Inimesed
Purjeka päästmisel abiks olnud sadamatöötaja: „Mõtlesime, et inimestel on suur õnnetus, ei hakanud neilt kohe raha küsima. Aga siis selgus, et need on ikka täiesti nahhaalsed tüübid.“

Eesti vanima laeva nukker saatus: hüljatud vrakk, kulutatud kindlustusraha ja maksmata võlad (4)

Küllike Rooväli, Laura Nõlvak, 26. august 2017 00:01

HÜLJATD VRAKK: Spetsialistide hinnangul on laev taastamiskõlbmatu, aitaks vaid täiesti uue kere ehitus, mis võrduks uue aluse ehitusega.

Foto: Küllike Rooväli

Eesti laevaregistris ametlikult arvelolev vanim alus Blue Sirius tähistab tänavu 110 aasta juubelit endises karjalaudas vedeleva mahajäetud ja paljaks tehtud vrakina, millel on peal võlad ja puudub omanik.

Pääsuke lendab avali laudaustest sisse ja püüab seal sumisevaid putukaid. Keset hämarat endise suurfarmi söödasaali seisab õnnetu, kõveraks väändunud ja lõhkiste parrastega paarikümnemeetrise purjelaeva kere.

Veel mõni aasta tagasi punaste purjedega iludusena merd kündnud aluse poordi on ühelt poolt puruks rullinud meri, teiselt poolt on aga saaginud tükke inimkäsi ketaslõikuriga.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

23.03.2018
VIDEO | PÄÄSTEOPERATSIOON: Kihnu meremadalal on suur puidulaev kinni, ees ootab pukseerimine Riiga
14.12.2017
GALERII | Lennusadamas tutvustati Eesti mereväe uhkuse – allveelaevade Kalevi ja Lembitu raamatut
06.10.2017
Parvlaev Hiiumaa sõidab juba Saksamaa lipu all
22.08.2013
GALERII: madalikul räsida saanud Blue Sirius on lõpuks sadamas

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee