Lapsed on erinevad, arenevad omas tempos, ehkki kool püüab kõik ühe mütsi alla mahutada. Tõsi, et poistel võivad olla suurepärased vaimed võimed, kuid nende käekiri ja suutlikkus tunnis 45 min vagusi istuda ja kooli reegleid täita on problemaatiline. Oli õ/a 1992, kui mu pojake, kes sai maikuus 6-aasteks, võeti kooli, kuna ta luges ja kirjutas-arvutas nagu suur mees. Oli vist selline eksperimendiaasta, kus kuueseid lapsi kooli võeti. II klassis läks poisil raskeks, ta lihtsalt ei viitsinud neid tüütuid töövihikuid täita ja kõike, mida sunniti. Jäigi klassi kordama, s.t. sai oma õige ea järgsesse klassi. Arvan, et kool ongi pigem sotsiaalsete oskuste treening.
veel parem, kui 8-aastaselt lähevad. aga eks peab oma last ju kiitma ja haipima. pärast ei tea, kes süüdi, kui maha jääb. sest poisid on pisut aeglasemad.
Saada parem kaheksaselt. Usu mind, nii on parem. Alguses on temaga üks rist ja viletsus, sest lapse areng pole veel kooli jaoks nii kaugel, et tal oleks seal hea olla. Pärast jääb istuma ja lõpuks on ikka seal, kus peaks.
Millest selline negatiivsus? Meie poeg sai juuli alul 6 ning läks 1.septembril kooli nagu 30 aastat tagasi kord ette nägi. Lõpetas 17.a.gümnaasiumi ning polnud mingit probleemi.
mul just üks lõpetaja kurtis et hea meelega oleks käinud koolis veel üks aasta edasi, liiga vara lõpetas. Varem lõpetajal ei oli mitte mingisuguseid eeliseid võrreldes teistega
Ütleks 100 protsendilise kindlusega, et siin puhta psühholoogia eksperdid on parimal juhul telekast midagi selleteemalist vaadanud ja sellega nende tarkus ka piirdub.
Lapsed on erinevad. Laste areng on samuti erinev. Mõnel oleks tõesti parem kaheksasena kooli minna, kuid kui laps on teadmistejanuline siis üks aasta kodus kooli oodata oleks karuteene tema arengu suhtes.
KOMMENTAARID (18)