Inimesed

Kunis ja Kutcher leppisid kõmulehega ära 

ÕL, 28. august 2017, 15:00
Mila Kunis ja Ashton KutcherFoto: AFP
Ashton Kutcher ja Mila Kunis jõudsid kohtuvälisele kokkuleppele Briti kõmulehe Daily Mail omanikfirmaga Associated Newspapers.

Hollywoodi staaripaar pöördus kohtu poole 2015. aastal, kui MailOnline oli avaldanud kaks artiklit koos nende toona üheaastase tütre Wyatti pildiga. Kaadrid oli salamisi jäädvustanud paparatsokaamera näitlejate rannapuhkusel.

Kunise ja Kutcheri advokaat teatas, et paar oli jõudnud neid rahuldavale kokkuleppele, mille alusel ei tohi Associated Newspapers kõnealuseid fotosid tulevikus avaldada ning peab tegema annetuse Mila ja Ashtoni valitud heategevusorganisatsioonile.  

Samal teemal

22. oktoober 2018, 13:20
Suri komöödia "Kutt, kus mu auto on?" režissöör Danny Leiner
25. märts 2018, 10:00
Mila Kunis võrdleb oma poega neandertallasega
21. veebruar 2018, 16:02
Ashton Kutcher ei söönud pärast Demist lahutamist nädal aega ivakestki
7. detsember 2017, 10:30
Ashton Kutcher ja Mila Kunis üle 17 aasta punavaibal jälle koos!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee