Inimesed

Hannes Võrno kritiseerib Kersti Kaljulaidi: president tuleb vastu mulle nagu Orissaare seeneline (471)

LISA KOMMENTAAR

vörokas7. oktoober 2017, 11:57
meie presidendis öhkab soliidsust,tarkust,esinduslikkust,lihts,ühesömaga igati armas president.Mina ei saa aru kas
heiks7. oktoober 2017, 12:16
Hanneseke, kas tead, et kiilakas mees on palju seksim, kui sina oma lakutud juustega
max6. oktoober 2017, 12:03
Madal, madal see negatiivne kriitika Hannese poole..
Kellel tegelikult on ju täjelikult ôigus. Natuke nagu nukker on vaadata Eesti Presidendi kajastamist eetris.
Äkki eksin... kuna juba 30 aastat ise eemal.
oo6. oktoober 2017, 08:43
Oot oot,mis viga on Orissaare seenelisel?
no midaaa6. oktoober 2017, 08:19
siis nüüd rahvale korda läheb? Läheb president ja jookseb SEB maratonil sellise aja,et lööb pahviks tegijadki, aga rahvas kritiseerib lühikesi pükse. Läheb puhkusele ja juba märgatakse,et pole maksumaksja raha eest stiilselt seda teinud. MIs edasi? Võrno oma lakutud peaga ja pulgakomm põses välimusega on siis, kes arvab ja kõiki arvamust avaldama paneb? Madal!
äkki6. oktoober 2017, 03:48
sooviski president märkamatuks jääda?
Tegelikult slimmid on igati viisakas riietus! Women's White Slim Ankle Jeans In Ecru
See more Eileen Fisher Jeans.
Or subscribe to the latest from Eileen Fisher.
KK5. oktoober 2017, 21:55
Esinduslik olgu kui esindab kuskil,kui puhkus jooksku või paljalt kui meeldib.Meeldibki,et on maadligi
6. oktoober 2017, 08:24
täpselt õige--hannes on ,,sooda,, !
Mõne5. oktoober 2017, 20:43
riigi presitent riietub tavalise inimese riietusse pneb vuntsid ette ja ilmub rahva sisse ja uurib kuidas rahvab läheb ja mida kaebab ülemuste ,vallavanemate peale,igasuguseid esineb!
see samune5. oktoober 2017, 19:52
Võrno on sassis peale Afganistanist tulnu, seda arst konstanteeris, Järgmises tavaelu-ei sulandunud, Nüüd vaja ennast tähtsustada- ai istu kuidagi. Ainus luhtus , panna silt uksele - Rätsepa töökoda-.
6. oktoober 2017, 08:25
korras vana5. oktoober 2017, 19:15
Peab ise ennast presidendiks ja kõik vastutulijad peavad viimati kummardama teda.
võrnol on õigus6. oktoober 2017, 05:52
presidenti ei valitud- ta kutsuti presidendiks. SEEKORD LÄKS NIHU.
6. oktoober 2017, 08:28
hannes on hädas et keegi teda enam ei tunnista , sest ise tõmbas omale vee peale--Letosvet !?
neid võrnot kiitvaid kommentaaride arvukust nähes5. oktoober 2017, 19:10
võib kokkuvõttes nentida, et
HAnnesVõrno on
helmede tillukeste tilulilude pikendus.
Rätsepmeister5. oktoober 2017, 17:38
Viimsi6. oktoober 2017, 06:00
ta on teadlik ja väga soliidne härra. respekt hr. Võrno.
kivipalluri pea5. oktoober 2017, 17:05
Õnneks on mul võimalus võrnot mitte valida.
Stilist5. oktoober 2017, 15:51
President peab nägema välja esinduslik, see on fakt.
Peab tõdema, et nii mõnelgi korral on presideni välimus inimesi jahmatanud.
Stilisti abi oleks vaja.
to Hannes8. oktoober 2017, 03:39
Kas kogu aeg peab siis lipitsema ja pugema ning kiitma seal, kus midagi kiita ei ole ?
Hannes5. oktoober 2017, 14:34
on kuidagi nii pahatahtlikuks lainud ja kritiseerib seal kus vaja ei ole. Nojah vb tuleb see sellest et nii on EKRE le kohane. Aga mulle tundub et peale naisest lahku minekut on ta lainud eriti oelaks.Ega sellega suurt poolehoidu ei voida
"tuleb mullen vast"5. oktoober 2017, 13:02
Võrno, kes sa sihuke oled, et nõnda esined? Sa oled ümmargune null, kes püüab vaimukas olla! Nõrk!!
sry!5. oktoober 2017, 13:19
arvaja5. oktoober 2017, 12:36
Võrno ja A.Talvik on paras paar.Mõlemal kohutav vajadus tähelepanu järele.
Võrnol5. oktoober 2017, 12:34
on õigus, Tuhkatriinu võiks endale riigi kulul stilisti võtta, ta on siiski riigi esindaja. Stilist peaks tundma klassikalist riietumisstiili, mitte ei peaks olema mingi algkursuse üliõpilane, kes oma fantaasiaid presidendi peal harjutab. Tuhkatriinu võtkugi Võrno endale stilistiks, arvata võib, et halvemaks see asja ei teeks.
Kuule5. oktoober 2017, 13:16
Parem tegelgu oma rahva väga madalale langenud elatustasemega.
Tuhkatriinu5. oktoober 2017, 14:52
oli ka uhke ürbita väga kaunis!
Tuhkatriinu5. oktoober 2017, 15:49
oli ka uhke ürbita väga ilus!
Tuhkatriinu oli5. oktoober 2017, 16:38
ka uhke ürbita väga ilus oma üles vuntsitud kasuõdede kõrval.
eeh5. oktoober 2017, 12:23
Kommenteerijad , te polnud ka sharmika Eveliniga rahul.No milline PEAB siis olema yks inimene.
U vanaema 70+5. oktoober 2017, 12:15
Kallid eestlased ,kas te olete nüüd hulgi mõistuse kaotanud ,lugedes neid kohutavaid kommentaare presidendi riietuse kohta ,siis tundub see küll nii olema ,kas see on siis tõesti eesti riigi kõige tähtsam probleem suurem osa eesti elanikonnal on probleem kuidas ellu jääda ja siis saabub pildile mingi kloun ,kelle valimisplatvorm on presidendi riietus , siis on tõesti tule taevas appi ,siit on sõnum ,kes te üritate rahva heaolu eest seista siis alustage elanikonna kõige vaesemast kihist ja siis astuge samm-sammult ülespoole ,siis hakkab siin riigis midagi muutuma aga te jahute esileedi riietuse üle , mina elu näinud inimesena leian ,et meie riigi esileedi riietub täielikult meie riigi vastavale olukorrale ja kui sellele võrnole ei meeldi ,siis riputagu omale pärlid kaela mingu seenele aga ärgu mingu rahvast esindama aga meie esileedi on tasemel.
5. oktoober 2017, 19:16
Kus sa seda leedit näed?
ei saa aru5. oktoober 2017, 11:51
kas meile on siis vaja evelini sarnast edevuselaata. ongi hea kui oskab lihtne inimene ka olla, mitte ainult rahva raha eest eputrilla
Rohe-säästukas5. oktoober 2017, 13:18
Mulle sümpatiseerib kah lihtsus, mitte paabulinnuna uhkeldamine ja ülikallid luks-autod, mis viivad meie niigi nappivat raha piiri taha.
Ewe Võrumaalt5. oktoober 2017, 11:36
Oleks teil, igavatel inimestel, pooltki nii suurepärane huumorisoon, kui Võrnol, ELAKSIME OMA ELUNATUKESE PALJU TERVEMATE NÄRVIDEGA ÄRA !
Y:5. oktoober 2017, 12:37
Mis huumor? Kui avaldad arvamust teise välimuse ja riietuse kohta- siis huumor.Nõme mees see võrno. tahaks näha ,millega ise seenel või kalal käib? President ei pea kogu aeg kõrgetel kontsadel ja kleidis ringi käima. Õige, metsas käimiseks tal ju univorm riigi poolt....
5. oktoober 2017, 19:17
Kurb...5. oktoober 2017, 09:47
Kurb on lugeda neid tigetsevaid kommentaare. See on selge, et üks liik eestlasi ongi õelad, kibestunud ja vastikud. Tähtis, et saaks ainult sappi protsida. Ei oldud rahul Evelini kaunite kleitidega. Nüüd ei olda rahul presidendiproua lihtsusega. Imelikud inimesed. Aga kujutage ette, et president istub autos peene kleidi ja mantliga ja kui autost väljub, on kõik nagu kortsuhunnik. President on lihtsalt mõtlev inimene ja reisiriieteks kasutab lihtsaid , mugavaid riideid. Teate, et rahva ette ilmudes on võimalik alati enne riided ära vahetada. Arvestage, et mugavates riietes on alati parem pikki autosõite taluda. Paraku praami peal on kohustus autost väljuda, aga selleks küll ei pea reisiriideid peene tualeti vastu vahetama. Olgem ikka normaalsed!
5. oktoober 2017, 10:01
andrus8. oktoober 2017, 13:31
ei ole kohustust autost väljuda
heh..5. oktoober 2017, 09:41
..meie riigis on igal inimesel öigus oma arvamusele - selles osas pole ju midagi valesti. Meil saab olla pealt miljoni arvamuse. Pole mingi ime, kui need on erinevad..
Seega.. Vörno avaldas arvamust - no keda see kotib! Kes see Vörno on? Suures plaanis tühipaljas kargaja.. Eneseimetleja.
5. oktoober 2017, 10:04
ja selline ta on kogu aeg olnud aga peale seda artiklit ei võta keegi enam teda tõsiselt ja klouni ossa võibolla sobib !
Maia5. oktoober 2017, 09:30
Mis sellel Võrnol küll viga on? Vanasti oli normaalne aga viimasel ajal tundub, et on iseendaga ka riius. Mina teda ei valiks
5. oktoober 2017, 10:06
vaevalt nüüd veel keegi valiks sest ta on juba tõestanud mitmeti gei staatuse !
Lennart5. oktoober 2017, 08:59
Ma ei mõista kuidas saab niimoodi Orissaaret solvata ...
jah5. oktoober 2017, 10:58
Jube, mis sõjavägi inimesega teeb...
KES...5. oktoober 2017, 08:32
sa niisugune oled hannes----sama labane ja tühine nagu Letosveti laul !
5. oktoober 2017, 07:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. oktoober 2017, 08:02
üks vastikumaid kommentaare---tea sina seal , et sinu tund tuleb ,sest kõik anonüümsed kommijad tehakse kindlaks !?
5. oktoober 2017, 08:34
sinusugune mõrd hoia parem oma hambaid !
5. oktoober 2017, 07:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. oktoober 2017, 08:04
jällegi üks võrno per...selakkuja !
5. oktoober 2017, 09:26
Nii see ka tehti ja meie President on väga tark ja esindab meie maad soliidselt ja vääriliselt maailmas.Sina väike ekrelane sellest töesti ei saa ega saagi saama aru,Vörnost on töesti kahju,et langeb nii madalale
valija5. oktoober 2017, 07:31
Ei meeldi mulle Võrno sõnavõtt,meeldib Kaljulaidi riietus palju enam kui Evelini oma.Võrno oma lakitud juustega on muutunud imelikuks,mis on inimese selliseks teinud?
5. oktoober 2017, 08:06
võrno ei ole enam täie mõistuse juures ja nii on juhtunud enamusega kes Afganistanist tulnud !
5. oktoober 2017, 09:24
Hirmus,et meie ÖL sellist ekrelaste labasusi iga päev kirjutab.On lastetuba sellistel täiesti olematu.Perekond on vötnud ka valimistel teema,köik hävitada.Kui ikka telekas Martin ytleb ,et lastakse kohe kultuuriinimesed lahti,teeb see töesti hirmu ja pahameelt.
5. oktoober 2017, 10:09
Teeb see, et ta ei ole enam hetero, mida ütles ka seksualoog !
ma tean7. oktoober 2017, 14:56
osad mehed selliselt avaldavadki meeldimist ja armastust! EESTI MEES ju!
konsa5. oktoober 2017, 07:26
Hannes Võrno kritiseerib Kersti Kaljulaidi: president tuleb vastu mulle nagu Orissaare seeneline
.-.-.-
noh, välimuse suhtes ei ole ma mingi ütleja aga SININE VILKUR
https://www.youtube.com/watch?v=B-fcxyECVDw
inimkonnale5. oktoober 2017, 05:54
Pauluse kiri efeslastele 3:Apostlist kui Jumala armu teenrist
1 Seetõttu mina, Paulus, olen Kristuse Jeesuse vang teie,
paganate heaks.
2 Jah, küllap te olete kuulnud Jumala armu majapidamisest, mis
minu kätte on antud teie heaks!
3 Jumal on mulle ilmutuse kaudu teatanud saladuse, nagu ma
eespool lühidalt kirjutasin.
4 Seda lugedes te võite mõista minu arusaamist Kristuse saladustest,
5 mida muistsete põlvede aegu ei antud teada inimlastele nii,
nagu see nüüd on ilmutatud tema pühadele apostlitele ja
prohvetitele Vaimus:
6 et paganadki on tõotuse kaaspärijad ja sama ihu liikmed ja
kaasosalised Kristuses Jeesuses evangeeliumi kaudu.
7 Selle evangeeliumi teenriks olen ma saanud Jumala armu kingituse
kohaselt, mis mulle on antud tema väe toimel.
8 Minule, kõige vähemale kõigi pühade seast, on antud see
arm: kuulutada paganate seas evangeeliumi Kristuse äraarvamatust rikkusest
9 ja valge ette tuua kõigile, mis on selle saladuse korraldus, mis
on kätketud aegade algusest peale Jumalas, kes kõik on loonud.
10 Nii saab nüüd Jumala mitmekülgne tarkus teatavaks koguduse kaudu
taevastele valitsustele ja meelevaldadele
11 ajastute ettemääramise järgi, mille ta on teinud teoks
meie Issandas Kristuses Jeesuses,
12 kelle sees usu läbi temasse on meil julgus ja usaldav ligipääs
Jumalale.
13 Seetõttu ma kutsun teid üles mitte loobuma, kui mind ahistatakse
teie pärast - see on teie kirkus.
Palve Kristuse armastuse mõistmiseks
14 Sellepärast ma põlvitan Isa ees,
15 kelle käest iga suguvõsa taevas ja maa peal saab nime,
16 et ta teile oma kirkuse rikkust mööda annaks väge saada tema Vaimu
läbi tugevaks seesmise inimese poolest,
17 et Kristus usu kaudu elaks teie südameis ning te oleksite
juurdunud ja kinnitatud armastuses,
18 et te suudaksite koos kõigi pühadega tunnetada, milline on
armastuse laius ja pikkus ja sügavus ja kõrgus,
19 ning ära tunda Kristuse armastust, mis ületab iga tunnetuse, et
te oleksite täidetud Jumala kogu täiusega.
20 Aga Jumalale, kes meis tegutseva väega võib korda saata palju
rohkem, kui oskame paluda või isegi mõelda,
21 temale olgu kirkus koguduses ja Kristuses Jeesuses igavesest
ajast igavesti kõigi sugupõlvedeni! Aamen.
m505. oktoober 2017, 08:17
Kuule lehmakook , sa ka ei väsi kellele seda .itta on vaja .
jah5. oktoober 2017, 00:17
midagi ei ole teha, on olems isegi selline väljend - amet kohustab. Paraku oli märgata seda seenelise stiili isegi töökohustuste täitmisel... Ka vabaja riietus võiks olla presidendil väärikas ja mitte liiga väljakutsuv (nt SEB maratonil kantud lühikesed püksid polnud just ka kõige õnnestunum valik. Tänapäeval on ju viisakaid ja ilusaid riideid kerge saada. Rahvast esindades tuleks lähtuda ikka headest tavadest.
Ise ka sai aru mida kirjutasid?5. oktoober 2017, 00:42
Lepige nüüd Võrnoga kokku, kas seeneliste stiil on tagasihoidlik või liiga väljakutsuv
nõus5. oktoober 2017, 00:45
SEB maratonil ta kindlasti pidi jooksma kontsingadega ja miniseelikuga (väga viisakas, ilus ja atraktiivne pealekauba, mina kui mees oskan selist stiili hinnata)
nõus5. oktoober 2017, 01:26
amet kohustab, hästi öeldud.
5. oktoober 2017, 08:09
mida sina si---tt tead riietumisest !
tea,kas4. oktoober 2017, 23:47
400 kommini läheb välja või?
4. oktoober 2017, 23:56
läheb jah5. oktoober 2017, 02:06
:P5. oktoober 2017, 03:49
http://ohtuleht.ee/830279/
siin tuli rohkem kui 380, aga alla 400.
Sa võid ju sinna ühe juurde kirjutada et rohkem oleks..
siis selgub sulle miks üle 400 ei saanud.
:D5. oktoober 2017, 04:34
http://ohtuleht.ee/830279/
siin tuli 488.
Sa võid ju sinna ühe juurde kirjutada et rohkem oleks..
ainult et ei saa5. oktoober 2017, 15:18
http://ohtuleht.ee/830279/
siin tuli 488.
Sa võid ju sinna ühe juurde kirjutada et rohkem oleks..
kahepalgelisus4. oktoober 2017, 23:22
" Mina maksan sulle ka palka ja ma tahan julgeda öelda ja mõelda, et see on Eesti president. Esinduslik, tõsiseltvõetav ja väärikas.“
Huvitav, et Evelini puhul seda pandi pahaks.
ohhoo5. oktoober 2017, 01:27
mis aastatel evelin muidu president oli ka? ja millise riigi oma, EV-s olla kersti esimene naispresident?
5. oktoober 2017, 08:11
Praegune president on parim kõigist eelkäijatest !
RoadRunneR5. oktoober 2017, 08:56
Evelin oli esimene leedi mitte president
totu kuult4. oktoober 2017, 23:20
Mis asi on pibo ja ecrud slimmid?
hmm, ei ole kuulnud4. oktoober 2017, 23:19
Halvustaja4. oktoober 2017, 23:00
5. oktoober 2017, 08:13
see hannes ei tea enam ise ka mis möga suust välja ajab !
mis siin ikka kakelda4. oktoober 2017, 22:40
polnud ju mingit presidendi valikut ja see kes sinna sätiti sotside poolt ei vea lihtsalt välja ja ei tule toime. Muud midagi, lihtsalt ei saa hakkama.
kilpude harakas4. oktoober 2017, 23:44
Ei saa hakkama raha laristamisega? Oim kui kurb.
5. oktoober 2017, 08:17
veelkord: Hetkel on pr. President parim meie riigile !
no5. oktoober 2017, 08:39
Kõik valikud mängiti teadlikult maha ja siis Nestor helistas,et Kersti tule,koht on olemas.
valimisteks4. oktoober 2017, 22:28
kõlbab igavene pläma...
,,kodukulud alla,, idee töötab ullikeste peal ja töötab.
Ma 9. oktoober 2017, 15:06
ammu enam ei loe neid valimisplatvorme. Kõik see rämps läheb joonelt prügikasti.
Hannes,4. oktoober 2017, 22:25
võta aeg maha,tunne ennast mugavalt,lase vabaks,mine sauna,võta üks kõva leil ja väike õlu ning homne on palju helgem.
leil4. oktoober 2017, 23:09
on lollikestele,kes leili peale lähevad leili,,,,
valimisted ikkagi.
mida öelda tahtsid?5. oktoober 2017, 01:29
et peida pea liiva alla ja siis ongi helgem? vaata, just seetõttu meil helge ei olegi, et enamus poliitikuid nii teevadki. hannes mitte.
(ja mina ei ole hannes)
4. oktoober 2017, 22:23
Kurat kas president ei esinda rahvast? Lihtinimene on igapäevaselt riides nagu balliõhtul? See, et inimene on president, ei ole ülistus. Jah, saab suuremat palka, aga teeb ka selleeest rohkem kui härra Võrno. Isiklikult pole ma Kaljulaidi suurimate fännide seas, kuid leian, et julgus olla tema ise on midagi rohkemat väärt kui kritiseerimisega Õhtulehe esikaanele sattuda. Sama ka ajakirjanikule- puutun igapäevaselt sama tööga kokku, kuid sellist kirbusitta üles ei avalda.
huvitav4. oktoober 2017, 22:33
kuidas sa tead nii täpselt, mida Hannes või siis tädi asehaldur täpselt teevad?
jah, üks vihkav sots4. oktoober 2017, 22:34
leidis siit kirbusita üles. Haiseb ka vä?
kas4. oktoober 2017, 22:35
Kurat oli ka selles loos kuskil? ei märganudki enne. Kurat! :-))
on sul üldse aimu?5. oktoober 2017, 01:32
mis on selle ameti kohustus? olla esindusisik, saad sellest aru? kas suvaline sitsikitlis "jäin iseendaks" on esindusisik? oled kuulnud mõistet etikett? president oli töökohustuste täitmisel, mitte seenel, tajud vahet? tema alariietatud välimus solvab võõrustajat, või ei arva sa, et kui president tuleb külla, siis on inimesed pidulikult riietunud? tundub, et sinu pea seda kinni ei võta, seega on vist mõttetu üritada sulle ka seda selgeks teha.
v4. oktoober 2017, 22:16
Tubli poiss, oma arvamus peab ju säilima, olenemata mis keegi arvab. Arvamine sõltub siiski suurelt kui palju on arenenud mõttevõime ja asjadest arusaamise aga ....kui palju on arenenud mõistus. Vaidlemine ja oma tõe pealesurumine ei ole antud meile headuse poolt, inimene peab säilitama otsustusvõime ja tahte soovitada parimat.
Hannes4. oktoober 2017, 22:29
ongi mures eesti pärast ja meile mitte sobiliku "presidendi" pärast. Ta sooviski parimat välja öelduga, et sellele tähelepanu juhtida.
president4. oktoober 2017, 22:31
tuli ju ka jutuga, et tuleb rääkida-rääkida-rääkida, et rahvast ühendada. Ja mida ta aastaga teinud on? ainult rahvast lõhestanud oma üheülbalise brüsseli ideede peale surumisega ja kohalike maha tegemisega. Kogu moos.
räägi või mitte, nagu hanel selge vesi5. oktoober 2017, 00:48
Eesti rahvas on individualistide kogum, kes ei salli teisi ega omasi, kel on tava kõiki sõimata, kes on olnud õelad ja kurjad kõikide presidentide ajal, ja on ka edaspidi.
ak.4. oktoober 2017, 22:06
Võrno on alati jopakas olnud.
Krdi endine punnnina.
to jah 22.018. oktoober 2017, 03:45
Tahtsin miinuse panna palgalisele kommijale. Kogemata läks pluss.
jah4. oktoober 2017, 22:01
loll
ja totter mees...see võrno
Enn4. oktoober 2017, 21:49
Küll see Võrno on ikka labane!
Õnnetu lapsepõlv4. oktoober 2017, 21:33
ja kurjad vanemad poisil.
Kaljulaidi toomine 4. oktoober 2017, 22:01
Kui suur osa eesti elanikkonnast üldse teadis et selline inimene olemas on? Ja kohe presidendiks. Presidendilt eeldaks ikka rokemat kui püüdliku abituriendi kombel kõnepuldis jutu vuristamist.
Minul,4. oktoober 2017, 22:14
lihtsal ega ka muul inimesel ei lähe elu paremaks ega halvemaks,olgu presidendiks see või too või üldse mitte keegi.
4. oktoober 2017, 23:24
Mida täpselt rohkemat?
Mis selles eesti riigis siis üldse elada4. oktoober 2017, 23:59
Kui mitte miski ei ärata soovi omalt poolt kaasa mõelda ja mingeidki reaalseid arvamusi evida. Loomulikul vajab eesti riigireformi ja kasvõi presidendiinstitutsiooni äramuutmist, mingitmoodi säilitades siiski selle nn. esindusfunktsiooni täitmise riigi tasandil.
Presidentti5. oktoober 2017, 00:02
Ei peaks kinnitama kohale hädamenetlusega ja ta ei peaks olema inimene kes lihtviisil erakondade tegevusele või tegevusetusele kaasa noogutab.
Riigikogust5. oktoober 2017, 00:49
Mis funktioon siis tal veel on kui mitte esindusfunktsioon?
lihtviisil5. oktoober 2017, 00:50
mõni ikka teadis5. oktoober 2017, 01:35
mina näiteks olin kuku raadios kuulnud tema saateid, kus ta paatosega rääkis, kuidas me peame oma maale võtma, toitma ja katma mustust. ja lisas sellise lause: ja kui nad siis hammustavadki meie kätt, siis las nad hammustavad, kui meie neist hoolime ja austame nende kombeid, siis varsti nad ei hammusta.
pärast seda lause ei soovi ma sellest inimesest midagi teada, selline saab eestile tuua vaid ja ainult kahju.
See nn President4. oktoober 2017, 21:04
Ta käis Tartus väärikate ülikoolis rääkimas, aga kui nüüd kokkuvõte teha, siis ei öelnud mitte midagi. Mingi pettumus ja tühjus jäi hinge. Eesti peab koogutama, et jumalapärast Euroopas kellelegi jalgu ei jääks. Ainult Nestori tervitused tõi. Kellel seda vaja oli? Ta vist sotside president?
ega4. oktoober 2017, 22:01
ekre valjale meie president peale ei lahegi.
sel nn ülikooli käinutele4. oktoober 2017, 23:26
Mida arvata ülikoolis käinu kohta, kes loeb ja kommenteerib Õhtulehte
5. oktoober 2017, 07:20
23.26.03, ennast mõtled?
Ta ikka 5. oktoober 2017, 00:03
Erakondadeülene president
p.s.4. oktoober 2017, 20:32
seks korraks on võrno jälle tähelepanu saanud, ainult et teema oleks võinud olla ühele mehele sobivam, mitte riietuse kritiseerimine, see ju naiste pärusmaa.
ewqry4. oktoober 2017, 20:50
võrno on erialat moekunstnik, need on tema liistud. Sellest, mis pintsakust kaugemale uletub, ta ei mõika.
oli jah4. oktoober 2017, 22:02
nagu mone naise jutt, et nae, ei olnud piisavalt yles loodud jne. president on meil tubli. ta ei peagi valja nagema nagu modell voi ametnik kui tal on vaba paev. usa presidendid on koik shortsides kui vaba aeg on.
ei olnud jah5. oktoober 2017, 01:37
tal ei olnud vaba päev, kui vilkuritega praamilt ära sõideti. raske mõista, mis?
to oli jah5. oktoober 2017, 01:38
Lennart Meri: kui oled president, oled seda 24/7. kommentaare pole vaja.
Hannes4. oktoober 2017, 22:23
ju vaatas teda, mitte ei katsunud, juhm.
nuia4. oktoober 2017, 20:26
antud hetkel üks väheseid poisitiivseid asju meie "presidendi" juures, et ei lase kalli raha eest ennast nõustada ja disainriideid selga toppida. me ei ole nii rikkad et laaberdada rahva rahaga, et näida paremad kui me oleme, nagu paljud meist üritavad. Vaadake kasvõi oma tutvusringkonnas tuttavaid, paljudel neist teie teada on nii hea elu, nagu nad välja lasevad paista? midagi positiivset vähemalt presidendi kohta, mitte et ta ise maitsetu on, vaid et ta ei muretse selle pärast, mis teised ta riietusest arvavad.
võrnol4. oktoober 2017, 20:23
on keskeakriis koos depressiooniga.sellest saab lahti raske kehalise tööga.
4. oktoober 2017, 21:00
...ja kliimaks-meopaus +viagra !?
Hannu,4. oktoober 2017, 21:22
Lõpuks ometi!4. oktoober 2017, 19:53
Ütleb keegi tôe välja! Jutt 100% ôige!! Kohutavad riidevalikud, jube soeng jnejne. Tiiu talutütreke! Esinduslikkus on null ja kogu meie pere jaoks ei ole Eestil mingit presidenti.
seda4. oktoober 2017, 22:05
eestlaste kisa ei joua ara kuulata - evelin riietus uhkelt, ei meeldinud, valati sopaga yle, praegune president riietub rahulikult, jalle pole hea. kurb kyll kui teie pere nii pealiskaudne on, et kellegi soeng ja riided teid nii endast valja ajavad. mulle kersti meeldib, igati tubli ja tegus naine.
mulle väljaütlemine meeldis.6. oktoober 2017, 06:10
mees, kes ütles, et KUNINGAS ON ALASTI. Mulle jooksis president lühikeste pükste väel vastu aga see oli maratonil... oli küll rõve vaatepilt.
väga tubli4. oktoober 2017, 19:51
miks ei võiks meie president olla orissaare seeneline? igatahes pluss tema kontole
kui ta veel ütleks, et pa.gulased pole meile tere.tulnud siis võiks tema üle lausa uhkust tunda
väga mittetubli ikka5. oktoober 2017, 01:39
sest tema sõnad on, et pagulasi meile ja paluks ikka rohkem.
kas hannes4. oktoober 2017, 19:38
4. oktoober 2017, 21:02
kannatlik4. oktoober 2017, 19:38
Minu arvates pole mitte välimus see kõige inetum asi tema juures. Selle ma kannataks ära.
toetan Võrnot4. oktoober 2017, 19:28
Lugemisoskusega on meil ikka väga kurvad lood. Ei sõitnud ju President seenele, vaid kuuldavasti läks saarlastega kohtuma. Seega ei pidanud saarlastest nagu ikka maakatest suuremat lugu ja ei pidanud vajalikukski soliidsemat kõrgametniku väljanägemist. Olen kindel, et ükski mainekas tööandja ei nõustu, et tema klientidega suhtleks nii suvalises välimuses töötaja. Miks siis riiki peab selliselt esindama?
ekre4. oktoober 2017, 22:06
omad hoiavadki kokku. samas olite esimesed mehed lougamas kui evelin endale uhkeid kleite tellis. paha siga, mitu viga. kersti on ok.
See 4. oktoober 2017, 18:52
presidendiproua tõmmati kapi tagant välja nagu tädi RUMPUMPEL.Mida seal veel tahta. Aga teisalt 20 000 kuupalgaga võibki end väljendada riietuses suvaliselt.
intervjuu5. oktoober 2017, 10:45
Kord küsis intervjueerija ühelt inglise lordilt: "Mis eeliseid lordiseisus teile tänapäeval veel annab?"
- "Ma ei ole kohustatud nii šikilt riietuma, kui minu teener."
Kahju küll4. oktoober 2017, 18:44
kui me hindame inimesi ja halvustame neid välimuse, teadmiste, varakuse, positsiooni jms. pärast kuigi meie presidendil pole küll mitte midagi viga. Kui üks inimene lihtsalt ei meeldi või on vaja tähelepanu endale kuidagi saada, siis see on kindlasti üks võimalus kuid kas see on inimlik. Sellist käitumist on näha juba algkoolis ehk lastetuba on veidi vildakas. Mina arvan, et mitte ükski inimene ei tohiks halvustada teist inimest sellisel moel.
See hindamine4. oktoober 2017, 19:30
uusrikaste tase, Viimsist :).
4. oktoober 2017, 19:36
Mis kärbes seda võrnot küll hammustanud on? Nagu mingi Viimsi latatara viimasel ajal, muud ei tee kui kaagutab kõigi kallal.
Viimsi valla olukorrast4. oktoober 2017, 19:59
kui mina otsisin uut elamist siis tegin igasugu uuringuid - trükkisin sisse valla nime koos märksõnaga krimi, sotstoetused jms ja suureks üllatuseks leidsin, et suurelt on sotstoetustega esimene Viimsi vald, järgmine on Saue vald - tähendab vaeseksesd on end lõhki laenanud
Seeneline4. oktoober 2017, 20:17
Alles see oli kui lahvatasid probleemid Võrno pere ümber. Pole ta nii aus, tegus ja nägus midagi, et teisi tümitada. Kuidagi kiiresti ununevad tal endaga seonduvad asjad. Piinlik lugeda, et inimest hinnatakse välimuse järgi. Aga jah, seda lubavad endile nn uusrikkad ! Kas see ongi valimisreklaam, mis Võrno sulest viimastel nädalatel fb seinale ilmub ?
4. oktoober 2017, 18:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
siss4. oktoober 2017, 19:10
to maha...
Kas said nüüd rahulduse ??
madrus4. oktoober 2017, 18:18
.. tösine mure kui eesti ohfitser sellist mula ajab ...
Siim4. oktoober 2017, 18:16
Seda räägib kloun, kes Eurovisioonil margi endal täis tegi.
Kai /to Siim4. oktoober 2017, 18:23
Seda räägib mees kellel on oma arvamus ja julgeb seda välja öelda. Mitte meie moodi siin... ;)
ka Siimul on arvamus4. oktoober 2017, 18:35
aga kellegi teise , mõne aadelkonna esindala , arvamus.
Kai 4. oktoober 2017, 18:49
Siim võib vabalt arvata ...aga mul on tema arvamusest savi
4. oktoober 2017, 19:41
Ja Kai arvamusest on jälle teistel savi, võid vabalt arvata...või äkki arvad, et sinu arvamus on kuidagi õigem kui Siimu oma?
Siim5. oktoober 2017, 06:55
Mees, kes on ise moraalitu, tuleb teistele moraali lugema.
to Siim4. oktoober 2017, 20:35
mitte ainult endal vaid ikka meil kõigi. samas eestlased ta sinna saatsid.
Liisu4. oktoober 2017, 18:07
Mulle meeldib lihtsus ja mugavus!!!
4. oktoober 2017, 18:22
Kui Evelin sai ennast muuta, siis saab ka tema.
oioi4. oktoober 2017, 20:56
hoidku küll selliise eest kui Evalin oli .
Aga4. oktoober 2017, 22:51
Evelin ei olnud president! Kersti teeb sisulist tööd ja ela niisama rahva kulul, ei ürita olla igas pulmas pruut ja igal matusel kadunuke. Neid kahte ei ole võimalik võrrelda.
sa, liisu4. oktoober 2017, 21:12
võidke endale seda lubada, sa pole ka president. aga president peaks ikkagi olema töökohustuste täitmisel esinduslik.
lilli4. oktoober 2017, 17:58
mis nüüd jälle viga on? tahtsime ju kogu rahva presidenti, kes ei eksisteeriks kuskil kaugel ja oma mullis, ju tal pole vajadust rahva raha eest enda ehtimine ja kallite riietega priiskamine, ka merkeli välimus on väga lihtne ja tagasihoidlik.
pole meil ju rahva presidenti!4. oktoober 2017, 18:02
see on sotside tööõnnetus muud ei midagi. Rahvas pole ju valida saanud.
Millal enne8. oktoober 2017, 12:52
on rahvas saanud presidenti valida.
ti lilli4. oktoober 2017, 21:13
merkeliga ov võrdlus tabav tõesti. minu jaoks nad ongi võrdsel tasemel. madalal.
Hannesega julgeks luurama minna küll;4. oktoober 2017, 17:49
Kui vaja ütleb hannes otse välja aga mitte ei aja poliitikute moodi ümbernurga libedat ja kuulajale vaid meelepärast juttu. Edu!
Hannesega...le4. oktoober 2017, 18:22
Misasja sa siin rahuajal luurad?
Hannesgea...le-le4. oktoober 2017, 21:16
mil moel peab islam veel seda välja ütlema, kui ta juba öelnud on? na on tulnud euroopasse selleks, et see vallutada, valged alistada ja muuta see ala šaria seadusele alluvaks. mis sul arusaamatu on? sissetungija on sisse tunginud, öelnud, et see on sõda, tapnud inimesi, vägivallatseb igal poole ja sina räägid ikka rahuajast. kui rumaI selleks peab olema? millal arukene kinni püüab, et 3. maailmasõda käib? kas siis, kui oma pere kõri läbi nüsitakse, sinnani on pea liiva all peidus?
Hannesgea...le-le (no mida modereerime?)4. oktoober 2017, 21:18
mil moel peab islam veel seda välja ütlema, kui ta juba öelnud on? nad on tulnud euroopasse selleks, et see vaIIutada, valged alistada ja muuta see ala šaria seadusele alluvaks. mis sul arusaamatu on? sissetungija on sisse tunginud, öelnud, et see on sõda, tap.nud inimesi, vägivaIIatseb igal pool ja sina räägid ikka rahuajast. kui rumaI selleks peab olema? millal arukene kinni püüab, et 3. maailmasõda käib? kas siis, kui oma pere kõri läbi nüsitakse, sinnani on pea liiva all peidus?
17.49-le4. oktoober 2017, 19:44
ütleb välja jah, mida sülg vähegi keelele toob
Nojah4. oktoober 2017, 17:48
Kui Proua President kõrgetele külalistele kõnet pidas oleks võinud ka midagi pidulikumat selga panna. Nii lihtsalt nagu õpetaja või raamatupidaja igapäevatööl ka ei sobi külaliste ette astuda. Pigem tahaksid Eestlased ikka viriseda, et presidendi kleidid liiga kallid, kui et liiga vaesed. Noh nagu Eveliniga harjunud oleme.
to nojah4. oktoober 2017, 21:19
eksid, esinduslik ei tähenda kallis. aga selles on sul õigus, kontoritöötaja riietuses ei sobi külalisi vastu võtta.
teame, teame4. oktoober 2017, 17:46
Sai parteikontorist suunised, täitis uljalt käsku.
mmm..4. oktoober 2017, 17:46
Hannes Võrno pole enam endine sõbralik,naeratav,vaid nagu kurjast vaimust vaevatud.Mõtlen mida elukene küll teeb osade inimestega....
4. oktoober 2017, 17:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ega sotsid4. oktoober 2017, 17:41
targemat midagi välja mõelda ei oska. Kirjuta veel, et "ise oled seeneline" või " kes nime annab see...", mage.
4. oktoober 2017, 17:27
orissaare seeneline,kes korjas vaid kärbseseeni,millega rahvast mürgitada...
Aa4. oktoober 2017, 17:25
mulle pole Võrno kunagi meeldinud aga seekord olen temaga nõus. samas on tore näha, et inimesed on asunud meie presidenti usinasti kaitsma. tavaliselt kui ilmub mõni artikkel meie presidendist, siis enamus kommentaare on kordades hullemad kui see Võrno üllitis.
....4. oktoober 2017, 17:40
e mis jutu mõte on? Tore ju kui kõik on tore:-)
to ....4. oktoober 2017, 21:21
raske juhus, kui sa aru ei saanud, loe äkki veel, ehk saad siis?
Hannese julgus4. oktoober 2017, 17:25
rääkida asjadest nii nagu need on ja mitte poliitkorrektselt mugisega, see suur julgus väärib tähelepanu ja heakskiitu. Tavapärast korrektset ila kuuleme kogu aeg.
Kui poliitikud oma "teeb murelikuks" päriselt mõtleks, siis oleks nad selle mure koorma all juba surnud aga nad lihtsalt valetavad. Hannes räägib julgelt seda, mida näeb.
hästi öeldud4. oktoober 2017, 17:52
lipitsejad ja pugejad või muidu sotsid laovad muidugi miinuseid
M-ees4. oktoober 2017, 19:40
To: Hannese julgus
Selline väljaütlemine ei ole julgus vaid puhas rumalus. Võib-olla ka tähelepanu vajadusest tingitud. Tundub, et Hannese närvikava on pisut paigast ära.
heh4. oktoober 2017, 21:22
sinusugune mees vast küll pole, pigem supinahk oled.
to hannese julgus4. oktoober 2017, 19:47
arvad, et mittekorrektne ila on parem?
just4. oktoober 2017, 21:21
kui kuningas on alasti, siis tuleb nii öelda, sotslim.ukad aga kiidaksid takka, et oi kui ilusad riided on.
4. oktoober 2017, 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
sots4. oktoober 2017, 17:25
poe urgu tagasi, su aeg on läbi.
mari4. oktoober 2017, 17:15
Üldiselt on Kaljulaidi sünnipärane tüpaaz selline, et talle on keeruline väga esinduslikku sättida. Eks ta natuke koolitüdruku mulje kipub jätma. Samas, küllap oleks ùtlemist ka siis, kui naaritsas välja ilmuks.
marile4. oktoober 2017, 21:23
sulle assotseerub esinduslikkus kasukaga? vaeseke :(
No5. oktoober 2017, 12:22
Eks see naarits ole lihtsalt ülepingutatud riietusstiili sünonüüm. Vaesekesed ikka need, kes kõike sõna-sõnalt võtavad.
4. oktoober 2017, 17:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. oktoober 2017, 17:25
õige4. oktoober 2017, 16:48
See proua maitsetus ja teiste suhtes lugupidamatus on juba ammu välja paistnud.
No, mis riietuses ta seal eelmise nädala tippkohtumisel siis oli?!
Need erivärvi heledad kortsus püksid ja pisikesevõitu jakike+lilleline top pükste sees!??
Selliselt ikka annab ennast riietada!
õiglane Õie4. oktoober 2017, 16:56
olen Orissaares kohtunud nii seeneliste, marjuliste kui ka kohalike virmalistega. Nad kõik on virgad ja viksid. Kohe lust vaadata. Samas Võõpsu vibalikud on minule jätnud kõikuva elemendi mulje.
Ahsoo4. oktoober 2017, 16:57
Kuidas keegi oskab presidendi üle arutleda, mõned ainult hilbunduse tasemel.
to ahsoo4. oktoober 2017, 21:27
pigem oskad sina seda vaid hilbunduse tasemel näha. institutsiooniga kaasnab ka etiket, kirjutatud ja kirjutamata. kaltsakana ringi käia ei sobi presidendil, kui nii lihtsast asjast aru ei saa, siis ta ei sobi oma kohale. see, et sinusugune aru ei saa, ei pane imestama, aga tema ja tema nõuandjad peaksid teadma protokolli.
jaa-jaa5. oktoober 2017, 11:40
Et kui ikka praami peal kontsakingad jalas ei ole, siis kohe kaltsakas ? Ja teise inimese kohta ' sinusugune' öelda on muidugi kasvatuse ja intelligentsi kindel tunnus.
nõus4. oktoober 2017, 21:26
ei ole talle seda antud ja ilmselt on põikpäine ja ei kuula ka nõuandjaid. külaliste suhtes on aga väga ebaviisakas olla nö peoperenaisena alarõivastatud, lisaks alarõivastatud maitsetult.
Re1n4. oktoober 2017, 16:39
Aga kas sa enne ikka peeglisse vaatasid, sest võib-olla ta arvas . et oled mõni tallipoiss ja seepärast ei kummardanudki sulle.
gee4. oktoober 2017, 16:38
kas Võrno käib metsas pingviiniriietes, et nagu oleks kohe vastuvõtule minemas või? See oli Võrnost küll natuke paha.
hästi4. oktoober 2017, 16:36
öeldud ja sobilik nimi, orissaare seeneline, äistabamus.
4. oktoober 2017, 16:35
Miks meie presidendi kallal vingute? Ühe Euroopa suurriigi liider alati jakikeses ja kortsus pükstega
4. oktoober 2017, 16:41
kas tõesti4. oktoober 2017, 16:37
teised teevad ju kaa, ha haa
Tädi4. oktoober 2017, 16:30
Kes on võrno? Iga mats presidendi kallal ei ilgu. Edu meie Kerstile.
asehaldur4. oktoober 2017, 17:20
sõitku seenele ja sealt brüsseli tagasi.
kes on kaljulaid6. oktoober 2017, 06:23
sotsid tirisid ta kapi tagant välja aga ebaõnnestunult.
Memm maalt.4. oktoober 2017, 16:29
Kes on Võrno ise??? Meie presidenti niiviisi halvustama!? Aga äkki läkski seenele?
Mulle just meeldib, et presidendiproua ei näita oma olekuga, et ma olen teist üle. Võrno tutvustab presidendi riietust nii peente nimedega, et lihtne inimene saabki aru, et president oli vägagi glamuurselt riides.
4. oktoober 2017, 19:52
Eks ullike naerab ikka iseenda jutu peale...
4. oktoober 2017, 20:56
Siis ei pea mõtlema oma nõmeduse peale, Võrno on kah Henrik Normann, kes keskeakriisis jõi, naiosi vahetas ja jobu teksti produtseeris. Võrnol on sama lugu, tahaks saada valituks ja õiendada inimeste kallal, kelleni ta tegelikult ei küüni. Kui siis pööbli häältega, kelles keeb alati viha eliidi vastu. KA vaimse eliidi vastu.
ruudi 4. oktoober 2017, 16:27
Väga väsitav ikka see presidendi tõõ et jälle puhkusele minema peab Aga Võrnoga vaidlen Aastaid tagasi Käsmus suure kivi juures kuulsin elavat soomekeelset vadistamis Naisthulgas hakkas silma tuttav punapäine vadistaja Soome president oma tavalises headuses ei lõhnagi mingitest tursketest ihukaitsjatest Ei riie inimest riku kui mõistus ordnungis Pole sel meie presidendil häda midagi see kikilipsu eputamine ja naiste kabistamine oli hoopis hullem
Liisu4. oktoober 2017, 16:26
Kas presidendi kantselei peab igast presidendi liikumisest teada andma. Soovitvalt eraldi Võrnole.
Tead4. oktoober 2017, 16:18
Võrno Hannes,
sõida oma jurajutuga õige seenele!
4. oktoober 2017, 16:29
...või ehk hoopis põrgusse !
4. oktoober 2017, 17:01
Aiku4. oktoober 2017, 16:18
Meie Lennart ütles ikka, et tema on EV president 24/7. Olen Hannesega 100% nõus, et presidendiproua peaks ennast rohkem jälgima ja ilmselt vajab ta stilisti abi. Oma kodus, kus keegi teda ei näe, tehku mida heaks arvab aga Eesti rahva ette ilmudes, olgu või seenele minnes, peaks ikka stiilne olema.
4. oktoober 2017, 16:31
kuule aiku mine õige oma jutuga tead küll kuhu !?
to Aiku4. oktoober 2017, 17:34
Kersti on siiski proua president mitte presidendiproua. muus osas olen sinuga nõus,
Ma arvan,et4. oktoober 2017, 16:15
meie president on tõepoolest ORISSAARE SEENELINE
Meie praegune president ei ole orisaare seeneline4. oktoober 2017, 16:30
Kersti Kaljulaid on parim president,kes meil senini olnud. Ja kuidas ta riietub ei ole kellegi asi, veel vähem vörno sugustel.
Kuidas4. oktoober 2017, 21:08
ei ole kellegi asi, ta on meie riigi ja rahva esindaja 24/7. ja prsident peaks ikka tõesti ka riietuselt teistest eristuma, Seenemetsa minekuks saab vast riigi esipea igal pool riideid vahetada.
4. oktoober 2017, 16:32
/-le4. oktoober 2017, 17:54
Sest et, Võrnol on selga valatud pingviinikostüüm. aga presidendil varieeruvad kleidid.
4. oktoober 2017, 16:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. oktoober 2017, 16:34
mina arvan samuti ,et vajab viagrat ja psühholoogi !
Juku4. oktoober 2017, 16:03
Milles küsimus? President võib ju ka seenele sõita.
Juhan4. oktoober 2017, 16:11
Asi pole seentes vaid juhi teovõimekuses ja lihtrahvale pühendumises.
Seen4. oktoober 2017, 18:08
President võib seenele sõita ja dressides käia, aga praami peal ta seeni ei korja, nii et tal oli võimalus ennast enne praamile tulekut presidendile kohaselt riietada. Isiklikud autojuhid koos autoga ees ja taga. Kõik riigi poolt kinni makstud. Presidendi käitumine on lihtsalt ülbe rahvale pähe sülitamine ja mitte ainult riietuse valikuga. Kogu ta suhtumine ja jutt näitab võõrandumist Eesti elust ja rahvast, ta ei tea rahvast ja tema ootustest muhvigi ja räägib Brüsseli ülemuste poolt kästud juttu. Viimasel ajal on stilistid ilmselt temaga vaeva näinud, riietus on nüüd parem võrreldes algsega. Tema enda riided olid küll maitselagedad. See ütleb ka juba midagi inimese kohta. Aga ikkagi ta presidendi mõõtu välja ei anna, ei sõnade ega käitumisega. Selline nukupresident on Eestile häbiks. Eelkõige vastutavad selle eest need 81 riigikogulast, kes sellele naljanumbrile oma hääle andsid.
õige4. oktoober 2017, 21:02
lihtrahvast teab kõige rohkem mõisnik Helme!
jukule4. oktoober 2017, 21:35
just nimelt. ja siis ei pane ka keegi pahaks seenelise välimust. kuid ta läks visiidile oma rahva juurde, mitte seenele. selles asi ongi. kui sina lähed külla, siis ka ju kodusdressides ei lähe? ma ei pea silmas head sõbrannat, kelle juurest võid tõesti läbi hüpata ka kodustes riietes. ma pean ikka silmas küllaminemist, kus ka võõrustaja on teinud ettevalmistusi jne.
16:034. oktoober 2017, 21:42
Mida te korrutate-seenele ja seenele? Ei läinud mingile seenele, ajas tööasju, kohtus sotsidega, et valimisteks juhtnööre jagada. Tema on ju seal, kus raske, hetkel oli Saaremaal raske, propa ei toimi.
4. oktoober 2017, 16:02
mida see võrno plagistab oma l.... kas tahab ise sellele kohale no ei
Tead4. oktoober 2017, 16:11
pangu üks kõik mis riided selga või ilmugu alasti, aga tema tehtav poliitika on eesti rahva reetmine! Kõik muu pole tähtis. Maha!
.....4. oktoober 2017, 16:20
kui sulle uudiseks pole, siis president ei tee mingit poliitikat...loe presidendi institutsiooni kohta enne,,,, Meil on president selle kiuste, et riigikogu t öllid ei suutnud otsustada, keda nad tahavad...mida vingumist kogu aeg...
16:204. oktoober 2017, 16:32
Kuidas ei tee, iga minuti järel teles-noored näitlejad kaasatud reklaamiks-noored valima. Mis temal siis nende valimistega asja on, küsin? Pidagu oma klassikokkutulekuid magava Merkeliga , tehku tantsu ümber aurukatla edasi.
4. oktoober 2017, 21:00
See on sotsiaalkampaania, menutamaks noortele nende õigusi. Ei ole poliitika, vaid informeerimine. Nagu mina nüüd sind valgustasin. TEgin ka sotsiaalreklaami.
jah4. oktoober 2017, 21:38
president on esindusisik, see iseenesest juba ütleb, et tuleks ollagi esinduslik. see ei tähenda kulda ja karda, aga sobiv rõivastus võiks olla küll. alarõivastumine on samuti nagu ülerõivastumine taunitav ja võõrustajale solvav. niipalju võiks ju viisakusest ikkagi teada? see on elementaarne.
21:00/ vaesed lapsed, keda äratama peab4. oktoober 2017, 21:48
Jah, just sotside propaganda, selle sotsiaalsusega mingugi seenele. See on avalik reklaam teles.
enna4. oktoober 2017, 16:00
On see Võrno mis ta on, aga seekord on tal paraku õigus. Kersti ei ole isegi Tiiu talutütreke (vanasti olid ka nemad maitsekalt riides). Soliidseks saab jääda ka seenel käies ja vabal ajal. Võiks ikka aru saada, et inimesed jälgivad teda igal sammul. Kui endal maitset ei ole, võiks abi küsida. Võimalused ju on olemas. Loomulikult ei ole vaja üle pingutada-aga president on ta ju 24/7. Maitse üle ei vaielda- aga maitset tal ei ole. Isegi lihtinimene saab sellest aru.
maitse üle just vaieldaksegi4. oktoober 2017, 16:35
mille üle siis veel?
Tiit4. oktoober 2017, 16:00
Miks Vorno solvab Orissaare seenelisi?
Anna Abi4. oktoober 2017, 15:53
Kas keegi seletaks mulle, mis asjad on ecrud slimmid?
MInu meelest on vabal ajal inimesel õigus kanda seda, mis talle meeldib. Isegi Orissaare seenelise look võib rahvusromantiline olla.
Võta abi4. oktoober 2017, 16:12
Ei ole ikka vabal ajal õigus kanda, mis meeldib, kui oled Eesti Vabariigi President! See eristabki EV presidenti sinust, tavakodanik, minust samuti. Seda, mis talle meeldib võib ta kanda vaid kodus, koduseinte vahel. Olen sellega igati nõus, et Eesti Vabariigi president peab väljaspool olema stiilne, soliidne ja väärikas, rõhk sõnal väärikas! Piinlik niisuguse presidendiproua pärast :(
to võta abi4. oktoober 2017, 16:50
tõesti sa vajad abi! võta rohtu.
Anna abi4. oktoober 2017, 17:15
Ma arvan, et Kerstil olid täitsa viisakad "seenelise" (irw) riided seljas. Saaks aru, kui inimene oleks kasimata. Näiteks naaberriigi president püüab palja ülakehaga kala. Kas see ületab uudistekünnist? Keegi vigiseb selle üle?
Kas4. oktoober 2017, 21:02
Kas nägema välja väärikas või olema väärikas? Mina eelistan väärikust, mis tuleb seestpoolt, mitte retsepmeistri poogitut. Pööblile pole miskit kunagi meele järgi, kui siis ehk mõni tõsielustaar, kes ropendab ja ajab samasugust putru välja nagu tema fännid.
15:53 / Otsi abi4. oktoober 2017, 16:39
Rahvusromantiline-temapoolt sügavalt halvustav suhtumine rahvuskäsitöölite kohta, madala haridusega matside ajaviide. Tema on Brüsseli globalistide modell, millel rahvuslusega midagi pistmist pole.
kes sa oled4. oktoober 2017, 15:50
kes sa oled, Võrno, et sulle ei tohi seeneline vastu tulla?
No kuram jah4. oktoober 2017, 16:28
niisuguse loraga välja tulla. Vaat kus nüüd saab demagoogiat teha: ahhaa, nii et lihtsa inimese moodi välja näha on siis paha jaaah, aga mina käin kogu aeg lihtsalt riides ja seenel käin ka. Paljude jaoks on ju palju tähtsam kui ta temaga seenele tuleb, kui et maa igasuguste illegaalidega üle ujutab.
4. oktoober 2017, 17:11
võrno on järelikult seen. kardab, noh.
Eestlastel4. oktoober 2017, 15:47
on kena vanasõna "riie ei riku meest - ilmselt ka naist". Võrnot ma ei tunne ja ei soovigi oma tutvusringkonda niisuguse keelekasutusega meest. Tema probleeme saab lahendada üksnes med.spetsialist.
4. oktoober 2017, 16:15
see kaitsevägi röövis tal viimse mõisturaasukese !?
valik oli liiga suur4. oktoober 2017, 16:36
nii palju mehi ümberringi
60-ne E.4. oktoober 2017, 15:47
no kui president ei sobi, teeme KUNINGRIIGI...ma vaba ja aastates proua, võin kuningannaks hakata!
Arvan...4. oktoober 2017, 15:47
et kui Inglismaa kuningannal kõlbab kirju rätt peas maamunal ringi jalutada, siis sobib meie
president Kersti Kaljulaidil samuti tunda töökohustustest vabal ajal end vabalt ja mugavalt.
Eelkõige oleme me inimesed. Mugavad riided ei vähenda kuidagi inimese väärikust. Ja meie
president on väärikas küll, kulla kritiseerijad.
Hahaaa4. oktoober 2017, 16:14
Inglismaa kuninganna "rätt" on Hermesi käsitöö ja see rätt maksab muuseas 700 EUR, sulle teadmiseks. Kui just ei ole eritellimusel tehtud just talle, sellisel juhul veel kõrgem hind.
Nojah4. oktoober 2017, 17:02
Rätt ikka rätt, kas kallis või odav. Kui meie president 700 eurise räti pähe paneks, poleks jälle keegi rahul, et raha raisatakse. Ja kui kallis rätik, siis võib ja kui vähe odavam, siis ei või ?
rätt4. oktoober 2017, 18:28
jääb rätiks. Võin Gucci või kilekoti ka pähe panna aga ikka jääb kotiks.
Kuid4. oktoober 2017, 19:34
ometi näeb kuninganna selles kallis pearätis välja nagu lihtne vana naine.
4. oktoober 2017, 20:00
Kuningannaston ka pilte, kus tal lisaks rätile peas on ka kummikud jalas.Mis nüüd küll saab, kas võrno pole näinud ja minestanud?
on, on4. oktoober 2017, 16:17
Inglismaa kuninganna ON KUNINGANNA olenemata sellest, mida kannab. See on inimese sisu, olek, kasvatus. Ei mingit mehesammu ega korrastamata soengut, ei mingeid krampe ega inimeste solvamisi. Millal ükskord need koolid hakkavad mõtlevaid inimesi kasvatama, või hakkab see laste vaimu kärpimine peale juba lasteaiast, et üks ütleb ja teised kaagutavad kaasa.
David Icke4. oktoober 2017, 17:08
Inglismaa kuninganna on sisalik
ewr4. oktoober 2017, 21:05
Kui keegi mõtleb võoi käitub teisiti, siis ei oska mõelda või
Inglise kuninganna4. oktoober 2017, 21:04
sõja ajal oli ka automehaanik.
seep see ju ongi4. oktoober 2017, 21:41
et ei olnud vabal ajal, töövisiidil oli.
ANTS kuule (loe: Võrno)4. oktoober 2017, 15:43
Äkki tal oli vaba aeg mitte puhkus... käid ka kodus õhtuti koguaeg pintsakuga ? Värno vist kannatab posttraum. stressi käes, iga nädal lahmib tühja
mm4. oktoober 2017, 15:36
Kaks mõnusat inimest,kellest on saanud vastikud tolgused:Võrno ja Kersna!
4. oktoober 2017, 16:04
4. oktoober 2017, 16:17
mina ka ja tean et väga paljud ühinevad mm -ga!
vastus vale, blää4. oktoober 2017, 16:38
4. oktoober 2017, 15:33
Eestil polegi presidenti,ootan uusi valimisi kus rahvas presidendi valib.Praegune süsteem on nii mäda et lausa häbi on. Jumala suvaline inimene kellel pole mingit rahva toetust sai presidendiks
Nips4. oktoober 2017, 15:48
Ja mida Sa selle presidendivalimisega võidad? Mul küll täitsa suva sellest presidendist. Peaasi, et esinduslik ja hea sõnaseadja!
Jah4. oktoober 2017, 17:05
Ja kes oleks see inimene, kellel oleks ülekaalukas rahva toetus ? Haritud ja harimatud, noored ja vanad, kõigil oma eelistus.
sellist4. oktoober 2017, 18:30
inimest pole veel sündinud, kes kõigile sobiks
on küll4. oktoober 2017, 21:06
rgeay4. oktoober 2017, 21:07
Eesti põhiseaduse oleme kõik kes 1992 täiselaised olid, vastu võtnud. Ja meil on parlamentaarne vabariik. Igasugu tõõpe ei saa lasta valima asju, millest neil mõistus õle ei käi. Riiete järgi või selle järgi kes pööblile sarnasemat juttui räägib.
Huvitav,4. oktoober 2017, 22:56
millal on Eestis rahvas saanud presidenti valida? Eesti seaduste kohaselt ei ole see kahjuks võimalik.
Ka eelmised presidendid ei olnud rahva valitud, vaid poliitikute-esindajate poolt. Seekord lihtsalt ei saanud need jonnipunnid omavahel kokkuleppele ja asi läkski nii kaugele, et tuli teha erakorraline valimine.
http://www.vvk.ee/arhiiv/vabariigi-presidendi-valimised/vabariigi-presidendi-valimise-kord-2/
Tore4. oktoober 2017, 15:31
,et meie president on lihtne,oleme äratüdinenud,rahva raha eest uhkeldavast naisest,kellel polnud mittemingisugust moemaitset ja aina ülbitses.Kiidan presidendi lihtsust,sest raskel ajal,kus ainult riigikogu,valitsus,poliitikud võivad endale lubada imekalleid riideid,siis presidendi lihtsus toob rõõmu südamesse.
4. oktoober 2017, 16:18
teiega on paljud nõus !
See4. oktoober 2017, 23:00
rahva raha raiskav uhkeldav naine ei olnud president!
Presidendi puhul ei peaks üldse omama tähtsust, mis soeng või mis riided, vaid hoopis see kui hästi teeb ta oma tööd, kuidas riigiametkonnad ja välispartnerid teda hindavad. Näib, et Viimsi valla (ekrelastest) poliitikute arusaamine maailma asjadest ei ulatu kaugemale sellest, mis riie kellelegi seljas on või mis kingad jalas. Lausa hale. kui enamaks aru ei jätku.
Aga 4. oktoober 2017, 15:31
öelge või mõelge mida tahate,aga mina olen Võrnoga 100 protsenti nõus.Meie presidendil ei ole soliidset hoiakut,ta vist ei kannaks soliidseid riideid väljagi.Samas ma ei halvusta tema välimust ,tema on selline.Hea,et meil lõpuks on president.
maali4. oktoober 2017, 15:41
kas tema ei võigi seenel käia
nüüd4. oktoober 2017, 16:55
ostan oma autole ka sinised ja punased vilkurid ja lähen seenele.vabal päeval või sügispuhkuse ajal.
nii4. oktoober 2017, 17:38
naaberriigi president käib kogu aeg samades riietes, huvitav, kas sealne rahvas ka kobiseb. Ei saa aru inimestest, kelle jaoks on kõige olulisem välimus. Kui endal midagi peas pole, siis tuleb muidugi rõhuda välimusele.
JÄTKE järele4. oktoober 2017, 21:57
juba ükskord, ei olnud seal mingeid seeni ega sinna minekut.Mis karjute siin?Meil pole presidenti, asehaldur käigu või alasti, punkt.
viljandlane4. oktoober 2017, 15:31
Ma olen Võrnoga üldjoontes nõus.President peaks olema soliidne,esinduslik ja olema kogu rahva president.Pr.presidendil jääb soliidsusest küll väga palju puudu ja minu jaoks on ta liialt ,,eurooplane".Esineb ja on välimuselt nagu mingi plikatirts ning mõtted on minu jaoks liiga ,,euroopalikud"Sellise moega oleme varsti selline riik nagu on Rootsi,mida ma kohe kuidagi ei taha.Kui keegi heidab mulle ette,et ma olen naispresidendi vastu,siis on ta osaliselt õigus,kuid kadunud Valve Kirsipuu või Siiri Oviir oleksid märksa soliidsemad selles ametis olnud.
idavirulane4. oktoober 2017, 15:55
lihtsuses peitub ilu. kirsipuu, oviir keda veel vanemat tahaks viljandlane näha. 100aastaseid vist pole sulle pakkuda.
Jutt4. oktoober 2017, 16:12
ei ole vanusest,vaid soliidsusest!Ja lihtsuses EI peitu ilu,vaid paljudes muudes asjades.Kõik kolm eelnevat presidenti andsid täielikult presidendi mõõdu välja,praegune aga kahjuks mitte.Kui rääkida noorematest,kes sinna sobiksid,siis Merle Maigre on esimene,kes meelde tuleb....
Psühholoog4. oktoober 2017, 15:25
Hakkan sügavalt kahtlema hannese seksuaal-orientatsioonis ? Olles mitte eriti kaugel ligi 50 -ne piiri vanusest jäetakse oma naine ja lapsed ja minnakse kaitseväkke ,kus teenivad noored poisid !? Mõelgu inimesed mida iganes aga mõned mehed selles eas kehastuvad intiimsuses ümber sest naiste vihkamist võib küll artiklist ka välja lugeda !
täiesti 4. oktoober 2017, 15:33
4. oktoober 2017, 15:46
Psühholoogid leiavad alati põhjuseid, mis psühholoogitseda ning panna diagnoose. Eriliselt haiglane amet. Mine peegli ette ja vaata ennast - kas sul seal peeglist vaatab vastu sama pilt, nagu sa oled. Või on hoopis nii et vastu vaatab peegelpilt - sinu parem käsi on peeglis hoopis vasak käsi ja vastupidi.
4. oktoober 2017, 15:51
võibolla ta ongi just sellepärast lahutatud
4. oktoober 2017, 16:22
naabrid räägivad ka, et ei pidavat naistest lugu aga noorte poiste seltskonnas lööb särama !
oo, kus see helmede poliitväljaõppe kursant4. oktoober 2017, 15:14
võrno lärmab, lällab ja läkastab, naerab ja irvitab edukate eestlaste, siin siis isegi meie presidendi üle.
Selline labane ja matslik käitumismaneer talle valimistel hääli küll ei too,
vastupidi
Viimsis elavad peale võrno ja veel mõne temataolise, väga intelligentsed, haritud ja viisakad inimesed, kes ühest sellisest matsi-võrnost midagi kuuldagi ei taha,
hääleandmisest rääkimata.
Aga tore on see, et võrno ise on nii madalalaubaline, et ta ise ei märkagi, et ta oma sellise käitumisega iseennast tasapisi, aga kindlalt maatasa materdab. Ha ha!
Aga helmede poliitkoolii ajuloputusega kursandid ja kasvandikud, nagu me nende kommentaaridest juba teame, sellised ju ongi.
4. oktoober 2017, 15:22
on mis on
aga Võrno on täitsa venelase näoga, täitsa sotsi ossi peegelpilt
tõsi4. oktoober 2017, 15:50
küll nõukaaegne marksismi-leninismi agar ja edukas propagandist juba oskab ja teab kuidas inimestel efektiivselt ajusid loputada.
4. oktoober 2017, 15:28
paganama õige jutt---nüüd jääb hannesel üle ainult unistada temale häälte andmisest !?
Onu Heino4. oktoober 2017, 15:29
Aga meil poeman küll meeldib. Vahvliants ja Hull Ivan kiidava
Frei4. oktoober 2017, 15:14
Võrno läheb liiga isiklikuks, sümpaatne oli aga Eve Pärnaste pessimistlik arvamusavaldus 19. augusti ÕL-s (internetis pole millegipärast kättesaadav): Esiteks ta pole mingi president. Inimene, kes on nõushakkama presidendiks ilma konkurentsita, ei vääri minu silmis mingit lugupidamist! Kõik. Ma ei ole tema mõtetest midagi positiivset leidnud.
kukepea4. oktoober 2017, 15:22
Ta ei ole ka minu president! Mina teda ei valinud. Aga hea seegi, et ta on Võrno ja temasuguste president.
Kersti4. oktoober 2017, 15:27
on tark. Erinevalt paljudest teistest. Rohkem me ei vajagi.
Eks aeg näitab4. oktoober 2017, 15:34
...kas ta teenib rahvast või võõraste suurt raha.
Oon oonn 4. oktoober 2017, 15:53
Brûsseli ees ennast sisse ei räägi. Muu jätab enda teada.
mjah4. oktoober 2017, 21:10
Pärnaste tahtis muidugi Helmet, aga Helme sai närused 12 häält. Ajab nutma muidugi.
E-hääletus4. oktoober 2017, 23:37
Eks patsiga poisid keerasid vastalise numbreid natuke vähemaks.
NB! presidendi kantselei4. oktoober 2017, 15:13
on siin käsukorras klikkima ja kirjutama pandud, ülejäänud riigiasutused ka ja ppa-s antakse suurimale kirjutajale preemia ning saab autahvlile, tore e-riik, irw
NB-le4. oktoober 2017, 15:43
sa eksid siin ikka päris rängalt,
jah siin kommenteerivad ka mõnungad mõistusega eestlased,
aga
enamus on siin ikka ekre trollivabrik täies koosseisius kommima käsutatud, et seda Viimsi matsi taevani kiita.
Kiitke seda Võrnit palju tahate,
Võrnot ootab valimistel täpselt sama saatus, mis toimus Mart Helmega presidendivalimistel.
Krahh ja täielik läbikukkumine!
Selleks edu talle!
üksikarvamuse kohta 4. oktoober 2017, 16:40
öeldake tänapäeval üksikjuhtum, mis midagi ei loe.
edu nb! -le.
väga4. oktoober 2017, 15:10
hea nimi - orissaare seeneline:-)
Jääb hästi meelde ja iseloomustab osavalt!
Nimesid on veel4. oktoober 2017, 21:18
Vanaema maalt4. oktoober 2017, 15:09
Aga kas meie üldse vajame presidenti? Nii tilluke maalapike, hiigelministeerium täis isehakanud eliiti+Riigikogu+ valitsus oma nõunike armeega. Seda ongi palju meie kukile vegeteerima pandud. Kohale määratud asehaldur, vabalt seenelise seisuses sotside alam-kas rahvas vajab teda? Eks ta on oma väljaütlemistega seda ka tõestanud, et ei vaja.
Olematu funktsioon jah4. oktoober 2017, 15:56
Mille võiks asendada asepeaministriga kes siis kodu ja väljamaal kõnesid peaks ja oleks puhkuseandja peaministrile ning legeleks ühtlasi riigiasjadega .
Miks4. oktoober 2017, 15:08
Miks see mees seal solvab orisaares elavaid seenelisi... rassism on see!!
Vau Mau4. oktoober 2017, 15:08
"President tuleb vastu mulle nagu Orissaare seeneline."
President tuleb mulle vastu nagu Orissaare seeneline.
l4. oktoober 2017, 15:00
võrno võiks konstrueerida presidendi jaoks garderoobi, seda ta oskab hästi.
aga4. oktoober 2017, 16:59
äkki näeb riieteta parem välja ,las vurab alasti.
vaja4. oktoober 2017, 14:56
Eesti vajab seda kuninga aseainet sama palju kui kala jalgratast.
Shveitsi riik saab suurepäraselt ilma presidendita hakkama. Kas on halvem riik?
Eesti riigil pole vähihaigete raviks raha, aga mõttetu ametkonnna ehk esindusfunktsiooni jaoks on miljoneid.
"Kilplaste lood" on tõesti meie rahvuseepos.
Lihtsalt 4. oktoober 2017, 14:55
lõngast nukk on lõngast nukk ja vahet pole kas on paberist riided seljast või pole.
ei ole accept4. oktoober 2017, 14:50
Saa oma hädadest juba üle! Ei ole kogy aeg vaja pritsida. Vähemalt õige erakonna valis endale, seal selline tegevus ruulib.
Ronja4. oktoober 2017, 14:47
Samas lehes on Trump oma abikaasaga pildil ja ei olegi pidulikus ülikonnas. Kuidas see Võrnole sobib ?Võrnol läks mõistus maailmareisile ;)
Võrnol õigus4. oktoober 2017, 14:54
Toodi euroliidu kontrollikojast toores president ,kes pole sise ega välispoliitikas osalenudki, kogemusi pole, teeb püüdliku õpilasena kõik ära ja sellise õpilase mulje ta jätabki.
EV aktsionär4. oktoober 2017, 14:45
v v v 4. oktoober 2017, 14:44
Seekord olen Võrnoga täiesti nõus.
Olen korduvalt tabanud ennast mõttelt et kas meie Presidendil ei ole õigeid stiliste. Amet ja ka proua vanus kohustab ju. Ma ei tahaks et ta oleks mingine eputrilla , aga vahel ennast peeglist vaadata ja natukene sättida ei teeks paha.
vanaema4. oktoober 2017, 14:37
No mis teha, kõik ei ole Melaniad. Mõni on Kersti, kelle juttu peale saab väga hästi magada.
Eestile ei sobiks4. oktoober 2017, 15:00
Ilmselt idaeuroopa pornomodell, ma ei kujta ette, mis kisa siis veel oleks?
Siim Kallas 4. oktoober 2017, 15:01
Oleks võinud seda ametiposti täita, kuigi tegemist on globalisti ja konservatiivse liberalistiga.
Ziegmund Freund4. oktoober 2017, 15:07
Magamine kõne ajal on enese psühholoogiline kaitse võõraste ja rumalate mõtetega eneseokupatsiooni vastu.
Võrnol õigus.4. oktoober 2017, 14:36
Taolist presidenti annab ikka mujalt maailmast otsida.See naisterahvas ei anna kohe mitte mingit mõõtu välja. Vaat nüüd võtab küll häbenema. On alust arvata,et Kaljulaidi ema elab Saaremaal.Sellepärast ta seal nii tihti vehib käia.Brüsselist suure palga pealt tuli ta siia, matside sekka sellepärast,et tema tööaeg sai seal otsa.Laske ta sinna tagasi.Eestil ju niipalju raha ikka on,et praegusele 15 000-le veel samapalju otsa panna.Siis ehk tuleb omadega välja.Rahvas on arvatavasti nõus ,peaasi,et ei pea enam siin nägema ja Eesti saaks ehk normaalse presidendi.
Küsiks4. oktoober 2017, 14:50
Milline on siis Eestile normaalne president? Vastan ise, sellist inimest pole maamunapeal olemas, kes nii targale, ilusale, viisakale, väljavalitud rahvale sobiks, pole olemas! Kas mõni president on sobilik olnud enne tänast? Ei! Kes näris nätsu ja kasutas maksumaksja raha kurjast, kes oli endine kommunist, isegi Meri ei sobinud ju paljudele ja oh õudu, tänane julgeb seenel käia ilma kübara ja lakkkingadeta. Teate mis, minge õite seenele!
16 valijat4. oktoober 2017, 15:01
Meile sobiks Mart Helme.
250 valijat4. oktoober 2017, 15:13
Jah, Helme on meie president ja Võrno peaminister.
hahaahaa!4. oktoober 2017, 15:19
see "sobiv" mart helme kukkus ju presidendivalimistel nagu mäda kartul oma 16 häälega...
sirka4. oktoober 2017, 15:25
On ikka sobivaid presidente olnud! Hr.MERI tasemele on uldse raske vordvaarset leida,kuid praegune....No,andke andeks!
to hahaa4. oktoober 2017, 15:54
loodetavasti saad sa ikka aru, kuidas Eestis presidenti valitakse? eelmistel kohalikel valimistel EKRE künnist ei ületanud, seega polnud peale mõne riigikogu liikme neil ka muid esindajaid valimiskogus
4. oktoober 2017, 16:14
100% nõus! Rahul ei olda presidentide abikaasadega ka. Üks jube vigin rahvas!
Niko Lajev4. oktoober 2017, 16:46
sirka, teie mõtted ei ole eriti targad, lausa vastupidi
Tõesti4. oktoober 2017, 18:35
võiksid minna nad seenele. Täna veel oli isegi kukeseeni.
to Vörnol öigus4. oktoober 2017, 16:34
Kas arvamus ja sönakasutus jääks samaks kui presidendiga silm silma vastu kohtuksite? Arvan et ei julgeks sönagi öelda.
viimsilane 4. oktoober 2017, 14:35
Appi!
Soniga seeneline Võrno vajab arstiabi,
ta on jälle valesid seeni korjanud ja neid ka söönud.
Armsad inimesed, aidake!
Sellisele haigele me küll oma häält anda ei saa ega ei tohigi...ei tea ju, mis veel teeb…
Viimsilased, anname Võrnole tuld ja
valime Võrno prügikasti!
Ei lähe peale su karjatused4. oktoober 2017, 14:48
Võrno põeb ka liiga palju, pole vaja häbeneda , kõik kõigi vastu ja seejärel ummikteena Kaljulaidi toomine. Nagu meil endal materjali poleks et peab välismaalt tooma tooreid presidente.
vanaisa4. oktoober 2017, 14:30
Hannes. . .loll jutt suhu tagasi ! Katsu endaga toime tulla. Momendil oled alla igasugust arvestust. Meenuta oma nooruspäevi ja tegemisi, ehk on mida meenutada ? Häbi sulle lihtrahvast mõnitada. Kas Orissaare seeneline on alaväärtuslik inimene vää ? Häbi sul olgu !
eks4. oktoober 2017, 14:30
Meie president on kahjuks täiesti ilmetu ja seda mitte ainult välimuselt.
4. oktoober 2017, 14:43
meie president on väga ilus naine !
4. oktoober 2017, 16:16
Mihukest modelli Sa siis tahad????
4. oktoober 2017, 14:30
See on usuhullude kiusuajamine usuleigete vastu.
ei ole enam neutraalne4. oktoober 2017, 14:27
Mul on hea meel, et rätsep Kiir marksismi-leninismi osakonna töötajate-, kolhoosiesimeeste- ja sovhoosidirektorite partei margi täis teeb.
neutraal4. oktoober 2017, 14:25
Ronja4. oktoober 2017, 14:22
austan inimesi,kes julgevad,kui vaja põllul sõnnikut laotada, seenel käia, tahma rookida ja daamina välja minna. Kuid ei kujuta ette,et ma peaksin oma vaba aega veetma või seenel käima kübar peas ja kõpsud jalas. Igal tegevusel on ikka oma riietus. Härra Võrnol on vist naissooga kopsakas kana kitkuda :)
4. oktoober 2017, 22:23
Nujah aga pressident ju ei käinud seenil, vaid raffaga kohtumas. Kussa daami näed?
JAH4. oktoober 2017, 14:21
Võta suhkruvett JAH4. oktoober 2017, 14:57
Kui midagi konkreetset öelda ei oska siis milleks üldse suud lahti teha.
Deem4. oktoober 2017, 14:20
Ausalt, Võrno peaks ravile minema! See tüüp on kaugel normaalsest käitumisest, vähemalt jutust.
4. oktoober 2017, 14:44
väga õige --ravile !
appi4. oktoober 2017, 14:15
Võrno ainult tõmbab endale vett peale - vahetpidamata.
juku4. oktoober 2017, 14:17
ei tõmba midagi, väga õige jutt
jah4. oktoober 2017, 14:32
Võrno!4. oktoober 2017, 14:14
Kersti Kaljulaid4. oktoober 2017, 14:13
meeldib oma lihtsa välimuse poolest mulle väga,enne õiendati ka juuste pärast,kuigi olid ilusad,sirged
poolpikad juuksed, nüüd jälle häda,jätke järele,presidendil on ilusad juuksed.Võrnol on aga kliimaks.
4. oktoober 2017, 14:46
ta seal rindel kaotas ilmselt täielikult oma väikse peenise seismuse !
kärsad külmand..või kuidas?4. oktoober 2017, 15:31
Sinu kommentaar suunati modereerimisele.
Sinu kommentaar suunati modereerimisele.
hm4. oktoober 2017, 14:12
H.Võrno on kapis? Miks muidu läheb talle - meesterahvale - korda, mida võõras naine seljas-jalas kannab ajal, mil ta tegeleb tavatoimetustega. Särgidisaineri diplom ei tähenda seda, et kõik talle vastutulijad peavad kandma värskeimat haute coutur'i. Oli ta pesemata? Olid ta riided mudased? Olid ta jalatsid katki ja sokid nõelumata? Oli puhas ja lihtsalt riides naine! Kas ta oleks pidanud praamil olema maani pitskleidis, stilettodes ja teemant-tiaaraga? No aga sel juhul ei oleks ta ju väikeriigi president, vaid disniländi maskott...
Kuule hm4. oktoober 2017, 14:49
Tegemist on meid kõiki esindava isikuga ja kui sinule meeldib kalossides ja lapitud dressipükstes ringi käija siis lase edasi aga esileedlile ei ole sellised asjad lubatud.
kus4. oktoober 2017, 18:36
olid lapitud püksid ja kalossid?
to: kus / 18:36, 4. okt 20174. oktoober 2017, 20:32
Kui sa ei saa aru vihjetest ja mõistukõnest siis ole parem vait. Paistad siis targemana.
Sa mehike-võrno vaata õige peeglisse - siis4. oktoober 2017, 14:11
näed pesuehtsat matsi vastu vahtimas...
4. oktoober 2017, 14:48
jah praegu annab ikka küll välja täieliku matsluse mõõdu !
Arvamus4. oktoober 2017, 14:09
Võrno võib ju lipsu kanda ja ennast klantsida niipalju kui soovib, aga presidendiks Ta ikka ei kõlba. Teisi kritiseerima - selleks sobib küll.
rahulikult4. oktoober 2017, 14:52
Miks rünnata inimest, kes julgeb oma arvamust väljendada. Ja pealegi üsna mõistlikku arvamust. Võrno ise võib küll mitte meeldida aga presidendi kohta hõivavat inimest on nii temal, kui meil kõigil õigus kommenteerida.
14. oktoober 2017, 18:34
no miks ei kõlba? Kallasestki oleks peaaegu pressa tulnud
Nüüd ...4. oktoober 2017, 14:08
tõmbas hannes sellise kriitikaga omale täiega vee peale !
neeger4. oktoober 2017, 14:07
Kas presiendiamet on karneval?
Õieti ütles4. oktoober 2017, 14:07
Meie presidendil jääb tõesti kõvasti puudu väärikusest ja daamilikkusest.
täpsustus,4. oktoober 2017, 14:10
need omadused puuduvad temal üleüldse. Hästi arenenud omadused on küürutamine ja koogutamine, noh näiteks brüsseli peremeeste ees.
naine siit4. oktoober 2017, 14:25
Mina olen naine ja nii ei arva, meie Presidendil on stiilne moekas kaasaegne riietus igal ajal ja igas kohas, nii et kes ise käib täikariietuses olgu nüüd suu kinni ja näpp sahli vahel.
soe soovitus kallis naine4. oktoober 2017, 14:52
täikalt saad sa kõige stiilsema ja kvaliteetsema kauba. Juhul kui sa ei oska ballikleidis käituda ega siis sa ei oska dressides ehk iga õige naine kannab KÕIK VÄLJA aga ...
Seekord4. oktoober 2017, 14:06
xMees4. oktoober 2017, 14:05
... aga ole seda stiilselt igas olukorras ja lõpuni....
Võrno arvates siis ei peaks president üldse oma riietust valima vastavalt olukorrale - et on ükskõik, kas võtta vastu välisriigi presidenti või käia Orissaare vallas seenel. Või arvab Võrno, et kui just pole parajasti puhkuse aeg, siis president pühapäeval seenel käia ei tohi??
aga4. oktoober 2017, 14:56
kui kihutas sireenide huilates Tallinna poole, ei käinud ta ju seenel vaid täitis ametikohustusi, muidu oleks lihtsalt sõitnud ilma eskordita.
14:05 / kas seened põgenesid4. oktoober 2017, 15:26
..tema eest, et vilkuritega pidi tagaajama? See on tsirkus, kus mõistus üle keeb. Aga vot rahvuskäsitöö, see on alamklassi hobi, mis temale üldse ei sobi. Matside masstoodang ja seda häbi tema kanda ei suuda.Temal on oma lapitud kitlid, mis mutti magama panevad. Monotoone pastori paatos ja vikerkaar silmis.
Eks vörno vilistanud vilkurite peale,4. oktoober 2017, 16:15
muud ekrelased ju ei oska. Presidendi riiete kritiseerimine on väga matslik ja madal.
Aga5. oktoober 2017, 03:39
Kui president on ise matslik ja madal?
Mats4. oktoober 2017, 14:02
Paistab et Võrno on oma elu järjele saanud et julgeb teiste kallal kraaksuda.
kus ta siis kraaksub sa sildistaja sots4. oktoober 2017, 14:06
paneb kirja oma silmaga nähtu, harju ära.
Matsile4. oktoober 2017, 16:01
Vastupidi, pole mingil järjel. Need, kes omadega puntras ning pidevalt iseendaga hädas, soiuvadki teiste inimeste üle ja kipuvad nende elu korraldama. Hale ja madal.
madalalaubalisele4. oktoober 2017, 14:02
Kõva mure Võrnol - vaadaku enda neandertaallase peakuju enne kritiseerimist. Terve elu on andetuid nalju ja labaseid kommentaare jaganud. Ega president pole supermodell ja vabal ajal riietugu kuidas tahab.
Oi oi4. oktoober 2017, 14:02
Kui labane jutt. Mõni on nii lihvitud, aga seesmiselt mäda.
ats4. oktoober 2017, 14:22
mäda oled sa ise...inimene võib oma arvamust avaldada...täiesti nõus temaga
Huvitav...4. oktoober 2017, 14:02
kas võrno on ära pööranud ja muidu pildile ei saa kui sellist mula peab suust välja ajama !?
MK4. oktoober 2017, 14:00
Hannes Võrno on väga murelik. Mida teha presidendiga. Aga tänapäeval on vabal ajal mõistlik selga panna just need riided, milles inimene end hästi tunneb. President on olnud alati väga naiselik ja kena esindusülesannetes.
Kulla MK4. oktoober 2017, 14:55
Presidendil ei ole vabat aega, sest ta esindab meid kõiki 24/7/365*4. Ta peab olema igal ajal ja igas kohas esinduslik, ka seenel käies.
14:004. oktoober 2017, 15:31
Unustasid ära, et presidendil puhkust ei saa olema, tema on väsimatu Eesti rahva süüdistaja kõikjal ja kõiges.Pagana parajaks osutusid eelmise kingad, nats liigagi sobivad.
ähh4. oktoober 2017, 21:18
eelmisel poldki kingi, need olid eesti rahva käest laenatud.
elektritsaabtasutablogspotcom4. oktoober 2017, 13:59
1) Seda presidenti ei valitud,seega ta on kehtetu.2)Miks Eesti KV ei kaitsnud Hannest Võrnot ja ei kaitse eestlasi? Samuti Kaitseliit on omadega kotti ja saab kotti vene maffialt. Ta sai selle klipi eest peksa vene spioonidelt ja siis nad sundisid teda tegema reklaami vene restoranile,ning hiljem Hannes hurjutas anonyymseid kommenteerijaid sest idee tolle klipi tegemiseks sai ta kommentaariumist.
Eriti jube4. oktoober 2017, 13:58
on Kaljulaidi salkus pea, jätab mulje niikui oleks heinakuhjast välja pugenud, presidendile täiesti kohatu.
Võrnole4. oktoober 2017, 13:56
Kes sina oled, et sõna võtad naise suhtes, kes on eraaega veetmas. Kas ta käib seenel või sõidab niisama praamiga, ei ole sinu asi. Sinu käest ei küsi keegi, miks sa viimasel ajal selline eputis ja halvas tujus oled. Lahenda oma probleemid oma naistega kõigepealt ja siis hakka presidendi prouat kritiseerima. Kas oled pettunud, et sulle ei pöörata vajalikku tähelepanu? Ise oled selles süüdi ( sinu endise abikaasa intervjuu).
4. oktoober 2017, 14:06
olen ka teiega nõus---mis õigusega ,,võrnokloun,, julgeb meie presidedi riietust kritiseerida !? arvatavalt meeste kliimaks !
to Võrnole4. oktoober 2017, 16:44
ega Võrno ei kritiseerinudki presidendi prouat vaid ikka proua presidenti.
4. oktoober 2017, 13:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kes4. oktoober 2017, 14:07
teisele ütleb see ise on
Ei...4. oktoober 2017, 14:44
...saa aru,miks üldse selline artikkel kajastatakse meedias?
President ei pea olema motell,nagu mõni mees arvab.Meie president käib stiilselt riides,vastavalt etiketile ja soeng on kena.Midagi pole pärata.kui mõnel mehel võib haridust olla,aga haritust mitte.
Kui madalale võib üks mees oma säutsumisega langeda,paras paar V.Kersnaga.
Kulla Ei, 4. oktoober 2017, 14:53
"President ei pea olema motell ...." motell ja modell on kaks täiesti ise asja. Kui ei oska võõrapäraseid sõnu kasutada, ärge kasutage. Ja oma kirjatükk tasuks ka enne postitamist üle lugeda. nii igaks juhuks.
14:444. oktoober 2017, 15:36
Motell ta küll olla ei saaks kohe mitte kuidagi. Kuidas Sina tema sisse kellegi majutaks? Pärata, seda me küll ei tea, kas tal on see või mitte. Vaata nüüd peeglisse, kus Sinu haridus või haritus on-häbene silmad peast.
Milla4. oktoober 2017, 15:57
Ei-ei, motell pole president kohe kindlasti! Ehk mõtlesid "modell", aga kirjaoskus vedas alt? Aga jah, selles osas olen nõus, et kui ta ei ole parajasti esindusülesannetes, siis ehk on ka presidendile lubatud nn. vaba aja riietus.
14:444. oktoober 2017, 16:06
Kellega sina nüüd paras paar oled, isegi sõnade tähendust ei tea. MOTELL- on majutusasutus, MODELL- reklaamnägu millele iganes. Paras paar poetagustega, kisa üle küla.
to ei...4. oktoober 2017, 16:48
aitäh! sain südamest naerda selle motelli jutu peale.
arvamus 484. oktoober 2017, 13:53
Võrno oli nooremana toreda olemisega aga nüüd juskui sisemiselt räsitud vanapapi,mis
kiirgab juba ka väljapoole.Ebameeldivaks on muutunud-vingub alatasa nägu tõsine ,krimpsus ees.
No tõesti nii see on.
sut up4. oktoober 2017, 14:01
Võrno on lahe mees, "pane meeter kui ei usu"
14. oktoober 2017, 13:52
a asi on nö "kinderstubes", seda kas on või ei ole
siin ülal4. oktoober 2017, 14:02
näitab vaimukust nüüd asehalduri kantselei kadriorust))
eesti kodanik4. oktoober 2017, 13:50
ega meile polegi vaja muidu raha võtjaid.mõttetu koht.kui enamus elanikke elab miinimum palgaga.
Kandidaat4. oktoober 2017, 13:49
Võrno ise kandideerib ka hetkel kohale, kus lihtrahvas talle palka hakkab maksma. Paneme ona stiilinõudmised nüüd ilusti kenasti varakult ritta.
Mis sellesse vilkuritega kihutamisse puutub, siis selle kombe juurutas ilusasti Lennart Meri, praegustel presidentidel pole enam omalt poolt midagi kaasa rääkida ja üleüldse - võib-olla tahtis eskordimeeskond lihtsalt juba koju ära saada ja kasutas selle kiirendamiseks olemasolevaid võimalusi.
Kandidaadile4. oktoober 2017, 14:14
Sa vaata aga, kui valiv proua. Vilkuritega kihutamise kombe sobis president Merilt üle võtta, kirikuskäimist mitte. Poleks uskunud, et olen millesgi Hannes Võrnoga sama meelt, aga tuleb tõdeda, et seekord tõesti olen.
:)4. oktoober 2017, 16:04
Ju siis praegune president pole nii silmakirjalik kui eelmised. Või kuids nimetada kirikus käivat kommunisti?
politse, maanteameti ja oäästeameti propaganda - eesti on nii väike et kooruseületamine annab teile vaid paariminutilise "võidu"4. oktoober 2017, 15:13
politsei ja maanteeameti esindajad liiklus jms saadetes teevad pidevalt propagandat, et eesti on nii väike, et isegi kui te sõidate lubatust 20 km/h võrra kiiremini jõuate te vaid paar minutit varem kohale kui õnnetust ei juhtu, seega ei ole mõtet kiirustada.
13:494. oktoober 2017, 15:42
Valikuline valik, Ilveselt rahva süüdistamine, Merilt vilkurid aga mitte kirik, endapoolt tingimusteta võimule pürgimine, ilma rahva toetuseta.
Sirje4. oktoober 2017, 13:49
Aga võibolla president käiski Orissaare kandis seenel?
see eskort4. oktoober 2017, 14:00
oma siniste tuledega ehmatab viimasegi seene metsast välja. Need turvad on nii ülbed, et ajavad su kasvõi ülekäigu rajal alla. Kas sedus lubab suvalistel autodel vilkurid küljes eeskirju rikkuda (kui ei ole politsei)? Iga mats võib oma autole siis ju vilkurid panna ja samuti boosetada, jube mage.
to eskort4. oktoober 2017, 14:57
muuseas säädus täitsa lubab: tsiviilvärvides alarmsõiduk vastavalt Vabariigi Valitsuse 20. veebruari 2001. a määrusele nr 69 «Eritalituse sõidukite loetelu, nende tähistamise ja liiklemise kord».
larm- ja jälitussõidukite loetelu, nende tähistamise ja liiklemise kord
Vastu võetud 16.06.2011 nr 77
Määrus kehtestatakse „Liiklusseaduse” § 84 lõike 6 alusel.
1. peatükk
Alarmsõidukid
1. jagu
Alarmsõidukite loetelu ja registreerimine
§ 1. Alarmsõidukid
(3) Kiireloomuliste ametiülesannete täitmisel on alarmsõiduk ka:
1) Vabariigi Presidendi auto ja saateauto;
siis4. oktoober 2017, 14:15
ärgu trügigu seenelise riietega praamile
Naine4. oktoober 2017, 13:49
Nõus.Alati need üheülbalised kleidid.Õudne ludupea.Evelinil oli ka lühike pea,kuid alati ka see soengusse sätitud.
irw4. oktoober 2017, 14:00
Lühike pea? Misuke see pikk pea veel välja näeks?
irw4. oktoober 2017, 14:14
Ma arvan,et sa ei taha seda teada ega näha :D
marii4. oktoober 2017, 13:48
Hannesel jumala õigus,ei anna esinduslikku eeskuju riigipeaks olemisel...
irw4. oktoober 2017, 14:01
Just! Vaat eelmine oli meil esinduslik. Milline valik prille ja kikilipse ja erinevaid naisi. Ja veel milline uhke majapidamine.
Mitu4. oktoober 2017, 23:06
majapidamist.! Juba enne presidendiks saamist lasi kikilipsuga härrasmees riigil oma mitme naise elamised kinni maksta ning oma ametisõiduki autojuhil oma mitmeid armukesi sõidutada.
PAADIALUNE.4. oktoober 2017, 13:41
LETO SVET oli Võrno parim saavutus.
kats4. oktoober 2017, 13:40
Aga ega president ole jah väärikas kahjuks. Igaühel oma arvamus. Esinduslik ja etikett käsikäes....
jeerum4. oktoober 2017, 13:40
On alles mured inimesel :) kas tõesti pole oma ajaga muud teha, kui klatšida.
4. oktoober 2017, 13:57
ja ise tahab olla veel esindusmees ---Häbi võrno !
:)4. oktoober 2017, 14:03
Ta on ju mees, muidugi ta klatšib. Kuidas üks ekre liige saabki olla nõus naispresidendiga kui seda ametit peavad traditsiooniliselt ikka mehed. Ja kui on naine, siis olgu vähemalt ilus (mõistus pole ju naise puhul üldse oluline).
to jeerum4. oktoober 2017, 16:55
see kommimine ka ju paras klatš
elektritsaabtasutablogspotcom4. oktoober 2017, 13:40
1) Seda presidenti ei valitud-ta on kehtetu ja seega pole oluline mis tal on seljas. 2) Kas Hannes on unustanud kuidas ta sai peksa vene spioonidelt madruste homodeks ironiseerimise eest,et julgesti laksutab hambaid ? Miks Eesti KV ei kaitsnud teda tollel korral ?
ja millist4. oktoober 2017, 14:38
presidenti sa siis valinud oled?
4. oktoober 2017, 13:39
Kas Võrno on ka usklik et vaenab usuleiget presidenti?
:)4. oktoober 2017, 14:09
Ei, ta on kristlne mitte usklik
Toomas4. oktoober 2017, 13:39
Kuidas selline pisiasi üldse uudise künnise ületab ?! Enne KOV valimisi vaja pildil olla! Kas Orissaare seeneline on mingi nüüd mingi uus peen kalambuur, millest iga maks aru ei pea saama?
Kuda Sa hannes nii rumal oled?4. oktoober 2017, 13:39
just4. oktoober 2017, 13:51
Pannakse enne kov valimisi veel türmi. See oleks vägev keiss, sest nimekirjast teada enam välja arvata ei saa.
Hehe4. oktoober 2017, 13:38
Kuidas julgete kritiseerida meie Liidu Vabariigi armast poliitkomissarist eurokraati.
mind häirib4. oktoober 2017, 13:38
kõige rohkem tema juuksed - olgu köögis, metsas või pidulikul juhtumil, kogu aeg üks ludupea. Isegi lasteaia lapsed sätivad ennast. Iga naise soeng räägib juba tema kohta kõike, seda enam, et seal juuste all tõepoolest midagi arukat ei ole..
Liisu4. oktoober 2017, 14:13
Kiire elutempo juures on vaja kulutada vähe aega enda üleslöömisele. Konkreetne lõikus, mis ei vaja meeletutes kogustes juustehooldusvahendeid on täiesti normaalne.
Tjah4. oktoober 2017, 15:19
No mina olen tähele pannud , inimese arukus on pöördvõrdeline tema välimusega. Ühel puhul on pakend wow ! ja sisu mitte eriti . Aga teisel juhul on tagasihoidliku pakendi puhul ootamatult hea sisu . Kes millilele rõhub .
Aga eks see võib stiliste moekunstnikke ja pahaseks jah teha, et selliseid rahalised vahendid kasutamata jäävad ja omanikku ei vaheta .
kordki samal arvamusel Vörnoga4. oktoober 2017, 13:38
Alguses veel veidi prooviti stiilne olla aga nyyd on töesti juba piinlik vaadata, eriti peale seda kui Eesti STAARjuuksurid on oma töö teinud. Ei ole vaja korrata "Evelini", vöib osta yks vöi kaks pykskostyymi ja asi ongi korras (näiteks Leedu President) - alati stiilne ja vastav etiketile. Töesti, see käib juba Eesti mainele ja inglise keel on ka väga väga konarlik. Aga noh, Presidendiks vöib saada igayks aga proovi sa sellisena ennast sekretäriks pakkuda!
Luxemburgist4. oktoober 2017, 13:49
matsu4. oktoober 2017, 13:37
Tunnen ennast iga kell hästi koos Orissaare seenelisega, kuid ülbikutest jõmmidest hoian nii kaugele kui võimalik.
:)4. oktoober 2017, 13:36
to Hannes4. oktoober 2017, 13:35
Proua president näeb välja lihtne, tagasihoidlik ja maitsekas, ta on rikas nii teadmistelt kui rahaliselt. Ärme unustame et tema jaoks on presidenditööle tulek palgas kõva tagasiminek ja au talle et ta ei osta maksumaksja raha eest endale gutsi-mutsi-versatsisid selga nagu eelmine president koos oma kahe naisega. Naisel on prioriteedid paigas. Ja Hannes - proovi oma keskeakriisi kuidagi viisakamalt välja elada
Kaljulaid on siin jah4. oktoober 2017, 13:46
Kuna muid variantte õnnetul riigikogul polnud . Saaremaal tore seenel käia ka , kuhu sa Luxemburgis pääseksidki, bensiinijaama taha võpsikusse.
J4. oktoober 2017, 14:06
Metsa minnakse vastavas riietuses, hea, et president sellest aru saab.
sirka4. oktoober 2017, 15:35
See on Teil kull vale informatsioon!!!
klatšimoor4. oktoober 2017, 13:35
Võrno on nagu rahuldamata naine juba.
4. oktoober 2017, 14:24
ilmselt siis rahuldamata mees võrno
Brunn4. oktoober 2017, 13:33
Käsitöölised on harimatud matsid-väitis Leida PEIPS.
4. oktoober 2017, 13:55
Lüpsjad ongi uus eliit. Võrno saab nii, et tolmab oma haridusega.
naine4. oktoober 2017, 13:32
Kuidas see mees on teadlik, mida tohib vabal ajal President seljas kanda, kui ta on naine. Tegelegu oma eluga, ärgu seletagu naisteemadel (ju ta enda naised minema kõndisidki et kipub kamandama isegi riietust) ega trügigu naiste garderoobi,kuhu ta ei küündi, kah nüüd stilist väljas, appikene.
vale jutt4. oktoober 2017, 14:20
presidendil ei ole vaba aega ega ametlikku puhkust, Ta peab olema 24-7 väärikas ja korrektne.
tohoh4. oktoober 2017, 14:44
ja saunas, vannis või dushi all ta ei tohigi käia, sest pole seal väärikas?
to vale jutt4. oktoober 2017, 17:07
nii on. ta on president 24/7 ja jääb selleks ka ametiaja lõppedes.
to naine4. oktoober 2017, 17:03
kamandada saab siiski inimmest mitte riietust.
Clat4. oktoober 2017, 13:31
Ta pole president vaid kohatäide. Olen Võrnoga täitsa nõus.
Ja-jah4. oktoober 2017, 13:30
Sinu jaoks,neeger,on see karneval....
Võrnol õige!4. oktoober 2017, 13:27
Ta on palju kandnud naisteriideid ja nendega esinenud. Alati väga peen ja ilusti meigitud. Ainult rinnad on liiga suured, eriti seal Rootsimaa filmis.
matsu4. oktoober 2017, 13:38
Vanaema4. oktoober 2017, 13:23
Ülbe näoga vihane meessoost isik ei kritiseeri võõrkeelsete sõnadega üht naisterahvast eesti meedias, olgu too naine kasvõi vabariigi president! Võrno kommentaarid väljendavad tema isiklikku vaenu teiste inimeste vastu.
4. oktoober 2017, 13:32
Mõtlesin seda, et selline mees ei kritiseeri meedias üldse naisi, mitte ainult võõrkeeslete sõnadega.
Tüüpiline juhmard.4. oktoober 2017, 14:32
Pistsin pea tulle, sest naaber ka tegi nii. Las need naised kaagutavad. Nii on see olnud aegade algusest peale. Mees peab olema mõistlik ja mõne koha pealt oma suu kinni hoidma. Kui mina oleks sellises riietuses presidenti näinud, siis oleks uhkusega mõnele välistuttavale öelnud, et vaadake, see on meie president, kes julgeb käia mõningas kohas ka vastavates riietes. Hannes on koomik ja selle juurde peaks ka ta jääma. Nooremana austasin teda väga aga viimastel aastatel on ta oma ütlemistega ennast väga lolliks teinud.
4. oktoober 2017, 16:26
Taktitundeline inimene ei kirjuta : "Aga mida teevad eesti naised?", vaid hoiab oma suu kinni ja sõrmed klahvidest eemal!
vanaema4. oktoober 2017, 13:46
Aga mina arvan, et iga inimene võib riietuda nii, kuidas tema rahakott ja stiili maitse lubab. Tarja Halonen käis koos teiste inimestega väljas väga askeetiliselt riietatud. Ja mis siis? Soomlastel oli täitsa poogen, kuidas ta näeb välja. Võrno ütles, et nii ei sobi? Võrno, naisi ka ei tohi paljaks koorida, nagu sina.
Muri4. oktoober 2017, 13:19
Väga õige tähelepanek ja kriitika Võrno poolt. Tõesti, kui oled puhkusel, siis puhka ja ära ülbitse lihtrahvaga.
Hakkame mehed minema4. oktoober 2017, 13:35
Ma ei saa aru, miks viimasel ajal see nn. lihtrahvas nii palju kiunub. Ise olete viimase 20 jooksul valinud sini-kollast ja rohe-valget punti, kes teid sellesse "lihtrahva" staatusse lükanud ja alaväärsuskompleksid tekitanud.
KO4. oktoober 2017, 13:36
Milles seisnes ülbitsemine? Peenutses lihtrahvale tundmatute sõnadega nagu pibo, peleriinid ja ecrud slimmid?
Vilkuritega auto suhtes ei saa ta ilmselt midagi teha, autojuht sõidab nii nagu oskab ja/või tema reeglid ette näevad.
hah4. oktoober 2017, 14:14
milliste kriteeriumite järgi see klassijaotus toimub, kas riidemoega kursis olemise põhjal v,,irrw, kapuutsiga jope ja dress sobib igale inimesele mistahes maailmavaatega inimesele ja iga paganama ilmaga:D
4. oktoober 2017, 18:30
Kus ja palju neid peleriine oli? Sa pole Võrno juttu korralikult lugenud ja see polnud "lihtrahvale tundmatute sõnadega peenutsemine", vaid lihtlabane vihakõne ja naisterahva alavääristamine.
4. oktoober 2017, 13:38
Presidendil on ka ōigus seeneline olla. Ega tema seda eskorti vālja mōelnud, see riigi seadusega ette nāhtud
ja jaa4. oktoober 2017, 14:10
ega tema ei ole üldse midagi välja mõelnud ega ei mõtle ka. Teised tegid. Kui on midagi ette nähtud, siis tuleb kasväi läbi ussi mm-i ära kasutada, et midagi alles ei jääks. Jaa. Raske on, kui ise midagi mõelda ei tohi, isegi kui oskad ja tahad.
seadust saab alati muuta,6. oktoober 2017, 07:20
kui vaid tahtmist on. seadus on ka see, et kes riigikogus on, need saavad väga suurt pensioni. võiks muuta? tahtmine puudub. RESPEKT HR. VÕRNO, ET ÜTLED MIDA MÕTLED VAID EI AJA MINGIT MULA.
Ahsamait4. oktoober 2017, 13:56
ekrenaudile ei mahtunud hinge, et mööda sõideti :)
ja veel4. oktoober 2017, 14:47
mitte5. oktoober 2017, 10:37
ekrenaudile, vaid ekremendile:)
Maamiis4. oktoober 2017, 15:38
Kust see ülbitsemise jutt nüüd? Vōrnol ju just häda,et riides kui tavainimene Ainult plusspunktid ju Presidendile!