Tele

TV3 VIDEO | Rahvuskonservatiivid kutsuvad looma presidendi tagandamise protseduuri (117)

LISA KOMMENTAAR

kordan13. detsember 2017, 17:17
Kutsun kõiki EKRE erakonna liikmeid ja nende valijaid üles OSAVÕTMA Ekre juhtide Helmede TAGANDAMISE PROTSEDUURIL.
Ekre juhid Helmed on selle erakonna viinud juba täielikult rappa, sellepärast peame neist vabanema.
Ligi 1000 endist ekre liiget soovivad siis jälle astuda EKRE erakonda.
Isegi
President Arnold Rüütel, kes on Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) auesimees, tunnistas, et teiste poliitikute mustamine ja laimamine on liig, mis liig.
Veel tunnistas Rüütel, et ta ei kiida heaks EKRE mõnede liikmete /loe:Helmede/ äärmuslikke, ühiskonnas suurt kriitikat tekitanud seisukohti.
lihtne küsimus13. detsember 2017, 14:01
protseduuri (66)
Paljud karjuvad siin kooris, et
Eestis pole presidenti vaja,
meie riigi jaoks on PRESIDENT mõttetu kulu
Pole mõtet hoida presidenti suurel palgal jne, jne. jne.
.
Nüüd üks tagasihoidlik küsimus kõigile selliste juttude ajajatele:
MIKS KANDIDEERIS SIIS MART HELME PRESIDENDIVALIMISTEL,
kui Eestis pole presidenti vaja või
kui president on ainult üks mõttetu kulu?
Palun ilma keerutamata, ilma sõimamiseta ja ilma luulutamata korrektset ja asjalikku vastust.
Usun, et mõni targem teie seas oleks selleks vastuseks küll võimeline.
Kuna vastust 13. detsember 2017, 16:22
ei ole ega ka ilmselt ei tule,
siis on kõik see Helmede ja ekrelaste kisa ja karjumine
nagu alati - lihtlabane tühjatünni kõmistamine ja ämbrite kolistamine.
Vastus.13. detsember 2017, 23:58
Kuna presidendi valimised olid ju viimasel nn. valimistel ette nähtud, siis oli arusaadav, et M. Helme seal osales, lootes valituks saades Eesti asja ajama hakata. Seda oleks ta kindlalt teinud. Praegune pandigi selleks pukki, et eestimeelsed mitte mingil juhul valituks ei saaks. Millise meelsusega on K.K. - see on ju kõigile näha ja teada.
nipsu13. detsember 2017, 11:34
Miks presidendi kulm kerkib ,kui tal midagi ei meeldi annab vastuse paljudele küsimustele .
Külm ,kaalutlev ,ainult omakasu peal väljas.Ta ei mõelnud kordagi teiste presidendi kandidaatide peale kes pidasid kuid võitlust koha pärast,ta võttis koha ebaausalt võitluseta sala kokkulepetega tagatoas,püüdes varjata oma elu varjukülgi.
miks kulm kerkib? ha ha ha 13. detsember 2017, 14:11
jeerum, milliseid tobedusi need palgalised ekrekutid küll kirjutavad...!
Kas on kade meel, et sinu kulm või miski muu üldse ei kerki...meganaer.
Kuule,13. detsember 2017, 21:40
ega su vasakust kõrvast pool kaduma pole läinud?
õige mõte13. detsember 2017, 11:24
Pole mõtet hoida presidenti suurel palgal,kes vastu rahva tahtmist pandi vägisi,alatult ametisse ,kes reklaamib ennast uisutajana, suusataja,jooksjana,ringi jalutajana.Algusest saadik on näha et daami huvitab hoopis KV ja suur raha,mitte riigi olukord.Ka tema mees saab raha aga pole teada mille eest.
Presidendi paar kavatseb oma ametiaja ära kannatada ja siis naerdes koos eluaegsete hüvedega jalga lasta.See paar tuli võtma mitte andma.
Helme13. detsember 2017, 11:34
loodab ise koha endale saada :).
just13. detsember 2017, 14:06
Helmed märatsevad sellepärast, et
Helme Mart ei ole siiani sellest üle saanud, et ta kukkus oma 16 sugulase häälega nagu mäda kartul ja et TEMA ei saanud Eesti presidendiks!
Toetan13. detsember 2017, 11:05
Toetan Ekre seisukohta.Sellise tagasikutsumise seaduse oleks pidanud juba tegema eelmise presidendi ajal.Püha taevas EV sünnipäeva vastuvõtu ajal president järab kogu aeg midagi.Kas on keegi näinud,et mõne teise riigi president teeb midagi säärast?.Ja praegune president,toodi üks euroliidu ametnik laua tagant ja pandi kohale.Ja enne"valimisi" koguti veel allkirju,et ikka kindlalt koha peale saaks.Ja täpselt samma tagasikutsumise seaduse peaks tegema ka riigikogulastele.Kui tööd teha ei taha siis kobigu minema ja ilma igasuguse hüvitiseta.Vaadake riigikogu saali,mille eest nad üldse palka saavad?
endine ekrelane13. detsember 2017, 10:58
Kutsun kõiki EKRE erakonna liikmeid ja nende valijaid üles OSAVÕTMA Ekre juhtide Helmede TAGANDAMISE PROTSEDUURIL.
Ekre juhid Helmed on selle erakonna viinud juba täielikult rappa, sellepärast peame neist vabanema.
Ligi 1000 endist ekre liiget soovivad siis jälle astuda EKRE erakonda.
???13. detsember 2017, 13:22
Endine? Milline valitsev erakond sulle siis paremaid võimalusi pakkus?
Maša13. detsember 2017, 14:28
Selliselt kirjutab ilmselt väga kibestunud inimene, kes erakonnas juhtpositsioonile ei saanud.
Endisele14. detsember 2017, 00:02
Helme Mart ei ole siiani sellest üle saanud, et TEMA ei saanud Eesti presidendiks!13. detsember 2017, 10:31
Mõned toredad nopped ekre palgaliste trollide kommentaaridest, milliseid ja veel hullemaid on siin SADASID.
#meie riigi jaoks on PRESIDENT mõttetu kulu.
#See presidendi ametikoht tuleks uldse kaotada.
#Presidendi ülevalpidamine on maksumaksjale näkku sülitamine! …jne.jne.
Nüüd tahaks kohe rahulikult sellistelt ekre kommenteerijatelt küsida:
Kui kõik on nii nagu te siin väidate, et Eestis pole presidenti vaja, aga
MIKS KANDIDEERIS SIIS MART HELME PRESIDENDIVALIMISTEL?
Siis olite karjumistest ja kordamistest
- Mart presidendiks, Mart presidendiks, Mart presidendiks – lausa nõrkemas.
Ekrelased, kahekeelsed variserid olete, muud ei midagi.
Selle ja paljude muude ämbritesse astumistest, teie viha kõigi ja kõige hea suhtes on juba pataloogiline, selline viha ja vihakõned söövad teid endid tasapisi, aga kindlalt nii sisemiselt kui ka välimiselt.
Teiesuguste kommenteerijate, eriti aga teie juhtide üle lausa naerdakse, seejuures teid kõiki põlates ja teid kõiki isegi vihates.
Selle kõige indikaatoriks on ju aasta aastalt ekre erakonna valimistulemuste ja häälte vähenemine, seega on see teie erakonna pidev langus poliitiliselt areenilt lahkumise poole.
Raip kui palju sugulasi13. detsember 2017, 10:53
sallijaid ja muidulakkujaid siia täna kokku on tulnud!
10:53 /ei neid ole ühti13. detsember 2017, 12:40
nii palju. Kadrioru robottroll laseb lihtsalt kibedalt näppudel käia, ei muud.Need juurteta olendid lihtsalt pole muud tööd leidnud, teenivad kannuseid pugemisega.
eu13. detsember 2017, 11:14
Lp. 10:31.
Mis on nendes väidetes vale?
Tuletades presku praeguse kohatäitja vaimustust e - riigist, võiks ka presku ametikoht olla Eestis e - president. Kokkuhoid oleks tohutu ja sellist mõttetut sooja õhku puhuvat kohatäidet nimega president oleks olemata.
Lisaks ei oleks vaja ka neid 50 presku kontori tegelast, kes päevast päeva treivad uudiseid, kuidas või mida, kuskohas presku istus,ütles, kõndis.
11:14 eesti keele solkijale13. detsember 2017, 17:45
sa pane oma "presku" ...tead isegi kuhu...
Teame, teame...13. detsember 2017, 21:42
Sulle tõmbame pähe.
13. detsember 2017, 10:00
Nagu siin on jälle lugeda - Helmede järjekordsetele väljaöeldud totrustele on terve nende palgaline trollikari pandud helmele kiidulaule laulma.
Narride kari!
13. detsember 2017, 10:02
.. ja muidugipeavad nad meie presidenti laimama.
eu13. detsember 2017, 11:16
Lp. 10.02.
Kui presku praegune kohusetäitja ise põhjust ei annaks, poleks ka miskit "laimata"!!!
Sul, 10:02, ....14. detsember 2017, 00:13
....on tõde valus kuulata? See pole laim, presku on presku ja mingit austust pole ta ära teeninud! Mida on ta rahva heaoluks ette võtnud, kas ta arvab, et nn. tavainiesed ja pensionärid saavad sama hästi ära elada nagu tema? Kas ta on üldse teadlik, millised on väga paljude töötajate palgad, millised pensionid???President peab ometi jälgima, mida ministrid korraldavad! Tahaks küsida- mis toimub meie väikeses armsas riigis? Miks on "valitsejad" nii rahvavihkajalikud?
13. detsember 2017, 09:55
Helmed lällavad jälle, millal nad küll kaineks saavad...
Mart on13. detsember 2017, 11:38
Zirinovskiks muutunud, tahtis (ähvardas) eilses Tallinna TV saates klaasiga vett näkku virutada vastasele :).
11:38/ Halloo, Mart ei olnud seal üksinda13. detsember 2017, 12:44
Mis plagised? Ah, et vaatad TTV-d, see on küll huvitav, mis sind sinna kisub, kui siin räuskad? Karilaid andis Zirinovski plaani välja küll.
...13. detsember 2017, 14:32
milleks valetada. Vaatasin ka saadet nagu paljud teised. Sellist intsident polnud. Eestimeelseid on vähe järele jäänud vaadates kommentaare. Venestamise poliitika ruulib.
ohoh13. detsember 2017, 08:46
Huvitav,millal Helme pere positiivselt mötlema hakkab.Ära tyytab selline negatiivsus ja viha köige ja köigi vastu.Ehk oleks aeg vaadata peeglisse ja areneda
Helmed esindavad jopp-kosher sega kultuurat13. detsember 2017, 09:42
Tüüpilised provokaatorid kellele tuleb enesekaitseks anda tuld searasvast kuulidega! Õhku tuleb puhastada.
See, ... 14. detsember 2017, 00:16
....mis Eestis toimub, muudab ka kõige positiivsema mõtlemisega inimese negatiivseks !
No 13. detsember 2017, 08:28
Helmedega 100% nõus! Presidendi ülevalpidamine on maksumaksjale näkku sülitamine!
13. detsember 2017, 08:46
Eks selle perega ikka need nöus,kellel körvade vahel vaid tyhjus
Maša13. detsember 2017, 14:33
Vastupidi. Kes vähegi hoolib ja veel mõelda suudab on Ekre poolt.
Helme korrutab sõna sõnalt Moskva juttu..13. detsember 2017, 09:52
13. detsember 2017, 11:23
Palun viidet! Seda pole, järelikult oled samasugune tühikargaja nagu Kadriorus.
09:5213. detsember 2017, 12:47
Või Sina oled siis nii hästi Moskva kõnedega kursis? ÖÖÖÖK kohalik žirinovski siin.
Maxx13. detsember 2017, 08:23
Igati väärt mõte. Toetan. Samas peaks olema seadus, millega saaks algatada Riigikoguliikme taandamise.
Ja nüüd ollakse ilmselt juba 100% nõus.13. detsember 2017, 09:37
Eilne "otse kümnesse" oli tuline, aga sealgi kõlas selline mõte - kutsuge laisad ja valelikud jne. tagasi. Samas pole neist mitmetel isegi rahva mandaati, partei nö. vangerdas neid soojale kohale, paraku tagumikku nühkima.
Tagasi kutsuda13. detsember 2017, 11:42
on raske, kuna hääletamine salajane, aga tuleks anda valijatele ka vastuhääle andmise võimalus, kui tahad annad hääle kellelegi, või vastuhääle, sellega tõuseks ka valimisaktiivsus kõvasti ja väldiks igasuguseid äärmuslasi.
mx3513. detsember 2017, 08:08
Kuida on lood riigikogulate ja brüsseli saadikute tagaikutumise proteduuriga.... Iegi meie minitrid ei atu tagai ilmsete sigadute tõttu..
Otsene ja paratamatu seos - kui13. detsember 2017, 07:20
inimene pole oma ametisse valitud vaid on sinna nimetatud , siis ongi ta vastutav ainult nende nimetajate kitsa ringi ees ning järgib vaid nende soove et oma positsiooni säilitada.
konsa13. detsember 2017, 07:18
TV3 VIDEO | Rahvuskonservatiivid kutsuvad looma presidendi tagandamise protseduuri
.-.-.-.-
meie riigi jaoks on PRESIDENT mõttetu kulu.
aga presidenti peaks ülal pidama need, kes ta valisid, mitte rahvas
ja Riigikogu13. detsember 2017, 11:43
peaks ka need üleval pidama, kes nad sinna valisid.
Ma13. detsember 2017, 07:12
ei ole sellise presidendiga üldse rahul!Alustada tuleks presidendi valimise korrast.Mingeid tühju sedeleid ei saa hääletusel olla-see pole mingi naljategemise koht.Kui asi läks valijameeste kätte,siis tuleb ka otsustada.Tühjade sedelite ja hääletamata jätjate nimed välja selgitada ja edaspidi tagada,et sellised enam kunagi ei satuks sellisesse kohta,kus nõutakse otsustamist.See määratud ,,president"jätab tõepoolest mulje pigem tervisesporti harrastavast euroametnikust kui presidendist.Muidugi on ta omaks võtnud selle suuna,kuhu üritab tüürida ametlik euroopa.Sellest ka taoline käitumine,kus ta taunib rahvuslust ja toetab seksuaalvähemusi.Need suunad on mulle täiesti vastuvõetamatud ja näeksin uut presidenti sellel postil!
kõigile on ju ammu teada, 13. detsember 2017, 13:57
et tühjad sedelid panid ekrelased kasti
alf13. detsember 2017, 06:28
Helmel on õigus, eesti ei vaja sellist brüsseli ametnikku presidendiks, kes ei väärigi seda ametit. Kaljulaidil oli võimalus ka loobuda presidendi ametist , kahetsusväärselt seda ei tehtud. Ilmselt Juhan Parts tahtis EL kontrollkotta kangesti trügida ja oli vaja koht eelnevalt vabastada. Ei ole normaalne, et presidenti ei saa eestis seaduslikult tagandada ja Kaljulaid ise tagasi astuda kahjuks ei kavatse. Ta ei saa arugi, et on midagi valesti teinud.
Helmed küll minu arvates eestlased pole...13. detsember 2017, 09:54
Väga kahjurlikud tegelased.
juudi veri13. detsember 2017, 11:45
vist Helmes, saate lõpus hõiskas: mina toetan Trumpi, selles Jeruusalemma pealinnas, millele kogu maailm vastu on.
11:45/ Vaata uuesti13. detsember 2017, 12:49
Kõik ütlesid seda, isegi Karilaid.
Teisitimotleja13. detsember 2017, 06:27
See presidendi ametikoht tuleks uldse kaotada. Miks me peame maksma raha kallile institusioonile kes tegutseb selgelt Brusseli huvides ja Eesti rahvuslike huve kahjustades,. Selle rahaga oleks midagi targemadki teha. Helme tegutseb oiges suunas kuid ainult tagandades jaab asi lahjaks sest Nestoril on kindlasti veel varuks uus ja hullem.
õige13. detsember 2017, 07:38
tuleb alustada presidendi institutsiooni kaotamise protseduuri.
evolutsioon13. detsember 2017, 05:56
kaljulaidist kaljupätsiks
13. detsember 2017, 05:46
Ja eks ta sobiks küll rohkem Nestori koduabiliseks .
