Inimesed

SÕNASÕDA JÄTKUB: Võrno „tänab“ Kaljulaidi nõukaaja lapsepõlve mahategemise ja stalinismi promo eest (214)

LISA KOMMENTAAR

Kurjuseuss 9. oktoober 2017, 13:43
Võrnole on kurjuseuss sisse läinud, tahab koguaeg sõnavõtta millestki millest ta aru ei saa
Kurjuseuss 9. oktoober 2017, 13:43
Võrnole on kurjuseuss sisse läinud, tahab koguaeg sõnavõtta millestki millest ta aru ei saa
Keskealine naine7. oktoober 2017, 21:08
Mis riigipea ? Ei ole ta küll meie riigipea.
Brüsselis paika pandud.
Õnn, et meil on ikkagi oma Vabariik7. oktoober 2017, 19:50
Siinseid kommentaare nõuk ajast lugedes meenus üks nõukogude-aegne nii-öelda nali:
Keegi tegi sulle mingi teene ja sa ütlesid temale: aitäh.
Vastus: oh, mis te nüüd, aitäh on LIIGA PALJU, KOLM RUBLA oleks küll olnud.
Õnn, et meil on ikkagi oma Vabariik7. oktoober 2017, 19:30
Nõukogude ajal olime keskvõimu Moskva alluvusega. Kaupluste letid nõukogude Eestis olid tühjad - kõik oli defitsiit. Praegu on elujärg oluliselt parem ning inimesed on vabad, aga näed sa nüüd, ikke õiendavad omavahel. Paha lugu on see, et nii väikesearvulise rahva hulgas on mitmesse erinevasse suunda tirijaid - oi, kui palju suundi. Kui eestlasi oleks sama palju kui kataloonlasi (kolm milj. vististi),
siis vist suudaks rahvas enam-vähem ühte hoida. Suurearvulise rahva hulgas ei kerkiks erimeelsed
nii väga esile.
aga6. oktoober 2017, 15:36
50-ndatel-60-ndatel aastatel sündinutel oligi ilus lapsepõlv, vanematel oli töö, maal kasvatati kõik toiduks ise. Jah , võimalusi oli vähem ei olnud mobiiltelefone, kõigil ei olnud ka televiisorit, aga inimesed olid rõõmsamad ja nutikamad.Lapsed käisid huviringides kooli juures, tantsiti, lauldi, tehti sporti.
to minu7. oktoober 2017, 21:10
Kaljulaid ju ka nõukaajal üles kasvanud. Räägib seda, mida kästakse.
minu6. oktoober 2017, 15:03
lapsepõlv nõukaajal oli ilus,suviti sai maal elatud,tööd rabatud,telekat küll polnud,polnud ka telefone,aga elu oli ilus...mitte selline nagu praegu-õudne,kaljulaid sa oled noorem inimene,seega selle koha pealt hoia oma suu kinni!
696. oktoober 2017, 09:27
Kirjutasin oma lapsepõlvest tõde aga nagu ikka ei vasta reeglitle
to: mh6. oktoober 2017, 08:40
Kes on Teie kommentaari "müüannad"? Te väidate (koos oma presidendiga), et nõukogude ajal polnud Eestis poodides eestlastest müüjaid? Öösel on targem magada, mitte rumalusi kirjutada.
müüanna6. oktoober 2017, 09:35
to: to mh
kas magasid öösel halvasti või ei toimetatud sinuga seal voodis nii nagu oleksid soovinud, et kohe hommikul sappi pritsid?
võimalus, et mõni klahv halvasti töötab, sellel ei tulnud?
mh6. oktoober 2017, 01:39
_ Sinna juurde kõik need nördimused selle üle, et kui läksid poodi ning ei osanud vene keelt, siis müüja võib-olla ei tahtnudki sulle midagi müüa. Tal oli täielik õigus sinuga mitte eesti keeles rääkida ja see tekitas pidevalt sellist nördimapanevat enesetunnet. Selle pärast on mul raske mõista, kui inimesed ütlevad, et neil oli Nõukogude Eestis erakordselt helge lapsepõlv._
Vähe sellest, nendel müüatel ma mäletan olid kõik näpud kuldsõrmuseid täis ka väga noortel müüatel.
Vana memm soovis pätsi leiba osta, aga müüanna ei saanud eesti keelest aru - teised aitasid :)
Sellele vaatamata lapsepõlv oli lapsepõlv. Miks siis naised Siberisse küüditatutena seal lapsi sünnitasid? Ma ei mõtle neid, keda rasedatena küüditati vaid neid, kes seal olles rasestusid ja sünnitasid. Kui palju lapsi praegu sünnib? lapsepõlv - mõtlemisainet kui palju.
.6. oktoober 2017, 00:37
Nõuka aeg ja kolhoosikord on sada korda hummaansem euroväärtusest ja halastamatust röövkapitalismist.
kooliraadio.ee5. oktoober 2017, 23:28
Ükski eestlane ei talu positiivset kriitikat. Ta ei saa sellest üldse aru, sest igaühel on nina püsti.
Ei saa kurta5. oktoober 2017, 22:53
Mis lapsepõlve puutub, siis see oli kena ja turvaline, pere oli kokkuhoidev ja töökas, hirmu homse pärast ei tundnud, ema sai juba varakult pensionile, mitte ei pidanud end ribadeks tõmbama vastupidiselt praegusele elule. Nälga, külma ei tundnud, turvatunde andis pere.
Ingrid Kalde9. oktoober 2017, 12:11
Kõige suurem vale, et on selline riik nagu Eesti Vabariik!
mina6. oktoober 2017, 13:53
kurdan küll. Oma lapsepõlvest mäletan peamiselt seda,et kõht oli kogu aeg tühi. Ei olnud meil võileiba kooli kaasa võtta ja ega hommikulgi midagi eriti süüa polnud. See, et ka selga ega jalga polnud ka eriti midagi panna, lapsi niiväga ei häirinud. Sai hakkama.
Urmas5. oktoober 2017, 21:24
Kersti elas ju samuti sellel ajal ja ta on Võrnoga samal aastal sündinud!
Kerstil on ju oma kogemused sellest ajast ja õigus avaldada oma arvamust! Ega Hannes Võrno ei ole Kerstist vanem, kes mäletab ja teab toonaseid aegu paremini!
Ma olen nendest kahest küll noorem - sündisin 1970 alguses, aga lapsepõlves ma küll ei kannatanud, ega millestki puudust ei tundnud. Võin öelda, et: "oli helge lapsepõlv".
6. oktoober 2017, 07:59
Aga lapsepõlv ju ongi helde, kui sul on ema-isa ja mängukaaslased. Ka sõja ajal armutakse ja sünnivad lapsed.
vanaema5. oktoober 2017, 21:06
Pole hullemat ega paremat aega,on hetk milles elame praegu!!!Ja paraku ei saa me valida,mis ajal siia ilma oleme sattunud.
Enn Kalm 5. oktoober 2017, 22:19
Tuttavad read - ...ega paremaid aegu ,on ... Kes nii veel ütelnud on ?
Artur5. oktoober 2017, 22:39
Suur5. oktoober 2017, 21:04
Tasuja5. oktoober 2017, 21:02
Ei suutnud eestlased oma armsast konnatiigist leida ESIKONNA.No määras suur vend siis mingi euroväärtuse...
Helen5. oktoober 2017, 19:42
Tundub, et Võrnot pooldavad kommentaarid suuremas osas eemaldatakse. Üks mu enda kommentaar on igaljuhul kadunud
anu5. oktoober 2017, 19:33
Kes nõukogude aega kiidavad on ikka ära küll
Miks?5. oktoober 2017, 20:06
Palju elasid hästi- julgeolekumehed, kommunistid, sõjaveteranid, ladude ülemused. Ja tore oli tunne, kuiiga mats ei saanud omale seda lubada, mis eliit. Nüüd poed kraami täis, igasugu hipsterid ja õpetajad õgivad vorsti ja banaane.
625. oktoober 2017, 19:31
oli helgeid aegasi ka, vanaema tõi kausitäie musta kalamarja sööklast (mitte restoranist ja parteimajast), mida lusikaga sõime- praeguses mastaabis oleks nagu väikelinna korteri pintslisse pannud. Vanaema oli koristaja ja käis korjas suvel marju- müüs pingi peal purgi ja klaasiga! Kõik see muutus ajaga, nagu praegugi!
to 19. 147. oktoober 2017, 21:14
See on küll palgaline kommentaar.
...5. oktoober 2017, 19:14
Võrnol oma naist enam pole, nüüd vaja teiste naiste kallal õelutseda.
ain5. oktoober 2017, 19:08
olid vene valitsuse ajal kommunistid vöimul ja on ka nüüd-vabariigi ajal..
Kalm5. oktoober 2017, 22:38
Karl Vainogi kiitis Eestit ,kui ajakirjanik tolle 90 .-nda juubeli puhul Moskvas käis : Minul ,vana mehena ,on tõeliselt hea meel , et teil seal kaugel Eestis ikka veel kommunistid võimul on !
Võrno pidas seda artiklit silmas:5. oktoober 2017, 18:51
"Kersti Kaljulaid: mul on raske mõista, kui inimesed ütlevad, et neil oli Nõukogude Eestis helge lapsepõlv" Pikim intervjuu Eesti presidendiga, mis on seni ilmunud:
http://arvamus.postimees.ee/4265367/kersti-kaljulaid-mul-on-raske-moista-kui-inimesed-utlevad-et-nei...
-
Jürka5. oktoober 2017, 18:17
Presidendile kirjutades võiks ikka sõna Teie kirjutada suure tähega. Aga lastetuba ja kõrge enesehinnang ei luba Võrnol seda mitte teha.
Mari5. oktoober 2017, 19:50
Oleneb presidendist, kulla lastetuba
Ants Tutt5. oktoober 2017, 20:06
Jürka, see tädi lihtsalt ei vääri suurt tähte. Vot nii.
Marile ja Antsule5. oktoober 2017, 20:15
Eks igaühel on oma vaatenurk ja väärtushinnangute skaala. Suure tähega Teie ja muud elementaarsed viisakused võiksid ikka normiks olla. Ja Mari, President kirjutatakse ka suure tähega kui on mõeldud konkreetse riigi konkreetset esindusisikut.
Hoidku taevas Viimsi valda Võrno valitukssaamise ja tema matslikkusest vaimustuses olevate toetajate eest!
Ingrid Kalde9. oktoober 2017, 12:21
Mis vaatenurk? Üle 70 aasta pole sõda olnud, aga toidupank ja saade kodutunne? Häbi võiks olla nii jultunult valetada!
Ingrid Kalde9. oktoober 2017, 12:23
Mis vaatenurk? Üle 70 aasta pole sõda olnud, aga toidupank ja kodutunde saade?!!!
Juku5. oktoober 2017, 18:05
mis naljamees ? tahtis teine ju tõsimeeli kindraliks saada - roomas poris ja ronis Afganistani.
teab siis keegi mõnd nalja, mis mees oma peaga välja on mõelnud ?
abdallahi5. oktoober 2017, 17:50
No jah, eelmine too kikilipsuga kloun teadis, et nõukaajal polnud ju restorane ka, see uus nüüd teab, et polnud lapsepõlve jne. Tolleaegse inimesena ootan huviga millest ma veel ilma olen jäänud.
Nonoh5. oktoober 2017, 17:47
Riietuse kritiseerimine on üks asi. Oma sõnavõtud aga kooskõlastab või jätab kooskõlastamata proua president enda parema äranägemise järgi. Siin pole virisemise koht.
JUHUSLIK UUDISTAJA5. oktoober 2017, 17:22
Ei ole Orissaares käinud, aga pilt tuletab 100 % meelde Kohtla-Järve Kultuurimaja
MK5. oktoober 2017, 17:16
Odav populaarsus. Kes on see mees ja mida ta teinud on, et presidenti halvustab. Ilmselt ikkagi nartsisslik persoon, tahab end kellegi nõjal kergitada. Selle asemel, et midagi positiivset anda ja öelda, ta vaid kritiseerib. Madal ja kaastunnet vääriv.
p5. oktoober 2017, 17:32
ja mida siis on proua resident teinud ... ainult jah nukk iga el'i positsooniga
mansett5. oktoober 2017, 17:15
särgivarruka mansett peaks siiski pintsaku varrukast välja ulutauma. siin siis tegu vist mingi odava suvesärgiga. Lätu peas on äärmiselt inetu ja milleks lühikese varrukaga särgi kaeluses mingi pioneeriaega meenutav rätik? peaks ju siis punane olema? ääretult ebameeldiv odavat populaarsust ja hea kindla sissetuleku juurde odavalt trügija.
Just nagu5. oktoober 2017, 18:14
Narva salasuitsumüüja. Mina oma külalistele küll ei julgeks öelda, et näe, meie eurolaulik
5. oktoober 2017, 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
A-le5. oktoober 2017, 16:32
Sest neil polnud pintsakut nagu Võrnol.
irw5. oktoober 2017, 16:13
Appikene, mis võrnol seljas on. Nagu viimsi marjuline. õige mees käib ikka igapäev fraki ja lakk kingadega.
5. oktoober 2017, 16:28
Aga tore on see, et võrno ise on nii madalalaubaline, et ta ise seda ei märkagi, kuidas ta sellise käitumisega iseennast tasapisi, aga kindlalt maatasa materdab.
Täpselt juba nagu teine Mart Helme, kes ka oma palgalistega ennast on juba ammu maatasa materdanud!
Seega, helmede ajuloputused on võrnole ülihästi mõjunud.
to 16. 287. oktoober 2017, 21:16
Palgaline kommentaator siin juba " tööl. ".
A 5. oktoober 2017, 15:59
Nõukajal ei suitsetanud lapsed koolis ega pannud narkotsi ja ei mänginud pedofiilionuga lahtiriietamismänge- oli jah õnnetu lapsepõlv
B5. oktoober 2017, 16:09
Tehti ka siis seda, see lihtsalt ei jõudnud meediasse.
5. oktoober 2017, 16:11
Narkots NL ajal? Kus sa elasid, Usbekistanis või?
A 5. oktoober 2017, 16:26
Saad ju aru küll ,et keegi ei mõtlegi ,et nõukaajal koolis absoluutselt pahesid ei olnud
siit nähtubki7. oktoober 2017, 17:28
millised jobud okupatsiooniaja kiitjad on. õnnetud kolhoosnikud, käisite ringi nagu hipodroomi hobused, klapid peas, millestki aru ei saanud. kolhoosis sai muidugi kõike "vasakule" panna, sealt see teie õnnetunne tuligi. brigadir ütles, ida teha ja mida mitte, aju teil tarvis ei olnud.
00005. oktoober 2017, 16:19
Käis asi samamoodi. Lihtsalt siis ei olnud olemas internetti ning nutitelefone, et igaüks saaks sellest meediasse pasundada.
to A5. oktoober 2017, 20:10
suitsetasid ikka küll. nii mõnigi 13-14 aastane kimus kuskil nurga taga. tõsi neid oli vähem kui praegu ja algust ei tehtud ka 8-9 aastasena. samuti oli olemas pedofiilid ja liputajad. sellest lihtsalt ei räägitud.
Malle5. oktoober 2017, 15:52
Võrno pole enam eriti tõsiseltvõetav, sest käitus oma eksnaisega nagu viimane siga ja nüüd veel EKREsse ka astunud.
A 5. oktoober 2017, 16:24
Viimane siga ? -et andis naisele raha -ei oleks tohtinud anda vää ?
+ muu tulu5. oktoober 2017, 15:49
Marek,te olite ju riigivargad,olgu mis kord tahes,varas on varas ja ära valeta,taara oli 12 kopeekat
5. oktoober 2017, 15:49
Võiks ikka nende käest küsida, kelle lapsepõlv see oli. Nõme on hakata laksutama kellegi raskest lapsepõlvest, kui sa ise pole sellel ajal elanud. Lapsed on igal ajal lapsed, olenemata riigikorrast ja poliitikast. Kõik algab kodust ja vanematest. Raske lapsepõlv on nendel lastel, kelle vanemad on joodikud või ei hooli lastest, nüüd on veel lisandunud narkomaania.
Toivo 70a5. oktoober 2017, 15:30
See president ei ole minu president.
Kahtlen5. oktoober 2017, 16:12
Ma ei usu et ka järgist saad endale isiklikuks kasutamiseks.
Kalle 655. oktoober 2017, 16:17
See polnud presidendi ämber. See oli suur ja sügav presidendi ämber. THI võis aru saada, kui niisuguseid "pärle" pildus. Aga istuv president....?
5. oktoober 2017, 15:20
Muhe papi pildil. Muud ei mäleta, kui Kreisiraadios oli üks esineja vist.
5. oktoober 2017, 15:32
muhe papi jah. näeb välja nagu riiakavõitu penskar kellel on igav.
5. oktoober 2017, 16:12
tola selles kreisiraadios
ENSV5. oktoober 2017, 15:15
oli tore aeg,vahtisime soome tv,nätsu oli Pure Jenkki ja farkut James
kogu seda5. oktoober 2017, 15:12
võrno üllitist võib kokkuvõtta lausega ,matsid jäävad matsideks ja sihuke tahab saada külanõukogun esimeheks
lapsekingades jäänud ehk vaimne alaareng5. oktoober 2017, 16:14
5. oktoober 2017, 16:18
ti mina jään ka matsiks5. oktoober 2017, 20:14
sina solvad isegi matse, ennast nendega võrreldes.
Marek5. oktoober 2017, 15:10
Nõukogude aegne 80-ndate Tartu Riiklik Ülikool. Stipenedium 40-45 rubla kuus(tolleaegne kolmandik keskmisest palgast), millest võeti maha ühika eest 1,85 rubla.Tingimuseks, et kolmi ei tohtinud olla.Pudel õlut oli 33kopikat, kusjuures taara eest said 20 kopikat tagasi.Kodust sain samapalju juurde,ema ja isa teenisid kahepeale kokku üle 400 rubla kätte+muu tulu.Graazis oli Volga ja kuna isa oli bussijuht siis bensiini osta polnud vaja.
Lätlane 5. oktoober 2017, 15:56
Taara eest sai nõukaal pandiraha tagasi ? -meie pole nüüdki niikaugele jõudnud
Lätlasele5. oktoober 2017, 16:16
Loomulikult sai tagasi, ja mitte vähe nagu meie ajal, komme ostsin ja Bulgaaria kompotti (mmm) selle raha eest.
Taara kopikates5. oktoober 2017, 19:07
Piimapudel liitrine - 20, poolene 15, õlu, viin jm mahl - 12, 3-l purk 40 (teisi purke ei mäleta).
Näiteks petipiim maksis 4 kop., varem müüdi 15 kopikat maksnud pudelis.
W72075. oktoober 2017, 18:25
12 kopikat tagasi õllepudeli eest !!
Pudel6. oktoober 2017, 14:40
taara eest sai 12 kop, nii, et kolme tühja eest sai ühe uue - oli kinnine ring
no just7. oktoober 2017, 17:30
besiini sai varastada, ise tunnistad. ja nii tegid kõik, igaüks võttis kust sai. nüüd enam ei saa ja oletegi hädas.
Hetk5. oktoober 2017, 15:07
Ei jaga Presidendi väidet kehvast lapsepõlvest nõuka ajal. Ka siberitee kindlustasid eestlased oma ahnusega, kuid hakkaja tuleb igalpool toime. Peale Presidendi sellist väidet pole ta enam lugupeetav isik, kuna alusetult laimas minu lapsepõlve. Nõuka ajal oli siiski mingi kord olemas, nüüd pole tava inimene keegi. Valitsus võtab vara (küps mets) kasutusõiguse sihtkaitsevööndi sildi all, kui antud metsatukad tegelikult polegi kõrge väärtusega nagu tunnistab Keskkonnaministeerium. Kus on siis nüüd Presidendi silmad. Nõuka aeg oli tunduvalt ausam, võrreldes praeguse olukorraga. Seega President, palun pane suu kinni, et sealt rohkem tobedaid väiteid ei tuleks.
Ja ja..5. oktoober 2017, 15:48
...kord oli tõesti. Aga selline,et tehti seda mida kõrgemalt poolt ette öeldi. Eks koli Venemaale kui selline kord meeldib!!
valija5. oktoober 2017, 15:03
Võrno on ogaraks läinud,mees tule mõistusele,kas sa ei karda ,et kaotad valimistel sellise totrusega palju hääli.
ei usu, et sellega hääli kaotab5. oktoober 2017, 15:14
padusallijast islamiülistaja ei ole hannese valija meelest, kes on rahvuslane sõna parimas tähenduses, midagi väärt niikuinii.
kuid kahjuks kaotas hannes minu hääle sellega, et lõi mesti järjekordse seksi-kristiga mis kärsa-epu nime all ta nüüd oligi ja kukkus promoma lodevust, moraalitust ja naisterahva kelkimist sellega, kuidas ta meeste suguelundeid masseerib. sellise labasuse tasemele langemist on kahjuks minu jaoks võimatu aktsepteerida.
Ja ja..5. oktoober 2017, 15:50
..tore,et julgesid nii välja öelda. Au sulle.
minu lapsepõlv5. oktoober 2017, 14:55
Langes aastatesse 70-80 ja mina oma lapsepõlvega jäin väga rahule kusjuures !!!
minu oma5. oktoober 2017, 15:16
oli veelgi varem, 60-70 ja no imeline lapsepõlv oli, millegi üle pole kurta.
jaaah5. oktoober 2017, 15:36
aind paha, et musti mehi ja islamit ei olnd me maal...
1970 sündinu5. oktoober 2017, 15:53
Oma lapsepõlvest ja kooliajast mäletan vaid seda, et süüa oli seda, mis maal kasvatati ja ise küpsetati. Leiba poest sai, aga see kõlbas vaid loomasöödaks. Vorsti saamiseks pidid lapsed igal neljapäeval kell 13 poe sabasse minema, sest kell 16 hakati müüma vorsti. Selleks ajaks tulid vanemad töölt, et see vorst siis kätte saada. Kogu aeg käis mingi plära õnnelikust lapsepõlvest kommunismi valgustavates tingimustes aga vaatasid ja ootasid... Mida ei olnud, seda polnud ega tulnud ka
Hale oled5. oktoober 2017, 16:12
REF tüüpiline propagandist oled!
Et5. oktoober 2017, 16:13
Ega siis laste õnn ainult riigikorrast ei sõltu, vaid ikka perekornnast ka.
1939.a sündinu5. oktoober 2017, 16:20
Stalini ajal õppisin algkoolis,,hiljem lõpetasin Tallinnas erialakooli,töötasin ,reisisin mööda Nliitu,millestki puudust ei tundnud,elu oli huvitav ,eriti peale 70-ndaid,kus EEsti elu lausa õitses,võrreldes praegusega.Jah,50-60-ndatel oli raske,aga see andiski jõudu ja elutahet.Kaljulaid ei tea nõukaajast suurt midagi ja olgu parem vait.
A5. oktoober 2017, 16:45
Sündisid kole hilja ,siis olid vorstid juba ära söödud ja algas NSVL allakäik enne seda oli nii ,et inimestel rippusid krakovi vorsti rõngad lae all ( tead ikka või ,et õige suitsuvorst tahab järelvalmida -tänase `krakoviga `ei soovita teha) , tort oli paljudele igapäevane söök -leiba muidugi söödeti hiljem küll lehmale ,nii tuli odavam , aga võisid vabalt äri teha ja müüa maksu-ja maffiavabalt oma põllusaadusi ja kui suuremaks äriks jäi väheks ,siis olid ka igas suuremas Varumiskontoril oma kokkuostupunktid , kuhu võisid müüa kõike ,alates kaltsudest kuni liha ja meeni ja kui kohaleminek kauge ,siis oli varumisel omad autod ,mis sõitsid ringi ja ostsid - NSVL- l olid erinevad perioodid ja sina elasid selles ajastus ,kus tuli süüa Eine vorsti ,mis oli juba kondijahu ja sojaga pooleks nagu tänapäeva parimad vorstid ...
küsimus5. oktoober 2017, 18:03
kas Sa tulid selle tõdemuse (oma õnnetu lapsepõlve kohta) alles nüüd või oli Su lapsepõlv tõesti täis vaeva ja viletsust?
Vaata dokkfilme Aafrika lastest ... ja siis tule kurtma.
Ja isegi need (Aafrika jt) lapsed on õnnelikud ja naeravad (neil hetkil mil nad ei nuta nälja pärast).
Helen5. oktoober 2017, 19:29
Mis planeedil sa elasid , jobu?
1975 Stagnaaja linnalaps6. oktoober 2017, 09:32
Vorsti sabas seismine on tuttav - müüma hakati pisut enne tööpäeva lõppu- aasta võis olla 83-85 müüdi ca 200 g näkku ,võid sai pool pakki ca 100 g.
Mäletan kuna pere siseselt oli see minu kohustus.
Raudhammaste ja kolisevatele veteranidele järjekorrad ei kehtinud.
Lapsepõlv on alati helge, aga taustsüsteem mida alles hiljem mõistma hakkad ,oli tülgastav.
Korba tulek tõi alkomüügi alates 14.00 siis tuli parmudega
koolist tulles jäätist , limpsi või saiapätsi ostes kassjärjekorras võidele.
Peedi (piiritusevein) alused olid teadlikult kassa kõrval ,et parm noti kiiremini kätte saaks.
Haige maailm -mis ajalooks saanud.
Inimesed kes te seda taga igatsete -häbenege.
mina 6. oktoober 2017, 15:44
mäletan umbes samast perioodist, või pigem siiski 86-88, et kodus eriti süüa ei teinudki, palk oli hea ja restoranis toit odav. lõunat sõime tööl, meie asutuse väike söökla oli igati tasemel, õhtuti sõime kodulähedases restoranis.
tagasi ma seda aega loomulikult ei igatse, aga oma mälestusi (neid on nii häid kui halbu) lapsepõlvest ja noorusest ei kavatsegi häbeneda.
kas?5. oktoober 2017, 14:52
Presidenti tehakse maha viimasel ajal päris palju..Kas see v6rno peaks nyyd sangar olema ? tulevane ja parem president?.ja miks levitab 6htuleht selliseid uudiseid. Milleks ? Mida inimesed selgeks peavad tegema ? Et president on nagu staarmaakas ja v6rno sugused juhiksid riiki paremini ? Ma usun et eesti ei j6ua mitte kuhugi selliste inimestega.Tuleks lihtsalt lasta enne valimisi igal kandidaadil k6ik linnad l2bi k2ia ja rääkida miks tema peaks presidendiks v6i m6neks muuks t2htsal kohal oleval poliitikuks saada. saama. V6i mida iganes.
5. oktoober 2017, 14:54
See on meedia, kes soovib rehepeksu. Meedia toitub sellest.
,,,5. oktoober 2017, 15:16
Pigem põrmustab Võrno ennast ise.
to kas?5. oktoober 2017, 15:18
hea, et me jõuame "kuhugi" selliste presidentidega. nimelt kalifaati, aga see ongi ilmselt sinu nägemus tulevikueestist? araabia keelt juba õpid? rootsis juba nõutakse araabia keele õpet, ei lähe kaua, et jõuab trend siiagi.
5. oktoober 2017, 15:21
Võrno kasutab rumalat ja lapsikut meediat ära täpselt ni nagu Saagim.
kas5. oktoober 2017, 14:49
äkki ei aitaks juba?
Aga noh, enne valimisi tasuta promo missugune. Ajakirjandus läks järjekordselt õnge :D
SMURF5. oktoober 2017, 14:47
Lapsepõlvel ,mis langes 80-tesse ei olnud viga midagi. Oli asju ,mis olid halvad , ent oli asju mis paremad kui praegu. Ei olnud röövkapitalsimi, riik maksis kinni spordilaagrid kus sai super hästi süüa. Esimesel kursal TTÜ sai nii palju stippi, et seda ei jõudnud ära kulutada. Teatav nostalgia selles on.
Minna ütlema ,et kõik oli halvasti , on rumal. Kaljulaiu enda lapsepõlv 80-tel ei olnud ilmselt mitte kuigi helge. See on inimene ,kes ütles ,et islamistidest pagulaste vastuvõtmisest keeldudes loome me Eesti jaoks tuntava julgeolekuriski. Peale sellist jura on selge ,et selle daami juttu tõsiselt võtta ei saa.
Kaljulaid peaks töötama kusagil kontoriametnikuna, mitte olema Eesti president
aga 5. oktoober 2017, 15:15
ta ju oligi Brüsselis kontoriametnik
kontorist5. oktoober 2017, 15:19
ainult mitte migratsiooniametis ametnikuna :D
President, 5. oktoober 2017, 15:41
nagu väike titt!
Maailm jälle irvitab kilplandiüle.
Ema, anna padruneid!
lugeja5. oktoober 2017, 14:45
Huvitav, kas selle mehega on ikka kõik korras? Seda on juba piinlik jälgida. Ei tahaks küll minna isiklikuks, aga oma eksabikaasa stiili suhtes ta nii kriitiline ei olnud või siis vastupidi, äkki oligi nende hallide rõivaste soovitaja. Peale lahutust näeb abikaasa hoopis rõõmsam välja.
Võrno5. oktoober 2017, 14:39
Käitu nii nagu peaks käituma üks härrasmees! Seda sa ju tahad olla, kuid oled lausa matslikult käitunud. Aitab juba, ei taha su nägu ajalehes näha!
vaat siis5. oktoober 2017, 15:20
mina näen härrasmehelikku käitumist. sest tõe rääkimine on härrasmehelik. isegi, kui tõde on valus. aitäh hannesele, et keegi lõpuks selle välja ütles avalikult, millest igas kohvilauas sosistatakse.
nii või teisiti5. oktoober 2017, 15:42
Üks väärikas ja endast lugupidav mees ei lasku nii madalale, et kritiseerib avalikult naisterahva välimust või riietust. Eriti lubamatu presidendi suhtes. Kehv lastetuba sel Võrnol.
tõega5. oktoober 2017, 16:08
mida küll Maaja Kallast oleks Võrnost praegu arvanud? Usun, et halvasti.
ornam5. oktoober 2017, 14:36
Üks president peab eelkõige oma rahvast austama aga mitte ennast imetlema. Ei ole kaugeltki inimlik nimetada osavaid käsitöölisi viletsa haridustasemega inimesteks ja hoopiski nõme on kellegi lapsepõlve mõnitada. No ja mis aja laps see Kerstigi on, et kramplik käitumine on tuntav ja seesmist suursugusust pole. See Stalini ornamentika tuleb kindlasti maha võtta ja muinsuskaitse ei saa inimeste maailmavaatesse sekkuda.
kas 5. oktoober 2017, 14:42
tõmbame kõik hooned mis on ehitatud enne taasiseseisvumist maatasa?
mis mõttes5. oktoober 2017, 14:35
solvab Orissaare kultuurimaja foto kedagi? nii nõrk valulävi ei saa ka ühel mehel olla, et selliste asjade peale solvub. tõeline lumehelbeke. kas võrno arvates tohib panna välja fotosid asjadest , mis on rahgelt tehtud EV ajal. Kadrioru loss tuleks siis maha lammutada, meenutab see tsaarivõimu.
Ja5. oktoober 2017, 16:15
Pealegi ei ole see Orisaare kultuurimaja foto.
Andu.5. oktoober 2017, 14:32
Kuule Puratino mine seenele.
Ants5. oktoober 2017, 19:32
Sa andu, mine kooli. Tänapäeval on 4 klassi külakooli päris hale
to andu5. oktoober 2017, 20:39
Häbi on "härra" pärast5. oktoober 2017, 14:32
Piinlik, piinlik on sellist asja lugeda, sm Võrno.
Ole hea, mine tõmba nüüd kuskile urgu ära, tegid endale häbi, tegid, välju nüüd väärikalt. Mitte ära kaeva seda auku üha suuremaks.
Jorma5. oktoober 2017, 14:36
Mina olen küll uhke Võrno üle. On veel mehi , kes räägivad elust enesest
Häbi on "härra" pärast5. oktoober 2017, 14:46
Tegu ei ole enam ammu mehega. Loe tema postitusi ja aina rohkem kumab läbi, kuidas üritatakse iga hinna eest mees PAISTA. Paraku see on ka kõik. Hale püüe mees olla.
Jorma 5. oktoober 2017, 14:51
Häbene edasi. Ma naeran selliste tõllide üle.
5. oktoober 2017, 16:22
Milliste "tõllide"? Sinusuguste ?
to jorma5. oktoober 2017, 20:40
poe taga ka räägitakse
irw5. oktoober 2017, 15:23
asju tulebki nimetada õigete nimedega ja võrnos on meest seda tegema, enamuses ei ole. selliseid häbenajaid me teame, mikserid ja muu sotside klann. oksendajaid teame ka, mikkod ja muud temasugused. vot see on tõesti piinlik ja häbenemist väärt.
to irw5. oktoober 2017, 20:45
kui Võrno saaks ministriks, küllap siis häbeneks temaga
Nõuka ja nüüd5. oktoober 2017, 14:30
Ka mina elasin nõuka ajal ja peab mainima, et poodides import kaupa ei saanud aga selle eest oli tervislik ja öko tooted müügil. Polnud seda keemilisi ja tehis tooteid. Igal inimesel oli oma elamine ja paadialuseid ei olnud. Kui ikka ei viitsinud keegi tööle minna pani miilits nad tööle. Raha ka ei olnud palju, kuid hinnad ei olnud lakke aetud ja Sots osk. viisid ausalt kohale abipakke mis olid võrratult head ja ükski abipakk polnud realiseerimis aega ületanud. Seal oli õli, võid, kuivtooteid, kohvi, kommi, küpsiseid ja ümbrikus ka väike summa raha. Abivajajaid said alati abipaki kui vaja oli. Polnud mingit sahkerdamist. Aga nüüd, piirid lahti, inimestel raha ja poed täis ülehinnatud kaupa. Toit täis keemiat ja ei tea mida. Vorst pole vorst jne. Tol ajal ma ei kuulnud, et lapsed nälgiksid nii nagu nüüd. Ei näinud ka ühtegi kerjust ja kodutuid. Meie elu tol ajal ponudki nii hull nagu arvati. Pole vaja maha teha seda mida tänapäeva noored ei tea. Õeldi, ettol ajal me pole vabad kas nüüd oleme. Enne olime Vene ikke all aga nüüd oleme Euro käsu all Õeldakse mida tohib ja mida mitte teha. Me ei ole kunagi vabad. Polnud tol ajal inimeste ahnust (lihtinimeste) nagu nüüd. Mina elasin tol ajal oma palgaga ilusasti ära aga nüüd mitte.
5. oktoober 2017, 14:51
Teie tundute olevat selline, kelle jaoks NSVL oli imedemaa. uskuge, paljude jaoks oli see siiski pigem vangla.
vastuseks /5. oktoober 2017, 15:06
... imedemaa küll mitte, aga mitte ka vangla. Elada sai mõnel juhul paremini kui nüüd.
Kas5. oktoober 2017, 15:14
just imedemaa, aga stabiilne. Seda suurt vabadust ei osanud tahtagi -" imedemaa" NSVL oli piisavalt suur ja lai avastamiseks
heh5. oktoober 2017, 15:25
no mis vangla ta siis oli? elasin ka nooruse nliidus, ei märganud küll vanglat. ning tuleb ka aru saada, et aeg ja tehnika ja muu areng on vahepeal edasi läinud, kõik hea, mis praegu on, ei olene sellest, et enam pole nliit, vaid üldisest arengust.
Ja ja..5. oktoober 2017, 15:58
..järelikult olid nii noor,et ei saanud aru sellest,et sel ajal pidid rääkima ainult seda,mida kuulda taheti. Kõik oli sellepärst nii hea ,et oli üle makstud.
to kas5. oktoober 2017, 21:21
stabiilne. juhtusid rääkima midagi, mis võimuladvikule ei meeldinud ja võisidki saada 25+5. muidugi võis ka need 30 aastakest stabiilselt mööda saata. ja mingi vabaduse ihalus inimestel ikkagi oli, sest miks muidu kuulati ameerika häält. see oli ju sillaks nliidu ja vaba maailma vahel.
Jutt 6. oktoober 2017, 11:48
on lapsepõlvest. Lapsed ei sekkunud poliitikasse ja ei olnud ka see rääkimine nii hull (70-80 ndatel juba hoopiski), ei maksnud lihtsalt igal pool suud lahti teha. Need 25+5 olid ikka palju varasemal ajal kui 70-80-ndad
Üldse 6. oktoober 2017, 15:32
tundub tänapäeval kohe heaks moeks olevat kõige varasema halvustamine ning eriti trendikas on olla nii-öelda see, kes selle halva vastu juba siis nooteadlik oli. Mõtlemata, et halvustame endi vanemate-vanavanemate elu-olu
mäluparandus5. oktoober 2017, 14:53
Ma ei saa aru sellest vene aja kiitmisest. Jah, lapsepõlv on lapsepõlv igal ajal, aga polnud see abi andmine tollal nii roosiline midagi. Oli neid, kel kõht tühi ja saapad aukus, sest tööd tegid, aga palka oli ikka vähe küll. Küsi neilt, kes mäletavad, palju sai näiteks sanitar palka, või medõde ja ära tule ütlema, et ebavajalikud ametid. Kui sina said piisavalt, noh kena on. Ja sellist kaupa,mida tõesti alati saada oleks olnud, mis kasvõi ajuti defitsiit poleks olnud, sellist mul küll meelde ei tule. Kui ehk punapropaganda-kirjandus välja arvata. Ja muide, sinu kombel riiki maha teha küll ei saanud, selle eest oleks kohe liistule tõmmatud. Kui see riigikord praegu endisel kujul üleöö taastuks (hoidku jumal selle eest), oleksid esimene, kes kiunuma kukuks!
Pole praegu midagi teistsugust5. oktoober 2017, 15:49
Julged oma nimealt mõne poliittegelase suunal teravama ja ausama kriitikanoole lendu lasta, peagi võid end hõlpsalt leida töökohal probleemidega tegelemas kus sulg sappa püütakse anda kasvõi läbi kohtu, ilma õigusliku aluseta. Täitsa isiklik kogemus olemas. Ka on kommenteerimisega - tihtilugu ühel hetkel kui julged otse ütelda, kommentaarid hakkavad kaduma ussiurgu kust ei tule ka mitme päeva järel välja.
Seega pole tänasel päeval mitte midagi muutunud.
Ja ja..5. oktoober 2017, 15:59
..aeg oli selline,et mina isiklikult sain köögimööbli Riia kaudu ja tutvuse abil. Vot selline tore aeg oli.
Muidugi5. oktoober 2017, 16:16
Praegu saavad ju sanitarid hirmpalju palka ?
to mäluparandus5. oktoober 2017, 21:23
oleks liistule tõmmatud- 25+5 oli ikka korralik karistus
Ja 6. oktoober 2017, 11:49
see ju kommentaariumideski näha. Ütled seda, mis ei meeldi, kohe läinud. Kusjuures polegi veel midagi erilist öeldud
Õnn!7. oktoober 2017, 19:46
Ja kui kommenteerides tõtt kirjutad või ausalt oma arvamust avaldad,
siis varsti on su arvutis viirus, ekraan must-tumm.
Et sa jumalapärast mõne tähtsa nina kohta midagi enam öelda ei saaks.
Nõuka ja...5. oktoober 2017, 14:54
Täitsa õige jutt, ka mina pärit sellest ajastust. Abipakke ei tea, kuid vorst oli lihast, mitte E-dest, Vabad olime ka, vähemasti nutidest ja muust digisaastast.
Nõustun 5. oktoober 2017, 15:13
täiesti. Abipakke ei mäleta, aga koolis anti kehvemal järjel olevatele lastele küll toetust riiete-jalanõude ostmiseks. Ja ei pidanud küsima, õpetajad ise märkasid ja aitasid. Tööd oli, katus oli pea kohal, kodutudi ei mäleta. Muidugi ei pruugi seda aega lausa ülistada, aga ausalt öeldes on halb, kui ikka suisa halvustatakse. No ja 70-80-ndad olid juba täiesti normaalsed. Enda lapsepõlv jäi 60-ndatesse.
Ma ka 80-te lõpu lapsepõlvega5. oktoober 2017, 15:53
Pole veel praegu dementne ega midagi kuid tõesti ma ei mäleta ka, et oleks kodutuid näinud, kerjuseid siiski mingi 80-te lõpp, 90-te päris esimesil aastail ehk sai kohatud kuid kaugelt mitte nii nagu nüüd. Mustlased jooksevad maha jalust kui liigud, kerjatakse suisa mitme eurokaupa - veneajal sellised oleks kinnimajja pistetud. Kes ikka looderdas ja oli tööpõlgur, see sunniti tööle. Praegu need kes looderdavad ja makse ei maksa, neil kuldne elu ja politsei ka ära ostetud kuna mustalt liikuvat raha niipalju käes. Pooled on lihtsalt muutunud, varem oli jäme ots töölisrahva käes, nüüd on kurikaelte käes, need kurikaelad ka riigiaparaadi juures. Ajalool on aga tavaks end õnneks ikka aegajalt korrata ja ega see aeg ongi ligi.
Jaaa5. oktoober 2017, 15:54
Ikka modereerimisele, kuhu siis veel.
Klounid olete!
