Blogid

KATRIN LUSTI BLOGI | Kas president peaks tagasi astuma? (306)

LISA KOMMENTAAR

Maleklubi staar31. jaanuar 2018, 09:46
See president lahkub nagu shitt ihust ametiaja lõpus- mõnele soojale EC, NATO või ÜRO kohale. Seega pole vaja väga muretseda. Kui oleks võimalik, siis püaluks uut presidenti mitte valida, milleks on Eestil president?
ruudi30. jaanuar 2018, 16:28
Asi on lihtsamast lihtsam President on valinud NO rahva oma lemmikteatriks ja rahvas närigu oma arvamusega heinu Ja ülipüüdlik koogutaja Saar nuusutab õhku ning jagab sellele poriteatrile lennukilt raha Tegelikult on see teater korruptsiooni musternäide oma ablaste juhtkujudega Kus aga on proku ja riigikontroll Kas uue riigikontrolõri valik pole puhas omapoiste mäng Eesti riiki juhivad kelmid ja korruptandid
r2stik22. jaanuar 2018, 20:28
konsa22. jaanuar 2018, 07:42
KATRIN LUSTI BLOGI | Kas president peaks tagasi astuma?
.-.-.-.-
väga hea tähelepanek ja kena kirjutis katrinilt.
aga kas ta on üldse meie president, RAHVAS pole teda valinud
mikk21. jaanuar 2018, 23:27
Loomulikult peab tagasi astuma. Poleks tohtinud isegi presidendiks saada.
üldiselt22. jaanuar 2018, 07:28
mingid nimetud trollid pole selle ütlejad. Pea oma infosõda kuskil mujal
Kas21. jaanuar 2018, 22:06
RAHVAS ei peaks ise tagasi astuma ja mõtlema ennast suuremaks,eriti südant suurendama
üldiselt28. jaanuar 2018, 22:34
mõned nimetud trollid pole rahvas
cvwdvw21. jaanuar 2018, 18:39
President peab edasi astuma
Kadri Org21. jaanuar 2018, 18:19
Vat nüüd ma solvusin Lust peab tagasi astuma
imelik21. jaanuar 2018, 17:39
Lusti rahvusele viitamine on moderaatorite poolt riigisaladuseks kuulutatud
Stepan21. jaanuar 2018, 22:03
Et vangis oli on vabadusvõitleja mahasurumine komude poolt,aga vargus-öönestas komuriiki seestpoolt,vähendas vastase resursse.
kes oli vangis22. jaanuar 2018, 17:14
ja miks? Lust peab ennast avaliku elu tegelaseks ja jutlustab, et nende isiklik elu ei ole saladus. mida ta kirjutas Rein Kilgi isiklikust elust?
Öifrosiine21. jaanuar 2018, 17:29
Muidugi peab President tagasi astuma, kuna Reinsalu ju ütles nii, ja siis ta peab veel tagasi astuma ka sellepärast, et Lust ültes naa, ja sellepärast, et Tarand ütles nii, nagu ka selle tõttu, et Lang ütles naa, ja muidugi ka sellel põhjusel, et Viilma ütles nii, ja sellepärast, et Ratas ütles naa.
Katrinile21. jaanuar 2018, 17:00
see ei ole Eesti rahva valitud president!
aga meie21. jaanuar 2018, 22:09
ise läbi oma rahvaesindajate tegime presidendi.Me oleme seda ise väärt koos oma valitud esindajatega
Ants22. jaanuar 2018, 08:21
Milline president on olnud rahva valitud?
köhh23. jaanuar 2018, 00:05
valimised põhinevad seadustel. Kui kellelgile seadadusepügalad ei sobi v ei meeldi, tehku oma valijameestele ettepanekuid-mis nad seal muidu majoneesi jt kulutsekkidega majandavad-lobistagu miskit asjalikku. Anarhiale üleskutsumine aga tavaline ahjualuste potipoliitikute mula ja seosetu jutt...
ruudi21. jaanuar 2018, 16:41
No nii ongi President teadis selle NO võimalikust jamast ammuilma aga üks ninatark proua ei jäta jonni Sellega soristatakse krae vahele meie kultuuriintelligentsile Nende asemel karglevad nüüd laval sinisaviga kokku määritud poolalasti tegelased President saab muidugi ülima rahulduse Rahvas kahjuks mitte Aga ongi nii et meie riigis mõeldakse üht aga räägitakse nn poliitkorrektset juttu Vaid mõnel juldel ajakirjanikul on tarmukust ütelda et kuningas on ju alasti
kas siis tõesti presidendile meeldivad21. jaanuar 2018, 17:01
alasti sinise saviga koos noored mehed ... no 99-s
kindel on see21. jaanuar 2018, 18:05
et Tõnis Mägi ja teised rahvusmeelsed selles programmis ei laula, sellega paneb president, mis ta nimi nüüd oligi, ekrele omast arust ära. kindlasti laulavad avandi ja võigemast ja lenna ja iff - sallijate kahurvägi.
ei, 21. jaanuar 2018, 22:51
hoopis voorand röögib seal. koos no99 paras paar röökureid
Isiklik siiras veendumus :21. jaanuar 2018, 16:32
Veel mõned aastat arengut ning Eesti saab Kadri Lustist tõeliselt kartmatu , vastutustundliku ning sirgeseljalise noore Presidendi.
ega ei saa ikka küll21. jaanuar 2018, 17:03
Lust on ennast nii palju kompromiteerinud ja must valgel seda ise kajastanud nii oma elulooraamatus kui muudes kirjatükkides, et...hakkan tulevikus avaldama siin vastavaid tsitaate. tema pesumodelliks kandideerimise pilt on siin juba olemas...
mida nad salgavad21. jaanuar 2018, 15:20
Huvitav oleks teada,mille eest presidendi mees palka saab,pole teda kusagil näha.
Järjest enam tundub nii,et tuldi võtma nii palju kui taskusse mahub,teeseldes tagasihoidlikku perekonda ja esileedit.Presidendi kulm kerkib aga kohe ,kui hakatakse huvi tundma huvitavamatel teemadel ,kuidas kiirelt rikkaks saada.
see kõik21. jaanuar 2018, 15:15
on õige ja tõsi, kuid kõige olulisem on mainimata. Nimelt see, et IRL pole tegelikult mingi partei, vaid reeturite, tankistide ,sulide , päevavaraste kamp, kus on luukeresid nii et koliseb, ja kuhu mahub mida iganes. Seepärast peaksid nad endale mingi adekvaatse nime leidma, mitte esitlema end üllaste isamaalastena. Isamaa heaks pole nad küünemustagi teinud peale Laari, kes vähemalt ajalooraamatud kirjutas.
15:15 /Täiesti nõus21. jaanuar 2018, 16:12
Ilmatsalu poldrimees pole ka suutnud kedagi targemaks teha, kaagutab samas rütmis edasi. Midagi ikka tegid -häbi Eesti riigile elamislubadega ja Est Airi õhkulaskmisega.
21. jaanuar 2018, 17:03
aga sellist riiki tahtsimegi
Karin21. jaanuar 2018, 15:07
Nn . " presidendil " ei ole mitte mingit südametunnistust, muidu oleks ammu tagasi astunud ja ei oleks seda kohta vastu võtnudki.
21. jaanuar 2018, 17:04
raha ais oli üleval ja ärmataja eeskuju alles värske
eestlane21. jaanuar 2018, 14:28
Eesti rahvas ei vaja sellist presidenti ,kelle skandaalse otsuse pärast on ministrid astunud sõnasõtta.NO 99 valis ikka presidendi kantselei ja Reinsalu lihtsalt kritiseeris presidendi otsust.President peab tagasi astuma.
köhh21. jaanuar 2018, 14:47
kule, Helme sai presidendivalimistel ainult viis häält, saa juba ükskord üle
14:47/ ärka üles kule21. jaanuar 2018, 15:20
Kus siin Helmet näed? Jutt on mistanüüdoligi presidendist. Sina ära pea siin kodusõda pidevalt, nagu mingi isislane susib, et rahuldust saada.
Saa ise üle21. jaanuar 2018, 16:05
Rahvas oleks Helme presidendiks valinud, aga meie seadused on täpselt sellised tehtud, et presidendi saab panna kohale vastavalt valitseva kliki soovile. Rahvas ei puutu asjasse.
Kindlasti!21. jaanuar 2018, 16:37
Rahvas oleks andnud 17 häält või isegi rohkem.
to köhh21. jaanuar 2018, 18:08
valisid ju need, kes ise toiduahelas, isegi ime, et kuus neist südametunnistust omavad ja ikkagi helme valisid.
to köhh22. jaanuar 2018, 03:40
Palgaline, rahune, ei pea pühapäeval töötama.
nuvot22. jaanuar 2018, 07:33
kaaburahvas vb oleks valinud, kogu rahva osas ma nii kindel poleks. Samas on näha, et Olgino trollide ajupesu ei möödu märke jätmata
21. jaanuar 2018, 14:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ära plära! khm21. jaanuar 2018, 15:45
Olginos pole ei puhke ega pühapäevi!
to khm21. jaanuar 2018, 15:08
Äkki palgaline kommenteerija ei teeks puhkepäeval tööd.
tavalline kodanik maalt21. jaanuar 2018, 13:33
lugedes kommetaare,tundub,tegu on 95% ajukääbikutega.!!!
Tavakodanik maalt 13.3321. jaanuar 2018, 16:49
Kas Saaremaalt?Äkki Valjala kandist? Tundsin kunagi sealt üht taoliste tundemärkidega inimest.
21. jaanuar 2018, 17:06
meil kõik sääl sellised
kle, tavallllinemaakas21. jaanuar 2018, 18:09
seda sa oled tõesti, ei vaidlusta.
Elukutseline Setu21. jaanuar 2018, 13:23
Kas president peaks tagasiastuma? Peaks küll aga ta ei tee seda. Sellel Luxemburgi ametnikul on kogunenud aastaga nii palju ütlemisi, tegemisi ja tegematajätmisi, et kolm eelmist presidenti kokku ei suutnud kogu oma ametiaja jooksul midagi taolist korraldada. Kahjuks ei ole erilist lootust, et ta tagasi astuks. Seepärast võiksid riigikogu liikmed kaaluda selle tegelase väljavahetamist.
ei pea,21. jaanuar 2018, 13:57
21. jaanuar 2018, 17:07
peab ikka tagasi astuma või visatakse ukse taha
loen21. jaanuar 2018, 13:12
ja naeran meie enda LUMPEN RAHVA üle
ahah21. jaanuar 2018, 14:52
a mis siin naerda on, infosõja üks eesmärke on ebasobiva riigi tippametnikud ja muu eliit ära nullida, et sobiv seltskond saaks asemele astuda. Gruusias õnnestus, miks ta siis mujal ei peaks õnnestuma
to leon21. jaanuar 2018, 18:10
roolijoodikust president kersti, sina ise siin vastamas vä? muidugi naerad meie üle, me teame seda, seepärast põlgamegi sind ju.
13:12/Enda üle naermine22. jaanuar 2018, 11:27
ei ole just tarkade tunnus, või kuidas?
Isegi 21. jaanuar 2018, 12:52
Viilma jälle sekkub poliitilisse naistepeksu , õigustades Reinsalut. Rahal ongi võim, tõeline võim, mis välistab igasuguse kainelt mõtlemise. Hirm, et pööratakse miljonite saamine tagasinõudeks, võtab Viilma hirmust lõdisema. Küll võtab keerutama niipidi ja naapidi, jõudes lõpuks ikka välja, et Urmas puhas poiss.Usk ja kirik, saatana teenrid.
puhas või mitte,21. jaanuar 2018, 13:12
aga ümarat juttu ei aja.
nuja see naistepeksu pooldamine on sihuke "siiras" võimulepürgijate sloogan
13:12/ Tänane21. jaanuar 2018, 15:32
jutt on ikka tõsiselt ümmargune, ega Ratasele alla ei jäägi. Otsi.... kes ei kardaks kolli, kui kollil rahamaitse suus...raha see on õnn ja armastus.
pean minema,21. jaanuar 2018, 12:43
aga niipalju veel, oleks meil riigiisa, siis vb olekski lisaks muudele karistustele "poiss" keretäie saanud, nurka pandud ja mida veel. meil on riigiema ja tema leiab et karistus on kätte saadud ja poisi andeid peab rahva teenistusse rakendama.
See on21. jaanuar 2018, 12:40
ebaõnnestunud pretsedent , mitte president. Salalikkus, kiuslikkus, tahtlik rahva tülliajamine oma trikkidega, pole see, mida vajame.
to arvan21. jaanuar 2018, 13:48
Sa kirjutad raha eest mida iganes, pidevalt sul ühtemoodi tekst.
13:48/ No21. jaanuar 2018, 15:35
ega sinust saa siis maha jääda, kus marxist-leninist täna jäi-hea, et ühtemoodi ei ole?
21. jaanuar 2018, 12:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. jaanuar 2018, 13:17
Tomil on ka häbi, mitte Ärma, aga eestlaste pärast.
21. jaanuar 2018, 17:10
kus ta nüüd kargutab ...
Probleemid21. jaanuar 2018, 12:22
President ja kantselei on EV100 juubeliaastat rikkunud. Kõigepealt oli Kersti Kaljulaid vastu Eesti Vabariigi välja kuulutanud president Pätsi ausamba rajamisele Toompeale. See oli väga tugev signaal, ent siin on kahjuks tarkus takkajärgi. Millal otsustati ka hümni ärajätmine aastavahetusel – lisaks juubeliaasta mittealustamisele EW vaimus, täiendava eesmärgiga algatada hümni muutmine? Kes olid teadlikud hümni ärajätmisest ja kes kohustas saladust hoidma?
Ainus21. jaanuar 2018, 12:31
millega nõus on pätsi monument. Kaabakale kes vabariigi jossile muretu vanaduspõlve eest vahetas pole ausammast vaja, aga ülejäänu....
Pätsi ausambaga on 21. jaanuar 2018, 12:34
nagu on, olen lapsest peale tuttav vabadussõdalaste Pätsi suhtumisega ja teadnud Pätsi suhtumisest vabadusõjas ellu jäänud meestesse, pani nad isegi trellide taha ja siis veel Sirgu vägivaldne surm...
Onari Kämmal21. jaanuar 2018, 12:16
Oeh.
"Reinsalu nimetas NO99 lavastaja Tiit Ojasoo vastaseid kaagutavaks kanakarjaks" - Reinsalu EI NIMETANUD Ojasoo vastaseid kaagutavaks kanakarjaks. Reinsalu nimetas kogu toimuvat kanakarja kambakaks, mis on viide täiesti konkreetsele kanade käitumisele, kus valitakse enda seast välja üks nõrgem ja see siis kambakesi surnuks nokitakse, nii et kõik justnagu natuke tegid midagi, aga keegi ei andnud konkreetset surmahoopi.
"Ilmselgelt läks Reinsalu oma arvamuslooga mitte niivõrd kaitsma Tiit Ojasood, vaid üritas kaitsa avalikult Kadrioru otsust" - ei, Reinsalu läks justiitsministrina kaitsma justiitssüsteemi. Kaitsma seda, et meil on kohus, kes langetab otsuse, ning sellega paralleelne ühiskondlik omakohus ei ole okei.
Kämmal21. jaanuar 2018, 15:43
lõi omale vajaliku illusiooni toimuvast, mis ei pea mitte sarnanema tõe kriteeriumiga. Kui seda tõestust kellelgi niiväga vaja läheb, no jumal Sinuga, ise tead. Mina lugesin välja vägivalla heakskiidu, mis pole aktsepteeritav ja nii ongi. Mis see meie targutamine siin aitab, vahetpidamata ka kaagutamine, mina ja mina arvan, kalkun ka arvas.
Ärbert21. jaanuar 2018, 12:13
Lust on simplifikaator. Harimatu publiku jaoks samaväärne pealiskaudsuse ja lihtsustamise musternäide.
21. jaanuar 2018, 13:20
Selgita siis komplitseeritult, harimatule publikule, kuidas asjad käivad.
Ärbert21. jaanuar 2018, 16:05
Ei viitsi, sulle ei jõua ju niikuinii kohale? Aga loe 10 cm kõrgemalt Onari Kämmalt, seal on pool juba öeldud.
16:05/ Vaat nüüd on21. jaanuar 2018, 16:21
maailmanabad koos ÄRBERT VON KÄMMAL ja nende tõed. Komplitseerib siin oma libatõdesid tõe pähe, lubage naerda. Vargal on ka oma tõde, naistepeksjal oma.
Ärbert21. jaanuar 2018, 17:12
ma ise kogu aeg nii teinud , ega ma ka rohkem aru saa - haridus jäi poolikuks
mait21. jaanuar 2018, 11:59
Parim kingitus eesti rahvale oleks kogu Toompea ,Kadrioru ja valitsushoonete suurpuhastus! Elagu vaba ja tõeliselt demokraatlik Eesti!
See võib21. jaanuar 2018, 12:07
olla ainult teoreetiline unistus. Paljud on rääkinud tuttavatest, et enne olid igati targad ja toredad inimesed, aga kui poliitikasse läksid, hakkasid mingeid jaburusi rääkima. Seda paistab ju reaalselt kõigile ka.
teooria on sõnad, sõnad ja sõnad21. jaanuar 2018, 12:12
sõnades on palju võimalik, tegelikkuses tuleb hakata arvestama...tegelikkuse mees- ja naispoolt.
veel teoreetilisest lähenemisest21. jaanuar 2018, 12:19
ütleme naistele,
kes on emad ja eriti kui on veel poiste emad :)
meie president on ühe poja meheks kasvatanud ja teist kasvatab
12:07 / kõige enam 21. jaanuar 2018, 12:29
avaldub see Ratase puhul. Jutt muutus nii ümmarguseks, vaated vastupidisteks, mis enne kõik olid.Ja valed hakkasid pihta, me ei ole ühtegi pagulast lubanud vabatahtlikult võtta aga ometi toob. Vastik.
hehee, 21. jaanuar 2018, 12:09
su soov ei kajasta kogu eesti rahva, vaid mõne erakonna taotlusi.
vastus Lustile: ei, ei pea tagasi astuma ja
isegi vaest justiitsministrit ei peaks ohverdama.
PAADIALUNE.21. jaanuar 2018, 14:52
Lust peaks ise tagasi astuma.
14:52/ Kohtusse21. jaanuar 2018, 15:47
nagu Sarapuud tahavad.Sind kohe saakski sõimu eest anda, oledki paadialune. Lust astub ilma sinu kisata nii edasi, kui tagasi, nagu ise tahab
Lennart21. jaanuar 2018, 11:45
Tagasi saaks astuda keegi, kes on sinna valitud. Praegune presidendi kohusetäitja ei ole sinna valitud, vaid määratud kuue papi tagatoa sobinguna. Nemad ta ka tagasi kutsugu. EV 100 sünnipäevaks on rahvas igal juhul põhjalikult tülli pööratud, peotuju põhjalikult rikutud ja siinkohal ei oma tähtsust kas rumalam on eelmainitud kt või isegi-mitte-oma-jalge-ette-nägev-sajaneljane-kanakari - kurb.
siiski valitud ja valitud vastavalt kehtivale põhiseadusele:)21. jaanuar 2018, 11:51
kas nüüd rahvas ja kas nüüd põhjalikult, kunst juba kord on maitseasi.
presidendi valimised otsustati juba Vabariigi loomisel21. jaanuar 2018, 12:26
rahvale mEtte usaldada :), miks, nii need riigiisad tookord heaks arvasid.
11:51/ Põhiseaduses pole 21. jaanuar 2018, 12:32
sellisest presidendi valimisest poolt sõnagi, vaata järele ja siis kobise.
see et siim rinnaga peale hakkas suruma21. jaanuar 2018, 12:49
ja mingeid varivalimisi initsieerima ei tähenda ju et sel mingitki seadust taga oli, mängiti rahvale mingeid trikoovoore, kuigi oli teada kes ja kuidas valib.
Onari Kämmal21. jaanuar 2018, 11:44
Oeh.
"Reinsalu nimetas NO99 lavastaja Tiit Ojasoo vastaseid kaagutavaks kanakarjaks" - Reinsalu EI NIMETANUD Ojasoo vastaseid kaagutavaks kanakarjaks. Reinsalu nimetas kogu toimuvat kanakarja kambakaks, mis on viide täiesti konkreetsele kanade käitumisele, kus valitakse enda seast välja üks nõrgem ja see siis kambakesi surnuks nokitakse, nii et kõik justnagu natuke tegid midagi, aga keegi ei andnud konkreetset surmahoopi.
"Ilmselgelt läks Reinsalu oma arvamuslooga mitte niivõrd kaitsma Tiit Ojasood, vaid üritas kaitsa avalikult Kadrioru otsust" - ei, Reinsalu läks justiitsministrina kaitsma justiitssüsteemi. Kaitsma seda, et meil on kohus, kes langetab otsuse, ning sellega paralleelne ühiskondlik omakohus ei ole okei.
mõistus jättis poliitikud maha21. jaanuar 2018, 11:33
kui eesti taasiseseisvus.
valikuline poliitika21. jaanuar 2018, 11:31
Seekord siis kasutame andeksandmise taktikat. Mida järgmine kord? Olenevalt olukorrast? Silmakijalike kamp!!
silmakirjalik on 21. jaanuar 2018, 11:43
võimuvõitluse maskeerimine naistepeksuvastalisusega.
to RS21. jaanuar 2018, 13:50
Need on ju palgalised kommijad, kes Lusti ja Ekret kiruvad ning Brüsseli poolt paikapandud ametnikku õigustavad.
Ma ei usu, et keegi tasuta sellist jura kirjutab.
21. jaanuar 2018, 17:13
maksa mulle rohkem , kiidan sind siis
me kõik teame vastandite vastuolu seadust,21. jaanuar 2018, 10:44
vähem tahetakse teada vastandite teine teiseks üleminemise paratamatust, meil on käsil periood kus võime oma silmaga näha, kõrvaga kuulda ja...lehest luigeda kuidas ahistatav nõrgem pool ahistavaks üle läheb, uskuge, ka see ahistamise moodus on sama jälk. teistsuguselt halastamatu, kuid ikkagi halastamatu, ülekohtu laine rullub juba mõnda aega üle inimkonna ja on siia jõudnud, mehed seda naiste kasvavat raevu pidurdada ei saa, üksikud naised on protsessi ohtlikkust tajudes asunud seda peatama, naisena on meie presidendil see eelis, millist meespresidentidel ei ole, meie president SAAB rääkida andestamisest. kui meie naiskond jätab presidendi üksi ja veelgi enam, laseb end võimuvõitluse objektiks kinnistada, siis ...eilsest peale ma hakkasin oma kõrges eas ja halvas tervises hüve nägema - ma tahan hullumeelsusest ära.
RS21. jaanuar 2018, 10:14
Huvitav on jälgida kuidas feministid,tolerastid ja globalistid Lusti poolt tagajalgadele on aetud. Mind paneb imestama,et kuidas küll inimesed sellisteks välja kujunevad.
trots on ju21. jaanuar 2018, 17:50
ANDRESE sugustel globalismivastastel. välimusele ja menule vastassugupoole juures andis ta ise objektiivse hinnangu. laup on ka madalavõitu, muude asjade mõõdud teadmata.
Andres21. jaanuar 2018, 20:17
Üks helbeke ilmus juba välja. Ei nime ega midagi, ainult räuskab. Õigekirjast rääkimata. Teab lauba kõrgust ja puha. Üks p gi kaenlasse anda, siis õitseb. Suht mage.
no sina29. jaanuar 2018, 08:02
oled küll omaarust isane, aju ei suuda rohkemaks
kuidas vastandid kujunevad :)21. jaanuar 2018, 11:08
enantiodroomselt loomulikult, vastandid lähevad üksteiseks üle, must valgeks, naine meheks :), naise mehelik pool võtab ego üle ja asub, ei,mEtte rusikatega vehklema, vaid üldtuntud tõdedega.
jupike jõudis kohale,21. jaanuar 2018, 11:16
edasi, naises pead tõstnud mehelik alge pole loov, on ainult targutav :)
oluline21. jaanuar 2018, 11:29
meie presidendi ego on tasakaalukalt objektiivne ja naiselikult kaastundlik :)
loovates meestes21. jaanuar 2018, 11:33
on ülekaalus emotsionaalne pool, kes siis seda ei tea :)
kanakarja21. jaanuar 2018, 10:11
toel üritab reformierakond jälle võimule saada.
MadMax21. jaanuar 2018, 10:05
Mida imestada. Terve mõistus jättis selle pommiaugu maha juba 25 aastat tagasi.
Miks salatsetakse 21. jaanuar 2018, 10:04
Tasuks rohkem teada presidendi tausta ja lapsepõlve ,hobisid,mida ta varja püüab.
Millest tekkinud nii suur raha himu,et raha nimel on valmis kõigeks ja seda 4 lapse kõrvalt kõike saades.Raha ja KV tundubki tema esimene huvi olema.Rahvale näitab teist nägu,salaja sepitseb aga ootamatuid käike.Teater ei puutu asjasse ,kuna keegi ei tea selle sisu.Varjamine ja tagaselja tegemine on midagi muud.Kasutatakse sama meetodit nagu presidendi valimistel,kus tagasi tee näib võimatuna.Kõike tehakse salaja kellegagi salaja kokku leppides.Tekib küsimus ,kes riiki juhib kas keegi omade hulgast või keegi piiri tagant.Kõik see enda esitlus on võlts ja vale maskeering,seda näitavad teod,mida püütakse varjata.Kas nad kardavad enda pajastust.Teater on kõrvaline teema.
21. jaanuar 2018, 10:14
sellest nn. bresitentist - kohale tassitud kuskilt brüsseli koridoridest ei tea keegi kus luurekoolis õppis ja jne
Miks salatsetakse 10.04-le21. jaanuar 2018, 11:26
Eks siis ikka salatakse ja varjatakse,kui põhjust on. Ja põhjust on.Rahval on täielik õigus teada presidendi minevikku ja päritolu Aga see on huvitav,et enne tema paikapotsatamist ei uuritud üldse kes või kust ta pärit on.Väga ,väga imelik. Oleks vaja hakata allkirju koguma,et sellest to...t..kast vabaneda.
raha himu?21. jaanuar 2018, 12:11
Sellepärast tuli siis EL-ist siia väiksema palga peale?
eestlane21. jaanuar 2018, 09:53
Võibolla, et isegi peaks, sest ta on sellele kohale PANDUD ja tal pole rahva hulgas poolehoidu.
21. jaanuar 2018, 10:15
poolehoid puudub 100 %-liselt kindlasti , labastab seda aastapäeva niikui nii
....21. jaanuar 2018, 10:43
President peaks tagasi astuma,rahvas pole teda valinud.Ta on sinna pandud rahva tahte vastaselt.
totule21. jaanuar 2018, 12:13
Kui sa veel ei tea, aga meil rahvas ei vali presidenti. Saage ükskord üle, et ise ei suutnud oma parteibroilerit presidendiks valida.
vaba mõtleja21. jaanuar 2018, 09:39
Loen artiklist välja,et President Kerstil on kombeks ootamatud väga salajased rünnakud,nii sai Kersti ka presidendiks ootamatult ja oli tal loomulik käik.Näib et huvid olid hoopis rahalised ja müüd hüved kindlustada oma perekonda.President ei tundnud mingit huvi rahva arvamuse vastu.Presidendi aega veedab uisutades,suusatades ,jalutades,rahva ees oskab selja sirge hoida,ennast tugevamana näidates.Nüüd hoiti suurt saladust etenduse osas,miks peab valetama ja salgama,rahvast petma ja seda algusest saadik.Mis ajendil sai Kersti presidendiks nii ootamatult,andes kõigile ootamatu hoobi valituks saades,kui teised mitmeid kuid võitlesid presidendi koha eest.Selline president pole usaldusväärne,kes sepitseb salaja asju ja teeb ootamatuid otsuseid ,mida muuta on raske.
