Tele

Pahandav poliitik: Mida ETV juhtkond vigast eesti keelt purssiva saatejuhiga tõestada tahab? (280)

LISA KOMMENTAAR

eestlane2. jaanuar 2018, 21:25
ETV juhtkond on ära põrunud korralikult,sest raske oli kuulata kuidas venekeelse aktsendiga saatejuht palus Eesti presidendi lavale kõnet pidama....mind isiklikult valdas imelik tunne...ükskõik mis muu saate puhul poleks mind selline asi nii palju häirinud....kuid ikkagi sellistel olulistel hetkedel...
Elukutseline Setu2. jaanuar 2018, 17:46
Aktsent ei ole mingi küsimus. Blentser on tubli mees ja kindlasti parem mees kui kommunist Allik. Allik räägib küll aktsenditut keelt aga oma hingelt on ta tibla.
ta ON KOMMUNIST2. jaanuar 2018, 20:18
ja teeb kõik uute etniliste eestlaste kasuks . Need akadeemikud räägivad laitmatut eesti keelt, isegi nende kitsed mökitavad võru murrakus.
tv2. jaanuar 2018, 15:40
Tubli mees! Täiustage edasi oma grammatilisi oskusi,aktsent pole mingi probleem.Oleks vaid Teiesuguseid julgeid rohkem!
Lõuna-Eesti2. jaanuar 2018, 13:46
Inime tahtse ja tegi ärr. Egas Tagamõtsas saa ilma "eesti" tõlketa hakma.
Hüva inime oll ja pruuvse. Tull välla.
Niipal`uke siis kiilest.
Tahtmist on vajja.
Mine ise nanai manu.
!!!2. jaanuar 2018, 13:31
helga2. jaanuar 2018, 12:39
M. Saar oli nagu liimist lahti. Mis juhtus?
Margus2. jaanuar 2018, 14:25
oli väga lõbus ja ainult naiste soengutegemine tekitas ootamatult enneaegse ilutulestiku, mille eest pidi veidi varjuma.
Halb!2. jaanuar 2018, 12:04
Eesti televisioonis peab saatejuht rääkima vigadeta ja grammatiliselt õiges riigikeeles! Aktsent pole mingi probleem. Sellega taheti näidata et sellist venelast pole Eestis, miks muidu selline inimene valitakse kes Eesti keelt vigadega räägib!?!?
Antsa Tutt2. jaanuar 2018, 13:08
Oo kus perfektsionist (teid on siin muidugi karjade kaupa, kes raugastunud Alliku klaköörid) väljas !
Aastaid tagasi intrevjueeris Astrid Kannel Vladimir Putinit. Tema vene keel oli niivõrd rõve, et seda on praegugi mõnus meenutada. Muuseas, ka siis oli siin "perfektsiniste", kes kiitsid teda hosiannat lauldes taevani. Kui aru saad, mis öelda tahan, on hea, ei saa, jällegi oma lohakus.
Ja Kolla oli tubli. Keelelised vääratused ei ole alati teps mitte kõige hullemad kui vaadata laiemalt üldist pilti. Aga seda peab muidugi oskama ja tahta teha.
Loll jutt!2. jaanuar 2018, 13:14
Tuleb grammatiliselt vigadeta rääkida! Mis loli juttu sa räägid et Putin ei oska vene keelt?!? Haha!
Ants Tutt2. jaanuar 2018, 15:40
Kle napsivend, saa kaineks. Ja kui oled kaine, siis kas oled lollakas või ainult mängid pooletoobist. Jutt on Astridist.
Veel üks nimetu totakas "perfeksionist" seu tähenärija.
hm, sm. stalinist ,jutt oli ajakirjanikust nimega Astrid Kannel2. jaanuar 2018, 19:33
selle daami juttu kuulsin isegi ja olin veidi,tsipake,natuke hämmastunud
Sellest on aega möödas, aga mälestused ei kao.
stalinist allikul na truud2. jaanuar 2018, 19:31
parteigenossed ! Das ist gut ! Khoroscho !
matu2. jaanuar 2018, 11:49
Väga halb valik, ta võib olla hea inimene kuid ei sobi ETV-sse. Üldse on seal midagi valesti selle uue juhiga, nõmedad uuendused ja tülid töötajtega. Tuleks mõelda kas on ikka pädev inimene.
pets2. jaanuar 2018, 11:21
Kallid eestmaalased kõik järgnevad uusaasta kõned tulevad moslemitelt kas siis olete sama rahulolematud.
ekrelane2. jaanuar 2018, 16:56
tore, siis saame neid sõimata.
sõimate omi etnilisi eestlasi ``2. jaanuar 2018, 19:34
`neil ei ole NLKP piletit, neil on nuga ja pomm.
inimene2. jaanuar 2018, 10:09
iriseda vene rahvusest inimese üle kes on igati püüdlik ja püüab eesti keeles suhelda on igati nõme
see on karuteene eesti riiklusele sest järgmine kord kui keegi üritab jälle eesti keelt raskemalt rääkivat inimest maha teha, siis nad panevad suu kinni ja lihtsalt enam ei räägi, tõugates nad tagasi jälle sinna kultuuruumi kust nad on tulnud
kahju, sm Allik, tõeliselt kahju
to inimene2. jaanuar 2018, 10:31
sihuke punnitamine ongi kõige tobedam. Normaalne olnuks lasta mehel kõnelda keeles, mida ta valdab. Kui sooviti venelast - venekeelset inimest näidata saanuks tema teksti ju tõlkida. Lõimujatel läks meelest ära, et Eestis on palju neid kes vene keelest aru saavad. Sihilikult panna inimene kes räägib keelt vigaselt teisekeelsesse teleprogrammi esinema näitab austuse puudumist selle keele, laiemalt ka kultuuri vastu. Tegelikult alandati ka isikut, kes ei ole veel suutnud eesti keelt piisavalt omandada.
ätt.2. jaanuar 2018, 11:19
Tegelikult oli see esinemine väga õigeaegne sest varsti hakkavad esinema kogu Euroopas Araabiakeelsed !
EI2. jaanuar 2018, 12:06
Sellest EI aita et on püüdlik! Perfektset Eesti keelt tuleb televisioonis rääkida! Venelastel on sama probleem kui moslemitel Euroopas et ei õpi keelt ära kuigi on mitmeid aastaid elanud maal...
perfektsuse2. jaanuar 2018, 12:44
nõudmist tuleks alustada eestikeelsetest (tele)ajakirjanikest. küllap on niisugune suhtumine ka üks põhjustest, miks venelased eesti keelt rääkida ei taha - vähemalt osade venelaste puhul. peamine peaks olema eesti meel, küllap siis ka keel järele tuleb. (loomulikult ei pea ma siin silmas keeleeksamist loobumist kodakondsuse taotlemisel).
VALE!2. jaanuar 2018, 13:14
Eestlased EI räägi grammatiliste vigadega.
Eestlased2. jaanuar 2018, 13:15
Ei räägi grammatiliste vigadega, ära aja jama!
2. jaanuar 2018, 15:21
kuula tähelepanelikumalt :)
näiteks üks viga, mida teevad nii eestlastest poliitikud, kui ajakirjanikud/saatejuhid on "kellegile-millegile"
ka minu arvates on selline suhtumine põhjuseks, miks paljud muukeelsed ei julge eesti keeles rääkida.
p.s. kas mulle ainult tundub, või on suhtumine negatiivne ainult siis, kui aktsendiga räägib vene emakeelega inimene? kui oleks olnud nt. mõni inglise keelne, siis oleks kiidetud, et oi kui hästi räägib eesti keelt.
Muidugi2. jaanuar 2018, 21:10
Mis lolli juttu sa ajad?!? Võrdled eestlaste ja venelaste eesti keele oskust. Ära aja jama!
Ei!2. jaanuar 2018, 21:12
Aktsent pole probleem vaid grammatilised vead!
Vabariigi kodanik2. jaanuar 2018, 13:26
Miks on vaja pugeda? Meil on venekeelne riigikanal. Rääkigu seal. Miks ma pean oma raha eest eestikeelses (veel) riigi TV-s kuulama täiesti jubedat vigast eesti keelt? Mis õigusega mind sedasi mõnitatakse, oleks veel erakanal, tehku seal, mis tahavad. Isegi nõuka ajal ei tehtud selliseid sigadust! Inimesest on ka kahju (ta on väga sümpaatne), ega tema seda otsust teinud, aga keelduda oleks võinud küll, nüüd saab nii et tolmab.
