Tele

PIKANTNE LUGU: Martin Helme selgitas, kuidas sattus naiste ihupesu tema firma kuludesse (390)

LISA KOMMENTAAR

Ärge head inimesed kurjustage ajakirjanikega -19. jaanuar 2018, 18:12
see ongi nende töö: asju päevavalgele tuua. Kui poleks, olekski tegu silmakirja ja valega. Pole Martin ega keegi teine EKREs nii s.., et avalikkuseproovi vastu ei peaks :)
No jah, 21. jaanuar 2018, 13:40
aga MANNETU on NII VANU asju lehvitada! Mida me kõik pole juhtunud noorpõlves kogenematusest tegema?
Tule taevas appi,19. jaanuar 2018, 12:15
politseinik ajab surnuks noore mehe ja karistus NULL ja Helmel oma firma ja draama mingi pesutüki pärast, siis mul on siiralt HÄBI meie politsei ja kohtusüsteemist.
Aga toetus EKRE-le igatahes. ANNAME TULD!!!
qqqq19. jaanuar 2018, 11:41
Stripparite tööriietus oli.
19. jaanuar 2018, 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
samasugune19. jaanuar 2018, 11:36
jama toimub ka tänapäeval, tehakse peotäis igasuguseid seaduseid, võetakse kobarana kõik vastu ja siis hiljem imestatakse kuidas selline seadus sai üldse vastu võetud.
huvitav vastuolu19. jaanuar 2018, 10:30
ühelt poolt väidab, et ainuke kahjukannata oli ta ise, teiselt pool aga seda, et raamatupidaja võttis aruandluse võla katteks.
nuvot19. jaanuar 2018, 11:26
et stringe ja rinnahoidjat ei saanud majanduskuludesse näidata, tuleb kohtusüsteem maatasa lõhkuda. Ja edasi? Teeme uue süsteemi ja siis tahab keegi kumminaist v mõnda riistapuud majanduskuludesse sokutada ja kui ei saa, siis jälle kohtusüsteemiga restart
pilti vaadates19. jaanuar 2018, 08:46
on stringimartinil viinamarjad kohe väga, väga hapud
19. jaanuar 2018, 10:46
videos on see koht veel palju hapum :DD
Kes vaatab pilti ja laseb korruptsioonil vohada,19. jaanuar 2018, 17:48
"peaasi, et oleks rahulik"; kes tõesti tegutseb selle nimel, et Eesti vähemalt liiguks mõistliku ja aruka Riigi poole!
Mode on ekre käsilane18. jaanuar 2018, 21:24
Tõde stringi martinist kustutatakse pidevalt ära. Tõde on valus?
törvikumees näitas oma töelise näo19. jaanuar 2018, 09:18
ma ei ole küll ekre fänn, kuid.... miks sellist jama ajada? kas häbened seda et oled ekre fänn vöi on soov vaid luua kuvand kuidas ekre teeb köikke ainuöigesti? see pole ju saladus et köik pooletoobised ekret toetavad ja las nii jääda, kampaaniatega nad juurde inimesi ei saa, kuna rahvas pole nii poolearuline, on vaid väike grupp inimesi kes on ühiskonnast eemaldunud ja soovivad elu sisustada vaid teisi kritiseerides ja ise mitte midagi tehes. seega olege iinmesed mureta, klounid ei hakka kunagi meie riiki juhtima.
Klähvides ei tee Riiki paremaks,19. jaanuar 2018, 17:49
18. jaanuar 2018, 20:56
Stringi Martini uued seiklused!
Klähvi-kommentaatori19. jaanuar 2018, 17:51
vanad plaadid... ei tööta su idanaabri võtted - teema, asi, ese puudub!
Teeline18. jaanuar 2018, 20:22
Kui on oma firma, siis pole see kellegi asi, mida ma selle nimel ostan.
19. jaanuar 2018, 10:09
Firma tegevusega mitteseotud kulude kandmisel firma kuludesse käsitletakse seda muu töötajale tehtud hüvena, millelt sarnaselt palgale tuleb tasuda maksu - erisoodustusmaksu. Kui Martin pidas stripibaari, siis saanuks need stringid kuludesse kanda, sest tegu oli ettevõtluse jaoks vajaliku kuluga.
Mihkel19. jaanuar 2018, 10:18
Maksu- ja tolliamet seda seisukohta ei jaga. Kui firma tegevusega mitteseotud kulusid soovitakse kanda firma arvelt, tuleb tasuda sellelt erisoodustusmaksu. Ja kui just Martin litsimaja ei pidanud, siis firma kuludesse stringe panna ei saa.
Ärge pirisege18. jaanuar 2018, 19:31
Helme ise teab, mida omas firmas ostab.
Küll ei hooma rahvas, millisel moel nende raha kasutatakse nii riigi- kui omavalitsusasutustes.
Koju ostetakse kogu perele läpakaid, fotoaparaate, telekaid, monitore ja mida iganes hing ihkab- kõik töövahenditena kirjas.
Üks ülikõva omavalitsustegelane ostis koguni uhke ATV koju. Teadmiseks ka see, et juba neli aastat tagasi maksti issidele ja emmedele, kes "rahva teostatavat võimu" garanteerivad, juba omavalitsuste tasandil 360 eur isikliku sõiduauto kasutamise kompensatsiooni.
Mina saaksin selle raha eest kuus maha sõita 5500 km, ehk siis töönädalas 1200 ja igal tööpäeval seega 256 km.
Tegijad!
khm19. jaanuar 2018, 11:29
mis auto ja mis kütusega on võimalik läbida km 6,5 sendiga?
18. jaanuar 2018, 18:09
Nii hea kui ka halb, kõik tuleb inimesele ringiga tagasi, mida ta teadlikult ja tahtlikult teistele teeb või on teinud!
Ja nii laksataski see tagasilennanud paha-bumerang nüüd martinile otse silmi vahele.
Sellistest kahju ei ole...hoopis vastupidi.
assa18. jaanuar 2018, 18:19
kuidas nüüd vabrikusse tööle kupatatud ja tagajalgadel kiljuvad palgalised ekrenaudid püüavad nüüd Mardi musta tegusid siin kohe lumivalgeks võõbata.
Kõigile on teada, ekrelastele aga mitta, et s..tast ei saa mitte iialgi saia teha!
pange või ämbrite viisi sinna sisse kardamooni või rosinaid või raputage veel takkaotsa kotitäis tuhksuhkrut ka veel peale, midagi ei aita ... s...itt jääb ikka s. itaks.
Mis laksas?18. jaanuar 2018, 19:32
Et oma raha eest osteti pesu!? Oma firma- ise teab mida ostab.
Sinusugustelt rumalatelt võetakse oma riik -19. jaanuar 2018, 02:00
naksti - ära. Orjahinged, kes on kas arad või rumalad, jäävadki orjadena elama...
Aga "millistest" sul siis kahju on?19. jaanuar 2018, 17:53
Kui sind Oma Riik muidugi üleüldse huvitab...
Hakkad ise äkki üksinda kogu selle meeletu korruptsiooniga võitlema?!
Luba selles kahelda ja seetõttu sind vaid tühiklähvijaks pidada. Mis on iseenesest kahetsusväärne - jälle üks inimene vähem õiget asja ajamas...
Kaeraelvestele18. jaanuar 2018, 16:41
anti vabad käed,valimised on ju ukse ees.
fännklaab18. jaanuar 2018, 16:16
Odin18. jaanuar 2018, 21:20
Tore vaadata, kuidas stringides ekrenaudid tõrvikutega tuld annavad.
huviline18. jaanuar 2018, 15:48
Mind huvitab rohkem, kuidas selline tshekk ajakirjandusse sattus. See on poole huvitavam ja ka kriminaalsem teema.
ettevõtja18. jaanuar 2018, 15:07
Aga tegelikult nii see ongi, loomulikult võib kogematta sorteerimata ostutšekkide hulka sattuda ka vale tšekk. Kokkuvõtteid tehes tuleb see välja, kui mul on raamatupidaja palgatud, vastutab tema selle eest, et mingit majoneesiostud firma kuludesse ei lähe ja viskab selle lihtsalt prügikasti, selleks ta ju palgatud on. Kui teen seda tööd ise, siis ka kontrollin ise.
pensionär18. jaanuar 2018, 17:41
väga õige,raamatupidaja kontrollib dokumente. Ostutsekke kontrollib raamatupidaja mitte ainult nende sisu järgi, vaid ka pangadokumentide järgi. Kui ettevõtte pangaarvelt on maha arvatud summa, mis ei peaks olema ettevõtte kulu, tuleb viga parandada, mis tähendab parandusdokumentide vormistamist ja raha tagasimaksu ettevõttele. Väikeettevõtetes on tavaliselt palju tsekke väikeste summadega ja vead on kerged tulema. Arvan, et ajakirjanikust pealtnägijal ei pruugi olla kompetentsi, et kontrollida kõiki dokumente. Samuti ei osanud ka Helme ammendavalt vastata.Kui ettevõte läks vähem kui aastaga pankrotti, siis tõenäoliselt sai omanik vähemalt suurema osa kuludest oma kanda.
Kohtusüsteem18. jaanuar 2018, 14:13
on meil tõepoolest läbinisti mäda!Kuidas saab nii olla,et politsei ütleb pätile-laseme sulle anda nii ja niipalju aastaid,või saad tingimisi?See tähendab,et kohus ei ole sõltumatu kui politsei(kellel ei tohiks kohtuga mingit pistmist olla)teab täpselt,missugune karistus tuleb.Ja selline just tulebki nagu politsei ütles....Täiesti arusaamatu?!
Mida kutsutakse esile18. jaanuar 2018, 13:15
Kas järjekordne "ära tegemine" ? Martin Helme on sisu lahti rääkinud.
Meil on vaba ajakirjandus, aga "suunatud".
Kohtuvõim/prokuratuur/ uurimisorganid on sõltumatud, kuid tegelevad "aluspesuga".
Tengri18. jaanuar 2018, 12:37
EKRE-le soovitus. Käige võimalusel rohkem maal inimestega kohtumas, siis näete kui palju on teil tegelikult toetajaid. Minge ka sinna, kus te pole üldse käinud või vähe käinud. Inimesed soovivad teiega kohtuda, rääkida, arutada. Rahva hulgas on toetus suur.
Vanaema maalt18. jaanuar 2018, 12:08
Ükskõik mis valemiga siin välja tullakse, on Helmel täielik õigus. Kõige kurioossem kohtulahend oli ikka Paides, kus poisike tappis avariis perekonna ja sai kohuläbi ohvri pojalt veel kahjutasu. Autorollod, Kiilile kahjutasu ja kohtuistungit ei tulegi. Absurditeater, mida NO99 sugugi kavva ei võta. Noored, põgenege siit murede maalt, sest aina hullemaks läheb. EKRE on ainuke lootusekiir tulevikus ellu jääda, kuid keda lausa füüsilise järjekindlusega hävitada püütakse.
Kõik:18. jaanuar 2018, 11:45
EKRE-l on oma valijaskond ja järgmise Riigikogu koosseisus ca 18 kohta!
maksimaalselt 10 kohta18. jaanuar 2018, 14:46
Iga rahva hulgas on ainult 10 % rumalaid ja ajupes.tuid.
maksimaalset 10 kohta18. jaanuar 2018, 21:25
Ühegi rahva hulgas pole üle 10 % lo.lle.
Neid kohti võiks neil ammu19. jaanuar 2018, 02:02
rohkem olla. Või EKRE-taolisi erakondi.
Hetk18. jaanuar 2018, 11:44
Täiesti nõus Helmega, et kohtusüsteem tuleb maatasa teha ja uuesti alustada. Kurb, kuid praegu on kõik ostetav ja müüdav kohtusüsteemis 97% ulatuses.
Kui vaadata autorollode ja mõningate muude asjade kulgu,19. jaanuar 2018, 17:55
võib jääda selline mulje küll.
valeinfo18. jaanuar 2018, 11:16
Nüüd tuleks uurida kes loo tellis ja misvahenditega maksti
kuidas vale,18. jaanuar 2018, 12:01
kui Martin ise tunnistas seda?
12:01 Ja mis siin18. jaanuar 2018, 12:12
siis nii õudsat oli, kõigest ihupesu? On siin midagi, mis riigis toimuvaga võrrelda? Aga jah, ausus tuleb mutta tallata, see on kõigile selge, ta oligi lollilt aus.
kui aus,18. jaanuar 2018, 12:26
siis oleks võinud äkki tunnistada, et meeldib naistepesu kanda ja selles kliente teenindada, siis oleks see pesu ausalt firma kulu ju.
12:2618. jaanuar 2018, 12:48
Kuidas see sind küll rahuldaks, kas ka saunas poiste õpetaja, kes seda ise teebki?
stringid must-valgel18. jaanuar 2018, 14:47
EKRE troll arvab , et stringide ja tissivesti arve on võltsing?
Gunnar Stahl18. jaanuar 2018, 10:42
Küll nüüd perverdid on vahutama hakanud, tunnetavad vist peatset lõppu.
Martinile soovin ainult jõudu nende eesti riigi vaenlastega võitlemisel.
19. jaanuar 2018, 08:42
jajaa, ekre perverdid vahutavad siin et aitab
18. jaanuar 2018, 10:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Helme majandustase18. jaanuar 2018, 10:47
Huvitav et ekrekatel ja keskidel ikka need syydi,kes asja välja uurinud.Kui poleks nii tublisid ajakirjanike,kes töesti uurivad,siis ei teakski selliste sulidest.Soomes ostis peaminister omale vale pangakaardiga sukapyksid ja pidi astuma tagasi.No meil keskid ja ekre pere seda kindlasti ei tee.Papake oma 30 tuhandega näitas,et rahandus ja majandus nendest kaugelt mööda käinud
erapooletu18. jaanuar 2018, 11:46
Ma ei kaitse Helmet, vaid pigem sõltumatuid ajakirjanikke. Ma mõistan, et pangakaardid võivad segi minna, neid võib olla ka rohkem kui kaks. Aus inimene tavaliselt kontrollib aeg-ajalt oma panga väljaminekuid ja parandab oma vea , tehes oma arvelt ülekande. Pealtnägija saatest oli näha,et järeldused tehti vaid kuludokumentide järgi. Tõestamiseks on vaja pangaväljavõtteid, bilanssi ja kasumiaruannet.
EKRE ja kriminaalne keskerakond ju ühe tagumiku kaks palet18. jaanuar 2018, 14:49
Stringi Martin sobiks hästi keskerakonda.
jummelile18. jaanuar 2018, 11:44
Mart Helme renoveeris oma mõisa pangast võetud laenurahaga. Kaks valesse kohta läinud tšekki ei ole kusagilt otsast "massiline ostmine". Palun ära küta tühja koha pealt hüsteeriat.
10:56/ Mis inimene saab olla18. jaanuar 2018, 12:19
..kes teist elusalt järab?Korrutab, nagu papagoi oma mantrat, teda ei huvitagi tõde. Alanud on mudamaadlus, ükskõik mis hinnaga, hävitada, hävitada, kuldsed 90-nendad on tagasi. Kaevikutes pesitsenud intrid loodavad Ratasele ja Ossidele jälle võimule saada.
Tõnu18. jaanuar 2018, 10:13
Ma ei jõua enam ära oodata, millal EKRE võimule saab. Viimane peaminister, kelle avalikud sõnavõtud vähegi loogilised olid, oli naljakal kombel Andrus Ansip. Peaministrid Rõivas ja Ratas on ajanud ümmargust nn arnoldrüütellikku hülgemöla. Ei mingit konkreetsust, ega vastutuse võtmist. Päheõpitud poliitkorrektsed teemast mööda vastused.
vanale kommunistile18. jaanuar 2018, 11:46
Ära valeta. Mart Helme pole mitte kunagi kommunist ega marksismi-leninismi propagandist olnud. See on halenaljakas, kuidas endised kommunistid üritavad teda omaenda pattudes süüdistada. Häbi võiks sul olla.
Löö otsingusse18. jaanuar 2018, 12:05
Mart Helme nimi ja näed, et töötas marksismi-leninismi osakonnas.
10:30/ Kaua sa ometi 18. jaanuar 2018, 12:21
valetad? Keeda moosiks ja määri pähe oma kommunism!
12:05/Kas tõesti18. jaanuar 2018, 12:53
üks ja ainuke Mart Helme oli terves Eestis mingi õppejõud või lektor? Kas sa saad aru, kui nõme sa oled selle mantraga. Pool Eesti rahvast olid punase piletiga ja kõrgetel kohtadel, see on ju haige jutt????
18. jaanuar 2018, 10:35
See on ainult Helmede märg unistus - saada võimule!
ekrest hoitakse eemale
nagu katkust,
tühikargajad ja variserid ekrelased koos helmedega pole enne võimule saanud ega saa ka edaspidi mitte iialgi võimule.
Isegi Tallinna LV keskerakond näitas peale KOVi valimisi ekrele keskmist sõrme, teistest rääkimata.
tõde tõuseb...18. jaanuar 2018, 11:48
Eksid, nimetu. EKRE on hetkel kõige suurema toetajate ja liikmete kasvuga erakond Eestis ja see tendents järjest kiireneb. Sinusugused hämaramehed on muidugi selle tõttu hüsteerias.
vaata,18. jaanuar 2018, 12:07
kes nende liikmete nimekirjas on, tohutul hulgal vene nimesid koos terve suguvõsaga :). Ehk siis pagulased, keda nad pidevalt sõimavad või on surnud hinged?
Tüübile " / 10:35, 18. jaan 2018"18. jaanuar 2018, 14:58
"Nagu katkust" tasub eemale hoida ümarajutu-ajajatest, kes üritavad end näidata suurte tegijatena nii valitsuses kui Riigikogus. Autorollodest, Lihula monumendi mahavõtjatest ja muust seesugusest.
Tõnuke18. jaanuar 2018, 10:38
sa võid oodata kuni sa mustaks muutud - ekre ei saa mitte iialgi Eestis võimule!
Väsimatule võimuparteide lakkujale "vana kommunist":18. jaanuar 2018, 15:08
tore, kui lõpuks ometi oled ka Helmesid hindama õppinud :)
Mis puutub taldade lakkumisse, võiksid selle asemel teha ettepaneku, kes on SINU UNISTUSTE VALITSEJAD. Või uurida, mis rahadega reff alguse sai (vihjeks - R-hooldus, VEB-fond) ja miks respublikaan-irl parts vait on nagu kult rukkis. Aga sinu rumal ja pealiskaudne maailma must-valgeks jagamine võib töötada ehk päris rumalate puhul. Õnneks pole rumal EKRE valija - mõtlev Eesti kodanik.
pilt18. jaanuar 2018, 10:12
sulidel on viinamarjad niii hapud,
oi kui hapud...
ära siis viinamarja söö,19. jaanuar 2018, 17:56
rohkem eestimaiseid õunu ja pihlakaid!
miks18. jaanuar 2018, 10:12
Kui Helmele siin Eestis miski ei meeldi,koligu siis mujale.Nii vihata ja mustata kõike riigis,see on haiglane.Või arvate,et kui teie oleksite võimul,siis kõik oleks imetore.Ma olen juba ammu arvanud,et Helme on imelikg,aga noh pesu tsekid ka firma kuludesse kanda,siis tõesti rohkem sõnu pole.Vabandused oli ikka väga lapsikud.
Sa, "miks", haugud küll päris vale posti juures;18. jaanuar 2018, 15:17
kui miski meie Riigi valitsemise puhul ei meeldi, siis tulebki see otse ja selgelt välja öelda. Sa ilmselt ei tea, mis on vihkamine: probleem on ju neis, kes vaikselt ringkaitses kui kuldid rukkis minu ja sinu Riiki korrumpeerivad! Mitte neis, kes murest ajendatult sellele viitavad!
Teiseks - nõus, muidugi on vale firma kuludesse sattunud eratarbimine. Aga; need mõned kroonid on köömes selle kõrval, missuguse korruptsiooni ja eelkõige - ideedepuuduse ja stagnatsiooniga - paistavad silma mõned valitsevate (ja pikaajaliselt valitsenud) erakondade liikmed.
Ei ole nii, et "kui ei meeldi, mine minema".18. jaanuar 2018, 17:24
Kui see on sinu riik ja selle kallal toimetatav korruptsioon ei meeldi, tulebki sellest rääkida ja sellele osutada ning veel parem - TEHA, mitte nurgas haukuda! Täpselt seda ongi EKRE tegemas!
aga seks:18. jaanuar 2018, 17:25
Kus viga näed laita, seal tule ja aita. Ja seda ekre on tegemas.
Jah, mis loevad riigi põhisuunad või rahva miljonid, mis valel eesmärgil kulutatakse -19. jaanuar 2018, 17:44
tähtsaimad on ikka kangelase pisiapsud...
Muidugi pole ilus tšekke segi ajada. Aga "pole ka sõnu", kui19. jaanuar 2018, 17:59
keegi võrdleb pesutšekki päise päeva ajal tuuri pandavate rahva miljonitega...
Et siis - halloo!! - millele me keskendume?!
kiss mai äss18. jaanuar 2018, 10:09
kapi...18. jaanuar 2018, 14:53
Stringi Martin tuleb kissib.
ER18. jaanuar 2018, 21:22
Stringi Martin tuleb ja kissib.
18. jaanuar 2018, 10:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vana tõde18. jaanuar 2018, 10:20
kõik tuleb inimesele ringiga tagasi, mida ta teadlikult ja tahtlikult teistele teeb või on teinud, nii hea kui ka halb!
Ja nii laksataski see tagasilennanud bumerang nüüd martinile otse ta enda silmi vahele.
Sellistest kahju ei ole...hoopis vastupidi.
tõde-tõde,18. jaanuar 2018, 15:18
mida ta neile "teistele" siis teinud on? Kes on need "teised"?
azza18. jaanuar 2018, 09:59
Tema firma,tema raha,tema ostud.Firmagi lõpetatud- ei ole tema esimene ega kaugeltki viimane,kes ebaõnnestunult äri ajavad.Pankrotimeister Kilk on kümneid ärisid õhtule lasknud ja alati kasumisse jäänud.Kui keegi saastas sorida tahab võiks tuhnida rahva raha kasutajate arvetes- need leiud oleks rohkem kajastamist väärt
10:20/ Trollid18. jaanuar 2018, 12:26
Miks peaksite sinusugused tolad siin õiendama?Aga miks riigivargad seal istuvad silmagi pilgutamata, mis toimub lennunduses, kus sajad palgata jäid? See Sind ei huvita?
Huvitav, kuidas suurte erakondade palgalised siin üritavad18. jaanuar 2018, 15:21
võrrelda mingeid mõnekümnekrooniseid apsakaid rahva tagant kanditud MILJONITEGA. Peavad rahvast ilmselt päris arulagedateks...
18. jaanuar 2018, 09:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sünge reaalsus18. jaanuar 2018, 11:50
Mis seal pugeda oli? Pikale veninud tühise asja uurimine võimaldas tema telefoni ja e-maile jälgida. Nii lihtne see Eesti vabariigis ongi.
18. jaanuar 2018, 09:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
nüüd peaks kellegi kersti18. jaanuar 2018, 09:34
purjuspeaga autojuhimise päevavalgele tooma ja seda lahkama nii eest kui tagant, milline eeskuju meil on.
Autorollo polnud probleem ju isegi18. jaanuar 2018, 15:25
kohtule! Kellelt siin siis veel veeb-fondide või err-hoolduste uurimist tahta...
Rääkimata seisukoha võtmisest Lihula monumendi asjus - mõni "monumendikangelane" istub preemiaks vaikselt mingis kojas eurooplaste ülirikkalikul maksupalgal. Vaat mis tehakse vastutamise asemel!
