Tele

„Suud puhtaks“ | Raadiohääl Maris Järva: Rõivase suhtes käituti ebaõiglaselt – peol pruugiti alkoholi, veedeti õhtut ja see kujunes kahe inimese suhtemänguks (96)

LISA KOMMENTAAR

Белоснежка21. oktoober 2017, 08:35
Дополнительный доход никогда не будет лишним. Сейчас наверное у всех есть интернет и соответственно возможность подзаработать в интернете сейчас не проблема! Я например зарабатываю на экономической игре, по сути ничего сложного и не затратно по времени! На сайте есть, ежедневный бонус, акции и денежные конкурсы, суть проекта покупаешь гномов, гномы добывают золото, золото меняешь на реальные деньги, заходите в раздел "заказать выплату" выбираешь удобный способ (карта, эл.кошелек, телефон и т.д), Можно зарабатывать и без вложений ! У меня уже 580 гномов профи каждый день мне приносят прибыль 7800руб, это не обман и не лохотрон, сайт платит, можешь почитать отзывы о сайте в интернете, также ознакомиться с правилами сайта, сейчас на сайте акция, при пополнении баланса от 1500руб один гном профи в подарок +100% к депозиту золота для покупок!
http://golden-mines.biz/?i=408215
Oh20. oktoober 2017, 14:00
Suud pugtaks on aegade halvim saade, liigitades huumorisaateks parandaks veidi arusaama.Räägitakse .räägitakse aga ei jõuta kuhugi, nagu külamutid poe taga.
Wrc20. oktoober 2017, 04:37
Maris on nii rumal blond et paha hakkab, kiidab petmist ja ahistamist heaks ehk on ise samasugune.
Ene19. oktoober 2017, 20:40
TAAVI RÕIVAS vastutab oma käitumise ja tegude eest isiklikult I S E, siin ei saa
rõhuda LUISA meeleolule ja solvumisele.
Ahistamise ohvriks langenud naine väärib lugupidamist, et ei avalikustas peaministri
labase käitumise !
minuga on nii19. oktoober 2017, 19:35
, et mul enne ei seisegi kui ma pole tibile pappi andnud, sest muidu ei taha ja siis tekib psühholoogiline üleolek ja ta kuulub sulle, ehk sa valitsed tema üle, hellalt.
85 ne memmeke19. oktoober 2017, 17:53
On ikka praegu saamatud ja õrnakesed, minu ajal oleks vääritu käitumisega poiss tantsupõrandal vastu kõrvu saanud ja jalaga sinnasamusesse ja kõik
obene19. oktoober 2017, 14:13
Ahistatu käitus väga õigesti, et ei andnud asjale ametlikku käiku. Ta oleks igal juhul kaotanud, sest seda ei näinud ju keegi, kuidas Tussutaavi temagu seal külmkapi juures käitus. Sõna võtnud "anonüümsed" delegatsiooni naised "ei kogenud ka ahistamist" ning isegi see olevus, kes basseini kukkus, olid ööklubis väga asjalikult tööasju arutanud..., eksole...Ainult mehed leidsid, et oli "tavaline eesti pidu alkoholi, naiste ja naljaga". Paistab, et EAS-l on raha küllalt, et EAS labrakate järelkajasid summutada ja asjaosalisi soovitavat juttu ajama panna. Tussutaavi käitumine pulma eelõhtul Weekendil oli ka tülgastavalt õline ja himur, muide... Vastlaulatatud abielumehe süütu "suhtemäng", mis on Maris Järva arvates Tussutaavile liiga tegemine? Uskumatu! Selliste inimeste tegevus võimaldabki ahistajate karistamatut tegevust. Tülgastav!
Provokaator19. oktoober 2017, 19:19
Ahistatu ilmselt oli sinna kindla ülesannega saadetud
obene19. oktoober 2017, 19:48
Ahistatu oli ise ka delegatsiooni liige, seejuures tugev tegija... Kas siis EAS kaevas Tussutaavile augu? Isegi kui ahistatu oleks lõtvade elukommetega, oli siiski Tussutaavi värskeltlaulatatud abielumehena see, kes temale käe pü..i ajas, et mitte öelda rohkem, eksole... Või ikka tantsis ta partnerile nii lähedal, et pidi asespiikeri kohalt lahkuma? See vette kokkunud olevus ajas mind päris naerma oma jutuga! Keegi teda vette ei tõuganud, aga mingi jorss ostis ikka millegipärast olevusele uue telefoni. Kui loll peab olema, et sellist juttu ajada?
Ja kui on, mis siis19. oktoober 2017, 22:53
Üks ei välista teist
lilli19. oktoober 2017, 14:12
kõik oleneb naisest endast, kui naine ei anna põhjust kaksipidi mõtlemiseks ja jääb viisakaks, siis ka käitutakse temaga viisakalt.
vastabiellunu19. oktoober 2017, 14:04
li.sid mehed, kui nii kiiresti võõraste naistega suhtemängudeks läheb.
lilli19. oktoober 2017, 13:35
mul oli ka kord juhus, kui pidin vastu puiklema, sest äkki avastasin, et olin seekord kondoomid maha unustanud.
nojah19. oktoober 2017, 13:08
Maris Järva võiks elementaarset loogikat omada ja arvestada, et selle konflikti teisele ospoolele pole sõna antud, rõivas muidugi teeb oma osaluse minimaalseks. Kuniks see naine vabalt sõna ei saa pole rõivase jutul mingit väärtust.
Ohhoo19. oktoober 2017, 16:36
kus naised on asunud selle matsi kaitsele.
Jääb neil siis vähemalt loota, et pannakse tantsukaardile kirja.
ta19. oktoober 2017, 21:47
on ju ainult anonüümsena kommenteerinud. talle ei saagi ju keegi sõna anda.
ok19. oktoober 2017, 11:46
kõik on hästi kuni lugu sinu enda elu ei puuduta.
Paljud Taavi õigustajad ja kaitsjad teeksid hoopis teist juttu kui see nende meest puudutaks.
Tean väga hästi, mis sellistel pidudel toimub ja kahjuks minu mees oli asutuse pidudel alati millessegi segatud. Ikka järgmisel päeval vabandused, et jooki oli palju ja naised pealetükkivad. Nii võiski olla, aga abielus oli ta ikka minuga, mis ikka kohustaks meest oma naist austama ja korrektselt käituma.
pannud ta19. oktoober 2017, 14:41
siis lühema keti otsa ja oodanud kodus teda pudrunuiaga.
arusaamatu19. oktoober 2017, 11:44
mis inimesed need küll on, kes süüdistavad ahistamise puhul ohvrit ehk naist? isegi kui naine oleks olnud kergemeelne, kuidas õigustab see abielumehe seksuaalrünnakut? kõlab umbes nagu, et kuna sul rahakott kukkus maha, siis ise ju soovisid, et ma selle ära varastaksin, seejuures selle, et mina siis varas olen, jätame täitsa tähelepanuta?
vana nali19. oktoober 2017, 13:05
mustlast süüdistati hobusevarguses, tema vastas, et nõõrijupp vedeles maas, kust mina teadsin, et hobune seal küljes oli. Nii ongi nende vabandustega
kõige19. oktoober 2017, 11:30
ausam vahekord tekib siis kui vaatame, kumb kiiremini riidest lahti saab!
evely19. oktoober 2017, 11:23
Miks korraldatakse selliseid "lõbureise" maksumaksja raha kulul .Samas ägab Reformierakond,et raha pole mitte ühegi "unelmate unistuste täitumiseks" ja nõuab reservi kogumist 2019.a. kui nemad tulevad võimule.Mida selline halamine tähendab? T.Rõivase ootab, et teda tunnustakse kui kõrget ülemust,kes võib käituda kuidas iganes. Sõbrad ju aitavad. Siit tulenebki selline ülbus.
näinud19. oktoober 2017, 11:09
Tegelikult mõnele inimesele meeldibki partneri poolt vägisi võtmine, ahistamine, tunda ennast nõrgana ja vastaspoolt loomana. Inimesed on uskumatult erinevad.
ja miks19. oktoober 2017, 10:53
üldse arutletakse asja üle, mis tegelikult oli hoopis mingi teine? Täis tõde pole ju üldse avaldatud.
Alar1 veel19. oktoober 2017, 10:48
Naisi saab ahistada AINULT siis, kui naise vastupanuvõime on mingil põhjusel piiratud(ülemus-alluva suhe, püssitoru otsa ees vms.). Kõik muud variandi on tavaliselt naise kujutlusvõimest või kasusaamise eesmärgist tingitud!
Kulla Maris!19. oktoober 2017, 10:43
Kas olid juures ja nägid asja pealt, et saad nii kindlalt väita, et mehe suhtes käituti ebaõiglaselt?
Kui naine ja/või mees on alkoholi pruukinud, kas see annab mehele õiguse naist rünnata?
Nagunii tunnevad liigagi paljud ahistamise, vägivalla ja vägistamise ohvrid süütunnet, et nendega sai selline asi juhtuda. Liigagi paljud hoiavad juhtunut saladusest kartes hukkamõistu ja põlgust ning süüdistusi, et nagunii olid nad ise juhtunus süüdi.
Mina kohal ei olnud, nii et ei oska öelda, kumb pool siin õige on. Midagi seal oli, eks asjaosalised tea seda kõige paremini.
Tema rääkis19. oktoober 2017, 10:54
vaid sellest seisukohast, mis ajalehes avaldati, miks sa nii lihtsast asjast aru ei saa?
tõde vs vale19. oktoober 2017, 10:33
Kes on see salapärane naine, kes enda isikut kiivalt kaitseb? Peol viibinud naisterahvad keelduvad nime ütlemast: «Me ei võta endale vastutust avaldada tema nimi. Ta on 30-aastane naine, kes teadis, mida tegi ja meedia poole pöördumine ei olnud juhuslik,» kinnitab delegatsiooni liige. «Ta ütles meile kohe, et valimised on tulemas ja tal on tutvusi ajakirjanduses, ta ei jäta seda nii ja ta viib Taavi Rõivase alla,» meenutab teine liige.
sogamine19. oktoober 2017, 10:56
käib, ühes saates ütles ajakirjanik, et tema ei pöördunud ajakirjandusse, rääkis sellest sõbrannadele ja üks sõbrannadest tuttavale ajakirjanikule, ajakirjanikud haistsid sensatsioonilist artiklit ja hakkasid uurima.
Alar119. oktoober 2017, 10:33
Kõik peavad Taavi üle kohut, ise midagi asjast teadmata. Räägitakse ju "jäämäe veepealsest osast". Kui kohtus ka tunnistaja ütleks, et rääkis vaid jäämäe veepealsest osast, kas kohus mõistab siis sellise tõendamata väite järgi kolm korda suurema karistuse? Mina ei tea midagi sellest, mis ja kuidas juhtus. On vaid sensatsioonihimuline meedia. Sellistel juhtudel lisatakse kõvasti auru juurde, nagu näiteks Õhtuleht. Kui minnakse liiale, siis ilmub kunagi väike vabandus. Tõde teab vaid Taavi ise ja sotside sokutatud t6ibi Taavi lõksumeelitamiseks. Sotsid lavastasid selle skandaali valimiste jaoks!
sina reformar19. oktoober 2017, 10:58
ajad iba. Iga natuke mõtlev inimene taipab, et tegu oli palju räigem, mille eest oleks karistus ka kordades suurem, ega siis poliitik niisama tagasi astu.
19. oktoober 2017, 13:28
No mida sina siis taipad nii kangesti? Oletada sa võid, mida hullemalt, seda uhkem aga pole ei sul ega mul teada, milles see ahistamine päriselt seisnes
heh19. oktoober 2017, 19:00
Tegelikult ei olnud räigem. Tagasiastumisega loodeti ilmselt, et meediapeksu jääb vähemaks. Pere ju ka kannatab, mainest ja valimistest rääkimata. Aga see ohver on muidugi ka huvitav tegelane, tõeline"prillikivi".
19. oktoober 2017, 12:23
võisid lavastada küll, aga tundes Rõivast, oli neil ka kindel teadmine, et nii ka läheb. tal neid purjuspeaga naistejamasid kogu aeg olnud. ise loll, kaevas endale augu.
nojah19. oktoober 2017, 10:07
Eks omasuguseid peab ju ikka kaitsma :)
jessai19. oktoober 2017, 09:50
suhtemängud ja flirt on ahistamine. meeste ahistamine naiste poolt.
Tex19. oktoober 2017, 09:48
Jälle üks vuntsidega naine we, seletamas lihtsad teemad keeruliseks.
Kui juba sellelt tasemelt lähtuda siis käitutakse ebaõiglaselt Luisa suhtes, kes saadeti ära Bali saarele. Või orgunniti ka meie superlauljale eksootiline suhtemäng, tavaline Bali pidu nö.?
mees metsast19. oktoober 2017, 09:37
Minu jaoks on ka pealesunnitud kallistamine ahistamine! Ma ei taha, et võõras inimene trügib minu privaatruumi! Miks sellest ei räägitud?
Tiina19. oktoober 2017, 10:29
Mina esitasin täpselt samalaadse küsimuse eile. No ei meeldi, kui tullakse ja kallistatakse- muidugi, oma lapsed on teine asi, aga täitsa võõrad või teretuttavad? Iga päev ahistatakse ja lisaks on see mujalt sissetulnud komme.
Inim19. oktoober 2017, 09:29
Kas midagi paremat pole kirjutada? Kahju juba lapsest,sest tema kannatab kõige rohkem. Lõpetage juba ära.
Andrus19. oktoober 2017, 09:26
googeldasin, kus raadios see maris ka töötab ja vavastasin, et sky+ , siis lugesin veidi juurde ja sain teada, et vabanes rinnahoidjast otse hirmo ja kivisaare silmade all. Siis tuli meelde, et ex-joodikdj kivisaar ju tartlane ning reformi valija ja suur austaja.
Arusaadav, miks maris reformisugumüsku kaitseb.
---19. oktoober 2017, 09:23
naised, olge väärikad, et mehed saaksid MEHED olla. Kui sa just päris arenematu-agressiivse mehikese otsa ei satu ei ähvarda väärikat naist, tüdrukut ükski mees. Naise lodevus, edevus on põhiline, mis lagastab
jah19. oktoober 2017, 10:37
väärikat (pipardavat) naist ei taha keegi :).
Marisega nõus19. oktoober 2017, 09:13
Taavi arvas et on suhtemäng ,aga tibi pidi oma raha välja teenima!Ootan huviga ,millal Katrin Lust meediakangelase nime ja näo päevavalgele toob!
reku19. oktoober 2017, 09:06
Loodus on ju asja juba selle nii seadnud, et väikene murdmine peab kuuluma asja juurde. Ka loomariigis, kits jookseb soku eest ära, ja seda nimetatakse pulmamänguks, mitte et kits ei taha. Nii ka inimestel. See on loomulik, et naine ei näita välja ja on veidi tõrjuv, kui mees püüab luua suhet. Naine, kes on kindlalt vooruslik, ei lähegi ilma saatjata sellisele peole, ja võõra mehega tantsima. Jutt, et me tegelikkusest ei tea, on õige. Kasutavad ju naised ka tihti väljapressimis ja kättemaksmis meetotit. Meelitatakse mees võrku, ja siis minnakse kaebama, et ma ei tahtnud ja ütlesin "ei". Arvan, et ei tasu ahistamisest teha nii suurt poleemikat. On riike, kus ei tohi võõrale naisele mantlitki selga aidata. Pigem jääksid kaotajaks pooleks naised, kui mehed oma huvist, kas õrna puudutuse, või muu sarnasega märku ei annaks, oma huvist ja vihjest, et naine on meeldv. Vahest ei saa sõnadega kõike üle kanda, ja peavadki rääkima kehakeeled.
mõlema19. oktoober 2017, 10:37
poole nõusolek paberil ei garanteeri edukat suhet ja kuskilt peab füüsiline lähedus alguse saama ning mida rohkem me mõtleme, seda kohmakam ja ebaõigem tundub iga liigutus.
Et...19. oktoober 2017, 08:28
....siis,kui teeb asjapulk on suhtemäng ja kui tavainimene siis vägistamine ja ahistamine
kutt19. oktoober 2017, 09:14
tavamats peaks peale tööd, milleeest makstakse talle kuninglikku miinimumpalka, nii väsinud olema, et jaksab vaevukoju lohiseda. muidu jääb yhiskonnaees võlg.
moraal tormab edasi välgu kiirusel19. oktoober 2017, 09:14
Kui käe naisele püksi lükkamine on suhtemäng , siis sellele on raske sünonüümi leida.
ätt.19. oktoober 2017, 08:15
Mul on kolm küsimust.
Miks peab EAS finantseerima mingeid läbureise?
Miks meie tuntud tegelased joovad mõistuse kaotamiseni?
Mis kuradi suhtemängust saab olla juttu noore abielumehe puhul?
oled sina ikka lubjakas19. oktoober 2017, 09:16
sugutung ongi suhtemäng , sest sugu tehaksegi üksteisega suheldes.
mina moraalitu19. oktoober 2017, 07:38
Loodus on loonud naise ja mehe, et toimiks taastootmine, mille reeglipärase toimimise kindlustas loodus ülima õnnetunde saamisega, ehk ORGASMIGA, mis on ka kõige tugevam-meeldivam emotsioon kõigile normaalsetele naistele-meestele, (erandid jätan välja).
Nüüd, kõigil ühisüritustel, pidudel, baarides, hakkab toimima mingiaja möödudes aktiivsemate-julgemate meeste lähmemiskatsed naistele. Tantsupidudel on kohe näha milline tüdruk-naine mehele meeldib, kuna mees palub tantsule reeglina endale meeldiva tüdruku-naise. Üks-kõik milline tantsuarmastaja ka mees poleks, hakkab ikkagi ta alateadvus tööle kuidas edasi minna, suudelda oleks kohe liig Bondilik, (kuid vahel võib ka kohe suudelda) teebki näo nagu juhuslikult läks käsi tüdruku-naise mõne intiimsekoha ääremaile esialgu. Kui kõrvakiilu ei saa, ega konkreetset eid ei tule, ja ainult malbe ei, mis tähendabki, ja, või isegi ja-ja. Siis ronitakse aina loomulikult järgmistele levelitele, sageli ikka malbete eide saatel, mis peaks tõlkes olema "ma ei ole selline", milline käitumine on naistele ilmselt sisse kooderitud aastasadadega, kui kombekus.
See on normaalne asjade käik kui naine-mees üksteisele meelditakse.
Kuid eilse saate põhjal selge ahistamine.
Nüüd kui mehele meeldib naine, aga naisele mees ei meeldi, siis naise range kehakeel ja konkreetne eii-eiii, kõrvakiil, või väljend "sa pole minu maitse", siis arvaks, et see tooks 99% meestest mõistusele ja lõpetaks oma fantaasiad ja rahustaks sugutungi. Ja kui siis ikka mees veel, nii öelda, naist "murrab" on selge ahistamine.
T. Rõivase juhtumis naisel olid kõik võimalused konkreetse käitumisega, ei`dega asi lõpetada, või vähemalt avalikul tantsupõrandal kohalviibijate tähelpanu tõmmata, keegi kohalik oleks kindlasti appi tulnud. MIKS TA EI TEINUD SEDA, MIDA IGA HÄDASOLEV INIMENE TEEB LAUSA INTUITIIVSELT.
SELGE, ET TEGELIKULT SEDA NAIST RÕIVAS EI AHISTANUD?
T. Rõivase "ohvri" teemakäsitlus üldse meedias ja eilne "suud puhtaks" oli häbiväärne farsside - farss, mis näitas saates sõnavõtjate täieliku reaalsustajutust ja soov ennast eksponeerida kui kõrgete moraalsete omadustega, õrnatundeliste, tarkade indiviididena!
paljud19. oktoober 2017, 10:41
eksponeerisid seal rumalust.
Ka moraalitu19. oktoober 2017, 10:43
Olen Sinu arvamusega 100 protsenti nõus. Naisel on tantsupõrandal väga lihtne ebamugavuse korral öelda selgelt ei.
19. oktoober 2017, 07:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
19. oktoober 2017, 07:51
Vaatan hetkel ERR-i "Suud puhtaks" saadet ja on tõesti hambutu asi. Nö vox populi vormis saate tegemine saatejuhi poolt peaks saate juhtimist ka sisaldama. Täitsa puder ja kapsad. Alustati Taavist ja praegu käib arutelu laste seksuaalsest ahistamisest. Tundub, et produtsent on peaga vastu ust kukkunud ja ei suutnud seetõttu normaalseid teemasid valida ja ka saatekülalised on imelikud. Rahvusringhääling ei peaks sellist jama produtseerima. Keeran kanali peale, kus röövlifilme näidatakse. :-)
ei imesta19. oktoober 2017, 09:17
see lell juba selline on. Kas tõesti lootsid sellest saatesarjast midagi enamat.
kisa on sellepärast19. oktoober 2017, 07:30
et mimm tahtis rohkem, kui sai. ja sellepärast lõigi asja kella külge. pole ehk harjunud äraütlemisega. nüüd kisa taevani, võib olla ongi selline, kes vaatab, millise poliitiku.kuulsuse.vms voodisse saab. ja kui keegi siis keeldub, siis on häda käes.
selle inimese võiks avalikkuse ette ikkagi tuua, saaks äkki teised mehed suu puhtaks rääkida?
lihtalt huvitav on spekuleerida teemaga, milles on ainult üks osapool.
19. oktoober 2017, 07:26
Kõrgemäe Laura siin ka organiseeris suhtemänge. Kas Maris oleks nõus meie reedeõhtusel saunapeol suhtemänge arendama? Kogemusi poaistab olevat ...
Ei julge.19. oktoober 2017, 07:04
Rõivas surus noore naise nägupidi külmletile! Rebis tagantpoolt pesu seljast ja viskas pärast ohvri vette. Kui ohvri kaaslased järgmistel päevadel teo hukka mõistsid siis... Jah, Rõivas helistas noore naise ülemusele ja käskis ohvril endale helistada kui katki rebitud riiete ja märjaks saanud telefoni eest raha tahab. Avalikkusele maha mängitud reformipulmad augustis ja Kolmeraudse saates esitatud kahetsus olid farss ja rollimängud. Luisa ja Taavi mängisid augustis ja mängivad nüüd oma osa, mitte ei püüa oma süüd heastada.
19. oktoober 2017, 13:31
Mida sa plärad siin ?
Aadu19. oktoober 2017, 06:47
tellige Malaisiast see peokoha turvavideo ja sealt peaks olema kõik näha, mis siis tegelikult toimus. Asjaosalised teavad kõik, aga vaikivad, sest neil on keelatud rääkida. Taavike oleks pidanud ikkagi tagasi astuma ka riigikogust ja end mõneks ajaks ära peitma, ära sõitma. Need suured reformi e-hääletused on saadud kindlasti häkkimisega, muudmoodi pole see võimalik. Kui riigikogu valimisteni aeg jõuab, tuleb teha ilma e-hääletusteta, kui ei tehta, siis 100 protsenti, et võidab reformistid!
Maris19. oktoober 2017, 05:49
käis vist jalgu hoidmas, et nii täpselt asjade kulgu teab.
Rõivasele oleks Maris Järvat naiseks tarvis.19. oktoober 2017, 02:07
See kiidaks iga kõrvalhüppe lausa televisiooni tasandil heaks. Ilmselt litutaks ise sama targalt ringi. Enamvähem nii, et mina pesen oma pesu siin. Naine peseb oma pesu seal ja kui nädalavahetusel kokku saame, siis peseme koos. Nimetame seda siis lihtsalt suhtemänguks.
Mis sa Maris19. oktoober 2017, 00:54
plärad!? Mis kuramuse suhtemängust sa räägid?
Indiaani Mees18. oktoober 2017, 23:57
Kui mära ei indle siis täkk ei tõmble
Kuule tola19. oktoober 2017, 01:15
19. oktoober 2017, 07:21
Kohikukk paistab olevat
ära valeta19. oktoober 2017, 11:41
end täkuks joonud mees indleb siis ka, kui nn mära ei indle. selline egomaniakk kujutab ette, et on kõikvõimas, kõik tahavad teda. ja kui johmas peaga avastab, et on keegi, kes tantsimisest kaugemale minna ei soovigi, kuigi mehel vaba õhtu, naine kaugel ära, siis viskab sellise naise vette. ikka tase.
eputage vähem18. oktoober 2017, 23:49
, siis pole ka ahistamist. Ise te tahate samamoodi sexi ja võtke need pead sealt liiva alt välja ükskord, sest tagumine pool jääb ikka näha, süütukesed.
Johhaidii18. oktoober 2017, 23:45
Ei ole Taavile Rõivasele liiga tehtud. Eriti piinlik et tema, KÕRGE riigiametnik = eeskuju, oli just kiriklikult laulatatud. Peale mida sisuliselt suundus ta esimesel vabal õhtul lõõgastuma baari ja vallatlema võõra naisega. Absurd. Alkohol ei tohiks sellises vanuses ja targa inimese meeli viia. Kahjuks sellest võib järeldada kui tõsise näoga see mees petab. Ja ka juba enne nn. suuri peetud pulmi pidutses ta naistega veidra olekuga weekend festivalil. Siis vaatasin ja imestasin et on ikka võlts tüüp.
...19. oktoober 2017, 00:17
Taavile on Luisa lihtsalt üks osa mainekujundusel. Et paista kui perekeskne poliitik. Selle osa täitmiseks, rahvale näitamiseks, tehti KIRIKLIK pulm. Kuidas ta vabal ajal enne-peale pulmi käitus näitab siirast loomust ja suhtumist oma elukaaslasesse.
babuška19. oktoober 2017, 09:34
Näha on, et mees ei talu alkoholi. See ju mitmes jama tal napsusena. Peaks hoiduma pudeli poole vaatamisestki. Tarkust pole selle mehe puhul märgata. Õppigu ennast ja oma taluvuspiire tundma.
19. oktoober 2017, 12:06
Tema soov olla poliitik on nii suur et usun edaspidi ta pidudele ei roni ja etleb korralikku pereisa. Kuis praegused seigad on paljastanud tema tegelikku mõttelaadi - et ta on oma naisest tüdinenud, tundeid pole enam aga poliitika nimel on kõigeks valmis (pulmad enne valimisi).
mulle18. oktoober 2017, 23:43
jääb arusaamatuks, miks räägitakse, et Rõivas kasutas mõjuvõimu: katrinil-annikal on töökoht alles, ilmselt mehega tülisid ka ei tekkinud. See lugu poleks iial kuskile jõudnud, kui mehe asemel oleks olnud automüüja talllinnast. Aga naisel tekkis ilmselt võimuhullus: mina saan olla see, kes Rõivase karjäälile punkti paneb. Ja kui sind keegi ahistabki või vägistab, siis sa lähed politseisse, mitte ajakirjandusse. Samas see Laura Kõrgemäe keiss, vat see on hull lugu.
Mis asi on19. oktoober 2017, 04:35
..19. oktoober 2017, 06:43
selle naise kohta on kaks erinevat nime käibel, kui mitte kolm.
?19. oktoober 2017, 12:32
eedik18. oktoober 2017, 23:40
suhtemäng, suhtemäng
sealt see tuleb
õõv ja äng
mh18. oktoober 2017, 23:38
sooviks marisele rohkem selliseid suhtemänge. Teised vast pole nii masohistlikud.
to mh19. oktoober 2017, 07:44
Marise mõte oli pigem selles, et see ei ole ahistamine. Ahistamiseks (seksuaalne, sooline, võimu) saab nimetada ikka korduvat tegevust. Tema mõte oli selles, et kuna meil puudub detailne ülevaade toimunust, siis see oli kõrvalehüpe, mis oli ebaõnnestunult läbiviidud või oli see seksuaalne rünnak jne. , mida ei saa samuti aktsepteerida.
teine pool18. oktoober 2017, 23:38
võiks ka teles või ajalehes esineda või mis parem, võiks mõlemad saatesse kutsuda ja teha arutelu, mis ja kuidas.
Terse poole...19. oktoober 2017, 06:59
... suu on Taavikese poolt kinni makstud ja vaikima sunnitud, sest kui see avaneks, peaks Taavi taanduma ka riigikogust ja normaalse abikaasa puhul ka perekonnast ( Luisa puhul pole kindel, arvestades kutsikapilku, millega ta oma patust meest Raua saates vaatas)
viimaste faktide põhjal19. oktoober 2017, 11:49
Teine pool läks meediasse, mitte politseisse - peol osalejate poolt räägitu põhjal ongi tegemist teadliku liialdamisega, et poliitikut mustata.
las tuleb see mimm avalikkuse ette ja räägib, mis rääkida on18. oktoober 2017, 23:31
kaua see oletamine kestab.
aga seda naist hoitakse kiivalt saladuses. kas see üldse naine oligi?
Kuuuurija18. oktoober 2017, 23:46
Arvestades oravate teeneid homodele kooseluseaduse tekitamises ja säilitamises on tõesti usutavam, et see naine oli mees!
Urmas Vainolt väga18. oktoober 2017, 23:30
hea saade. Mina pole kohtumõistja kellegi üle,aga enamustel inimestel lihtsalt puudub sisemine
kultuur,mida ikka teha.
Saade19. oktoober 2017, 07:35
Libe kala19. oktoober 2017, 10:33
Vaino oskab vihaselt peatuda igasugustel kõrvalistel pseudoteemadel aga miks me viie rikkama hulka pole jõudnud!?
mis hea?19. oktoober 2017, 10:49
Mõttetu saade oli. Tõde selgub vaidlustes, aga seal polnud vaidlust, igaüks rääkis oma mõistuse tasemel, kes rääkis lollust, sellele ju vastu ei vaieldud. Täiesti mõttetu saade.
reffi tv18. oktoober 2017, 23:16
erisaade rõivase ahistamise õigustamiseks ja ähmastamiseks.
Oli ,ei olnud18. oktoober 2017, 22:36
Ei olnud , oli -nagu Kenderi " potsess " ... Püütakse Rõivast " puhtaks pesta " !!
Oli ,ei olnud19. oktoober 2017, 00:07
Ma kunagi ühte kommentaari ka kirjutasin : See ju alles jäämäe tipp ning pärast tuleb veel välja , et oli seelikusabaga transvestiit ehk mees !
meeldis kadi18. oktoober 2017, 22:31
säuts,kes pani kogu loo paika...
vaadake kordusest kui ei näinud.
vanaema18. oktoober 2017, 22:24
perekonnas on ka väga sage nii seksuaalne kui vaimne vägivald.Naised ei julge seda välja tuua ja kannatavad.Hea,et sellest räägitakse nüüd rohkem.
aga miks19. oktoober 2017, 10:52
sa siis abiellud? Miks üldse on nimi abielu ehk teise abistamine, kui ainult mees peab tegema seda, mida sina tahad, vastupidi on kohe ahistamine.
ööklubis võib18. oktoober 2017, 21:59
nii korgijooki anda,kui peldikus vägistada....
see on puhas poliitika ja eeskuju,mida rollovalitsus müüb.