2. jaanuar 2018, 08:23
Too purssiv saatejuht ei saanud vahetevahel üldse millestki aru...kahju oli inimesest.
Ebanormaalne2. jaanuar 2018, 12:08
Mingit austust ei ole Eesti keele vastu!
jagage talle 2. jaanuar 2018, 19:35
Türi pastori kogemusi ja 1994a. septembri omi.
Te ju oskate-
Eesti keel2. jaanuar 2018, 00:08
Kui juba koolis võid kirjavigadega kirjutada, siis milleks õige keel enam telekanalisse?
õige küsimus muideks!1. jaanuar 2018, 23:37
ja hümni mitte mängimine on teine küsimus, kus otsustajad tuleb lahti lasta. Aga siin riigis ei vastuta enam ükski asjapulk enam oma teguse eest.
õigesti tegin1. jaanuar 2018, 22:57
et ei vaatanud ETV-d. Ei hakkagi seda rahva raha raiskavat ja rahvale nõmedusi jahuvat kanalit enam vaatama!!!
etv-s1. jaanuar 2018, 23:41
on ju ainult vasakpoolne kallutatud propaganda.
oomen1. jaanuar 2018, 20:42
Mis te nutate - järgmisel aastal on saatejuht Abdul!
vana kommu1. jaanuar 2018, 17:44
laulab selle laulu , kelle lipp mastis.
Non, asendas ju hümni1. jaanuar 2018, 16:36
kuna eesti1. jaanuar 2018, 17:19
hümni ei lauldud,siis esinejad päästid olukorra,et meil on Eestimaa ja Eesti riik,
ning me ei kuulu enam venemaa alla.
vaiki1. jaanuar 2018, 15:45
kommu allik parem ja vaata peeglisse
ta ju2. jaanuar 2018, 17:01
vähemalt oli Villu erakonnas, ei tulegi nimi meelde, nood on ju nüüd natsierakond, seega arusaadav see virin tema poolt, enne oli ustav kommunist, nagu selle kamba auesimeeski.
skeptik1. jaanuar 2018, 15:35
Keegi maksis kommunist Allikule ussitamise ja vaenu külvamise eest?
Mida tahetakse tõestada.1. jaanuar 2018, 16:04
Vastus seltsimees Allikule. Tahetakse tõestada, et Eestimaal elab inimesi , kelle emakeel on vene keel, kuid kes räägivad ilusat eesti keelt, on vaimulkad ja intelligentsed saatejuhid ja on südames rohkem eestlased kui mõned Alliku- taolised kommunistid. Kas oli ammendav vastus, seltsimees Allik?
lgp Mida...1. jaanuar 2018, 16:22
Teie kommentaarist tuleb välja justkui oleks see mingi ime, et Eestis elavad teiste rahvuste esindajad on sama intelligentsed kui eestlased. Egas endale ei tundu, et jutlustate rassismi? Ons Allik kes on, aga seda repliiki ei saa küll rassismiks pidada. Allik seevastu rääkis täitsa õiget juttu - miks peab eestikeelne telekanal panustama eesti keelt kehvasti oskavale saatejuhile? Isegi Stalini ajal austati eesti keelt ja eestlasi sedavõrd, et raadios ei töötanud vigast eesti keelt rääkivad seltsimehed, mis sest et ustavus üritusele seda lubanuks. On olemas ju ETV+, kus samuti vajatakse vene keelt rääkivaid häid saatejuhte.
ja-jah1. jaanuar 2018, 20:48
Jesti Televizioon. Spassibo Pariiju za eto
Mann1. jaanuar 2018, 21:00
Jumala õige jutt.Mulle meeldib Blentser väga,aga ikkagi vanaaasta saadet juhtima panna oli küll viga.
Haha2. jaanuar 2018, 13:17
Kõigepealt uuri rassismi definitsiooni. Valged EI saa olla rassistid valgete vastu! Sama loll kui propagandistid Rootsis!
Vast täna Kersna saates kuuleb kuidas1. jaanuar 2018, 16:07
Omal ajal räägiti, et Urmas Ott ka ei sobinud talle
Tõde on selles, et1. jaanuar 2018, 19:45
Urmas Ott oli Moskva suursoosik, rääkimata muust.
eestlane1. jaanuar 2018, 18:14
Ees tivaenuliku Ratase valitsuse ajal käib hoogne VENESTAMINE ja EESTI keele risustamine...!
Muidugi2. jaanuar 2018, 12:38
Punaste sotsialistide valitsus!
1. jaanuar 2018, 15:15
Liina / 12:44, 1. jaan 2018
Kommenteeris Liina 12.44
Sellise suhtumisega ei julge edaspidi keegi eesti keelt õppida ega õppima hakatagi!!!
Nikolai on ülitubli ja positiivsust edasiandev inimene!
ABSOLUUTSELT NÕUS!!! Nikolai on väga armastatud näitleja ka eestlaste seas ja väga-väga tubli! Kõik, kes eesti keelt õpivad, ütlevad kui raske on eesti keele grammatika... Sealsamas mõtlen ikka kui räägin vene keelt, et kuidas venelane aru saab kui panen meessoost sõnale naissoost omadussõna ette? Või saksa keele pöörded... ikka väga keeruline ja me ikka püüame ju...
rohkem2. jaanuar 2018, 10:50
on vaja keelepraktikat, sest ega eestlane ei mõtle kõigile käänetele ja pööretele jutu ajal nagu ka venelane ei mõtle, et mis soost see järgmine sõna tal on , mis suust välja tuleb.
HAHA2. jaanuar 2018, 12:19
Praktika võimalik igal pool Eestis! Hakka aga rääkima eestlastega!
EI OLE!2. jaanuar 2018, 12:19
Iga keelt saab PERFEKTSELT ära õppida! Ja seda peab nõudma! Lihtsalt püüdmisest ei aita, sellega ei arene!
isegi2. jaanuar 2018, 17:05
Õhtulehe ajakirjanikud ja teisedki eestlased pole suutnud seda perfektselt ära õppida, aga sa tahad veel võõramaalastelt seda?
Ebaintelligentne!2. jaanuar 2018, 21:16
Iga laps räägib paremini kui see venelane. Mis lolli juttu sa ajad? Et eestlased räägivad sama halvasti eesti keelt kui venelased?!?
jaan1. jaanuar 2018, 14:22
Mulle ka ei meeldinud kui sm purjetaja ,vabandust mingi rahandus ministeeriumi körge ametnik töniste pyydis ka vööras keeles(inglise vist,aru ma ei saanud)rääkida.ja välja tuli nagu alati et midagi keegi aru ei saanud.kas sellised keelemehi tahab sm allikas saada meile.?
see oli 2. jaanuar 2018, 17:06
ju robot, kas tv-st ei vaadanud?
leninlane1. jaanuar 2018, 14:19
Kommunist Allik on transformeerunud - kuhu jääb proletaarne internatsionalism, sm. Allik? Mis sel Nikolail viga oli? Ah keeleviga... Kommunist Allik muundus sotsialist- natsionalistiks (ega ometi natsionaalsotsialistiks?!); kommunistid ja sotsialistid vastavalt konjunktuurile ikka muunduvad - transformeeruvad. Seda ütles juba suur Lenin, et sotsialiste ei saa usaldada.
G1. jaanuar 2018, 14:19
See ongi see mida INIMESED vajavad sõprussuhteid oma naabritega, mitte viha õhutamist ja liitlastele meeldida püüdmist vaid selleks, et liitlased oma majanduslikku mõjuvõimu saaks laiendada oma huvides.
maali2. jaanuar 2018, 07:32
äkki peaks nemad rohkem pingutama sõprussuhete pärast mitte meie ei peaks latti järjest madalamale laskma
vene saatejut1. jaanuar 2018, 14:10
ETVs oleks võinud Vabause väljakust ülekannet edasi anda vene keelsele
ETV+ kanalile.Eestlastel on ainult kolm eestikeelset kanalit mida kuulata ja
vaadata ETV,TV2 ja TV3.
Venelastel on kogu venemaa kaasaarvatud eesti kanal ETV+,kus nad kogu informatsiooni
võivad kätte saada.Peale selle antakse eesti uudiseid veel üle vene telekanalil,kus
keskerakond ainsana endale ja kogu venlaskonnale end reklaamib ja propagandat teeb.
