Inimesed

FOTOD | Fotograaf Artur Sadovski lõi oma rõivabrändi 

Toimetas Meisi Volt, 26. september 2017, 10:22
Möödunud nädalavahetusel esitleti Solarise keskuses Disainiöö raames kahte uut Eesti rõivabrändi Foto: Morrow Shoots/ Krista Tulp
Sadovski esmakollektsioon kannab nime „Ratchet Notion“  ja see on inspireeritud dokumentalistikast ning erinevatest subkultuuridest.

Särgi- ja kotikollektsioon tuleb müügile eksklusiivselt Solarise keskuses Eesti Disaini Majas, mille juhataja Kirke Tatari sõnul on Sadovski väga omanäolise pildikeele ja hea kompositsioonitundega disainer. „Arturi talenti on märgatud Eestist kaugemalgi, mistõttu võime tema uuele elustiilibrändile ka rahvusvahelist edu oodata,“ tõdes Tatar. Nimelt on Artur Sadovski esimene Eesti fotograaf, kelle foto profirulataja Richie Jacksonist avaldati 1967. aastal asutatud mainekas Ameerika popkultuuri- ja muusikaajakirjas Rolling Stone.

Lisaks tutvustas uut kollektsiooni „Piece of Cake“ disainer Krista Tulp, kelle loominut iseloomustavad mängulisus ja funktsionaalsus. Iga toode koosneb omaette läbimõeldud detailidest, mida saab mitmel viisil ühendada. Detailid on valminud laserlõikuse abil ja neil puuduvad õmblused. „Mitu jakki leidis juba Solarises uue omaniku,“ lausus Krista Tulp, et vahetu suhtlus uue omanikuga mõjus tallegi väga inspireerivalt.

Samal teemal

26. september 2017, 08:44
DISAINIÖÖ | Kunstnik Reimo Õun vilistas panga nõudmistele ja täitis oma kauaaegse unistuse
21. september 2017, 17:02
Stella Soomlais usub Eesti disaini võidukäiku

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee