Inimesed

Üllar Saaremäe meenutab, et Peeter Jakobi oli ühtpidi vaoshoitud, lugupeetud ja intelligente, teistpidi aeg-ajalt nagu piksejumal Zeus

„Peeter Jakobi kehastatud Ivo Schenkenberg oli nõukogude naiste seksisümbol.“ (28)

Jaanus Kulli, 7. oktoober 2017 00:06
SÕBRAD ELUS JA LAVAL: Don Quijote (Peeter Jakobi) ja Sancho Panza (Erik Ruus) Rakvere Teatris 1995. aastal Üllar Saaremäe lavastuses.Foto: Avo Seidelberg/ Rakvere Teater
OLED SA TONT VÕI INIMENE: Vürst Gabriel (Aleksandr Goloborodko) ja Ivo Schenkenberg (Peeter Jakobi) „Viimses reliikvias“.     (Tallinnfilm)

„Legendid pajatavad, et Peeter Jakobi sarnane džentelmen hakkas liikuma Rakvere teatri lõpupeole, aga leiti valges ülikonnas lilleklumbist, enne kui sõu pihta hakkas. See oli periood, kui Peeter tuli Estoniast Rakverre ning lõi kõigele käega: hoidke mind kinni või ärge hoidke, nagunii olen ma siin sunnitööl,“ meenutab 21 aastat Rakvere teatrit juhtinud Üllar Saaremäe legendaarse näitleja Peeter Jakobi algusaegu Rakvere teatris.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

27.03.2019
Raivo Trass: „Kõikides teatrites, kus ma olen töötanud, olen saanud tunda kadedust. Mitte loomingulist, vaid just inimlikku kadedust.“
07.09.2017
Teatri džentelmeni Peeter Jakobi tervis oli tabuteema
07.09.2017
GALERII | Esietendus Jack Nicholsoni staariseisusesse tõstnud vaimuhaigla draama „Lendas üle käopesa“
26.08.2014
GALERII: kolleegid ja sõbrad saatsid Peeter Jakobi viimsele teele