Televeeb 28. juuli 2017 11:15
Suurbritannia noortel ei ole prioriteedid nähtavasti üldsegi paigas, kuna uuringutest selgust, et sel aastal kandideeris tõsielusarja "Love Island" neli korda rohkem noori, kui Cambridge’i ülikooli.

Kui keegi ei tea, mis sarjaga "Love Islandi" näol tegu on, siis kujutab see endast midagi sellist nagu idanaabrite "Puhkus Mehhikos". Selle asemel, et haridust omandada, eelistavad noored bikiinides rannas ringi lasta, pidutseda ja üheöösuhetesse hüpata.

Noorte valikud oma elu suhtes on nähtavasti täiesti paigast. See tähendab, et noorte karjäärialased püüdlused on saada kuulsaks, et firmade reklaaminäoks olemisega elatist teenida. Ülikoolis tehtav uurimistöö neid ei huvita. Kuid noorte ebatavaliste valikute tulemiks on see, et tõsielusarja pääseda on palju raskem kui Cambridge’i. Absurd!

Statistika kohaselt kandideeris "Love Islandisse" 80 000 noort, kuid Cambridge sai sel aastal vaid 17 000 kandideerimisavaldust, seega on tõsielusari noorte seas viis korda populaarsem kui prestiižne ülikool.

Arvesse tuleb võtta ka seda, et Cambridge’is eraldatakse uute õpilaste jaoks 4307 õppekohta, kuid "Love Islandile" pidutsema võetakse vaid 32 noorukit.

Tundub, et noored eelistavad "ratsa rikkaks" saada, kuna tõsielusarja peaauhind on 50 000 naela, kuid hea ülikooliharidus tagab tulevikus muidugi püsiva ja kindla sissetuleku.

Küll aga on tõsielusari Suurbritannias uskumatult populaarne, kuna lõppenud hooaja finaalsaadet vaatas lausa ligi kaks ja pool miljonit inimest.