Tele

Krista Lensin Taukari õlleskandaalist: „Ütle mulle, kulla laps, kuidas sa saad olla nii rumal, et sa võtad avalikus kohas vahuga joogi!“ (189)

LISA KOMMENTAAR

krõõt18. september 2017, 08:28
Lensin jättis endast ikka väga rumala mulje Mihkel Raua saates, tõmbles kogu aeg ja ei osanud Raua küsimustele adekvaatselt vastata .
Noh, jah17. september 2017, 21:26
Lensin tundus ise laksu alles Raua saates, tõmbles nagu pühh.
Issand, 17. september 2017, 21:24
need kampaaniad on nii õudsad teemad, keegi rohu-ja mullasööja mõtleb midagi välja ja otsib EESTI kuulsuse, kes seda, siis imala näola promob.
Hii16. september 2017, 23:26
Ajakirjanik ka ÕLLET joonud, eesti keel meelest läinud! Tehku oma õigekiri ennem korda kui teisi närima lähevad. Ammugi oleks aeg, et keegi kollase meedia nurka suruks ja korralikud rahad välja nõuaks selle jama eest, mis nad maailma paiskavad.
no on ikka17. september 2017, 11:14
vahtu üles keerutatud, mitte Taukar ei pea tõestama et jõi alkoholivaba õlut vaid ajakirjanik et ei joonud. Seda oleks pidanud ajakirjanik arvelt kontrollima.
H18. september 2017, 15:24
mis jook see ÕLLET veel on ? Mina olen ainult ÕLUT joonud - kus seda saab ?
oktoober16. september 2017, 17:09
MIks põdeda, oktoober on viinakuu!
Tubli Taukar16. september 2017, 13:22
Nutikas poiss tõmbasid klatsimooridel vaiba alt! Nüüd lakuvad seda vahtu ja vahutavad, et neid üle kavaldasid! Maitsku nüüd on suppi!
Kat16. september 2017, 11:43
Üleüldiselt ei saa sellest kampaaniast aru,,,et siis septembris ei joo ja oktoobris teeme kahe kuu portsu tagasi?Ise ei ole pool aastat tilkagi alkoholi võtnud,,mida ma nüüd tegema pean?
surnuks jooma16. september 2017, 17:50
mis muud oskan soovitada..
Natuke vanem ja targem isik16. september 2017, 10:08
Krista Lensinil on õigus. Kampaania oli kallis, eesmärk on tekitada lühiaajline askees või võitlus iseendaga, mitte juua alkoholi. Ok, poiss ei teinud küll suurt pahategu, kuid natuke võiks olla targem seda tähelepanu koormat kandes.
Üks kuu ainult.
NATUKE VANEM 16. september 2017, 19:01
JA "targem" inimen e ei kelgi ega suurusta sellega,mitme mehega tema võiks suhtes olla.Selline jutt küll ei näita erilist tarkust. Pigem vastupidi ---jätab väga rumala mulje.
mihkel17. september 2017, 12:25
"Targem" vanaproua oli Mihkel Raua saates ilmselgelt mingi laksu all, oli see siis narkots või alkohol. Ja ajakirjanik ei ole temasugune tegelane nagunii, ikka meediategelane. Jättis vastamata Mihkel Raua küsimusele, miks Kroonika valetas Tanja Mihhailova ja Mikk Saare lahkumineku kohta.
ootaks16. september 2017, 10:00
et õhtuleht teeks artikli, mille pealkiri pole oluline, aga sisuks peaks olema K.L vaimne tervis, mida tarbib ja kas temaga on ikka kõik korras.
pealkirjaks valetage kokku mida tahate.
Penskar 65+16. september 2017, 01:01
Ei maksa rahvast lollitada, ilmselt mõlemal dengelpungas tuul vihisemas, aga elada tahaks ikka jõukalt, lepime kokku ja teeme ära, nii lihtne see ongi. Lensin oli nii täkku täis, et näitab või siilikest. Krista tee ikka kroonikast ajakiri , et rahval oleks huvitav lugeda, need sigri-migri pildid lugematu kirjaga ei huvita kedagi + pool ajakirja telekava, tellijana ütlen: hüvasti kroonika!
ma ammu 16. september 2017, 19:05
enam ei vaata ega loe seda kollast ajakirja,kus topitakse oma nina teiste inimeste ellu.Ainult päris alguses,kui see üldse ilmus.Kui sain aru,mis see klatshi ajakiri endast kujutab,loobusin kohe.Täiesti mõttetu raharaiskamine.Ajaraiskamine ka muidugi.
trifiid15. september 2017, 23:45
Jahute siin mingi õllevahu ümber, aga seda ikka panite tähele, et fotol oli Taukaril viinapudel lauajala varjus?
väga haige 15. september 2017, 23:30
ühiskond on veel meil,käib üks ärapanemine ja nõiajaht,võtke ometi vabamalt ja rõõmsamalt.
15. september 2017, 22:24
krista on botoxit põskedesse lasknud,kena kohe kaeda.
mis mõttes kena?16. september 2017, 19:07
Lasku parem oma hambad korda teha,pappi peaks tal ju olema.Kenadusest on pole siin juttugi.
RR15. september 2017, 20:25
Minu seisukoht, et vahet ei ole, õlle on õlle ja sama kui ta oleks avalikus kohas joonud vett viinapudelist. Propaganda on ikka sama (alkoholi propageerimine). Samuti ei meeldi ka vahuveini kujulisest pudelist mahla pakkumist lastele, kinnistades mälupilti selle pudelikuju kasutamist. Või siis lennujaamas relva taolise eset viibutades hõigata TERE RISTO! (ei ole ju päris relv ja ei ole ka terrorist)
RRR16. september 2017, 09:06
Kôige rumalam oN15. september 2017, 19:56
krista ise, et mitte öelda lausI-diood.
16. september 2017, 09:50
sa ikka väga leebelt ütled.
Sisuturundus osav15. september 2017, 18:07
Ja ülehomme loeme mee uudist, et see kõik on kokku mängitud - Taukar sa reklaami, Delfi sai, Tervuse Instituut ja Kroonika samuti, Appi, väsige ära sellest "sisuturundusest"
Uudu15. september 2017, 17:57
Küsimus ei ole selles,et kas alkoholivaba õlu on õlu või mitte.Küsimus on selles,et noorsant Taukar oleks pidanud hästi teadma,mis üritusega ta on kampa lõõnud ja seetõttu pidanuks ka teadma,et sellelajal ei ole sobilik endale tellida mittemingit alkoholile sarnanevat jooki.Eeldama oleks pidanud,et sellele võib järgneda midagi sellist ,mis nüüd ongi.
