Inimesed

PAPARATSO | Tõnis Palts eksponeeris endast poole nooremat elukaaslast (336)

LISA KOMMENTAAR

ATamm16. august 2017, 22:57
Väga kena pilt, huvitav ainult, kuidas see noor piiga sellise kena paari vahele on sattunud?
nõudlik vaatleja16. august 2017, 19:05
Valiku vau-efekt on 0. Paljas vanus ei ole argument. OK, viiualdamis-oskus on tunnustust väärt - igaüks sellega hakkama ei saa.
Aga pole ju ka Vanessa Mae-klassi trofee.
Trump ehk ütleks paar komplimenti stiilis "küll teie abikaasa on heas vormis" vms.
vaatleja16. august 2017, 14:44
olen aegade jooksul tähele pannud, et mehed, kes abielluvad endast tunduvalt nooremate naistega, muutuvad peagi kuidagi hädisteks vennikesteks, eriti võrreldes samavanuste meestega. Üleüldse ei saa ma aru, miks peaks naine tahtma mingit vanurit. Raha? Ja siin soovitakse lookese lõpus meestele õnne?
mees40+16. august 2017, 12:03
raha paneb rattad käima,kas sa seda ei tea?kõik ju ostetav(99%)sõltub muidugi summast.
arvan siiki,et Tõnn kuulub 1% hulka.
muideks 50+naised super head,naudivad asja ja ei pea muretsema rasestusvastaste vahendite pärast.
kui ma hakkan ikka paugutama lapselapse sõbrannaga,siis on ikka häbi küll,vähemalt mul.
mees3016. august 2017, 17:14
mis siin ikka häbeneda,ma tunneks pigem uhkust selle üle,et noore naise peale nii hästi veel seisab.
Peeter16. august 2017, 10:46
Kas pildil on see noor kaaslane see kepiga naine
lihtinimene16. august 2017, 08:28
Eks ta on ise ka üks eksponaat. Kus siis see Naima tütar jäi, kas jättis eksponaadi maha?
Mrs.X16. august 2017, 00:17
Tõnu, astu nüüd vähe kabedamalt, meid pildistatakse- nii näeb see välja.Aga see selleks, ise teavad, kuidas ja kellega elavad.Hullem ja huvitavam on see, kuhu panna oma vanad ja koledad abikaasad, kellega oled elu elanud, lapsed üles ksvatanudMa olen N 60, sel aastal saab 40a. seadulikku abielu.Kas ma peaks paela kaela panema, et ma enam kedagi ei eruta (kas peaks?),mis selle koleda vanamehega teha, kes mul kodus on-pole ta kole midagi.Ja mida arvata ajakirjanikust-tubli mehed, õnne, et jätsite oma pered, lapsed, kulunud vanad naised ?!
bomž15. august 2017, 20:33
Oleks mul pappi, ostaksin ka uue naise, aga kuna seda pole, siis pean leppima oma vana Mašaga ja jooma lonnit.
Valve arvab15. august 2017, 20:12
Kui tekib raha ,siis tekivad naised . Kui tekivad naised ,siis kaob raha ! Kui kaob raha ,kaovad ka naised ! Kui kaovad naised ,siis tekib raha .Kui tekib raha ,siis....JNE.
Valvel tuli veel meelde ...15. august 2017, 20:20
Teil , Paltsu isand palju füüri - palun makske ka Kati Tootsi üüri
Aadi15. august 2017, 19:10
Õige mees! Jõukatel ja mõjuvõimsatel peabki olema lapsi nagu kassil poegi. Saavad seda endale lubada ja laste tulevik on kindlustatud tänu varandusele. Pole mingid fekaalide ja rõveduse keskel pesitsevad kodutunde kandidaadid, kellel sama palju lapsi kui IQ number.
vahet pole15. august 2017, 18:35
milline on vanusevahe.Vaadake ringi kui palju meil on lahutatuid ja üksikvanemaid.Kui palju õnnetuid mehi elab kahe pera vahel- Eestis ja Soomes.Ja vanus on mõlemal sama ja ilu ja trimmis keha.Aga lahutatuid jalaga segada.Kus see armastus on ? Jätke see loll jutt.Ehk sellised nö praktilistel kaalutlustel loodud suhted püsivadki kauem.las inimesed elavad.Parem paara aastat õnnelikku elu kui kaksümmend aastat tüütut krääklemist ja perekonna mängimist.
tütreealine naine vanal mehel?15. august 2017, 17:54
Palju lapsi aga väljaelamata isatunded, ei muud.
Uhuu GSM15. august 2017, 17:14
Äkki on ikkai tütar? Vanal Paltsil on terve ilm lapsi täis.
ja keik ise meisterdatud15. august 2017, 18:43
tal aserist abimeest netu. On ise tubli ja tragi.
ehhee15. august 2017, 16:46
kuidas te neid kommentaare lisate, mul ei vasta jälle tingimustele :)
CCCC15. august 2017, 15:21
Selge see, et kes võtab noorema partneri, võidab sellest ja elab tema nooruse ja elujõu arvelt. Kui vanamehel on raha ja leidub noorem naine, kes seda raha hädasti vajab, on asi selge. Euroopa maades, kus naistel on positsiooni ja raha, toimub sama asi vastupidiselt. Ostetakse noorem mees. Selline asi ei meeldi muidugi neile, kes ootavad partnerlusest enamat kui lihakehade hindamist ja keppi (ise kuulun selliste hulka). See jutt, et 60 aastane mees on veel mingi tegija, aga samavana naine mitte, ei ole muidugi üldse tõsi. Eriti Eesti mehed on väga vara närtsinud, palju stressi, kärgperesid jne. Eriti need jõukamad tüübid on lootusetus seisus, sest rikkaks saamine siin riigis on ikka väga keeruline. Minu kogemuste järgi ikka 50 pluss mehed on voodis väga kehvad. Kui naisel pole raha olnud, siis mõnda aega muidugi raha meelitab teda ükskõik kellega olema, aga mingil ajal ikka ärkab, et see ei taga õnne. Mingi ätiga olemine on ajutine, mingil ajal tahaks ikka kena ja seksikat meest kõrvale. Nii teevad kõik naised, kellel raha juba endalgi on.
ANNI15. august 2017, 15:39
Ometi üks aus ja otsekohene arvustus! On ju näha, et see naine erilises rikkuses pole elanud (kuidagi on see kohe näha) ja taat on lihtsalt vana ja vilets, olgu taskud nii raha täis, kui tahes, pintsak kortsus, püksid vajuvad alla, viike pole ollagi - kurb! ja kogu hoiak on kõverik.
15. august 2017, 16:04
ANNI seksikogemus ja meeste hinnang on saapa-tarkuse tasemel !
õpetaja15. august 2017, 16:00
mida te kliimaksieided puhute---50 aastane naine on närtsinud lill ja ei taha seksist kuuldagi aga 60 aastane mees alles hakkab nautima seksi ja suudab mitu naist veel ära rahuldada ja räägin seda oma kogemusest sest olen samuti 60+
xy15. august 2017, 16:38
unista edasi...ise arvad endast nii, ....peaks siis aga nede naiste käest arvamust küsima....mitte ära kiida ennast
Parandan16. august 2017, 13:59
.... mitu naist ühe kuu jooksul ära rahuldada- oli vist soov väljenduda.
Töll15. august 2017, 16:06
Pealkiri: "Mis Teil mehed viga on?" Vat meestel pole siin miskit viga, aga MIS TEIL NAISED VIGA ON? See on küsimus.
Miks jälle modereerimisele?16. august 2017, 02:55
Kas keegi tundis ennast puudutatuna?
ei ei ei15. august 2017, 18:33
50+ meestel on menopaus, naistel see 10 aastat varem...tehke järeldused! :)
Maali15. august 2017, 15:08
Eesti on täis vaeseid noori naisi, kes raha ja parema elu nimel on nõus elama rikkama vanamehega!
15. august 2017, 14:54
see kult hüppab juba paari aasta pärast aknast alla
15. august 2017, 14:53
Palts ongi juba kühmu vajumas ,liimigu endale parukas pähe äksen liimiga ,ei tule nii kergesti ära ja habe ka ette liimida sama liimiga -siis peab veel veidi vastu
ega polegi15. august 2017, 15:49
autor heitis kondi koerte ette ja mida arvad, mis koer kondiga teeb...õige, närima hakkab!! :)
murueit15. august 2017, 14:32
Va' Mõisa-Jüri,kes küll ka ise noore naise võttis, ütles omal ajal kuldsed sõnad: iga noor naine,kes võtab vana mehe, peaks arvestama ka sellega, et tal võib tulla kunagi vajadus vanameest linadega keerata...
suhteline kõik15. august 2017, 15:33
Ka noor mees võib õnnetusse sattuda ja invaliidistuda, sõltlaseks sattuda või lihtsalt teisega minna. Vanemal mehel omad voorused, vähem tõmblemist ja rohkem tasakaalukust, oskab last suunata ja peab naisest lugu.
salakavalad naised15. august 2017, 14:11
abielludes rahakotiga on aastat kümme kannatamist siis vaba ja jõukas lesk
eee...15. august 2017, 14:02
Kuidas ta seda naist siis "eksponeeris"? Käevangus käimine/käest kinni käimine on eksponeerimine?
naine 5315. august 2017, 13:54
hahaha-pole see 60-ne mees ka enam nii midagi-omad tervisehädad kõigil, aga eks korra jaksame ikka end "kikki" ajada... Mina pole ka noorena trüginud teiste pereellu-mingi austus ja põhimõtted võiksid olla ka siis, kui NII kuival!
Jõudu siis oma lapsele vanaisaks olemises...
15. august 2017, 14:16
eks viinamarjad ole ikka hapud,naine53?
14:16,-le15. august 2017, 14:33
Aga mõistus ei paista tal hapu olevat!
lol15. august 2017, 13:49
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!
ikka ja alati!15. august 2017, 13:45
Kõige kurvem asja juures on minu meelest asjaolu, et isegi targad mehed on siiski ilma mõistuseta...Mis armastus,kallis noor naine, MIS armastust sa tunned vana kliimaksis mehe vastu,kes on jätnud sinu pärast maha oma PEREKONNA! Uskumatu omadus noortel naistel ennast petta...
ikka ja alatile15. august 2017, 14:17
...mis fenomen.. sa suudad tunda teise inimese tundeid ??
lihtne inimene15. august 2017, 14:54
mees on härg surmani!
15. august 2017, 16:08
ja täpselt nii ongi aga naine 45-50 tuleb seksi osas küll maha kanda !
ai-ai-ai16. august 2017, 00:13
naine suudab lamada alati, m ida hakata peale lamava mehega on iseküsimus ... nii ja naistel on menopaus ja meestel on andropaus kuidas ja millesvanuses see avaldub loe vastavat kirjandust ;)
urr-urr15. august 2017, 13:44
Vanusevahe on ja jääb, ei midagi roosilist.
Deda...............15. august 2017, 13:43
kas kotis on tampoonid ja pampersid wä?!
õudne15. august 2017, 13:37
Armastus ei küsi vanust15. august 2017, 13:22
Ja kui naine 60 saab, siis mees 90. Eestiski juhtumeid, kus mees elab isegi üle 100 aasta vanaks.
6015. august 2017, 13:38
mu ema täitsa ok ja kena. ma ei tahaks küll, et ta mingit 90 aastast pissitaks. oi ei. kusjuures 60sed mehed ta kõrval ikka vanad. see minu tähelepanek. tema on oma eluga igati rahul, kuigi üksi, isa suri.
aga 15. august 2017, 14:03
arvan15. august 2017, 12:51
Arvan,et meestes pole viga,vaid naised on müüdavad.
maie15. august 2017, 14:27
Mismõttes ei ole meestes viga? Muidugi on! Nad ei suuda ise oma elu piisavalt huvitavaks elada, ja arvavad, et poole noorem naine aitab. Aga jah, normaalne noor naine sellise kujutlusvõimetu ätiga end ei seoks.
15. august 2017, 16:11
Naine15. august 2017, 12:51
Ma ei kujuta ette, et peaksin 20a ja enam mehega magama, 10 a vanem mees on piir, mingi raha ei meelitaks mind selleks. Mehest võib veel aru saada, aga naisest on küll kahju.
realist15. august 2017, 12:53
Usu, kedagi ei huvita, mida sina kujutad või ei kujuta.
realist15. august 2017, 13:22
aga arvad, et see mida sina kirjutad on jube andekas ja kõik ootavad sinu komme ?
aga15. august 2017, 12:54
tunnetest oled midagi kuulnud?
olen!15. august 2017, 18:37
kui Palts oleks autoremondiluksepp või Sebe bussijuht, siis vaevalt, et neid sinu tundeid oleks sel pipil tekkinud!
15. august 2017, 14:22
tead....usu mind, veel eksisteerib maailmas kohati ka päriselt tunne nimega armastus ja kui see puuga pähe lööb siis ei huvita vanused jms tingimused.... tean üht 30 a naist kes eluaeg vandus et ei võtaks endale vanemat meest...kuniks 1 päev armus ära endast 17 a vanemasse nii hullusti et juuksed ka laes püsti (kusjuures mees pole rikas....)
15. august 2017, 16:14
neid juhtumeid on väga palju ja ka minul juhtus sama 20 aastat noorema naisega !
juba usun16. august 2017, 10:31
eesti naistel lööb see nn "armastus" puuga pähe igal lõunamaa reisil...
jaan15. august 2017, 12:47
Suhe on ikka kahepoolne või on teistmoodi...
mari15. august 2017, 12:46
Mina küsiksin vastupidi - mis teil, noored naised, viga on !?
aga/15. august 2017, 12:56
ehk on tegemist tunnetega,kust sina seda tead?
kindel see ,et15. august 2017, 19:20
armastus
Oleme viisakad ega avalda objekti.
jumala loogiš15. august 2017, 14:00
see on raha.Olete te näinud et üks kaltsakas elab kokku 30 aastat noorema naisega.Ja raha ei haise.Tootsi Kati ehe näide
MEHE 17. august 2017, 21:49
püksis asub mehe aju! Kas sa pole kuulnud sellest?
nii on15. august 2017, 12:34
Täpselt nagu auto võetakse uusim ja ilusaim nii ka naine, naised peaksid ju vanurid pikalt saatma, aga ei saada millegipärast. Milles siis mehed süüdi on - naised ärge siis suhelge vanadega? Enamik 30-40 aastates naisi on väga koledad.
ai ja sa arvad15. august 2017, 12:40
et enamik essti mehi on ilusad? kullake tule puuotsast alla.
jaja15. august 2017, 12:54
Mehed on üldiselt paremas vormis kui naised, jah. Ja eetilisemad, sest ei ürita eesti naisi mutta tampida nagu nood mehi.
mees.15. august 2017, 13:02
maie15. august 2017, 14:28
Nii arulagedad mõtteavaldust pole kaua lugenud. Kui natukenegi kommentaariumides ringi kiigata, siis on nähe, et pori loobivad mehed.
neegrid15. august 2017, 15:12
ja suurte kõrvadega ning karvased moslemimehed on kindlasti ilusad!
jah15. august 2017, 15:13
naised häbenevad sel ajal..
Hm15. august 2017, 13:57
"Mehed on üldiselt paremas vormis kui naised"
Väga üksikud 60+ mehed ei kanna endaga kaasas suurt kõhtu, mis üle püksivärvli punnitab. Meil spordiklubis on isegi 70+ prouad on vägagi ilusa figuuriga ja rühikad
loogika ja soovnägemine15. august 2017, 15:10
Näed seda, mida tahad näha. Enamus mehi on vaatamata "õllekõhule" paremas vormis kui sama vanad naised. Pealegi, mehed on ausalt sellised nagu on, mitte ei ürita riiete, korsettide, värvi ja valedega paremad välja näha kui on. Tee silmad lahti ja vaata natuke ringi.
See et MÕNI 70+ proua suhteliselt kõbus on, see on erand, mis kinnitab reeglit.
kas on?15. august 2017, 15:26
kas ikka on paremas vormis-pigem vastupidi. Tean naisi, kel on hoopis 10 kuni 17 a nooremad mehed.Eesti mees laseb end käest ära, mida ei saa öelda 50+ naiste kohta... enamasti.
to loogika15. august 2017, 15:33
Kuis nad siis paremas vormis on?
Paljud ei talu oma õllekõhuga enam koormust, hingeldavad ja higistavad, sest õllekõhust (kõhurasvast) juba südameprobleemid jms.
doktor15. august 2017, 14:31
Arstid võivad öelda, kuidas asi tegelikult on. Suur hulk neljakümneseid mehi on end haigeks töötanud, stressist pöördumatud kahjud. Osa 50seid on ahervared juba.
Naised hoiavad end paremini ja 30-40-50sed on igal juhul kenamad kui 20sed, kes on kuidagi arulagedad veel.
To,Palts15. august 2017, 12:31
võiks endale nüüd keelekuuli lasta paigaldada ja vibraatoritest koosneva tööriistakohvri muretseda!
15. august 2017, 12:34
ei ole just vaimukas kommenteerija !
....15. august 2017, 12:35
kommenteeria võiks nüüd psühholoogi poole pöörduda.
huvitav, kah vanem mees15. august 2017, 12:28
Mind küll erutab veel oma naine, järelikult ei vaja kõrvalabi ega tilli pikendust. No ja kui enam ei huvitaks, sii ennast lolliks küll tegema mõne noore ees ei läheks. Elul on ka teisi väärtusi kui ainult sex.
Me ikka erineme loomadest. mis ?
Erineme jah.15. august 2017, 12:55
15. august 2017, 12:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vanem mees15. august 2017, 12:16
Minu kogemused ütlevad, et tänapäeval on 60+ naised piisavalt seksihimulised ja näevad enamasti ka paremad välja, kui eakaaslased mõnikümmend aastat tagasi. Noored naised on kasvanud aga totaalse ajupesu mõju all, igatsugu naistekad ju kas otse või ridade vahelt lausa promovad rikkuri küljes puugina elamist. Ja mees on nõrk olend, uus ja huvitav lööb jalust nõrgaks ja nö tõmbab koti pähe...
15. august 2017, 12:27
vaata,vanem mees,6 kümpine vanatädi ei ole ka seksuaalselt ja esteetiliselt enam nii atraktiivne ja ablas kui 30-ne aastane püss.kui ikka raha jagub,kannatab vana auto uuema mudeli vastu igal juhul välja vahetada.
naine 3015. august 2017, 12:38
kui sulle tähendab naine vaid asja, sex objekti. lase käia, sulle polegi muud vaja.
avo15. august 2017, 12:39
kas sul on elu ainult sex ja nii ongi ?
jätame15. august 2017, 12:42
igale tema valikud.milleks ärritus?
realist15. august 2017, 12:57
Ära kujuta ette, vanem mees. Loodus on nii seadnud, et naised kaotavad huvi seksi vastu kusagil 40. ja 50. eluaasta vahel. Vastavalt muutub ka nende keha ja psühholoogia. Võibolla jah mingi aeg otsitakse midagi või kedagi ja ollakse lühikest aega näiliselt huvitatud, aga see läheb kiirelt üle. Loo suhe vana naisega ja võid kindel olla, et seks jääb üsna varsti ära.
realist 2 naine 3015. august 2017, 13:00
Mida "muud" on naistel tegelikult pakkuda? Rahulolematust? Näägutamist? Süüa teha ega koristada naised nagunii ei viitsi. Naiste jutt mingist mõttekaaslusest ja lähedusest- ärge ajage naerma. On üli-üliväike protsent naisi, kes suudavad mehega inimese kombel koos elada. Ülejäänud suudavad vaid mehe elu põrguks teha.
naine15. august 2017, 13:10
mul on kahju sinust, et sa pole norm. naist leidnud endale
15. august 2017, 13:22
Sa elad mingis teises looduses.
to 12:2715. august 2017, 13:37
normaalsele "3kümpisele püssile" ei ole 6kümpine vanaonu ka ei esteetiliselt ega seksuaalselt atraktiivne. Kes rahajahil, see muidugi kannatab ära.
15. august 2017, 13:40
Sellise mõttemaaimaga, nagu see "realist" on, ei saagi normaalset naist. Päris jabur on see kõiketeadjast mehike.
15. august 2017, 14:20
meeste poolt mahajäetud luuad kaagutavad siin.pole ime,et ükski mees teid ei taha,vanad kasutatud nuustikud.
hehe15. august 2017, 15:14
Jajah, "see ei saagi naist" on vanade kanade esimene häbistamisvõte mis neile pähe tuleb. Ega palju rohkem tulegi. Aga kellele neid normaalseid naisi vaja on? Vaja on kas head, mõistvat naist või mitte kedagi- see enda meelest normaalsete mudasoo olgu omaette ja üritagu hakkama saada.
maie15. august 2017, 14:32
Ise on mees otu, et muud moodi enda enesehinnangut buustida ei oska kui seksi kaudu.
mees 6015. august 2017, 12:00
Selline lugu: kui olin veel 55 ja suht kõrgel kohal, siis märkasin, et tibinad miski pärast minuga kontakti otsivad. Sõbrad naersid, et miks ma ei kasuta juhust. asutuse peod jne. Ok mul vist head geenid aga mul kodus ju oma naine. Oma , mitte teise vana. mis sest et elu on lisanud tallegi mõned pehmed voldikesed ja muidugi ta pole enam 25. Aga me oleme koos elanud ja koos ka vananenud. Ma ei kujuta ette, kui läheksin voodi 20.-sega. Miks.? Mul oleks vastik tõdeda, et ta ju näeb minus vanameest jne. Mulle on see vastik. Tänapäeval nagu epideemia lahti läinud. Ei see ei ole minu jaoks. Huvitav, kas nii mõtlevad veel mõned mehed. Elada koos oma ja ühe naisega see on midagi väärt.
kas15. august 2017, 12:08
sa tõesti arvad,et meid siin huvitab sinu eraelu?iga inimene elab oma tunnete ja soovidega see mis on sinu jaoks ei ole kindlasti mõne teise jaoks ja õnnelik olemine ei käi sinu moodi või sinu mõttemaastiku kaudu.ühele meeldib kuld aga teine hindab puhast õhku,kolmas tundeid.
muidugi15. august 2017, 12:21
muidugi huvitav oli lugeda ühe normaalse mehe arvamust. aga sulle see ei meeldinud, huvitav miks. ha ha ha
2 muidugi15. august 2017, 13:02
Defineeri normaalsus. See mida mees 60 kirjeldas, on läinud sajandi talupoja reaalsus. Selline leige koos vegeteerimine kui ideaal. Kui talle meeldib, lasku käia. Teised valivad ise, kuidas elavad.
irw15. august 2017, 13:24
Silt külge ja naeruvääristada, ega rohkemaks sa ei olegi võimeline.
15. august 2017, 13:42
Kas väga valus on l o l l olla?
?15. august 2017, 15:05
Ja kohe kui esimene kirg möödas, siis aga uutele jahimaadele või - ei tundu nagu ka eriti jätkusuutlik tegevus olevat või kuidas?
sina15. august 2017, 15:17
ilmselt oled sellest seltskonnast, kes igal üritusel, välisreisil jne armub! Tunded!? Oeh! Seda nimetatakse veidi teisiti!
IRw @2muidugi ...15. august 2017, 15:40
Laske käia, te pole veel finishisse jõudnud ... Ärkamine saab sellistel valus olema
Johannes 15. august 2017, 12:00
Vanaisa miks sul nii pikk keel on küsis juku. Ei tea miks ütles vanaisa ja limpsas keelega üle kulmu...
armastus on põhiline15. august 2017, 11:52
ja see vanusest ei küsi. Kadedad ja rumald kommetaarid on ikka tobedad küll.
armastus?15. august 2017, 11:58
Võibolla. Enamasti on aga noor naine ja uhke auto rahakamate meeste tillipikendus,
...15. august 2017, 11:44
jeekeim, mina 60.sena, küll sellist pässi ei tahaks kepkatada, iialgi mitte, noored siis raha pärast va, nua ka ilma ajudeta need naised, ilmselt mingil ajal kepkatavad nii üle, et saab infarkti ja naaisele jääb kogu vara, see ikka enmasti suurem soov.
haha15. august 2017, 11:49
see päss ei soovi endale tunnistada, et ostab omale teeseldud armastust. edu teeskluse nautimisel :D
teie15. august 2017, 11:52
mõistusel on ka vaid üheotsapilet ?
to ...15. august 2017, 13:03
Ole päris rahulik, sind ei taha ka keegi kepkatada, isegi kui peale maksaksid.
mis15. august 2017, 11:27
sellel noorel naisel viga on,kas raha otsas aga ikkagi sellisele vana-mehenässile naiseks hakata-no tule taevas appi.
aga15. august 2017, 11:31
sina ju ei tunne nende inimese tundeid!
15. august 2017, 13:56
ANDRES15. august 2017, 11:23
VÄGA ILUS PAAR IGATAHES intelligentsem KUI SEE TOOTSI KIILASPEA OMA
teadja15. august 2017, 11:23
Igatahes normaalne selline kooslus ei ole.
?15. august 2017, 11:23
oi aga kust sa seda tead ?
15. august 2017, 11:25
on täiesti normaalne !
Jah...............15. august 2017, 11:10
kui neid kommentaare lugeda,siis võib järeldada- igaüks vaatab oma kännu otsast,aga lõpuks on nii,et ühe vana on ikka teise uus!?Olgu siis noorem naine või mees,iga inimene elab ise oma elu!!!
Kaks põhilist argumenti siin kommentaariumis:15. august 2017, 11:00
Esimene: "Kui mina ütlen, milline peab vanusevahe olema, siis nii on ainuõige"! Ja teine: "Minul peab olema võimalus näha igasse rahakotti"!
15. august 2017, 14:03
No kolmas ka ikka veel: "Kui oma naisele aastaid lisandub st vanemaks jääb (meestega seda ju ometi ei juhtu), siis enam ei kõlba ja tuleb uus ja noorem osta. Ega pole eriti kuulnud, et mõni 20-30 aastane endast poole vanemasse "tavalisesse mehesse" "armub".
visuaalile15. august 2017, 10:53
et kur kehahoiak on juba vananeva inimese moodi,siis enam õnne olla ei saa või ?
veel visuaalile!15. august 2017, 11:40
Mina näen hoopis, et vana veab laiska noort enda taga. Laksu all oled või?
15. august 2017, 13:33
Ei saa! Sest vanuri kehahoiak reedab nii mõndagi.
Kahjuks..15. august 2017, 10:47
looduse vastu ei saa me keegi---naine hakkab vaikselt 40-dates juba vananema aga mees alles meheks saama. Isiklikult abiellusin siis sellises vanuses teistkordselt 19 aastase naisega, mis kestab tänini üle 30 aasta !
ainult15. august 2017, 11:27
sina arvad, et sina saad, palts ka.
15. august 2017, 14:05
Jah, täitsa huvitav mõtlemine meestel, eriti vanadel meestel, et nende kohta nagu looduse seadused ei kehtiks.
looduse seadus15. august 2017, 15:16
Mehed ja naised vananevad erineva kiirusega. Üle 40-ne naine on üldiselt juba maha käinud, mees aga, kui ta on suutnud ennast tühjaks kurnamisest säästa, suudab veel oma 30 aastat mehetegusid teha.
MIs looduse seadus???15. august 2017, 15:44
Jaa, säästa...Naise arvelt tavaliselt , kas pole ?
oioi15. august 2017, 11:50
illusionist15. august 2017, 10:47
Kui siin neid kommentaare lugeda, siis on väga mõistetav, miks mõned vanad mehed enda tütre (või lapselapse) vanustega ühist elu alustavad. Sest vaimselt tasemelt on need vanamehed jäänud hormoonide möllus teismeliste tasemele. Paraku ei usu, et nad seda ka füüsiliselt võimekuselt on. Aga oluline ju, et noor naine käekõrval, siis teised samasugused kadestavad ja ise saad elada illusioonis, et oled veel noor ja võimekas.
miksmitte15. august 2017, 10:50
kui see õnnelikuks teeb...
miks see füüsis sind kotib..on probleeme?
Jorma15. august 2017, 10:59
Ei mõlla seal enam mingeid hormoone. Kui selline vanamees paar korda kuus naisest üle käib , on juba niigi palju. Tegelikult vana mees ,lapse aruga.
paar korda kuus15. august 2017, 11:39
on sinu jaoks probleem??...
võistled kellegagi ja tahad võita?
irw15. august 2017, 11:52
viagra aitab :D siis on tunne, et äkki oledki noort naist väärt. kullakaevaja aga muheleb endamisi.
no vaata ilveseätti15. august 2017, 11:51
kosis oma kullakaevaja äragi rahva raha peale
Kurt Tumm15. august 2017, 10:46
kui naine ronib rikka mehe voodisse,ons mees süüdi värske liha kasutamises?Common!
Kõverpeegli sallijad!15. august 2017, 10:44
Kaks inimest armastavad õksteis ja on koos õnnelikud! Mida te feministid vingute? Kas need üksteise tagumikku armastavad kooselajad on siis paremad, et neid tuleb igati sallida. Harjuge ära KÕIKIDE uute normaalsustega, mitte ärge valige ainult endale sobivaid sallimisobjeklte.
visuaal15. august 2017, 10:41
inimese kere muutub vananedes nii meestel kui naistel. Pildil juba ongi näha vananeva mehe kere hoiakut,n. ö. köhmakust. Naine nagu rohkem tugiposti eest.Pilt räägib enda eest,siin pole midagi jahuda, et 60a. mees on veel kõva mees.
visuaal?15. august 2017, 11:13
sa oled veel üks välise "inimene" ,kes vaevalt teab mis on tundemaail.
leo15. august 2017, 11:25
.. . . . .mina 74. aga seda poole nooremat küll ei võtaks !
Vana naine15. august 2017, 10:39
Lugesin kõik "kortsus menopausid" läbi. Ja tekkis selline kummaline mõte, et ok, võtab see vanake noore naise, elab aastakest paar, sureb ära, järele jääb see sama noor naine, ainult,et siis juba " kortsus menopaus" ja taas saab ring täis. Armastust üldjuhul kauaks ei jätku, muid koostoimimise -laste kasvatamine, reisid, maailmaavastamine seal ju enam pole. Noh, jah, ikka ring saab täis
vanad naised15. august 2017, 10:51
ju sexi enam ei taha, jääbki üle noorem võtta, kui võimalus, kaotada pole midagi. Ainult naiivsed naised arvavad, et leiavad suure armastuse kuni surmani.
mitte15. august 2017, 12:11
et vanad naised sexi ei taha aga vanad mehed ei küta asja käima ja siis need vanad mehed võtavad noored naised kes raha ja rikkuse nimel ajavad asja jonksu
e.k15. august 2017, 10:33
Vanamehe iha noore naise vastu näitab, et see mees on nüüd ka hingelt vana ja loodetakse enesele ja teistele tõestada, et on veel noor ja võimekas, aga känd on känd oma suure rahakotiga , et osta enesele noor naine, kes on tark ja edasipüüdlik. Tubli tüdruk!!!!
Ah, et tubli tüdruk?15. august 2017, 10:46
Vanamehe poolt haiglane, noore tüdruku poolt kõik OK? Oled vanatüdruk, kes kuhugi pole kõlvanud?
ja mis15. august 2017, 10:52
see parem oleks, loobuda elust ja oodata tuimalt surma?
no mis elu see on15. august 2017, 11:31
ainult kujutatakse endale ette, ning teistele näitamiseks. korraks vaid, siis on isegi hästi. aeg nagunii seisma ei jää,
mx3515. august 2017, 10:29
naine mehele - sex objekt
mees naisele -- äri projekt
laps - välja pressimis üksus
naine15. august 2017, 10:27
Ütlen nii,et mõlemal,nii noorel kui vanemal mehel on omad plussid ja miinused.Ei ole nii,et trimmis keha toob õnne ja vanem mees õnnestust.ja olgem ausad,elu pole seebiooper.vaadake ringi,palju meil neid trimmiskehaga inimesi on ja kas nad on kõik õnnelikud....Palju sõltub sellest,mida naine mehe juures tähtsaks peab.Kas keha ja kortsuvaba nägu või elukogemust,tarkust, materiaalset kindlustust oma lapse tulevikule.
trimmis15. august 2017, 10:54
kehaga mees, ma pole õnnelik, naised tahavad hoopis suure õllekõhuga kogukat meest.
15. august 2017, 13:40
Pole neil vanameestel mingeid plusse peale rahakoti. Kõik muu on mula.
A 15. august 2017, 10:26
mis teha kui naistel on komme vananedes järjest tigedamaks minna
15. august 2017, 10:38
mitte tigedamaks15. august 2017, 14:06
...vaid julgemaks. Ütlemaks välja kõike seda, mis pinda käib ja mida tegelikult kannatama ei pea.
ehk 15. august 2017, 15:49
ka targemaks ? Enne on elatud ühiskonna ja vanemate õpetuse järgi, mingi aeg tuleb mõistus pähe ja siis tundubki teistele, et õelaks muutunud .
ma ei mõista enam mis toimub15. august 2017, 10:26
Ma saan aru, kui täisinimene sebib lapsi, siis on asi perversne ja kriminaalne ja jälestusväärt. Kui täisealised inimesed armastavad üksteist, siis olgu vanusevahe milline tahes, miks selline vingumine ja ilkumine lahti läheb ? Tõesti ei mõista ! Mis teil viga on, inimesed, elage oma elu ah ?