A 5. oktoober 2017, 16:08
Jajah -kuldsed kuuekümnendad - poes 10 sorti kvaliteetset vorsti ,head singid ja vorstid ,Jawaga võis kimada ilma kiivrita ja universaalkaupluset vabalt TOZ -i osta ning inimesed tegelesid vabalt äriga ,ilma et riik või maffia neid maksustas - kõik oli hea niikaua kuni loll vene riik oma nõukogude inimesi sisse hakkas vedama
to ma ka 80-te...5. oktoober 2017, 21:30
ment oli ka siis ära ostetav ja mustlased pressisid toore jõuga ustest sisse, peaasi et varastada saaks. aga jah see on õige et tööle sunniti ja viinaravile ka. seda viimast võiks praegugi rakendada.
to ma ka 80-te...5. oktoober 2017, 21:33
ment oli ka siis äraostetav ja mustlasi oli hordide kaupa. aga jah see on küll tõsi, et tööle sunniti ja viinaravile ka. seda viimast võiks ka praegu rakendada.
võrdleja5. oktoober 2017, 17:33
Kui kommentaar on nõukaaja posittiivsust soosiv,siis plusspunkte anda eisaa,lihtsalt number ei suurene,klõpsa palju tahad.Tore ,eks,moderaator töötab hästi!
to nõuka ja nüüd5. oktoober 2017, 21:12
ei olnud see nõuka aegne elu midagi nii roosiline. meil külas mitu suurperet aga nemad küll mingeid sots pakikesi ei saanud kuigi vajadus oli olemas. ainult mis pereeme sai oli orden rinda ja lastele osteti koolipoolt saapad jalga. mis aga sahkerdamisse puutub siis seda oli ikka igal tasandil, täpselt nii nagu nüüdki. punane propaganda juba esimesest klassist alates. mis aga ahnusesse puutub siis oli sedagi. virutati ja varastati kust aga sai. ka küüditamised jäävad nõuka aega. olen ka nõuka aja laps ja lapsena lihtsalt ei adunud tollasei probleeme, seetõttu võin ka öelda, et mul oli ilus lapsepõlv.
hh5. oktoober 2017, 14:30
Erinevalt Võrnost on Kaljulaidil huumorimeelt🙂
vabandust5. oktoober 2017, 15:27
väga, aga kui kerstil on, siis eksponeerida ta seda küll pole siiani osanud. mis paneb mõtlema, et äkki ikkagi ei ole. aga väita, nagu poleks hannesel huumorimeelt, on ikka allpool igasugust arvestust katse materdada, seda ei usu vist tema huumorisaadete populaarsusele mõeldes mitte keegi. leia mõni parem argument, see ei toimi.
Qwert5. oktoober 2017, 14:29
Lugesin Postimehest Kaljulaidi intervjuud pahast nõukogude aja lapsepõlvest, ja ausalt öeldes ei teagi, kas antud jutu peale nutta või naerda. See on juba selline tase, mida ikka normaalne inimene oma ajusoppidest vägisi ka ei i me välja, tee või tina seejuures. Kommentaarium pandi seal kohe kinni, kuigi normaalsed olidki. Ühesõnaga, presidendi tiim on ikka väga ja väga nõrk, temast endast juba rääkimata.
Jorma5. oktoober 2017, 14:38
Kommentaarium suleti ka selle habemega naispastori teemadel. Siit võib isegi järeldada, kas ta ikka on naine?
qwerty5. oktoober 2017, 14:48
aga nali ongi selles, et üks on lihtsalt nukuke, kellele siis PR-tegelased (nn. prillide ja libeda soenguga poisid) panevad sõnad suhu. mõtlema ei pea.
A 5. oktoober 2017, 16:15
Paistab jah ,et isegi Putini Venemaal on suurem sõnavabadus ,kui meil - vene netist võib vabalt vaadata vene keelde tõlgitud filme nõukogulaste sõjakuritegudest ja teisi vene poole pealt vaadatuna venevastaseid filme ( meie `1944`on neile köki-möki , seda võis esimesena vene tõlkega vaadata ) - ka näidatakse filme Hitleri positiivsetest tegudest ( issand jummel ,kus sa meil -Hitler juu)
Pets5. oktoober 2017, 14:26
Huvitav, pildil on ju Kohtla-Järve kultuurimaja ?
No5. oktoober 2017, 15:34
Igal juhul mitte Orissaare.
Ja ja..5. oktoober 2017, 16:11
...see on Võrno face pildil. Võiks siis ikka proua Presidendi pilti ja postitust vaadata. Seal ikka Orissaare pilt.
hannes5. oktoober 2017, 14:25
Võrno valimispropaganda!
PAADIALUNE.5. oktoober 2017, 16:45
Võrno tuleks kastreerida.
555. oktoober 2017, 14:25
mina võin küll öelda, et mul oli õnnelik lapsepõlv.
Kõik oli olemas, mis vaja õnnelik olemiseks. Kodu, ema-isa, lähedased, sõbrad, raha.
Võib-olla asju, kila-kola ei olnud nii palju, kuid puudust millegist ei tundnud.
Muidugi on inimeste vajadused õnnetundeks erinevad, ka aja muutudes.
Kuid öelda, et nõukogudeaegsed lapsed olid õnnetud, küll öelda ei saa.
Kindlustunne(turvatunne) oli hoopis tugevam kui praegu...
5. oktoober 2017, 14:52
Inimesed on olnud armunud ka vangilagris ja lapsed sündisid küüditutel. Kas see tähendab, et nende elu oligi õnnelik?
Praeguses5. oktoober 2017, 15:57
Eurokolhoosi vanglas aga näe ei taha need lapsed ka kohe kuidagi sündida, vaatamata röövkapitalismi viljastavatele heaolutingimustele ;)
Juhan.5. oktoober 2017, 14:24
Tõe ütlemine on rõve? Eks näeme, kui,, õnnelik,, saab olema tänases Euro inkubaatoris kasvatatud laste tulevik!
tea,kas täna5. oktoober 2017, 14:14
tuleb ka 500 kommi ära?
Toslem5. oktoober 2017, 14:14
Ma saaks aru, kui Vörno kritiseeriks Presidendi poliitikat, siis tuleneks see poliitilistest vaadetest aga ta haugub riigipead nagu koer ja see näitab, et tal puudub igasugune austus selle riigi vastu, kus ta elab.
Kas..5. oktoober 2017, 14:12
..meie presidendil pole tõega muud teha, kui oma rahvast solvata? On tal igav, et urgitseda vanema põlvkonna elusaatustes. Küsige minu lastelt, kas nad olid õnnetud(45-50), kas nendel polnud kellega või millega mängida, kas nendel polnud ema ja isa armastust? Kas ainult homodeks kasvanutel oli õnnelik lapsepõlv presidendi arvates? Mis sellel inimesel küll viga on? Käsitöö on matsidele, nüüd kõik lapsed õnnetud, ainult tema teab, mis või kus keegi olema peab. Jätku meid rahule ometi!
Ja-jah5. oktoober 2017, 14:22
Just samad mõtted-ära tule inimesi solvama,ametnikuhing seal kadriorgias!
mall5. oktoober 2017, 14:30
Mis mõttetusi Kaljulaid ometi räägib? Ta võiks huvi tunda, mida arvavad inimesed, kelle lapsepõlv (ka minu ) langes sõjajärgsesse aega.
meediakoolitaja5. oktoober 2017, 14:12
Tubli Võrno! Leidsid hea nipi pilti saada, avalikult ja samas leebelt kritiseerida presidenti, miks ka mitte. Parim valimisreklaam sõnavabaduse kontekstis, mida ei saa vaidlustada ka valimiste valvurid. Lisan selle oma õppevahendisse.
naine5. oktoober 2017, 14:11
Mis sellel Võrnol viga on...nagu otsiks vägisi mingeid probleemseid teemasid.
varsti5. oktoober 2017, 14:18
ju valimised ja iga pehmelt öeldes, tüüp,peab ennast nähtavaks tegema.
No5. oktoober 2017, 15:16
kas Võrno on ainus. Enamus kandidaate punnab kõhu paigast enda nähtavaks tegemisel
Peabki otsima!5. oktoober 2017, 14:37
Kahju5. oktoober 2017, 14:11
Nii mõnigi inimene, kes seni Võrnost lugu pidas, ei pea teda enam eriti meeldivaks.
14:11 / ja mis teil kõigil5. oktoober 2017, 14:15
viga on? Mis te kraaksute siin? See on nende mure, las tõmblevad.Jälle Risti õpetajad reas, silmad punnis, käed rusikas.
Ahsoo5. oktoober 2017, 14:33
Ja 14:15 on täiesti rahulik, väljendub intelligentselt ja vaoshoitult ?
Jah5. oktoober 2017, 14:39
aga meie maa okupeerimine aafriklaste ja ukrainlaste vms. poolt on sada korda hullem! Valige ainult neid, kes on resoluutselt selle poliitika vastu!
Kahju5. oktoober 2017, 15:36
Kirjutan, mida inimesed vestlustes öelnud on, kas ei tohiks ?
Võrno - kas piinlik ei ole?5. oktoober 2017, 14:10
tegid ühe korra lolliks, miks sa aru ei saa, et kuksil on piir. nagu tabavalt öeldi - kunagi naerdi Võrno naljade üle, nüüd tema enda üle. tüüpiline ekrekas
olen vist rumal5. oktoober 2017, 14:10
et ei saa aru milles see ninanips seisnes?
Logisch, Watson!5. oktoober 2017, 14:44
Vaata nina, siis saad aru ;)
Ei saa aru :-(5. oktoober 2017, 14:09
Mis see siis nüüd tähendab? Kas Võrno teeb endale valimisreklaami, et pildis olla? Kes küll sellise eest hääletab? Nüüd leidis kondi hambusse, meie presidendi.
küll5. oktoober 2017, 15:42
rassistlikud natsid hääletavad.
Stepihunt5. oktoober 2017, 14:07
Mis puutub kaljulaiu mainitud nõukaaja lapsepõlve, siis kuidas võtta. Jah, lastel on täna palju arenguvõimalusi, võimalused reisida, suuremal osal pole ka materiaalne pool kehv. Aga need tänased lapsed on haigemad, rohkem pingetes, juba pisikest saati orienteeritud edukusele ja karjäärile, nad ei jookse paljajalu murul, vaid on ninapidi arvutis, nad ei saa esimesi metsmaasikaid otsida, neile õpetatakse tobedusi, mille kohaselt neil ei pea olema tingimata issi ja emme, vaid võib olla kaks issit — seda loetelu võiks pikalt jätkata. Kindel on siiski üks — kaljulaiu multikultuurne lapsepõlv ei tee ühestki lapsest suurena õnnelikumat inimest, kui oleme meie, nõukaaja lapsed, kes küll polnud viieaastaselt viite välisriiki läbi sõitnud, kuid oskasime puu otsa ronida, ja meil olid olemas ISA ja EMA. Kaljulaiu europioneeridel küll väga õnnelikku lapsepõlve ei tule — kui immigrantidest kaubikujuhid Tallinna kõnniteedel sõitma hakkavad, tuleb see väga kurb lapsepõlv.
üldiselt5. oktoober 2017, 14:20
su jutuga nõus, aga miks nii leebelt hirmutad, ütle parem, kui aatompomm maandub Eestis:)?
Jean5. oktoober 2017, 14:44
Isegi kui on vahendid ja potentsiaal, siis üks millest praegu puudu jääb on justnimelt selle potentsiaali realiseerimine.
Jorma5. oktoober 2017, 14:59
Sa oled ikka väga tagasihoidlik. Paljajalu murul! Tänapäeva linnalapsed esimesel sõjapäeval surevad maha sest kardavad kärbseid ja sääski. Kas näete tänapäeval peale kooli lapsi õues mängimas. Mina nagu ei ole märganud..
to Jorma5. oktoober 2017, 21:49
saada siis oma lapsed õue mängima. või ootad, et president need nutiseadmed lastelt ära korjaks ja nad metsa viiks. seenele
Stepihundile5. oktoober 2017, 15:12
Jah, olime NL ajal telekata, digita ja E-deta, olime õues, ronisime ja mängisime. Oleme valitsusel suur koorem kaelas, sest oleme nüüd enamasti pensionärid ja oleme veel kaua, kui endid surnuks ei joo, aga seda Ossinovski ei lase, meie elame ikka edasi.
to stepihunt5. oktoober 2017, 21:46
aga nende tänaste laste vanemad ja vanavanemad ongi ju need nõuka aegse õnneliku lapsepõlvega inimesed. teie kätes on tagada ka enda lastele õnnelik lapsepõlv.
5. oktoober 2017, 14:07
ma arvan, et nipsusõda ei pea Kaljulaid vaid kantselei, kel jääb vajaka
nutikusest.
Bankera violascens5. oktoober 2017, 14:32
Just. Neil puudub huumor. Igav liiv ja tühi väli.
melik5. oktoober 2017, 14:07
minu meelest on Võrno seal pildil nagu linna jõudnud talumats.
5. oktoober 2017, 14:19
ja mis on talumatsis halba? leiad, et sina, linnamats, seisad kõrgemal?
14:07-le5. oktoober 2017, 14:37
Kadakasaks võttis sõna.
Jorma5. oktoober 2017, 15:01
Võrno ei ole president. Saad sellest aru või sa ei ole siiani aru saanud ,mis oli Võrno jutu mõte.
ehh5. oktoober 2017, 14:06
võrno mõtleb ikka endast liiga palju, nõme
nojah5. oktoober 2017, 14:02
tegelikult on uus presidentinna samast ooperist, mis eelminegi THI, kes ajas mula, et sovjeedi ajal polnud Eestis restorane..
vanaema5. oktoober 2017, 14:00
Võib olla aitab? Võrno, ole mees.
jahh5. oktoober 2017, 14:18
..et ole nüüd mees!!
mismis?5. oktoober 2017, 13:59
midagi eriliselt isiklikku? valmistega seoses endale tähelepanu tõmbamine? EKRE mõttelaadi propageerimine?
No kuram5. oktoober 2017, 14:42
kui EKREL ei oleks oma kodulehte, siis me ei teaks probleemidest midagi, riigimeedia avaldab ainult just niisguguseid nupukesi. Kui sa pole muud lugenud, siis sa ei teagi kuidas praegune parteidekartell sul naha üle kõrvade tõmbab.
Juha5. oktoober 2017, 13:58
Miks Võrno nii õel on... kas tal on päevad??
Achtung , Achtung !5. oktoober 2017, 13:58
Loomaaiast pages paavian, reageerib banaanidele ja nimele Gannes , Gannes .
näha on5. oktoober 2017, 14:00
et sooviksin ka olla tuntud ja tunnustatud huumorimees, aga kahjuks ei tule sul naljategemine välja. ei olnud naljakas.
No see kõik5. oktoober 2017, 14:42
on naljast kaugel, see on kurbmäng, see meie president, keegi ei suuda teda solvata sedavõrd, kui tema solvab kogu eesti rahvast.
No5. oktoober 2017, 15:37
Ja millega ta solvab ?
No 5. oktoober 2017, 16:19
Millega siis ikkagi ?