Inimesed

GALERII | Gerli Padar tõi terve pere Inglipuu kampaaniat toetama (34)

LISA KOMMENTAAR

Kk25. november 2017, 20:26
Tahaks teada kas lapsed ikka saavad oma kingid. Aastaid tagasi kui olin ka Toidupanga klient. Kuna olin töötu ja üksikema. Paluti ka minu lastel oma soovid kirja panna. Neil olid lihtsad pisikesed soovid. Ja kui õnnetud nad olid kui nemad kinki ei saanud. Oma tookordsest kasinast sissetulekust ostsime ise ühele lapsele kingi. See on tore üritus aga kas on vaja mõned teha õnnetuks.
no24. november 2017, 14:00
väga kena ja armas perekond, õnne neile!
Egle24. november 2017, 13:06
Tänu Parmasele on Padar ennast üles töödelnud. Võimalused laste tantsimiseks,mida ei ole võimalik üksi korda saata. Ei ole vaja igal pool ennast poseerida. Peale Sinu laste on veel palju andekamaid.
Ole õnnelik.et ennas tantsu saates külje alla pressisid,muidu ei olekski asjaga alustanud Siit järeldus,hindad ennast kõrgelt ja nina püsti.
mari24. november 2017, 14:55
Egle, miks sinus on nii palju kadedust ?
24. november 2017, 11:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kas24. november 2017, 11:25
esteet, ilmselt on Sul tagument näo asemel,Sealt tuleb ikka kõike.
sa ESTEET24. november 2017, 11:30
peaksid viisakusnormidest kinni pidama!
Mõtisklen 24. november 2017, 10:51
Peale sõda oli raske aeg. Aga nuud ei tohiks ju olla. Tööd ja töökohti on. Tööta või kogu Euroopas. Aga iga aastaga tuleb justkui abi otsijaid juurde. Tundub, et ahnitseti omale pangalaenud selga( igauks oli akki majaomanik).Joulud on muutunud kerjamiseks.
24. november 2017, 13:02
Peale sōda oli kōige kergem ja l'busam aeg. See oli minu ilus lapsepōlv.
igatahes24. november 2017, 09:44
Gerlil on tore perekond, vastupidi ta vennale, kellest ei saagi täismeest.
keel ja kombed24. november 2017, 08:29
mis puutub siia teemasse Maxima töötajate keeleoskus. Kritiseerija võiks siis eeskuju näidata ja ise sinna tööle minna. Tean Eesti ettevõtet, kus on ca 150 töötajat, nendest 95% vene rahvusest. Lihtsalt eestlane ei lähe lihtsa töö peale, ei hakka naljalt teiste järelt koristama ja teisi teenindama, elab kasvõi toetustest.
04:2624. november 2017, 15:15
Küsimus ei ole selles, et mina peaksin minema Maximasse tööle.
See "mine-ise-sinna-tööle" suhtlemise võte vastusena on dialoogis või debatis "sõnumitooja tapmine".
Ei ole minu asi leedu päritolu erafirmat aidata. Nii nagu see ei ole ka sinu asi, kui sul just enesehävituslikke impulsse sees ei ole. Eestlane läheb lihtsa töö peale küll, eestlane ei ole midagi ülierilist, rahvus nagu muudki. Täiesti nõustun, et asi on palgas, aga ei nõustu nagu asi oleks töö lihtsuses. Kellele ei meeldiks lihtne töö millega pead vaevamata kuidas-küll-ära-elatud-saaks ära elada saab!?
.
Emotsionaalsetel inimestel on raske aru saada sellisest autistlikust-tervemõistuslikust seisukohast, mida esindan.
Keeleinspektsioon on just poodidest Maximale kõige rohkem ettekirjutusi teinud aga Maxima ei austa vabariigi seadusi. See asi jätkub aastast aastasse.
Mis sa ütleksid järjekorras sinust ees olnule 6-7–aastasele väikesele eesti tüdrukule, kes jääb maksmisega Maxima kassas hätta, sest mitte keegi poes olevatest teenindustöötajatest ei saanud temast aru – aitasin teda, seletades vene keeles tema probleemi. Väikesele lapsele võib see olla päris pelutav kui ta on kõigest taskurahast ilma, teda on õpetatud mitte varastama ja ta on täiesti nõutu ega saa aru mida ta teha saab, et enda kaupa kätte saada, sest mitte keegi poe töötajatest ei rääknud tema keeles tema kodumaal. Ja see ei ole väljamõeldud olukord, see reaalselt leidis aset sel aastal.
Mu eelmine kommentaar on täielikult kustutatud moderatsiooni poolt (samas on alles jäetud teiste isikute kontrollimata halvustavad väited Gerli Padari ja ta pere käitumise kohta toitlustuskohas jne)..
Aga no vaagige kus te "süda" on, kas teil sellise väikese eesti tüdruku puhul modereeriks ka tema silminähtavast nõutusest tulevat ängi ja paneksite tal suu kinni üteldes talle ole vait, mine ära? Minu eelneva moderatsiooni poolt kustutatud kommentaari sisu edastas mõtet, et selline Maxima poolne juriililise isiksuse skisofreeniline kahestumine, kus süsteemselt ei täideta seadusi ja teisest küljest heategevuseks maskeeritud reklaamikampaaniaga püütakse endale positiivset kuvandit luua on selge moraalne olukord, mille reklaamnäoks ei peaks lühikese sisekaemuse tulemusena astuma mitte ükski analüütiliselt mõtlev Eesti Vabariigi kodanik. Ma vihjasin, et Gerli Padar ealiselt peaks olema piisavalt intellektuaalselt küps, et näha pealispindse "teeme-heategevust-hurraaakstiooni" taga sügavamat probleemi ja seetõttu keelduda ettevõte mainet valgeks pesemast.
.
Ja on kummastav mõelda, et selline arvamus kustutatakse.
See et eestlased Maximasse väikese palga tõttu minna ei taha on just ettevõtte personali ja palgapoliitika küsimus. Mitte milleski muus pole asi. See on ettevõtte omanike ja juhtkonna teadlik valik maksta nii või naasugust palka võrreldes konkureerivate ettevõtetega.
Mul pole midagi selle vastu et Maximas töötavad venelased. Aga mina ja eesti laps võiksid saada nii lihtsas kohas, nagu seda on toidukaupade pood, suheldud eesti keeles. Kui me ise vabariiki ei hoia, ei hoia seda ka mitte keegi teine. Süsteemid koosnevad alamsüsteemidest kuni elementaarsete komponentide-elementideni välja. Ja üks element Eesti Vabariigis on eesti keel.
Retooriliselt absurdselt:
Kas te kujutaksite ette elektroonikaskeemi, mis ka töötama peaks kui selle koostamiseks ei oleks võimalik kasutada elementaarset elektroonikakomponentide klassi nagu kas kondensaatorit või resistorit või mõlemaid klasse korraga mitte?
24. november 2017, 04:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To 04:2624. november 2017, 06:55
Mis see umbkeelsus siia puutub? See pole vaid maxima peobleem. Mida saab maxima teha, kui eestlased seal töötada ei taha?
04:2624. november 2017, 15:13
Küsimus ei ole selles, et mina peaksin minema Maximasse tööle.
See "mine-ise-sinna-tööle" suhtlemise võte vastusena on dialoogis või debatis "sõnumitooja tapmine".
Ei ole minu asi leedu päritolu erafirmat aidata. Nii nagu see ei ole ka sinu asi, kui sul just enesehävituslikke impulsse sees ei ole. Eestlane läheb lihtsa töö peale küll, eestlane ei ole midagi ülierilist, rahvus nagu muudki. Täiesti nõustun, et asi on palgas, aga ei nõustu nagu asi oleks töö lihtsuses. Kellele ei meeldiks lihtne töö millega pead vaevamata kuidas-küll-ära-elatud-saaks ära elada saab!?
.
Emotsionaalsetel inimestel on raske aru saada sellisest autistlikust-tervemõistuslikust seisukohast, mida esindan.
Keeleinspektsioon on just poodidest Maximale kõige rohkem ettekirjutusi teinud aga Maxima ei austa vabariigi seadusi. See asi jätkub aastast aastasse.
Mis sa ütleksid järjekorras sinust ees olnule 6-7–aastasele väikesele eesti tüdrukule, kes jääb maksmisega Maxima kassas hätta, sest mitte keegi poes olevatest teenindustöötajatest ei saanud temast aru – aitasin teda, seletades vene keeles tema probleemi. Väikesele lapsele võib see olla päris pelutav kui ta on kõigest taskurahast ilma, teda on õpetatud mitte varastama ja ta on täiesti nõutu ega saa aru mida ta teha saab, et enda kaupa kätte saada, sest mitte keegi poe töötajatest ei rääknud tema keeles tema kodumaal. Ja see ei ole väljamõeldud olukord, see reaalselt leidis aset sel aastal.
Mu eelmine kommentaar on täielikult kustutatud moderatsiooni poolt (samas on alles jäetud teiste isikute kontrollimata halvustavad väited Gerli Padari ja ta pere käitumise kohta toitlustuskohas jne)..
Aga no vaagige kus te "süda" on, kas teil sellise väikese eesti tüdruku puhul modereeriks ka tema silminähtavast nõutusest tulevat ängi ja paneksite tal suu kinni üteldes talle ole vait, mine ära? Minu eelneva moderatsiooni poolt kustutatud kommentaari sisu edastas mõtet, et selline Maxima poolne juriililise isiksuse skisofreeniline kahestumine, kus süsteemselt ei täideta seadusi ja teisest küljest heategevuseks maskeeritud reklaamikampaaniaga püütakse endale positiivset kuvandit luua on selge moraalne olukord, mille reklaamnäoks ei peaks lühikese sisekaemuse tulemusena astuma mitte ükski analüütiliselt mõtlev Eesti Vabariigi kodanik. Ma vihjasin, et Gerli Padar ealiselt peaks olema piisavalt intellektuaalselt küps, et näha pealispindse "teeme-heategevust-hurraaakstiooni" taga sügavamat probleemi ja seetõttu keelduda ettevõte mainet valgeks pesemast.
.
Ja on kummastav mõelda, et selline arvamus kustutatakse.
See et eestlased Maximasse väikese palga tõttu minna ei taha on just ettevõtte personali ja palgapoliitika küsimus. Mitte milleski muus pole asi. See on ettevõtte omanike ja juhtkonna teadlik valik maksta nii või naasugust palka võrreldes konkureerivate ettevõtetega.
Mul pole midagi selle vastu et Maximas töötavad venelased. Aga mina ja eesti laps võiksid saada nii lihtsas kohas, nagu seda on toidukaupade pood, suheldud eesti keeles. Kui me ise vabariiki ei hoia, ei hoia seda ka mitte keegi teine. Süsteemid koosnevad alamsüsteemidest kuni elementaarsete komponentide-elementideni välja. Ja üks element Eesti Vabariigis on eesti keel.
Retooriliselt absurdselt:
Kas te kujutaksite ette elektroonikaskeemi, mis ka töötama peaks kui selle koostamiseks ei oleks võimalik kasutada elementaarset elektroonikakomponentide klassi nagu kas kondensaatorit või resistorit või mõlemaid klasse korraga mitte?
Ebakultuurne23. november 2017, 23:29
Perekond. Olin nendega koos kohvikus, kus nad otsustasid peatuda just minu laua kōrval. Pereema seisis keset saali ja tema eesli- sarnane hirnatus pidi kostuma kōikjale. Pereisa pressis oma paksu tagumikku mulle lausa nākku, lōpuks pani oma pooleli joodud ōlletopsi minu lauale.
Ebakultuursele24. november 2017, 02:10
Inelikku perekonda kohtasid siis. Aga ju oli ruumi vähe.
24. november 2017, 13:04
Mina istusin selles kohvikus ammu enne nende sisenemist ja seni, kuni neid seal ei olnud jātkus ruumi kōigile.
24. november 2017, 07:20
Sa, ebakultuurne, oled ise siinse kommentaari põhjal kindlasti eriti kultuurne. Kultuursed inimesed arvustavad ikka teisi selliste sõnadega.
24. november 2017, 13:06
Ei pea ennast eririti kultuurseks, see kohvik ei olegi mōeldud kultuurikihile.
Haha24. november 2017, 16:15
Ebakuktuurne põrnitses neid altkulmu vihaselt ja imestas, et ei olegi kuninglikus lossis!
to ebakultuurne24. november 2017, 07:46
ma ei oska teisi fakte ümber lükata, küll aga pereisal pole paks tagumik. täitsa norm tema kohta.. milline see mehe tagumik siis olema peab, nagu lapsel?
To to ebakultuurne24. november 2017, 18:48
Tabavalt pandud, "tāitsa norm tema kohta "ja nagu aru saan ka sinu kohta. Selle mehe alaselg on ka rasvas ja ōlavōō veel vālja arenemata. Aga eks meil igal ole omad standardid.
Rumal vale24. november 2017, 09:32
Parmas ei joo eriti õlut ja avalikus kohas ei tee ta seda kindlasti. Selline käitumine ja kõnepruuk on ilmselt kommentaari kirjutajale endale omane.
To rumal vale24. november 2017, 13:30
Ja siis sellepārast , et ta oma ōllekruusist jagu ei saanud, paneb ja jātab pooliku kruusi minu lauale. Oleks mul praad mahlale lisaks olnud, oleks sellele vennale kahvli tagumikku surunud.
24. november 2017, 18:24
Nurga taga joovad ainult alkassid
issake24. november 2017, 09:39
sel tantsutreeneril küll paks tagumik pole!
.. 23. november 2017, 22:10
Komisjonis ema23. november 2017, 20:35
Ja-jaaa, olgem sallivad ja teeme näo, et hoolime . Tegelikult soovin vaid pildil olla ja enda famiiliat näidata.
Tigetsemise asemel23. november 2017, 21:44
mine võta ise ka inglipuult mõne lapse soov ja täida see! Gerli Padari pere teeb seda ja mis famiiliase puutub, siis toredat kokkuhoidvat peret on alati hea vaadata!
Naiivne23. november 2017, 22:35
Sa ikka ei saa aru.hangi oidu!!
Ega24. november 2017, 10:13
Need, kes headusest, hoolivusest ja tõelisest perekonnast midagi ei tea, peavad ikka teisi naiivseteks
20:35-le23. november 2017, 22:01
Sinu näost on küll näha, et sa kedagi, peale iseenda, ei salli.
To 20:3524. november 2017, 03:09
Mõned inimesed ongi hoolivad, mitte ei teeskle seda. Eks nii kibestunud inimesel on seda ise kuidugi raske mõista.
To komisjonis ema24. november 2017, 07:56
Aga kui sa nii väga soovid, katsu siis ka pildile ronida.
to 20.3524. november 2017, 09:40
räägib vist endast!