Inimesed

Hollywoodi tipprežissöör Ridley Scott sai 30. novembril 80aastaseks

Pesupulbrist "Tulnukani": Ridley Scotti karjäär sai alguse reklaamfilmidest 

Triin Tael, 1. detsember 2017 00:03
JÄTAB MÄRGI MAHA: Ridley Scott tänavu mais Los Angelese kuulsa Hiina teatri ees, kus ta vajutas tsemendi sisse oma käejäljed. Foto: REUTERS

"Kosmoses ei kuule keegi su karjeid,“ ähvardas Ridley Scotti läbimurdefilmi „Tulnukas“ (1979) reklaamlause. Reklaamikunst oli tulevasel kassatükkide virtuoosil käpas - enne Hollywoodi vallutamist olid tema vändatud klippide peategelasteks pesupulber, nisuiduleib ja siider.

Ridley Scotti tuntuim Hollywoodi-eelne kommertsklipp oli nostalgilisel inglise külatänaval hargnev Hovise nisuiduleiva reklaam aastast 1973. Suurbritannia üheks edukamaks reklaamikampaaniaks kuulutatud reklaamis on märgata juba Scotti visuaalse stiili tähised - hägune värvipalett, suitsune valgus ja zoomobjektiivid, märgib veebiväljaanne AVclub.com.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

03.11.2018
Vanameister Ridley Scott väntab "Gladiaatorile" järje
30.11.2017
Vaata Ridley Scotti filmi treilerit, kus Kevin Spaceyt asendab Christopher Plummer!
09.11.2017
Ridley Scott asendab häbistatud Spacey „Heliseva muusika" tähega
09.10.2017
ARVUSTUS | „Blade Runner 2049“ annab eelkäijale igatpidi silmad ette

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee