Inimesed

KURB! Juss Haasma läks laste emast lahku! (126)

LISA KOMMENTAAR

leelo22. september 2017, 15:33
Ei saa suhtele punkti panna kui on yhised lapsed, laste pärast peavad ikka suhtlema.Koma ehk vöib, aga mitte punkti.
huvvitav, kas12. september 2017, 10:31
lapsi tehakse ka hambad ristis?:DD
anonüümne6. september 2017, 15:43
Isiklikult tean ja tunnen neid! Juss oli see, kes avalduse meediasse paiskas ja pere juures juba paar aastat ei ela. Igakord lubas pere juuurde minna, aga rääkida oskavad paljud! Myfitness ja ööelu on tähtsamad! Suutis endast ideaalse pereisa mulje jätta! Elab naise korteris ja lastetoetusest pole haisugi! Käitunud on väga alatult ja haiget tegi perele kindlasti väga!!
vat siis6. september 2017, 18:43
mina mõtlesin, et seal Tais saadud mäluka tulemusena ei tundnud kodu naastes naist ega lapsi lihtsalt ära!
Myfitness?7. september 2017, 13:42
Vabandage, aga kuidas Myfitness siia puutub?
Kas mees käis 8 tundi iga päev trennis?
ehh 6. september 2017, 09:23
staaridel staari elu. Meil ju kõik staarid, vaja siis ka staaride kombel elada.
6. september 2017, 10:03
see nõme naine ei sobigi jussile
N6. september 2017, 08:32
Issand kus on teise elu lahkajaid siin. Vaadake oma pere elusid
teatrisõber5. september 2017, 22:30
Juss Haasma kasva suureks ja ole perepea ja lastele isa, nii väikesi maha ei jäeta. Elu pole näitlava, täna see roll ja homme teine. Lastele on vaja isa ja sellel ilusale naisele meest.
esimene koolipäev5. september 2017, 22:09
Siin lehes oli 1. koolipäeva puhul ka perek. Haasma pilt, kõik tundusid rõõmsad ja rahul olevat. Äkki nad siis päriselt polegi tülis? Niisama leidsid endale teise se.x-partneri.
Nojh6. september 2017, 06:26
Miks nad ilmtingimata tülis olema peavad? Lahku saab ka inimese kombel minna.
norrakas7. september 2017, 21:49
huvitav elu kui pidevalt sekspartnereid vahetama pead. mina oma pea 20 aastase abielu juures kyll seda vajalikuks ei pea. kusjuures raha jne edasi on mul piisavalt. hindan paraku ainult yhte naist. vähemalt on yks kena m.lf jälle vaba.
Madis Peterson ehk Mats Peterson5. september 2017, 21:26
Ma loodan et Juss tuleb Kättemaksukontorise tagasi.
just5. september 2017, 20:25
Siin inimesed kirjutavad, et see naine oli kooliajal ülbe ja teiste suhtes halvustav...ju siis nüüd ka endast heal arvamusel...
lugeja5. september 2017, 20:15
Kas see naine Kaire Vilgatsi sugulane?
Madis Peterson ehk Mats Peterson5. september 2017, 20:36
Rumal mees.5. september 2017, 19:29
Kunagi Sa saad aru,kui suure vea Sa tegid.Ei ole see järgmine naine parem ,kui eelmine.Aga lapsed!Mees,kas Sa üldse ei mõtle!?Pettusin sügavalt.
Reegel5. september 2017, 17:30
Kes osaleb lõustasaates, läheb lahku.
reaalsus5. september 2017, 17:20
jube lihtsaks kõik tänapäeval läinud-pere purunes,väiksed lapsed kasvavad isata aga vanematel ükskõik.Meil on kõik korras,jääme sõpradeks ja bla bla bla....Kuulge,pingutage ka natuke,nähke vaeva.Aga ei,kohe laiali.Ei mingit vastutust.
ju 5. september 2017, 17:33
nad kuulavad vilgatsit kes propageerib lahkumnekuid
Juss!5. september 2017, 17:17
Millega sa kekutad? Kas meedia pead teadma mis te tagatoas teete? Madal tase!
Mulle tundub (pildi järgi)5. september 2017, 18:42
et võimukam pool on siin naine. Aga kes teab.
Muudkui lahku ja lahku5. september 2017, 17:17
Ja siis ikka uus, uuem, noor, noorm jne. Tegelikult väga kurb!
füsiognoomi5. september 2017, 17:05
pilgule paistab selle naise hing suht ebameeldiv. Kummaline, et mees seda kohe ei märganud...vaid välist ilu :)
kaugele paistab,5. september 2017, 18:01
et füsiognoomil isiklik kana kitkuda. Tema astus sinu varbale, sina ei meeldi talle üldse, aja asju otse, mitte kaarega. Madala mulje jätad!
avarii5. september 2017, 16:52
OK5. september 2017, 16:37
tubli Juss, eluga edasi ja edu sulle!
5. september 2017, 16:24
nii kena ja armas naine ning kaks imearmsat tütrekest hüljata? Kas süda kohe kuidagi ei piina? Lapsel on isa ja ema,aga kui nad elavad lahus,siis pole ikka peretunnet Taas k õnnetut hingekest juures
Kuulsusel on oma hind. Palju ahvatlusi. Tahaks ikka uusi vallutusi,veel nooremaid ,veel seksikamaid,veel suurema silikoonihunnikuga naisi!
Häbi,Jussike!
koolikaaslastesse?5. september 2017, 18:09
Mitte sinusse??? Kuule, aga äkki suhtusid sina ka temasse halvasti?
Miks sa asju otse ei aja, argpüks? - Tegelt väga vahet pole, ei huvita need pseudolapsepõlvetraumad, et kellel oli ilusam lumehelbekesekleit. Saa üle, täiskasvanud inime! Õpi miskit juurde, või otsi parem töö...! Saa üle!
****5. september 2017, 20:51
Kui inimene oli kooli ajal ülbe ja vastik kellegi suhtes, siis on täiesti õige sellest ka kirjutada. Kui tohtis vastik olla tohivad teised inimesed sellest ka teada saada.
ökul5. september 2017, 21:15
Mida sa nüüd niimoodi kirema kukkusid? Kah üks ülbik/koolikiusaja, mida sa muidu end nii puudutatuna tundsid ja õigustama kibelesid. Või oledki ise see kõnealune isik?
20,516. september 2017, 18:29
Aga, kes otsustab? Sinu meelest on näiteks ülbe KAI, minu meelest MAI.
Mine võta kinni, kummal õigus. Omavahelisi suhteid õiendatakse silmast-silma. Sest siin pole keegi kunagi objektiivne, sulle meeldib Mai, mulle Kai. Siin ei jõuta kunagi kokkuleppele. Ma ei tunne seda inimest, ega oska kaasa rääkida, aga tundub perele lojaalne olevat, ei kaaguta mööda ilma. Seega minu arvamus ongi, et tema on kannatlik ja lojaalne, aga see keda ma ei tunne, kes laimab siin...ma arvan täiesti õigustatult, et tegemist on mingi isikliku teemaga, et kas kirjutaja rivaal on ilusam, olid tal ilusamad riided või oli tal rohkem sõpru või rohkem austajaid, või oli parem suhtleja...või oskas lausa argumenteeritumalt rääkida. Ühesõnaga on laimaja saanud ninanipsu ja meie siin ei saa mürki võtta, et see polnud asja eest.
Ajage omad asjad joonde või vaikige, kui seisu muuta ei saa.
Kõigest hoolimata, olid kõnealused visuaalselt ilus paar, ja mõlemad siiani eraldi visuaalselt kenad inimesed.
Tülgastav5. september 2017, 15:44
Mina teen oma abielu nimel tööd (koos oldud 18 aastat), peres kasvab laps. Millisele alusele ehitatud suhe saab lõppeda poole aastase lapse kõrvalt? Kogu tähelepanu peaks lapsel olema hektel. Aga nemad mõtlevad lahku minemise peale. Isekad vanemad! Olen nõus, näitlejad ja lauljad ja muud avaliku elu tegelased ei tohiks lapsi saada!
5. september 2017, 16:34
väga vabalt saab, emal 24/7 tööd ja hoolitsemist titega, isal tüütu ja igav. Väga paljud mehed tillutavad beebide kõrvalt ja katsuvad kodust eemal olla. Naised seda lihtsalt ei tea, sest aega pole märgata või liita-lahutada. Kui teada saavad, siis ju tuleb meelde kõik, mis silma riivas. Sellisel hetkel sureb armastus. Või siis leiab mees kellegi, kellel meheleminekuga kiire ja mees läheb, kuni peast VEEL soe. Aga ega väga vahet pole, kui raskema aja saab naine meheta, siis kergematel aegadel ei vaja ega varju laste selja taha, et laste pärast tralalalalalaaa.
6. september 2017, 13:22
16:34 kas isa ei peagi lapse kasvatuses osalema, et emal on käed tööd täis? Teeme beebi ja viskan ta siis kõrvale kuna issi vajab rohkem tähelepanu? Kumb siis tegelikult beebi on?
6. september 2017, 18:16
loomulikult peaks, aga paljud nihverdavad kõrvale. Hakkavad end mujal tõestama. Naisel valikut pole, mees ei viitsi, naisel tuleb topelt toimetada. Ei jäta ju imikut valveta. Samas on nii, et kui isa kõrvale hoiab, on imik ka kapriisne ja nõudlik ema suhtes, kuna kardab kaotada ka ema tähelepanu. Imik on rahulik seal peres, kus mõlemad vanemad tegelevad ja hoolivad ja on rahul ning tasakaalus. Eks isa, kes tegeleb, on lapsega suur side, ja ei tule nagu teemakski, et ta võiks igavust tunda või peret hüljata.
Ülduselt, kui inimesed lahku lähevad, on selleks põhjus. Pole mõtet peres hoida isa, kes on mujal viibib. Isegi kui ta vahel füüsiliselt kohal on, on ta tegelikult mujal, nagu nõiutud. Siin kaod puuduvad. Otse vastupidi, lahkumineku korral võtab ehk end kokku ja lapsega kohtumisel ikka kohapeal viibib sõna otseses mõttes, mitte ei etenda UFO-t.
naine5. september 2017, 18:50
No kui juba Tais avarii tegi ja seal oli koos sõbraga, siis on selge pilt, millise mehega tegu. Kui mees läheb üksi Taisse, siis...
kaire vilgatsi8. september 2017, 13:17
5. september 2017, 15:37
Ei tea, kas see naine läks ka näost väga punaseks, kui talle need 2 tk. last tehti?
mis vahet,5. september 2017, 17:57
kas punaseks või siniseks?
Haige seksuaalsusega oled või?
kristr5. september 2017, 15:37
Nii kurb - väiksem laps ju mingi pooleaastane alles - ei saa oma isa ilmselt kunagi õieti tundma, suuremal natuke lihtsam. Aga ikkagi pole oma peret, oma toimekaid hommikuid ja mõnusaid õhtuid koos isa-emaga, suure tõenäosusega edaspidi kas üks või teine. Muidugi elab ära ka nii - ja lapsed tegelikult ju ei teagi, millest nad ilma jäävad, aga ikka on kurb. Kuidas inimestel see huvi ja armastus nii järsku ikka otsa saab - aastake tagasi pidi kõik ju veel hästi olema, ega muidu teist last oleks saadud.
ik5. september 2017, 17:57
väiksem laps ikka siis pooleteiseaastane,kui eelmise aasta veebr sündis, aga muidu nõustun kommentaariga
Õige5. september 2017, 14:54
Tuleb ikka ja veel kohe kõikidele naistele tited taha teha, selleks need naised on loodud, et sünnitavad ja elu edasi viivad, isegi Moskva ei usu pisaraid... , täis-käik-edasi...
5. september 2017, 14:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vastus5. september 2017, 16:10
Midagi rohkemat kui sina, tavakommenteerija!
mida rohkemat?6. september 2017, 05:33
hoolimatus5. september 2017, 14:44
Kurb, et vanemad mõtlevad ainult iseendale, mitte väikestele lastele, kellest üks alles imepeisike....Kuidas saab niii vastustustundetu küll olla ja kergekäeliseelt lahku minna, et varsti taas uue käevangus olla, aga lapsed on õnnetud.
piiks ja puuks5. september 2017, 14:25
on vastik lugeda,et Jussil tuli oma laste emast lahku minna-kas laste emasl pole nime või ei pea õhtuleht seda naist nime vääriliseks!!
tavajäraja5. september 2017, 14:28
See on ainult sinu uudishimu, et mis ta nimi on. Lisaks pole sa artiklit lugenudki enne järama hakkamist. Kas sa mõtled, et keegi tahaks oma nime all negatiivsetes uudistes olla kommentaariumis järamiseks?
piiks ja puuks5. september 2017, 16:55
mind ei huvita sendivõrdki kellega Juss abielus on, kas üldse on ja kas lahutab. Kohutav on see,et juss on õhtulehe jaoks iidol ja tema tegemisi peab kõigile teadustama ,aga tema abikaasa ei ole mitte keegi,olend ilma nimeta-hea,et veel sugu alles jäeti-lihtsalt jussi laste ema!! aga sa vist ei saa aru,järaja
arvamus5. september 2017, 14:04
Need näitlejad, lauljad ja muud trallitajad ei tohikski lapsi muretseda ja kui teevad seda, siis olgu kogu see kamp koos (kärgpere) ja kasvatagu oma lapsi üheskoos, ehk moodustagu mingisugune lastekodu, kus kõikide selliste lapsed on koos ja vanemad käivad kordamööda neid toitmas ,kasvatamas, koolitamas jne. Meil on juba nagu Holliwoodis, kõikidel on kõikidega lapsed.
14:04-le5. september 2017, 14:29
Asjad on tõesti katastroofilised selles ringkonnas.
5. september 2017, 14:02
Mõnel lööb lops vastu pead mõistuse paika, aga kellel seda ennegi ei olnud, siis lugu hullem.
No mis naisemeest sellisest seelikukandjast ikka saab! Võib-olla abielludes ...!
m5. september 2017, 14:02
Käige ikka rohkem Tais,kust tuleb see meeste õnnelik paradiis...
maakas5. september 2017, 15:50
On siis tai maa naistel midagi viga, vä?
GRT5. september 2017, 16:16
Seal tuleb tihti välja, et arvad, et on naine aga võta näpust ;)
ee5. september 2017, 16:53
ää5. september 2017, 16:59
ta sai isegi paremini pihta.
Salliv tolerast5. september 2017, 17:17
See tuleb nendel tihti välja, kellel ajusi pole, et asjadest aru saada. Väga lihtsalt saab eemalt vaadates aru, milline on see ikka õige tailanna ;)
hh5. september 2017, 14:00
Kuidas saab oma armsatele tütardele nii teha. Inimesed üldse ei pinguta enam oma suhete nimel. Igas elus on keerukamaid perioode, peab oskama üle kasvada.
lugeja5. september 2017, 13:59
Kodust peaks noor saama perekonnaõpetuse,kui ka oma rahvusesse väärika suhtumise. Kahjuks meil need mõlemad puuduvad,mistõttu on kurb vaadata,kuidas eestlus on hävimas.
kriip5. september 2017, 13:58
Olen alati vaadanud Haasma huuli -- sellised kokkupigistatud, peaaegu olematud karmid huuled , selliste huulte omanik on tihti iseloomult vali ja puritaanlik.... loodetavasti eksin
kriipsule5. september 2017, 14:31
Raamatutes kirjutatakse nii. Minu isa pealt vaadates ka õige. Aga tegelikult ma ei usu...
m...5. september 2017, 13:51
Njh...puhtalt ajaküsimus, kui nähakse linnapeal Jussi uut naist, kes on kõvasti noorem, kui ta laste ema.
nojahile5. september 2017, 15:03
Tais ja Venemaal ju küllalt neid ,kes tahaksid siia tulla...
to m...5. september 2017, 16:18
Miks just naist? Tais ei käida ju naist otsimas...
5. september 2017, 19:32
igale vastavalt maitsele.
kahju5. september 2017, 13:48
kui ikka juba kaks last , peaks ikka mõistust jaguma ja oma ego alla suruma.Muidugi kasvatatakse lapsed üles, aga perekond peaks ikka koos elama.Tean enda näitel kui katki on laps, ükskord ühe vanema juures, teinekord teise.
Pitt5. september 2017, 14:31
Võigemastid vist on surumas...
5. september 2017, 13:47
Tänapäeva sihikindel naine on juba mingis mõttes nagu mees. Juhib elu.
kellel5. september 2017, 13:28
on või peab olema kurb? inimesed lahku lähevadki ju, et koos on paha. nüüd on parem ja peaks just rõõmustama.
5. september 2017, 13:28
Keeldun olemast lödi, olen hoopis tavaline ahv
Ja h5. september 2017, 13:27
Keeldun olemast lödi! Olen tavaline ahv kes mõtleb ainult iseendale
ohjah5. september 2017, 13:22
saamatud täiskasvanud. kahju lastest.
ei saa aru5. september 2017, 13:14
paljud kommenteerijad siin leiavad, et peaks hambad ristis edasi elama inimesega, kellega kooselu enam ei klapi ja pakub rahulduse asemel närgipinget või vähemalt tüdimust.
Aga ei pea ju - igal inimesel on ainult üks elu, ta ei pea seda ohverdama kaasinimeste heakskiidu nimel.
Nüüd muidugi hakatakse jälle lapsi põhjuseks tooma, miks mite lahutada.
Aga kuulake neid lapsi endeid - sellistest peredest pärit lapsed ei saa ka täiskasvanuna üle lapsepõlve traumadest. mida põhjustasid vanemate alalised nääklused või isegi kaklused.
Lapsed on perekonnas ainult siis õnnelikud, kui nende vanemad elavad õnnelikult ja üksmeeles.
ei saa aru ka sellest5. september 2017, 13:19
miks ma nii palju vigu tegin kommis :)
Sry!
Mõtled siis alumise5. september 2017, 13:20
poolega? Ajudega tuleb läheneda ka armuelule ja enne seda, kui pole kogemuspõhist veendumust, et ainus ja õige, lapsi ei vorbi. Õhinapõhisus ei tööta.
Elukogenematud targutajad5. september 2017, 13:51
Paistab, et EKRE ja Vooglaiu Varre on ikka kõvasti ajupesu teinud eesti rahvale. Ah et ajudega tuleb armastada, hambad ristis koos elada? Huvitav, kas eelkommenteerija on tõesti nii rumal ja naiivne, et usub, nagu võiks kunagi tõesti saabuda aeg, kui lapsed sünnivad suure kaalutluse tulemusena. Alati on lapsed ikka õhinapõhiselt sündinud ja nii jääb see ka igaveseks.
õnneks5. september 2017, 13:57
Looja ja inimeste instinktidega varustaja oli teisel arvamusel - muidu oleks inimkond juba ammu välja surnud.