Etenduses pole üldse asi vaid isikutes,kes ei ole ole ausad oma tegemistes.Tagaselja ootamatu löök võib tabada teda ennast tugevama vastase korral.Tühised maha loetud sõnad tühise inimese suust reedavad ta silmad ja kehakeel.
vana penskar21. jaanuar 2018, 09:58
Hea Katrin , sa oled tubli ja arukas naine ja ajakirjaniku andega on sind õnnistatud. Tead on üks omalaadne sõnakõlks: enne mõtle , siis ütle.See kehtib isegi kuninga kohta.
Rahva lemmikuks oli hea aeg aastaid tagasi keegi Peeter Võsa. Andekas, ja humoorika sõnaga mees. Täna aga saamegi öelda , et OLI.
21. jaanuar 2018, 10:18
see naisterahvas veel salakavalam kui tramp ja susib salaja nagu väike sülekoer külalistel kannast
Paluks / 09:5821. jaanuar 2018, 10:38
..seda sõnakõlksu endapeal rakendada. Ei ole keegi Sulle vana penskar andnud suuremaid õigusi kellegi kohta midagi rohkemat arvata, kui seda Lust teeb. Ja paraku on tal rohkem õigust, kui salalik tegelane välja näitab, kes peakski enne mõtlema ja siis ütlema.
Lust21. jaanuar 2018, 12:15
on ise ju praegu kohtuliku uurimise all, aga mingi vana penskar vaevalt. Kummal on siis rohkem objektiivsust?
Lusti21. jaanuar 2018, 13:12
isiklikud asjad ei puutu ka penskarisse.Vaevalt, et Sinagi objektiivne oled, kui asjaga seotud just pole(kohtuall).
Lustil on...21. jaanuar 2018, 09:15
...täiesti õigus.See nn.president ei ole lihtsalt kange vaid ta on loll-kange.Kes siis teeb lõpliku otsuse .Ikkagi president ,mitte Ojasoo. Ise see olend küll tagasi ei astu.Ikka edasi,ikka edasi..ei sammukestki tagasi!...Nagu tigu kunagises lastelavastuses.
Vale puha21. jaanuar 2018, 09:41
Härra Nestor on meile valinud parima presidendi, kes mõistab rahva muret ja läheb selle leevendamiseks isegi kuuks ajaks Narva paastuma.
kas21. jaanuar 2018, 09:59
ta polegi veel läinud? Vaadates tänast kuupäeva pole eriti aega ja kas jõuab kätlemiseks kohale?
21. jaanuar 2018, 10:19
hea kui sinna jääkski
Alles sügisel21. jaanuar 2018, 10:41
aga seda pidi poolaastat ette kaagutama, No teatrit hoiti viimse päevani saladuses.
kuur21. jaanuar 2018, 13:59
Mis kur...i saladus peaks üks teater olema, miks peaks president mingi sõu korraldamisse üldse sekkuma? Laske tal ometi tähtsamate riigiasjadega tegelda.
Jah, meie riigil puudub vaimne liider. President kõigi oma võimalustega praeguses olukorras see olla ei saa. Meri ajal olid asjad teisiti. Masendavalt algab ja juhatati sisse juubeliaasta. Mingi rahvuseta multikulti näitleja oma kange vene keelega õilmitses uusaasta ööl ekraanil, hümni ei olnud, algab lahing juubelipidustuste vastu, meie hümni vastu Ajalehed pulbitsevad sajast eesti perest, kellest vähesed on põlised eesti pered, ikka pooltulnukad. Vareml õpmata intelligentne raadio saatejuht promob iga nädal neid, kes "elavad siin". Igast kandist eesti riigi ja eestluse vastane tegevus. Kas seda just Kaljulaid korraldab, raske uskuda.
Mõtelge mõnele ilusale asjale: ERMILE,Taara tammikutele.
Eestis käib21. jaanuar 2018, 15:57
kaeviku sõda, nii salamisi ja seljatagant. Üks piraki-paraki ärapanemine, süvenemata sisusse. Selles valitsemise tuhinas unustatakse inimene üldse vahepealt ära ja tema vaene ongi see, kes need kuulid peab vastu võtma. Kadriorust lendab neid ikka välgukiirusel ja sajaga, nagu see Eesti 100 oleks ainult nende pidu ja tahe.
21. jaanuar 2018, 17:18
talle meeldivad sinise saviga koos noored poisid laval
21. jaanuar 2018, 09:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
rahulikud eesti mehed21. jaanuar 2018, 10:08
aetakse minema,Ise ka ei julge isegi marketis mõne naisega samas riiulivahes olla, äkki saan ahistamis süüdistuse. Asemele ootatakse aktiivseid tulnukaid.
21. jaanuar 2018, 10:20
kes neid kokku lugeda jõudnudki
21. jaanuar 2018, 08:57
Miks te öösel kommenteerite, on ju uneaeg?
Miks?21. jaanuar 2018, 09:44
Vaata maailm on sisenenud uude , kvantmaailma, kus vesinik on kaotanud molekulis ühe aatomi ja rahvas on justkui delfiin hakanud mõtlema mõlema aju poolkeraga, Kui üks üle kuumeneb, lülitab ajuripats tööle teise poolkera. Nii me siis rabame väsimuseta 7/24 nagu meie valitsus ja riigikogugi.
21. jaanuar 2018, 08:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. jaanuar 2018, 10:21
kaaguta kodus õues külmas vetsus
21. jaanuar 2018, 08:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. jaanuar 2018, 10:22
kas mõtled presidenti
21. jaanuar 2018, 08:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
21. jaanuar 2018, 10:22
kuid väljendab rahva aeusaamist ja nägemust
sdas21. jaanuar 2018, 10:49
helle 21. jaanuar 2018, 08:13
lust on õige naine õigel kohal
helle 21. jaanuar 2018, 08:39
lust teab mida räägib
Nii ongi21. jaanuar 2018, 14:28
tark teab mida räägib,loll räägib mida teab.
21. jaanuar 2018, 17:20
sa mõtled jälle seda l.o.l.l.i ...denti
tohoh21. jaanuar 2018, 17:30
juba 35, aga lapsi netu. Martinikene ütles midagi 27-aastaste naiste kohta...
president 21. jaanuar 2018, 07:59
presidendiks. temast ei olene suurt midagi. aga meie valitsus on läbikäiguhoov. Eesti inimesed ei tea juba, et kes miski minister parasjagu on, veel vähem teised riigid. ja mis koostööd saab teiste riikidega olla, kui sealsed tegelased kaotavad kontakti ühe ministriga ja siis peavad õppima juba teist tundma. nad ei viitsigi sellise tsirkuseriigi klounidega tegeleda.
21. jaanuar 2018, 10:23
see ongi Banaania demokraatia
24ndaks21. jaanuar 2018, 07:52
Reinsalu Riisalo ja Linnamäe suled sappa .Uus teater leida ja asi lahendatud! Presidenti muidugi vahetada ei saa.
riigimäng21. jaanuar 2018, 08:11
Kogu seda uut iseseisvust( 50 aastat oli ikkagi teine võim) võiks edukalt välja mängida nukuteater. Pehmete ja karvastega koos saab tõesti kena vaatemängu.
21. jaanuar 2018, 08:44
Super sõjamees Riisalo pilk räägib enda eest, päris korras seal ei ole, aga presidendiga sobituvad imehästi.
ee21. jaanuar 2018, 12:11
Riisalo ei ole Riisalu.
21. jaanuar 2018, 13:23
Loomulikult ja nüüd vaata Riisalo tausta selles vadlkonnas.
Oviirid21. jaanuar 2018, 07:47
on ju pugejad ja lömitajad tavalised ahnurid!
21. jaanuar 2018, 07:42
miks ta peaks tagasi astuma,vat lust võiks küll tagasi astuda,nii arvab rahvas
21. jaanuar 2018, 08:02
Ah et kogu rahvas koguni ... siis on küll sul aeg, õigeaegne ravi võib veel aidata.
no jah,21. jaanuar 2018, 12:38
ainult ekrelased on kogu rahvas?
RM21. jaanuar 2018, 10:55
Plusside ja miinuste omavaheline suhe su kommentaari all näitab väga selgelt, kui väga "rahvas" Lusi tagasi astumist ootab... Ilmselgelt sina küll rahva nimel rääkida ei saa!
naerukoht21. jaanuar 2018, 12:40
enne valimisi lubasite terve suguvõsaga ekret valida ja kommentaaride plusse oli ka 99%, aga valimistel saite ainult 6% häältest :)? Kas partei trollid on ainult rahvas :)?
Eestlane21. jaanuar 2018, 07:12
Ta oleks pidanud juba ammu tagasiastuma
ätt.21. jaanuar 2018, 07:37
Meil on niisugune õigusriik kus keegi ei tohi omada oma arvamust või siis vähemalt seda välja öelda.Mis puutub Reinsalusse siis ega tema nüüd rohkem käkke pole küll keeranud kui eelkäijad .Tänu justiits-ja siseministrite tegevusettusele või mingis ühes suunas tegutsemisele on kogu justiitsia muutunud rahva silmis ebausaldusväärseks.
21. jaanuar 2018, 10:25
Miks kaitseb Reinsalu NO 99-t21. jaanuar 2018, 07:10
See teater,ei meeldi kellegile.Kuigi,seal on mõned näitlejad super andekad!...MIKS? See teater,ei ole muud teinudki,kui kellegi suunas,kellegi käsul,,mõnitavaid tükke lavastanud. Võibolla,on eestlased lollid ja lavastajad targad ja vastupidi aga midag on selle teatri juures vale ja vastik!!! Tundub,nagu antaks preemia ,mõnitavate etenduste eest,NO99-le,lavastada Eesti 100-dale aastapäevale pühendatud kontsert. Jube,mis sealt tulla võib!
REin21. jaanuar 2018, 06:53
21. jaanuar 2018, 10:26
ta pole sealt kunagi välja saanudki , ainult muliseb ...
AH21. jaanuar 2018, 06:15
astuge kõik tagasi ja jääge vait.Igal ühel on, kuhu astuda.
arvad et suurte rahade ja hüvedest 21. jaanuar 2018, 10:27
loobumistest,ei usu ahnetest
RS21. jaanuar 2018, 05:27
See Brüsseli ametnik ei ole mingi president. Mingu tagasi sinna kus kohast tuli.
21. jaanuar 2018, 10:28
luurekooli täiendama
kas juba21. jaanuar 2018, 12:42
asute jälle küüditama?
to Tiit21. jaanuar 2018, 14:27
Kirjutaja ausalt autoriks " palgaline kommija ". Miks petad ja valetad ?
Tiit21. jaanuar 2018, 05:13
No, Lusti Kati pole küll mingi ütleja.
Tiit21. jaanuar 2018, 05:22
Ma ei tea kuidas teistega on, aga minul on hästi meeles kui ta veel Lust-Buchanan oli ja Inglismaal elas. Siis monitas ikka hoolega Eesti rahvast.
21. jaanuar 2018, 06:59
Tiidukesel on üksi igav, peab ise omale plusse jagama ja kommentaari kommenteerima.
To Tiit21. jaanuar 2018, 07:37
Katrin Lust,on Eesti kõige ausam,intelligentsem ajakirjanik !!! Paljudel hambus,sest julgeb päevalgust kartvaid lugusid välja tirida!!! Selleprärast paljudel jalus. Katrin,kui satud pättide poolt hädaohtu-tuleme sulle appi!!! Meie ainus ,aus-intelligentne-julge ajakirjanik!!!
Edvik21. jaanuar 2018, 08:03
Veel kord tõestus, et eestlaste parim söök on teine eestlane. Häbi teie pärast
21. jaanuar 2018, 08:46
Mine häbene siis, võta nestor, ilves ja kaljulaid ka kaasa
21. jaanuar 2018, 10:29
ja vii see r.ä.m.p.s siit riigist kasvõi äfrikasse
kas mitte21. jaanuar 2018, 12:44
tema polnud see ajakirjanik, kes tegi reportaase sõjatandrilt, nagu oleks ise seal, tegelikult istus kodus :)?
to Tiit21. jaanuar 2018, 14:29
Sa ei ole Tiit, oled palgaline kommija Tiia.
Naiselik tekst.
tohoh21. jaanuar 2018, 17:35
haridus on ju Lustil kehvakene, samal tasemel abilinnapea Izmailovaga. keskkooli hinneteleht oli kehv. seda kinnitas Lusti klassijuhataja.
helle 21. jaanuar 2018, 15:30
nii tark naine ei ütle mida ta ei tea
Allah21. jaanuar 2018, 04:36
Mitte tagasi astuda,vaid tagasi lükata. Kogu Toompea alla lükata. Nagu suurpuhastuseks vajalik.
21. jaanuar 2018, 07:53
vot see on küll VÄGA HEA mõte--- Toompea alla , sest inimesed nii tühised ja rahaahned !
Loomulikult21. jaanuar 2018, 04:31
inimeste kannatus lõpuks katkeb. Minule ei sümpatiseeri ei naistepeksja, ei Reinsalu, oma liiga laia suuvärgiga. Justiitsil oleks Eesti seaduste õigeksajamisega käed-jalad tööd täis, mängib aga mingit isandat. Öelge, kas taipate kõigest selles uues maksusüsteemi rägastikus? Kui palju on üldse inimesi, kes Eesti seadustest aru saavad. Iga päev tuleb uusi ja nende täiendusi nagu "Vändrast saelaudu". Imelik rahvas üldse see eestlane. Kõik on väge täis, tegemas pole aga ühtegi. Pane ainult uhkustama oma käkerdiste eest.
m21. jaanuar 2018, 04:46
Hari ennast ja ära hala.
NO21. jaanuar 2018, 06:01
hakka tegema siis,ära vjngu.
Mina arvan,21. jaanuar 2018, 04:23
et kui palju neid "aga-sid" meil jätkub? Kui Reinsalu võib inimesi kanakarjaks sõimata, võin mina presidenti seaks sõimata. Kui kära tõuseb, vabandan mokaotsast ja lõpetan lause peale koma sõnaga "aga".... Miks igasugustel suurässadel "ikka juhtub", minu korjab suvaline moderaator hoobilt ära?
....21. jaanuar 2018, 03:44
Tegelgu oma kuu uuriaga ,tal on sellega probleeme juba küllalt aga jätku president rahule.Kui see president tagandatakse tekib eestis veelgi suuremgi ebastabiilsus ja määramatus ja maine kahjustamine kui ta juba seni on.
21. jaanuar 2018, 07:01
Muidugi kõik on putinoidid, kes arvavad teisti. Kas sind võiks kutsuda reformivargast seanäoks või sotsist jopskiks?
ren21. jaanuar 2018, 02:01
Katrin Lust respekt. Mind häirib hoopis keelamise ja vihkamise kultus. Meenutame Peeter Oja juhtumit.
Oletan et on MeToo eesti variant. Ka võib loota uue erakonna sündi. Vihjan siin Remmelga kallistajatele.
juta21. jaanuar 2018, 01:26
Katrin Lust peaks tagasi astuma!
juta võiks 21. jaanuar 2018, 01:36
jutale21. jaanuar 2018, 07:31
Ma ei astu kunagi sellelt troonilt tagasi
Rahu21. jaanuar 2018, 01:16
Millest see jama hakkas? Hakkas sellest, et au anti NO teatrile. Asjaosalised oleksid pidanus nii targad ja ettenägelikud olema, et ei oleks seda teatrit puudutanud. Liiga värskelt on veel meeles need vägiteod. Nüüd on rahvas enne sünnipäeva riidu aetud ja tahetakse asja eest teist taga ka minister maha võtta. No, kuhu me oleme jõudnud oma ärapanemistega? Arusaadav on ka see, et lavastus teeb kindlasti oma viimaseid proove ja uut tegijat on hilja otsida. Aga, miks see kõik nii hilja välja tuli? Oleks juba varem saanud kaagutama hakata. Ilmselt ikka aimati, et see valik tekitab vastuseisu ja peeti targemaks vaikida viimase võimaluseni. Ja, kuhu see nüüd meid viis? Väga kahju,et oleme nii tigedad.
to Kaigas21. jaanuar 2018, 01:55
Meil EI ole presidenti, vaid paikapandud ametnik.
vihkamise ilust rahuni21. jaanuar 2018, 02:10
Pinged ei teki ühekorraga...
neile on eelnenud pikk 100 aastane kogunemisaeg...
niinagu jalaga maaslamaja lööjat on tabanud selgushetk...
mis armastuse imest sündinud.
Kuuuurija21. jaanuar 2018, 03:22
Need pinged on osavalt orkestreeritud. Tüüpiline konksninade jaga ja valitse strateegia.
blogija21. jaanuar 2018, 17:37
on ju konksninadega samast rahvusest
jah21. jaanuar 2018, 09:45
"Aga, miks see kõik nii hilja välja tuli?" on hea küsimus... võiks ka küsida "Kuidas õnnestus seda nii kaua varjata?"
* see, et igal aastal on vastuvõtt ja kontsert pole mingi saladus.
* ka see on siililegi selge, et niisuguse asja ettevalmistamine võtab palju aega.
* ettevalmistustega on lisaks lavastajale seotud veel väga palju inimesi, näitlejad-lauljad, helimehed, valgustajad jne. jne.
ehk siis - kes lavastab, oli väga paljudele inimestele teada juba peaaegu aasta, arvestades Eesti väiksust on minu jaoks väga imelik, et varem mitte keegi ei reageerinud...
mina seda lavastajat ei tunne, ei tea ei tema lavastustest ega eraelust midagi.
aga kõik need inimesed, kes teavad lavastaja tausta ja teadsid, et tema lavastab.... miks nemad vait olid?!
Kaigas21. jaanuar 2018, 01:13
Katrin Lust, jätke Vabariigi President rahule! Ärge pingutage oma arvamustega üle!
21. jaanuar 2018, 07:03
paika pandud prüsseli puratiino
Rahva lõhestaja21. jaanuar 2018, 08:56
Tõde on valus. Lustil 100 % õigus.
Tex21. jaanuar 2018, 09:12
Kui Reinsalu kordab meie presidendi valikut ja sunnitakse selle eest tagasi astuma siis on loogiline, et ka president koos oma õukonnaga peaks NO99 valiku eest vastutama.
Või eeldab / eeldas keegi, et psühholoogiline vägivald ei kuulu vägivalla alla?
Nii toona kui nüüd.
Aga jah. Käsi südamele. Ega meil polegi ju ühtki lavastajat, keda milleski süüdistada ei saaks.
Khmm. Peale õuelauliku avandi loomulikult. Huvitav miks talle showaddywaddy läbiviimist ei pakutud?!
lustiuurija21. jaanuar 2018, 01:06
Lust täidab alati kellegi tellimust. presidendivalimiste kampaania ajal täitis ta keit pentus-rosimannuse tellimust ja promos Marina Kaljuranda. saade Kaljuranna suvekodust. afgaani tõlgi Omari välisministeeriumi kulul Eestisse toimetamine ja senini välisministeeriumi arvel ülalpidamine, sealhulgas igakuise 500-eurose taskuraha maksmisega. Lusti teleintervjuu Omariga, kus viimane pisarsilmil tänab välisminister Kaljuranda ja kinnitab, et pole elus nii inimlikku ametnikku varem näinud.
tegelikult21. jaanuar 2018, 04:10
mulle Katrin Lust meeldib,julge naine,aga selle Omariga pani ta ilmselt puusse.Kui see Omaar oleks tubli õpilane ja siin hästi hakkama saav,siis me oleksime temast ka midagi kuulnud.
tänu Omarile21. jaanuar 2018, 13:48
sai Lust püünele ronida, teha diili reformierakonnaga. kas ilma hüvituseta? ja kuhu kadus Lusti poolt kogutud annetuste raha? siinse blogi kommentaatorid esitasid seda küsimust lustile korduvalt. kui esialgu veel midagi vastati, siis lõpuks kustutati ära kõik annetuste palumise tekstid. nagu polekski mingeid annetuste küsimisi ja saamise olnud.
Jah tagasi astuma21. jaanuar 2018, 01:01
pr.Puratino nagu Buratino läheb Brüsselisse matab kuldraha lollidemaale ja jääb rahapuud ootama
ise21. jaanuar 2018, 00:58
Ja Puratinoo peab tagasiastuma ning mingu sinna kust ta tuli matku oma mündid lollidemaale ja oodaku kuni rahapuu kasvama hakkab
21. jaanuar 2018, 00:51
Edu Katrinile,kes selgelt eristub ajakirjanike ridadest ! Maha k.k., rahvas tahab valida OMA !
to Marii21. jaanuar 2018, 01:56
Palgalisel kommijal alati ühtmoodi käekiri.
Marii21. jaanuar 2018, 00:46
Kui ma enne nagu poolhästi Lustist arvasin siis siin oli küll kõva kolks sügavikku.
meri to Marii21. jaanuar 2018, 00:56
No ja millest see kolks siis tuleneb, liberast- et ütles välja tõe, et Kaljulaid on silmakirjalik!? Mina ei taha meile sellist presidenti, juba teine eriti vilets järjestikku!!!
inimene pole ta teod21. jaanuar 2018, 01:11
Jah, kogu meedia sellel baseerubki, et inimene ja tema teod pannakse ühte patta. Tümitatakse isikuid ja ei tehta vahet sellel, inimene teeb erinevaid tegusid ja ta pole selle tõttu läbinisti halb, et ta selle või teise teo toime on pannud. Teod antakse andeks, inimest ei notita oimetuks ega kanta teda maha.Inimene on jumalik, aga kui samastada teda ta tegudega, saame tõepoolest koletise, eriti kui terve vabariigi meedia seda võimendab. Ma tunnen kaasa Reinsalule ja tunnen kaasa Ojasoole. Tunnen kaasa Evelinile ja Peeter Ojale ja kõigile neile, kes meedia ja harimatu rahva hammaste vahele on jäänud. Ja endale, sest ka mina olen sedaviisi kannatada saanud. Ma tunnen kaasa kõigile neile, kes selle harimatuse eest enam ninagi välja pista ei julge ja on sulgenud end oma koduseinte vahele. See ehk muutub kunagi. Kui hakatakse teadvustama, et inimene pole tema teod. See, mis praegu valitsuse tasandil toimub, on kohutav. Ma ei oska nii rikutud olla, et arvata, et see ongi neil tahtlik ja võimuambitsioonidest tingitud. Samuti ei suuda ma ette kujutada, kuidas need ojasoopeksjad pidupäeval lähevad hea näoga Ojasoo etendust vaatama. Milline silmakirjalikkus!
ei saa ka nemad reliikwiata hakkama21. jaanuar 2018, 00:45
Irli-i jaoks on vägivald ja sellega manipuleerimine alati olnud lahendus..
isamaaline jõud on nende vangitorn.
Stakan K. Butõlkin21. jaanuar 2018, 00:04
Jutt on väga ilus preili Lustil ja toetub õenamuses ilmselt õigetele eeldustele kuid Reinsalu tekstist ta küll adekvaatselt aru ei saanud. Reinsalu kasutatud väljend metafoor oli absoluutselt adekvaatne. Muidugi oleks pidanud sõna kana vältima-see kõlab naistele samamoodi nagu neeger mustadele.Misiis, et suur osa musti ongi neegrid, suur osa naisi ongi n.ö kanad nagu suur osa mehi on m..nnid.Mis teha: vahel teeb Emake Loodus pulli- siis kui on ära joonud kolm Red Bulli :)
Waffen SS21. jaanuar 2018, 00:01
Kus nüüd kisa ja lärm ühe lausevääratuse pärast.Sea-Kadri pärandas voodisoojendajale miljonoeid ja sm.jääb õigust ülegi.Palo lollused ja penskarite röövimine ei häiri kedagi.peaasi ,et naisõiguslaste kvoodid oleks täidetud ja homode seaduslikud õigused garanteeritud.
reinsalo21. jaanuar 2018, 01:05
20. jaanuar 2018, 23:27
Eesti ministril võiks olla lihtsalt kott, mitte portfell.
jobu21. jaanuar 2018, 07:18
Tal kodus ongi kaks kotti olemas.
Jah 20. jaanuar 2018, 23:02
Lollikari, võtke rohtu ja ruttu magama, marss!!!
ccc-le!!!20. jaanuar 2018, 23:01
jäta nüüd Katrini tissid rahule või lihtsalt endale vaatamiseks! need on tal tõesti ilusad,kuid peale selle on tal mõistus ja õiglusetunne vägagi omal kohal! edasi armas Katrin!
igal asjal on kaks otsa21. jaanuar 2018, 00:24
miks ma peaks uskuma, et mingid tundmatud riigikukutajad oskavad pärast riigiga midagi tarka peale hakata. Kesikud olid aastaid leilis, et kui nad aga pääseks riiki tüürima-no ja nüüd, olete rahul? Keegi ei keela ekreiitidel riigiigikogus palehigis tööd tegemast. Asjalikuse asemel aga lõuatakse niisama lusti ja üritatakse veidrate aktsioonidega tähelepanu riibuda
To kaks otsa,on.sinulgi!!!21. jaanuar 2018, 07:46
Miks arvatakse, et Sotsid ja IRL ,Keskidel midagi oma- pead teha lasevad? Tule taevas appi,kui lühinägelikud!
00:24/ RIIBUDA?21. jaanuar 2018, 11:02
Öistel kommenteerijatel on kolm otsa, madal laup, veidrad ihad ja unepuudus. See kõik kokku tekitab tingimatu reflexi-viha.
to igal asjal on kaks otsa21. jaanuar 2018, 02:02
Küll palgaline kommija võib vastik olla.
Mida kõike raha nimel ei tehta.
Rudolf20. jaanuar 2018, 22:52
Pommid on küll head aga topib nina igalepoole, ime et veel tina pole saanud. https://www.ohtuleht.ee/217457/eesti-staariajakirjanik-purgib-alastimodelliks
pommid21. jaanuar 2018, 00:52
mar20. jaanuar 2018, 22:35
Katrin Lust! Sa oled üks väga vinge eesti naine! Pane täiega! Sa lähed läbi vasktorude ka kui ausus ja õiglus on mängus! edu sulle armas Katrin!
päris nii see pole21. jaanuar 2018, 13:51
20. jaanuar 2018, 22:29
tõeapostel20. jaanuar 2018, 22:27
Kordame veel kord, hästi aeglaselt: Reinsalu ei nimetanud otseselt kedagi kanakarjaks. Reinsalu tsiteeris lõiku kuulsast näidendist. Kahjuks on vastupidine versioon meedias laiali levinud ja kõik kordavad seda nagu kaljukindlat tõde...
kulla tõeapostel20. jaanuar 2018, 22:58
ja mis siis et tsiteeris. Oluline on eelkõige sõnum. Antud kontekstis on sellel tsitaadil selgelt ohvrit halvustav tähendus. Samamoodi kui on konkeetne tähendus lausel "Igaühele oma", st talle kuuluv, sõnad mis on kirjas Buchenwaldi väraval. Iseenesest pole neis sõnades ju midagi valet, hirmsad on nad seetõttu, et on mõnitavad ohvrite seisukohalt.
kulla kulla20. jaanuar 2018, 23:22
Oluline on vahtu peksta ja ärapanna.
kulla troll20. jaanuar 2018, 23:52
Senini tundmatu Salacgriva laagri olemasolust peaksid koheselt Zurovile teada andma, saad paremat tasu kui kommentaaride kribamise eest. Võib aru saada, et kribad raha nimel, aga ajuvaba iba ei tasu ka kokku kirjutada. Austa lugejaid.
tõeapostlile (omast arust)20. jaanuar 2018, 23:23
kordame veelkord ja veel aeglasemalt: reinsalu ei pea tagasi astuma seetõttu, et kasutas sõna kanakari, see on täitsa ko.be sõna eesti keeles nagu ne:qergi. AGA reinsalu peab tagasi astuma, sest ta marginaliseeris naistevastast väg.ivalda öeldes, et ta kahetseb, et võttis kunagi sõna naistevastase väg.ivalla vastu. justiitsminister, kes peaks just ohvreid kaitsma, andis neile vastu lõuqu sellega. silmakirjalik oleks olla edasi justiitsminister, kui sa oled kahetsenud just, et olid väg.ivalla vastu. seega oled poolt. kas said aru? ära NÜÜD enam sellest kanakarja sõnast räägi.
tõeapostlile (omast arust) - no mitu korda nüüd moderrerimisele siis läheb?20. jaanuar 2018, 23:25
kordame veelkord ja veel aeglasemalt: reinsalu ei pea tagasi astuma seetõttu, et kasutas sõna ka.nakari, see on täitsa ko.be sõna eesti keeles nagu ne:qergi. AGA reinsalu peab tagasi astuma, sest ta marqinaliseeris naistevastast väg.ivaIda öeldes, et ta kahetseb, et võttis kunagi sõna naistevastase väg.ivaIIa vastu. justiitsminister, kes peaks just ohv.reid kaitsma, andis neile vastu lõ.uqu sellega. silmakirjalik oleks olla edasi justiitsminister, kui sa oled kahetsenud just, et olid väg.ivaIIa vastu. seega oled poolt. kas said aru? ära NÜÜD enam sellest ka.nakarja sõnast räägi.
...21. jaanuar 2018, 00:27
Reinsalu kahetses,et ta söna vöttis Ojasoo käitumist hukka möistes! Kahetseb,et tegi avaliku arvamusloo Ojasoo teguviisi kohta,mitte ei kahetse oma seisukohta naistevastase vägivalla suhtes.Ka kanakarjaks pole ta kedagi tembeldanud,on lihtsalt filmist vöetud kujundlik näide:..." kanakarja kambakas".Ei taipa,.miks ei kritiseerita Kadriorgu kui seal selline närvipundar juba aasta tagasi paika pandi riigi juubelit läbi viima? Reinsalu oma segasevöitu jutu pärast peab tagasi astuma aga millise etteaste peaksid tegema need ,kes Ojasoo peokorraldajaks valides hoopis selgesönalisemalt oma arvamuse välja ytlesid naistevastase vägivalla kohta? Lehed kubisevad arvamusliidrite umbmäärasest käginast,vaid yks öbluke naine julgeb töe välja öelda!
Kordajale21. jaanuar 2018, 01:26
See kõik, mis sa siin korrutad, on lihtsalt mingisugune vihapurse või oma mingisuguse mõttetu õiguse tagaajamine või ka kellelegi meeldida tahtmine. Vast aitab juba mingisuguse sõnavääratuse pärast neid pikki repliike ja süüdistusi siin pilduda. Laske inimestel teha tööd ja mõtelge vahel ka oma peaga, kas tasub alati otsida iga sõnavääratuse pärast süüdlast. Otsige sealt, kus tõesti on midagi leida.
120. jaanuar 2018, 22:25
& siis20. jaanuar 2018, 23:02
minema!
Sinna, kust tuli.
Dr.PoP$20. jaanuar 2018, 22:21
Ha lõpuks on keegigi minuga ühel nõul.. Ta kinnitatud seadused juba vääriksid seda ..Viimane kollane kaart ja nüüd astu tagasi petad inimesi ja nii edasi
20. jaanuar 2018, 22:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andres21. jaanuar 2018, 00:26
Kas GTA jaoks ongi arvutid loodud?
Luuaksegi21. jaanuar 2018, 02:35
ju arvuteid mis mänge välja veaksid hästi.Mis sa arvad,et mingi exeli jaoks tehakse neid va.
kusti20. jaanuar 2018, 21:54
Tubli Katrin! Panid jälle kümnesse.
Enekindel20. jaanuar 2018, 21:50
Katrin ära sellel teemal Lusti...ei too head..küll kunagi saad püstolreporteriks...tahad liiga ruttu kõike saada...kannatust peab olema
20. jaanuar 2018, 21:46
Šveits, 7-liikmeline valitsus, presidendi koht on roteeruv, valitakse valitsusliikmete hulgast 1 aastaks https://et.m.wikipedia.org/wiki/%C5%A0veitsi_liidupresident
20. jaanuar 2018, 21:53
Kaua kestab meie väikese riigi valitsuse(15 min.), riigikogu(101) + pr. tsirkus??? Lisaks veel tohutud ministeeriumid. Iga parteilane peab riigipalgal olema.
jah, IGA NLKP piletiga A.kategooria seltsimees20. jaanuar 2018, 23:14
ON EV riigikassast osa saamas,
Seda kutsutakse kommunismuseks.
///20. jaanuar 2018, 23:26
Vähe veel. Sinusuguste taga peab veel vähemalt üks riiklik pupujukutaja olema. Sa ei saa ju oma elu oluga iseseisvalt hakkama .
aga kui palju on seal kodanikke !!!! Kassada inimest ju ainult ,neil suuremat valitsust vaja pole20. jaanuar 2018, 23:13
ja kui palju on seal selle Savisaare miljardeid ?
20. jaanuar 2018, 23:34
T.Mets20. jaanuar 2018, 21:40
Ah, et president astugu tagasi. No, mitte ei astu, milleks siis meil liitlassõdurid
muidugi peab tagasi astuma20. jaanuar 2018, 21:31
andis lubaduse maksta eu-sse 1/5 edaspid rohkem kui seni, kust selline õigus lubada? Ja näha on, kui õnnelik ta seal omasuguste seltsis on ja kui vaeva täis ta eestis on.
http://objektiiv.ee/eesti-ladvik-nous-euroopa-liidule-senisest-rohkem-maksma/
lust jal lõbu20. jaanuar 2018, 21:23
Lust unustas, et Reinsalu kahetses, et oli varemalt meeltesegaduses naistevastase vägivalla hukka mõistnud.
Jah20. jaanuar 2018, 22:16
Reinsalu ei ole seda väärt, et tema peale sülitada... Oih, ma vist pakkusin natuke üle... Ta on seda väärt!
ei pakkunud20. jaanuar 2018, 22:32
Reinsalu pole ju isegi rahva heaks mitte kui midagi teinud, miks ta peaks siis tagasi astuma.
muidugi pole see Reinsalu väärt, et tõeline eesti kommunist tema20. jaanuar 2018, 23:15
poole vaataks.
Muust rääkimata
///20. jaanuar 2018, 23:30
On siis rahva jaoks kes teineteise kõri närib midagi veel teha ?
Muigega20. jaanuar 2018, 21:16
Autor pangu ennast presidendi rolli koos sellega kaasneva vastutuse ja materiaalse kompensatsiooniga ning mõelgu hetkeks, kas tema pärast seda loobuks presidendi institutsioonist või mitte.
x20. jaanuar 2018, 22:06
mis vastutus maskotil on?
Muigega20. jaanuar 2018, 22:18
Viisakas inimene ei pane kahtluse alla presidendi vastutusi ka siis kui neid, noh ... (tead isegi).
to muigega20. jaanuar 2018, 23:29
see pole viisakas inimene, kes ilmselget kahtluse alla ei sea, et olla n-ö viisakas. see on siImakirjatseja, et sa teaksid.
Muigega21. jaanuar 2018, 11:16
Ma vaatan, et tänapäeva inimestel (loe: noortel) on raskusi teksti arusaamisest. Pole seda nõukogudeaegset ridadevahelise lugemise kogemust. Kõik peab olema lihtne, nö. puust ja punaseks tehtuna. Kõige hullem kui nüüd ka sest (eel)viimasest mu lausest ei saada aru.
lii20. jaanuar 2018, 21:14
Ei peaks. reformi tagatoa tegelased peaksid poliitikast lahkuma, liiga palju halba on nad teinud.
lahjuvas ainult jalad ees ja leinamarsi saatel20. jaanuar 2018, 21:47
juunist 1940 on nositud riigipirukat ja nüüd siis l a h k u !
Ei saaa. Ei või.
Tsto snarsit20. jaanuar 2018, 21:57
lahjuvas? Tstonibut Lietuvas? Latvijas?
snarsit = lahjuvas 20. jaanuar 2018, 23:17
tuu ju liivi keeles, Liivlased olete ää söönud, paar sõna neist alles ja needki ei passi .