Kommentaarides...15. august 2017, 10:25
nähtub, et enamus on elus pettunud 40-55 menopausiga hädas naised, kes seksi ammugi unustanud !
naine 3015. august 2017, 10:35
arvan, et teatud vanuses peabki sex tagaplaanile jääma, igal asjal oma aeg. ei ole midagi taunitavat kui 12-14 sexivad nagu jäneseed ja pole ka mingi meeldiv asi kujutleda 60-80 seid seximas.
Sina,15. august 2017, 10:49
plikatirts, ei tule mulle, 67. aastasele, seksi keelama!
....15. august 2017, 10:57
..sa oled ju lihtsalt loll
!?
mees 60-8015. august 2017, 12:01
@naine 30
tule, tibuke, ma õpetan su seksist rõõmu tundma.
ZZZ15. august 2017, 10:11
Perversne oleks asi siis kui naine oleks teismeline, aga antud juhul on tegu keskealise naisega. Kas kuskil on kirjas, et 60 aastane mees peab menopausi järgse memme omale võtma? 60 aastasele kehtivad samad loodusseadused, mis 20 aastasele mehele - tõmbab ainult noor ja viljakas naine.
15. august 2017, 10:14
Täpselt minu mõte !
..jah..15. august 2017, 10:20
..jah 60 aastane mees on veel väga mees, 60 naine enam kahjuks naine ei ole.
15. august 2017, 10:33
täpsustan et juba 50 -selt ei ole !
15. august 2017, 10:36
ei ole juba 50-selt !
60.-ne mees arvab ise ainult , et ta on mees. 15. august 2017, 10:37
muidugi on ka mõned erandid aga neid on vähe. krt 60-stel meestel on mingi imelik lõhn. Ausõna tööl tunnen seda. Ja mujal ka. Muidugi vanematel meestel ka
Lollakas15. august 2017, 11:29
See pole pissihais vaid peen parfüüm! Omas vanaduses ei tea mees enam sedagi.
väk15. august 2017, 11:36
sa ajad lolli juttu, mul tööl ka 5 sed naised ja pole midagi.
10:37-le15. august 2017, 13:54
Eile trammis mõtlesin vanu pässe vaadates sama. Muide,ajakiri "Tiius" oli sellest asjast ükskord selgitav jutt.
kuule, kummalise mõtteviisiga ZZZ15. august 2017, 10:28
60-aastane mees ei pea mitte "menopausi järgset memme" võtma, normaalne 60-aastane mees elab ikka sellesama oma "memmega", kellega aastakümneid kõrvuti elatud ja lapsed suureks kasvatatud. Et siis mees ei muutu iialgi taadiks aga vot naised muutuvad memmeks. Oled kas väga noor või väga rumal
penskar15. august 2017, 10:57
inimestel on looduse poolt kaasa antud teatud vajadused ja kui naine ei aita neid rahuldada ning ei anna mehele ka vaba tegutsemist, siis miks peaks mees piinlema niisuguse naise kõrval?
mnjah15. august 2017, 11:07
Kas inimesed ei peaks mitte elama oma tunnete järgi ,mitte nii nagu sinusugune "arvamusliider" siin netis plõgiseb.
15. august 2017, 13:42
Kõige suurem rumalus ongi tunnete järgi elamine.
15. august 2017, 14:16
No muidugi, kui sinu ainuke vajadus elus on seks, siis küll. Ja mul on kahju sinust, et sinu elu nii üksluine on olnud. Või tema tahab vaba tegutsemist...anna abi
STATISTIKA15. august 2017, 10:05
on näidanud et elu endast ühe põlvkonna noorema naisega on üle 90% püsivamad kui samaealisega,kes varem või hiljem läheb läheb väljavahetamisele !!!
jah15. august 2017, 10:39
kui naisest mehest teha lihtsalt kaup. Aga mõnedel on siiski ka kiindumus , austus jne. Sellest ei saa keegi vist enam aru.
Vanasti sexiti peamiselt siis, kui ka hinges oli midagi. Nüüd on see mood ja sport ja sexitakse nagu nugised. `Õnn, et elasin teisel ajal.
hinges?15. august 2017, 10:59
see nn. armastus on naiste viagra. Muidu pole ju isu?
IRL-i valimiskampaania15. august 2017, 10:03
aa le15. august 2017, 09:53
Andekalt ja selgelt oled väljendanud tõelisust. Olen sama meelt.
Mõtlik15. august 2017, 09:47
Tõnis Paltsi endine abikaasa Karmen on väga ilus naine, tundub fotodel sellest uuest nooremgi. Kõik ei ole must-valge. Ehk otsustas hoopis naine elus kannapöörde teha.
mis naistel viga on15. august 2017, 10:11
Lähevad vanameestele.
15. august 2017, 10:29
Mitte igasugustele vanameestele, ära seda unusta
15. august 2017, 10:12
K.Palts on üle 55aasta vana ja see räägib iseenda eest ---kliimaks !
kass15. august 2017, 11:34
Nii ebaviisakas Teie poolt!
to 10:1215. august 2017, 14:18
ja siis tuleb vana naine minema visata kui see aeg saabub? Oh, mehikesed, oh mehikesed...
kass15. august 2017, 11:34
Ärge olge ebasöbralik. Karmen on kahtlemata kaunis. Ja keegi pole kellestki parem ega ilusam.
ärmatommy15. august 2017, 09:39
eeskuju on nakatav...
aserid on kõiges süüdi.
palju õnne15. august 2017, 09:38
et siis vana känd võrgutas noore neidise ära v oli asi ikka vastupidi. Iseenesest peaks see eraelu olema, tehku, mis tahavad
15. august 2017, 09:47
mitte keegi ei saa vastu tahtmist kedagi võrgutada---soovin uuele paarile ainult õnne, sest elan ise ka 21 aastat noorema naisega väga õnnelikult üle 30 aasta !
Marina15. august 2017, 10:06
Mees võib ju noorema naisega õnnelik olla, kuid mis huvi on noorel naisel vana ja põdura mehega ühte heita...andestust, aga ei saa sellest aru, kuna see pole just meeldiv väljavaade enamikele noortele naistele. Kui nooremad mehed ei tunne huvi, ju tuleb siis nende "vanakestega" leppida ja kui neil ka paksem rahakott juhtub olema, küll see on piisavaks boonuseks ja ununeb nii mõnigi ebameeldivus!
15. august 2017, 10:18
jälle see elus kibestunud kliimaks-Marina !
Vanemad ja kogenenumad mehed15. august 2017, 10:35
Suudavad arvatavasti noorele naisele pakkuda seda, mida koolipoisid veel ei oska!
ehhh15. august 2017, 10:41
su naine on vist pisut lihtne
põdur?15. august 2017, 11:01
ma 63-aastane ja pole arsti juures üle 25 aasta käinud, ainult juhilubade pärast komisjonis.
Justament15. august 2017, 13:06
et niikui viimne leht, mis püsib kinni puus...
Ets15. august 2017, 09:38
Müts maha Paltsu eest! Kui paljud ärimehed elavad hambad ristis oma vanade vinguvate naistega ja samal ajal neid petavad! Paltsul jagus julgust see agoonia lõpetada ja elada ausalt oma armastatuga.
Vähemalt saab ta kunagi elupäevade lõpus mõelda, et elas on südame järgi, mitte kellegi moraali või tahtmiste järgi. TUBLI!!!!
hah ha15. august 2017, 09:48
"vanad ja vinguvad naised" No ise on noored või. Paksud, kiilakad ja kortsus. Kõiki naisi ka raha nii palju ei eruta, et selline mees enda jaoks meeldivaks mõelda.
Muidumeez15. august 2017, 10:01
Kõiki ei peagi ju, piisab ühest-
miks siis15. august 2017, 10:06
to poole noorem daam seda tegi? Kas kaastundest ve?
Et siis15. august 2017, 10:08
rahakoti paksus on mõjuv põhjus selleks..paks, vana ja kortsus mees rabab tööd teha ning noor naine samal ajal...õige!
nojah15. august 2017, 10:11
Vaene vana ja lössis hah ha jaoks on muidugi ainult paksud, kiilakad ja kortsus mehed olemas- sest ükski teine ei tule tema lähedussegi. Raha ei eruta vaid neid naisi, kellel mingit väljavaadet pole ja seepärast hapudest viinamarjadest heietavad. Mehed, muide, on võimelised heas vormis ja elujõus olema 70-nda eluaastani. Naistel on peale 40. eluaastat best-before möödas ja igaveseks. Nii et kokku saavad edukad mehed ja heas toonuses ehk siis noored naised. Vanad naised sisisegu omavahel edasi.
15. august 2017, 10:15
kujuta jah omale ette, irw.
15. august 2017, 10:01
Ets su jutt jumala õige,võtsid mul sõnad suust !!
jah..15. august 2017, 10:23
..jah 60 aastane mees on veel väga mees, 60 naine enam kahjuks naine ei ole.
10:23-le15. august 2017, 14:26
Üldiselt õigus,kui tegu on ärimeestega. Tavaline löss on juba 50-selt mahakantud olemise ja käestlastud välimusega tavaline toakass...
ets15. august 2017, 10:42
kas sulle kukkus täna midagi sooja pähe?
to jah...15. august 2017, 14:24
Mõistuse poolest tundub, et küll ei ole, te kõik, kes te siin endale rusikaga rindu taote. võib-olla mõned asjad veel funktsivad aga kui mõtteviis juba vanamehe omaks muutub, siis on see veel hullem.
jh15. august 2017, 09:37
hiljuti sai kuuldud
et vanemal mehel olevat mure ,valiks sellise noorema ,jõudvat siis ratastooliga hakkama saada.
haa15. august 2017, 10:19
Hiljuti sai kuuldud
et vanadel koledatel ja vaestel naistel lendab katus pealt, kui mõni edukas mees jälle enda kõrvale noore naise valib.
maalt15. august 2017, 09:36
armastus on ilus tunne , mille vastu ei saa võidelda . Võib olla keegi on seda tundnud veel.
hehh15. august 2017, 09:35
Mina neid vanemaid mehi maha ei teeks, sest kui sul raha on ja tervist ning potentsi ka veel, siis mida sa mingite menopausis, kortsus vanamutikestega ikka teed, need ei eruta ju voodis. Siis tulebki mängu noor naine, kes toob naeratuse näole ja annab energiat ning elujõudu. Noorem naine saab vastutasuks elukogemust ja majandusliku tuge.
Täpselt nii ongi15. august 2017, 10:20
Noor naine annab suure elurõõmu laengu, vastu saab majandusliku kindluse. Vanad naised imevad oma lähedastest elumahlad välja ja rõõmu on neist ümmargune null.
arvaja15. august 2017, 09:34
No-jah! Kuidas võtta - noor naeratav naine on tõesti ilus vaadata, aga see löntis pükstega kookus vanamees käekõrval pole enam nii ilus ühtigi!
käekõrval!15. august 2017, 10:10
Väljanäitusel käid mehega vä?
15. august 2017, 14:28
Sul mõistus vananenud või, et aru ei saa, et kommentaaris oli mõeldud just selle loo peategelasi, kus just nimelt ongi noore naise käekõrval löntis pükstega kookus vanamees?
vastupidi-sul on mõistus vananenud!15. august 2017, 15:38
Seda just mõtlesingi, et kui sinusugused eelkommijad räägivad tunnetest, siis mis puutub siia löntis pükstega kookus vanamees??? Kas siis sina valid omale elukaaslase vaid välimuse järgi? Kui juhtub teist keegi nn kiiremini vananema või mingil põhjusel läheb keegi teist veidi varem vormist välja, siis valid käevangu teise kaaslase või lähed välja üldse üksi?
Karl15. august 2017, 09:33
See naine Paltsi toetamas nüüd küll poole noorem ei ole. Pigem pakuks talle välimuse järgi vanuseks 50+. Kuid kui tegu 30ndates naisega...siis miks sebida mehega, kes sobiks vanuse poolest naise isaks? Ju nooremad [ilusamad ja täies elujõus] mehed ei vaata teda ja naisel tuli leppida sellise mehega... Ei teagi, kas talle kaasa tunda või õnne soovida?
reaalsus15. august 2017, 10:22
Kasutamata elujõuga, kuid saamatuid ja tühjade taskutega mehi on terve maailm täis. Neljakümneselt on sellised juba lössis joodikud kusagil poe taga. Oskaja noor ja ilus naine valibki vanema eduka mehe.
kass15. august 2017, 11:43
Kas te olete ikka adekvaatne oma jutuga
Andree15. august 2017, 09:33
Vördöiguslikkuse seisukohalt oleks Palts nüüd noormehe kooselu partneriks valima.
Ju siis15. august 2017, 09:29
vana palgalõhe hakkas ära kuivama.
Jauram15. august 2017, 09:29
See teine, kepile toetuv, oleks paras olnud...!?
Noorem ja ,,värskem" on alati parem ja hea valik aga unustatakse et teise ,,vana" on sinu ,,uhi-uus" !
Ehk Oolo sai siiski ,,uhi-uue" aga kes teab !?
15. august 2017, 09:38
Hr. Oolo õigel teel, las koolitab kenakesti tüdruku välja ja aeg näitab, kas jäävadki kokku---kellegi asi ei ole see !?
Seksuoloog15. august 2017, 09:25
Kõige sobivam vanusevahe oleks 15-22 aastat noorem naine, sest anatoomiline areng seoses vanusega aastates keskmiselt 50-das naistel menopaus ja meestel 70-das potents oleks harmooniliselt kulgev !
To seksoloog15. august 2017, 09:31
Tavaliselt pole 50ne mees voodis suuurem asi. Naisel pole probleeme.
Roman15. august 2017, 10:19
Naised saunas rääkisid?
To to seksoloog15. august 2017, 10:26
Kahjuks on see vanade naiste linnalegend. Kui 50-ne mees omadega päris läbi pole, siis saab ta noore erutava naisega väga hästi hakkama. Paremini isegi kui mõni kärsitu 20-aastane. Vanade närtsinud naistega on muidugi raske. Kas ise sööksite päev päeva järel leiget jahukörti, kuhu pole ei soola ega suhkrut maitseks lisatud? Umbes nii näeb välja seks vanaemaga, kellega kakskümmend aastat puid ja maid jagatud.
kle to sexoloog15. august 2017, 10:46
kui sul enam endavanuse naise peale ei funksi, siis peadki abivahendit kasutama. ka noor naine on sulle abivahendiks. Tea seda , sinuga ei ole head lood.
no15. august 2017, 09:25
öökima ajab, aga küsima peaks ehk hoopis, mis nendel naistel viga on, kes vanaisadega.... Rahahimu nii suur?? Kõik müügiks, öäk!
Muigega15. august 2017, 09:21
Armastus ei küsi ei vanust, päritolu ega nahavärvust. Nali? Mitte sugugi, vaid fakt. Ei hakka ükski noorik endast aastaid vanema mehega semmima kui tõmmet ei ole. Sama on ka teistpidi, noore mehe ja vanema naisterahva puhul. Maailm, kahjuks või õnneks, ei ole ainult mustvalge, vaid ikka päris ja päris kirju.
manimani15. august 2017, 09:30
tugev tõmme on mehe taskus oleva rahakoti vastu ning lootus, et rahakoti omanik varsti teise ilma läheb ning siis saab omavanuse mehe vaadata
Muigega15. august 2017, 09:35
Kui ainult oodata, millal teine pilvede peale läheb, on asjatu ootus. Tänapäeval võivad inimesed kauagi elada, ja me ei tea, milline on testament, et kes mida saab või ei saa pärast surma. Ehk on isegi abieluleping Paltsil, mis on hoopis omaette tsirkus tuleviku ootuste osas.
Elu15. august 2017, 09:20
Mis teha kui nooremad on äpud.taadid aitavad
15. august 2017, 09:41
EEsti noored mehed ei oska ju üldsegi seksida---ütleb seksuoloog !
noor15. august 2017, 10:48
saab end ka muuta ja asjalikuks saada. Vana päss enam nooreks ei saa iial. vat nii pässid. kes arvavad, et me neid tahame, ei su raha on tähtis. mõni kannatab ja nätleb, kõik seda ei suuda
Muix16. august 2017, 20:36
Ära kilka, 10 aasta pärast oled ka liiga vana :)
Elu15. august 2017, 09:20
Mis teha kui nooremad on äpud.taadid aitavad
15. august 2017, 09:20
pilte vaadates tundubki, et Paltsile on talutajat vaja.
vi-g-a15. august 2017, 09:13
Lähenev vanadus ja hirm surma ees.Raha eest ostetud kõik,mida osta saab. Enesereklaam ja hoolimatus/truudusetus. Oskamatus armastada. Ebaküpsus.Jne. Sobib meeste kui ka naiste käitumise seletuseks.
15. august 2017, 09:17
ats15. august 2017, 09:10
Mis see teie/ajakirjaniku asi on...elage oma elu...ei ole vaja teiste elusi elada...lihtne
ja mida ta valesti on nii väga teinud...
15. august 2017, 09:30
enamus teiste õnne hukkamõistjad on menopaus-kliimaksis kortsus närtsinud naised !
Jep15. august 2017, 09:48
nõus ,Atsiga.ÕL naistel kade meel,et mõni neist ei korjatud üles.
Kopp15. august 2017, 09:07
Lôpuks ometi märkab ka mõni ajakirjanik, et selline käitumine ajab südame pahaks! Taadil hunnik lapsi, keda ta ise pole viitsind ise ülesse kasvatada aga ikka vaja minna uusi tittesid vorpima! Ja mis vajadus on naistel sellistele sünnitada? Piinlik, piinlik!!!
Jurist15. august 2017, 09:03
Elan ka juba pikka aega õnnelikult endast üle 20aasta noorema naisega ja ei ole sugugi rikkurite kilda kuuluv !
jurist peaks teadma 15. august 2017, 10:36
Eks jah, hind on teenustel erinev. Kes tahab maja ja firmat, kes on nõus end müüma ka kõhutäie ja ulualuse eest .Nii et ärge meelitage ennast .
Psühholoog15. august 2017, 08:59
Väga normaalne paar ja vanusevahe ! Elan ka isiklikult 21 aastat noorema naisega ja väga õnnelikult juba 31 aastat ! Soovin õnne Hr.Palts ja usun et sul on palju järgijaid, sest elu on lühike ja miks piinata ennast mingi vana krõhvaga kes hommukul silmad lahti teeb ja ainult vigiseb !
JoppEduardo15. august 2017, 08:58
Naised, mis teil viga on, et endast poole vanemate vanameestega sehkendate?
tähendab meestel 15. august 2017, 08:58
kõik korras. kehaliselt. küsimus on, mis on viga neil poole noorematel naistel, et selle vanamehe tuppa laseb. ja muide, ega vanamoorid paremad pole.
salliv tolerast15. august 2017, 08:56
Ilmselgelt ei saa koos elada ainult raha pärast nagu mõni id siin väidab. Kui meeldivust pole, siis ei aita mingi raha siin.
15. august 2017, 09:19
mis meeldivus? mismoodi selline saab meeldida?
Heldur7215. august 2017, 08:56
Päris korralik vihaõhutus selle pealkirja näol. Ütleks, et madalalaubalise jutt, sellise klikipüüdmise pärast neid lugusid keegi lõpuni ei loegi, rääkimata selle eest raha maksmisest.
Urrr15. august 2017, 08:55
Ikka mehed süüdi. Selle naisekäest ei küsi keegi, et mis viga on, et endast poole vanem mees võtta?
Urrr15. august 2017, 13:00
Vaata sina jah küsid - ajakirjandus aga jätkuvalt paneb seda meestele pahaks, et noore naise võtab....
tibu15. august 2017, 08:53
eks noorem naine ole voodis parem.. ja keha poolest ilusam ka...
Arvan sama.15. august 2017, 09:06
Aga vanal mehel on vanaaegset sitkust ja mõistust noort naist hästi kohelda.
Kuidas 15. august 2017, 10:09
oma naise kohtlemisega on ? Sinna enam mõistust ei jagu?
Vanem naine15. august 2017, 10:55
No ega selle vanema mehe keha ka just suurem asi vaadata (tunda) pole.
aa15. august 2017, 08:51
Sellisele vanamehele meheleminek on nagu püksi pissimine- algul hea ja soe, pärast pikalt vastik ja külm.
Mina küsiks ka...15. august 2017, 08:50
...mis sellel naisel viga on?Mehed ,loomulikult ,vaatavad nooremaid.Selles pole ju midagi eriskummalist.Alati on nii olnud,aga naine on kindlasti ainult rahapeal väljas.Kui süda pahaks ei lähe,andku minna.Tegelikulr härra Paltsist on kahju,et end naerualuseks tegi.Kunagi oli päris meeldiv mees,vähemalt eemalt vaadates.
Kui 15. august 2017, 08:48
Kaup on letil ja ostu puhul pole kirjas vanusepiiranguid, siis tohib seda osta Palts ja Oolo.
Visake kivi naiste kapsaaeda - lihtsalt nemad on odavaks läinud!
Uuemad trendid Maarjamaal15. august 2017, 08:48
Hiljuti oli mingi megatsyldistaar hakanud kokku elama oma esimese naise koeraga. Kus on nüüd loomakaitsjad - hõberemmelga jüngrid ?
naine15. august 2017, 08:45
Las need vanad mehed elavad enadast palju noorematega aga eks nad ise ka teavad, et kui neil puuduks toekas sissetulek, poleks need nooremad naised nendega koos. Ja pole vaja siinkohal rääkida armastusest. Pealegi haigused ei vali vanu inimesi rahakoti järgi.
tubli15. august 2017, 08:43
A no mida see mees peaks siis tegema, mingit omavanust, kortsus tselluliiti täis naist silitama? Kui raha on, siis tulebki sellises vanuses noor naine võtta!
Mis15. august 2017, 08:56
tunne on noorel naisel, kui teda voodis käperdab mingi lodeva kõhuga, kortsus vanur? Raha pärast kannatab ära, naudingut pakub noor armuke.
Rullnokk15. august 2017, 08:40
Pets15. august 2017, 08:39
Päris seksistlik pealkiri, ei? "mis teil mehed viga on" - aga mis teil naised viga on? et poole vanemate rikaste meeste juurde jooksete?
AGA äkki on asi mõlemas? Selle peale ei tule? Kohe mehi sildistama ...
salliv tolerast15. august 2017, 08:55
Kas on mingis asjas probleem?
Juku15. august 2017, 08:37
Vana hopen taht ka kaaru!
miks ajakirjanik kade on15. august 2017, 08:32
ma olen viiekümnene ja vaatan ka kahekümne viie aastaseid naisi. Mis siis on sellest ?
Made15. august 2017, 08:58
mis sul viga on, et ainult vaatad. Vaevalt, et ajakirjanik seda vaatamist kadestab.
suur vahe15. august 2017, 09:46
50 on veel noor mees, 65 enam mitte
Pole hullu!15. august 2017, 08:30
Lapsi meil ju vaja. Parem tehku noortele naistele kogenud, tugevate edugeenidega mehed lapsi, kui igerikud nutinokkijad. Ainult 10 aasta pärast võib asi nutuseks kiskuda... aga võib ka mitte.
Kusjuures ei pruugi15. august 2017, 09:00
Nii mitugi papit on oma nooremad pruudid isegi yle elanud, sest tervis ei kysi vanust. Vana kadakast tõrvaskänd võib kesta kauem kui mõni noor mänd.
15. august 2017, 09:24
Rauga geenid on juba viletsad ja rikutud.
Fataalne Metereoloogiakeskus15. august 2017, 08:17
Mis on Palzul kilekotis ? Kas m@hkmed ?
palsam15. august 2017, 08:34
Ja see roosa riidega noore naise kõrval poseeriv natuke vanem daam oli siis Paltsi eelmine naine
Ei ole,15. august 2017, 08:59
tal isehakanud aadli vapp kotis. Virutas kodust kaasa.
A515. august 2017, 08:08
sEEON JUBA MUUTUNUD NII TAVALISEKS ,ET NOORED NAISED TAHAVAD ENDAST POOLE VANEMAT MEEST.NEID EI HUVITA MEHE LAPSED. NO RAHA EI PANE KÜLL KEDAGI KOKKU ELAMA.SEAL PEAB IKKA OLEMA VASTASTIKUNE MEELDIVUS JA ARMASTUS.
hea nali 15. august 2017, 08:30
üks on vanake kellel põlv nõksub ja jalg pidevalt komistab . Teine elujõust ja ihadest pakatav . Neid ei saa küll miski muu kokku kleepida kui seesamune, ehk Raha ,mis on nii õnne kui ka armastuse alustalaks.
15. august 2017, 08:37
Elatisraha nõue on see. Püksinööbilt võid küll lapse saada, kuid nööbil ju raha pole. Aga last on naisele vaja, selleks ta valibki isasarnase.
alma15. august 2017, 07:47
Minul pole kummastki kahju. Ja mida peaks vana mees rahaga tegema, ikka noore naise peale kulutama.
to alma15. august 2017, 08:31
Mehed annavadki vabatahtlikult enda varanduse ära:) Vähemalt ei jää mehe lastele mitte midagi ja noor naine krabab kogu varanduse:)
aga15. august 2017, 08:36
vanast naisest ka ei raatsi lahti lasta. See ikka roosas ja koos noore naisega alati kaasas.
15. august 2017, 07:42
mulle ei meeldi sellised, kes käest krabavad ja iga hinna eest käest kinni hoida tahavad. kuidagi haige.
ja palts käis ju vahepeal kepiga ringi. nüüd on naine kepi asemel=
15. august 2017, 07:48
sa oled ise ka haige.
Kass15. august 2017, 18:29
Kas on hea elada sellise õeluskotina?
15. august 2017, 07:41
huvitav, kui paltsil poleks senti raha hingetaga, kas siis ka see mimm temaga oleks??
//15. august 2017, 09:29
loomulikult mitte. ta ilmselt isegi ei vaataks onu poole
Kati15. august 2017, 18:27
Jah, ma olengi isegi siis temaga :) Miks nii vähesed usuvad armastusse :)
kusti15. august 2017, 07:41
Need on kullakaevajad, mitte naesed.
:)15. august 2017, 07:35
Minu meelest on huvitav tendents see, et kõik noored naised muutuvad vanade meeste kõrval üsna varsti ise ka vanadeks mammideks!
15. august 2017, 07:41
ma tahtsin sama öelda, et see naine küll poole noorem ei tundu. pigem selline 50+
Täiesti15. august 2017, 07:43
eluvööras suhtumine. Eks mina vaata ennast peeglist oma ühealise kaasa kõrval. :) Oledki mammi kellel mees tissi otsas.
mees15. august 2017, 14:06
pigem küsiks-
NAISED, mis teil viga on???
kui müüte end raha ja asjade eest vanadele ärikatele...
Saarlane15. august 2017, 07:32
Palts jättis maha ka esimese perekonna. Sellest liidust sündinud kaks last on kindlasti vanemad, kui praegune elukaaslane :) Kirbutsirkus ühe mehe poolt, kes kardab vananeda ja arvab, et enda tütrest nooremale naisele lapse tegemine annab igavese nooruse. Ei anna, ainult uusi probleeme lisandub
15. august 2017, 09:32
Vananemise juures ongi kõige kohutavam see, et tuleb iseendaga silmitsi seista, isegi rahapakid ei aita! Looja ees mõõdetakse kõiki sama mõõduga, kõiki su tegusid ja tegemata jätmisi. Üksi tuled siia ilma ja üksi lähed, ei loe need noored naised ega miski, ise pead mees olema, ka siis kui selle elu oled elanud naisena.
Näen15. august 2017, 07:32
fotodel ainult õnneliku paari. Kui siin kellegil midagi viga on siis eeldavalt selle rumala küsimuse esiatanud ajakirjanikul ja peetusega kommenteerijatest naistel ja kommenteerijatest impotentidest meestel.
Neo15. august 2017, 07:16
Pildi peal on naine vasakul ja ühine laps keskel.
huvitav15. august 2017, 07:15
Mis sel ajakirjanikul viga on-kade meel või??
MMM15. august 2017, 07:09
Eks vanahobu tahab ka ju kaeru!!!!Ja ega see noor naine kauake ei jää ta kõrvale,raha,ainult rahake teda huvitab!!1
ätt.15. august 2017, 07:04
Kui vanalt juudilt küsiti "sul naine nii palju sinust noorem kuidas...? Vastus oli lühike "õhtul lasen välja ja hommilul tuppa,seega uni rahulik ja teadmiseks ilkujatele,alati on parem olla heas äris osanik kui halva äri omanik" !
lori-loori15. august 2017, 06:47
Kui vanusevahekord oleks vastupidi siis oleks veel rohkem kõrval vingujaid ja tarku targutajad:D Laske inimestel elada oma elu ja elage siis enda oma paremini ja õigemini mis te pläägutate.
mis teil,mehed, viga .....15. august 2017, 06:38
artklivorpija pole alusest ja öeldisest midagi kuulnud ?
Öhtulehe kirjaneitsid on ennegi olnud ´´ tasemel ´´.
Tähtsam on kanepianu ja kõva käega moderaator - siis saab arunatukene otsa .
Olen kuulnu et15. august 2017, 09:14
Alus on naine voodis ja öeldis on mees peal
muri15. august 2017, 05:03
Meestel pole midagi viga, neil on lihtsalt pappi.
to muri15. august 2017, 08:29
Just! Ja naised oskavad ilusti need mehed paljaks teha. Ning miks mitte, kui mees ise lubab.
Ilus15. august 2017, 04:49
Siis oleks midagi viga, kui Palts poole vanema omale kuskilt otsiks! Kui muidugi ongi niisugust ilmapeal.
Looduse vastu ei saa15. august 2017, 00:42
Mis te naised seal Köögis vingute. Inimesed elavad oma elu. Nüüd on järsku jube probleem kui vanem härrasmees ja noor naine üksteist armastavad. Aga kui kaks pe6ek4 tüksteist trukiv4d, siis on jube ilus ja hästi ja kõik peavad sallima. Krdi topelt moraal.
Käputäis rikkurpenskarit tittesid tegemas15. august 2017, 01:56
Ja sellega eesti edulugu lõpeb. Noored inimesed kes peaksid rahvast taastootma on vaesed ja lapsi ei tee. Mis siis veel 20 aasta pärast saama hakkab.
Väike selgitus.15. august 2017, 05:31
Kaasaja noored mehed on juba 30-35 aastaselt ju impotendid- mis teha.
to Väike 15. august 2017, 05:45
Väga veab15. august 2017, 08:45
Varsti 60 ja ikka noored ilusad ja mis peamine- haritud ja targad naised orbiidil.
15. august 2017, 10:43
jah, seda räägivad nad kõik...
ajakirjanikule15. august 2017, 00:28
Mis need mehed süüdi on, et Palts ei kosi sinuvanuseid naisi?
Kah filmihuviline15. august 2017, 08:48
Jah, ei pea ka mina normaalseks, kui mees elab kokku oma tütrevanusega. Või neiu isaealisega. Kudagi imelik. Või olen ise imelik?
Kas normaalsem15. august 2017, 08:59
on kui tütrevanune elab isaga?
..jah15. august 2017, 10:26
..jah 60 aastane mees on veel väga mees, 60 naine enam kahjuks naine ei ole.
Mrs.X16. august 2017, 00:06
Naine jaksab lamada surmani, aga mees ie seisa...
valus vaadata15. august 2017, 00:12
hädine vana mees ja täies elujõus noor naine, no kuhu see kõlbab! valus vaadata!
sa15. august 2017, 00:28
vaata peeglisse, siis on veel valusam.
Hädine15. august 2017, 08:10
mees lapsi ei tee ja hädine naine sünnitamisega hakkama ei saa. Hädised " mehed " on praegused noored 20-40 aastased mehed, enamik impod, kellel ainult facebook ja nutitelefon kaasaks.
ei oska kosta15. august 2017, 00:01
tõesti, siin enam ei oska miskit kosta, kas on mehe peas midagi viltu või on naine puhta... ei kullakaevaja :=)
Heh14. august 2017, 23:57
Ehk võiks pigem küsida - mis teil naistel viga on!
Täpselt15. august 2017, 05:53
Mis viga peas ometi peaks olema, et perelt selline vana toi ära võtta?
Õelus15. august 2017, 06:43
Naisterahval pole peas midagi viga. Lihtsalt naisel on paika pandud plaan, kuidas rajalt mahavõtud mehega paika panna kindlustatud tulevik. Nii lihtne see ongi.
!15. august 2017, 11:23
no egas üle kolmekümne naine enam ka miski plikatirts pole..
Lihtsuses peitub küll võlu :)15. august 2017, 12:19
Sellel juhul tulnuks otsida poissmees, mitte vanamees, kellel lapsi juba terve pinu!
Jopakolla15. august 2017, 08:58
hmm15. august 2017, 09:16
Tõesti mis on naistel viga? 40 aastastel naistel seksihuvi täiesti null, ei jäägi muud üle kui võtta noor naine.
jah...15. august 2017, 10:19
..jah 60 aastane mees on veel väga mees, 60 naine enam kahjuks naine ei ole.
aa15. august 2017, 13:54
...kui ikka peoga Viagrat neelab.