Elus on ju peaaegu alati vastupidi - esialgu tundub, et ainus ja õige, aga kui lähemalt vaatad, siis veendud, et valemat inimest pole olemaski!
Jajah5. september 2017, 14:24
Selge - tark inimene pole kondoomist ja muudest kaitsevahenditest kuulnud või ignoreerib neid teadlikult. Rumal inimene oskab funtsionaaselt lugeda, peret planeerida ja ei nimeta teisi lollideks. Tark seda teha ei oska. Sallijad pole samas eriti suure tarkusega kunagi silma paistnud, nii, et andkem neile andeks, et nad elementaarseid asju ei jaga. Loodus, muide, reguleerib ise seda va syndivuse asja.
Kondoomist5. september 2017, 14:25
olete midagi kuulnud? Mõnel puhul oleks olnud soovitav seda kasutada.
rakukeserakk5. september 2017, 14:33
Sina ei saa poliitikast üle ega ümber.Mine mõnele teisele lehele.
seda küll, aga5. september 2017, 15:22
Miks peab elama kellegagi koos, hambad ristis, kui see keegi on ometigi elu armastus, suurim kingitus, kellega pere ja lapsed saada? Kas äramineja arvab, et kuskil on keegi teine elu armastus, kellega ei teki mingeid konflikte ega võõritimõistisi? Jääbki sellist otsima,
to seda küll ...5. september 2017, 19:22
kahjuks reaalselt ei eksisteeri sellist asja nagu "elu armastus". Biokeemiliselt kestab armutunne ainult kuni poolteist-kaks aastat.
Edasi ollakse koos juba kas harjumusest (mugavusest) või kohusetundest või kaastundest või sõprustundest või millegi muu, aga mitte armastuse pärast.
Tegelikult...5. september 2017, 21:26
...ei tohi üldistada. Näiteks sobib minu abielu. 27 aastat ja "särts" on stabiilne. Abikaasa jumaldab mind ja mina ei kujuta ette ühtki teist enda kõrval. Üritame teineteist väärida.
5. september 2017, 13:07
Naine sai psühhotrauma, väike aju kapasiteet
lapsed tuleb kasvatada nii või naa5. september 2017, 13:04
ja isegi siis kui issi iga õhtu kuskil "kunsti"teeb, see on vist jah kahjuks nende" peast kunstnike" juures kõige suurem miinus.
Jaanus5. september 2017, 12:41
Suur tänu info eest! Kujutage ette olukorda kui me poleks sellest mitte midagi teadnud! Jube lugu oleks.. Õnneks nüüd on meil veel üks koloriitselt 'huvitav' artikkel mida lugeda.
kahe-näoga5. september 2017, 12:44
Iga artikli all sama jutt. Noh, vahel jääb vahele kah...
Jaanus5. september 2017, 19:44
Just, tõsi ta on, sellise sisuga artiklid on lihtsalt jaburad ja teisiti neid pole võimalik kommenteerida.
Aga!
Mida sa selle "kahe-näoga" jne nüüd öelda tahtsid?
Tõenäoliselt solvata.
Paraku solvasid sellega Sa ise ennast.
Kas tead, miks tegelikult Jaanuse nimega seostatakse "kahe-näoga" isikut?
Pean sind kurvastama,
Rooma mütoloogias on Janusel (Jaanusel) väga konkreetne tähendus.
Olemas on tempel ning isegi Januse väravad, mida vaid väga kindlatel juhtudel avati.
Palun tee endale mõned asjad selgeks, enne kui nõnda suud pruukima hakkad.
Kujundlikult väljendades kõlab Su "torge" nagu Sa tõsimeele väidaksid, et meie päike on lilla. Ja ikka vaid sellepärast, et keegi, keda pimesi usud, on kusagil nõnda väitnud.
Kloun selkisele anaks üle kõrvade tegi titte naine üksi peab väikese lapsega olema ja see s tt miss siin imeliku5. september 2017, 12:34
rikkerakk5. september 2017, 12:31
Tegin tähelepaneku,kõik need viimati äraläinud noored naised on nagu õed--Allan Oolo oma,Marko Asmeri oma ja nüüd Jussi oma...
tead või?5. september 2017, 12:52
mitte naine ei jätnud Jussi, vaid vastupidi-Juss otsustas minema jalutada ja jätta oma kaks last seljataha.
/ 12:52, 5. sept 2017-le5. september 2017, 13:36
Ahhaaa,Jussikesel on siis kuskil seitse uut sõpra!
5. september 2017, 13:57
Tais on need sõbrad,kes teevad kõike head.
s5. september 2017, 12:52
???5. september 2017, 12:21
Kaasajal on see pigem reegel, mitte erand. Kus siin see uudis siis on?
Jussile5. september 2017, 12:10
Sa polegi väärt nii ilusat ja toredat naist.
Kuidas on lugu seksuaalse sobivuse ja rahuldatusega5. september 2017, 12:42
Minnakse mürinal kokku, nii ilus ja nii tore aga voodielu ei pruugi õitseda, ja siis korraga proovitakse kellegi teisega ja avastatakse et väline ilu või inetus ja kõikse toredus ei loe midagi kui seks jääb lahjaks ja seda nii meeste kui ka naiste vaatevinklist
k.k.5. september 2017, 13:05
Pigem minnakse kokku suurest kirest ja seksisobivusest. Kui kirg vaibub, siis ka lahku.
5. september 2017, 13:10
kas nad ilma proovimata kokku läksid? kõik aina proovivad
Polnud millega võrrelda5. september 2017, 13:43
Ehk kobeti pimeduses ja teki all
muig5. september 2017, 12:10
Oojee,minu tütar õhkab alati Jussi nähes :issand,kui ilus mees, oleks mul ka selline. No ma ütlen---vaba?
Liisu5. september 2017, 11:51
Mis tei,l noortel, viga on ? Aina üks kokku-lahku elamine käib! Olgu, kui olete üksikud, elage või iga päev uue naisega (kui vaid neid ühepäevaliblikaid ikka jätkub), kuid kui te olete lapsed muretsenud, siis, tuleks ikka MÕISTUSEGA võtta. Ma ütleks - vaesed lapsed! Milles nemad süüdi on, et teie enam üksteist ei armasta? Kuhu siis kadus see tunne?
üks ohkajatest5. september 2017, 12:01
Tavaliselt on emad-isad ees lahutatud ja see muster hakkab korduma, tee või tina. Olen sellise lahutustee läbinud, mu vanemad olid lahutatud,mu vanaemal olnud ka esimene abielu, mu lapsel läks abikaasa ära...Nagu neetud.Alles vanast peast hakkad mõtlema,et mida paganat,milleks,kuidas? Lihtsalt oskad ja suudad ennast lahku elada,muud ma ei tuvasta. Õpetajaskond, palun võtke kasvõi klassijuatajatundides ette perekonna hoidmine, väärtuste säilitamine,hingekultuursus.Oleks vaja.
Lugeja5. september 2017, 12:24
Mida rohkem meedia ja avalikkus seksile rõhub ja seda ülistab, seda enam ka valedel alustel kokku minnakse.
Et siis varsti lahku kolitakse, on ainult tagajärg.
Ega kooselu pole veel abielu ja abielu on ka elu, mida õpitakse terve elu.
hämmastav5. september 2017, 12:41
mida saab õpetaja teha nädalas 45 minutiga, mida vanemad ei saa teha ajaga, mis lapsed nendega on?
