaugesõidu kaptenit
oh olid ajad3. veebruar 2018, 18:31
Tserdid, boonid ja puhas valuts.
naljakas elu4. veebruar 2018, 19:00
selverist võib osta kõik need asjad mida ihati aga nüüd on vähe
Oeh'ile3. veebruar 2018, 10:18
Mida see proua Kivi sulle ette jäi? Ega tema elulooraamatust jutt käi vaid hoopis Antsoni raamatust „Ants Antson. Jäämurdja”.
Kivi ise on alati pahane, et keegi jälle tema nime kasutab rikastumiseks. Selle üllitise eest saab ju raha keegi prua/preili Viira mitte Kivi.
3. veebruar 2018, 10:33
Muideks , see oli üks eluetapp tema elust , oleks abielu korda läinud , poleks Antsonist siis juttu olnud. Viktor oli ju esimene abikaasa Evel.
mida?3. veebruar 2018, 23:18
et antsoni raamatust peaks tema äpardunud abielu kullakaevajaga välja jätma, et eve ei pahandaks, nii mõtlesid? ära sa märgi, mõttehiiglane :D
3. veebruar 2018, 14:20
Eks ta ise teab, et oli kunagi paljude voodite soojendaja ja nüüd ei ole see enam häbiasi. Kas ka kõik need tema ülistatud armulood ka tõesed on, on küsitav. Keegi ei saa neid enam tõendada ja milleks seda vaja ongi. Las ta supleb oma labases minevikus ja tunneb rõõmu, et oli korda paljude meeste l..i..bu.
muutsu3. veebruar 2018, 15:53
Hehh, kadetse, kadetse. Sel ajal kui sina kartulit võtsid ja oma viinanina trussikuid küürisid, reisis Eve läänes ja shoppas.
aga millised3. veebruar 2018, 17:43
mälestused >!
Seda pole just paljudel.
Larissa3. veebruar 2018, 18:33
oleks ka minul sellised mälestused , oleksi juba kirjanik.
oh jah3. veebruar 2018, 19:37
teiesuguste inimeste parast ongi eestis vastik elada. eve oskas elada ja nautis reisimist ajal mil teised kusagile ei saanud.
aga keegi3. veebruar 2018, 19:35
sunnib sind lugema voi? tavaline eesti kadedik. eve elu on huvitav olnud.
kaagutajad3. veebruar 2018, 09:25
teie ajate asja nutis mitte elava inimesega
eestimees rakverest3. veebruar 2018, 09:22
olite laternaga valgustamas ja jalgu hoidmas.naad olid ilma nutitagi tegiad
tase3. veebruar 2018, 09:49
tegijad, mitte TEGIAD...
vanamees3. veebruar 2018, 09:18
no tol ajal Edasi, v6i Rahva Hääl lehed kyll midagi sellist ei kirjutanud,ikka tööv6idud ja NLKP uudised,kust see inimene yldse teadis,et need abiellunud,FBst v6i?
on3. veebruar 2018, 20:39
Suur liialdus ja bluff. Antsonit kui sportlast teati peale OM võitu hästi. Aga mingist imepaarist, Antsonist ja Kivist siis ei jahvatanud keegi. Avalikku klatši tollal polnud. Polnud kollajakirjanikke ka. Aga mingit möga astakümneid hiljem tõe pähe serveerida on väga tobe.
Kas3. veebruar 2018, 09:11
proua Evel on hirm, et temast ei räägitagi iga päev? Milleks sellised vanad uudised?
3. veebruar 2018, 11:42
Vanad uudised, anna abi, mõnel on ikka helge arunatuke
enesekriitikat3. veebruar 2018, 12:42
Mõnele meeldib alati püünele ronida. Isegi, kui seal kohta ei ole, siis iika trügida.
nõus3. veebruar 2018, 17:50
Seda küll, loe, millist kommentaari tahes, ikka püünel, kas on midagi öelda või mitte!
tibu3. veebruar 2018, 08:50
huvitav, huvitav... kas leht on siis tõesti juba nii alla käinud ,et rohkem kui 50 aastat vanu uudiseid avaldab?
Pole paha.3. veebruar 2018, 11:18
Tegelikult on huvitav lugeda ja teada, noorus ju peale kasvanud ja nemad ei tea meie kuulsustest midagi.
to pole paha3. veebruar 2018, 11:56
aga siis võiks leht teha ju eraldi vanade uudiste rubriigi...
3. veebruar 2018, 13:42
ja siis võiks leht teha veel sellise rubriigi, kus vinguviiulid ja sapipritsid saaksid üksteist materdada, praegu materdavad nad kõiki, kellest kirjutatakse.
jajah3. veebruar 2018, 21:01
sa, 13.42, peaksid seal esimene olema.
3. veebruar 2018, 21:35
maratoonar3. veebruar 2018, 08:44
Kommentaari sisu enne olgu Eve Kivi kui see perekond Sildaru kes pole midagi saavutanud
mõistev3. veebruar 2018, 09:06
ja tõesti, ennem loen ja kuulen malbest Eve Kivist kui salakavalast Simpsonist.
salakaval Simpson3. veebruar 2018, 12:09
pole armu - ega suguelus nii edukas kui malbe Kivi. Lugege ja järgige !
Ants oli Puka mees3. veebruar 2018, 08:43
Ja seal peeti temast väga lugu.
jah3. veebruar 2018, 17:52
Jyväskylä Nykänenist peetakse ka.
?3. veebruar 2018, 08:38
Eve Kivi jälle kirjas. Kas ära juba ei väsi?
Diin Riidi pesematta trussikud3. veebruar 2018, 08:31
Kogu inimkond on shokis. Megastaar möllab taas !
Viktor3. veebruar 2018, 06:27
kapten ja ametlik abikaasa3. veebruar 2018, 12:09
ja Dean Reedi sid3. veebruar 2018, 02:48
Ants ei aelenud 3. veebruar 2018, 02:29
"Aeles küll just ringrajal ringi"3. veebruar 2018, 08:29
1968.a. OMil oli ta juba poissmees(?!) ja "aeles" taas 333m jäärajal ringi.
3. veebruar 2018, 10:50
Ants oli tõsise ellusuhtumisega mees , abiellus ikka armastusest aga naise kohta ei tea öelda , ajas vist kuulsust taga .Nagu nüüdki ,et püünele ronida, Lasku nendel meestel rahus puhata.
fuu3. veebruar 2018, 21:01
Mina temaga küll abielus poleks tahtnud olla. Mehena suht ebasümpaatne.
Kalev4. veebruar 2018, 08:19
Just nii. See blondiin on mul juba ammu kopsu üle maksa visanud. Väga ebameeldiv inimene. Hakkas mees peake surma avalikult mustama ja kritiseerima. Ise poke elus midagi saavutanud. Statisti rollid ...ei ühtegi tõsist rolli. Ja eks see ajab kibestuma. Ja antson ei tahtnud või ei saanudki sellisega pikalt elada aga hiljem leidis siiski oma õnne. Eve pole peale antsonit kedagi leidnud...pritsib ainukt sappi. Väga ebasümpaatne inimene.