Teeline15. september 2017, 18:40
Ilmselt puudub noorsand Taukaril (ette)mõtlemisvõime.
kossa15. september 2017, 17:27
loomulikult,kui võtad avalikus kohas vahutavat jooki,ei tule keegi sinu õllepudelilt lugema,kas on ikka alkovaba
krista jook15. september 2017, 17:56
1,5 l pihlakaid, 1 liiter vett, 0,5 kg suhkrut, 2liitrit .konjakit või brändit, 2 noaotsatäit vaniljet.
Marjad keema kuni pehmed, lisa suhkur ja keeda 20 min ning lisa noaotsaga vaniljet, sega ning kuumuta. Võta tulet ja lisa alkohol sortsude kaupa ning purki. Hea lusikaga süüa, aga mina panen tee sisse. Tuleb nagu siirup.
laksu all15. september 2017, 16:40
minu arust oli Lensin purjus või laksu all. arvestades tema sõnaohtrust, oli tegemist ilmselt kokaiiniga.
ossi ütles ju et ärge jooge15. september 2017, 17:17
NSVL põllumajandusel oli viis vaenlast, neli aastaaega ja rahvusvaheline imperialism. Tundub et nüüd kimbutab vist sama häda. Sm. Ossinovski on lõpetanud kolm ülikooli. Kaks filosoofia erialal ja ühe politoloogia. Sellisel kodanikul puudub igasugune kokkupuude reaalsusega.
kord maija 15. september 2017, 16:30
Vahuga või ilma vahuta,no kurat kelle asi see on kritiserida,kui ei tea mis on klaasis ei ole õigust valetada avalikult.Mina nimetan seda külajuttude tegijaks ja Lensin on selles supis kaotaja ja häbistatud.Ajakirjanikud on pööranud lolliks et saaks ainult suurt mulli üles keerata ja suurendada müüki aga vastutada ei taha.
Mr15. september 2017, 15:46
Tegelikult on vanaema värskelt lüpstud piimal ka vaht peal. Lensin on selgelt vinti üle keeranud. Aga eks ta üritab olla karm, nagu päris saatejuht. Mitte selline lõka lõka lõõritaja nagu ta varem on olnud ja Saagim.
Soolo15. september 2017, 15:24
Lensini sõnul elavad avaliku elu inimesed aga Eestis üldsegi liiga hästi ning ähvardavad kogu aeg ajakirjandust kohtusse anda, arvestamata sellega, et ka ajakirjanikel on omad õigused.
Ajakirjanike õigused??? Nende õigus on toppida oma nina igale poole....isiklikku ellu ja siis kirjutada selline jamps kokku et notsu ka ei näksi. Minge te ajakirjanikud kah sinnasamusesse.
16. september 2017, 09:52
lensin on ju küll ja veel kohtus kaotanud. eks neid juhtumeid ikka ole.
krt, minge kooli!15. september 2017, 15:11
h15. september 2017, 18:16
... mina joon õlut aga nemad lürbivad ÕLLET. ),,
Vasja15. september 2017, 22:32
Mees2615. september 2017, 15:11
Miks mulle tundub, et kogu see sopp on seotud ja kui mul midagi öelda "nö" süüdistatava poolt läheb mu kommentaar modereerimisele? Eestis on sõnavabadus ja ma pole kellegile liiga oma sõnadega teinud. Wou-wou, tuure maha nüüd! Täiskasvanud meesterahvas teab ikkagi ise mida ta joob. Kes oled sina või sina, et tuled teise üle üldse kohut mõistma? Kas tema ei olegi inimene, peaks ta siis kodus ruloo taga oma õlut jooma? Natuke tobedaks ei lähe juba ? Ja iga memmeke ei peaks siin küll nii innukalt tulema sõna võtma kes õigesti, kes valesti käitus. Isegi kui sa oled peatoimetaja! Natukene võiks ikka enne mõelda kui neid klikke ja mürgiseid kommentaare koguma hakkad.
mees metsast15. september 2017, 15:42
Juua võib tõesti iga mees mida tahab, aga kui liitud mingi kampaaniaga ja selle eest "pappi" saad, siis pead ikka järgima reegleid!!!
Mõtiskleja15. september 2017, 14:59
Lugupeetud kaasmaalased. Pole mõtet aega ega ka arvuti klaviatuuri raisata tühiste inimeste peale , parem arutada selle üle kui palju valetavad ja vassivad meie riigi valitud inimesed , sellest saab vähemalt kodanikualgatus.
M2615. september 2017, 14:52
Wou-wou, tuure maha nüüd! Täiskasvanud meesterahvas teab ikkagi ise mida ta joob. Kes oled sina või sina, et tuled teise üle üldse kohut mõistma? Kas tema ei olegi inimene, peaks ta siis kodus ruloo taga oma õlut jooma? Natuke tobedaks ei lähe juba ? Ja iga memmeke ei peaks siin küll nii innukalt tulema sõna võtma kes õigesti, kes valesti käitus. Isegi kui sa oled peatoimetaja! Natukene võiks ikka enne mõelda kui neid klikke ja mürgiseid kommentaare koguma hakkad.
phh15. september 2017, 19:55
Kui täiskasvanud meesterahvas on suure kisa-käraga lubanud kuu aega alkot mitte juua, siis jätab ikka näruse mulje küll, kui ta nii haledalt vahele jääb.
hehh15. september 2017, 14:44
arvel polnud ju kirjas et tegu on alkoholivaba õllega , siit jääb üsna kindel mulje et tegu oli ikkagi päris õllega .
15. september 2017, 14:28
Lensin jättis saates väga mannetu mulje. Juba vana inimene,kaua ajakirjanduses olnud,kuid puudub igasugune eetika. Esiteks ei lasknud ta ju Raual ega Taukaril suudki lahti teha. Patras oma ülikiire ja puterdava kõnega,mida oli raske jälgida Hämmastas enneolematu ründamine ja enesekaitse Kui oled kõik õigesti teinud,pole vaja niivõrd ärrituda Seega oli Lensini taktika-parem kaitse on rünnak.
See ju ammu teada,et ajakirjanikel puudub igasugune eetika Kõik väljas vaid sensatsioonijahil ja selle nimel ka valetamine ja vassimine Ise ei atva Kroonikast midagi,ei loe seda ja ei vaata teismelise tasemel kroonikapidusid Saagim võis seal küll pudelite viisi vahuveini sisse kallata,püksata toidualaual ameleda .
Aga austus Taukarile! Äärmiselt hea lastetoaga noormees Üliviisakas ja piiridesse jääv Tegi Lensinile pika puuga ära.
Olin puuotsas kui pauk käis15. september 2017, 14:16
Tunnen ühte meest kes tunneb üht meest kes väidetavalt on elanud ühes kauges riigis ja näinud kuidas üks inimene on pidu pannes korduvalt mingit pulbrit ninna tõmmanud ja saanud ka hüüdnime tolmuimeja.
et siis15. september 2017, 13:48
Tavaline sopaajakirjanduse värk. Ega fakte polegi vaja kontrollida, lihtsalt paiskame kõik sodi võimalikult kiiresti välja. Kui aga tuleb välja, et oligi vale, siis hakkame vastast süüdistama mingis muus asjas(miks üldse võtad vahutava joogi). Ründame isikut(kulla laps) ja kui hakkab ennast kaitsma saab uue teema, millest kirjutada.
15. september 2017, 18:25
see oleks paras kohtusse anda.
Klikimasin?15. september 2017, 13:24
Võib olla panid diili kokku ja nüüd lollitavad mõlemad rahvast, et klikke saada? Selles ilmas, eriti Eestis, on see ju nii tavaline. Lollitamine siis.
Lensin, palun ära tee oma rumalat suud lahti!15. september 2017, 13:05
Lihtsalt keeruta kroonikas klatsijutte üles, milleski muus sind tõsiselt võtta ei saa!
15. september 2017, 18:26
kas klatšijuttudes saab tõsiselt võtta?
Ma...15. september 2017, 12:21
läksin nende kommentaaride peale kohe TV3 Playst saadet vaatama, eile polnud mahti. Pean tõdema,et Lensini põskedega on tõesti midagi juhtunud. Arukat juttu pole ta iialgi rääkinud ega käituda osanud, see oli sama.
Kroonika lugeja15. september 2017, 14:28
Krista rääkis liigagi leebelt veel.jummala õigus on tal.
Ärberd von Kaerajaan15. september 2017, 12:20
Tänan toimetuse "glavliti" meest, kellel on õnnestunud minu kommentaar edukalt kustutada!
nõus Lensiniga15. september 2017, 11:58
Taukar on avaliku elu tegelene ja silmnähtavalt ka naudib tähelepanu. Seega kui astud sellisesse projekti, anna aru, kuidas käitud, mida sööd-jood.Võib ju arvata, et õlleklaas kõitis tähelepanu, ka mina ei oleks osanud hinnata, mis seal klaasis on.Muidugi oleks see filmija võinud minna juurde ja otse küsida, mis toimub.
Tõestagu15. september 2017, 11:51
See Taukar enne, et tegemist oli üldse alkoholi vaba õllega, alles siis kukkugu prääksuma ajakirjanikega. Siiani pole ta seda teinud ja oma mingi lapseliku kampaaniaga ühinedes ja seda ehk rikkudes, võib ta mis iganes sousti vabanduseks suust välja ajada
15. september 2017, 18:28
taukar ei pea midagi tõestama. see peab tõestama, kes lehte vahtu klopib vastutustundetult.
alle aa15. september 2017, 11:46
Vaatasin samuti ja mul tekkis Lensini kaagutamise ajal tunne,et see inimene ei ole terve nii peast kui ka kehalt.Tööandja võiks ta saata pikemale palgata puhkusele äkki saab temast veel inimene.
See mis tal suus tuli oli puhas puuks.
Jaanus15. september 2017, 11:34
Nii nagu kogu see vahtu aetud teema, on ka õigekiri ja nn "eetiline kriis" ainult diagnoositav mitte kommenteeritav. Mida aeg edasi, seda enam "arenevad" meie eetilsed alustalad, "uudiste" sisu, õigekiri ja kirjapilt 'Idiocracy' (film) taoliseks. Tõenäoliselt umbes selle sajandi keskel sääraseid uudised ja nende vorm on muutunud
lensinil lihtsalt15. september 2017, 11:21
skandaali vaja ja selleks on ta kõigeks valmis.
no 15. september 2017, 11:03
15. september 2017, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vahet ei ole15. september 2017, 10:56
noh ma ei tea, sõimata sai ka siis kui veel ei olenud
Ma ei tea mida ja kuhu...15. september 2017, 11:02
keegi talle süstinud on!
Suu avatud/pööritab pead,käed värisevad!
Reisides on vist palju meeldivalt liiga tehtud!
nii lihtne15. september 2017, 11:27
kui ei tea, ära kaaguta
Ülbik15. september 2017, 10:46
Poisile ilmselgelt kuulsus pähe hakanud!
rob15. september 2017, 10:43
Lensini huvitav arusaam, et ajakirjanik pidigi valetama, et tähelepanu saada ja paraku on see pidevalt nii, et valetatakse. Väga lihtne oleks olnud ju söögikohast uurida, kas oli alkoholiga või alkoholita joogiga tegemist.
Palju õnne Taukar15. september 2017, 10:35
#Probleemist.
Hetkel on ikkagi vastamata küsimus, kas Taukar rikkus või ei rikkunud kampaaniat.
Restoranikülastaja (pildistaja) arvas Twitteris, et rikkus aga Taukar arvab, et ei rikkunud.
Delfi ja Õhtuleht vahendab sündmust (küsimärgiga pealkirju) aga ühest vastust ei saada - süüdistatakse ajakirjanikke - sõnumitoojat Delfit (Marianne Ubaleht) ja telesse kutsutut Lensinit ( kroonika.ohtuleht.ee ).
.
Kuna osalised ei saa lepitatud, siis on vähemalt neli varianti:
1. jätkame samas vaimus ja klikke tuleb (see variant meeldiks Portaalide omanikele)
2. Taukar muudab oma seisukohta ja esineb mingi avaldusega (see on kasulik kampaaniale ja Taukarile)
3. Kampaania esindaja otsib üles ja toob välja kampaania reeglid ja ütleb oma lõpliku seisukoha (isegi kampaania esindaja ei pruugi selle üle rõõmustada - suured toetused võivad ära kukkuda).
4. Tehakse facebook-s hääletus (sisuliselt lapsed saavad hääletada, et nad võivad õlut juua).
.
#igatahes, palju õnne Taukar, endale ja kampaaniale jama kokku keeramisel.
Doktor15. september 2017, 10:34
Krista tõestas jälle,et mõistusega pole kõik korras. Lisaks hullule inimesele sarnane vehkimine peaga.
Mina 15. september 2017, 16:11
ei teadnudki, et Taukar on Lensini kallis poja?
H15. september 2017, 18:24
tal on iga pildi peal pea viltu. pea on vist nii raske ,et kael ei kanna....),
15. september 2017, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ega piimariiulid15. september 2017, 10:56
kõike kinni ei pea. Midagi tuleb alt üles, ka pähe välja.
tõdemus15. september 2017, 10:27
Kas on olemas mingi register, mida karsklased ei tohi avalikus ruumis juua ??See rumal väide on nende ajakirjanike kaitseks, kes ajavad taga sensatsiooni ja rikuvad ajakirjaniku eetikat
mina15. september 2017, 10:23
Ei vaata, ei osale! Kaheraudne ehmatab aga kolmeraudne seda enam kuigi pole jahimees!
Aksel15. september 2017, 10:17
Taukar oli eilses Kolmeraudses väga tubli.
Aadu15. september 2017, 10:25
minu arust paistis küll taukar vähe oteu moodi välja, aga lensin nagu vana grimeeritud nõia-ella
15. september 2017, 18:31
otu olla pole kuritegu. alatult valesid keerutada on küll.
Taukaril veidi imelik jutt15. september 2017, 10:13
ütles, et Kristal on ka ees klaas läbipaistva vedelikuga, võib-olla alkohol? Meie kultuuris ei juua viina teeklaasiga, saa sellest aru! Igas saates on siis viinaklaasid kõigil ees, tahad seda ütelda, rumal poisu.
kas15. september 2017, 10:24
ainult viin on alkohol, alkovaba õlu ka jne?
Inimkond degenereerub15. september 2017, 15:28
Kes see on, kes kirjutab "meie kultuuris ei juua"? Kelle kultuuri või kultuuritust sinusugused üldse esindada saavad !
kommentaatoril veel imelikum jutt15. september 2017, 15:30
Meie kultuuris öeldakse: "ei jooda", mitte "ei juua".
mart17. september 2017, 20:31
Mis tegemist on Krista Lensinil "meie kultuuriga"?
15. september 2017, 10:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ants15. september 2017, 10:18
Eks ta selline kekats olegi- muidugi õhtuleht loeb teda arvamusliidriks. Naerukoht. Mina leian, et Taukar (kuigi ta mulle ei sümpatiseeri üldse) tegi kõik õigesti ja pahameel selle delfi kirjatsura suunas oli õigustatud.
Theodora15. september 2017, 10:07
Mulle kas meeldib laulja või mitte,vahet pole mis õlut ta joob või kas ta joob.Samas kui oleks limpat limpsinud, siis oleks kirjutatud, et jõi siidrit.Midagi ikka annab kirjutada.
PPV18. september 2017, 10:02
Siis oleks veel hullem, propageeriks ju suhkrujooke. See ei sobiks mitte ossi kampaanijaga.
Rats15. september 2017, 10:06
Mind ajab küll vihaseks, kui peakiri ütleb ühte ja artikli sisu hoopis midagi muud. See siiski on tüssamine, mõni oskab lihtsalt paremini kui teine. Ning tõesti, ega paljud ei viitsi lugeda peale pealkirja edasi. Isegi olen kuulnud kuidas räägitakse artiklist mille olen läbi lugenud, aga rääkijad jäävad vaid pealkirja tasemele. Inimeste võime süveneda on nii väike... Aga eks selles osas ole õigus ka, et Taukar natuke ise provotseeris seda olukorda. Avalikkuse tähelepanu all kahjuks ei saa elada nii nagu meeldib, vaid nii nagu kõik teised arvavad, et on õige...
See, mida15. september 2017, 10:58
teised näevad, on nende probleem.
Vaene15. september 2017, 15:38
No paljusid artikleid ei saagi lugeda kui ei maksa. Mina vaese inimesena ei ole KUNAGI maksnud ja ei kavatsegi maksta, seepärast on ikka tobedad pealkirjad küll, mis kuidagi ei vasta tõele. Õnneks saab lugeda kommenataare, siis ikka selgub kes vanglas ja kes lahku läinud. Lensinist ja tema ajakirjast ei arva midagi, aga Taukar oli väga vaoshoitud ja viisakas vastupidiselt Lensinile.
Staarike15. september 2017, 10:05
Edev nooruk ei suutnud ei öelda mingile tobedale eialkokampaaniale, oh seda konnatiigi staarikeste tähelepanunälga!!!!
õllesõber15. september 2017, 10:05
Kui Taukar ei suuda ilma õlleta (kasvõi alkovabata) olla, siis poleks ju vaja kampaaniaga liituda. Me kõik elame ju ühes ja samas maailmas ja Taukaril ei oleks olnud mõtet teha nägu, et ta ei tea, et sellest tuleb probleem. Ajakirjanik ei teinud ju tõesti midagi valesti!
Ants15. september 2017, 10:19
Õllesõbrana sa võiksid teada, et alkoholivabal õllel on päris õllega sama palju ühist, kui lehmal lennukiga.
Sass15. september 2017, 13:39
sellisel juhul sega RedBulliga.
krt küll15. september 2017, 10:42
alkoholivaba õlu pole alkohol!!
Süüfilise raviks on õlu vajalik15. september 2017, 09:58
Süüfilise puhastamiseks on meestele õlu vajalik (naistel on omane kehakeemia, mis selle neil ise välja puhastab). Meeldetuletuseks, et süüfilis on kergemal või raskemal kujul 98% inimestest, ning tuhk-blondidel on see lausa organismi loomulik kaitsetõbi (sarnaselt kõigile omaste mõnede pärmseentega).
15. september 2017, 09:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mm15. september 2017, 10:50
Ääretult ebameeldiv inimene.
mhmh15. september 2017, 09:50
No proua Lensin rääkiski nagu kaks korda vanem inimene räägib noorele posile, õiget juttu nimelt. Pole vaja rahva ette minna toobikest rüüpama, kui keegi ei tea, mis seal sees on. Kuulsused, kes mingi kampaaniaga kaasa lähevad, peaksid iga oma sammu jälgima avalikkuses.
15. september 2017, 10:05
No proua Lensin ei tohiks ka suhkruseid limonaade noortele peale suruda!!!
kuidas kulla laps nii loll on et teeb üldse sellist autosõidu saadet ,juba see nõäitab taset et rah nimel teebki kõik15. september 2017, 10:07
kuda sa lensin nii looll oled et sellest aru ei saa ja seest skandaali teed aga autos oled nõus kihutama küll käed lahti ,silmad kinni
Noh15. september 2017, 09:44
Lennu on lihtsalt kade, et miks pole keegi teinud kampaaniat "septembris kroonikat ei loe"...
15. september 2017, 18:34
septembris kokaiini ei tarvita.
miks ainult septembris?16. september 2017, 19:14
Kohe mitu aastat ei loe seda klatshi ja poripritsimist.Ei usu küll,et millestki olulisest ilma jääks.
Vabandust15. september 2017, 09:40
Aga isiklik arvamus,et Lensin on kole ja ülbe tädi,kes arvab endast palju aga välja paistab tõesti,nagu oleks tal midagi viga,närviline,ebakindel,sugugi mitte vaimukas,kes tõenäoliselt ei saa teemast lihtsalt aru.Teema oli "alkoholi mitte joomisest",mis vahujookidest see tädi vahutas.Limpa võib ka välja paista kui alkovaba siider..Taukari enesevalitsus oli kiiduväärt.
5715. september 2017, 09:30
noh15. september 2017, 10:46
Taukar ajas igas mõttes õiget juttu, llimonaadi võiks vabalt tembeldada siidriks, Lensin on oma targutamisega arutu mutt, hüppab nagu laksu all.
Tädi15. september 2017, 09:18
No oli nüüd mida vahutada?
nõme15. september 2017, 09:06
Lensini mutt on arust täiesti ära.
Kanal - 3 võiks vaadata järele,mis arulagedaid saateid laseb
eetrisse.Ma ei loe kroonikat s.o.soperdis ja valelik teiste elude
mustamine jne.
Jan15. september 2017, 09:03
Lensinil on nagu mingi raske veel siiani nimetu sündroom.
Raud oli hea nagu ikka ja Taukar valitses ennast väga viisakalt.
Jaahas15. september 2017, 09:02
Et joo parem õlle kõrvale rohket suhkrut sisaldavat Limpat??? See oleks alles tõstnud minu kui dieedi pidaja ja lapse ema pahameelt. Suhkur on kordi hullem kui see üks alkovaba õlu! Lensin on ajakirjanik ja tähelepanu vajadusega vana proua, temale on ainult klik tähtis. Ilmselt on tal ka pead klik käinud..
15. september 2017, 08:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eedu15. september 2017, 10:29
ei, ei, neist on saamas üks suur ja kuuuumim paar Eeestis TauX-LenC, edu ja Kõwwat neile
jõle hea,15. september 2017, 08:50
Prrrrr!15. september 2017, 08:48
Poisike on välja kasvanud küll oma pükstest, aga arunatukest on vähe! Ära roni nii kõrgele, kui mõistust ei ole antud! Õpi laulusõnu õigesti hääldama ja jäta reklaamid arukatele tegijatele!
Babake15. september 2017, 08:46
Vanaema manitses lapselast
elmar15. september 2017, 10:32
Vanaema, Tauxile, mis sa lakud seda kihisevat, pane seda krabisevat ja pudisevat
Arvamusliider15. september 2017, 08:42
Ajakirjanik küsitleb pikaealist härrasmeest: "Ja mida te peate oma 99-aastase elu suurimaks saavutuseks?"
"Arvatavasti seda, et mul pole vaenlasi."
"See on tõesti imetlusväärne - mitte ühtki vaenlast!"
"Jah, ma olen nad kõik üle elanud."
"Ajakirjanduslik vaht".15. september 2017, 08:24
Kui ajakirjanikule on kõik vahuga joogid alkoholiga, siis on ka jooke ima vahuta, milledes on palju alkoholi. Kes suudab rahvale kõige rohkem "vahtu" üles kloppida? Ajakirjandus! Mõni näide: Poest ostame kõik rõõska koort, kuigi pakendil on "Vahukoor". Keegi pani nimeks (ilmselt tõlke viga) ja rahvas läks kaasa, harjumus. Või veel: Ajakirjandus on Savisaare juba süüdi tembeldanud. Rahvas õhinal kaasa läinud. Ainult, et Evestus pole seda kuidagi veel tõestada suutnud. Nii peabki ajakirjandus end rohkem valitsejaks kui seda valitsejad ja rahvas kokku on. Nende käes on ju meedia. Ise endale aru andmata, on ajakirjandus muutunud erapooletusest, sõnaosavaks tõeväänajaks.
maamees15. september 2017, 08:21
Kas ajakirjanikel on õigus inimeste ellu sekkuda.Kui kodus valmistatud mahlale lasta kraanist vesi kohe peale,tekib ka vaht.Kas seda siis ei tohi ka avalikus kohas juua proua Lensin.
RM15. september 2017, 10:38
Lensini loogika järgi ei tohi avalikus kohas üldse midagi juua. Ega siis ainult vahuga jookides pole alkoholi, seda on ju ka ilma vahuta jookides. Need vahuga joogid on veel lahja alkohol, kangetel pole mingit vahtu. Veeklaasist võib ka pilti teha ja küsida, et äkki jõi hoopis viina?? Välisel vaatlusel ju täiesti identsed joogid. Õunamahla ja valge veini võib ka vabalt segi ajada... jne. jne. Kuidas inimene üldse julgeb avalikus kohas midagi juua sel juhul? Toit tuleb kuivalt ära närida ja korras.
irw15. september 2017, 08:17
alkoholivaba õlu ja maitse, no nii l.o.l.l.i juttu saab ainult tõukar ajada
toslem15. september 2017, 09:49
Oled mõnda joonud vä? Kui otsid, siis leiad päris asjalikke alkoholivabasi õlusid. Kahjuks kohalike õlletootjate omade seast ei ole sellist tuvastanud.
njaa15. september 2017, 11:00
saku originaali alkovaba õlleke on parim
alkohoolne jook -- õlu etanoolisisaldusega üle 0,5 mahuprotsendi ja muu jook etanoolisisaldusega üle 1,2 mahuprotsendi15. september 2017, 13:08
saku originaali alkovaba õlleke on ...