Andres18. jaanuar 2018, 09:10
Mõtlesin mitte lugeda ega kirjutada, aga uudishimu ajendas. Sain aru, et pesu kirjutas eraettevõte oma kuludesse, kriminaalne muidugi! Rootsis ostis riigitöötaja ihupesu, meie rahvaesindajad ostavad aga kuluhuvitise eest jogurteid ja naise autole kütust, mõni jälle kõrvaklappe. "Pealtnägija" on aga omale silmaklapid ostnud maksumaksja raha eest. Mage värk.
aga18. jaanuar 2018, 09:23
oma firma raha eest ostad, see on sinu enda ettevõte, mille asutamiseks oled sa ise raha pannud. Kogu raha old sa ise teeninud, see ei ole isegi EAS raha. Kelle see asi on, mida sa selle raha eest ostad. Jah sa ei saa seda arvestada ettevõtte kuluna. Õige. Riigikogu liige või riigiasutuse juht ostab asutuse krediitkaardiga kõrvaklapid ja matkasaapad ning on rahumeeli ametis edasi. Riigikoguliikmete sigatsemisest ei jõua rääkida, nimekiri oleks liiga pikk...mitte midagi ei juhtu, ja eraisik oma isikliku firma raha eest 30€ väärtuses ostab võibolla kogemata midagi ja kohe skandaal. Kui see pole kallutatus, mis asi see on?
kallutatus?18. jaanuar 2018, 09:41
Ajakirjaniku asi on kõike kajastada. Te ei teaks ka kõrvaklappidest ega matkasaabastest midagi, kui poleks lehest lugenud. Lihtsalt on kombeks saanud kõiki oma sigadusi õigustada ajakirjanduse kallutatuse, kohtusüsteemi ebapädevuse ja poliitilise ärapanemisega.
Paul18. jaanuar 2018, 10:02
Ajakirjanik võikski kõike kajastada: Helme fb lehel on kirjas, mis intekast välja jäeti
to Andres18. jaanuar 2018, 09:48
Naise autole kütuse ostmine on kökimöki ,tegelikult ostetakse kuluhüvitise eest ka naisele auto.Kui see pole vargus siis mis see on?Ja samas näritakse mõnekümne euro pärast inimest.Millise erakonna hääletoru on pealtnägija?
realist18. jaanuar 2018, 11:52
Igas ettevõttes juhtub seda, et raamatupidaja kätte satuvad sobimatud tšekid. See on raamatupidaja asi- need kõrvale tõsta ja selgitada, et need ja need kulud ei ole ettevõtlusega seotud. Praegu on üleval kära ei millestki.
Täpselt nii,18. jaanuar 2018, 15:36
ei saa võrrelda oma teenitud raha kulutamist (tõsi, ka mõnikümmend maksuvaba krooni pole ilus) rahva miljonite raiskamisega. Olge ikka mõistlikud.
Martin Helme18. jaanuar 2018, 09:02
on tark noor mees, igati õige jutuga ja loodan, et ta saab Eesti riigis omale väärilise töökoha.Tema kallal norivad selised sarapuu taolised ahnitsejad ja muidu tagurlased.
Juku18. jaanuar 2018, 09:18
Pigem näitas see saade, et Martinil ei olnud firma juhtimiseks aega, kogemust , oskust. Kõik ostutsekid, mis tulid, visati ühte kasti. Hiljem polnud aega või viitsimist neid sortida. Ühesõnaga lohakas paberimajandus. Tulemuseks tuksis firma.
Sotsiopaat18. jaanuar 2018, 09:14
Ühinen kõikide epiteetidega aga kas rahvaesindaja ei peaks olema ka südamlik ja kaastundlik? Kiusatav Sarapuu pole aga kellelegi halba teinud.
eestlase hing?18. jaanuar 2018, 10:56
Kui on vaja kedagi maatasa tampida, siis "võetakse mönuga"...
on küll18. jaanuar 2018, 12:13
Sarapuu oma bussifirmaga töötajatele halba teinud, makstes ümbrikupalka ja nüüd töötajatel pension väike aastakümneteks.
18. jaanuar 2018, 08:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Võts18. jaanuar 2018, 08:53
Meite Eest uus vanasõna - väiksed vargad võllas, suured Riigikogus ja Brüsselis.
Aga elu läheb edasi ja midagi ju ei juhtu, sest kõik suured on pumbajuures.
Kilekotid pankadest18. jaanuar 2018, 09:47
Parem juba ükskõik kes, kui reformarite-sarnased riigi laastajad.
Atsikesekene18. jaanuar 2018, 12:34
Arvad ennast olevat ainuke asjatundja? Jah poripildurina küll, aga asjatundjana mitte. Kaevata üles 30 aastased stringid ja teha sellest kohutav skandaal, kas saab veel haledamat kättemaksu aktsiooni ette võtta, riigitasemel ERR-is?Lausa nõmeduse tipp.
Einoh, fakti välja toomine on hea, aga sellesse tuleb suhtuda18. jaanuar 2018, 15:44
vastavalt sellele, mis see on - mõnekümnekroonisesse maksuveasse. See ei kannata võrdlust mõnede teiste miljonite rahva raha kantimisega.
noh18. jaanuar 2018, 08:25
Kui mina naisena ostaksin ajalehe ja pesu, siis viskaksin tšeki kohe ära, sest selle alles hoidmisel pole vähematki mõtet. Pesu ja ajalehti ümber ei vahetata ega tagastata. Pole ka kuulnud, et pesu keegi kuludesse kannaks. Piinlik oleks samuti, kui raamatupidaja peaks minuga stringide ostust kõnelema hakkama.
Kui aga abielumees peaks olema olnud see, kes marketist naistepesu ostab ja tšeki raamatupidajale annab, siis see on mõnevõrra veider lugu, mida ma seletada ei oskagi.
To noh18. jaanuar 2018, 09:14
Keegi ei nõuagi sinult seletust, rahune!
need olevat18. jaanuar 2018, 12:15
ju olnud firmariided ehk pesu, nagu Martin seletas, mis teenuseid seal siis veel osutati?
08:25/ Jaa18. jaanuar 2018, 12:36
see on Sulle nüüd eluaegne mõistatus ja sured seda teada saamata, kaastunne!
ühel tzekil18. jaanuar 2018, 08:21
rinnahoidjad,stringid,kondoomid,vahuvein ja õhtuleht...
raamatupidaja on igatahes tasemel,niinagu õhtuleht,kes sai tasuta reklaami IRW
EKRE18. jaanuar 2018, 07:58
ma ei ole küll ekre fänn, kuid.... miks sellist jama ajada? kas häbened seda et oled ekre fänn vöi on soov vaid luua kuvand kuidas ekre teeb köikke ainuöigesti? see pole ju saladus et köik pooletoobised ekret toetavad ja las nii jääda, kampaaniatega nad juurde inimesi ei saa, kuna rahvas pole nii poolearuline, on vaid väike grupp inimesi kes on ühiskonnast eemaldunud ja soovivad elu sisustada vaid teisi kritiseerides ja ise mitte midagi tehes. seega olege iinmesed mureta, klounid ei hakka kunagi meie riiki juhtima.
Oh-jah18. jaanuar 2018, 09:14
Ära ole nii sinisilmne, neid poole toobiseid on paraku liigagi palju, et selle riigi tegemisi solkida.
Trump oli kah ju kloun18. jaanuar 2018, 09:48
mõnede arvates ja nüüd on USA president!
nõus18. jaanuar 2018, 10:58
...ja o m a rahvast eelkõige armastav president!
07:58/ Kas 18. jaanuar 2018, 12:39
Sina jutustad siin oma autobiograafiat ringi? No ei huvita, hoia omale oma tobedused.
Pole ka kellegi fänn,18. jaanuar 2018, 15:46
aga see mõnekümnekroonine apsakas näitabki, et ka EKREs on inimesed, kellel võib juhtuda. Mis ei muuda mitte vähematki fakti, et neil on hetkel Eesti valitsemise suhtes ainukestena parim visioon.
1) Kui valiksid õigel moel, küll siis EKRE ka TEGUDENI jõuab.19. jaanuar 2018, 18:06
2) Kellegi "fänn või mitte fänn" - kes muu on välja toonud, et kuningas on alasti?
3) Ja kui sa näed, et kuningal on "väga ilusad riided", pole sa ilmselt paraku tasemel, et valitsevast ajupesust välja ulatuda. ENSVs oli ka "kõik kõige paremas korras"...
4) Kahjuks on meie riiki juhtinud mitte ainult klounid vaid ka hullemad tegelased, nii et tööpõld on veel väga lai...
Juhan.18. jaanuar 2018, 07:57
Ahnus on kõik see mis sellest koorus ka kuluhüvitised tuleb kaotada et selliseid tsekke ei tuleks.
FF18. jaanuar 2018, 07:44
ei saavutanud see Kärmas mida lootis
salakavalad tegelikkusega manipuleerimised on oma mõju avaldanud
vaatasin18. jaanuar 2018, 07:31
ka saadet ja kahjuks jättis küsitleja üsna ebakompetentse mulje, kuna intervjuu raskuskeses jäi ühte teemasse kinni "ja ikkagi need tšekid", "kas te ei tea mis tšekke te ära viite" jne. Piinlik oli.
mees18. jaanuar 2018, 12:18
piinlik jah, ma pole kunagi naiste pesu ostnud ja pole ka homobaaris käinud, naisi ahistanud, võõraid telefone müünud, mis tegelased küll seal ekres on?
tüübile "mees":18. jaanuar 2018, 15:54
Vaata, "seal ekres" on sellised "tegelased", kes on samuti inimesed, nagu meie sinuga, AGA kelle visioon ei luba varastada veeb-fondide, err-hoolduste, ämmakilekottide ja autorollode -mõõtkavas meie Riigi raha. EGA saa neist oodata ka Lihulas toimunu -taolisi asju. Sest SEL JUHUL muutuksid nad poliitiliselt olematuks. Nii nagu vihjatud erakonnad.
MM19. jaanuar 2018, 11:33
jätstd mainimata kopeeritud kajutikaartidega vargil käimised
... mis näitab veelkord, et KUSKILT MUJALT18. jaanuar 2018, 15:50
pole nagu kinni hakata. Iseenesest on ju tore, et KÕIK VIPidega seotud asjad päevavalgele tuuakse, kasvõi see mõnikend krooni. On, millega võrrelda, kui kunagi võetakse vastutusele ka RIIGI MILJONEID ärastanud.
RS18. jaanuar 2018, 07:23
Tahaks küsida,et kui madalale te seal ERRis veel langeda suudate.
mõtleja18. jaanuar 2018, 09:10
suhteliselt kurbnaljakas kuivõrd rumal on üks keskmine eesti televaataja. Salakavalad viskasid kondi ja lollikesed kargasid hüsteeritseva massina selle kallale märkamata, et kont oli lahja ja juba ammu hapuks läinud. Kui muud polnud üliusinal ajakirjandusel üles korjata kui vaid üks hale pesutšekk 10 aasta tagant... tõesti tasemel ajakirjandus. Kes on ettevõtlusega kursis teab, et selliseid ebasobivaid tšekke ikka juhtub, raamatupidaja asi on need välja filtreerida. Ma ei ole EKRE fännklubis aga kogu see lugu on tõesti taaskord hale üritus, mida nüüd siis kedratakse paar nädalat kõigis "kvaliteetväljaannetes"...kui see on kogu me õiglusriigi tase ja erakondlik üksteisele lihtlabane ärapanemine ???!!! tõesti, lõpetage riigi j a rahva piinad ja laske heitveega torudest alla kogu kupatus...
Vaata18. jaanuar 2018, 09:23
Nende EKRE tegelaste ja nende fännide arvates võib uurida kõiki teisi, mitte aga EKRE tegelasi. Sama on ka reformistidega kui midagi paljastada, siis kindlasti sotside, IRL-i või kesikute juures, mitte nende kappides.
09:23/ Ja mida18. jaanuar 2018, 12:44
siin nüüd siis uurida oli? Ühe noore inimese elualguse proovikivi, mis untsu läks. Seda on juhtunud sadadega ja palju hullemini. Võtku nüüd presku promillid ka ette, muidu on kuulujutu tasemel aasimine, tõestagu ka trahvi tšekkidega ERR-is.
Vaata-vaata,18. jaanuar 2018, 15:56
miks ei või, muidugi tuleb uurida kõiki erakondi, peabki!
Aga MIDA antud juhul siis uurida oli? Riigimiljonite vargust? Kuhu on jõutud veeb-fondi või err-hooldusega? autorolloga?
rasvaliit ja marksism-leninism18. jaanuar 2018, 21:27
Nii madalale, kui stringid pähe tõmmanud martin, ei suuda keegi langeda. Isegi mitte Madison.
Mihkel19. jaanuar 2018, 10:21
Selline väike moosivarguse tase.
:) tatti pritsub, paraku...19. jaanuar 2018, 18:08
võiks oodata ju hoopis mõnd head ideed või TEGU seeasemel...
alf18. jaanuar 2018, 06:55
Hämmastav , kuidas otsitakse 10 aasta taguseid tsekke, et halvustada Helmet´? Sellisele reporterile tuleks pasunasse anda.
ätt.18. jaanuar 2018, 07:27
Pole mingi Helme fänn aga need kes süüdistavad niisuguste tšekkide kasutamise firma juhti ei ole ise kunagi väikefirmat juhtinud.Kui tegeled ise kõikide asjadega -varustamine,reklaam,tööjõud jne. siis paratamatult koguneb sinu rahakoti vahele või auto panipaika igasuguseid sularaha tšekke millised viid aegajalt puntras raamatupidajale.Raamatupidaja on see kes peab häirekella lööma niisuguste tšekkide avastamisel ja need kõrvaldama.
Räägin seda oma isiklikest kogemustest.
wwe18. jaanuar 2018, 08:23
peaga18. jaanuar 2018, 09:51
30 eur arve ja mis pettus siis on arvuta välja geenius, käibemaksupettus 5€ ? Tõesti sa arvad, et keegi sihilikult hakakb 5€ pettust tegema...milleks?
eks ole18. jaanuar 2018, 11:56
No ja seda 5 eurost "pettust" pidi kriminaalpolitsei 5 aastat uurima... Prioriteedid on ikka väga hästi paigas meil.
RS18. jaanuar 2018, 06:23
Elagu EKRE ja Martin! Koerad hauguvad,karavan liigub edasi.
Tegelikult oli18. jaanuar 2018, 06:44
ju Helmel paljudes väljaütlemistes vägagi õigus. Aga see kuidas saatejuht keerutas ühe ihupesu tšeki ümber oli häiriv ja kurbnaljakalt piinlik. Sellest sai intervjuu keskpunkt. Tobe tegelikult.
kärmasele makstakse18. jaanuar 2018, 06:52
tead mis , Kärmas18. jaanuar 2018, 06:11
sul ei ole õnneks eesti rahva silmis nii palju autoriteeti, et lasta põhja Martin Helme
hindad end üle, isegi Lustil on rohkem mõjuvõimu
eestlased on hea mäluga ja mäletavad veel ülialatut kadriorgiat - aitasid võimule edeva aferisti kes oma isa rahvust põlgas, teame veel teisigi võltssaateid kus ausus pea peale pööratud, me oleme selleks liiga väike riik, et mitte teada
tuletasid järjekordselt meelde, et vaatamata oma eestipärasele nimele ei ole sa mitte eestlane vaid selle rahva hulgast kes tahab meie rahva hävingut
peab siiski ütlema, et ka selle rahva hulgas on palju ausaid ja südametunnistusega inimesi nagu Klas, Baskin jt
üks18. jaanuar 2018, 06:49
selline tegelikkuse väänamise saade oli kunagi üsna ammu ühest Kaiu poisist keda väidetavalt koolidirektor kiusas, sellest et poiss paar kuud enne saadet kambaga ühte majja sisse murdis ja auto ärandas mitte sõnagi, hiljem pandi poiss ikkagi Puiatusse
18. jaanuar 2018, 08:22
Need Lusti saated on ju anekdoot, sest seal väänatakse inimeste lugusid nii mis kole. Peaasi, et oleks võimalik skandaali tekitada.
sots on sots on sots18. jaanuar 2018, 05:58
Tegemist on nn. "Bonnieri auhinna väärilise ajakirjandusega". Märkamatult viiakse intervjuu raskuskese sellele, et perekond lasi perefirma pankrotti, mitte sellele, et kohtunikud tegelevad õigusloomega - s.t. põhiseaduse-vastase tegevusega. Kusjuures pankrotiga ei tehtud kellegile peale oma firma mitte sentigi kahju.
Eks need rootsi Bonnierid18. jaanuar 2018, 06:22
meenutagu Mona Sahlini ja Tobleronet...
Helen18. jaanuar 2018, 08:20
Kahju ei tehtud kellelegi peale oma firma? Helme ütles, firma dokumendid olid kadunud, kuna raamatupidaja võttis need enda kätte võla katteks. Ehk siis raamatupidajale jäädi palga maksmisega võlgu. Kas riigimaksud olid kõik ilusasti ära makstud (palgamaksud, käibemaks, alkoholiaktsiis)? Kui ei, siis sai ka riik kahju, kuna maksud jäeti maksmata.
Ja mis need sotsid siia puutuvad? Praegu käib jutt Martin Helmest.
pearaamat18. jaanuar 2018, 10:48
tegelikult ei ole raamatupidamisteenuse pakkujal algdokumentidele pandiõigust, pandiõigus on ainult pearaamatule jm tehtud tööle. seega martin ajas ehtsat Iamba juttu.
ja kui see tema pankrotiasja kohtunik tõesti seda juttu aktsepteeris, siis järelikult see kohtunik ei tundnud asja.
aga mida18. jaanuar 2018, 05:53
on siin pikantset? abielumees ju
pealegi polnud tsekk esitatud maksuametile, sest ette võtte polnud veel teinud aastaruannet, sest oli töötanud pool aastat
selge kättemaks Simsoni eest
mis puutub Kadrisse siis oli ta sümpaatne jutuvestja seni kuni hääletas homoseaduse poolt, oli päris arukas oma tasuta bussisõidu eest kuid vaid seni kuni hakkas soosima Eesti täielikku häv.ingut Rail Balticu kohaliku tooraine väljaveo suslat
paljudes firmades18. jaanuar 2018, 06:53
on selliseid kulusid.
Arvan,18. jaanuar 2018, 11:05
et seni kuni ei ole bilanssi ja kasumiaruannet, pole võimalik väita, et need läksid firma kuludesse. Väikeettevõtjatel, kes enamasti tegelevad eraisikutest klientide teenindamisega ja seega sularahas arveldustega,võib dokumentide hulka sattuda isiklikke dokumente. Raamatupidaja peab rida-realt läbi lugema dokumendid ja kõik kahtlased kõrvale tõstma ning selgitama, millega tegu. Sulaselge , et antud juhul polnud tegu ettevõtte kuludega. Kuna raamatupidamise lõppbilanss jäi tegemata, siis pole selge, kellele ja kui palju oldi võlgu. Kuna tegevus kestis alla aasta, siis tõenäoliselt sai kõige suurama kahju Helme ise.
mõtled18. jaanuar 2018, 12:24
firmade all lõbumaju?
18. jaanuar 2018, 04:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
PEEDIVIKILE18. jaanuar 2018, 11:07
Ära peedista siin midagi,kana.
teen delfi lahti18. jaanuar 2018, 02:36
kümme aastat vanalugu kaevatakse välja ja jutt mingist aluspesu ostutsekist.Kommentaare üle 200 ,aga ,et Estonian Air jättis töötajatele sadades tuhandetes palga maksmata,see nagu väga väike asi ja kedagi ei huvita ka.
18. jaanuar 2018, 04:11
Sotsid nuhivad ikka teiste alukates.
18. jaanuar 2018, 08:24
samas oli huvitav teada saada, milline Martin Helme minevikus on olnud.
Loodetavasti on mees oma vigadest ja möödalaskmistest õppinud ning nüüd ta riigikogu kuluhüvitise tšekina stringide, rinnahoidjate ja lasteriiete tšekke hüvitamiseks ei esita!
kodanik18. jaanuar 2018, 01:57
Õige Helme juba ammugi tuleks Eesti kohtusüsteemi maatasa lammutada ja nullist pihta alustada.
Loodame väga, et EKRE riigikogus algatab selle protsessi kiiremas korras, et Eesti lõppude lõpuks vabaneks nendest saastkohtunikest.
nii neil on18. jaanuar 2018, 06:19
et mida suurem nuts seda väiksem mats
nii igav,18. jaanuar 2018, 01:17
et ei viitsi isegi kommida. Teisisõnu EKRE riiki juhtima, kohtusüsteem 50% välja vahetada, eriti kägu kes on stagnant ja uued tuuled puhuma meie EESTI VABARIIGIS. Teeme seda meie, kui tuleb seda keegi teine tegema.
😇18. jaanuar 2018, 01:09
Pealtnägija on muutunud kärmase juhtimisel mõttetuks käteraputamise paraadiks. Nagu terve etv. Ilmselt on nad omaAjudKa greeni raputanud.
18. jaanuar 2018, 00:50
Uskumatu jah,et sellest tehakse uudis ,et firmaomaniku abikaasa kannab ihupesu ja lapsed kannavad sukkpükse.
To 00:5018. jaanuar 2018, 01:34
Firma kuludest. Oleks oma taskust oleks ükskõik.
mida sa ajad18. jaanuar 2018, 02:12
polnud ju kantud kuludesse, oli lihtsalt tšekkide hulgas, millest raamatupidaja alles pidi kandma kuludesse, mis kulud olid. saa üle juba, no ei ole kuritegu kuskil, kuigi sotsid nii tahaks, et oleks.
aga18. jaanuar 2018, 06:27
kas firma on mingi eraldi elukas mitte ainuisikuliselt Helme oma?oleks oma taskust?! kelle taskust siis veel?? aastaaruanne oli ju tegemata
18. jaanuar 2018, 08:27
Firmaomanik ostab naisele pesu ja isiklikke asju palgatulust teenitud rahaga! Mitte ei esita selleks arveid firmale maksmiseks. Kui isiklik ja firma rahakott sassi lähevad ja see on normaalne, siis tekib küsimus, et kas see toimub ka praegu niimoodi edasi?
revident18. jaanuar 2018, 00:44
Toetan Martinit igati, eksida võib igaüks. Aga kohtunikud pole alati õiglased.
To 00:4418. jaanuar 2018, 01:35
Mida sellised hoolimatud eksimused siis näitavad...
18. jaanuar 2018, 06:49
Sinu piiratud mõtlemisvõimet
endine maksurevident18. jaanuar 2018, 00:40
Ärge nüüd sääsest ka elevanti tehke. Nii väike eksimus ja juba karatakse kraesse.Seda lihtsalt kuludes ei arvestata.
Lihtsalt uskumatu!18. jaanuar 2018, 00:37
Ma enne ei teadnudki, et poliitika on läbi ja lõhki üks räpane mäng! Nüüd näidatakse üksteise peale näpuga, sina oled seda teinud, ja sina seda. Lõpetage juba ükskord ära. Nagu lasteaed!
To 00:3718. jaanuar 2018, 01:36
Sooviks küll teada sellistest asjadest. Valijana peab ikka poliitikaga kursis olema, et teha õigeid valikuid.
õige18. jaanuar 2018, 06:31
ja seepärast loodan, et Kärmas võtab samasuguse innuga ja seekord ausalt ette VEB fondi
isegi väikeettevõtja18. jaanuar 2018, 08:34
sina oled vist eksimatu inimene, ettevõtja kogub aasta vältel tsekke ja siis võib sinna sahtli kõike koguneda, enne deklareerimist vaatad üle..juhtus äpardus, inimlik, Ütles ju ka, et enne deklareerimist tuli välja kuulutada pankrot. Ilkuda võiks siis kui oleks tõesti juba kuludesse kantud, et firma rahadega ostetud, praegu oli lihtsalt tsekk, mille maksegi ei olnud tehtud firma kaardiga,
To õige18. jaanuar 2018, 09:57
Lisaks peaks veel ette võtma autorollotamise(kes ikkagi võttis automaatidest sularaha välja),Ärma talusse kanditud sajad tuhanded,sadama sahkerdamised.Kas sellest on keelatud pealtnägijas rääkida?
Maša18. jaanuar 2018, 18:09
Lasteaias küll selliseid mänge ei mängita. Ära laima.
poriloopimine käib18. jaanuar 2018, 00:35
Tõepoolest, sotside valimiskampaania huugab täistuuridel. Kummaline on vaid see, et nad igasuguseid perverssusi, mida tavaliselt ülistavad, oma poliitiliste vastaste mõnitamiseks kasutavad.
😀18. jaanuar 2018, 00:23
Mida rohkem sotsideMöla, seda kindlamalt ma EKRE le hääle annan.
To 00:2318. jaanuar 2018, 01:37
Valimistulemused näitasid juba palju teid tegelikult on. Nii väike arv, et võid kindlalt hääle anda. Midagi sellest ei olene..
küll veel näed18. jaanuar 2018, 02:14
vaata austriat, seal oli ka kogu aeg väike arv, aga kui sisserändajad hakkasid riiki üle võtma, tuli ka inimestel mõistus pähe, nüüd on nende ekre võimul. mis kostad?
18. jaanuar 2018, 04:03
Sots, valimistulemused näitasid ka seda, palju teid on. Nii, et ära hõiska enne õhtut!
Vaadake teisi viimaseid õhtulehe teemasid18. jaanuar 2018, 00:16
Ja te näete, et enamus on tsenseeritud kommenteerimisega.
Ainult Helmele võib s.o.l.k.i pähe valada, ütelda, mida sü.lg suhu toob.
Samas nii võtta siis on selgelt nähtav diskrimineerimine - ohtuleht selle suhtumisega selgelt laseb üht konkreetset isimest halvustada anonüümselt, samas on teised teemad mis siin viimase mõne tunni jooksul ilmunud, eeltsenseeritavad.
Loodan, et Helme ka ise näeb ning ohtulehe diskrimineerimise ja avaliku mõnitamse eest kohtupinki veab
kui on mu.st, näita ust18. jaanuar 2018, 08:07
Noor Helme ütleb ju ka välja, mida sülg suhu toob.
wwe18. jaanuar 2018, 08:38
panid hirmuga u tähe järgi punkti või, muidu kõlad ju samamoodi ja seda sa ju ometi ei taha..
08:0718. jaanuar 2018, 13:09
Ja õigesti toob, ega Helme mõni pehmo brüsseli pugeja pole. Kuhu see valede veiutamine riigi viinud on, põrgu väravasse.
Eks lehtegi tee ju18. jaanuar 2018, 17:18
vaid inimesed... keda valitsejate torkimine mõju avaldab.
Suu18. jaanuar 2018, 00:11
Marta18. jaanuar 2018, 00:10
No küll mõned pingutavad meeleheitlikult, et lastakse riiklikul televisioonil üles kaevata 10 aasta tagune lugu ja otsitakse välja tšekk, kus on peal isikliku otstarbega ostud juhtumisi. Peavad ikka püksid väga mõnel püüli sõeluma, et nii madalalt proovitakse konkurenti (vaenlast?) kahjustada. See on üsna tavaline nähtus, et raamatupidaja kätte juhtub ka valesid tšekke või lihtsalt tuleb sealt osad ostud firmaomaniku kulusse ümber tõsta.
Ehk võiks Pealtnägija samasuguse entusiasmiga uurida ka seda näiteks, kuidas Riigikogu kantselei mõne erakonna jõulupeo arveid tasub? Need on märksa suuremad kui paar pesuostu, mida ei tehtud pealegi maksumaksja kulul.
To 00:1018. jaanuar 2018, 01:38
"Juhtumisi". Oled ikka kindel, et juhtumisi? Kuidas selline isiklik tšekk sinna sattus? Miks ei sattunud toidupoe arve?
irw18. jaanuar 2018, 02:18
ongi ju toidupoe arve, toidu osa sulle lihtsalt ei näidata, see pole nii "pikantne", tavaline prisma või rimi arve, mis ta oligi, lihtsalt on ka pesu ostetud. kes meist pesu ei ostaks ja kannaks (peale saagimi muidugi)? ja kuna tšekki pole raamatupidamises läbi kantud ja tulumaksu tagasi saadud, on kõik juriidiliselt korrektne.
justjust18. jaanuar 2018, 02:15
ja kuidas jõulupeo arvesse lastakse panna suur hulk alkoholi, mis tegelikult kaasa viiakse. riigi rahadest aga makstakse arve.
Piisaks, kui käsitleda õiglaselt18. jaanuar 2018, 17:16
autorollod, fondid ja hooldused... Ja Lihula monumendi asja võiks ka lõpuni käsitleda.
vaataja17. jaanuar 2018, 23:53
Ta ju ei selgitanud, kehitas õlgu ja ütles, et ta lihtsalt viis need tsekid firmasse niisama.
18. jaanuar 2018, 00:36
Ole normaalne, raamatupidaja asi ongi ebasobivad tšekid õienditega lahendada ja need kulude hulgast välja arvestada, ühe tšeki peal võib olla juhtumisi ka muid oste, mis osaliselt või täielikult tuleb välja arvata firma kuludest.
To 00:3618. jaanuar 2018, 01:39
Seal ei olnud muid oste, mis oleks firmale vajalikud. Oligi vaid pesu.
kusjuures18. jaanuar 2018, 04:11
Kui 18. jaanuar 2018, 06:17
sinu naine on minu töötaja siis vahest teen talle ikka heameelt uue pesu näol kui kõik teenused õigel ajal tehtud. Teinekord teen EAS kulu ja kirjadega " ärireisi " sinu naisele välja et külmkappide viimaseid disaini elemente avastada.
23:53/ Oma firma18. jaanuar 2018, 13:12
oma raha, kellel siin kobiseda peaks olema? ERR-il, sest nendel on ikka vähe ja Kärmas on roose tankist.
Risto17. jaanuar 2018, 23:38
Kuulge , naise peale peab ka ju mõtlema .
Keskealine naine17. jaanuar 2018, 23:33
Kui loen palgaliste kommijate, siis mõtlen, kui õudne, mida kõike raha ja karjääri pärast kirjutatakse. Masendav.
tean ühte sellist18. jaanuar 2018, 06:45
juhtusime paar korda Raua tn baaris kokku, ükskord vindise peaga rääkis, et teeb selliste kommentaaridega viinaraha, et ise polevat küll kõigega nõus aga juua tahaks
wwe18. jaanuar 2018, 08:42
kusjuures need Helme mõnitajad oleks enamus justkui väga labased või siis napima haridusega, teised kes on erapoolsed või pooldavad- hoopis teine tera teksti. Mõni kommentaar on lausa nilbe ja keegi seda ära ei kustuta
Igav juba ei hakka.17. jaanuar 2018, 23:29
Tore lugeda mõnekümne elukutselise kommentaare, kes kirjutavad, mida sülg klahvidele toob. Martin Helme ei ole midagi halvasti teinud. Sapipritsid ei saa isegi sellest aru, et tegelikult oli see saade varjatud huumoriga tehtud. Mõtlemisvõimeta vastased proovivad ennast lolluse kirjutamisega väljaelada.
To igav juba ei hakka18. jaanuar 2018, 01:41
Kommentaari muudab irooniliseks asjaolu, et viimases lauses on kirjaviga.
nõme lausa18. jaanuar 2018, 11:14
Irooniline asjaolu on hoopis sinu mõttetu näpuviibutus.
Keskealine naine17. jaanuar 2018, 23:28
Müüdavatel palgalistel on see teema maiuspala eest.
ära nüüd18. jaanuar 2018, 12:38
kõiki enda järgi ka hinda.
no, ei mäleta17. jaanuar 2018, 23:25
Tal on isegi ülikool "mustalt" lõpetatud - minu lõpupiltidel teda pole ...
ha-ha lõpetaja17. jaanuar 2018, 23:40
Sa käid ju alles 5.klassis ?
To 23:4018. jaanuar 2018, 01:42
Ha-ha tundub, et mõnel on ikka veel viienda klassi huumorimeel. Panid ära praegu.
to ei mäleta17. jaanuar 2018, 23:48
Ära lahmi, sooviks fakte!!! Olen kindel, et sinusuguse ajupotensiaaliga tegelane ei saanudki lõppu näha sest sind visati välja!
23:25/ minu lõpu...18. jaanuar 2018, 13:15
Ise pole 1. klassist kaugemale saanudki, veel räägib.
Kannikese hotell17. jaanuar 2018, 23:21
Rahvusraamatukogu,potisinine selg. Ehk meenub Kulla Martin?
Kulla17. jaanuar 2018, 23:42
mu18. jaanuar 2018, 12:39
klassiõel oli tõesti see nimi, maal oli lehmal ka, isver...?
R.17. jaanuar 2018, 23:14
Millal see Helmede vastu suunatud koolikiusamine lõppeb.
18. jaanuar 2018, 00:39
Pigem juba kanakarjakambakas.
Kõik pole veel kuld, mis hiilgab17. jaanuar 2018, 23:12
EKRE tahab olla erakond, kes armastab teistele moraali lugeda, aga enda käituminegi pole kiita. Alles see oli, kui selles erakonnas raamatupidamises olid mingid rahaasjad korrast ära, mida hakati siis kiirelt korrastama, kui meedia haisu ninna sai!
23.12-le17. jaanuar 2018, 23:20
Sa saad ju ise ka aru, et ajad lolli juttu.
To 23:2018. jaanuar 2018, 01:43
See, et sa negatiivseid asju eirad ja vabandad, ei tee neid olematuks.
01:43/ Hallo18. jaanuar 2018, 13:18
mine vii reformile ämma suvila raha ära, nendel80 tuhat võlgu.
jep18. jaanuar 2018, 04:13
aga teistel erakondadel polegi raamatupidamist, on mustades kilekottides, kolmandik sulas. või siis on topeltraamatupidamine.
ei miskit keerulist.17. jaanuar 2018, 23:10
Nii sileda lõuaga mees peabki ostutšekist naiste pesu läbi laskma, et ei tekiks kahtlusi konservatiivsuse osas:)
17. jaanuar 2018, 23:07
/Kommenteeria Yts jama ja keerutamine kõigil...Ei toeta Ekret...stringid maksumaksja kulul!/ Perefirma läks pankrotti,mis maksumaksja kulust sa räägid? Mis see maksumaksja asjasse puutub?Või üllatab sind see ,et tsiviliseeritud inimesed kannavad pesu? Ja mida see sõna "väetud" tähenda?
To 23:0718. jaanuar 2018, 01:44
Tsiviliseeritud inimesed kannavad pesu, aga paljud seda firma kuludest?
on ja ei ole18. jaanuar 2018, 02:57
See ju ta oma firma!? Voi siis et sul on nagu firma ja nagu ei ole kah?
01:44/ Kui 18. jaanuar 2018, 13:21
oskad laveerida, pannakse kogu pere kulud firma arvele nii, et silm ka ei pilgu. Reisitakse, ostetakse autod, teadma peab lijtsalt. Nii nagu Sarapuud, isegi kogu linna bassein toob raha nende kontole.
to Martin17. jaanuar 2018, 23:04
...vana ämber aga ikka lehkab...
17. jaanuar 2018, 22:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Rnx18. jaanuar 2018, 00:49
No autorollo tõmbas tiba libedamalt ja mitte midagi ei juhtunud. Mingi tühine tšekk ja kisa taevani. Come on 😀 Nii hädist ärategemist ei ole varem näinud. Tase. Väga lapsikud tegelased, kes selle üles kaevasid. Uurige parem neid Estonian air ja Eesti Energia investeeringuid. Ei julge? Ei lubata? Talinna Sadam, raudtee, igasugu logode konkursid jne. Kui menetlused käivad, siis kas oodatakse seda, et osalised pensionile lähevad ja loomulikku surma surevad? Lasteaed. Lüpstakse sadu miljoneid riigi raha keegi ei köhi. Uuriv ajakirjandus - lubage naerda.
7 aastat17. jaanuar 2018, 22:49
on raamatupidamuslike dokumentide aegumine...üles haibitud tekst ,samas hea reklaam Helmetele
17. jaanuar 2018, 22:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
noh17. jaanuar 2018, 23:25
juur ja oja kukkusid niigi nii madalale, et stringide lisamine poleks enam midagi andnud.
Sabarakk17. jaanuar 2018, 22:47
Minge ja vaadake veebist täispikka intervjuud, siis näete, kui hästi telesse saadetav produkt kokku klopsitud on. Viimaks julgeb keegi ka reaalselt toimuvate asjade kohta sõna võtta, mitte ei sussuta massiga kaasa. Thumbs up Helme! ;)
17. jaanuar 2018, 22:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To 22:5218. jaanuar 2018, 01:47
Ära aja rumalat juttu, keegi ei reeda. Ei toeta lihtsalt stringioste, see teeb siis rahva ja maa vastaseks või?