Õpetajatele ei saa panna vastutust sellises osas.
uhkus, kadedus, iseseisvuse vajadus, vabadus, hobid erinevad, nn sõbrad, armukesed..5. september 2017, 12:24
on selle põhjuseks...lastele ei mõelda! Paarikümne aasta pärast tulevad lapsed meelde nii ühel kui teisel ja siis neid pisaraid!
lapsed5. september 2017, 11:49
Tere tulemast õnnetute laste hulka
to lapsed (tegelik autor muidugi emme)5. september 2017, 13:07
See, kas lapsed on pärast vanemate lahutust õnnetud või õnnelikud, oleneb ainult vanematest endist, mitte aga lahutuse faktist.
Kui ema-isa säilitavad omavahel sõbralikud, teineteist austavad suhted, lubavad mõlemal vanemal lastega edasi suhelda, siis pole laste elul viga midagi.
Kui aga hakatakse igal kohtumisel solvanguid puistama ja ka vahepeal teist vanemat mustama, siis muidugi laste psüühika kannatab. Ka siis, kui lapsed enam ei kohtu ühe vanemaga, on neil raskem. Nii et laste " peitmisega" ei karistata mitte eksabikaasat, vaid eelkõige lapsi.
Barbarella5. september 2017, 11:44
No see on ju traditsioon tänapäeval, mis siin kurvastada??? Uudis oleks see kui keegi 2-3 aastat koos suudaks elada. Inimeste egod on määratu suured. Ja ehk ei oleks mõtet meediat risustada näitlejate-lauljate kokku - ja lahkuminekust. Keda see huvitama peaks?
egod?????????5. september 2017, 13:12
mis pagana egod, lihtsalt tahab kedagi uut. aga et lapsed on, see on kõrvaline asi, tähtsusetu.
Täistuuridel5. september 2017, 11:44
Rotatsioon käib nagu koduõlu.
väga ropp5. september 2017, 11:43
Sõna j.ä.tis on reeglitevastane, nagu nüüd selgus.
11:43,-le5. september 2017, 12:03
Kui teatud isikust on jutt, siis ei tarvitse ka "puujalg" läbi minna.
selge5. september 2017, 11:42
Et siis naine j.ä.tis maha, kui juba jutt mehe õnnetusest ja traumast.
vähem selge?5. september 2017, 12:08
Jätavad ka mehed, palju tihedamini. Kes mäletab näiteks "Kodutunde" Rowenat?
5. september 2017, 17:55
Armid kaunistavad meest, egas ta ju invaliidiks jäänud. Rikutud põse pärast meest ei jäeta, naist kohe kindlasti. Ilmselt oli põhjus milleskis muus, näiteks uuem ja noorem naine, aga ka see ju mehele lubatud, kui mitte soovitatav...meeste meelest.
Ok, saame aru, et mehed meeste eksimusi julgustavad ja takka kiidavad, aga ärge siis vähemasti naisi halvustage ise enda nõrkuste pärast! Kuidagi vastikult väiksed paistate siis.
5. september 2017, 11:39
Sisetunne...5. september 2017, 11:39
ütleb, et pealkiri on valesti kirjutatud. Õigem oleks et Ann Vilgats läks laste isast lahku. Siis oleks nagu rohkem usutavam.
kurb5. september 2017, 11:36
Väga kahju Jussist, et tal nii raske aasta....Aga õnne ja edu edaspidiseks !
Ma kuulsin5. september 2017, 11:36
Et lahkumineku vastu pidada kampaaniad aitama, et teeme !"Septembris lahku ei lähe!" kampaania ja elame õnnelikult...Oktoobrini.
kiire 5. september 2017, 11:32
seksikas elu...
teeb pere-elule lõpu.
5. september 2017, 11:48
käis tais ja ei mäleta...
Näh näh näh5. september 2017, 11:32
Teeks rebase naeru siinkohal kui oskaks
Miks?5. september 2017, 13:15
Selleks, et oled Jussi uus naine või tema naise uus mees või selleks, et "keegi midagi ei tea, aga sina tead"?