On ainult üks kooselu vorm13. detsember 2017, 05:43
see on naise ja mehe vaheline, inimesed on loomastunud, kus kaks karvast paarituvad
RS13. detsember 2017, 05:29
See tädi tuleks kiiremas korras saata sinna kus kohast ta tuli. Asi hakkab ületama juba igasuguseid piire.
no13. detsember 2017, 05:00
kus te seda presidenti siin näete? Kui pole presidenti, pole ka kedagi tagandada. On Brüsseli eneseteadlik ametnik, kes lihtsalt suruti kohale. Aga tagandamise seaduslik protseduur muidugi peaks olema.
JUHAN13. detsember 2017, 03:19
End kritiseerida lubav ning suutev ühiskond on eluterve ühiskond. Ning seega vigu arandada suutev ning edasi arenev. Kui seda teha ei tohi, siis satutakse paratamatult en.eseimetlusse ning st.agnatsiooni.
JUSS13. detsember 2017, 02:50
Eks professionaalne Brüsseli ametnik ja Brüsseli poolt presidendiks soovitatu ju peagi Brüsseli suuniste ja käskude täitmise eest hea seisma. Vanasõnagi ütleb, et kelle leiba sööd, selle laulu laulad!
!!!13. detsember 2017, 02:38
"Pühasidlehmasid" ei tohiks ühes demikraalikus riigis üldse ollagi. Meil on näiteks protseduur ka eluaegselt ametisse kinnitatud kohtunike taganandamiseks. Ning ka praktika.
Seepärast peaks olema tagandatav ka president. Samuti peaks olema ka mehhanism mõne end kompromiteerinud 101 hulka kuuluva riigikoguja tagasikutsumiseks. Mida kahjuks pole. Meenutagem mõne koosseisu agust lugu, kuidas kuluhüvitiste eest endal majoneesi ostnud vanahärra keeldus ise tagasi astumast, kuigi talle seda soovitati. Maksimaalne mis teha saaks on erakonnast välja heitmine. Aga see on rohkem sümboolne karistus. Sooja kohta temalt käest võtta ei saa. Astub teise erakonda või kolib aknaalusesse, parteitute pinki. Ja saab muudkui oma 3500-st palka ning kuluhüvitusi edasi kuni ametiaja lõpuni. ela aga mõnusasti edasi nagu end talveksrasva söönud burundukk oma koopas ja tunne heast palgast rõõmu.
...13. detsember 2017, 02:31
Küll on ebameeldiv see perekond Helme. Lakkamatu ving ja hala ning negatiivsusest nõrguv retoorika.
to ...13. detsember 2017, 02:42
Ka kriitikat peab olema, sest see on vigu ning puudusi paljastav ning seega edasiviiv jõud. Kuigi mõnele oleks kasulik ranged tabuteemad pühadused ning suud pidav vaikiv ajastu. Sest siis oleks mõnedel mugavam ära elada.
Moderaator korjas ära. 13. detsember 2017, 02:45
Moderaator arvab, et kriitikat ei tohi ülistada. Kuigi vigu ning puudusi esile toob´v kriitika on eluterve ning ühiskonda edasi viiv jõud.
Mõni eellistaks muidugi tabuteemasid ja tabuisikuid. Eelistaks vaikivat ajastut.
hoopis13. detsember 2017, 04:43
Üllatus13. detsember 2017, 01:28
Et see seadus puudub!? isegi ju USA-l on olemas!
EKRE13. detsember 2017, 00:26
ELAGU LOLLAKAD KOOS EKREGA
mina, Mait,13. detsember 2017, 00:22
toetan igati väärt ideed ja mõistan hukka EKRE vastased !
jalkafänn13. detsember 2017, 01:05
Kas annad endale ka aru, kuhu selline usk võib viia? Su kommentaar vihjab mõtteviisile, kus sa isegi ei kaalu teiste argumente, vaid usud pimesi mis EKRE ütleb. See on ohtlik mõtteviis, ükskõik mis erakonnast jutt on, olgu see EKRE, reformikad, kesk, IRL, mingi suvaline erakond...