01;47Ärge ajage jama18. jaanuar 2018, 13:25
mingid stringid on nüüd siin lällajate mure, otsige tola, kes seda usub. Puhas poliitiline poriralli on alanud aga asjatu vaev. Tolamängurid tõmbavad ise omale koti pähe, ei muud.
17. jaanuar 2018, 22:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To 22:3118. jaanuar 2018, 01:48
Selgitused on ka kuidagi segased. Kogemata sattus, tegelikult ise panin ja unustasin hiljem ära võtta või äkki raamatupidaja võttis.
aiku17. jaanuar 2018, 22:29
Mul ei suuda leppida, et stringid ja rinnahoidja oseti toidupoest. Victoria Secret oleks aksepteeritav. Äärmisel juhul Marat.
17. jaanuar 2018, 22:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
patuoinas17. jaanuar 2018, 23:05
sa oled see sama friik nagu 77% siinsetest ajuk22bikutest, kes elavdki internetis ennast välja, selle asemel, et võtta korstnast punalipp ja minna võidela enda õiguse eest.
Markko17. jaanuar 2018, 22:23
Martin, ära põe, naiste peala kulutamine on alati OK1 Tubli mees, hoia kõva!
Edasi EKRE!17. jaanuar 2018, 22:27
Eriti kasulik oleks selleks kulutada Riigikogu kuluhüvitusi. Võib ka katuseraha. Baptistidele ostetud kummide asemel oleks võinud osta stringe.
maaailma ime17. jaanuar 2018, 22:07
naised kandsid baaris stringe, ennekuulmatu ja oma firma raha eest ostetuid? Paneme 20a. pärast ka veel vangi, mis hirmus kuritegu. Tõbiste kari, ma ütleks.
kaheksas ime17. jaanuar 2018, 22:12
Kes ütles et just naised stringe kandsid.Meil on sooline võrdõiguslikkus
tseki18. jaanuar 2018, 12:44
peal ju kirjas N täht.
kes korra18. jaanuar 2018, 12:44
petab, petab igavesti.
Aether17. jaanuar 2018, 22:04
Huvitav kes see "pankrotti menetlenud kohtunik" ka nimeliselt oli?
Tahaks väga teada-uudishimu on suur!
!!!17. jaanuar 2018, 22:23
See kohtunik oli sotsidega liitunud Helve Särgava!
Helve Särgava18. jaanuar 2018, 12:46
oli õiglane kohtunik, andsin nõuka ajal miilitsa kohtusse, kuna tegi trahvi seaduse alusel, mida polnud rikkunud ja ma võitsin selle kohtuprotsessi.
Kõik on Martini kallal17. jaanuar 2018, 22:03
Mis aga riigifirmadega toimub(Est Air), mitte kedagi ei koti, et töötajad rahatuks jäid.
ettepanek17. jaanuar 2018, 22:29
Martin võiks kõigile neile stringid osta.
keskea rõõmud 17. jaanuar 2018, 22:03
Pikad püksid on tööriietus? Ja nende kandmine firmakuludesse on ok? Aga särk? On. Müts? Kah vist on. Aga sokid? No on. Alukad? No oleneb,kas kannad tood tehes alukaid voi mitte. Kust on tulnud see eeldus,et tool käimiseks pean ma kandma isiklikku pesu? Mis vahe on mütsil ja aluspesul?
vahe on18. jaanuar 2018, 12:47
selles, kas töötad väljas või osutad sexteenust.
Kadrioru käsk17. jaanuar 2018, 21:55
Ja nüüd rünnakule, kaevate Martini naise stringid prügimäelt üles ja toote kantseleisse.300 tuhat ojakale aga stringid maksab lossi kassasse.
ussr17. jaanuar 2018, 21:55
Kas Eesti poliitikute hulgas mõnda ausat inimest ka leiab?
vana kommunist17. jaanuar 2018, 22:08
Kommunistid ja marsksismi-leninismi propagandistid on ausad. Kui ausalt teenis Helme okupante.
Kuule vana kommunist, kas sulle ei meeldi, et me sulle sinu teod18. jaanuar 2018, 17:10
andeks andsime? Tule siis ja lahendame selle küüditamise-asja inimlikult õiglasel kombel. "Pole inimest - pole probleemi", nagu sinu ebajumal armastas korrata.
on ikka17. jaanuar 2018, 22:09
Kadri ja Kersti, nemad on, nendel pole stringegi riigilt saadud rahaeest jalas.
17. jaanuar 2018, 22:11
Maša17. jaanuar 2018, 22:59
Martin polnud siis poliitk.
mis vahet,18. jaanuar 2018, 12:49
järelikult petis ja nüüd niisugune poliitikas.
just, las olla "poliitikas" ennem miljonivargad,18. jaanuar 2018, 17:11
kui mõnekümne-krooni mees... aju on sul võimas.
Ausaid inimesi polegi olemas.18. jaanuar 2018, 17:06
On vaid vähem ja rohkem ausad. Aga valitseja puhul on aususe kõrval küsimus eelkõige kavatsustes ja visioonis. Ja siin on küsimus SUUNAS: üles või alla.
Viljandlane17. jaanuar 2018, 21:53
Kui keegi arvab,et Martin Helme aktsiad langesid,siis on raudselt eksiteel!Kui ma kujundan arvamuse mingi sündmuse või inimese suhtes,siis seda juba niisama lihtsalt ei muuda ja Martin jääb igal juhul minu silmis positiivseks!
17. jaanuar 2018, 22:06
Niisugune vana asja välja kaevamine ja kompra pähe massimeediasse tassimine on märk sellest, et võimul on vesi ahjus. Helme ei kaota toetajaid selleläbi.
järelikult17. jaanuar 2018, 23:50
ei olnud midagi välja kaevata
Maša17. jaanuar 2018, 23:00
Sotsid on valimiskampaaniat alustanud.
viljandlasele17. jaanuar 2018, 22:09
Olen kuulnud,et just Viljandis on stringidega poisid eriti popid
To 21:5318. jaanuar 2018, 01:51
Kuidas eksiteel? Üldine arvamus kindlasti langeb selliseid uudiseid lugedes.
17. jaanuar 2018, 21:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
stringi Martin live17. jaanuar 2018, 22:33
Oluline pole, mida keegi eelistab, vaid mida keegi proovib sokutada firma kuludesse
To 21:5118. jaanuar 2018, 01:52
Ega meeste alukad seda kugu paremaks ei muudaks. Ei ole firma kulud.
aga kui18. jaanuar 2018, 12:50
firma pakub intiimteenust, siis on.
süsimust iroonia17. jaanuar 2018, 21:44
loomulikult käib rinnahoidja firma kuludesse, see on ju üks tõeliselt isamaaline tegu!
Ega ükski suli ei austa kohut17. jaanuar 2018, 22:00
Kusjuures täiesti rahvuslik konservatiivne.
22:0017. jaanuar 2018, 22:13
Küll suli teab, mida siin räägib, jälle pookimistöö käsil.Kevad alles kaugel, see ei jää Martinile külge. Vale pookeoks sinupoolt.
pookija17. jaanuar 2018, 22:35
Pole siin midagi pookida. Martini enda tegevus näitab, milline libe sell ta tegelikult on.
konservatiivid18. jaanuar 2018, 12:52
peaks ju ikka vanast kinni hoidma, vanasti naised ei kandnud aluspesu.
22:35 No18. jaanuar 2018, 13:34
libedamat Sinust pole kogu maailmas, lausa seebita läheb kerstikesele sinna kohta.
mis see "Martini tegevus" siis on18. jaanuar 2018, 17:03
abc17. jaanuar 2018, 21:43
Loodan et mõni psühhiaater ka seda saadet vaatas. Psühhopaatsus on teatud tasemelt juba ohtlik vaimuhaigus. Kui inimene absoluutselt midagi ei tunne, kui teistele haiget teeb, ning isegi hästi ei mõista kui selle kohta küsitakse, võib selline tase juba käes olla.
21:4317. jaanuar 2018, 22:00
Vaegnägijate saade ju koosnebki psühhopaatidest tellimustöötajatest, loogiline. Helme on vana rahu ise, asjalik ja aus.
seaduslik varas17. jaanuar 2018, 22:11
Viru vanglas on ka kõik ausad kodanikud.
oh17. jaanuar 2018, 23:10
22:1118. jaanuar 2018, 13:37
Siis oled õiges kohas, Edu sulle puhkekodusse, tervita Siimu ka!
def18. jaanuar 2018, 17:02
oot-oot, mismoodi "inimene teistele haiget teeb"?
Valija17. jaanuar 2018, 21:41
Algab uus nõiajaht EKRE vastu. See nn."reporter" astus aga tõsiselt ämbrisse ja see süüdistus ei leidnud kinnitust . Edu Helmetele ja järjepidevust isamaalistele valijatele!
ootoot17. jaanuar 2018, 22:28
tšekid tšekkideks, ostuga saabki tšeki igal pool, normaalne. aga need polnud ju firma raamatupidamisest läbi kantud? kui aruannet polnud tehtud, siis polnud ka läbi kantud, olid lihtsalt teiste seas, kõik tšekid ühes hunnikus, millest siis raamatupidaja pidi ettevõtlusega seotud tšekid välja sõeluma ja läbi kandma. enne aga tuli pankrot ja jäigi tegemata.
aga ise sa ettevõtja pole, seepärast tead ikka ju ettevõtte raamatupidamisest kõige paremini, kes?
To ootoot18. jaanuar 2018, 01:54
Muidugi olid tšekid ühes hunnikus ja tegu oli lihtsalt väikse arusaamatusega. Kuidass sa nii kindel oled, et olid lihtsalt teiste seas kogemata. Arvad, et keegi ütleks et pani meelega ja proovis varjata?
ootoot18. jaanuar 2018, 04:19
saa juba aru, et raamatupidaja lasi jalga ja ei teinudki aruandeid ära, mis vaja, siis aga tuli pankrot ja neid ei kantud kunagi läbi. tajud? seega ei saa öelda, et oleks ja poleks kantud - raamatupidaja oma tööd ära teinud, muidu oleks ta eraldanud tšekkidest mittekõlblikud. tšekke on kottidega, kes neid jõuab läbi vaadata, kui mitte raamatupidaja? see on täiestti tavaline ja igas firmas võid leida selliseid tšekke, mis on tšekkide hunnikus, aga läbi ei kanta, sest pole seotud ettevõtlusega. või on seotud osaliselt, siis raamatupidaja vaatab, mis osa sealt läbi kannab ja kuidas vormistab, et JOKK oleks.
tee omale ettevõte, siis saad aru.
Mõtelge loogiliselt18. jaanuar 2018, 11:41
Kes kurat hoiab mingit pisikese summaga tšekki aastaid alles. See on väga haige ja läbinähtav jura, on jah poliitiline kättemaks ja paraku taas EKRE-le pigem positiivne.
ice118. jaanuar 2018, 15:27
Selle tšeki peal võis olla ka ju midagi, mis on ettevõtlusega seotud ja mida raamatupidamisest saab/võib läbikanda, näiteks kasvõi ostetud puhastusvahendid vmt. Ja see osa kantaksegi siis märkega läbi, aga raamatupidamisse läheb kausta tšekk kõige täiega, oma numbri ja kuupäeva ja muude atribuutidega.
Noh, hea siis, et "pisisuli", mitte SUUR SULI,18. jaanuar 2018, 17:00
nagu me neid alles (monumendimehi ka praegu) valitsemas näha võisime.
17. jaanuar 2018, 21:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaimukust jääb puudu sul, 18. jaanuar 2018, 04:20
aga no vähemalt proovisid, asi seegi.
heh17. jaanuar 2018, 22:30
milline samas eas poliitik meil üldse on, kes polnud omal ajal NLKP liige või läheduses? väliseestlased ehk, rohkem vast küll ei ole. aga ikka helmele on vaja pähe määrida. kuigi ekre on igati venestamise vastu erinevalt sotsidest ja kesikutest.
penskar18. jaanuar 2018, 12:55
ma pole kunagi ühtegi parteisse pugenud ega ka komsomoli, sellepärast ei võetud mind ka õigusteaduskonda.
kelle17. jaanuar 2018, 21:36
tellimustöö see nüüd oli?
vastus17. jaanuar 2018, 21:42
Mingi naistepesu firma võib-olla
selgeltnägija17. jaanuar 2018, 21:53
Vabaerakonna. Nendel on kõige hõredam olek.
Valija17. jaanuar 2018, 21:35
Vassiv ja libekeelne sell, kellest tuleb võimalikult kaugele hoida!
mm17. jaanuar 2018, 21:46
inimesi on erinevaid,,mõni saab kaifi,kui õmbleb oma kaabuvoodriks naistepesu.
mm17. jaanuar 2018, 22:08
tahtsin sama öelda,aga modereeriti välja
21:46/ Appi /22:0818. jaanuar 2018, 13:41
millega roosad tegelevad, õmblevad pruunid püksid omale pähe, et tuttav lõhn koguaeg ninas oleks?
mm19. jaanuar 2018, 11:29
V17. jaanuar 2018, 21:45
Oled kaaperdanud minu idintiteedi! Andetu sell!
kuidas17. jaanuar 2018, 21:33
on võimalik, et ajakirjanikul on koopiad tsekkidest? Kes andis? Kriminaaluurimine 2000 eur-ise afääri suhtes on tase omaette. Poliittellimus mõlemal juhul, nii see vana krimka kui intervjuu ise. Ajakirjanik meenutas agressiivset lammast. Edu Helmedele ja valimistel näeme, riask!
juba nägime18. jaanuar 2018, 12:56
valimistel, saite 6% hääli :).
Oli mis oli, vaata parem populaarsuse18. jaanuar 2018, 16:58
teate mis ära tüütab?17. jaanuar 2018, 21:33
Ära tüütab see, et nii papa, kui poja meelest KÕIK teevad liiga ja ära neile vaesekestele. Ükskõik mis olukord on, on kohe keegi seal taga ja üritab neile keerata. Kohe igas olukorras. Ma saan aru küll, et parim kaitse on rünnak aga mind huvitab mis neid koguaeg kaitsepositsiooni paneb. Väidetavalt on ausad põhimõttelised mehed, aga kui tekib situatsioon, siis on "aga nemad" "aga teised tegid ka" aga aga aga aga põhjendused. Võta eksimus omaks nagu mees, mitte ära virise, et see on jälle mingisugune vandenõu EKRE vastu. Paranoiaga kaugele ei jõua...
21:33Sa vaeseke18. jaanuar 2018, 14:02
Vaatad aga millestki aru ei saa. Kes nüüd keda ründas, kas Martin oli kutsunud ajakirjaniku endale millestki aru andma? Martin ei eitanud ühtegi viga, kust Sina jälle midagi sellist nägid? Jälle EKRE kollina kapis kummitamas.Vaegnägijad ja kuuljad kuubis.
norrakas17. jaanuar 2018, 21:31
naiivsed on need kes arvavad et ettevøtjad on aususe etalonid. ma ei ole oma pikkade ettevøtlusaastate jooksul veel yhtegi kohanud. kui ikka våhegi kannatab tømmatakse kott påhe ja optimeeritakse nii et våhe pole.
jah18. jaanuar 2018, 12:58
ma ostsin oma isiklikule autole uued küünlad, õlifiltri ja vahetuseks õli, üks firma omanik küsis kohe tsekid endale, kuigi tal diiselmasinad.
ega siis ettevõtja mitte-ettevõtjast aususes kuidagi ei erine,18. jaanuar 2018, 16:56
kui sa juba pädematu üldistuse teed.
Siin käib meil jutt aga VALITSEJAIST. Ja vaat siin peaks küll ütlema, et VÄIKESED asjad on andestatavad, aga SUURED mitte.
nndke andeks17. jaanuar 2018, 21:30
kui mul riigikogulasena on aruandesse kirjutatus prostituut. ja ta on mu valija? samas õhtusöök oma naisega. ta ka ju valis mind. vist. või ei?
Maksukoorijad17. jaanuar 2018, 21:29
Kindlustavad selle jamaga seljatagust. Nõme saaade see vaegnägija. Saatejuhid ka mingid õlaliigutajad ja sõrmeväänajad
Maamiis17. jaanuar 2018, 21:26
See mida Helme ütles kohtunike kohta on mõnevõrra õige. Senimaani, kui tehakse selliseid kohtuotsuseid, kus vangidele mõistetakse nn valuraha liiga kitsa kambri või vähese värskes õhus viibimise võimaldamise eest, ei mõista ma ka taoliste otsuseid. Kui ma olen pannud toime kuriteo ja viibin valglas , siis see ongi minu karistus. Mis õigusega peab riik premeerima vange kaebuste rahuldamisega?
Jah17. jaanuar 2018, 21:35
Aga kui vangid hakkaks naiste pesu nõudma, mida siis veel öeldakse? Kas inimesed pole siis võrdsed Jumala ees?
17. jaanuar 2018, 21:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. jaanuar 2018, 01:42
Naljakas, kui mõni kohe mitte ei usu. Ekre on igas mõõtmes tegija, kui sotsiaalteadlased ja politoloogid neid uurivad. Enamjagu, v.a. euroliidu vastased postulaadid, on neil sellised, et kellegil ei kuku tükki küljest, kui ka nii läheb nagu Ekre soovib. EU on ühisturg ja sinna kaevu ei tohi sülitada.
17. jaanuar 2018, 21:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
18. jaanuar 2018, 01:36
Rohkem nagu kogenematu. Ei tea, mida võib ja mida ei tohi rääkida. Mta ees peab nööri mööda käima. Kui tädid ptsi saadad, siis ikka täiega, mitte niimoodi, et mingid asjad jäävad lohisema.
Kes on "moega", kes ONGI18. jaanuar 2018, 16:53
Asotsiaal17. jaanuar 2018, 21:20
Oma firma tehaksegi selleks et palju asju osta. Kui vähe tahad tee palgatöõd või hakka töötuks...
Palju ja odavalt!17. jaanuar 2018, 21:28
Maksuvabad ostud jne muud soodustused mis laienevad ainult ettevõttele. Tavakodanik on see kes pitspesu maksud maksab...
oot-oot17. jaanuar 2018, 21:36
Pole arukas provotseerida inimesi ja vihjata, et justkui firma tehakse selleks, et soetada omale firma kulul ihupesu! Kordame üle: hr. Helme ütles TV-s ausalt ja otse, et need tshekid oleks raamatupidamisest välja arvatud.
Kui kedagi naeruvääristada soovitakse, siis Pealtnägija reporter sobib selleks küll (10 eurone tshekk vs vasakvalitsuse rahakülv...)
tüüpiline maksupettur17. jaanuar 2018, 21:51
Alles siis, kui pettusega vahele jäi, siis oleks tšeki välja võtnud.
vanasõna17. jaanuar 2018, 22:04
Oleks on sama mis poleks
Ämber17. jaanuar 2018, 21:18
Räägiks parem lennukitest
pvo17. jaanuar 2018, 22:12
A 17. jaanuar 2018, 21:17
Pealtnägija leidis pärast aastatepikkust tööd kellegi kadunud rinnahoidja üles
valimised juba aasta pärast17. jaanuar 2018, 21:17
Tore, et ETV alustas EKRE-le tasuta valimisreklaami tegema.
Jürka17. jaanuar 2018, 21:20
See oli küll pigem antireklaam ühele üpris ebameheliku olekuga mehele.
valimised juba aasta pärast.17. jaanuar 2018, 21:29
Ei olnud see mingi antireklaam. Saade oli väga hästi tehtud Kärmase poolt. Martin Helme oli samuti väga sümpaatne. Ta on üks väheseid poliitikuid, kes julgeb öelda õigeid asju õiges kohas.
22.34-le17. jaanuar 2018, 23:34
Kus kohas sa Avandit nägid selles saates?
no aga18. jaanuar 2018, 13:02
teatud kalduvustega mehed annavad nüüd hääle.
Need, kes oskavad stringe miljonitest eristada,18. jaanuar 2018, 16:51
Tore valimisreklaam17. jaanuar 2018, 21:40
Kui ta riigikogu puldist ütles kolme kohtuniku nime ja et nende pead peaks lendama,kuidas ta seal riigikogus edasi on. Teine kirjutas kaudselt kanadest ja kõik tagajalgadel,et tõmmaku jehhatt. Üks võib,teine ei või?Norm?
N17. jaanuar 2018, 21:17
Mida sellises pesus pikantset on?
Maša17. jaanuar 2018, 23:04
Hea idee Vaarikule kes lustisaated poliitilisteks munserdab.
Välismaal17. jaanuar 2018, 21:14
astutakse sellise teo eest poliitikast välja,sa vaata sullerit.
aga meil17. jaanuar 2018, 22:36
saavad need mehed, kelle peas põleb müts, viimsis esimeesteks.
21:14/ Aga Eestis18. jaanuar 2018, 13:54
valitakse sellised "pisisulid" lausa Viimsi valda juhtima ja mõni presidendiks, kes Laari nõunikuna kinnisvara kokku ajas. Stringipaar ajab lausa hulluksmõne.
Aga Eestimaal18. jaanuar 2018, 16:49
saavad monumendi mahavõtjad ülekullatud ametikoha prüsselis ning autorollodele ja ämmakilekottidele ei tehta midagi.
No on ikka kohutav17. jaanuar 2018, 21:13
..kui oma firma raha eest ostan endale ka pesu? Hakkab jälle see valimiseelne poriloopimine riiklikul tasemel pihta. Ja ikkagi, oma firma, oma raha ja sellest kuritegu välja imeda, no mida veel?
elementaarne17. jaanuar 2018, 21:22
Oma firma kulud ja isiklikud kulud tuleb siiski lahus hoida. Ei olnud ju tegemist stripibaariga, mis võiks teoreetiliselt pesu kui tööriietust osta.
Ja oma isikliku pesu eest17. jaanuar 2018, 21:31
Maksad ikka ka käibemaksu, ilusti 20% nagu kõik teised.
Mis kummaline juriidiline, mitteisikuline keha see ettevõte on, et maksud temale ei laiene aga ajab selga pesu mis 100% tavainimesele samamoodi selga läheb aga selle vahega, et tavainimene maksab 20% makse sinna juurde. Et miks peaks firmaomanik saama isikliku riidetüki 20% odavamalt kui tavakodanik? Näib, et ahnus ettevõtjate poolt lausa karjub ettevõtlusmaksude vajaduse järgi :)
Ja kui oligi17. jaanuar 2018, 21:43
stripibaar, mis siis? 10a. möödas, nüüd said Vaegnägijad jaole, maailmaime sündinud, Martini naine kannab ka pesu. Täitsa soojad peast.
nõus17. jaanuar 2018, 22:38
aga eksimine on inimlik, kui mõni tšekk läheb nende sekka, mis raamatupidajale mõeldud, siis küll raamatupidaja kõrvale tõstab, tema ju teab täpselt, mis ei sobi. ma küll ei muretse, et mu ettevõtte raamatpidaja sellega hakkama ei saa. kujutad sa muidu ette üldse, milline ports tšekke ühes toimivas firmas kuus tekib? see on umbes kilekotitäis, muide.
meh17. jaanuar 2018, 23:00
Toimiv firma kasutab rohkem ikka arveid, kui tšekke.
Minu mäletamist mööda pidi 10 a tagasi tšekki ettevõtte nimele küsima, et see üldse raamatupidamiskõlbulik oleks.
to meh17. jaanuar 2018, 23:15
näha on, et ettevõtja sa ei ole, aga targutad. oleneb ikka väga firmast, ei saa midagi kõike arvega, isegi kui hulgilaos käid, maksad ja saad tšeki ja seal käib kohvikufirma pidevalt. + lilled laudadel ja turukraam ja veel tuhat asja, mida sa ette ei kujuta. eriti 10 a tagasi. ja ei pea olema väljastatud konkreetsele firmale, teisi võib ka läbi kanda.
17. jaanuar 2018, 23:22
Tegelt pole riigi asi, mitu kondoomi või stringi ma firma arvelt ostan. Seda jampsi, mida riik ettevõtjalt küsib, ei ole terve mõistusega võimalik hoomata. Loomulikult on tegu kellegi tellimusega. Tundes pisut prokuratuuri allhoovusi selles erilist kahtlust pole. Kodanikule lajatatakse väga spetsiifilise info baasilt, mis eeldab igasugu liigutusi ja info kogumise viise.
kust18. jaanuar 2018, 13:04
Ämmakilekotitäis18. jaanuar 2018, 16:37
1117. jaanuar 2018, 21:28
kui mina peaks baari ja iga öhtu higistaks seal saunas-selge see, et firma piiki
endale pesu?18. jaanuar 2018, 13:03
Kas Martin siis kannab seda?
Kahju,17. jaanuar 2018, 21:12
et sellised tõsise kaldega inimesed on sattunud Eesti poliitikasse. Ja veelgi enam on kahju, et on ka inimesi, kes sellistest rõõmu tunnevad ja oma hääletamistega toetavad. Oleks aeg lõpetada ilkumine ja lõputu vaenu õhutamine kõige inimliku suhtes ja tunda pisutki rõõmu meie riigi arengute üle.
Sota kaotanud tüütav penskar17. jaanuar 2018, 21:25
Rõõmusta parem läti riigi arengu üle.
To kahju17. jaanuar 2018, 21:30
Ja kus erakonnas on need inimesed kes ei varasta, valeta jne. Ja kuhu on see sinu nn. meie riik arenenud viimaste aastatega.?
kalju17. jaanuar 2018, 21:58
EKRE võidab niikuinii!17. jaanuar 2018, 21:33
Vägagi tõsiseltvõetav opositsionäär-seega -10a.tagused apsakad kotivad ainult pisikesi ajusid ja neid meil juba jatkub.
To 21:3318. jaanuar 2018, 02:01
Õigesti ütlesid. Neid pisikesi ajusid teil juba jätkub.
Oleks siis apsakas,18. jaanuar 2018, 16:34
mida see kuni 100 eeku siis meie Kreeka garantiimiljardite, 10mijonidollari, veebfondi ja errhoolduse kõrval on? autorollost rääkimata.
Sul võib ju suur aju olla,18. jaanuar 2018, 16:35
aga kui see on täiega hõivatud Riigi vastase korruptsiooniga?
Ja on17. jaanuar 2018, 21:47
inimesi, kes teda elusalt nahka paneks. Missugusest eelajaloolisest suguharust Sina 21:12 pärit oled, et kannibalismist loobuda ei suuda? Inimlik ei ole inimest õgida ja korduvalt ja korduvalt.
to kahju17. jaanuar 2018, 23:20
millised arengud sulle rõõmu teevad? vao see maja, mis kogu asulas ainukesena euroremonditud on ja kus mitte kohalikud nagu täisteenindusega hotellis ei ela? või vägava, kust omad puudega inimesed ära aeti, et võõrad saaks tulla? või islamipropaganda teles, raadios, teatrites ja koolides? või ehksooneutraalsus, et saad sugu vahetada iga poole aasta tagant? või see, et riigifirma estonian air jätab töötajatele palgad välja maksmata? äkki rõõmustab sind hoopis lätti viidud alkoholiaktsiis ja sellega koos ka palju muud, mida sealt tuuakse, ehitusmaterjalid jne? või vanainimesed, kes on näljas ja hambutud? või tühja kõhuga lapsed? või väljaränne? või et autorollod ja sadamates sidrunitejoonistajad ja lätis altkäemaksuandjad sotsinovskid jäävad karistuseta? või rõõmustad, et julmurist naisepeksja, kes peksab armukest jalaga, lavastab rahvale pidupäeva? või mis täpsemalt? ma võin jätkata?
"Kahjule":18. jaanuar 2018, 16:32
loomulikult, autorollod, kilekotimiljonimehed ja lihula monumendi mahavõtjad on ju mõnekümne krooniga eksinu asemel palju parem valik valitsejateks! Elagu sinu arenenud aju!
S.17. jaanuar 2018, 21:12
Üritavad skandaali sealt välja puhuda, kust kuidagi ei õnnestu. Inimesed näevad selle läbi ja EKRE populaarsus aina tõuseb.
populaarsus tõuseb17. jaanuar 2018, 21:36
Olgugi, et mulle EKRE ei meeldi, aga iga päev vaatan nende vana-aastalõpu populaarset laulukest.
ega jah17. jaanuar 2018, 22:42
tead, enamus austerlastele ka ei meeldinud kaua nende ekre, aga siis toodi mustust ikka nii palju, et nüüd hakkas meeldima ja sai valimisvõidu. mõtle selle üle, ka sulle võib meeldima hakata, kui su väike tütar saab linnatänaval grupiväqistatud või su auto maha põletatud. ootame, küllap näeme.
vaata aga terviseks :)18. jaanuar 2018, 16:27
kui sa ainult hetke ja oma nina alla oskad vaadata, siis ei näegi.18. jaanuar 2018, 16:30
Pikaajalisi protsesse tuleb osata vaadata distantsilt ja pikaaegses perspektiivis. Näiteks aastal 300 ei osanud ka keegi arvata, et need mõned slaavlased sealt Kreeka tagant hõivavad 1500 aasta pärast terve kontinendi. Aga selle jaoks ju meil ARUKAID ja ÕIGEMEELSEID VALITSEJAID vaja ongi.
Gunnar Stahl17. jaanuar 2018, 21:10
Väga hästi ja soliidselt tuli Martin sellisest madalast teemast välja, mille liberastid proovisid suureks puhuda.
Respekt.
küsimus17. jaanuar 2018, 21:11
Kas Teile meeldivad stringidega mehed?
ss17. jaanuar 2018, 21:30
naiste stringid nagu vist jutuks, a ma kodus küll vaataks oma meest stringides vahetevahel
117. jaanuar 2018, 21:34
See show EKRE.positsiooni ei liiguta, nuhkige veel midagi, rollollo ja muude aferistide kõrval köki-möki lugu. Las koerad hauguvad-vanker liigub edasi!
ryts17. jaanuar 2018, 21:53
Just vahetasin bokserid stringide vastu.
teema pealtnägijale17. jaanuar 2018, 21:57
Tulekski uurida ka Suur-Lähtru mõisa remondi ja Moskva Eesti saatkonna remondi seoseid.
Maša17. jaanuar 2018, 23:06
21:57/ Need on ammugi 18. jaanuar 2018, 13:46
uuritud ja pangalaengi juba makstud.Petta said kannibal ja sotside suuvooder.
vastus18. jaanuar 2018, 16:25
ennem olgu sadade stringidega, kui ämmakilekottide, veeb- või errfondide, autorollode või lihula monumentidega! Loetelu võiks jätkata, kuid jätkad ehk ise.
Eestlane17. jaanuar 2018, 23:21
Tuli või? Minu arust ajas täielikku soga.
17. jaanuar 2018, 21:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei vaadanud17. jaanuar 2018, 23:22
aga oletan, et ju see oli tema karjääri tipphetk :D
Naut17. jaanuar 2018, 21:06
Ei ole EKRE valija aga sellise ajakirjandusliku an.aliga ei jõua see rahvapolt kinnimakstud meedia mitte kuskile. Häbematu ja kohtlane järjepidevus, no kuidas ikka sattusid need arved... Kanditakse miljoneid aga sinna ei jagu nii pädevat ja konkreetset ajakirjanikku. Küüniline ja tänapäevaselt haige.
Kaaga kaaga17. jaanuar 2018, 21:15
Teised kaaa, teised kaaa, teised kaa, nato kaaa, oravad kaaa, Isamaa kaaa!!!
Kaaa17. jaanuar 2018, 21:34
Sul muud midagi ei tule nokast kui kaaa, kaaa 100-s kommentaariumis. Ja saan aru, et teised võivad!?
17. jaanuar 2018, 21:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
wunderkind ja stringimees17. jaanuar 2018, 21:20
Stringidega võlub ikka palju valijaid ära.
autorollo, veebfond, kilekoti- ja lihulamonumendimees18. jaanuar 2018, 16:24
Loomulikult, mõni euro on ju ikka tähtsam. Keda need umbmäärased pihtapandud miljonid huvitavad - nende eest ei saa ju midagi...
tõdemus17. jaanuar 2018, 21:04
Visaku esimene kivi see, kes ise patuta. Kodanik Helme sõnas lausa eetris otse: need (pesu)tsekid oleks raamatupidamisest välja visatud. Kas on ennekuulmatu, kui ettevõtja esitab kuu lõpus peotäie dokumente raamatupidajale, kus võib leiduda nii mõnigi isiklikuks otstarbeks mõeldud tsekk? Raamatupidajad ongi selleks, et selliseid vigu vältida. Ja kui raamatupidaja "kaduma" läks, mille üle on meil imestada..., rääkimata süüdistamisest.
arvamus17. jaanuar 2018, 21:08
Jah on ennekuulmatu.Ei imestaks kui Helme esitaks mõne rinnahoidja tseki ka Riigikogu raamatupidamisele hüvitamiseks
to arvamus17. jaanuar 2018, 22:48
aga vot ei ole esitanud, sest need ta vaatab läbi enne esitamist, sest sealne raamatupidaja ei ole tema palgal. omas firmas aga raamatupidaja selleks palgatud ongi.
küll aga võin sulle meelde tuletada kes ja mida riigikogus esitavad: siin on jaan kundla, tuntud ka kui majoneesi-jaan
https://www.ohtuleht.ee/269299/kuidas-jaan-kundlast-riigikogu-habiplekk-sai
ja siin on kalle muuli, tuntud ka kui kalle "kala kahele" muuli: https://www.ohtuleht.ee/678574/kalle-muuli-saatuslik-kala-kahele
"arvamusele" -18. jaanuar 2018, 16:21
Ja need rinnahoidja kulud oleksid siis ju PALJU tähtsamad, kui "TÜHISED" maksumiljonid, mida mõni erakond silmagi pilgutamata meilt kõigilt ära kandib?
Ja-jah17. jaanuar 2018, 21:03
ERR oma tuntud kallutatud headuses,ei midagi asjalikku..
Stringi Martin18. jaanuar 2018, 00:03
Kõik lihtsalt ei taba EKRE tähtsust ja näägutavad
Klähvi-kommar,19. jaanuar 2018, 18:11
äi aita su üritus, äi mette... ei akka külge.
sest see pole ÕIGE. Mine loe, õpi, TEE ja arene - saa teada.
Ja siis tule ja võta uuesti sõna.
17. jaanuar 2018, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Noprobleema18. jaanuar 2018, 08:27
Yldiselt kindlustab tööandja töötajad tööriietega.seega naise stringid ja rinnahoidja olid tööriided
käianoad17. jaanuar 2018, 20:56
Kuidas keegi ajakirjanikest üldse viitsib sellise jamaga tegeleda nagu sedasorti mudalahingud ???Tühisuste tühisuse teemad! Mitte kedagi pole võimalik sihukese pudrutamisega Ekre valijatest ära pöörata,võite uskuda.
17. jaanuar 2018, 20:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
oi kui vaimukas17. jaanuar 2018, 21:21
lame nali, kohe väga mage nali
Niisiis 17. jaanuar 2018, 21:23
mina olen EKRE valija ja jääni selleks. Varsti astun ka liikmeks. Martin oli tore ja aus nagu alati,aga see kes teda küsitles üritas ikka midagi soppa kuidagi välja pinnida,eks seda oli kästud,aga ei õnnestunud.
jäta iba ajamine17. jaanuar 2018, 21:43
sama siin17. jaanuar 2018, 22:50
plaan ka liikmeks astuda. valija olen igal juhul. mustust pole eestisse vaja. ja ka siil priidikuid, kes tahavad kahte isa.
Astun ka liikmeks.18. jaanuar 2018, 00:39
Olen ka EKRE mõtete poolt ja selleks jään.
Vaatleja18. jaanuar 2018, 10:23
Õige, Martin tuli pasakleepimisest ilusasti välja. Mis see kogemata arvete hulka sattunud pesuostu kviitung siis ikka on, peale selle ei läinud ta kuludesse. Tegemist oli ikkagi Martini oma firmaga.
Vaadake parem kulusid, mida tehakse inimeste rahakoti arvelt.
jajah17. jaanuar 2018, 23:24
eks keegi istub laua taga ja joonistab sidruneid paberile. kui palju neid vabaduserisigi tegemisel joonistati ja kelle tasku kukkusid?