20. jaanuar 2018, 21:11
Jah...ja20. jaanuar 2018, 21:10
Ei, noh... kui te nüüd nalja teete, siis on see küll päris tore nali, aga kui te nalja ei tee, siis...
traks20. jaanuar 2018, 21:05
kas töesti olete haiged.
rp20. jaanuar 2018, 21:03
No kui Katrin Lust nõuab, siis küll ei pea.
Jah20. jaanuar 2018, 20:40
peaks, miljon korda peaks, sest on häbistanud Eesti riiki. Võtku oma Linnamäed ja Riisalod ka kaasa, kadugu sinna, kust tuli.
seltsimees Stalin20. jaanuar 2018, 23:17
on teie üle uhke. Tema õpetus elab igavesti.
23:17/ Äkki olekski21. jaanuar 2018, 11:14
kui elaks, see TEIE meeldiks talle kindlasti.Mõningad märgid sarnasusest(isekus) on täitsa olemas.
vaatleja20. jaanuar 2018, 20:06
ei paku savisaart. Pakun hoopis presidendistatuudi kaotamist Eestis. Kas on olemas mingi mõistlik selgitus, milleks meile selline isik üldse peaks vajalik olema. Tseremoniaalse ülesandega saab oma pädevuse piires hakkama ka iga normaalne minister (kuigi mõnede puhul võiks ju olla põhjust nende vastavas suutlikkuses kahelda, aga see selleks).
20. jaanuar 2018, 21:34
irw20. jaanuar 2018, 21:37
Normaalne minister? Minister on ju poliitik ja see ütleb kõik.
aga nüukogude eestlane suudab palju20. jaanuar 2018, 21:48
Lugeja20. jaanuar 2018, 20:00
Mul pole küll midagi selle vastu et Ojasoo lavastab, Aga selle aastapäeva pralle vastu küll.Raha mis sinna õhtul kulub võiks anda vähihaigetele. ja kutsutuid iga aasta aina rohkem .Ja kus see eesti siis 100 saab vahebel oli ENSV see aeg tuleks maha arvata.
ENSV aegsed seltsimehed ,tänased maru-estlased20. jaanuar 2018, 21:49
valija20. jaanuar 2018, 22:59
ärge neid valige enam, kes seal vastuvõtul ringi tuiavad ja end näitavad.
20. jaanuar 2018, 23:38
Ei valigi neid töllerdajaid.
luule20. jaanuar 2018, 19:58
Keda valiks rahvas presidendiks ? See rahulolematu rahvas läheks vist kaklema valikuid tehes ,nii, et suled lendaks.
KAKADUU20. jaanuar 2018, 19:33
Tundub,et ainult need kes siin pidevalt jahatavad ongi eesti rahvas.Võtke kokku valige omale president ja pange samas vaimus edasi.
toetan20. jaanuar 2018, 19:19
Katrin on üks väga tore, julge ja arukas tüdruk. Miks sellised väärikad inimesed ei pääse meil valitsusse? Miks on alati mingid ropu suuga onud ja kuulipildujast suuvärgiga tädid?
On teisigi ausaid!20. jaanuar 2018, 19:26
Ka Hillar Kohv, Meelis Kaldalu ja Joel Steinfeld pole valitsuses kuigi on tublid ja ausad, ühiskondlikult aktiivsed!
Kustile20. jaanuar 2018, 21:27
Kas sulle on ka Katrin valusalt varba peale astunud, et tuled juba ähvardustega välja? Peaksid ka vist oma sõnade valiku pärast kusagilt tagasi astuma.
nende 104 daami, tõeliselt eestimeelse nõukogude naise arust20. jaanuar 2018, 21:50
on president kalmaja kassitädi , keda nemad asendaksid iga kell.
rex20. jaanuar 2018, 23:44
Minul oli koer nimega Kusti .
ccc20. jaanuar 2018, 20:27
Lust tahaks hirmsasti ise presidendiks saada. Siis ta saab olla pidevalt tähelepanu keskmes ja tunda ennast kõige tähtsamana. Kahjuks segab , et haridusest on ette näidata vaid keskharidus ja lisaks on psühhiaatriahaiglast ka diagnoos, mis ei luba isegi autojuhilube saada. Ja eks need sexipildid kah ... https://www.ohtuleht.ee/217457/eesti-staariajakirjanik-purgib-alastimodelliks
sel korral sa,kallis , vassid20. jaanuar 2018, 21:52
Lustil on mõistus olemas, Vast enam ka südametunnistust kui 104 ülimalt ausal keenjusest seelikukandjal kokku.
paraku teod näitavad muud21. jaanuar 2018, 18:08
sattuda kriminaaluurimise alla nii lolli teoga. ohustada tv3 ülisuurte ebameeldivustega seoses maksujõulise välismaalase laimamisega. ja ameerika kohus on täiesti reaalne võimalus. iseenda karmanist tuleks muidugi ka kena kopüikas välja käia.
tohoh21. jaanuar 2018, 18:03
kas arukas inimene oleks nii lolli teoga kriminaaluurimise all? ja nüüd lipitseks Zandi ees, et vastutusest pääseda? ja usuks, et missid tulevad kinnitama, et nad valetasid? arukusest on asi ikka väga kaugel. ja vanus on juba keskealise oma, ei saa nooruse lolluste hulka tegusid paigutada.
kindel see20. jaanuar 2018, 19:11
Kas president peaks tagasi astuma? Kahtlemata. Väga vaikselt, kuna rahvas pole teda valinud ja tegemist oleks asjapulkade poolt määratud ametniku koondamisega. https://www.youtube.com/watch?v=mLP1AdWpDck
:)20. jaanuar 2018, 21:40
Lennu-taadut ka rahvas ei valinud. Ja oma esimese naisega kippus ta vahel ka kätega rääkima, aga nutetakse taga nagu presidendi ideaalkuju.
++20. jaanuar 2018, 22:48
Lennu oligi ideaalne president.
ja Regina oli väärt iga kolakat20. jaanuar 2018, 23:20
ega see heliloojalt üle löödud truuduse etalongi ilma peksuta olnud.
kes nutab, kes mitte20. jaanuar 2018, 23:36
tean paljusid arukaid inimesi, kes ei nuta sugugi taga seda kgb-last. lisaks häirib see, kuidas ta vanainimeselt väljapettis viimsi krundi ja siis selle seadusevastaselt rahvale sulges. kas selline on suurmees? oh ei, vaid väiklane tühisus teeb nii. aga miks osa teda armastab on selge - ta oli kirjanik ja suur sõnameister, rääkis inimesed ära. sõnade taga aga polnud suurt midagi. pealegi oli ta esimene, kõik tahtsid oma vaba riigi presidenti ju austada. karm tõde.
Naki21. jaanuar 2018, 06:40
Sa vist tahtsid öelda, KGB-ndina .
Naki21. jaanuar 2018, 06:43
Sa vist tahtsid öelda KGB-ndina.
10020. jaanuar 2018, 19:03
Tubli Katrin. Kadriorg ruulib EESTI rahvast üle, Kõik on ostetav ja müüdav. See pole EESTI rahva presitent.
Jaak20. jaanuar 2018, 19:19
Nii ongi. Kersti on ju ilus, sportlik ja igati meeldiva olemisega ning suhtlemisoskusega naine, võiks ju olla EESTI rahva EMA rollis, aga kõik need head omadused kaovad olematusse tema eurokatkust nakatatud ja EESTI rahvast mittehoolivate väljaütlemiste taustal. Aga kust paremat võtta? Praegu nagu kedagi ei näe ... Äkki keegi pakub Savisaart ...
Klaabu20. jaanuar 2018, 20:36
Sobiks äkki see tädi OVIIIIR. See ju tarkust täis ülemisest otsast alumiseni!!
Miks üldse 20. jaanuar 2018, 20:44
seda augutäidet vaja on? Kas muidu ei saa riigist lahi, et keegi koguaeg susima peab ja rahvakallal näägutama?Isehakanud jumalaasemikud teadku, kus on nende koht.
noorem sobib küll. TAl parajasti õelad silmad ja suu20. jaanuar 2018, 21:54
vanem sobib ka kui aus kommunist.
Ma arvan20. jaanuar 2018, 22:20
pigem võiks olla TAPIIIR see on ka midagi hobuse ja elevandi vahepealset.
jaagule20. jaanuar 2018, 23:37
ilu on küll vaataja silmis. minu jaoks varjutab sisemine inetus välise ilu ja inimene hakkab tunduma ka väliselt kole. nii juhtuski.
to Jaak21. jaanuar 2018, 02:42
Ilust ja meeldivast olemisest on Kaljulaid väga kaugel
jah20. jaanuar 2018, 21:33
Sõnades mõistame naiste suhtes vägivallatsejad hukka, tegudes aga kuldame üle? Kas selline on presidendi suhtumine?
ON KÜLL20. jaanuar 2018, 21:53
teda aitas ametisse teie endiK ÕIGE targem, ausam, truum ja parim eestlane, mister Tomaz Hendrik Ilves.
xxx20. jaanuar 2018, 23:37
Minu tööandja onminu president .
president peaks rahvast ühendama,21. jaanuar 2018, 00:19
aga brüsseli multikulti pipi eraldab inimesi, tekitab pingeid ja viha.
vanamees21. jaanuar 2018, 09:42
kardab eesti hümni nagu vanakurat välju !