0,3% alkoholi
kellele15. september 2017, 08:16
neid alkovabasid jooke siis toodetakse kui juua ei tohi? Asi selles, et artikkel ei oleks myynyd kui oleks ausalt öeldud, et Taukar joob alkovaba ölut. Lensin on aga ... fake, igati.
Ajakirjaniku keeleoskus sõna "õlu" käänamine15. september 2017, 07:45
Enne, kui täiskasvanud inimeste joogi teemal kirjutada, peaks selgeks õppina selle joogi nime käänamise. Keeletunnetus puudub igatahes sel kirjutajal.
Kulla proua15. september 2017, 07:45
See väide,vahusest joogist ja avalikust kohast,ei ole suurem asi argument.Aga meediasse pääsesite mõlemad ja pööbel niuksum mõnust.
Kes..15. september 2017, 07:42
..on taukar?Mina võin alati vahuga joogi võtta.
a15. september 2017, 07:29
Taukar jäi dzentelmeniks ,aga lensin oli ilgelt närvis millegipärast
Kommentaarid15. september 2017, 15:44
Kuidas küll saaks tagada, et Lensin ise ka loeks neid kommentaare mis tema kohta kirjutatud? Vajuks ehk nina nats allapoole!
Lensin ärgu ajagu lolli juttu15. september 2017, 07:28
meil väänatakse igast asjast ajakirjanduses mull välja ilma, et viitsitaks süveneda asja tuuma. ajakirjanikuks selliseid nimetada ei saa, need on kõige tavalisemad "pöidlalutsijad", pseudoprobleemide välja imemise meistrid.
imeline15. september 2017, 08:18
No siis oled hästi kursis kollase ajakirjandusega. Miks kohtume siin, kollase ajakirjanduse kommentaariumis? Vaevalt tark inimene selliseid uudiseid loeb, veel vähem kukub kommenteerima. Mina olen rumal, naudin selliseid lollikeste uudiseid, naeran pihku. Igas asjas on ju tõde. Kui on kampaania, siis on ka reedlid. Seega - vali, mida loed, ära piilu liha, kui oled vegan. Loe Sirpi! Mul juba loetud täna.
Kas "targad" loevad15. september 2017, 09:52
ainult "õnnistatud" kirjandust? See "Sirpki" "arvamusliidrite" poolt vaid üleshaibitud. Siit saame vähemalt tavarahva tasemest palju teada.
15. september 2017, 07:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15. september 2017, 07:34
lens on liialdab puudriga
Vaene taukar15. september 2017, 07:11
saatke ta ometi alkohoolikuteravilasse muidu hea laulja saab hukka
15. september 2017, 07:35
Taukar ja hea laulja?
kas lensiniga oli ikka kõik korras15. september 2017, 07:02
jumala eest, ma vaatasin eile saadet. lensin oli jube endast väljas. nühkis ja kõikus seal tooli otsas. karjus vahele. ei mingit viisakust. jutu sisu oli nagu kolme aastasel, aga tähtis on lihtalt üle vahutada. masendav naine. ja mis ta näoga juhtund on? jube nägi välja. mingid krambid või haiguse tagajärg. kahju vaadata, kuidas üks naine on ennast käest lasknud. ja kui primitiivne ta on. ei mingit viisakust.
ei vaadanud seda raudset15. september 2017, 07:50
aga kui mudilane arvab, et on lahe ja võib kõike teha siis tekib mõte, kas tal on ikka kõik korras. Padaril oli ka see mudilase aeg aga näe sai suureks poisiks ja lõpetas kooli kui ka lakkumise.
Võib olla tasub15. september 2017, 08:08
Lensinilt küsida kanepi legaliseerimise kohta? Kaldun arvama, et kahe käega pooldab.
vbla15. september 2017, 09:15
15. september 2017, 10:22
sellele oleks pidanud enne saatesse lubamist narkotesti tegema.
Lihtsalt hämmastav.15. september 2017, 10:37
Ma ka ei saa aru, et miks on vaja sellistest täitsa tühistest asjadest mingit teemat hakata punuma.
See näitab nüüd selgelt ära, et kuhu see meie ajakirjandus on siis lõpuks omadega välja jõudnud.
Lihtsalt hämmastav areng.
Tase!
Lilli15. september 2017, 06:47
Minu arust on nad kõik kohutavalt vahvad...
,,15. september 2017, 06:45
ei ole lensin normaalne, no ei ole...
teemaks on alkohol, mitte alkoholivabad joogid. mida jaurata kui pointi ei ole?
mari15. september 2017, 06:37
Klikimeediasse usuvad need, kes usuvad, et inimesed on lollid.
15. september 2017, 04:43
Kulla inimesed, propageeritakse ju l o o b u m i s t ALKOHOLIST, ehk siis mitte jooma alkoholi. Vahused joogis on ka piimakokteilid, alkoholivabad õlled, lastesampus jne.Kui nüüd keegi peaks lastesampust jooma, kas enne seda tuleb ajakirjanikele ekspertiisiakt esitada? Ajakirjanikud on valede tootmisega ametis, neil pole aega küsida ega usaldada.
Tegelikult15. september 2017, 06:32
ongi ajakirjandus oma jumalaks tundmisega üle võlli keeranud. Ja Lensin siin kirjatükis püüab veel ülbelt õigustada. Lensini jaoks on ajakirjandus vaid kliki korjamiseks. Lensin! Mine arene, kulla laps! Liigagi üle pea on see ajakirjandus kasvanud.
ehh to 4:4315. september 2017, 06:47
sellistel, nagu Taukar, on tavaliselt fännid teismelised. arvan, et alkovabal kuul oleks võinud tõesti õlle maitse saamist kodus nautida.
ehk, kui teismeliste iidol kannab päris karusnahka ja ütleb, et tegelikult oli see kunstnahk; kui suitsetab aga ütleb, et imiteeris; kui tarbib alkot, aga ütleb, et oli limps jne jne
keda me petame?? iseennast ju! noored tahavad sarnaneda ja teevad järgi.
saadet ei näinud ja täpsemaid tagamaid ei tea.
Lea15. september 2017, 04:38
Mis sellel "õllet" õllega pistmist on? Kui, siis vaid niipalju, et eesti keelt pole õpitud. Kui koolis läbitud pole, tuleks iseseisvalt omandada: õlu-õlle-õlut.
Katri15. september 2017, 04:15
Mis Lensiniga toimub? Käte ja sõrmede tõmblemine oli ikka väga kummaline vaadata
15. september 2017, 09:06
argumentide vähesus teeb närviliseks. Mida sa väitled kui teema on kehva ja sa pead töö poolest klikke koguma..
Palju õnne Taukar15. september 2017, 03:42
Fakt 1. Taukar ütles saates et on ennegi joonud (septembris) ja joob edaspidigi alkoholivaba (s.t. alla 0,5 %) õlut.
(dilemma - marki ei saa reklaamida aga kõik ei ole 0,000%)
Fakt 2. Ennast õigustavas kirjatükis, kus on pilt tšekiga on pildil ka Taukari õllesoovitused "enam-vähem, siiani parim proovitu on alkovaba saku originaal. täitsa tõsiselt"
http://www.ohtuleht.ee/827416/olleskandaali-kistud-taukar-on-delfi-ajakirjaniku-peale-kuri-ja-toesta...
Fakt 3. Alkovaba Saku Originaal on kuni 0,3% alkoholisisaldusega (mitte täisealised järgnevat linki ei näe, ei tea miks?) https://www.saku.ee/toode/alkoholivaba-originaal/
.
# Taukarilt ootaks nüüd ülejäänud tõestust, et need eelnevad septembris joodud alkovabad õlled olid kah 0,000% ja Saku oma septembris ei joonud.
# Lisaks ootaks mingisugust vabandust, et esineb alla 0,5 %-liste õllede "õllespetsialistina" ja jagab õllesoovitusi (pilt vestlustest) "Septembris ei joo" ajal (kampaania liikmena).
# Veel ootaks, et ta võtaks tagasi oma soovituse (alkoholivaba) õlut proovida kõigil.
NB! Kõik õlled ei ole 0,0 % ja kõigile ei müüda - eetilised piirangud.
# Jääb veel eetiline külg. Kui ei joo, siis ei joo ja ei aja näpuga mööda pudeleid, et kus on vähem peale kirjutatud. See käib ka liköörikommide kohta - kuigi on raske tuvastada, kui teistele ei paku!
Üha15. september 2017, 07:10
enam tundub, et Taukar on paras jopski.
15. september 2017, 07:36
palju õnne Palju õnne Taukar15. september 2017, 10:00
sellise teooria kohaselt ei tohi kefiiri ega hapupiima ka juua. Traditsioonilisel teel valmistatud kaljast või mõdust rääkimata. Samas kui arvestada õlles sisalduvaid kasulike aineid ning vähest energia(suhkru)sisaldust, siis on alkoholivaba õlu (eriti pastöriseerimata) igati hää tarbida. Janu võtab ka paremini ära kui mistahes muu gaseeritud suhkruvesi või maitsestatud allikaveed.
ing15. september 2017, 10:19
3:42, sa teed siin lausa suurt uurimus-, teadustööd. Vapustav! :)
Inimesed on ikka segased!
15. september 2017, 03:27
mutike oli nii ärevil, et seda oli lausa kahju vaadata :D hale esitus!
15. september 2017, 07:05
ta ei suutnud ju ennast üldse valitseda. kõikus tooliga ja irvitas ja karjus vahele. õudne.
Nii15. september 2017, 02:51
Kui tegemist oli alkoholivaba õllega, siis pigem oli tegu noore inimese inimliku eksimusega, mida on nagu mõttetu üle tähtsustama hakata ja teha sellest mingit suurt numbrit ning seda kella külge riputada kui klikimagnetit. Ja on üsna loomulik ja iseenesest mõistetav, et inimene püüab ennast sellises olukorras kaitsta ja võtab kaitsepositsiooni. Pole vaja teha sääsest elevanti lihtsalt selleks, et natuke klikke teenida.
Ehh15. september 2017, 04:20
See nn noor inimene aina eksib inimlikult, alles hiljaaegu laskis end pildistada saates "Sõidud Taukariga" käed lahti roolilt. Sellest kirjutasid ka mitmed televaatajad.
Paistab, et pojukesele on p... pähe löönud, kujutab endast mingit ülemaailmset staari, kelle imidž ongi pidevalt "eksida".
Nimi15. september 2017, 13:47
Aga ikkagi on need kõigest pisiasjad, milleks niipalju kära sellepärast teha, ma ei saa aru. Ta ju ei keela kellelgi juua. See oli ju rohkem selline üleskutse. Ajakirjanik on siin küll üle pingutanud. Sellega kutsuti ikkagi üles ennekõike just alkoholi tarvitamist vähendama. See, et alaealised ei tohi akoholivaba õlut ka tarvitada, ei tähenda, et täiskasvanud seda ei või. Nii mõttetu teema.
imeline 15. september 2017, 07:05
Taukar klikimagnet? Kellele? Kui ta poleks mingi kampaaniaga liitunud, ei huvitaks taukar kedagi! on õige, et pööratakse tähelepanu sellisele silmakirjalikkusele. lihtsalt kutt tahab tähelepanu.
15. september 2017, 09:08
Mind huvitab Taukar! Kui sulle ei meeldi, ära kuula ja jälgi! Aga teiste eest sõnavõtmine on nii kliki magnet! Kodus ei saa tähelepanu?
Nonii15. september 2017, 02:09
Kui eksitamisega klikke püüda, siis varsti inimesed enam ei hakka üldse klikkima. Lihtsam on ju ära oodata, et mis saab ja kas ongi üldse midagi olulist üldse, mis selgub hiljem. Okei, et pealkiri peab huvipakkuv olema, aga sisu ei olegi vaja. Sellepärast inimesed ei loegi emam pealkirjadest kaugemale kuna mingit sisu eriti ei ole enam ja kellel see ikka on tänapäeval niipalju aega ja viitsimist, et mingit tühja udujuttu pikalt lugeda. Inimestel on muudki teha.
Palju õnne Taukar15. september 2017, 01:14
Taukari soov on nagu omaaegne ajakirja "Pikker" looke "Muinasjutud, mis koosnesid ainult pealkirjast" (näide: "Lugu sellest, kuidas Punamütsike läks Vanaema juurde ja Kuri Hunt neelas nad alla ning jahimehed päästsid Vanaema ja Punamütsikese.").
Kõmulehe unelmate pealkiri:
"Lugu sellest, kuidas "Septembris ei joo"-kampaania ajal läks selle kampaaniaga liitunud Taukar Tartus restorani sööma ja ostis toidu kõrvale ühe õlle ja seda näinud üks restoranikülastaja (... tegi midagi ...), millel peale ajakirjanik (... tegi midagi ...) ja Taukar vastas, et tegemist on alkoholivaba õllega (mitte õluga ega õliga) - mis on täiesti 0,0% alkoholivaba, aga mitte vähese alkoholisisaldusega - ja soovitab seda ka teistele,
...
mis jääb noorele lugejale arusaamatuks, sest Kaupmeeste liidu soovitusel ei müüda alkoholivaba õlut, veini ja siidrit lastele ...
jne."
Sebija15. september 2017, 01:21
Järgmisel aastal võiks Taukar liituda mõne lihtsama väljakutsega, nagu näiteks oktoobris ei mõtle. See oleks palju jõukohasem. Ei jätaks väljastpoolt palju kahetimõistmisi. Lihtsalt on nagu on.
Palju õnne Taukar15. september 2017, 01:58
Linki kah
http://www.ohtuleht.ee/748782/alkoholivaba-olle-siidri-ja-veini-saab-poest-katte-dokumendi-ettenaita...
# Tervise Arengu Instituudi direktor Maris Jesse. "Need joogid pole mõeldud lastele, kes alkoholiga ei ole kokku puutunud ega peaks seda oma vanuse tõttu üldse tegemagi. Mul on hea meel kaupluste !!vastutustundlikkuse!! üle."
# Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein. "Tahame olla ühiskonna suhtes maksimaalselt !!vastutustundlikud!! ning hoolivad ja konkreetne mõte väärib kindlasti meie toetust."
# Rimi teatas, et tänasest ei müüda enam alla 18aastastele mittealkohoolset siidrit, õlut ja veini, kuna see on !!ebaeetiline!! ning ei sobi kokku ettevõtte alkoholimüügipoliitikaga.
Kle õhtalehk15. september 2017, 01:11
Mis asi on "bensii-nipaak"?
Lili 15. september 2017, 06:49
Hahaha väga hea, see on kõige parem nali. Tegid mu tuju nii heaks. Love you:DDDDD
Ole Täitsa15. september 2017, 01:08
Ütle mulle, kulla laps, mis sul viga on?
15. september 2017, 00:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15. september 2017, 07:07
tundus jah, et kõik päris korras ei olnud.
Ähh :-)15. september 2017, 00:33
Küll keerutas aga sellele küsimusele ei vastanud, mis ta enda Kroonika puudutas. Ei meeldi see inimene!
Sebija15. september 2017, 00:14
Sisuliselt on Taukar teinud paari päevaga õllele rohkem reklaami kui kõik õlletootjad ning Ossinovski terve aasta jooksul kokku.
oma silm15. september 2017, 07:53
Lensinil ja teistel vanainimestel on aeg aru saada, et alkoholiga õllel ja alkoholivabal õllel on sama palju ühist nagu viinal ja veel. Enamus viinast on vesi (60%). Alkoholivaba õlle propageerimine on vastand alkoholi propageerimisele. Väga hea valik Taukarilt. Teemale tuld alla ja vaimupimedad saavad teada, et alkoholivaba õlu polegi alkohol! :)
Parm15. september 2017, 08:37
Ega see lake õlle alla klassifitseerugi...
Mofo15. september 2017, 00:12
Naiivitarid arvavad, et "selebritite" poolt tehtud reklaamikampaaniad ka nende isikliku elu kuidagi mõjutavad? Showbusiness oli on ja jääb silmakirjalikkuse paraadiks, harjuge ära.
reku15. september 2017, 00:06
Kuidas taukar saab tõestada, et see oli alkovaba. Täiega rumal mees.
b15. september 2017, 06:30
Asja võlu selles ongi, et tal ei ole vaja midagi tõestdada. Kuidas saavad näiteks teised tõestada, et see OLI tavaline, maitsev, mõnusalt vahutav hea mekiga mmm... õlu siis jah!
Taukar ei peagi midagi tõestama. Jätame kampaaniad ja joome kõik mida tahame.
on15. september 2017, 08:23
Selline pildilepääsemisesk tehtud kampaania noortele alkolembidele, üjs kuu ma ei joo , on väga rumal ja suunatud samasugustele
njaa15. september 2017, 00:04
olen lensiniga nõus. kui sa oled ainult kuu aega reklaamnägu projektis, et ärme joo, siis miks minna avalikku kohta alkovaba õllekest lürpima. nagu taukari jutust aru sain, ei olnud tal see septembris esimene ega viimane kord. kas siis ilma õlle maitseta tõesti ei suuda 30 päeva olla, eriti avalikus kohas?
Parm15. september 2017, 08:36
Ei usu Taukarit. Alkovaba õlu on ju vastiku maitsega lake mida ei kannata juua...
Vastuväide15. september 2017, 10:37
Alkovaba õlle on samuti hea maitsega, kui oled õllemaitsehuviline, mitte alkohoolik. Tarbin ise pigem alkovaba õlle, kui et alkovaba, kuna kas see promill peab just sees olema?
Teistpidi vastu15. september 2017, 10:45
Veel ei ole ühtki õllemaitselist alkovaba õlut leidnud ja enamgi veel, need mis on, on pigem ebameeldiva maitsega, meenutades seenekeeduvett.
lugeja14. september 2017, 23:48
Lensini mutt üritab jälle odavat populaarsust koguda.
Sõna "õlu" käänamine..14. september 2017, 23:44
keeleteadlane15. september 2017, 02:15
päris jube on lugeda küll, kuidas eesti keelt niimoodi valesti käänatakse, nagu selles kirjatükis.
Ähh15. september 2017, 04:26
Kriba aiast, mitte aiaaugust. Keeleteadlastel on omad seltsid ja ühingud olemas, vot, seal arutagegi oma punkte ja komasid lausetes.
ylla14. september 2017, 23:43
lensin tegelikult tulistas täitsa hästi
sa15. september 2017, 00:49
hmm... no ei tulistanud
See taukar15. september 2017, 08:18
on sooda, aga lentsil on veel hullem, paras paar selle tola raua sopakasse.
Random 15. september 2017, 08:31
Pipi15. september 2017, 12:10
Tulistas jah. Mainimata jäi, et alkovabal õllel on siiski väike protsent alkoholi sees.
jaa jaa15. september 2017, 18:40
ja sinul on ka siiski pisinatukene arukest peas...