Inimesed

Arvo Kukumäe lesk: „Ta oli minu jaoks kulla väärtusega leid." (77)

LISA KOMMENTAAR

Ju siis oli armastus1. oktoober 2017, 22:51
Ja Kuku polnud lihtsalt mingi tavaline alkohoolik. Teda oli alati huvitav vaadata, kuulata. Tark, intelligentne inimene. Küllap oli sel paaril koos ka palju ilusaid hetki. Tõeline armastus on teise inimese tingimusteta armastamine.
Kurb1. oktoober 2017, 09:59
Alkoholism on haigus( mees) ja kaassõltuvus on samuti haigus (naine). Tõesti, pole vaja romantiseerida kooselu alkohoolikuga. Tyypiline kaassõltuvuse juhtum- mees joob, naine saab mehe eest hoolitseda( oma sõltuvuse tunnet rahuldada), mees annab katteta lubadusi, naine loodab ja usub ja et äkki ikka kui ta mehe eest VEEL PAREMINI hoolitseb, äkki siis mees saab terveks ja saabub lõplik heaolu ja õnnetunne- mees mõistab, kui hea naine tal ikka on.... aga seda ei juhtu....Pidi ka nii olema, et kui mees otsustab kaineks hakata, siis kaassõltlasest naine ei oska enam olla-ta elu keskpunkt, mehe eest hoolitsemine- kaob ära ja suhe laguneb. Kurb on, et kaassõltuvust on nii palju meie yhiskonnas ja sellest eriti ei räägita. Kuna seda ei teadvustata, siis kasvavad peredes uued tuleviku (kaas)sõltlased.
to kurb1. oktoober 2017, 10:54
Vastab 100% tõele ja puudutab väga- väga paljusid peresid....kahjuks
Kurb1. oktoober 2017, 21:55
Pahatihti ei saada aru sellest inimesest( olgu ta siis naine või mees), et MIKS ometi ta ei lahku sellest kohutavast ja alandavast suhtest. Koik see tuleb lapsepõlvest. Piltlikult öeldes- lapsena vanemaid(t) vaadates opib see inimene tantsima ainult tangot. Kui saab täiskasvanuks ja tekivad endal paarisuhted, siis alatedlikult valib neid partnereid, kes kutsuvad teda tangot tantsima- teab ja oskab seda tantsida. Kui mõni kutsub valsile, siis ta ei võta vedu, kuna ei oska valssi ja see tundub võõras. Nyyd motleme, et tango on ahistav suhe ja valss on terve suhe.( pole seotud tantsude sisuga :) ) siis see naine, kes on koos joodikuga oskab tantsida tangot, kuigi ta võib seda tantsu vihata, ta tantsib seda, sest see on koik mis ta oskab. Hinges võib ta ihaleda valsi järele, ta voibolla on ka proovinud seda mõned sammud aga kuna ta pole seda kunagi õppinud ja näinud, siis tundub see krdi tango ikkagi turvalisem, mis siis et see voib ta hävitada....sealt ka see tyypiline hala, et miks mulle ainult kohutavad mehed satuvad- kui see inimene näeks end kõrvalt ja oma käitumismustreid, siis ta saaks aru. Aga see on juba raske, teadlik ja järjepidev töö ning areng. Samas tehtav :)
mis jutt?30. september 2017, 23:17
mis naise´tele meeldib? kellel selline alkašš meeldida võiks küll :D ja nii inetu mees pealegi. sel naisel on küll mingi sündroom olla alkoholistile emmeks.
tire1. oktoober 2017, 05:47
see on YLIM KONSERVATIMSUS (ARMASTUS) ligimese, lähedase, höimlase, kogukonna, isamaa, emakeele mitte myytamine
1. oktoober 2017, 11:48
see ei ole armastus, see on sõltuvus, mis raske haigus.
Alfaisased1. oktoober 2017, 12:20
Sellest ei saa ükski mees aru, mis naistele meeldib.. Käisin pool aastat ühe neiuga, olen ise peaaegu karske, ei suitseta, sportlik, korralik töökoht, auto ja korter. Neiule sai kõik ostetud, kingitud - nagu ikka mees naise eest hoolitseb.
Aga tema leidis endale hoopis ühe rullnokast, tätoveeritud õllelõhnase tüübi, kes ta poole aastaga ära rasestas ja siis loomulikult jalga lasi.
tean2. oktoober 2017, 11:12
naised tahavad head seksi! Ja palju! Siis on ka armastus ja oma meest ei vahetata kellegi vastu
2. oktoober 2017, 17:48
Sul on alfaisastest vale arusaam. Alfaisane on karjajuht, mitte hooldatav joodik.
30. september 2017, 20:16
see ei ole meie asi arutada. Linnuteed Kukule ja Maritile edenemist
on küll meie arutada1. oktoober 2017, 10:53
kui tädi lehte oigama ronib. sai oma 15 min kuulsust, palju õnne.
Merile30. september 2017, 18:53
mitte meri venna tütre tütar vaid Meri venna tütar!
Taat30. september 2017, 18:38
Oh aegu,oh kombeid! Kuku oli väga kõva vend ja irisejatele oleks andnud tatti pidi! Austagem KUKU mälestust ja ärge ilkuge!
kuidas palun?1. oktoober 2017, 10:54
väga kõva vend? mees, kes ei suutnud joomistki maha jätta, on kõva vend? tule maa peale.
Tohoh1. oktoober 2017, 12:58
Noorena õppis näitlemist hiljem ärahellitatud staarjoodik tehti film, tehti saateid haletseti, imetleti? Mis kõva mees? Kõva mees ajab elu läbi oma asja ei staaritse, on toimekas,on mitmetel aladel edukas, ja sureb loomulikku surma, mitte viinatõppe.
A.30. september 2017, 15:51
Ah, nii armas! Romantiseerime kooselu alkohoolikuga... Ah kui armas....
Taat30. september 2017, 14:11
Kuku oli,on ja jääb rahva südamesse!
eideke30. september 2017, 23:19
no rahva eest ei maksa rääkida. minu südames pole a kohe kindlasti. ükski joodik sinna ei pääse. ja tema saavutused on ka nii ja naa.
Taat1. oktoober 2017, 12:59
No ma ise ka elupõline alkohoolik.
suhteline30. september 2017, 13:47
kellele kuld, kellele muld
veel meie mees30. september 2017, 13:04
Too vemba oli 32,kui kylmast merest tull.
1. oktoober 2017, 22:00
Alkohooliku puhul vahet pole, olgu suur või väike, ikka ei tõuse.
eeh30. september 2017, 12:02
igal oma elu , pole teiste arvustada.
krisse1. oktoober 2017, 10:34
no miks siis avaldatakse? Peaks ikka olema vôimalus arvustada ka
..30. september 2017, 11:39
pahe on ajutaoleku tagajärg
hm30. september 2017, 11:10
väga rumal naine, kes sellist kannatas.
Setu30. september 2017, 11:04
Kuku laksõ naistõl tutti tu jo hirmsadõ naistõlõ miildüs. Tu om jumala õigõ jutt.
Setule30. september 2017, 11:37
No Vigala Sass oli samasugune.
Võrukas setu le30. september 2017, 11:46
No tu võis ka olla a meil Võru pääl kõnõlda, õt Kukul ol võmba olnu kolmkümmend kats sendimeetrit.
Linnast30. september 2017, 11:55
Võru keel on sarnane setu keelega.
maalt30. september 2017, 12:49
on jah, aga need kumbki ei räägi üldse mingit keelt! Puder vaid.
30. september 2017, 11:04
No kui kedagi teist ei ole, siis võis ka Kukut jagada.
to 11:0430. september 2017, 14:22
parem ärgu olgu ka kedagi siis...
30. september 2017, 16:58
6930. september 2017, 10:27
Hobusekannatus oli sellel naiel.
vasupidi30. september 2017, 12:57
Kuku ise kannatas vist ülemäära ja mis puutuvad siia naised
Meri30. september 2017, 09:54
meri venna tytre tytar... Oma maja kes viskas sundyyrnikud välja
et muudkui Meri30. september 2017, 16:42
Vennatütar siis mehele es saanudki?
Kukumägi30. september 2017, 09:48
Kui Arvo oli Kukumägi, siis on ka lesk Kukumägi, mitte Kukumäe.
nad30. september 2017, 09:59
ei olnud vist abieluski. Ühes artiklis on elukaaslane, teises lesk. Ajakirjanik võiks selgeks teha staatused. Naisterahvas võttis vist kui last, terve aruga inimene ei pea üleval ühte alkohoolikut. Nägin dok.filmi ja sellest piisas.
no30. september 2017, 12:14
To nad- Kukumägi oli ametlikult kolm korda abilus ja tal on neli last. Meri oli elukaaslane, mitte abikaasa.
.30. september 2017, 12:51
eluakaaslane, naine või lesk, Kukumägi käändub ikka ühtemoodi!
****30. september 2017, 22:10
Siis olid küll tubli, et seda dok filmi vaatasid. Neid joodikuid on nii palju näha, et mina küll ei hakanud joodikut veel filmist vaatama.
Ly1. oktoober 2017, 07:22
Äkki uurid enne järele, kui kirema pistad: Keelekorraldajad soovitavad järgida üldreeglit: eesti perekonnanimesid käänatakse nagu vastavaid käändsõnu. Niisiis Pere, omastav Pere, osastav Peret; Ots : Otsa; Rüütel : Rüütli; Sepp : Sepa; Kask : Kase, mitte Kaski; Kalamees : Kalamehe.
Ei30. september 2017, 10:37
reisikaaslane30. september 2017, 09:48
Kõike head sulle, kulla Marit!
Aga Kuku30. september 2017, 09:47
Oskas ka naisele vaga sitasti öelda.tundub, et Kuju oli naisele lapse eest. Ja lapsega jännati
Leila30. september 2017, 09:43
andeksand30. september 2017, 09:43
Annaks taevas igale mehele sellist kaaslannat, kes mõistab ja andestab igas olukorras. Tegelikkuses minnakse lahku palju vähesemate pattude pärast. Samas - see naine oli mehele koristaja, teenindaja, haiglasse vedaja, ärakuulaja jne. aga mida ta vastu sai? Seda, et mees oskas alati nii ilusti andeks paluda.
jah30. september 2017, 12:18
aga naine on nüüd jäädvustatud dokumentaalfilmi ning "kuulsa filminäiteleja Kukumäe lesk"
Igaüks teeb seda mis vaja, et saavutada, mis vaja. Ma ei usu, et selle paari elus ka kaunid hetked puudusid
jaa muidugi,30. september 2017, 17:42
tegi kõike seda selleks, et lesena filmi pääseda.
On ikka haigeid mõtteid maailmas!
jah30. september 2017, 19:27
filmi pääses ta Kuku elukaaslasena. Pole iial väitnud, et ta oma boyfriendi surma ootas
aga, sa väitsid,30. september 2017, 21:31
et see on boonus, mille nimel naine mehe eest hoolitses...siht silme ees.
Ja see on ikka väga haige.
Me hoolitseme, sest hoolime. Sinul käib see kuidagi teisiti.
jah30. september 2017, 23:54
ju siis astusin hellale varbale et nii valus hakkas
eih,1. oktoober 2017, 00:11
neid varbaid, kes alkohoolikuid poputada sooviks, mina ei tunne. Ei hoolimise ega filmi mõttes, Ausalt! Ning ikka jätkuvalt arvan, et see naine ei hoolitsenud tuleviku filmi pärast seda. Lihtsalt hoolis. Kui ei hoolinud, siis lihtsalt LOL lambuke.
Armastuse vastu ei saa30. september 2017, 13:50
Jep. Tänapäeval piisab, kui mees ei pese nõusid - see on väga kaalukas argument lahkuminekuks naisele. Armastuse hind on paar pesemata taldrikut. Tänapäeva kooselud on puhtalt matemaatiliselt kalkuleeritult - ja seega ka õnnetud. Armastust selle tõelises tähenduses kohtab harva. Ja te võite lõõpida palju tahate, et Kukumägi oli joodik ja mida kõike veel - aga te mitte keegi ei tea, et seda kõike võis kroonida armastus. Suur osa inimestest ei teagi, mida kahepoolne armastus üldse tähendab, nad pole seda kunagi kogenud..
Armastuses on lahkumineku põhjus äärmisel juhul ehk truudusetus - ja sedagi mitte alati.
****1. oktoober 2017, 01:04
Mis siin lõõpida on? Joodik ongi joodik ja kes paremat ei saa, see on üksinda või siis elab koos joodikuga.
to 13.501. oktoober 2017, 11:01
juba alatu jutt sul. et siis naist teed maha, kuna siis on armastuse hind paar pesemata taldrikut, aga sedapidi ei näe, et mees ei või neid paari taldrikut siis pesta, vaid peab riiu majja kiskuma sellega, et tema ei pese? puudega on või kätetu? mis takistab oma taldrikuid pesemast? isiklikult ei pea lugu naistest, kes mehe orjad on ja kõik ette taha teevad. paras neile, mehed jätavad nad niikuinii maha, keegi ei suuda elada lömitajaga.
13,501. oktoober 2017, 12:06
Kurb nende taldrikute puhul see, et mees on nõus perega riskima kahe taldriku pärast. Poleks ju keeruline 2 taldrikut ära pesta, aga ei, laiskus-mugavus on armastusest ja perest tähtsam.
Nartisissistid1. oktoober 2017, 12:29
Aga kui ma remondin naise auto, maksan ta auto kütusekulud (krediitkaart), maksan korteriüüri ja ostan söögid? Vahetan lambipirnid, hoian kodu tehniliselt korras? Pean veel need kaks taldrikut ka ära pesema? ja kui ei pese, siis pole väärt mees? Mis tööd naisele üldse jäävad?
Feminism on maniakaalse egoismi ülivõrre - kui naine peseb kaks taldrikut, on ta mehe ori?? Ja selline naine peaks olema lömitaja?
Ausalt, elage oma haiglaslikus nartsissismis edasi , imetlege enda naba ja elage oma õnnetut elu edasi, otsides tuhvlialust meest, kes kõikide muude tööde ja tegemiste kõrvalt veel teie kaks taldrikut ära peseb. Ja kui ei pese - siis lahutus! Te oletegi üksi elama loodud. Aga kes teie taldrikuid siis peseb?
ised oled nartsissist1. oktoober 2017, 15:23
usume usume, tavaline kubemesügaja teleka ees, kel perest kama kaks võib kahe taldriku pärast loobuda.
Feministe kirud, aga väikse raha eest ise nõuad sitsimist ja roomamist. Feminist suudab ise raha teenide, ei pea väikse nutsu eest meest teenindama. Küllap sinu nainegi raha teenib ja lapsi kasvatab sust rohkem. Ta ei suru sind tuhvli alla, tema suudab ise oma taldrikut pesta. ta soovib vaid, et sina teda tuhvli alla ära ei lämmataks.
Ei nu mehed on lahedad, kui mees tahab, et naine oleks ori, on mees ju jube hea ja ennastsalgav, kui aga naine meest teenindada ei taha, samas ei eelda ka et mees teda teenindaks ja tema kalleid trussasid käsitsi peseks, siis kohe paha...no ikka ületamatult paha. Lausa nartsissist ja tuhvlikamandaja.
Kui oled nõus taldriku pärast naisest loobuma, siis sina ise teda ei armasta, ega maksa loota ka vastuarmastusele. Siin peabki lahutus kerge olema.
Autot ikka ise osta jaksame ja kütust, elektripirnist ei hakka üldse rääkimagi...pole rääkimist väärt, seda me oskame, see pole töö mida iga päev tegema peaks, mitte nagu toidutegu ja kraamimine. Süüa tahad, aga näe taldriku pesu ülejõu. Ära siis söö, pole vaja taldrikut pesta! Lihtne.
Kui sulle rahateenimine raske, ära feministe kiru, need su raha ei vaja.
mehed on nartsissistid1. oktoober 2017, 16:15
Kui naine peseb MEHE taldriku, ei ole naine tuhvlialune? Kui mees peseb ENDA taldriku, on ta raskekujuline tuhvlialune, aga tema naine nartsissist.
Mis töödest sa siin räägid? Pirni vahetamine on nüüd küll õnneks kõige lihtsam töö. Ma pigem vahetaks vahetevahel pirne, kui iga päev süüa teeks.
Ja peseks ka mehe taldriku, kui ta ise süüa teeks ja lastega ise tegeleks ning vastutuse enda kanda.
Kuule, autot oskame me ise ka rentida ja kaardile raha tankida. Ei nõua just suurt musklit ega jõudu. Sul on nii raske raha teenida, naistel mitte. Peaksid feministidele tänulik olema, ei pea enam naistele raha teenima. Taldrikut pesta ei taha, ära taha süüa ka! Nii lihtne see ongi.
Kui oled nõus taldriku pärast naisest loobuma, siis sina ise teda ei armasta, ega maksa loota ka vastuarmastusele. Siin peabki lahutus kerge olema.
just30. september 2017, 23:25
ei kujuta ette kui madala enesehinnanguga peab selline naine olema, kes peab lakekrantsi oma õnneks. nii madalale laskuda on ikka häbiväärne.
Kukumägi polnud lihtsalt mingi lakekrants1. oktoober 2017, 22:32
Ta oli Kuku! Ju siis oli armastus.
gerbera30. september 2017, 09:39
Naine, kes kuulas südame häält
Arvu30. september 2017, 09:12
Liiga vara ehk nooret suri. Kas ikkagi suits ja alkohol.
vaevalt30. september 2017, 10:15
südamevalu ja deprekas murrab...
naised on energiavampiirid ja vahel halvad kaaslased...
viin ja suits üksi ei tee midagi.
ökul30. september 2017, 17:14
Halb õnn küll siis sel Kukul. Kolm ametlikku naist ja kõik olid halvad kaaslased? Kas sul ei teki küsimust, et ehk oli asi siiski kelleski teises, näiteks Kukus endas?
Puu30. september 2017, 19:29
see, et keegi on sobimatu kaaslane ühele inimesele, ei tähenda, et kumbki neist oleks "halb". Lihtsalt ei läinud arusaamad elust kokku ja ongi kõik.
10,1530. september 2017, 23:59
samas, olgem ausad, kui temal naist poleks, oleks ta juba väga palju varem surnud, kuna tema endaga ju hakkama ei saanud, oleks juba ammu prügimäel ära mädand jalgadega koolnut. Niisama viiuldamiseks ju kõlbab, et naised vampiirid, aga naine on, siis elad, nais pole siis kollitsed. Väga lihtne ja ammu tõestatud tõde.
Kui tahad mehena tunda, ok, valetame, sa oled seal konteineriveerel vastupandamatu ja iga naisolevus tahaks sinu verd imeda;)
Väkk ja öäkk:(
to arvu30. september 2017, 23:28
väga inetu võrdlus. see joodikas on ise selle valinud ja teadlikult teeb haiget lähedastele. uku aga oli sunniviisiliselt selline, nagu ta oli. isegi väga võike ja tühine inimene võiks seda vahet tabada. häbene ennast.
ytleks et30. september 2017, 23:58
kuku võttis ennast ju isegi mitu korda kokku ja jättis joomise maha. Ta valis ju ka need teod. Ei maksa demoniseerida, iial ei tea millal endal juhtub õnnetus ja ei suuda psühholoogiliselt enam jalule tõusta.
MIS ASJA?1. oktoober 2017, 00:02
Mis Uku? Millest sa jahud?
Maga välja, Uku Kuut pole kuku ehk Kukumägi.
Vahet ikka rabad?
.........1. oktoober 2017, 01:09
Siin keegi võrdles Uku Kuudi naist ja arvo Kukumäe naist- mõlemad hooldasid oma mehi.
täpsustame1. oktoober 2017, 11:06
mitte ei võrrelnud, võrrelda saab ka väga erinevaid asju, vaid samastas need naised. ja see pole tõesti muud, kui aIatus. kuku teadis väga hästi, mis tegi ja kui palju haiget tegi inimestele enda ümber. sellist armastada on ikka kiiks. kuut aga ei saanud ise oma haigusele midagi teha ning loomulik, et kui armastad inimest, siis jääd temaga ja aitad tal natukenegi elu kergendada.
Arvu ei rääkinud naistest, vaid Kuku alkoholilembusest.1. oktoober 2017, 12:16
Aga siis pani 23,28 kõik päeva artiklid ühe supi sisse, ning keelas Kuku nõrkustest rääkimise, kuna Uku oli tõsiselt haige.