Mait13. detsember 2017, 03:29
kuna EKRE on praegu ja ka edaspidi ainuke tõsiselt Eestimeelne seltskond, pole mul ja mu mõtteviisis midagi ohtlikku.Kui tekib veelgiradikaalsem rahvuslik jõud, olen väega rahul.Kogu ülejäänud muidusööjatest ja ahnetest valetajatest koosnevad parteid on saast.Usun ,et puhta , islamivaba,ausa riigi eest seisev EKRE on meeltmööda enamusele.
Maidule13. detsember 2017, 11:49
Mine küsi oma ajaloolastest Helmete käest, mis head tegi Hitler oma natsidega saksa rahvale? Kas Eestile teeks natsierakond siis head?
eu13. detsember 2017, 14:44
Lp. 11:49.
Kas tead, et tänu natsiparteile Saksamaal on Saksamaa sellisel võimsal tasemel nii tööstuses, kui ka teaduses.
Eesti12. detsember 2017, 23:22
rahvas pole saanud endale presidenti valida. See on külm euroametnik kes seal praegu on.
selle eest 13. detsember 2017, 11:50
on rahvas valinud pätid riiki juhtima.
tünnikõmin12. detsember 2017, 23:18
Sellise madala toetusprotsendiga saab ainult jaurata.
Kõik õige...12. detsember 2017, 23:11
...ainult et mitte riikikogu, vaid MAKSUMAKSJA (riik see on tema) on presidendi tööandja. Tehke endale selgeks elementaarsed konstitutsioonilised tõed. Samamoodi, nagu ka riigikogu tööandja olen mina, MAKSUMAKSJA. Martkrt, ma olen tiba su's pettunud.
Kahjud12. detsember 2017, 23:58
Meie maksumaksjale läheb president maksma kusagil 6 tuhhi aga Luxemburgile/Brsselile 12 tuhhi.
to kahjud13. detsember 2017, 02:48
Aga sa unustad veel ka presidendi ning esidzentelmeni esinduskulude hüvituse ning kõik muud arvukad ettenähtud privileegid, mis kokku maksavad veel mitu korda rohkem kui ametipalk.
Ehh13. detsember 2017, 06:30
Mina ei usu, et Brüssel niisama raha loobib, ju tal on siin elavate üle mingid kohustused/tööülesanded pandud.
eu13. detsember 2017, 14:47
Lisaks eelpool nimetatud kuludele küsivad ka raha preskukontori 50 nupukeste treialit, tänu kellele saame teada igapäevaselt, kuivõrd liikuv, naeratav, e - meelne, e - liidu meelne Eestis õrrele upitatud presku kohatäitja!!!
sa va"presku"13. detsember 2017, 16:30
sa oled üks lihtlabane meie ilusa eesti keele solkija!
Mida veel !12. detsember 2017, 23:10
Presidendi tagandamise protseduur ??? Mitte kellelige vajalik, puugi, ametikoht tuleb kaotada !
sid12. detsember 2017, 23:07
Miks ekre kilkab teemadel, millest on teada, et need kuskile ei vii?
Millised on ekre edukalt lõpetatud projektid?
Populistid!
süd13. detsember 2017, 01:03
Miks? Sest suur osa rahvast on juba edukalt ajupestud ja usuvad mida sotsidest ja kesikutest populistlikud pätid neile udutavad.
selleks,13. detsember 2017, 11:51
et pooletoobiste hääli saada.
hoopis tähtsam12. detsember 2017, 22:16
oleks seaduses lõik sellest, kuidas tagandada riigikogu liikmeid kes usaldust ei ärata
maakas13. detsember 2017, 07:14
ei 13. detsember 2017, 11:52
Helmeid, kes kutsuvad üles vägivallale.
1ˇ1:52/ Vägivallale???13. detsember 2017, 12:55
Seda teed ju Sina siin iga kribamisega!Kus on selline kutse, pane link? Ära ole tühi tünn, kuhu paras solki kallata.
Kant12. detsember 2017, 22:04
Käsil on eestlaste süstemaatiline survestamine.Isegi õigekirja ei nõuta eksamitel enam nagu täna kuulda oli ,aga loodame .et see jaburdus ei lähe läbi.Jõudu ja edu Martinile ja Mardile.