Nüüd tahetakse minna järkjärgult eesti keele likviteerimisele.
Ei jää ka eesti kultuur hävitamata.Savisaar kord juba alustas koos Rüütli presidendi ajal,
kui laulupeo piletitele pandi nii kõva hind et rahvas peole ei tulnud.
Siis kiideldi,et rahvas enam ei hooli.
Savisaar tõi kallite põletite ajal Venemaalt ja mujalt kontserdile lauluväljakule
külastajaid.Rahval oli raha vähe.
Tundub,et jälle hakatakse trikitamistega eesti kultuuriga pihta.
mine arstile1. jaanuar 2018, 16:20
ja palu oma ajudest sõna "savisaar" välja opereerida! Praegune olukord segab sind normaalselt müytlemast!
mina saadaksin1. jaanuar 2018, 17:17
kõik kommunistid arstile,sest nemad ei hooli eesti rahvast ega kultuurist.
Keskerakonnal oleks nagu tuline kartul suus,kes eestlase ega eesti
kutuur sõna suhu ei võta.kekserakond kõnetab ainult vene rahvust
ja hävitab jupphaaval eesti kultuuri.
Paljud eestlased,kes vene ajal sündinud ja õppinud enam eestlastega
kokku ei hoia nagu venelased omavahel.
eakaaaslane1. jaanuar 2018, 14:09
Olen perfektsionismi pooldaja enamuses eluvaldkondades. Aga lugedes ajalehti, kubisevad need keelevigadest. Kõnekeel võiks olla siiski vaba, isikupärane. Olen lugenud artiklit kus öeldakse, et üle 4 a. vana inimene ei omandagi teist keelt enam täiuslikult. Ma naudin siia elama tulnud ja siin elavate teiste rahvaste kõnet. See tuleb nende poolt sügavast austusest ja huvist meie nii väikese rahva vastu. Oli ju ka aeg kus koolis ei lubatud isegi murdes rääkida, kirjutada. Lõpuks nõuti suurriigi keele täielikku omandamistki. Rääkige siin meie väikesel maalapil ikka eesti keeles oma keeleoskusest olenemata. See on nii armas. Mind jälle häirib meie ellu kiiluv ameerikalik släng.
Perfektsionismi küll ei paista1. jaanuar 2018, 14:56
Su enda kirjaoskus ilmselt ei kuulu nende enamike eluvaldkondade hulka. Vaata tekst üle ja tee parandused.
Loll oled?!?2. jaanuar 2018, 12:40
Tekstis ei ole vigasid, lugeda ei oska või?
Väga õige!2. jaanuar 2018, 12:43
Perfektsus tähendab arengut!
Midagi sinna kanti jah on1. jaanuar 2018, 13:24
Tegemist ei ole venelasega! Tegemist on jah sinna Tsetseenide või sinna mägilaste hulka!Isegi venelased vaatavad teda et nagu ei ole venelasega! Venelased ise pakkuvad ka sinna tsetseenia või albaania kanti!
vanainimene1. jaanuar 2018, 13:14
Vaatan ehk vene TV rohkem, kui teised. Aga mind see häiris. Seda juba teist korda ETV-s. Eriti sellele järgnenud laul ( mulle väga meeldivad ärkamisaja laulud). Kui see lõimumine oli, siis oleks vähemalt lauldud - Maa tuleb täita lastega. Igatahes on see imelik, et Eesti 100 aastat ei alustata perfektses eesti keeles.
Ja2. jaanuar 2018, 12:30
Ei ole austust Eesti riigi ja keele vastu!
kusti1. jaanuar 2018, 13:02
Valmistatakse ette võõrkeeltele üleminekuks ETV-s. Multi-kulti värk.
Andrei1. jaanuar 2018, 12:55
Järgmine aastal vöiks vene keeles teha kogu programmi kuna eestlasi on vähem ja venemaa turiste on palju!
irooniana 1. jaanuar 2018, 15:05
on see komm muidugi hea!
Liina1. jaanuar 2018, 12:44
Sellise suhtumisega ei julge edaspidi keegi eesti keelt õppida ega õppima hakatagi!!!
Nikolai on ülitubli ja positiivsust edasiandev inimene!
paljud eestlased1. jaanuar 2018, 14:03
ongi niisugused, kogu aeg vinguvad, miks venelased eesti keeles ei räägi ja kui keegi räägib, siis jälle virisevad, miks puhtalt ei räägi? Kas need virisejad ise oskavad puhtalt mõnd võõrkeelt?
Muidugi!2. jaanuar 2018, 12:33
Peab 100% grammatiliselt õieti rääkida! Tean kuna räägin perfektselt Rootsi ja Inglise keeli.
Kui elad sellel maal PEAD selgeks saama vigadeta keele!
heh2. jaanuar 2018, 15:28
oled enda sõnul omandanud perfektselt 2 võõrkeelt, aga oma emakeeles (oletan, et oled rahvuselt eestlane) enam kirjutada ei oska...
Oskan ikka!2. jaanuar 2018, 21:17
Perfektselt tuleb rääkida selle maa keelt kus elad!
to paljud eestlased1. jaanuar 2018, 14:18
Vahet pole mis keeles räägib, eestlane ei ole ta ju nagunii ja venelane ka mitte.
Eestis pidi üldse 200 eri rahvust elama, hull multikulti meil juba on, milleks veel araablasi sisse vedada. Oleme isegi kääbusrahvus.
Hm1. jaanuar 2018, 17:11
Kulla Liina üks asi on keelt õppida ja teine asi ronida/toppida ennast raadiosse/telekasse. See on ikka väga moodi läinud! Vikerraadios esinevad ka muulased (ei tea mis rahvusest kuid aktsent ikka väga idapoolne) ja pidevalt ei saa enam jutu sisust aru - sõnavara olematu, aktsent nii tugev ja lisaks puterdatakse. Olles töötanud aastaid koos venelastega, kes oskavad eesti keelt ikka tunduvalt paremini ja kellel oleks nt poliitikast või muust tunduvalt paremini ja huvitavamalt rääkida, siis tekib küsimus - kelle tuttavale, sugulasele või muidu lehma-lellepojale on jälle nutsukest vaja?
pettunud televaataja2. jaanuar 2018, 10:18
täiesti õige, kui võõr(eesti)keel on algtasemel või mitte nii kindlalt suus, siis telesse või raadiosse ära roni. See on õige. Saatejuht Kessler (pigem juut) lõpetas iga intervjuu O Kei'ga. Mis keeles see oli? Kelli Sildaru õnnetuse kohta öelda, et "väga lahe", oli ikka tase küll. Samuti intervjuu Ivo Linnaga, kel kohe tulemas kellaajaliselt etteaste, tema ikka tahab oma mingit iba ajada? Ivo lõpetas selle konkreetselt ära. RADARIS on ka venekeelne reporter, kes räägib nii kiiresti oma tugeva aktsendiga, et raske on tema tekstist üldse aru saada. Kas nüüd on mingi nõue selliseid tööle võtta?
lyyli2. jaanuar 2018, 12:37
Ise pursin ka erinevaid keeli, ega sellepärast pea siis tele ekraanile ronima. Sinna sattugu ikka parimad.
ETV allakäik1. jaanuar 2018, 12:28
keskerakonna juhtimisel on alanud.Tallinna TV ma ei vaata.
Nüüd tuleb tasapisi ka ETV vaatamisest loobuda.keskerakonna kommunistid
koos sotside ja IRLiga valmistuvad järk järgult Eestimaal üleminekuks vene keelele.
Meie naaber Soome ajab ikka Soomeriigi asju soome keeles.
Mul on niisugune tunne nagu oleksin uppuja eesti maal,kus põhjalangemine
on alanud.
Kui vähe on eestikeelseid kanaleid ja needki muudetakse venekeelseteks.
AITA Jumal Eestimaad,päästa meid vene keelest,et säiliks eesti keel.
Venelastel on ETV+ kus saab eesti asjad kõik vene keeles ära aetud ja ka pidustused
näidatud.
Eestlastel on jäänud ainult kaks kanalit veel,mis vene keelest puutumatud TV2 ja TV3.
Venelastel on kogu venemaa kanalid vene keeles ja nüüd järk järgult minnakse ka eesti
keelesete kanalitega vene keelele üle.
Me elame eesti riigis jäägi eestlastele ka see 3 kanalit eesti keelseteks.
Ma hakkan järjest rohkem keskerakondlikku kommunistlikku erakonda vihkama,kes
aina rohkem ja rohkem hakkab eestlasi ahistama.
mannu1. jaanuar 2018, 14:31
kas inglise keel on siis parem, laulude, filmide, raamatute inglisekeelseid pealkirju eesti keelde ei tölgita ei raadios ega teleris, linnad on täis inglisekeelseid asutuste nimetusi, kus siin keeleseadus on?
ja1. jaanuar 2018, 15:53
vene keelest meid ju päästeti. Oli täiesti lahe arusaadav eesti keel. Tänud rääkijale, kes usaldas tulla telesse ja ei löönud põnnama.
1. jaanuar 2018, 18:51
sinu meelest on siis õige, et nüüd kõik asjad käivad inglis keeles. See on ju sama, mis vahet seal on. Eesti keel jääb ikkagi kaotajaks. Praegu ei käi mitte vene keele propageerimine, vaid ingliskeelne jama on igale poole sisse tunginud ja seda ei pane keegi pahaks, aga mina küll. See pudikeelne mula on muutunud juba häirivaks, isegi vastikuks.
Asi pole selles!2. jaanuar 2018, 13:21
Igat keelt Peab grammatiliselt õieti rääkima, eriti televisioonis, olgu selleks eesti, vene või inglise keel!
Veidemann, kuhu jäi hümn?1. jaanuar 2018, 12:07
Tünu Kaljuste küsib Facebookis õigusega, kuhu jäi hümn? Kas nüüd hakkab aeg, mil populaarsete lauludega asendatakse hümn? Endine kommunist Veidemann kirjutab nüüd saamatuid usklikke luuletusi. Kas hümni ärajätmine ja asendamine tavalise lauluga kuulub ka rahvusringhääliongu nõukogu esimeheks pandud Veidemanni programmi?
mikk1. jaanuar 2018, 13:03
Järgmisel aastal ei näe sa enam eesti lippugi.
Jaak1. jaanuar 2018, 13:26
See ärajäetud saksa viisijupike on SOOME hümn. Eestil ei olegi oma hümni, aga võiks ju olla - EESTLASE poolt kirjutatud! Ja kõlanud "Eestlane olen..." on vähemalt minu jaoks rohkem EESTI hümn kui siin taganutetav Soome oma!
minu 1. jaanuar 2018, 15:54
meelest oli formaadi muutus igati õnnestunud.
täiesti1. jaanuar 2018, 11:57
ok. oli aga duur käkk oli see et aasta ei alanud hümniga.
Kaabu1. jaanuar 2018, 11:36
Sellise virisemisega kaugele ei jõua. Rahvast üritatakse suunata virisema tühiste asjade üle, siis ei ole aega märgata, mis riigis tegelikult toimub.
Tegemist ei ole Venelasegagi1. jaanuar 2018, 11:31
See saatejuht ei ole päris venelane! Näojoonte järgi on ta kas Tsetseen või Abhaasi või siis Uzbekk i ütle ära ka Tazik.
J,R1. jaanuar 2018, 11:27
5+ INIMESED VÄHEMALT PÜÜAVAD
to jobu1. jaanuar 2018, 14:19
Ei võigi. Siin on ju Eestimaa või ei ole ?
jobu1. jaanuar 2018, 11:23
siis ei võiks eesti poliitikas ka venelasi olla
seltsimees Mutter1. jaanuar 2018, 11:15
muide venelased ise üleüldse ei polimiseeri keele teadmise suhtes , elan ürgselt kaua nende seas et seda õelda.Neil lõõksõna -Eestis on elada hea ,ainult eestlasi liiga palju ! Mihkelsoni ning Anveltit sai vaadatud internetis, venelannast saatejuht lihtsalt naerab nende üle,
See ei ole Venelane1. jaanuar 2018, 11:34
Tegemist ei ole Venelasegagi! Selle näojooned on puhtalt Tsetseeni, või Abhhaasi, Taziki või Uzbeki!
to Heh1. jaanuar 2018, 14:20
See on küll vale jutt, ei ole eestlaste sündivus suurem, vastupidi on.
Venelannad just sünnitavad rohkem.
Heh1. jaanuar 2018, 12:54
Venelased onverbaalselt intelligentne rahvas, sõnu neil jätkub :)
Samas on eestlaste sündivus suurem kui venelastel, selles osas on asi korras.
Mind häirib aga see, mida vana komunist, eesti riigi ja rahva geneetiline vihkaja Allik oma sõnavõtus tegelikult taotleb - venelane rääkigu Eesti meedias vene keeles!
M A S E N D A V, et me lubame sellistel nähtustel sotsiaalmedias üldse sõna võtta, se mespeab vaatama mailma läbi rootsi kardinate!
allik ongi1. jaanuar 2018, 11:07
see mees kes ütles, et eesti pole kunagi okupeeritud olnud.;)
Muigega1. jaanuar 2018, 11:29
Ega ei olegi olnud. Allkirjad paberitele anti, ja delegatsioon Moskvas käis palumas Eestit nõukogude rahvaste suurde perre vastu võtta. Või ei olnud?
Heh1. jaanuar 2018, 12:49
Eestis - Lätis - Leedus tegid t!blad ära selle triki, is Afganistanis hiljem läbi ei läinud. Väga kahju, et Eesti riik (kes ja mis se küll on?!) ei ole osanud panustada vastava info ja dokumentide kogumisse ja publitseerimisse, mis selgitab ja tõestab lühidalt (5 -10 A4) EW ametlikku positsiooni EW okupeerimise kohta nii 39 kui 44.
1. jaanuar 2018, 18:54
nagu euroliitugi, sama moodi käidi palumas ja rahva küsitluse andmed ei olnud tõesed.
masendavalt1. jaanuar 2018, 11:05
Ajalehed kubisevad vigadest?1. jaanuar 2018, 10:59
Valitsus on süüdi? No andke abi! Pigem on häda selles, et ajalehed ei raatsi palgata keeletoimetajat või korrektorit. Mis siin valitsusega pistmist on?
veelgi1. jaanuar 2018, 15:58
parem. Tulevikus pead ainult aru saama, sellest mida loed. Eesti keele eksami taandareng. Kirjuta kuidas tahad. Seda teed on läinudki juba kõik ajalehed. Hariduse edendajad ainult "parandavad" tagantjärele vigu.
vana kommu1. jaanuar 2018, 10:57
ajaloo prügikastist välja roninud.
Bntsler on hea näitleja1. jaanuar 2018, 10:51
ja mis selles halba on, kui ta püüdlikult eesti keelt räägib?! Oleks temasuguseid vaaid rohkem!
Oleks vähem!2. jaanuar 2018, 12:35
Selliseid kes vigases Eesti keeles räägivad... Püüdlik olla ei aita! Tuleb keel selgeks õppida!
581. jaanuar 2018, 10:49
seltsimees Allik ehk ise teab vastust paremini
pärismaalane1. jaanuar 2018, 10:43
Nõuda laitmatut eesti diktsiooni inimeselt, kelle emakeel ei ole eesti keel, on ikka liig. Märksa määravam on siiski üldine suhtumine. Kehtib ka Allikute dünastia osas. Vinti ei maksa ikka üle ka keerata.
mikk1. jaanuar 2018, 10:51
Kes siis nöudis ta saatejuhiks tegemist?
pärismaalane1. jaanuar 2018, 12:33
Ei tea, kes nõudis. Oleks võinud olla ka keegi teine. Aga kui oli ka tema, pole erilist põhjust tagajalgadele tõusta. Ja praktilises mõttes pole see Eesti rahvas midagi nii suur ja võimas, et võiks väga pirtsutada. No näiteks nagu britid. Kuid nendegi puhul ei kiideta nende natuke suurevõitu egot alati heaks.
Kaspar-Oskar Hundiküla1. jaanuar 2018, 10:13
Loen neid kommentaare ja imestan. Paljud kommentaatorid on kommunismivastased, kuid väga venemeelsed.
mikk1. jaanuar 2018, 10:32
Toimub integreerumine - eesti noored muutuvad venelasteks.
Punarebane1. jaanuar 2018, 10:53
Ongi noorsugu juba venestunud. eriti "Talinas".
Pidev lipitsemine venelaste ees ja püüdlik vigase vene keele purssimine.
Ainult Nõmmel ja Kalamajas on veel eesti keelt kuulda .
mikukesele1. jaanuar 2018, 11:55
Pigem muutuvad ikka inglasteks...
mikk1. jaanuar 2018, 13:05
Kas Nikolai oli siis inglane?
mitte inglane,2. jaanuar 2018, 11:35
temas on karjala, saksa, vene verd, perekonnanimigi saksa oma. Ei saa aru sellest inimeste vingumisest, alati on sada häda.
Ants Tutt1. jaanuar 2018, 09:37
No nii, hakkab pihta see iga aastane vingumine. Kui kommunist Allik oskab esitada nii tobeda küsimuse ja ise sellele vastust ei leia, oma lohakus. Üleüldse on tema aeg ammu läbi. Isegi Õhtulehe taoline ei peaks temasugust pildile toppima.
Aga Kolla oli tubli, kena vaheldus igapäevaste nägude kõrvale. See väike keeleline eksimine ei olnud ega ole probleemiks.
mammi1. jaanuar 2018, 08:53
Minu arvates oli see kommar juba surnud aga võta näpust ikka veel laua ääres ja võtab isegi sõna.
mai1. jaanuar 2018, 08:52
Ei maksa väiksest asjast suur asja teha mulle küll meeldis ega kõigile ei peagi kõik meeldima, ei maksa norida kah iga asja pärast.
suhe1. jaanuar 2018, 16:00
Sinu kommi all on hetkel 121:17. Tubli!
Artur1. jaanuar 2018, 08:50
Kommunist Allik ka ärkas peale Putini kõnet.
A1. jaanuar 2018, 08:47
Seda nimetetakse lõimumiseks
MT1. jaanuar 2018, 09:22
See on lõimumine Ameerika moodi. Seal peab neeger olema igas telesaates, filmis, üritusel. Et demonstreerida näilist solidaarsust endiste orjade järeltulijatele. Meil on hakatud Ratase-Ossinovski valitsemise ajal USA-st eeskuju võttes, et Venemaale meeldida, eeslavale paigutama ja riigiameteid andma viletsat eesti keelt rääkivaid venelasi. Eestis on alanud kolmas venestamise ajastu. Ikka rohkem surub end peale vene keel. Jaagul on mureks kõik põhjused. Olgu ta siis endine kommunist või praegune sotsiaaldemokraat. Ta on eestlane ja muretseb Eesti keele puhtuse ja üldise riigisisese õhustiku pärast.
mikk1. jaanuar 2018, 08:35
Nii armas multi-kulti, Pealtnägijal ja Radaril ka oma dresseeritud venkud.
tohoo1. jaanuar 2018, 07:43
kommunist alikule ei meeldinud
ja ometi1. jaanuar 2018, 07:43
meeldis mulle kas heatahtlik või siis omi tundeid oskuslikult varjav Bentsler tunduvalt rohkem kui Saar
Elukutseline Setu1. jaanuar 2018, 05:36
Vastus. ETV juhtkond tahab tõestada kodanik KOMMUNISTILE seda sama mida alati (kadunud L.I.B. ajal), et ta on juhtivatele parteidele lojaalne ja vajadusel kaitseb multi-kultit ja EU moslemi kalifaati viimse vere tilgani (tabueretini).
Rahu1. jaanuar 2018, 04:30
Rahu, ainult rahu. Koerad hauguvad, sotsid pladisevad, varesed kraaksuvad. Kes tahab vaikust, peab kõrvatropid muretsema.
osaliselt nõus Allikuga1. jaanuar 2018, 02:55
selles osas, et neiu Sildaru jalavigastuse jutu peale saatejuhi kommentaar "Lahe" jättis sellise mulje, et tegelikult saatejuht mitte ei kuulanud vastajat ja ei saanud öeldu mõttest aru, vaid ütles eetrisse mingeid päheõpitud või paberile kirjutatud stampväljendeid. Saatejuhi rahvus või aktsent ei ole siin nii määrav ja ei häirinud, samasuguse prohmaka oleks võinud eestlane teha.
see1. jaanuar 2018, 16:01
oli jah fopaa. Aga juhtub teistelgi.
Vaatajaskond ei vastanud veidigi sellisele saatejuhi tasemele. Mingi terror ?1. jaanuar 2018, 01:43
Allikul õige küsimus säärase jama peale.
TjT1. jaanuar 2018, 01:57
Täiesti haige suhtumine! Nõuda neilt perfektset diktsiooni on ikka nõme küll.
mikk1. jaanuar 2018, 08:36
ETV aastalöpu saade pole Maxima kassa.
1. jaanuar 2018, 01:43
vanasti olid igasugu kriteeriumid sellistele ametikohtadele. Praegu on ainus mure mis teised meist mõtlevad, peaasi et oleks kiiksuga, siis oleme tohutult tolerantsed. Järgmine laulupidu on asjataja aafrika mandrilt.
Poliitikule1. jaanuar 2018, 01:28
See on küll väga ebaviisakas käitumine. Saatejuhil polnud viga midagi, oli heatahtlik ja püüdis hästi teha. See aktsent ja pisivead on tühiasi. Häbi peaks olema viriseda meelelahutussaate juhi kallal. Ega see mõni poliitiline saade polnud, kus tuleb sõnadega täpne olle,
Rahvuslane1. jaanuar 2018, 01:06
Isegi nõuka ajal oli ETV korralikku eesti keelt rääkiv asutus. Praegult EV ajal on venkud nagu tarakanid vallutanud oma vigase eesti keelega riigiasutused.
olen 1. jaanuar 2018, 16:06
ajalehtedes leidnud vigaseid tekste peamiselt eesti nimedega autoritelt. Miks see kedagi ei häiri? Võiks poliitikuid häirida küll. Öeldu kõlab üks kord. Kirjutatut vaatad uuesti ja uuesti. Vahel ei saa isegi aru, mida pealkirjas öeldakse. Kui jutu läbi loed, siis saad pealkirjast veel vähem aru. Naaksuge pigem selle kallal, et eesti keele eksamist tahetakse teha keelest arusaamise eksam.
:)1. jaanuar 2018, 01:03
Hea moderaator- käes on uus aasta ja ehk muutud ka sõbralikumaks sest me elame vabas riigis ja meil on sõnavabadus Modereeri edasi ja rohkem sallivust siis uuel aastal !!!!
:)1. jaanuar 2018, 01:00
Nikolail eesti keel kolmas keel suhtlemisel, oskab lisaks veel nelja keelt, kokku 7 keelt, kui kaua me inimeste üle kritiseerime, koguaeg on üks häda ja viletsus kriitikaks aga kuked kirevad veel aga truu koer tuleb ja rahustab ehk need sapised eestlased lõpuks maha
mikk1. jaanuar 2018, 08:38
"inimeste üle kritiseerime" - sa ise ei oska ju ka eesti keelt.
mikukesekesele1. jaanuar 2018, 13:11
"kui kaua me inimeste üle kritiseerime" on näha mitmuses Mikk- tuleb õppida lugema sina nn "Suur Eestlane" aga suust tuleb ainult pussuhaisu sry aga nii see on...:P
mikk1. jaanuar 2018, 14:12
Mis see mitmus siia puutub - eestlane kritiseerib kedagi vöi midagi, mitte kellegi vöi millegi ÜLE.
????1. jaanuar 2018, 00:56
Miks
Eetrisse ei lastud minu abikaadsat vietnamlast, kes vaevu pääses piirilt külmetusteta ja vigastuteta? Esile pääsesisd Türgi pagulaslaagrist väljavalitud tgelased, kes olid tulnud meie söbralikust naaber mandrilt Aafrikast
+
head uut aastat!1. jaanuar 2018, 00:55
See venelasest näitleja meeldib mulle, aga poliitik, kes märkuse tegi, ei meeldi.
Poliitiku selle märkusega olen aga täielikult nõus. Meie oma saatejuhid võivad meeldida või vähem meeldida, igaühel omad lemmikud - aga olgu meie oma saatejuht rahvustelevisioonis! ENSV ajal tõesti midagi sellist ei esinenud. See on umbes nagu olukord, et venelane juhib ametlikult laulupidu jms. Või eestlane oleks venemaal uusaastaprogrammis saatejuht , seda ei kujuta ju ette, mis sellest, et saaks enamvähem hakkama. Arvan, et isegi briljantselt vene keelt rääkiv eestlane ei sobi sinna, kuna .... miks peaks?
.....1. jaanuar 2018, 00:44
jopakolla pärnu lähedalt sindist, uus
uus
eu nöuab selliseid olusid, eu uus nägemus meile köigile-olge terved ja harjuge uus reaalsusega
vanem mees ladaga1. jaanuar 2018, 00:36
juura1. jaanuar 2018, 00:32
See on see lauristini poeg?
juts1. jaanuar 2018, 01:04
Jah, just sellesama olga poeg!
oja1. jaanuar 2018, 07:59
ütles, et lauristin tappis poja ära ja maarika tuus oli heimar lengi ära tapnud...
reede1. jaanuar 2018, 00:32
Täitsa normkeelt rääkis see noormees Allikult inetu ja rumal sõnavõtt Ennem lähen luurele Bentsleriga kui Allikuga
Frits1. jaanuar 2018, 02:08
Ise vana komu peaks vait olema.Saatejuht oli super,eriti kui esines suurel laval ERR kiitus-see ongi lōimumine,sallivus aga sm.Allik vōiks olla vait ja mitte rikkuda uue aasta algust
Seda ta ütles1. jaanuar 2018, 00:26
seda ta ütles jah! Ma jäin ka imestama miks ta teise õnnetuse ütleb lahe?
to seda ....1. jaanuar 2018, 01:28
Ta ei öelnud ju "lahe" vigastuse kohta, vaid selle kohta, et Kelly eesmärgiks on järgmisele olümpiale saada.
Sander1. jaanuar 2018, 05:45
Igati asjalik kutt! Vinguviiulid võiksid aru saada, et nooremal rahval on "lahe" nagu sidesõna, mida ületähtsustada on rumal. Soomlastelt kuuled tihti, nii meestelt kui naistelt, "v...u", kas nad on siis üdini ropp rahvas, neile on see sama, mis meile kurat. Uuel aastal võiks vähem iriseda. Head uut!
Rohujuurikas1. jaanuar 2018, 00:25
Mida värki ? Kas järgmine aasta lükatakse mõni eestit pursiv moslem telepurki ?
Ivo1. jaanuar 2018, 12:52
On ka olnud ju moslem Tv-s Ahmetov Oli!
cz31. detsember 2017, 23:46
Tugeva aktsendiga saatejuht mõjus imelikult.
Igatahes1. jaanuar 2018, 01:15
mind ka häiris.Kui kuulen kaupluses venelast aksendiga
rääkimas,siis see ei häiri,kuid ETV saatejuht peab rääkima
ilma aksendita.Tekib küsimus,miks me üldse siis oma keelt kaitseme
ja hoiame?
igatahes1. jaanuar 2018, 03:25
EKRE-lane räägib31. detsember 2017, 23:35
Kuule Allik see on isegi meile liig...kuss nüüd ja hea uut aastat
31. detsember 2017, 23:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
soovitus1. jaanuar 2018, 00:50
Usuhaige...otsi arsti
to matsu1. jaanuar 2018, 01:39
Palgaline, otsusta nüüd ära, alles sul oli Ekre venemeelne ju.
Sa ise saad aru, kuidas puterdad.
matsu31. detsember 2017, 23:01
Allik plaanib ekrega ühtida, teenib plusspunkte ekremliitidelt.
"Poliitik Jaak Allik jagas oma Facebooki lehel pahameelt"31. detsember 2017, 22:46
Mida õhtalehk sealt otsis? copy-pastet?
Maia31. detsember 2017, 22:39
Ausalt mind ei häirinud üldse, kuigi olen üks vana eakas mutt. No see poiss sai ju hästi hakkama
Hähh31. detsember 2017, 22:34
Js mida see Õhtuleht sellega öelda tahab, et kirjutab Kelli?
kass31. detsember 2017, 22:28
on mis on aga allik on seniil
noh jah1. jaanuar 2018, 08:01
kamoon31. detsember 2017, 22:21
Eestlased, kes mujal maailmas peavad alati võõrkeelt kasutama, ei tohiks nii kriitilised olla nende suhtes, kes eesti keelt vabalt ei räägi. Kui tihti te inglasi kuulete ohkima ja vingumas, et terve maailma rahvad vigadega inglise keelt väänavad.
Saa aru1. jaanuar 2018, 01:21
jutt käib riigitelevisiooni saatejuhist,mitte
turumüüjast!
summ31. detsember 2017, 22:18
Mind ei häiri aktsent ja ta on sümpaatne inimesena. Ja ta pole varem saateid juhtinud, siis juhtub tüüpilisi algaja apsakaid a la a ei ole aega keskenduda vastuse sisule jne. Niimoodi norides juhtub ju see, et venelased mingil juhul eesti keelt rääkida ei julge ja kasutavad ainult ja ainult vene keelt.
Nõus31. detsember 2017, 22:34
Sümpaatne intelligentne saatejuht, räägib grammatiliselt täiesti normaalset Eesti keelt ja kerge aktsent pole küll probleemiks. Edu talle! Mida tahab tõestada aasta viimasel õhtul vinguv kibestunud Allik?
no ega 1. jaanuar 2018, 07:55
Vmaal ka ei lasta mingit eestlast oma puukeelega sellist saadet juhtima. See vigane igapäevane keel on ebameeldiv, ja mida aeg veel edasi .... nu, ma´i tia ;))
r ahvaste söpruse ilming31. detsember 2017, 22:17
vastus:rahvaste söprust. Nöuka ajal lugesid/veerisid nad paberilt tekste taaskord sildiall:rahvaste söpruse lming
Maimu31. detsember 2017, 22:09
Mida te siin vingute ja virisete.Teist on väga raske aru saada,mida te tegelikult tahate.Inimene on selgeks õppinud eesti keele ja räägib,teie pole rahul.Aktsendiga küll,aga ikkagi räägib.Mind see ei häiri sugugi.Kui teid see häirib,siis on võimalik vajutada puldist mõni teine kanal.Ilusat aastavahetust ja veel paremat uut aastat.
Jaanus31. detsember 2017, 21:59
Ära mölise Jaak Allik!
Jaanika31. detsember 2017, 21:56
Mina soovin,et uuel aastal eestlased ühendaksid jõud ja asuksid reaalselt sõjapõgenikke abistama! Kõik koos!!!
Milliseid....31. detsember 2017, 23:18
....SõjaPõgenikke? Neil on aeg tagasi kodumaadele minna ja ehitustegevusega tegelema hakata! Noored mehed ja neid PEAB abistama, nad tulevad ju Euroopasse kabistama ja veel hullemat tegema, mitte tööga endale ülalpidamist teenima, mis on meie jaoks iseenesestmõistetav. Kas sulle, Jaanika; meeldib see, mis praegu Euroopas, kus on sinu põgenikega linnad ülerahvastatud, toimub?
Soome1. jaanuar 2018, 16:13
tembeldati just mittesallivaks. 206 aastal kulutasid nad mitukümmend miljonit eurot pagulaste toetuseks. Kõik põgenikud, kelle mõte on tulla marjamaale, koju tagasi.
31. detsember 2017, 21:43
Bentsler muuseas on valgevenelane.
Moisei1. jaanuar 2018, 01:11
Bentsleri vanemad on valegevenest pärit JUUDID.
vanja31. detsember 2017, 21:38
sm. Allik palun ärge enam peale võtke muidu veel jääb aastavahetus nägemata!
eestlased31. detsember 2017, 21:47
Praegune kremlimeelne valitsus püüab igati HÄVITADA EESTI keelt! Ajalehed kubisevad eestikeelsetest VIGADEST! Soositakse VENE keelt ja VIGAST eesti keelt!
vaat1. jaanuar 2018, 16:16
ajakirjanduse puudustes ei ole mitte süüdi ETV, vaid harisuministeerium ja lehtede toimetajad. Aastaid on netilehtedes nii vigaselt kirjutatud, et arusaamatuks jääb, miks selliseid kirjatükke ei parandata. Isegi siis, kui vead kommentaaris välja tood, jäetakse enamus tekstidest algvariandina üles.
ERR on rakendatud Büsseli/ Sorose ideoloogilise31. detsember 2017, 21:34
vankri ette ka tulemus on selline et ausõna,isegi Eesti NSV aegne ühiskonna õhkkond ei olnud nii kõikehõlmavalt eestlaste ja Eesti-vaenulik kui praegune Ratase (Toomi ? )Valitsuse aegne.
No mis te selle vaese venelase kallal näägute31. detsember 2017, 21:33
No on aktsent, sa Püha Müristus! Kuulake vaid,kuidas eestlased ise inglise keelest Läänemere keelevariandi on teinud. Me ju saame väga hästi aru,mida ta kõneleb,aga vaat sündinu Inglismaal ei saa meie jutust küll hästi aru.
eestlased31. detsember 2017, 21:48
MAHA eestivaenulik Ratase valitsus! MAHA eesti keele REOSTAJAD!
eestlased? miks mitmuses?1. jaanuar 2018, 01:34
MAHA kommentaariumi REOSTAJAD!!
01:341. jaanuar 2018, 02:04
1. jaanuar 2018, 09:35
Hųllųnųd orav on koomast ärganud.
1. jaanuar 2018, 11:23
Kesikute pooldajad on täpselt sama labase sõnakasutusega kui need sovetid, kes 1940ndal Eestit rüvetama asusid.
mikk1. jaanuar 2018, 10:39
Kas möni eestlane juhatas Londonis aastalöpu programmi?
Loll2. jaanuar 2018, 21:20
Asi ei ole aktsendis vaid korrektses keele oskamises!
nagu ikka31. detsember 2017, 21:29
Tahtsime kõige paremat, välja tuli nagu tavaliselt.Lubati parimat pidu, aga igav on.
Keegi siin nimetas kanal 3 saadet maitsetuks just muusikavaliku pärast.Aga mulle meeldib ja Sünne on väga hea laulja.
Kanal 2 häirib see Kann oma elektriküünaldega peas ja kaasa tal ei jää sammugi maha.
31. detsember 2017, 21:28
Härra Allik paluks täpsust eelkõige. Nikolai on karjalane, ukrainlane, sakslane, venelane. Aga noh, poliitikule omaselt tuleb kõik ühte patta panna ja üldistada venelane. Väga meeldiv, et on kaastud Eesti elanik, kes on tavapärasest erinev saatejuht. Vingu vähem
Edam31. detsember 2017, 21:19
Sa nässakas sõida Pefffi
Maali...31. detsember 2017, 21:17
...jah oleks tõesti võinud võtta,kes ikka selgelt räägib eesti keelt.Üks mööda laskmine,sest see ikka meie riigikanal.Oleks nagu kabedam kuulata olnud.
Näärivana31. detsember 2017, 21:10
Vana kommunist Allik võiks Eestist ära kolida, mõttetu mees
eskaava liisapaala31. detsember 2017, 21:08
Radaris on ka üks vene saatejuht. No las olla,las integreeruvad lõpuks ometi.
Pole häda midagi....31. detsember 2017, 20:59
Aga muud ju pole vaadata kui ETV. Veelgi hullem on seal kuskil teisel kanalil mingi patune pool.labane ja maitsetu.
härra31. detsember 2017, 20:58
Allik kas unustasite ravimid võtmata....
A NUKA, SOTSID31. detsember 2017, 20:53
eestlased1. jaanuar 2018, 00:13
Sotsid VÄLJA valitsusest! Eestis pole vaja PUNASEID vaenlasi!
1. jaanuar 2018, 11:24
Sotsid ja kesikud on täpselt sama õudsed Eesti-vaenulikud tegelased.
siiski31. detsember 2017, 20:52
Pentsleriga tuleb leppida sest ETV-l pole tõelise staari, nagu näiteks Kirill Käro palkamiseks lihtsalt raha!
maamees31. detsember 2017, 20:46
Härra Jaak Allik,ilusat aastavahetust sinule ja hingerahu.Mats sa oled ja matsiks jääd.
Aab31. detsember 2017, 20:54
Uuel astal tiblad riigist välja.
VÄLJA!1. jaanuar 2018, 00:14
Uuel aastal Ratas, Simson, Reps...jt. VÄLJA valitsusest!
RAA31. detsember 2017, 20:30
Toredat vana aasta lõppu!!!!
Maiu31. detsember 2017, 20:30
Kommunistile ei meeldi venelased - ennekuulmatu.Bentsler väga sümpaatne saatejuht.
Inetu õelutsemine31. detsember 2017, 20:29
hr. Alliku poolt.Väga tulbil hr. Bensler,rõõm näha,et inimene püüab ja julgeb rääkida eesti keelt,sümpaatne inimene,andekas näitleja.
Raul31. detsember 2017, 20:46
Kas lgp. Allikul hakkab vanaduse rõõmud tundma anda. Kahju inimesest kui avab suu valel ajal ja vales kohas.
ärkamisaeg31. detsember 2017, 20:29
Lauristinid, Allikud ja Anveltid mausoleumis ärkasid... https://www.youtube.com/watch?v=aI5IhMgeDw4
Rahunege HR Allik31. detsember 2017, 20:28
Ta on väga armas vene näitleja ja miks mitte anda võimalus!
Eesti juust1. jaanuar 2018, 14:41
härra on vist vanale kommule natuke palju öelda
Kjabin ja Vaino 31. detsember 2017, 20:27
Alliku sjõbrad, mis nüüd lahti?
Jaanika31. detsember 2017, 20:26
Kindlasõnaline JAH pagulastele eestlaste poolt!!!
Kuule, Jaanika! 31. detsember 2017, 23:26
Oled juba täna õhtul üleliia märjukest pruukinud! Oled ehk mõnda pagulasse armunud äkki? Ilmselt on need sinu hõiked siin lihtsalt pagulashuumor.
Teadja31. detsember 2017, 20:22
Vähemalt sm. Karl Vaino aktsent sm. Allikule oli kui lembe-muusika
1. jaanuar 2018, 11:26
Oleksite pidanud oma rea lõpetama enne Ansipit, siis oleks õigem olnud
Moderaator.31. detsember 2017, 20:21
Modereeri lõpuks oma modereerimised ära.
Häda on selles ka, et eesti keeles räägivad kõik vigadega.31. detsember 2017, 20:20
Võtke või sõna olnud. Ütlevad old, tuld, joost jne. Häbi.
on31. detsember 2017, 20:30
neil suuresti moes liha ja kala jms. suitsetamine...kas tubakat pole neil võtta või ei viitsi kasvatada või poes käia vms.
kellegile ja millegile31. detsember 2017, 20:48
paljud tuntud tele- ja raadioinimesed räägivad kellegile ja millegile, isegi sellised nagu timo tarve. piinlik küll.
hmmm31. detsember 2017, 20:20
Mitte Kelli, vaid ikka Kelly*
on31. detsember 2017, 20:32
nimena Kelli, sest Kelly hääldatakse-kellü, nt soomes ja see y täht on matemaatika valemitest jmt.
ei ole31. detsember 2017, 20:50
eesti keeles hääldatakse siiski i, mida teevad põdrad, on nende enda mure, ära topi nende keelt siia. ja valemites on ta igrek, mitte mingil juhul ü. paras totu oled.
To on1. jaanuar 2018, 11:27
Enne kui hakata teisi õpetama, peaks elementaarsed keelereeglid endale selgeks tegema.
131. detsember 2017, 20:20
Kgbiitide jura,, ei vaata
Nimetu31. detsember 2017, 20:19
Väga sümpaatne saatejuht. ETV on ainuke vaadatav kanal praeguseni ja ka aastalõpuni( arvan)
Kui lugupeetud poliitik muuga pildile ei saa, siis suured tänud. Minule on selle lugupeetud poliitiku
arvamus eluaeg olnud ümmargune NULL. Lisaks on Nikolai Bentsler ka fantastiline näitleja. Minu jaoks lugupeetus Jaak Allik oled kahvatu kuju Nikolai Bentsleri kõrval.
Miks Sa"nimetu"...1. jaanuar 2018, 12:06
seda kommunisti "lugupeetud poliitikuks" nimetad? Oli tema see, kes kritiseeris ajaleht Sakala veergudel mede filmi Nimed marmortahvlil. Ja see saast saab maksumaksja rahadelt pensioni. Kaagi otsa rippuma...
