Tele

JAAN TAMM „PEALTNÄGIJA“ LOOST: Nordica ei ole Estonian Airi õigusjärglane ega vastutav tema võlgade eest (17)

LISA KOMMENTAAR

Samal teemal, DELFIst19. jaanuar 2018, 01:59
häma jätkub 19.01.2018 01:49
Viimases ERR majandustulemuse teates on tekkinud NORDICA suhtes kvalitatiivne pööre (häma läheb veel hägusamaks!!!)
Nüüd siis teavitati, et Nordica ei olegi firma - on kaubamärk --
lause ERR uudises oli selline /tsitaat/ - Nordica kaubamärgi all tegutseva riikliku lennufirma Nordic Aviation Groupi reisijate arv kasvas möödunud aastal 63 protsendi võrra 613 000 reisijani. /tsitaadi lõpp/
Kõlab muidugi uudselt... ja kahjuks on jälle tegu järjekordse hämaga.
Täpsem ja lahtiseletatud Nordica-suunaline tekst peaks ikka järgmine olema -
Nordica kaubamärgi all tegutseva kontserni Nordic Aviation Groupi kuuluva riikliku regionaalse allhanke lennufirma Nordic Regional Jet poolt Poola lennukompanii
Lot Polish Airlines koodi all ja LO tähisega lende lennates ning LOT Lot Polish Airlines pileteid müües on 2017. aastal reisijate arv kasvanud möödunud aastaga võrreldes 63 protsendi võrra 613 000 reisijani.
hardi19. jaanuar 2018, 01:41
Viimases ERR majandustulemuse teates on tekkinud NORDICA suhtes kvalitatiivne pööre (häma läheb veel hägusamaks!!!)
Nüüd siis teavitati, et Nordica ei olegi firma - on kaubamärk --
lause ERR uudises oli selline /tsitaat/ -
Nordica kaubamärgi all tegutseva riikliku lennufirma Nordic Aviation Groupi reisijate arv kasvas möödunud aastal 63 protsendi võrra 613 000 reisijani. /tsitaadi lõpp/
Kõlab muidugi uudselt... ja kahjuks on jälle tegu järjekordse hämaga.
Täpsem ja lahtiseletatud Nordica-suunaline tekst peaks ikka järgmine olema -
Nordica kaubamärgi all tegutseva kontserni Nordic Aviation Groupi kuuluva riikliku regionaalse allhanke lennufirma Nordic Regional Jet poolt Poola lennukompanii
Lot Polish Airlines koodi all ja LO tähisega lende lennates ning LOT Lot Polish Airlines pileteid müües on 2017. aastal reisijate arv kasvanud möödunud aastaga võrreldes 63 protsendi võrra 613 000 reisijani.
Tüüpiline skeem18. jaanuar 2018, 15:02
Nii teevad ka petturitest transpordifirmad.
Juhtidele ei maksta palku ja iga kuu- kahe tagant on uued juhid tööle meelitatud. kusjuures neid hoitakse teadlikult reservis.
Kui asi hakkab kriitiliseks minema- siis kanditakse varad, õigemini liisingus olevad vanad rondid riiulist võetud uude firmasse- mingit registervara firmal ei ole endal. Samamoodi petetakse kõikvõimalikke firmasid.
Kui petetud töötajad teevad pankrotiavalduse, siis selleks ajaks "töötab" uus firma.
Vana likvideeritakse ja kõik firmad jäävad 100% rahast ilma- töötajatele, kel on põhistatud nõue- neile maksab näpuotsaga töötukassa.
Kaevake kuhu tahate- aga samade isikute juhitud firmad petavad selliselt aastaid.
Eile sai selgeks, miks seda lastakse toimuda...
Nimelt ei saa selliseid kohtus kriminaalkorras, sihilikult pankrottide korraldamise eest karistada, sest see tekitaks pretsedendi.
Siis ei saaks riigiasutused samuti toimida.
Hüään18. jaanuar 2018, 14:49
On õigusjärglane ei ole õigusjärglane , aga häbi on see ,et eesti riigifirma jääb oma töötajatele võlgu.Samas kui seoses haldusreformiga paremale kohale ja suuremale töötasule suundujad saavad kolossaalseid lahkumishüvitisi.
Juhan19. jaanuar 2018, 21:50
veelgi enam, see riigifirma andis praktilise õppetunni pankrotti tüüritavast firmast varade väljakantimise osas
epic epic epic fail18. jaanuar 2018, 13:53
järeldus18. jaanuar 2018, 11:52
Taoline seisukoht sobib mõneLle Aafrika korrumpeerunud riigile, kus peale raharöövi pannakse firmale uus nimi
tegelt18. jaanuar 2018, 11:37
Nordica on vägagi vastutav. Kas erafirmas on mõeldav, et tehakse sama firma, ja öeldakse, et eelmine firma ei ole vastutav? Ok, leebume siis niipalju, et mõlema firma omanik on riik. Ja riik nagu ei vastutagi või?
Huvitav18. jaanuar 2018, 09:42
Kas siis kogu EA vara, koos lennukitega, mis üle kanditi ka ei puutu Nordikasse kuidagi? Tõestage siis, kust ja mille eest te Nordikale praeguseks kuuluvad varad saanud olete.
lennukid19. jaanuar 2018, 07:28
tulevad nagu mesilased mesipuu poole tagasi!
Zirp18. jaanuar 2018, 09:23
Uskumatu, samad tegelased, samad lennukid, samad töötajad, kõik sama aga meie pole kuulnud, et oli mingi firma Estonian Air.Jätkakem samas vaimus , küll maksumaksja jõuab.
konsa18. jaanuar 2018, 09:00
JAAN TAMM „PEALTNÄGIJA“ LOOST: Nordica ei ole Estonian Airi õigusjärglane ega vastutav tema võlgade eest
.-.-.-.-.
nii Estonian Air, kui kaNordica on poliitikute-ametnike jm. avaliku sektori SUURUSHULLUS,
mille ülalpidamiseks TÕSTETEKSE rahval MAKSE
Võts18. jaanuar 2018, 08:58
Kahjuks ei vasta aus küsimus kom. reeglitele - kuidas saab Eesti riigi firma jääda töötajatele võlgu?
Tegemist18. jaanuar 2018, 08:16
on riikliku petmisega. Taskile 6 kuu tasu kataks kogu nõude.
ätt.18. jaanuar 2018, 07:30
Plära-on ikka küll ! Euroopa Liit lubas varad ringi kantida st. soovitas!
august18. jaanuar 2018, 06:55
Kuidas saab ikka tühjalt kohalt tekkida edukas ettevõte.Palun selgitage mulle ,tahaks avada lennuliini Ridalast Brüsselisse
päris rõve18. jaanuar 2018, 06:41
lugemine..
suured ,,eeskujud,, on rääkinud.