12. detsember 2017, 21:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
12. detsember 2017, 22:12
jämejala patsient-marss õhtuseid rohtusid võtma.
eu13. detsember 2017, 14:49
Pigem on tegu presku kantselei valvetöötajatega, kes viha õhutavad siin!!!
Edgar12. detsember 2017, 22:33
Helmede lõpp on ligidal.
On jah ikka kole küll13. detsember 2017, 00:00
...kui keegi seisab veel rahvuse säilimise eest!
odin12. detsember 2017, 22:40
Vahi, kus sotsikutsikad klähvivad siin! Lasevad kohe karjade kaupa, et julgem oleks.
Algul ärmataja12. detsember 2017, 23:18
nüüd see brüsseli buratino tegutsevad Eesti riigi huvide vastu, loodan, et Helmed koos EKRE-ga peatavad liberasstide pealetungi meie kodumaa vastu.
21-54 le13. detsember 2017, 05:26
Sind ei ravi arvatavasti enam miski.
Selliseid "rahvuslasi" rahastab Venemaa üle ilma,13. detsember 2017, 09:45
Eestis sama jama. Viimane aeg on asuda vaenuliku agentuura elimineerimisele!
jätke loomad rahule12. detsember 2017, 21:32
protseduure viivad viivitamatult lahkamise kaudu kogenud arstiteaduse arstid
võiks12. detsember 2017, 21:26
nõutada poliitikute-riigikogudike valimistel ka vastuhääle andmise võimalust
Jep13. detsember 2017, 06:39
Telkust vaadates olen märganud, et mõnedes riikides on valimissedelid suured kui laualinad.
Olen siis mõelnud, mis võiksid olla seal küsimused, mis valija käest tahetakse teada saada?
Jah,12. detsember 2017, 21:05
ei12. detsember 2017, 21:07
suure suu ja Eestimaad vihkava jutuga.
meile ei ole vaja12. detsember 2017, 21:00
kooseluseadust. milleks? au teile Helmed.
kuulatades12. detsember 2017, 21:44
Kui 21:00 tunneks end ümbritsevaid, siis ei saaks ta väita, et "meile" pole kooseluseadust vaja. Vaata kappi.
eu13. detsember 2017, 14:52
Kooseluseadus ehk eriseadus on vajalik erivajadustega omasooiharatele ning nendega sarnanevatele ( k.a. pedifiilid) vaimse häl bega tegelastele!
õl,fullscreen12. detsember 2017, 20:59
ei tööta nagu tavaliselt,miks?
Hm12. detsember 2017, 21:08
On sul vaja seda buratino sõnamulinat kuulda-näha.
rahvasuu 12. detsember 2017, 21:20
mnn ja suumulk kinni, liiga väike puulusikas ette antud, suurt linna ei tehta suure suuga
12. detsember 2017, 20:53
See on säästupresident, kui kedagi teist sellesse ametisse ei leitud ja kes hetkel ei tea enam oma kohta!
Lennart12. detsember 2017, 20:47
Riigilogu vanuritekogu poolt määratud,
päeval kui demokraatia sai lõplikult vääratud,
sai Eestist üks külmemaid maid,
tume ja kõle - kaljulaid.
Lennu'katest lausetest said silpide jadad,
kadus jäädavalt rõõm, vahva jutuvada,
kalk Buratino käis ja külvas petutröösti,
Eesti rahvas nii lõplikult ära curse'ti (körsti) ...
Ent uue variseri needus uus ei olnud selles roosas saras,
kus enne puhkas jalga punavanur, ta järel liiderdajast riigivaras,
jah, päevast kui normaalsust otsima Sa pead kui pretsedenti,
saab klaariks üks - Eestile ei ole vaja presidenti.
Agent Nikolajev13. detsember 2017, 11:55
13. detsember 2017, 14:50
tädi12. detsember 2017, 20:43
on loomulikult eksinud ja surub oma tõde peale vahendeid valimata.
kass artur13. detsember 2017, 00:17
ehe näide kuidas võim pähe lööb ja tuleb suuruse hullustus - väga õieti ütles sm. Helme
Helme13. detsember 2017, 11:56
Rumalad inimesed on15. detsember 2017, 05:39
õnnetuseks igale riigile...