Tradehouse Ilukaubamaja avamineFoto: Kalev Lilleorg
Inimesed
2. november 2017, 12:20

GALERII | Nautica keskuses avati meestehoidlaga ilukaubamaja (1)

Kolmapäeva õhtul, 1. novembril, avas Tradehouse OÜ uues Nautica keskuses Põhjamaade ühe suurima, 1000 ruutmeeril laiuva, professionaalseid ilutooteid pakkuva ilukaubamaja. Piduliku avasündmuse raames tehti teatavaks tuleva aasta Tradehouse Noorsportlase Stipendiumi saajad.

„Esinduskaupluse kolimine Nauticasse on olnud pikaajaline ning kahtlemata murrangulise tähendusega projekt ettevõtte arenguloos,” räägib Tradehouse’i tegevjuht Laura Kuldkepp.  “Tahame uues kaupluses käia ühte sammu maailmas järjest enam populaarsust võitva trendiga ning tuua lettidele looduslikult puhtaid ja orgaanilisi tooteid. Üldjuhul jagatakse kosmeetikavahendid nelja suuremasse rühma: parfümeeria, professionaalne kosmeetika, tavatarbijale suunatud kosmeetika ja dermakosmeetika.  Just dermakosmeetikale tahame uues kaupluses rohkem tähelepanu pöörata. Apteegi- ehk dermakosmeetika erinebki teistest toodetest selle poolest, et peale kaunistamise on sel ka ravivad omadused.”

“Kui ilumaailma märksõnadeks on üha enam võimalikult puhas ja orgaaniline tooraine, siis Tradehouse Ilukaubamajas on lisaks professionaalsete ilutoodetele esindatud ka suur hulk uuenduslikke taimsete komponetidega sarju, tervise tooteid ja mineraalkosmeetikat” kiitis ka  avasündmust väisanud Ilumessi korraldaja Katrin Pihela.  “Minu soovitus igale uue Tradehouse Ilukaubamaja külastajale on üks – varuge aega, sest uut ja huvitavat on palju,” lisas Pihela.

Teine Tradehouse’i juhtiv suund ja põhitemaatika läbi aegade on olnud juuksehooldus. Uuest ilukaubamajast leiab hulgaliselt erinevatele juuksetüüpidele sobivaid tooteid. Lisaks professionaalsetele juuksehooldusvahenditele, kosmeetikale ja tarvikutele leiab ilukaubamaja valikust salongisisustuse juuksuri- ja ilusalongidele ning oste saab sooritada ka internetis aadressil: www.tradehouse.ee.

Lisaks oma põhitegevusele panustab Tradehouse ka kohaliku spordi arengusse. Ilukaubamaja avaüritusel kuuluti välja 2018. aasta Tradehouse Noorsportlase Stipendiumi  saajad. Viiendat korda välja antav stipendiumifond ületab aastate lõikes kokku 100 000 euro piiri ning seab eesmärgiks noorsportlaste arengu igakülgse toetamise. Varasemalt on stipendiaatide hulka kuulunud näiteks Rasmus Mägi, Janek Õiglane, Julia Beljajeva ning tänane Tradehouse’i reklaaminägu Anastassia Kovalenko.

Naiskülaliste rõõmuks vallutasid Tradehouse Ilukaubamaja avamisel lava Utopia Entertainment’i skandaalsed meestantsijad ja esmaesitlusele tuli trummar Silver Ulviku duo poolt spetsiaalselt selleks õhtuks loodud Tradehouse toodetest inspireeritud muusikaline flash-mob. Showd nautisid teiste seas glamuuritarid Reet Härmat, Beatrice ja Kati Toots.

 Õhtujuht Electra eestvedamisel kõnelesid oma Tradehouse’i ilulemmikutest ka sotsiaalmeedia superstaarid Liisa Leetma, Adeline Vaher-Vahter, Nelery Rästas, Paljas Porgand (Merlin Taimre), ja Triinu Ollema.

Avamisel pakkus külalistele kihisevat Vino Nobile veinipood ja värskendava mahlaga kostitas HeyDay Organic.

Tradehouse OÜ on Eesti suurim professionaalsete ilutoodete maaletooja ja edasimüüja, enam kui 70 inimesele tööd pakkuv ning mulluse 8,1 miljoni euro suuruse käibega ettevõte, mis omab kauplusi Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Vastavatud kauplusest leiab nüüdsest üle 350 erineva brändi. Seni turustatud brändidele on lisandunud maailmakuulsad märgid nagu Make Up For Ever, Esquire, It's Skin, Dr. Hauschka, Artdeco, Bellapierre, Rituals, Oribe ja Avene.