31. detsember 2017, 20:17
Minu meelest on palju hullemad need ajakirjanikud, kes iga teise-kolmanda sõna ees sõna otseses mõttes häälitsevad-ee
Kuri kodanik31. detsember 2017, 20:15
Punavenna tegelik pale on ikka kenasti välja tulnud. Allikut mõtlen muidugi. Loomulikult peab Eestis Eesti telekanalis rääkima eesti keeles ja vene kodukeelega näitleja on väga tubli. Sm Allik võib aga rahulikult mõnd Vene kanalit vaadata ja vene keeles uue aasta vastu võtta.
eesti mees31. detsember 2017, 20:40
see mees on ennem eestlane kui sina see oli sinu korda hõsti öeldud pane laps suu kinni
1. jaanuar 2018, 11:29
Tema ema ja isa nautisid kogu oma elu elitaarset elustiili, ja seda teevad siiamaani ta ise ja ta õde. "Eesti mees" aga peaks eesti keelt õppima,sest see soga, mida Te siia kirjutanud olete, "eesti mees", on ikka päris nõme.
vasja31. detsember 2017, 20:13
iga oinas jäägu oma liistude peale!
Kaasajooksikuid on alati vihatud!
Tõesti31. detsember 2017, 20:12
K.radi kommunistlik saast oled sa ise
Qwert31. detsember 2017, 20:11
Õige tähelepanek. See oleks sama kui panna eestlane näiteks soome keeles õhtut vedama mingis Pärnu sanatooriumis. Soomlastest pensionäridel tõuseks vererõhk vägagi kõrgele kuuldes puise aktsendiga soome keelt. Igaüks esinegu ikka oma emakeeles. See, et venelane oskab eesti keelt Eestis on normaalne, kuid egas seepärast pea ta nüüd nui neljaks pingutades eesti keelt purssima. Muidugi on erandeid, keda on huvitav kuulata kui nad räägivad eesti keeles. Üheks selliseks on Eduard Toman. Ehk see tuleneb tema rollist kunagisest "Salmonites", mine sa tea, aga tema esinemist tõsistel teemadel ei võtaks ma tõsiselt. Järsku irvitab nagu "Salmoniteski".
tonn31. detsember 2017, 20:42
madalus käib aju kuubi kohta
Mari31. detsember 2017, 23:38
Eduard Toman on rahvuselt eestlane!
Qwert1. jaanuar 2018, 11:32
Ma olen rahvuselt taas hiinlane.
Arvo31. detsember 2017, 20:10
Allik ole rahulik aeg on lähedal kui mõni süürlane on reporter.
jah31. detsember 2017, 20:25
meil on juba turai volikogus, kuigi ta pole süürlane ja ka keelt eriti ei mõista. Aga jooksis üle õigel ajal ja õigesse erakonda.
Matilda31. detsember 2017, 20:09
Teate,see kõik ajab mind juba nutma:(( Polegi muud soovida,kui et: Et te kõik maha kärvaksite!! Õelusehunnikud! Sedasi käituda!? Absurd!
arvamus31. detsember 2017, 20:08
Parem kui roolijoodik Peeter Oja
Jätke31. detsember 2017, 20:59
Peeter ometi rahule. Ma arvan et oled ise suurem roolijoodik kui Peeter.
rhs31. detsember 2017, 20:08
K.radi kommunistlik saast.
Jaan 31. detsember 2017, 20:03
Jaan31. detsember 2017, 20:01
Ära nori!31. detsember 2017, 19:58
Minule see Nikolai väga meeldib. Ning mitte iga venelane ei räägi nii hästi eesti keelt!
Jah31. detsember 2017, 20:03
mulle ka, eriti kui ta laulab seda laulu: eh joptvoje matt, mõ kulturnõi narod.
öösike31. detsember 2017, 19:56
Ikka ja jälle venelane on EESTI VABARIIGI 100 aastapäeva saate kohta esimene küsimus, mis tekib poliitikul Allikal. Kas tõesti eri ole ühtki päeva televisioonis ja raadios ilma venelasteta, tegelda ainult EESTLASTE probleemidega.
Keeleseadus31. detsember 2017, 19:55
Seltsimees Allik. Kui otsesaates Kolja räägiks vene keeles, peaks tema kõrval seisma veel tõlk. Kui ei meeldi, vaadake koos õde Marjuga PBK-kanalit
jansa31. detsember 2017, 19:51
Allik kolistab kenasti ämbrit, müts maha teise rahvuse ees kes suudab ennast Eesti keeles väljendada siin elades. Poliitik on ikka vist olla väga valus.
rätik31. detsember 2017, 20:03
Tohhoo k...t , eesti keele tönkamine on siin elavate võõrrahvaste elementaarne kohustus. Muidugi, kui vene emakeelega inimesed on eriti kesiste võimetega, siis ei ole meie kohustatud neile ka igasuguseid vastutulekuid ja hüvesid korraldama. Tegutsegu oma harituse tasemel. Panin kanali kinni. Käsitlen selle" laheda näitleja" keeleväänamist äärmise lugupidamatusena meie, pärismaalaste suhtes.
Maret1. jaanuar 2018, 00:39
See ei ole küll mingi eriline austusväärt asi kui inimene kohalikku riigikeelt räägib. See peab olema LOOMULIK nähtus, mitte mingi eriline saavutus,mille eest peaks siinelavaid võõrrahvaid tänama.
ei meeldi tänase õhtu stsenaarium üldse, ka koht on ikka väga mööda31. detsember 2017, 19:50
Nikolai loeb paberilt maha, ega mõista, mida külaline vastab. Tore mees ja hästi mängib eesti seriaalides, aga see on vale koht, tema pole süüdi.
Kogu see tänane ERR saatekava on mingi tolmupühkimine arhiivilintidelt.
boikott31. detsember 2017, 19:44
panu seda etv programmi juhtima kes iganes, ei lähe korda, keeldun vaatamast, kuna sellist saasta lastakse nagu pi:drid juur ja oja esitasid. määrige nüüd pähe omale see etv, vaatan teisi kanaleid.
Õige31. detsember 2017, 20:23
Vaata reklaame ja päev läbi politseiakadeemiat. Vot see on tase!
to 20.371. jaanuar 2018, 02:01
Mitte ei saa palgalisest kommijast aru, küll puterdab.
Küll on Ekre venemeelne, küll venelaste vastu, otsusta lõpuks ära.
Eesti Keskaegne Rahvaerakond kiidab boikoti heaks31. detsember 2017, 20:37
Mida teeb üldse üks venelane eesti riigitelevisioonis? Või üleüldse eesti riigis? Miks ta oma kodumaale ei lähe?
Meie, ekrelased, tahame näha Säärast Mulki, 70ndate naljakaid näärisaateid ja Artur Rinnet- näidake meie kultuuri kullavara ja lõpetage ära see pi=drite ja venelaste promomine.
Na Hui31. detsember 2017, 20:44
Napakas on Lätist tagasi jõudnud.
Elagu EKRE.
odiine31. detsember 2017, 21:30
Ekrelased kaklevad senimaani Lätis ostukärude pärast, viinalaar tahab äratoomist ja jalad enam ei kanna. Uus aasta saabub parklas Alko 1000 ees. Elagu EKRE!
Keskaegsele!31. detsember 2017, 23:36
Neid sinu poolt mainitud saateid võid vaadata ETV arhiivist,
to odiine1. jaanuar 2018, 02:03
Reaalselt on vastupidi, olen mõne joodikuga rääkinud, nad ei olnud kuulnudki, et Ekre üldse olemas on.
Küll aga teadsid sotse ja reformi.
Vambula31. detsember 2017, 19:44
See ongi elu Eestis. Komrad allik võiks vahest ise poes vms kohas käia mitte alatin teenri autojuhiga saata. ETV-le 5+ selle eest.
eestlane31. detsember 2017, 19:41
oh jah31. detsember 2017, 19:40
Saaks aga ainult iriseda. Miks peab alati midagi tõestama? Vastupidi, Bentsler on tubli et julgeb ja tahab rääkida eesti keelt. Väga tubli!
jaan31. detsember 2017, 19:38
mida nyyd viga sm allik?kui ei räägi eesti keelt on paha.kui räägid tv saates aktsendiga eesti keeles,jälle paha.mis sinu soovid siis sm allik.?
Raiko.31. detsember 2017, 19:38
Minu arust on see näitleja lahe ja sobib saatesse ilusti, nii et vanake hoia mokk leiva söömiseks.
Nõustun31. detsember 2017, 21:16
Edu Nikolai :D tubli oled
oh,31. detsember 2017, 22:36
JUST. Allik hoidku suumulk soomiseks.