Inimesed

Hollywoodi tipprežissöör Ridley Scott sai 30. novembril 80aastaseks

Pesupulbrist "Tulnukani": Ridley Scotti karjäär sai alguse reklaamfilmidest 

Triin Tael, 1. detsember 2017, 00:03
JÄTAB MÄRGI MAHA: Ridley Scott tänavu mais Los Angelese kuulsa Hiina teatri ees, kus ta vajutas tsemendi sisse oma käejäljed. Foto: REUTERS

"Kosmoses ei kuule keegi su karjeid,“ ähvardas Ridley Scotti läbimurdefilmi „Tulnukas“ (1979) reklaamlause. Reklaamikunst oli tulevasel kassatükkide virtuoosil käpas - enne Hollywoodi vallutamist olid tema vändatud klippide peategelasteks pesupulber, nisuiduleib ja siider.

Ridley Scotti tuntuim Hollywoodi-eelne kommertsklipp oli nostalgilisel inglise külatänaval hargnev Hovise nisuiduleiva reklaam aastast 1973. Suurbritannia üheks edukamaks reklaamikampaaniaks kuulutatud reklaamis on märgata juba Scotti visuaalse stiili tähised - hägune värvipalett, suitsune valgus ja zoomobjektiivid, märgib veebiväljaanne AVclub.com.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

3. november 2018, 12:00
Vanameister Ridley Scott väntab "Gladiaatorile" järje
30. november 2017, 14:00
Vaata Ridley Scotti filmi treilerit, kus Kevin Spaceyt asendab Christopher Plummer!
9. november 2017, 10:36
Ridley Scott asendab häbistatud Spacey „Heliseva muusika" tähega
9. oktoober 2017, 16:11
ARVUSTUS | „Blade Runner 2049“ annab eelkäijale igatpidi silmad ette

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee