Inimesed

Koit Toome ja Kaia Triisa on kindlad, et altari ette nemad ei astu: meil ei ole abielusse usku (156)

LISA KOMMENTAAR

mäletan küll23. detsember 2017, 03:19
seda saagat, kus groupie kaia jäi kellestki rasedaks, ise ilmselt ka ei teadnud ja koit keeldus omaks tunnistamast. kaia põgenes kuskile välismaale või kuskile metsa oma haavulakkuma ja vaiselt sünnitama. kui suur see laps oligi, kui lõpuks koit omaks tunnistas, ilmselt said testid tehtud ja dna pole vaidlemiseks. koit siis otsustas elada edasi heterona. või ka mitte, ehk elab kahepaikse kapielu edasi nagu ennevanasti elas.
Aili26. detsember 2017, 18:23
Kui mäletad midagi veel siis võiks see küll midagi paremat olla ....oma haiget unenägu ära küll teistele lugeda sokuta.
Missuguse23. detsember 2017, 01:24
huvigrupi poolt see lugu tellitud on?
23. detsember 2017, 08:48
Grupi nimetust on "Tuhmuvad staarid".
Nii nimetamegi22. detsember 2017, 19:36
25 aastat olen oma naisega koos elanud ja lapsi on2 tüdrukut ja poiss mis valu on abielluda ,on muidki mooduseid turvalisus mõlemale tagada, See rohkem ärplemise rida .Abielluvad pidu .lahutavad jälle pidu
mai22. detsember 2017, 19:48
kas keegi lastele ka mõtleb
22. detsember 2017, 20:22
Mis lastel saamata jääb või mdia nad rohkem saavad kui vanemad abielus on?
to mai22. detsember 2017, 21:23
Tahaks tõesti teada, mis lastel seeläbi saamata jääb? Kas päriselt on veel olemas inimesi, kes arvavad, et abielu teeb lapsed õnnelikuks??? Vanemad, kes üksteisest hoolivad, teevad oma lapsed õnnelikuks igal moel ja abielu ei mängi siin mingit rolli. Kes varanduse pärast väriseb, siis tehke pärandiasjad korda...ja uskuge, selleks pole vaja ABIELU... Veider, et osade inimeste jaoks seisneb õnn ainult abielus. Saage iseseisvaks, siis pole peamiseks eluküsimuseks kellegagi juriidiline ühteheitmine.
Tegelikult...22. detsember 2017, 21:46
Hea, kui kõigil peres on sama perekonnanimi. Just ema elab muidu kui kõrvalejäetu. Tundub väga ebaloomulik - ema ja tema laps erineva nimega. Mis see perekonnanimi siis üldse on? Mida see näitab? Perekond on, aga nime ei ole. Kahju.
To Tegelikult...22. detsember 2017, 22:53
Kas teadsid, et lapsed võivad olla ka ema nimega? Kus on kirjas, et laste perekonnanimi peab isa järgi olema? Mõnikord pannakse ühele lapsele ema perekonnanimi, teisele jällegi isa.
palju mis või saamata jääma22. detsember 2017, 22:54
kaotavad siis, kui asi liigub päranduse jagamise poole
valeinfo22. detsember 2017, 19:35
Ei ühtegi roppu sõna ega lauset kirjutasin nagu meie perel on ilma abieluta elu ja kohe klõps ei lasta läbi see tähendab et kõva tsensuur käib
naine22. detsember 2017, 18:49
Mina isiklikult pole ka mitte kunagi abielu usku olnud. Ei ole ma ka mingi ringitõmbaja, aga mind lihtsalt ei huvita see teema. Ma pole ka perekonnanime muutmist vajalikuks pidanud, sest mulle meeldib mu nimi. Teie, kes te arvate, et abielu midagi teistsugust pakub kui vaba elu, arvake edasi. Kes minna tahab, läheb nagunii ja kes majanduslikku kindlustatust seeläbi otsib, seda ilmselt ka mingis osas leiab...ja ühise nime saate kõik koos...aga ma ei tea mida muud veel sellest võita võiks?! Olen väga rahul, et noorena sellist sammu ette ei võtnud. Sõbrannad kõik tegid selle projekti läbi, mõni natuke võitis seeläbi, mõni hoopis kaotas... aga millegipärast keegi ei soovi katset nr 2... Ju ei tasu ära 😊
Aus vastus 22. detsember 2017, 18:04
loeb alati ,mis siin ikka jahuda
Imelik mõtteviis!22. detsember 2017, 17:06
Abielusse ei ole usku!? Tähendab, et endasse ei ole usku.
imelik.....22. detsember 2017, 18:40
endassr ei ole usku ? äkki just on seda usku, ei pea abielust kindlust otsima. Ja inimesed ise teavad, mis teevad. Pole teiste asi.
To 17:0622. detsember 2017, 22:55
On siis just rohkem usku kui teatakse, et saab partnerile kindel olla isegi ilma paberita.
22. detsember 2017, 16:22
Jätke armsad inimesed rahule, las elavad kuidas soovivad. Küll sel Koidul ka varsti tervis üles ütleb kui nii hullult rabab.Olgu parem oma armsa perega ja nautigu seda aega, see on kordumatu ilus aeg.
näedsiis22. detsember 2017, 16:40
mõnele pakub rahuldust koidu tervise ülesütlemine ja palub selleks rahu...
abielu on nõnna õelaks teinud?
rumal22. detsember 2017, 15:53
ajudeta mass ,kes ilma vahendajateta ei saa elatud...
edu koidule,,oled niikuinii pool eestit laulatanud...
lahutustele esinema ju ei kutsuta.
Näostki näha22. detsember 2017, 15:47
et need inimesed teevad oma “kooseluteatrit” ainult laste pärast.
torgib22. detsember 2017, 15:55
teatrit22. detsember 2017, 16:43
saad külmkapirollo mesinädalatest
To 15:4722. detsember 2017, 22:56
Enamus vabaabielus paare on aiis ka koos kui lapsed juba ammu suured. Kõik on koos ja õnnelikud laste pärast või?
Tsiteerides autoriteeti22. detsember 2017, 14:52
Abielu saab olla vaid ametlikult registreeritud liit, tavaline kooselu tähendab aga vaba suhet. Muidugi, inimesed teevad ise oma valiku, kuid õnne ja armastuse peale saavad loota vaid need, kes on oma tunnetes ausad ja kes on valmis võtma vastutust. Ei saa olla veidikene rase või pooleldi aus. Kui asi puudutab elu jätkamist, siis ei ole olemas poolikuid toone. Kuidas inimesed ka ei sooviks seda elutõde muuta, on see enesepettus.
tsitaadi 22. detsember 2017, 15:22
autori võiks ka siis märkida- Ilona Kaldre
Mariliis22. detsember 2017, 14:33
Kaia on ju kõik nii sättinud, et kui nende kooselu peaks lõppema, jääb Koit püksata. Muidugi ta ei taha abielluda. Pärast hakka vara Koiduga jagama.
Kui inimene on õnnelik, nagu nad väidavad ennast olevat, siis ei ronita kollasesse meediasse vaid ollaksegi õnnelikud koos oma perega, mitte ei räägita oma igast sammust Eesti rahvale.
To Mariliis22. detsember 2017, 22:57
Kaia on see kes peab vara jagama? Neil mõlemal paistab olevat rahaga kõik korras, ära muretse.
---22. detsember 2017, 14:16
abielunaine oma mehele: "Vaata, kui ilusti meie kass ja koer omavahel läbi saavad!"
Mees naisele: " Aga ega nad ju ka abielus ei ole:"
Sama siin22. detsember 2017, 14:00
See pulmapalagan pole ka minu jaoks!
22. detsember 2017, 13:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To Teadja...22. detsember 2017, 13:59
Kuidas nad lapsed siis said? Või arvad, et lapsi toovad vaid kured.
Apppiii....22. detsember 2017, 14:05
Heh, sa oled loll, kui lauajalg. Palun lapsuke arene veel ja ära palun rohkem sõna võta.
tiia22. detsember 2017, 13:37
Elage õnnelikult ka vabaabielus! Kellele ikka seda tsirkust , mida augustikuus Taavi ja Luisa Rõivas tegid, vaja on.
mis ikka vaielda22. detsember 2017, 19:33
elagu igaüks ise kuidas soovib.
mis siis ikka22. detsember 2017, 13:22
aga tollegi pärast kena paar,praegused paarid elavadki vabaabielus ja mitte midagi ei ole teisit,ega too pabergi ei anna kindlustunnet juurde kui sobite ,siis sobite ilma paberita ka,häid jõule kõigile
No ei tea22. detsember 2017, 12:53
Ju pole tunne ikka see päris õige, kui ametlik paber hirmutab.
Jah22. detsember 2017, 13:35
kui oleks kooseluseadus ja mees võiks oma naisega koos elada nagu homod, siis oleks teine asi.
just nii23. detsember 2017, 02:54
kapihomo kooselluks ehk siis oma kahe lapse emaga?
just nii - modele läks23. detsember 2017, 02:54
k.aüih.omo kooselluks siis ehk oma 2 lapse emaga?
jah22. detsember 2017, 15:23
midagi on jah puudu siis, kas vähe armastust või vähe vastutustunnet
To jah22. detsember 2017, 22:59
Ei ole, paberita on just kindlustunne partnerisse. Teatakse, et teda ei hoia kinni vaid mingi paber vaid päris armastus.
keda22. detsember 2017, 12:53
lugeja22. detsember 2017, 12:31
no küll uudis,keda see huvitab!
ära usu hundi juttu22. detsember 2017, 12:27
Oh, Koit, Koit! Iga naine tahab et ta kätt palutakse! Kaia lihtsalt mugandub sinu järgi
. Loomulikult ta tahab et sa ka ametlikult ta oma kaasaks tunnistaksid. Sa ikka ei tunne naisi.
.22. detsember 2017, 16:21
Sellist lollust pole ammu lugenud.
Hüppa oma ajamasinasse ja mine tagasi 19 sajandisse, kus iga naise elu mõte ja eesmärk oli abielluda.
Tänapäeval on õnneks maailm täis normaalseid naisi, kellel on ka muu elu peal abielu ja muud eesmärgid kui mehelesaamine.
Paljude meestega on õnneks samamoodi.
Naeruväärne on vaadat neid ullikesi, kes arvavad, et kui naisele ettepaneku teevad, siis hüppab naine suurest õnnest lakke ja hakkab eluaegseks kodumasinaks ja sokipesijaks. Mees on ju naise "suurima soovi", abieluettepaneku, täitnud.
to.22. detsember 2017, 22:39
ela aga hooraelu, küll siis ka õnn õuele saabub
to.22. detsember 2017, 23:01
Abielus inimestest keegi armukesi ei pea ?
oh, jummel23. detsember 2017, 02:58
kui loII sa, punkt, oled ikka. keegi ei arvagi, et naised soovivad iga hinna eest mehele saada, ükskõik kellele, peaasi, et oleks mehel, nagu 19 sajandil, ka 20. sajandil päris kaua, aga vaata seda tahavad need naised, kes on valinud kooseluks mehe ja sellele ka lapsi sünnitanud, küll, et see mees neid teistest tähsamaks peaks ja ära kosiks. osa muidugi teeb nägu, nagu ei tahaks, sest tegelikkuses mees ei taha ja naisel piinlik tunnistada, et maha jätta ka ei julge ju, kuigi tahaks väga mehele - just sellele mehele. nii lihtsatest tõdedest võiks ikka ju aru saada isegi tänapäevane loII lumehelbeks? aga näe, sina ei saa.
oh issand - läks modele, ei saagi aru, mis sõna nüüd ei sobinud?23. detsember 2017, 03:00
kui loII sa, pun-kt, oled ikka. keegi ei arvagi, et naised soovivad iga hinna eest mehele saada, ükskõik kellele, peaasi, et oleks mehel, nagu 19. sajandil, ka 20. sajandil päris kaua, aga vaata seda tahavad need naised, kes on valinud kooseluks mehe ja sellele ka lapsi sünn-itanud, küll, et see mees neid teistest tähtsamaks peaks ja ära kosiks. osa muidugi teeb nä-gu, nagu ei tahaks, sest tegelikkuses mees ei taha ja naisel piin-Iik tunnistada, et maha jätta ka ei julge ju, kuigi tahaks väga mehele - just sellele mehele. nii lihtsatest tõdedest võiks ikka ju aru saada isegi tänapäevane loII lum-eheIbeke? aga näe, sina ei saa.
oh issand - läks modele, ei saagi aru, mis sõna nüüd ei sobinud?23. detsember 2017, 03:01
no kohe huvitab, mis sõna siis ei sobi, proovime siis osade kaupa, ehk saab selgust.
osa 1: kui loII sa, pun-kt, oled ikka. keegi ei arvagi, et naised soovivad iga hinna eest mehele saada, ükskõik kellele, peaasi, et oleks mehel, nagu 19. sajandil, ka 20. sajandil päris kaua, aga vaata seda tahavad need naised, kes on valinud kooseluks mehe ja sellele ka lapsi sünn-itanud, küll, et see mees neid teistest tähtsamaks peaks ja ära kosiks.
oh issand - läks modele, ei saagi aru, mis sõna nüüd ei sobinud?23. detsember 2017, 03:02
osa 1 sobis nüüd, vaatame siis osa 2: osa muidugi teeb nä-gu, nagu ei tahaks, sest tegelikkuses mees ei taha ja naisel piin-Iik tunnistada, et maha jätta ka ei julge ju, kuigi tahaks väga mehele - just sellele mehele. nii lihtsatest tõdedest võiks ikka ju aru saada isegi tänapäevane loII lum-eheIbeke? aga näe, sina ei saa.
oh issand - läks modele, ei saagi aru, mis sõna nüüd ei sobinud?23. detsember 2017, 03:03
näed siis, osa 2 ka sobis, midagi kummaski enam ei muutnud, aga eraldi sobisid, koos ei sobinud :D elagu olematu sõnavabadus ja õhtulehe kommunistlik tsensuur :D
???22. detsember 2017, 21:32
Endast räägid? Mu viiest sõbrannast 1 soovib abielluda, aga ülejäänud pigem kardavad igavest "jah" sõna öelda. Tark ei torma 😊!
to ???23. detsember 2017, 03:04
kas neil lapsi on nende meestega, kellel kardavad jah öelda? ei? siis ongi loomulik, et pole veel kindel ja ei tasu abielluda. kui aga jah karda öelda, aga lapsi ei karda sama mehega teha, no siis on peas kuskil miski paigast ära lihtsalt. mõni kruvi, ma pakun.
To 03:0423. detsember 2017, 04:22
Osadel on lapsed, kuid ikkagi ei soovi abielluda. Isegi kui mees on ettepaneku teinud. Mis selle paberiga siis muutub?
laps23. detsember 2017, 07:19
küsib, ema, miks Sul on teine perekonnanimi kui minul ja isal? Kas sa polegi päriselt meie pere?
To 12:2722. detsember 2017, 23:00
kass22. detsember 2017, 12:19
Nohieja22. detsember 2017, 12:02
Pigista nina kinni ja ütle nohisedes # ilus naine aga välimust ei ole #.
22. detsember 2017, 12:14
Ja mis see sinu p..et to torkab?
eks22. detsember 2017, 11:47
näha ole, tuleb parem ja ilusam, siis on kohe abielu usku. Ennegi nähtud, oli ka Jaan Toots aastaid oma Katiga koos, ei olnud mehel abielu usku.
juttu põhjal22. detsember 2017, 12:15
ega see järgmine on Katist ilusab
22. detsember 2017, 12:20
Mis siis on - ega või on?
22. detsember 2017, 12:48
järgmise 22. detsember 2017, 15:25
naise võttis ju kohe ära, Jaan Toots, ma mõtlen.
****22. detsember 2017, 16:38
Naine oli Jaan Tootsist kordades rikkam. Seal oli otsustajaks naine.
22. detsember 2017, 11:36
Arvan, et nad siiski kunagi abielluvad. See Kaia on ilus, tark ja hooliv naine.Koit ei leia kuskilt paremat.
Kõik22. detsember 2017, 12:02
oleneb naiste kodusest kasvatusest-- tütar läheb abiellu isa sülest!
hooooliv????22. detsember 2017, 12:49
jättis imiku haigla ja ikka hooliv?
mai22. detsember 2017, 19:52
ka Koit ei tunnistanud oma last, kas tema on parem
nii ja naa23. detsember 2017, 03:09
tark ja hooliv? võib-olla, ei tunne, aga kas just ilus? naist tuleb vaadata selle järgi, milline on tema ema ja kaia ema on meistersportlane kuulitõukaja minina-triisa.
Nadja22. detsember 2017, 11:35
Koit on väga imelik mees, mina arvan , et ta on biseksuaal!
nadja22. detsember 2017, 11:42
eks ikka jahh arvame ju oma rikutuse tasemel.
mis siin arvata22. detsember 2017, 12:28
see ju avalik saladus.
jah,22. detsember 2017, 11:34
poemüüjana ei pea ma näiteks midagi jõuludest. Hirmus on vaadata kuidas kõik rabelevad, viimasel minutil kinke-sööke kokku krabavad.
Liisu22. detsember 2017, 11:31
Sa Koit tuleta Padarit meelde, tema ka ei kiirustanud abieluga. A me kõik teame kuidas Padari lugu lõppes.
liisule22. detsember 2017, 11:43
aaaa, mis see sinu asi on ja miks peaks sulle see korda minema?
!!!22. detsember 2017, 11:26
Mul on 45 abieluaasta käsil ja olen arvamusel, et naistel on kasulikum mitte abielluda. Kui lapsed on väikesed siis on natuke raske aga lapsed kasvavad ruttu ja noor inimene suudab palju. Abielus muutuvad mehed mugavaks ja aastatega see ainult süveneb. Kommentaaridestki tuleb välja mida kõike naine peab, kusagilt ei tule välja mida mees peab, aina tuleb, et mehel on vajadused. Naisel aga puuduvad isegi õigused vajadusteks.
???22. detsember 2017, 11:31
ja sul pole 45 (väidetava) abieluaasta jooksul kohale jõudnud, et sa oled rumala valiku teinud ning oleks ammu pidanud sellest loobuma?
p.s. tegelikult ilmselt on sul see 45 väljamõeldud number
Tegelikult...22. detsember 2017, 11:33
Kahju, et teil selline kogemus on. Minul on vastupidine. 27 aastat ideaalset abielu. Maailma parim mees, suurepärased lapsed. Palju enam, kui kunagi unistada oskasin.
Soovitan soojalt. Väga soojalt!
muidugi22. detsember 2017, 11:51
naistel hea nii meest kindlalt tuhvli alla võtta. Aga üle poolte abieludest ka lahutatakse.
To 11:3322. detsember 2017, 23:03
Hea mees on hea ka ilma abielupaberita. Või arvad, et kui te poleks abiellunud oleks teistmoodi.
22. detsember 2017, 12:25
Miks oli vaja meest ümardama hakata? Abielu on ikka kahe inimese võrdne kooselu, teineteisega arvestamine.
22. detsember 2017, 12:49
issand küll, mis jutt, nagu abielu oleks lehmakett, mida katki ei saa
Ei ole soliidne paar22. detsember 2017, 11:19
Mees sai kogu euroopa ees kevadel avalikult nö peksa. Naine viimasel jal yksi koosviibimistel,ja mis nyyd veel,mees ei taha ka oma kahe lapse emaga abielluda. Endal nö sära kaotatud. Häbi peaks olema sel mehel( mis puutub naisesse,siis ka see naine ootab et mees ta ära vötab,aga mees ei taha,miks?)
miks?22. detsember 2017, 15:27
To 11:1922. detsember 2017, 23:04
Kõik naised ei soovi abielluda.
Ei ole soliidne paar22. detsember 2017, 11:19
Mees sai kogu euroopa ees kevadel avalikult nö peksa. Naine viimasel jal yksi koosviibimistel,ja mis nyyd veel,mees ei taha ka oma kahe lapse emaga abielluda. Endal nö sära kaotatud. Häbi peaks olema sel mehel( mis puutub naisesse,siis ka see naine ootab et mees ta ära vötab,aga mees ei taha,miks?)
Laura Palmer , Tviin Piiks22. detsember 2017, 11:16
Trääsa siis tagasi om EKRU - lase juurde ?
Arvamus22. detsember 2017, 11:03
Isegi ühes laulusalmis ütleb, et ega sõrmus ei hoia kedagi koos ja ei lisa see armastust, truudust ega austust. Minu sõrmed on ka sõrmusevabad, kuid olen juba 31 aastat ühe elukaaslasega elanud. Minu arvates on see juba rohkem rikkurite pärusmaa, ma mõtlen seda abieluranda.
22. detsember 2017, 12:44
suure pulmapeo pidamine on rikkurite pärusmaa, mitte abiellumine.
jana22. detsember 2017, 11:02
Ainult ebakindlad inimesed abielluvad. Kunagi varem ehk oli teisiti, aga tänapäeval näib küll reegel, et kui inimesed on väga ebakindlad, siis nad ka abielluvad. Sest nad lihtsalt ei usu, et see asi muud moodi koos püsib. Tegelikult ei püsi nagunii koos. Ja noo loomulikult on siis ka selliseid mehi ja naisi kes tahavad abielluda ainult raha pärast
janake...22. detsember 2017, 12:04
..kas ihaldatu ei tee kuidagi ettepanekut? Ja kui loll saab olla arvamus, et ebakindlusest abiellutake?! Milleks üldse siis abielluda, kui partneris ja siuhtes kindlad pole! Ainult ülirumalad saavad nii mõelda, aga ju see on siis sinu tase. Kas sulle selline ainuõige põhjus abiellumiseks nagu armastus ei meenugi?? Muidugi on igasuguseid, aga põhjus abiellumiseks on ikka vastastikune armastus või mis? Ise abielus 8 aastat, selle aja jooksul on peree lisandunud 2 last ja meest armastan veel rohkem kui kunagi varem! Abielus olla on mõnus ja tore! Ei tahaks olla mingis "kooselus". Abielu on samas märk ka sellest, et armastame üksteist ja oleme oma suhtesse pühendunud.
To 12:0422. detsember 2017, 23:06
Kui te abielus ei oleks siis te ei armastaks üksteist ja kõik teised arvaksid samuti? Nii rumal jutt.
to 23:0623. detsember 2017, 01:33
Kui me ei oleks abielus, siis me ilmselt jah ei armastaks teineteist ja poleks enam kooski! Kui on õige tunne ja sa tead, et see teine on sinu inimene, siis sa lihtsalt tahad abielluda ja näidata ka teistele, et olete pere ja teineteisele pühendunud. Ja lastest ma üldse ei räägigi, ei tahaks kuulda neilt küsimust "miks teie abielus pole?", "miks meil kõigil üks nimi pole?" ja kasvõi näiteks reisile minnes või viisa hankimiseks hakka miskit tõestama, et a la ikka oleme tegelikult elukaaslased ja lapsed on meie ühised. Tülikas lisaks kõigele on abielus mitte olla:)
To 01:3323. detsember 2017, 04:27
Ei taha. Tean naisi keda on naiseks palutud, kuid sellest keeldunud kuid elavad oma mehega ikka koos ning lapsedki peres. See ei tee neid vähem pühendunuks või pereks kui sinu pere seda on. Sinu pere ei muutu paberist ja sõrmustest kuidagi paremaks. Paljud naised ei soovi kaotada oma identiteeti valides mehe nime. Miks peaks kõigil üks nimi olema? Kui lapsed suured ja otsustavad abielluda siis pole enam vahet. Miks te abielus pole küsimusele saab vastata väga lihtsalt nii, et armastust ei pea mingisuguse lepinguga kinnitama, et see olemas oleks.
22. detsember 2017, 12:28
Vastupidi! Just abielus kindel, peret hoidev, teist poolt arvestav inimene on abieluinimene.
haha22. detsember 2017, 12:31
sellise jututga vabandavad end välja üldiselt naised, keda ära ei kosita, niisama trööbatakse, kuniks leitakse see, kes koha ka ära kositakse. need naised on alati rääkinud, kuidas nemad ei tahagi abielluda ja kodus salaja patja nutnud.
on jh22. detsember 2017, 12:49
nad ei julge tunnistada, siiski salamisi ootavad ja nutavad, lasevad end trööbata sõnade saatell- oh, milleks, see vaid paber, sellesse pole usku. blaa blaa. küllalt juhuseid olnud, kus naisel on villand saanud siiski, sätib end minema ning mehel seepeale kohe tekkinud suur abiellumise isu. ei usu mina, et kaia ei taha. et kui koit teeks ettepaneku, siis kaia loomulikult keeldub. haa haa.
To haha22. detsember 2017, 23:07
Tean naisi, kellele on tehtud abieluettepanek sõrmusega, sest mees arvab, et naine soovib seda. Kuid naine keeldus. Keegi neist lahku ka ei läinud, lihtsalt naised ei leidnud mõtet sellel.
haha23. detsember 2017, 03:14
no ükskinäiteid muidugi võib olla, maailmas on igasugu massohiste ja muidu tobusid. aga rusikareegel on ikka see, et kui mees teeb ettepaneku ja naine ka muidu tahab temaga koos olla ja on juba saanud või saamas ka lapsi temaga, siis naine mitte kunagi ei ütle ära, vaid on alati üliõnnelik.
To haha23. detsember 2017, 04:29
Ei ole ükskiknäited. Nendele kellele pole tehtud ettepanekut, need on varem mehega rääkinud (tihti just teema tõstatajaks naine). Pealegi tutvusringkonnas on enamus vabaabielus.
täiesti nõus janaga22. detsember 2017, 15:45
miinuste arv vaid kinnitab rumaluse võidukäiku...
püüelege vähemuse poole ,vähemus on alati targem.
Ainult23. detsember 2017, 01:12
enesekindlad inimesed abielluvad. Neile on julgust ja möistust antud elust ja asjadest aru saada.
To Ainult23. detsember 2017, 04:29
Pooled teist julguse ja mõistusega lahutavad ka.
kodanik22. detsember 2017, 10:57
KaiaTriisa oli varem tagasihoidlik,kuid viimasel ajal figureeib rohkem seltskondades enesekindlamalt.Eks ta aastatega kidlustanud endale teatud positsiooni,eriti näha oli seda pärast teise lapse sündi.
Tunneb,22. detsember 2017, 11:52
et mees kindlalt peos.
Ludrid22. detsember 2017, 10:56
"Lahutuspidu" on nüüd ttõesti selline sõna, mida kuulen esimest korda. Aga sellise asjaga uhkustamine, et ma pole perekonnaeluks loodud näitab seda, et oled üks ludri. Hea on see. et oled niipalju aus, et oled oma reetlikust iseloomust teadlik ja seepärast ennast ei seo. Nagu endised alkohoolikud, kes loobuvad olemistest, kus alkoholi pakutakse. Pole endas kindlad, pole iseloomu.
To ludrid22. detsember 2017, 23:08
Vabaabielu ei tähenda, et inimene ei hooli perekonnaelust. Keegi ei hakka võluväel paremaks ja hoolivams vanemaks mingi paberi tõttu!
22. detsember 2017, 10:46
Koit pole nii südametu, töötab ju pere hüvanguks.Kõige ebakindlamad asjad siin elus just ongi kõige püsivamad.
Ämmaemand22. detsember 2017, 10:45
Eks esimene laps pani abielu vajalikkuses kahtlema kui lapse isa ei olnud päris kindel ja pagenes väljamaale.
Arvo22. detsember 2017, 10:44
Kelle asi. Millegipärast Koit on hakanud tükkima kaanepoisiks mida varem ei olnud.
ahah22. detsember 2017, 11:53
käib ise mangumas või? Millest siis ajalehel kirjutada oleks ja klikke saaks?
Antz22. detsember 2017, 10:41
Ärge keegi abielluge! Ma olen ka hea meelega kellegi kauge sugulane, kes kõik pärib ja kauaaegse ELUKAASLASE tänavale ajab.
Tuhvlialune22. detsember 2017, 10:56
22. detsember 2017, 11:01
Abielu sinu jaoks seda tähendabki? Nii üllas
Antz22. detsember 2017, 15:29
Abielu tähendab minu jaoks hoolimist. Soov kindlustada armastatu elu ka siis kui ma seda ise enam teha ei saa. Nii lihtne ongi
****22. detsember 2017, 16:31
Mina pooldan ka Antzu arvamust. Meie riigis loeb ainult seaduslik abielu.
****23. detsember 2017, 00:42
mina olen näide sellest, mis juhtub siis kui abielus ei ole elukaaslane ja laste isa parematele jahimaadele läheb ja testamenti ka ei ole tehtud... eesti pereseadust võin omast kogemusest nii käsitleda - varad sulle ja võlad mulle. Ühe advokaadi käest küsisin, et kas ma pean tulevikus exceli tabeliga oma laste vastu kohtusse minema? Üldlevinud arvamus on see, et kasvata oma lastest sellised inimesed, et seda tegema ei peaks... siis osad targad soovitavad vastiku minia peale mõelda enne kui see majja võetakse :D
saag22. detsember 2017, 10:39
Anusaagimlik lähenemine, kelle maailm ei tõuse jalgevahest kõrgemale. Ei ole vastutust elu, elu jätkamise ega laste eest. Rääkimata oma laste ema või isa eest.
22. detsember 2017, 10:38
Väga armas paar ja usun nende armastusse.Mul ka sama sümpaatne mees nagu Koit aga samuti ei usu abielusse aga hoolib väga minust ja lapsest. Meie ei kavatse ka kunagi abielluda, oleme nii õnnelikud koos, aina ilusamaks läheb.
22. detsember 2017, 11:00
Paber ja sõrmus ei hoia kedagi koos, seda teevad ikka inimesed ise. Ühist
kodu saab rajada ka teisiti kui abielludes
heh22. detsember 2017, 12:35
sõrmus ei aja ka kedagi lahku, seega milleks jätta mulje, et oi me ei tahagi abielluda? enamasti ju ei taha mees, kes siis on rumaIale naisele selgeks teinud, et ta pole abieluusku :D mis naisel üle jääb, kui oma näo päästmiseks sedasama korrutada? tegelikkuses igatseb iga naine, et mees ta teistest kõrgemale tõstab ja naiseks palub. muu jutt on silmakirjalik naiste poolt.
...22. detsember 2017, 19:14
Ilusti kirjeldasid, et abielu ainus positiivne asi on naise eneseväärikuse ja enesetunde tõstmisene. Ühtegi päris põhjust selleks tegelikult ei ole ole. Mõtetu iganenud komme, mis lahutuste arvu järgi näitab, et see tegelikult ei tööta. Kuidas saab inimene 20-selt ette teada, mida ta 45-selt mõtleb või tunneb ja siis just see vindumine algab. Heas ja halvas....
lugeja22. detsember 2017, 10:37
Kui palju viimasel ajal kirjutatud ,,suurte tegijate,, lahutustest. Koit ei viitsi ka vist hiljem lahutusega tegeleda!
22. detsember 2017, 10:37
Lahutuste arvu põhjal on selgelt näha teie suur pühendumine, armstus, austus jne.
Jahumardikas22. detsember 2017, 10:33
Elus ongi elukaaslast vaja mitte ABIkaasat.
Elamiseks ABI ei vaja:)
rumal jutt22. detsember 2017, 10:27
Lahku minek ei sõltu sellest, kas sa oled abielus või mitte. Pigem on see otsitud vabandus, sest ei soovita lahutamisel tekkivate probleemidega tegeleda ja juba kooselu alguses mõeldakse lahutuse peale.
lahutuse?22. detsember 2017, 10:59
Mina elan vabalt koos juba üle 20 aasta, pole vähemalt tuhvlialuse tunnet, siis naine teab ka, et ei saa liiga ülbeks minna.
haha22. detsember 2017, 12:37
milline suhtumine :D sellisel ei saagi normaalset naist olla, vaid selline kaltsuke, kes väriseb hirmust, et ega ta midagi valesti ei öelnud, äkki mees jätab nüüd maha. hale, aga on palju naisi, kes ei saaks üksi hakkama, nad on kõigega nõus, peaasi, et mingigi mees majas oleks - petku või peksku, aga no olgu mees majas.
Just22. detsember 2017, 20:05
nii mõtlevad nende naiste mehe,kes "ei taha" abielluda:)
ega vist22. detsember 2017, 12:35
siiski mitte. abielusid lahutatakse 50 %, aga kooselusid 90 %. tee järeldusi.
To 12:3522. detsember 2017, 23:11
Kust sul statistika kooselude kohta? Hea väljamõeldud protsent.
No jah,22. detsember 2017, 10:26
nad siis ikka päriselt ei armasta teineteist, kui neil pole usku enese panustamisse teineteisele ja vastutamisse teineteise eest, mida abieluliit endast kujutab.
muidugi,22. detsember 2017, 11:00
ükski abielu ei purune?
To No jah,22. detsember 2017, 23:12
Mis mõte abielul on? Kardad, et ilma paberita mees läheb su juurest minema?
Loomulikult22. detsember 2017, 10:26
pole vaja aga kui Kaia vananeb, siis mõtleb, et miks tema seaduslikuks naiseks ei kõlvanud. Üks naine elas kaua aega koos oma elukaaslasega ja ühel päeval mees küsis, et miks neil lapsi pole. Naine vastas, et lapsed sünnivad abielust. Vot õige naine kui mees ise ei tule selle peale, et paluda naise kätt. Mugav on mehel koos elada naisega, kes ei taha või ei julge sundida ja lapsed ka juba olemas. Aga muidu edu kooselule.
43 aastat abielumees kommenteerijale " Loomuliult "22. detsember 2017, 10:40
Mida tähendab kätt paluda. Mina omale ütlesin viska jalad laiali ja oligi kogulugu. Tähendab ma palusin jalga. Jääme eestlsteks ja ärge minge kusagile haaramisse.
Naisolevus22. detsember 2017, 11:47
Psühhopaadid 22. detsember 2017, 14:52
nii käituvadki ja madala eneseusuga naised nii teevadki.
To 10:2622. detsember 2017, 23:13
Jah, lapsi sünnib vaid abielus inimestele. Kas selliseid kuldseid tarkuseid on veel jagada? Kuulaks huviga.
arvamus22. detsember 2017, 10:25
Küllap Kaia Triisal ei jää muud üle kui Koidu ettevaatlikusega leppida.
jupats22. detsember 2017, 12:08
Tundub, et see Kaia lepib paljugagi...
22. detsember 2017, 10:20
Hoidke jah kõik teed valla!
kogu elu abielus22. detsember 2017, 10:20
Eks ta ole, k....imisse on usku? Äkki ei ole teil sellesse ka usku ja igaüks oma nurgas nahistab.
meeli22. detsember 2017, 10:20
Kaia on tark naine ja saigi mehe kätte. Õnneks ka nii tark, et ei trügi esirinda igal pool ja ei võta sõna. Ei ole muutunud ajusaagimiks.
lord22. detsember 2017, 10:19
2 ilusat ja rumalat inimest
lordike22. detsember 2017, 10:24
ei ole nad nii rumalad midagi. tundub hoopis, et sina oled.
lord22. detsember 2017, 17:31
meeri22. detsember 2017, 10:18
no jhh, aeg on selline. aga õnne ja edu.
Elts22. detsember 2017, 10:14
No ja Koit natuke häbeneb ka Kaiat, kes ei ole just ladvaõun...
****22. detsember 2017, 10:22
Ega see Koit ise ka suurem asi ole (see muidugi ainult isiklik arvamus). Ei ole tema laulude fänn. Imalavõitu.
22. detsember 2017, 10:31
Triisa on hoolitsetud ja ilus naine, kel on olemas tähtsamaid kriteeriume välimuse juures: ilusad hambad, mida ei saa väga-väga-väga-väga paljude kohta öelda. Ülejäänu on juba maitseasi.
sina valid22. detsember 2017, 11:03
naist siis hammaste järgi :)?
tont22. detsember 2017, 11:26
kingitud hobuse suhu ei vaadata.
Neil oma usk22. detsember 2017, 10:12