JÄTAB MÄRGI MAHA: Ridley Scott tänavu mais Los Angelese kuulsa Hiina teatri ees, kus ta vajutas tsemendi sisse oma käejäljed. Foto: REUTERS
Triin Tael 1. detsember 2017 00:03
"Kosmoses ei kuule keegi su karjeid,“ ähvardas Ridley Scotti läbimurdefilmi „Tulnukas“ (1979) reklaamlause. Reklaamikunst oli tulevasel kassatükkide virtuoosil käpas - enne Hollywoodi vallutamist olid tema vändatud klippide peategelasteks pesupulber, nisuiduleib ja siider.

"Kosmoses ei kuule keegi su karjeid,“ ähvardas Ridley Scotti läbimurdefilmi „Tulnukas“ (1979) reklaamlause. Reklaamikunst oli tulevasel kassatükkide virtuoosil käpas - enne Hollywoodi vallutamist olid tema vändatud klippide peategelasteks pesupulber, nisuiduleib ja siider.

Ridley Scotti tuntuim Hollywoodi-eelne kommertsklipp oli nostalgilisel inglise külatänaval hargnev Hovise nisuiduleiva reklaam aastast 1973. Suurbritannia üheks edukamaks reklaamikampaaniaks kuulutatud reklaamis on märgata juba Scotti visuaalse stiili tähised - hägune värvipalett, suitsune valgus ja zoomobjektiivid, märgib veebiväljaanne AVclub.com.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon