Inimesed

PILDID | Disainiöö neljanda päeva melu: brändide sisu, nägu ja tegu (1)

Anu Saagim, 29. september 2017 09:36
Disainiöö neljanda päeva melu
Seminaril pealkirjaga „Disaini kultuur“ arutlesid erinevate maade disainispetsialistid, kuidas mõista ja arendada ühiskonnas disainikultuuri ning kuidas seonduvad sellega esteetika, eetika, äri, semiootika, haridus, pärandtehnoloogia ja organisatsioonikultuur.

Omanäolisel moeetendusel D_O_M – DISAIN ON MOES eksponeeriti kontseptuaalse vaatemängu kaudu omanäolist rõivakunsti. Lavastuse jooksul avanesid brändide sisu, nägu ja tegu läbi elamusliku sündmuse. Moeetenduse D_O_M lõppkulminatsioonina kuulutati välja ka keskkonnasõbraliku rõivadisaini konkurss VEGS Fashion Contest Tallinn 2017 võitjad.

Prantsuse valgusdisainer Celine Wright esitles workshop'il „Mina, disainer“ oma viimast monumentaalset teost „Voiles“ ja näitas, kuidas sünnivad tema suursugused Jaapani käsitööpaberist Washi valmistatud valgustid. Valhalla Living Concept Store’is tutvustati aga spetsiaalselt Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks valminud erikollektsiooni.

Vaata pilte!

Samal teemal

03.09.2017
PILDID | Eesti disain võlus Kanada publikut
02.09.2017
PILDID | Moegurmaanid kogunesid Deja Vu'sse sügisest hittkollektsiooni uudistama!
02.09.2017
PILDID | Disainiöö lõppes töötoaga lastele ja tuntud disainerite põnevate loengutega
02.09.2017
NUKKER DISAINIOKSJON: publik keeldus paljusid Eesti disainerite loodud esemeid ostmast